abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 18:22 | Komunita

    O víkendu probíhá v Bruselu konference FOSDEM 2026 (Free and Open source Software Developers’ European Meeting). Program konference je velice nabitý: 37 místností, 71 tracků, 1184 přednášejících, 1069 přednášek, prezentací a workshopů. Sledovat je lze i online. K dispozici budou jejich videozáznamy. Aktuální dění lze sledovat na sociálních sítích.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    včera 18:00 | IT novinky

    Společnost Nex Computer stojící za "notebooky bez procesorů a pamětí" NexDock představila telefon NexPhone, který může funguje jako desktop PC, stačí k němu připojit monitor, klávesnici a myš nebo NexDock. Telefon by měl být k dispozici ve třetím čtvrtletí letošního roku. Jeho cena by měla být 549 dolarů. Předobjednat jej lze s vratní zálohou 199 dolarů. V dual-bootu by měl být předinstalovaný Android s Linuxem (Debian) jako aplikací a Windows 11.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    včera 16:00 | Nová verze

    Byla vydána nová major verze 9.0 softwaru pro správu elektronických knih Calibre (Wikipedie). Přehled novinek v poznámkách k vydání. Vypíchnuta je podpora AI.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 14:22 | Nová verze

    Wasmer byl vydán ve verzi 7.0. Jedná se o běhové prostředí pro programy ve WebAssembly. Zdrojové kódy jsou k dispozici na GitHubu pod licencí MIT.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 12:22 | Zajímavý software

    V reakci na nepopulární plán Microsoftu ještě více ve Windows prohloubit integraci umělé inteligence Copilot, Opera na sociální síti 𝕏 oznámila, že připravuje nativní linuxovou verzi prohlížeče Opera GX. Jedná se o internetový prohlížeč zaměřený pro hráče, přičemž obsahuje všechny základní funkce běžného prohlížeče Opera. Kromě integrace sociálních sítí prohlížeč například disponuje 'omezovačem', který umožňuje uživatelům omezit využití sítě, procesoru a paměti prohlížečem, aby se tak šetřily systémové zdroje pro jinou aktivitu.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 8
    včera 06:22 | Zajímavý software

    NVIDIA vydala nativního klienta své cloudové herní služby GeForce NOW pro Linux. Zatím v beta verzi.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    včera 04:33 | Zajímavý projekt

    Open Gaming Collective (OGC) si klade za cíl sdružit všechny klíčové projekty v oblasti linuxového hraní počítačových her. Zakládajícími členy jsou Universal Blue a Bazzite, ASUS Linux, ShadowBlip, PikaOS a Fyra Labs. Strategickými partnery a klíčovými přispěvateli ChimeraOS, Nobara, Playtron a další. Cílem je centralizovat úsilí, takže namísto toho, aby každá distribuce udržovala samostatné opravy systému a podporu hardwaru na

    … více »
    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 0
    včera 04:11 | Bezpečnostní upozornění

    V kryptografické knihovně OpenSSL bylo nalezeno 12 zranitelností. Opraveny jsou v upstream verzích OpenSSL 3.6.1, 3.5.5, 3.4.4, 3.3.6 a 3.0.19. Zranitelnosti objevila společnost AISLE pomocí svého autonomního analyzátoru.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    29.1. 20:11 | Zajímavý software

    Desktopové prostředí Xfce bude mít vlastní kompozitor pro Wayland s názvem xfwl4. V programovacím jazyce Rust s využitím stavebních bloků z projektu Smithay jej napíše Brian Tarricone. Úprava stávajícího xfwm4 tak, aby paralelně podporoval X11 i Wayland, se ukázala jako špatná cesta.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    29.1. 19:11 | Komunita

