abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 20:00 | Komunita

    V březnu loňského roku přestal být Redis svobodný. Společnost Redis Labs jej přelicencovala z licence BSD na nesvobodné licence Redis Source Available License (RSALv2) a Server Side Public License (SSPLv1). Hned o pár dní později vznikly svobodné forky Redisu s názvy Valkey a Redict. Dnes bylo oznámeno, že Redis je opět svobodný. S nejnovější verzí 8 je k dispozici také pod licencí AGPLv3.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 19:22 | IT novinky

    Oficiální ceny Raspberry Pi Compute Modulů 4 klesly o 5 dolarů (4 GB varianty), respektive o 10 dolarů (8 GB varianty).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 22:33 | Nová verze

    Byla vydána beta verze openSUSE Leap 16. Ve výchozím nastavení s novým instalátorem Agama.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 17:44 | Zajímavý článek

    Devadesátková hra Brány Skeldalu prošla portací a je dostupná na platformě Steam. Vyšel i parádní blog autora o portaci na moderní systémy a platformy včetně Linuxu.

    karkar | Komentářů: 0
    včera 12:11 | Humor

    Lidi dělají divné věci. Například spouští Linux v Excelu. Využít je emulátor RISC-V mini-rv32ima sestavený jako knihovna DLL, která je volaná z makra VBA (Visual Basic for Applications).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    včera 10:44 | IT novinky

    Revolut nabídne neomezený mobilní tarif za 12,50 eur (312 Kč). Aktuálně startuje ve Velké Británii a Německu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 28
    včera 09:55 | IT novinky

    Společnost Amazon miliardáře Jeffa Bezose vypustila na oběžnou dráhu první várku družic svého projektu Kuiper, který má z vesmíru poskytovat vysokorychlostní internetové připojení po celém světě a snažit se konkurovat nyní dominantnímu Starlinku nejbohatšího muže planety Elona Muska.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    včera 09:33 | IT novinky

    Poslední aktualizací začal model GPT-4o uživatelům příliš podlézat. OpenAI jej tak vrátila k předchozí verzi.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 08:11 | Nová verze

    Google Chrome 136 byl prohlášen za stabilní. Nejnovější stabilní verze 136.0.7103.59 přináší řadu novinek z hlediska uživatelů i vývojářů. Podrobný přehled v poznámkách k vydání. Opraveno bylo 8 bezpečnostních chyb. Vylepšeny byly také nástroje pro vývojáře.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    29.4. 20:55 | Nová verze

    Homebrew (Wikipedie), správce balíčků pro macOS a od verze 2.0.0 také pro Linux, byl vydán ve verzi 4.5.0. Na stránce Homebrew Formulae lze procházet seznamem balíčků. K dispozici jsou také různé statistiky.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (58%)
     (1%)
     (9%)
     (21%)
     (4%)
     (1%)
     (2%)
     (0%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 497 hlasů
     Komentářů: 19, poslední včera 11:32
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek

    Vložit další komentář
    Dalibor Smolík avatar 12.5.2011 12:50 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubnu a bavím se Solarisem
    Nojo, hubnutí. Nikdy jsem neměl s nadváhou problémy, až v posledních letech jsem měl bříško, kvůli kterému se mi děti posmívají :-), ale jinak jsem snědl, na co jsem si vzpomněl. Dnes musím měnit priority a čeká mě asi tvrdá dieta. Ach jo. :-). Zatím jsem jen trochu pozměnil jídelníček, oblíbené jitrničky a jelita šly stranou a místo toho nesmažené jídlo a tak .. a hned je pět kilo dole. Člověk se někdy donutí ke změně, až když je zle .., no ale dříve teď než později.
    Jo a OpenSolaris? Zatím jsem nezkoušel. No uvidíme, třeba taky k tomu dojde, když budu mít štěstí. .. Zatím mi stačí debian :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    belisarivs avatar 12.5.2011 13:08 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubnu a bavím se Solarisem
    Nejak mi prijde uhozene poustet si zvuk na virtualce, ale kdyz uz bych chtel funkcni Solaris, tak spise nahodim VirtualBox. Tam by to melo slapat, protoze je to od stejne firmy.