    Desktopové prostředí KDE Plasma 6.8 poběží už pouze nad Waylandem. Vývojáři, kteří s rozhodnutím nesouhlasí, vytvořili fork KDE Plasma s názvem SonicDE (Sonic Desktop Environment) s cílem zachovat a vylepšovat podporu X11.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 8
    Které desktopové prostředí na Linuxu používáte?
     (17%)
     (6%)
     (0%)
     (10%)
     (24%)
     (3%)
     (5%)
     (2%)
     (11%)
     (32%)
    Celkem 693 hlasů
     Komentářů: 22, poslední 29.1. 23:06
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    17.5.2011 14:57 Ondřej Kopka | skóre: 19 | blog: ondrejk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Celá Česká spořitelna
    Taky mě štvali, než jsem přešel k mBank ;). Pokud máš pobočku někde poblíž, vřele doporučuji.
    17.5.2011 14:58 Ondřej Kopka | skóre: 19 | blog: ondrejk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Celá Česká spořitelna
    Fio vypadá taky docela dobře.
    17.5.2011 15:07 Milan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Celá Česká spořitelna
    Jsem u Fio a zatim pouze obrovska spokojenost...
    17.5.2011 15:45 MVR
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Celá Česká spořitelna
    Jsem u BMO a po osudnem pohovoru s manazerm banky take obrovska spokojenost. Banka WS mi zasila upozorneni na maturujici investmenty, posledni tyden vola kazdy den, kdyz se neozvu reinvestuje kapital v pro me nevyhodnejsi investment. Zavolaji, kdyz mam jiny nazor, investment zmeni podle meho rozhodnuti i za mesic. BMO tento servis neposkytuje, mam si to hlidat sama. Nechce se mi, tak jsem pozadala o prevod financi do WS. Po rychle uvaze manazera mi tento servis banka poskytuje.
    17.5.2011 19:35 martina
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Celá Česká spořitelna
    jde si tam nechat nastavit limit na kartu treba 100tis/den hned pri zalozeni (myslim debetku, jak jinak)? nebo az dle obratu dle dlouhe doby... diky moc
    18.5.2011 15:02 martina
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Celá Česká spořitelna
    hm, tak prej nejde. pche, jak se muze tak neschopna banka nekomu libit (mj. mi vadi, ze zuctovani karet od csob, co to pro ne dela, trva tolik dni). skoda. :(
    xkucf03 avatar 18.5.2011 00:45 xkucf03 | skóre: 50 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Celá Česká spořitelna
    +1
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    17.5.2011 15:09 kuba77 | skóre: 15 | blog: kuba77
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Celá Česká spořitelna
    Také mám mBank, jen mi u ní vadí, že nejde na pobočce vložit peníze na svůj účet. Takže to musim řešit složenkou a nebo se s někým domluvit, že mu dám peníze a on mi je pak ze svého účtu pošle na můj.
    17.5.2011 15:12 Ondřej Kopka | skóre: 19 | blog: ondrejk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Celá Česká spořitelna
    To lze řešit účtem u Fio, vedení účtu je zdarma a tuším že vklad/výběr nad 1000kč taky.
    17.5.2011 17:15 optim | skóre: 7
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Celá Česká spořitelna
    Já to řeším termínovaným vkladem bez obnovování na 1 týden právě od ČS.
    =^..^= AmigaPower® avatar 17.5.2011 19:11 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Celá Česká spořitelna
    To zatim vypadá na Váš nejlíp hodnocenej blog :-D
    17.5.2011 20:02 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Celá Česká spořitelna
    jo jo, prostě mě nadzvedli :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    17.5.2011 21:33 hmmmmmmmmmm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Celá Česká spořitelna
    Svině kapitalistický :-(
    Dalibor Smolík avatar 18.5.2011 16:25 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Celá Česká spořitelna
    No, to budu muset asi dceru pokárat, co tam na tom vedení dělají :-))))
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    18.5.2011 18:12 abc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Celá Česká spořitelna
    To jste se chtěl dcerou jenom pochlubit?

    ČS toho jinak k chlubení moc nemá, zatím dost žije z bývalých, zejména starších klientů, kteří si tenkrát konta v ČS založit museli, a z různých důvodů se bojí změny, i když je servis kdekoliv jinde lepší. Vidím to u rodičů, a vlak přes to nejede :-(
    Dalibor Smolík avatar 18.5.2011 18:17 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Celá Česká spořitelna
    To ne, spíš si z ní utahuji a předkládám jí takové kritiky :-))))
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    18.5.2011 18:19 abc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Celá Česká spořitelna
    Myslím, že to firmě nevadí, tvrdě hrabou a zisk jde ze země ven do mateřské společnosti.
    Dalibor Smolík avatar 18.5.2011 18:23 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Celá Česká spořitelna
    S tím naprosto souhlasím.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Pavel Stárek avatar 22.5.2011 10:07 Pavel Stárek | skóre: 43 | blog: Tady bloguju já :-) | Kolín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Celá Česká spořitelna
    Jojo, a ještě se s tím někde chlubili, že z celé skupiny Erste ta česká divize vydělává nejvíce. Bodejď ne, když je to jedna z nejdražších bank tady.
    Kdo chce, hledá způsob; kdo nechce, hledá důvod.
    18.5.2011 21:27 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Celá Česká spořitelna
    Pokárej, ať se tam trochu proberou. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    =^..^= AmigaPower® avatar 18.5.2011 22:16 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Celá Česká spořitelna
    Je hezká? Že bych jí pokáral za Vás? ;-)
    Dalibor Smolík avatar 19.5.2011 00:01 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Celá Česká spořitelna
    Vždyť jsi fotky viděl :-). Ale bacha, aby tě nepokáral nastávající. Dělá judo :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    =^..^= AmigaPower® avatar 19.5.2011 06:17 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Celá Česká spořitelna
    Judo? To je židovský bojový umění, ne? :-D
    19.5.2011 08:13 wtfjakovocode
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Celá Česká spořitelna
    nn, to je jew-jitsu :-D
    Dalibor Smolík avatar 19.5.2011 08:39 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Celá Česká spořitelna
    No dobře. Judo nedělá, ale golf. Ale dostat golfovou holí také není žádné terno! :-)))
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    19.5.2011 10:45 hmmmmmmmmmm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Celá Česká spořitelna
    To má tak blbou techniku??? Spoluhráčům nezávidím
    Dalibor Smolík avatar 19.5.2011 12:13 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Celá Česká spořitelna
    Tak golfu vůbec nerozumím, jen vím, že má handicap 12. :-). Spoluhráčům to nevadí, problém by měl asi jen Amíga :-))))
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    19.5.2011 12:57 hmmmmmmmmmm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Celá Česká spořitelna
    Jestli má takový handikap, tak smí parkovat na vyhraženém parkovišti pro invalidy, to se hodí.
    Dalibor Smolík avatar 19.5.2011 13:14 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Celá Česká spořitelna
    :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    =^..^= AmigaPower® avatar 19.5.2011 22:59 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Celá Česká spořitelna
    Problém bych neměl, já zas hraju baseball... :-D
    Dalibor Smolík avatar 19.5.2011 23:01 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Celá Česká spořitelna
    Aha, baseballová pálka proti golfové holi, to by mělo šanci :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    20.5.2011 18:02 M-train | blog: finance
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Celá Česká spořitelna
    Myslíte? Ptám se docela vážně, oba sporty docela dělám, a čistě technicky mne nenapadlo porovnat šance. Jde o rozdílnou techniku pohybu, minimálně...
    Nobody can give you as much as I can promise you
    20.5.2011 22:23 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Celá Česká spořitelna
    sbíráš míčky a a tlačíš vozejk? :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    20.5.2011 23:24 M-train | blog: finance
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Celá Česká spořitelna
    Pane Jílek, komentujete slušnou odpověď jinému slušnému diskutujícímu, a jako obvykle jako debil.