    Jinak, pohanku sem dotahli Mongolove.

    Krmili s tim kone.
    IRC is just multiplayer notepad.
    12.5.2011 13:57 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubnu a bavím se Solarisem
    Co je dobrý pro końě, je dobrý pro člověka. Pro koně oves, pro člověka ovesná kaše nebo pohanka.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    belisarivs avatar 12.5.2011 14:16 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubnu a bavím se Solarisem
    Nebo treba taky trava a seno, vyhrebelcovat a zavrit v mastali. :-D

    A na dobrotu ovesne nebo pohankove kase mam svuj nazor. A rozhodne ne pozitivni.
    IRC is just multiplayer notepad.
    12.5.2011 14:18 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubnu a bavím se Solarisem
    A na dobrotu ovesne nebo pohankove kase mě obé chutná, bez problémů.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    belisarivs avatar 12.5.2011 14:19 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubnu a bavím se Solarisem
    To vam nikdo nebere. Ale vase tvrzeni bylo vice obecne nez odpovida zkutecnosti.
    IRC is just multiplayer notepad.
    12.5.2011 14:20 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubnu a bavím se Solarisem
    v tomhle směru nejsem sám, je dost lidí, co jim jak pohanka tak ovesné vločky chutnají.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    12.5.2011 14:21 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubnu a bavím se Solarisem
    PS: v každém případě pohanka a ovesné vločky jako potraviny jsou obecně prospěšné.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    belisarivs avatar 12.5.2011 14:25 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubnu a bavím se Solarisem
    To je prece irelevantni. Protoze existuje zase rada tech, co by to do huby nedali.
    IRC is just multiplayer notepad.
    12.5.2011 14:28 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubnu a bavím se Solarisem
    To že to někdo nejí, neznamená, že nejsou ty potraviny prospěšné, pokud by je jedli. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    belisarivs avatar 12.5.2011 14:40 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubnu a bavím se Solarisem
    O tom nepolemizuji. Padlo slovo "dobre", ne "prospesne". A pokud po tom nekdo hodi savli, tak i na tu prospesnost bude mit jiny nazor.
    IRC is just multiplayer notepad.
    Dalibor Smolík avatar 12.5.2011 14:28 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubnu a bavím se Solarisem
    Pamatuji se na z dětství na výrobek, jehož základem byly ovesné vločky, jmenoval se Kalorka. Měl jsem to velmi rád, dalo se to osladit, zalít mlékem, posypat kakaem. Vločky jako takové jsem ale moc nemusel.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    14.5.2011 21:05 MVR
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubnu a bavím se Solarisem
    Pamatuji se z dětství....

    Na cukrarnu, libou vuni vanilky, vabive produkty za sklem vylohy s ceduli 'Budu hned zpatky':-). Dnes uz to sladke mit nemusim.

    Dalibor Smolík avatar 15.5.2011 00:59 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubnu a bavím se Solarisem
    Já na sladké jsem stále. Některé věci zřejmě nebudu moci jíst, ale sladké s výjimkou čokolády mezi ně nepatří. :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Dalibor Smolík avatar 12.5.2011 14:18 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubnu a bavím se Solarisem
    A na dobrotu ovesne nebo pohankove kase mam svuj nazor.
    Nojo, argentinský steak to holt není :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    12.5.2011 14:29 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubnu a bavím se Solarisem
    To určitě ne, ale nevylučuje se to. Můžu jak steak, tak pohanku, nebo ovesnou kaši. Jedno druhému neodporuje.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    belisarivs avatar 12.5.2011 14:44 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubnu a bavím se Solarisem
    A nebo si proste dam pohanku zkoncentrovanou v hovezim. Takze jsem v podstate supervegan. :-D
    IRC is just multiplayer notepad.
    Dalibor Smolík avatar 12.5.2011 21:04 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubnu a bavím se Solarisem
    Já mám nejraději brambory procezené přes prase :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    12.5.2011 14:00 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubnu a bavím se Solarisem
    Já třeba na Solarisu, raději surfuji po netu a píšu. Mac mám na fotky a jiné věci. Jinak virtualbox nevím. VMware se nevyrovná.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    12.5.2011 14:10 RapMan | skóre: 14 | blog: RapMan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubnu a bavím se Solarisem
    V cem se mu nevyrovna?
    12.5.2011 14:15 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubnu a bavím se Solarisem
    Třeba v tom jak se dá nastavit desktop, když nainstaluji libovolné linuxoví distro do Vwware, nastavím vše bez potíží, ve virtualoxu to tak zcela neplatí. Třeba rozlišení monitoru. Bud je chyba mezi židlí a klávesnicí, bnebo ve virtualboxu.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    belisarivs avatar 12.5.2011 14:18 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubnu a bavím se Solarisem
    Chyba je mezi zidli a klavesnici.

    Po instalaci vbox additions si muzete nastavit libovolne rozliseni. Treba 1353x917.
    IRC is just multiplayer notepad.
    12.5.2011 14:19 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubnu a bavím se Solarisem
    no a to je to v čem je pro mne VMware lepší, nemusím nic doinstalovávat. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    belisarivs avatar 12.5.2011 14:22 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubnu a bavím se Solarisem
    Opravdu ne? Nejake additions se tam instaluji taky.

    Treba proto, aby vam nezachytaval mys. Navic instalace additions z virtualboxu v Solarisu je trivialita sama. Nikdy drive jsem to nedelal a presto jsem to nainstaloval v klidu na prvni pokus za minutku. Takze to nemuze byt tezke.

    Je tam na to abidka v menu, po ktere vyskoci v Solarisu hlaska, zda spustit nejaky instalator, date OK, pak mozna restartovat Xka a smitec. Brnkacka.
    IRC is just multiplayer notepad.
    12.5.2011 14:24 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubnu a bavím se Solarisem
    tak na iMacu mi žádnou myš nezachytává. Vše bez problému.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    belisarivs avatar 12.5.2011 14:42 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubnu a bavím se Solarisem
    A muzete si nastavit libovolne rozliseni? Vcetne tech obskurnich? Pointa neni v tom, ze "proste muzu" ale v tom, ze je pak podstatne snazsi si uzpusobit rozliseni virtualky kdyz ta obecne nabizena rozliseni nevyhovuji.
    IRC is just multiplayer notepad.
    12.5.2011 14:46 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubnu a bavím se Solarisem
    Jo s tou zvukovkou jste měl pravdu, ve virtualboxu funguje.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    12.5.2011 14:58 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubnu a bavím se Solarisem
    Jo, člověk se pořád učí. Celoživotně
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    belisarivs avatar 12.5.2011 16:03 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubnu a bavím se Solarisem
    Clovek je stary pouze tehdy, kdyz uz se nema co naucit.
    IRC is just multiplayer notepad.
    13.5.2011 10:05 Jirka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubnu a bavím se Solarisem
    zdravim pana Jilek, jake wmware pouzivate - workstation, server nebo player ? Jirka
    13.5.2011 10:12 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubnu a bavím se Solarisem
    Fusion
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    corwin78 avatar 12.5.2011 14:54 corwin78 | skóre: 10 | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubnu a bavím se Solarisem
    Člověče, raději to s tou zeleninou nepřeháněj, nějak ti pak vynechává hlava a zdvojuješ slova ;-)
    Česká pirátská strana - "Internet je naše moře...".
    Marcela* avatar 12.5.2011 15:01 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubnu a bavím se Solarisem
    Mám takový pocit, že na tomhle je založena celá věda. Na experimentu, pozorování, ověřování v praxi.Pokud metoda funguje, pak je funkční a úspěšná.
    Bavil jsem se...Myslím, že většina těch poradců je zmatenávšemi těmi vědeckými, zaručeně funkčními metodami, kdy se strašlivě dbá na to a ono a nakonec se zjistí, že stejně je potřebné najít něco, co vyhovuje mě, ...
    Ať žije demagogie :-).