    Tak se chovejte prosím doma ke svým kamarádům, jestli nějaké máte, a jim to vyhovuje. Děkuji předem, i když u vás zřejmě zbytečně.
    Nobody can give you as much as I can promise you
    20.5.2011 23:38 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Celá Česká spořitelna
    Milý vozejku, zareagoval si jako debil, debil si a debilem zůstaneš. :-) Tak si to užij.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Dalibor Smolík avatar 21.5.2011 00:10 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Celá Česká spořitelna
    Tak jsem si vzpomněl na gladiátory: jeden měl dlouhý trojzubec, ale žádnou ochranu, druhý měl krátkou dýku, ale byl "obrněný". Šance obou byly vyrovnané.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    21.5.2011 01:03 M-train | blog: finance
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Celá Česká spořitelna
    V baseballu je švih relativně rychlejší, kratší, vedený z boků horizontálně, v golfu jde víc zespoda od nohou a boky následně. No, koncem drajvra bych do hlavy dostat nechtěl, ale spíš bych vsadil na úspěch rychlejší dobré baseballové 34" ;-).

    A vaše vzpomínka na gladiátory by spíš podpořila basebalistu, který je víc zvyklý ten úder občas dostat :-).
    Nobody can give you as much as I can promise you
    21.5.2011 07:17 MVR
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Celá Česká spořitelna
    Ja vidim rozdil prevazne v uderu do micku. Baseball neni pro kazdeho, je fyzicky/psychicky mnohem narocnejsi, snazis se strefit do leticiho tociciho se micku, kdyz se nestrefis, na treti nezdareny pokus jsi vyrazen ze hry. Kdyz se strefis prchas hlava nehlava na dalsi zakladnu. Technika nahozeni mice je uzasna.

    Golf mohou hrat vsichni, hrala jsem i kdyz jsem byla tehotna. Na golfu se dela business. Odpalujes z tee, travy, pisku atd. (U obou kdyz se strefis stredem hole do stredu mice je zvuk stejny. Suchy, kratky). Technika je vicemene pohyb tela, umet precist zem, odhadnout vzdalenost a strefit se stredem hole do stredu micku. Kdyz vyleti misto micku drn, vratit ho a zadupat kam patri. Birdeee!!
    21.5.2011 07:17 MVR
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Celá Česká spořitelna
    Ja vidim rozdil prevazne v uderu do micku. Baseball neni pro kazdeho, je fyzicky/psychicky mnohem narocnejsi, snazis se strefit do leticiho tociciho se micku, kdyz se nestrefis, na treti nezdareny pokus jsi vyrazen ze hry. Kdyz se strefis prchas hlava nehlava na dalsi zakladnu. Technika nahozeni mice je uzasna.

    Golf mohou hrat vsichni, hrala jsem i kdyz jsem byla tehotna. Na golfu se dela business. Odpalujes z tee, travy, pisku atd. (U obou kdyz se strefis stredem hole do stredu mice je zvuk stejny. Suchy, kratky). Technika je vicemene pohyb tela, umet precist zem, odhadnout vzdalenost a strefit se stredem hole do stredu micku. Kdyz vyleti misto micku drn, vratit ho a zadupat kam patri. Birdieee!!
    21.5.2011 07:21 MVR
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Celá Česká spořitelna
    Ja vidim rozdil prevazne v uderu do micku. Baseball neni pro kazdeho, je fyzicky/psychicky mnohem narocnejsi, snazis se strefit do leticiho tociciho se micku, kdyz se nestrefis, na treti nezdareny pokus jsi vyrazen ze hry. Kdyz se strefis prchas hlava nehlava na dalsi zakladnu. Technika nahozeni mice je uzasna.