    Vážně myslíte, že odborníci přes výživu přiletěli z vesmíru a jsou to nepoužitelní nabiflovaní teoretici? Že zkrátka nepracují s lidmi, nemají žádnou zpětnou odezvu, žádné praktické zkušenosti a pouze "vaří z vody"?!?

    Jestliže vím, že nejím nic toxického
    :-) Docela by mě zajímalo, jak to víte.

    Jinak, znovu opakuji, bavit se o účinnosti diety /či změně životního stylu, neb jak si to nazvete/ po 3 týdnech, je trošku úsměvné a nevěrohodné. Je to běh na dlouhou trať...
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    12.5.2011 15:04 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubnu a bavím se Solarisem
    Odpověděla jste si svými otázkami. :-) Jenže já jsem už kdysi dávno ten životní styl zěnil a jen sem se vrátil k ověřenému a vyzkoušenému. Pro sebe.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Marcela* avatar 12.5.2011 15:07 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubnu a bavím se Solarisem
    Do roka a do dne se ukáže... ;-) Do té doby už se o tom bavit nebudu.
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    12.5.2011 15:12 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubnu a bavím se Solarisem
    No to nemusíte, já používám metody ověřené šesti tisíci lety. A vyzkoušel jsem je ověřil a přizpůsobil, přesně podle tradice sobě. Stejně jako cvičení atd . Žádná esoterika, ale praktické zkušenosti v oblasti stravy, těla a mysli.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    12.5.2011 20:26 MVR
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubnu a bavím se Solarisem
    Co je dobre pro kone je dobre i pro cloveka

    Cpu do sebe lahodny jablkovy kolac, svedomi me netrapi. Kyprym testem by kun nepohrdl, je z otrub. Tedy z ovesne kase a ryze. Ani 'travou' z louky nepohrdam kdyz jedu kampovat. Mezi tou travou rostou vselijake bylinky (citronovy balsam, kren, chrest, cekanka, pampelisky atd) do salatu. Ani krovim nepohrdnu, to me zase naucila moudra koza. Sipky, bezinky, listi a plody z malin, ostruzin, boruvek, brusinek na caj....parada. Vyhoda peciva je ze se do testa mohou namichat ruzne druhy korenove zeleniny nebo koreni.
    Marcela* avatar 12.5.2011 22:28 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubnu a bavím se Solarisem
    Když už zmiňujete esoterii, ráda bych vás upozornila, že esoterie je poměrně široký pojem a zahrnuje mj. i jógu :-).
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    Dalibor Smolík avatar 12.5.2011 15:13 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubnu a bavím se Solarisem
    Kdoví, co bude do roka ..;-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    12.5.2011 15:31 qazwsx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubnu a bavím se Solarisem
    Správně se nepoužívá 'co', ale 'kdo' :-). Po roce žraní otrub rozhodně ;-)
    Dalibor Smolík avatar 12.5.2011 15:39 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubnu a bavím se Solarisem
    LOL :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    12.5.2011 15:58 qazwsx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubnu a bavím se Solarisem
    Synátor se tím živil jako sportovec zhruba rok, pak se dostal naštěstí k údajům a rozumným lidem. Jako všechno přehánění, i tyhle 'votruby' zanechávají v organismu docela dost svinstva, když to jeden žere jako kůň a denně ;-).
    Dalibor Smolík avatar 12.5.2011 16:08 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubnu a bavím se Solarisem
    Já jsem měl na škole vojenskou přípravu - dva roky na proviantního náčelníka :-). Takže o principech stravování něco vím. Hlavní zásadou je pestrost a správná skladba jídelníčku včetně optimálního množství jídla plus pravidená strava. Žádné jiné kouzlo v tom není. Člověk si může i zahřešit, dát si sladkosti, dort .. jen to nesmí být pravidelné a ve větším množství. Základem je zelenina, vláknina, kvalitní maso v přiměřeném množství, totéž platí o tukách. Není pravda, že je sádlo škodlivé. Naopak. Ale všechno musí být přizpůsobeno prostředí, fyzické námaze a věku člověka. To je všechno. Nevěřím na žádné zázračné pilulky, hubnoucí metody apod. Vše si člověk musí zařídit sám a mít pevnou vůli.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    12.5.2011 16:09 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubnu a bavím se Solarisem
    To je argument stejné kvality, jako že mi jedna paní povídala, že v roce 2012 bude konec světa. Pokud toho člověk jí na kila jako kůň asi mu to nebude příliš prospívat, ale protože někteří mají i rozum, tak střídají různé potraviny. :-) V menším množství. Takže někdy vločky, někdy pohanku, někdy kaši, trochu zeleniny, trochu masa, trochu pečiva atd.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Dalibor Smolík avatar 12.5.2011 16:13 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubnu a bavím se Solarisem
    Jo, to je přesně to, co jsem psal výše.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    13.5.2011 10:04 kecy kecy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubnu a bavím se Solarisem
    Do roka a do dne se ukáže... ;-)

    Jenže to už se k tomu tématu mistr manipulátor nevrátí. Možná se přes vanu ani neohne ke klávesnici ;-).
    14.5.2011 21:39 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubnu a bavím se Solarisem
    Ty máš s tou vanou nějakou zkušenost, že tak plasticky to popisuješ. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Dalibor Smolík avatar 12.5.2011 15:13 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubnu a bavím se Solarisem
    Vážně myslíte, že odborníci přes výživu přiletěli z vesmíru a jsou to nepoužitelní nabiflovaní teoretici?
    Já bych to viděl ještě "černěji" .. Někteří odborníci cíleně směřují obyvatelstvo, aby využívali některé specifické segmenty potravinového řetězce, později je mají k tomu, aby kupovali určité výrobky, dnes se tomu říká "product placement" a je to jedna z odvrácených stránek tržního hospodářství (proti kterému obecně nejsem). Toto se třeba podařilo u masivního používání papírových plenek, přičemž děti vychovávané na textilních jsou dříve samostatné, co se hygienty týče a podobně. Je nutné si všechny rady přebrat, zda nesměřují k něčemu konkrétnímu.
    Se svým zubařem jsem se bavil o tom, zda jsou zubní pasty a jejich výběr důležité při čištění zubů nebo rozhoduje jen technika a typ kartáčku. V podstatě potvrdil to druhé, ale přesto vidí jeden druh pasty jako lepší než ostatní. Až jsem si pak všiml loga této pasty na jeho kartičkách :-))))))))
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    12.5.2011 15:21 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubnu a bavím se Solarisem
    Tak nějak asi to bude jak říkáš. Kolik jsem dostal doporučení na různé "zázračné medikamenty" od renomovaných firem na svá bolavá kolena, nakonec pomohly prostinké cviky a mnohem menší zátěž než dříve. Takže mi kolena docela slouží a dají se časem zatížit víc. Farmacetická a diabetická s kosmetickou lobby, zlaté doly proti nim hadr.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Marcela* avatar 12.5.2011 22:39 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubnu a bavím se Solarisem
    Toto se třeba podařilo u masivního používání papírových plenek
    Je pravda, že dříve děti chodily na nočník běžně už v 1 roce. Dnes to trvá cca o 6 i více měsíců déle, protože papírové lépe absorbují vlhkost, dítě to tak necítí. Ale ty výhody papírových plenek jsou znatelně převažující. Není to věc manipulace reklamou, ale čistě praktická záležitost. Tak jako lidi ochotně přesedlali z ruční bubnové pračky na automatickou /třebaže ta bubnová možná lépe prala/, tak rádi přijali vynález papírových plenek. Ono to není nic příjemného, odstraňovat ručně hovínka z látky, navíc miminko dá beztak dostatečně zabrat :-). Každá chvíle odpočinku má pro maminku cenu zlata. Zvlášť v týdnech po porodu.