    Golf mohou hrat vsichni, hrala jsem i kdyz jsem byla tehotna. Na golfu se dela business. Odpalujes z tee, travy, pisku atd. (U obou kdyz se strefis stredem hole do stredu mice je zvuk stejny. Suchy, kratky). Technika je vicemene pohyb tela, umet precist zem, odhadnout vzdalenost a strefit se stredem hole do stredu micku. Kdyz vyleti misto micku drn, vratit ho a zadupat kam patri. Birdieeee!
    21.5.2011 07:33 MVR
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Celá Česká spořitelna
    sorry, omlouvam se, je to tu 3x. Internet provider ma problem s vezi, pry to ani nepozname, tvrdili. Za pul hodiny by to melo byt opravene.
    Dalibor Smolík avatar 21.5.2011 12:48 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Celá Česká spořitelna
    Na golfu se dela business.
    Ne baseball, ale golf není pro každého. Je to časově velmi náročná činnost, ale je to zdravý sport. Pokud dotyčný dělá na golfu byznys, spojí se příjemné s užitečným. U řady časově vytížených manažerů však může být časová náročnost golfu problém.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    21.5.2011 14:24 M-train | blog: finance
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Celá Česká spořitelna
    Pro MVR

    Neřešil jsem ani tak techniku úderů v těchto sportech (tu znám z pravidelného hraní obou sportů dostatečně, a možná vás překvapí, že Češi nejsou ve znalosti baseballu nijak moc za Kanadou), spíš teoretickou úspěšnost toho, zdali někoho bacím pálkou nebo holí :-). Zažil jsem použití basebalové pálky při obraně proti cikánům s noži, neměli šanci.