    Ale abychom se vrátili k tématu výživy a komentu, na který jste reagoval. Víte, já čas od času slýchávám v rádiu či tv příspěvky a pořady, ve kterých hovoří odborníci přes výživu. Je to téma, které trápí hodně lidí, takže dost propírané. Musím říct, že tito odborníci před různými "zázračnými" preparáty naopak varují. Mluví především o pravidelném, důsledném denním režimu, přiměřeném pohybu, který nezatěžuje klouby. Důraz kladou na vydatnou snídani. Protože tím, že se najíme pořádně během dopoledne, nemáme pak večer potřebu "vybílit lednici" a tolik chutí na sladké. Upozorňují taky, že příčina nadváhy je především záležitost psychická. Takže vyžaduje krom nutričních znalostí do velké míry psychologický přístup. Nenásilný, neunáhlený, ale neústupný.
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    Dalibor Smolík avatar 13.5.2011 00:10 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubnu a bavím se Solarisem
    U těch plenek - souhlasím, že je to úspora práce pro maminky. Zejména, pokud jsou zaměstnané od velmi útlého věku dítěte a kombinují práci (kariéru) s rodičovstvím. Na druhou stranu některé z nich lamentují, kolik takové plenky stojí, jak je to strašně drahé .. Zrovna u těch, které mají hluboko do kapsy bych viděl spíš ty klasické. Jsou drahé, ale prvotní náklady se později vyrovnají a úspora je značná.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    13.5.2011 00:28 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubnu a bavím se Solarisem
    Jsou drahé, ale prvotní náklady se později vyrovnají a úspora je značná.

    No, když denně pereš, i když máš automatickou pračku, tak je toho dost. musíš je usušit, vyžehlit. Byl jsme sám holkama doma dost dlouhou dobu, když žena byla v nemocnici a práce s plenami byla dost značná. A energie, voda, to je taky náklad.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Dalibor Smolík avatar 13.5.2011 01:05 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubnu a bavím se Solarisem
    No, možná někdo to srovnání nákladů udělal, může být ..
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    13.5.2011 07:43 MVR
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubnu a bavím se Solarisem
    Kdyz se mi narodil prvni kluk, dostala jsem z nemocnice nabidku na dva tydny pouzivat bavlnene plenky, servis zdarma-na zkousku. 2x tydne prijeli vyzvednout znecistene pleny ve specialni nadobe s nejakym roztokem do ktereho se plena hodila jak byla, nic jsem nemachala, necistila. Vyprali je, desinfikovali, privezli zpet. Byl to skvely levny bezpracny servis, pouzivala jsem ho skoro rok. Po roce servis nemocnice zrusila, nabidla nakup hygienickych plen na vyhozeni ve velkem za smesnou cenu. Netusila jsem co je 'nakup ve velkem', objednala jsem je, zhrozila se kdyz to privezli. Bydleli jsme v byte, jedna stena oblozena baliky plenek az do stropu, zasoba skoro na rok. Kluk byl uz skoro vycviceny jit na zachod, ale jak byl nemocny, s horeckama, zvykl si na pohodli plenek, museli jsme ho znovu pracne trenovat. Do 3 let byval casto nemocny s mandlemi, detskymi nemocemi, lezly mu zoubky atd. Takze to trvalo skoro 3 roky nez se z plen dostal. Za tech par haleru ty hygienicke papirove plenky byly seslane primo z nebe:-).
    belisarivs avatar 13.5.2011 10:22 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubnu a bavím se Solarisem
    Nevim teda jak je to ted, ale mam takovy blby pocit, ze ten material v plenkach prezije i to dite.

    A to se vyplati.
    IRC is just multiplayer notepad.
    13.5.2011 21:26 MVR
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubnu a bavím se Solarisem
    ..... ten material v plenkach prezije i to dite.

    Ale jo, prezije. Absorbujici material je polymer a papir.
    Marcela* avatar 13.5.2011 22:24 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubnu a bavím se Solarisem
    ..... ten material v plenkach prezije i to dite.
    Ta věta je trochu rébus. Jde o to, zda se jedná o 1., či 4. pád. :-D
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    belisarivs avatar 13.5.2011 22:44 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubnu a bavím se Solarisem
    4. ;-)
    IRC is just multiplayer notepad.
    12.5.2011 19:25 loki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubnu a bavím se Solarisem
    3 tydny na 7kg? To je docela nezdrave tempo. Ale kdyz je vam fajn, tak vlastne proc ne.
    belisarivs avatar 12.5.2011 20:45 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubnu a bavím se Solarisem
    Na druhou stranu, je to zacatek. Vyplavuje se z tela svinstvo a jim vazana voda.

    Taky se muze stat, ze se pokles vahy zastavi protoze se telo prizpusobi novemu rezimu.
    IRC is just multiplayer notepad.
    12.5.2011 23:18 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubnu a bavím se Solarisem
    Nezastaví, protože ve hře jsou dva faktory. Malé a časté dávky, které způsobí, že tělo má mírně zvýšený energetický výdej a zároveň odbouravá tento způsob pocit hladu. Žaludek se díky tomu stáhne a přestane mít potřebu většího naplnění. To je jedna věc. Druhá věc, empiricky ověřená. Díky shození váhy, můžete ujít, uběhnout, stejný počet kilometrů, ovšem rychleji, tedy s větším výdejem energie. Opět dochází k větší spotřebě odbourávání tuků, protože najedený organismus neukládá do zásoby, ale přímo spaluje i malé množství tuků. I malý úbytek je jednoduše úbytek. Méne energeticky vydatná strava je dalším faktorem, takže i třetí faktor, změna stravy funguje trvale. Samozřejmě proces adaptace nastane, ale po mnohem delší době. S tím se dají dělat kouzla. Tohle jsem si během let ověřil na sobě. Plus jógové techniky, které napomáhají odbourávání tuku, ty kdybych nedělal každý den, byla by ta nadváha mnohem větší.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    12.5.2011 23:34 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubnu a bavím se Solarisem
    imho voda. clovek nemusi byt zrovna matematik, aby zjistil, ze tu neco uplne nehraje. 7kg za 3 tydny, ... to v prepoctu znamena, ze kazdy den ztratil 333g, i.e., by z nej kazdy den mela odpadnou hmota odpovidajici dvema rizkum v syrovem stavu!
    Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
    12.5.2011 23:55 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubnu a bavím se Solarisem
    no váhu používám pořád stejnou, váha nekecá.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    13.5.2011 06:45 rita-gabriela | blog: reklamace
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubnu a bavím se Solarisem
    to by odpovídalo, Jan byl schopný těch řízků - samozřejmě v trojbalu - sníst za den mnohem víc:-)
    Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
    13.5.2011 06:46 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubnu a bavím se Solarisem
    pár řízků a děláš z toho drama. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Dalibor Smolík avatar 13.5.2011 09:06 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubnu a bavím se Solarisem
    Že jo? To by bylo, aby se chlap pořádně nenacpal řízky! :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Marcela* avatar 13.5.2011 09:37 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubnu a bavím se Solarisem
    Ehm, ona i ženská se někdy pěkně nacpe řízkama! S bramborovým salátkem, nebo aspoň tatarkou k bramborkům, s kyselou okurečkou, mňam :-).

    No, pěkně tu kazíme morálku ;-)..
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    Dalibor Smolík avatar 13.5.2011 10:40 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubnu a bavím se Solarisem
    Když to nesmím, tak aspoň o tom mluvím :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.