    Pro DS

    Myslím, že se v Čechách trošku snobisticky přehání fenomén faktu dělání byznysu pouze a hlavně při golfu. Některé vazby se lépe vytvoří při kolektivních sportech, kde je víc aktivních i pasívních účastníků. Taky jsem ale udělal smlouvu na golfovém hřišti, jenže v zimě a na běžkách :-).
    Nobody can give you as much as I can promise you
    Dalibor Smolík avatar 22.5.2011 00:15 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Celá Česká spořitelna
    Pravdou je, že se kontakty hodně navazují při jakémkoliv sportu, kde se schází potenciální obchodní partneři. Ty běžky možná taky, ale hlavně to bývá tenis. Je o něco méně náročný na čas než golf a je oblíbený mezi byznysmany. Kontakty lze navázat ovšem třeba i při společné návštěvě opery nebo divadla. Dost lidí z okruhu mých známých holduje právě tomuto způsobu trávení volného času.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    21.5.2011 21:07 MVR
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Celá Česká spořitelna
    Golf jsme hrali za rani rosy nez jsme sli v poledne do prace, nebo odpoledne na weekend. Baseball hrali kluci, trenovala jsem s nimi techniku na skolnim fotbalovem hristi. Jako zbran proti me nikdo hul nepouzil, proto me zajima technika a poteseni ze hry, ne rozdil v uderu do hlavy/tela. Souhlas, casove je golf narocnejsi, baseball narocnejsi fyzicky. Golf jeste hraju, i kdyz po zimni prestavce to neni zadna slava, baseball uz davno ne.
    17.5.2011 21:44 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Celá Česká spořitelna
    Jo chytrý a opravdoví kapitalisti dají čtečku zadarmo a certifikát též, bolševický hlupáci chtějí vydělat na všem a nakonec prodělají i kalhoty.:-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    17.5.2011 22:40 hmmmmmmmmmm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Celá Česká spořitelna
    No ta ČS je docela důslednej pohrobek bolševismu...
    18.5.2011 20:04 zenhas | skóre: 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Celá Česká spořitelna
    Tomu nerozumím. Za co z řečeného může spořitelna? ;-)
    18.5.2011 21:17 ???
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Celá Česká spořitelna
    Prostě jim není Jílek sympatickej, ty se divíš?
    19.5.2011 20:19 MVR
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Celá Česká spořitelna
    S tim zasilanim penez je to na dracku i z vesmiru. Milion za kousek sutru by se mi hodil. Asi den cesty odtud dopadl meteorit na zem. Pred dopadem do Kootneys se rozstepil, puvodne vazil kolem 100kg. Mam 4 dny volno a cukani si pro kousek zaject. Jen nevim jak rozeznat meteorit od kamene. Podle toho ze je jeste horky?
    Dalibor Smolík avatar 19.5.2011 20:31 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Celá Česká spořitelna
    Ach jo. Mně teda peníze z nebe nepadají :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Jaromír Svoboda avatar 19.5.2011 22:04 Jaromír Svoboda | skóre: 9 | blog: netblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Celá Česká spořitelna
    Asi den cesty odtud dopadl meteorit na zem.
    Den cesty pěšky nebo autem? ;-)
    Podle toho ze je jeste horky?
    Horký by měl být několik desítek minut až několik hodin od doby dopadu podle velikosti úlomku.
    Tom & Jerry: # cat /dev/input/mouse0
    =^..^= AmigaPower® avatar 19.5.2011 23:02 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Celá Česká spořitelna
    ...no, jsem teda lajk jo, ale řek bych že bude složenej převážně z kovů, tak bych vytáh takovou tu minohledačku :-D
    20.5.2011 07:22 MVR
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Celá Česká spořitelna
    Diky, Amigo, vyborny napad. Urcite ty detektory na kov nekde zahrabany v boude mam. Kdysi jsem je klukum koupila aby na plazi neotravovali. Nalezali hlavne kovove zatky od flasek, ale i prstynky, privesky. Naposledy jsem s tim hledala hrebik v pneumatice. A mas nejaky napad na medvedy? Flintu jsem prodala, zbrojni pas mam. Vezmu poplasnak, kompas, hafana, nebudu se drzet ostatnich, za milion by me medvedovi klidne podstrcili. No to bude zase vylet, hahahhaaa.
    =^..^= AmigaPower® avatar 20.5.2011 17:41 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Celá Česká spořitelna
    Na medvěda jedině se signální dýmovnicí. ;-)
    20.5.2011 20:03 MVR
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Celá Česká spořitelna
    Signalni dymovnice? To je prave problem. Kam ty sutry dopadly hori lesy, uzavreli prijezdove cesty. Podle tech mensich pozaru bylo snadne je najit. Nez se meteorit rozstepil, byl velky jako mesic, detonace byla slyset i zde. Vydaval tolik svetla ze automaticke bunky na poulicnich svetlech v tamejsich mestech si to spletly, zhasly svetla. Odstepky mohou byt i sto kilaku od sebe. Uvidim jak to dopadne, kamos geolog tam pobliz pracuje v kampu, delaji tam zkusebni vrty, maji vozidla co ten prales zvladnou. Zatim hasi ty pozary co jeste doutnaji, takze to asi tak rychle nepujde.
    =^..^= AmigaPower® avatar 20.5.2011 20:14 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Celá Česká spořitelna
    Jestli máte kámoše geologa, tak ten má satelitní snímky, termo...
    21.5.2011 07:31 MVR
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Celá Česká spořitelna
    Nema ale snazi se neco sehnat. Spali jak dub, stalo se to ve 2:15 rano.
    21.5.2011 12:43 abcd
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Celá Česká spořitelna
    Strefujete se do každého, politiků i právních subjektů bez rozdílu. Ale zároveň si pochvalujete, že máme demokracii, svobodu a možnost volby. Je jen na vás, zdali si necháte něco líbit u vaší finanční instituce, bohužel není jen na jednotlivcích, kdo z politiků nám bude vládnout. Už jste zkritizoval kdekoho mimo Kalouska a ODS. Pak se ale nedivte, že v zemi dělají ekonomickou a politickou kulturu klenoti i z vaší oblíbené strany typu Vondry, Langera, Šťastného, Béma nebo Jančíka. Kteří na rozdíl od vás na ČSSD nenadávají, ale čile s nimi rozkrádají Prahu - to vám vůbec nevadí???
    21.5.2011 12:54 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Celá Česká spořitelna
    Samozřejmě, že je na mě co s tím udělám. Vždycky jsem s něčím takovým udělal, když jsem zjistil, že věci nejsou jak mají být. A jestli mi vadí, že zloději kradou? No to mi vadí, ať jsou z kterékoliv strany. To ovšem není politika, ale jen zlodějna.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.