Program pro generování 3D lidských postav MakeHuman (Wikipedie, GitHub) byl vydán ve verzi 1.3.0. Hlavní novinkou je výběr tvaru těla (body shapes).
Intel vydal 41 upozornění na bezpečnostní chyby ve svých produktech. Současně vydal verzi 20240514 mikrokódů pro své procesory řešící INTEL-SA-01051, INTEL-SA-01052 a INTEL-SA-01036.
Společnost Raspberry Pi patřící nadaci Raspberry Pi chystá IPO a vstup na Londýnskou burzu.
Google na své vývojářské konferenci Google I/O 2024 představil řadu novinek. Keynote byl věnován umělé inteligenci (DeepMind, Gemini, Responsible AI).
V Gitu bylo nalezeno 5 zranitelností. Opraveny jsou ve verzích 2.45.1, 2.44.1, 2.43.4, 2.42.2, 2.41.1, 2.40.2 a 2.39.4. Útočník může připravit repozitář tak, že při jeho klonování (git clone) může dojít ke spuštění libovolného kódu.
Virtualizační softwary VMware Workstation Pro a VMware Fusion Pro jsou nově pro osobní použití zdarma. Softwary VMware Workstation Player a VMware Fusion Player končí.
Linuxová distribuce Endless OS (Wikipedie) byla vydána ve verzi 6.0.0. Přehled novinek i s náhledy v příspěvku na blogu, poznámkách k vydání a také na YouTube.
Byl vydán Mozilla Firefox 126.0. Přehled novinek v poznámkách k vydání, poznámkách k vydání pro firmy a na stránce věnované vývojářům. Vylepšena byla funkce "Zkopírovat odkaz bez sledovacích prvků". Přidána byla podpora zstd (Zstandard). Řešeny jsou rovněž bezpečnostní chyby. Nový Firefox 126 je již k dispozici také na Flathubu a Snapcraftu.
Grafana (Wikipedie), tj. open source nástroj pro vizualizaci různých metrik a s ní související dotazování, upozorňování a lepší porozumění, byla vydána ve verzi 11.0. Přehled novinek v aktualizované dokumentaci.
Byla vydána nová verze 24.0 linuxové distribuce Manjaro (Wikipedie). Její kódové jméno je Wynsdey. Ke stažení je v edicích GNOME, KDE PLASMA a XFCE.
Pobavila mě diskuse na téma církevní restituce. Nedivím se mnohým lidem, že mají pocit, že by se Církvím nemělo nic vracet, že to považují za zlodějnu, protože léta masírování mozků o tom, jak Církve kradly, páteři jak manipulovali lid, Církvím šlo jen o tom ovládnout lidi. Atd. Nechci teď hájit nikoho ani Církve, ani křesťany, ani neznabohy, jen si tak uvědomuji jednu věc. V dobách krutého totáče, jsme byli oficiální propagandou přesvědčováni, že zaměstnanec na takzvaném Západě, nemá žádná práva,a jak nikdo nic nikomu na Západě nedaruje, jak jsou lidé k sobě tam na Západě nevlídní, jak se k cizincům chovají nerudně.
Pak jsem se dostal na Západ, a najednou jsem zíral. Viděl jsem slušně oblečené lidi, kteří se usmívali, když jsem svoji neobratnou němčinou žádal o informace, někteří mě klidně kus doprovodili abych se dostal tam kam jsem chtěl. Pracoval jsem s Němci, kde mi klidně Němec řekl. „Mensch, kam chvátáš, pracuj pomalu, času dost.” To když jsem vlezl do raumu vykládat a měl jsem pocit, že nade mnou bude stát dráb a bude mě pohánět, najednou jsem si uvědomil, že jsem nasáklý bolševickou propagandou, která lhala jak mohla.
Najednou se ukázala pravá skutečnost. Že převážná většina zaměstnavatelů nemá zájem a hlavně možnost ničit a ždímat své zaměstnance jako nevolníky. Už třeba jen z toho důvodu, že ti lidé se uměli a měli možnost bránit.Mnohem větší než u nás doma. Že mě komunistická věrchuška využívala a vykořisťovala mnohem víc, když mi za stejnou práci, kterou jsem dělal v Německu platila mnohem méně. K tomu mě ještě přesvědčovala, jak se mám mnohem lépe a když se mi její přesvědčování nelíbilo, tak mi vyhrožovali postihem. A nekecali. K tomu ti burani neměli nikdo daleko ze strachu, že přijdou o moc.
Stejně tak, když dnes čtu některé realistické romány Terezy Novákové, Baara, Vrby a dalších o devatenáctém, dvacátém století, pak se najednou ukazuje, ta míra církevního a feudálního „útlaku.” Té zlodějny, atd. Prostě byli tenkrát lidé a zaměstnavatelé dobří, zlí, stejně jako dnes. Většina církevních hodnostářů si sice potrpěla na projevy vnější úcty, ale zároveň si byla vědoma jak svých mezí. Byli si vědomi toho, co reprezentují. Mám zkušenost z mnohými zaměstnavateli, pro které je utrpením jednat a nevyhovět svým zaměstnancům. Učí se u mne v potu tváře v kursech asertivity, nebo i na terapeutické skupině , umět říkat ne, bez pocitu viny, protože, kdyby vyhověl každé žádosti, pak jeho zaměstnanci rychle přijdou o práci protože on přijde o firmu.
Takže ono je dobré si napřed ověřit trochu fakta, než se začne mluvit o zlodějích v sutanách, o tom kdo komu co daroval a proč? Jaká skutečně platila pravidla pro Církve a jejich majetek. Protože, třeba šlechtic, který daroval klášteru půdu aby zajistil finance z jejího výnosu pro klášter, činil tak aby financoval nejen požitky řeholních bratrů sester, ale především, se postaral, o vzdělání, nebo určitou míru sociální péče, nebo zdravotní péči svých chudých poddaných. Dělal tyhle skutky, protože mu to přikazovala víra. Vybral si řád, povolal je a zajistil jejich provoz. Řeholníci sami vstupem do řádu se vzdávali majetku a osobně slibovali chudobu a také chudí byli.
Zrovna tak prostí věřící, kteří svým darem doufali, že si ulehčí cestu ke spáse. Já jsem věřící a rád bych dosáhl spásy, takže pokud budu věřit, že mi dar kostelu tu cestu usnadní, udělám to. Život bez víry, život bez Boha si uměl ještě před relativně krátkým časem málokdo představit. Dnes se smějí mnozí lidé věřícími, mluví o jejich pověrách a přitom pokud potkají černou kočku, tak změní směr cesty, aby jim přes tu cestu nepřeběhla, protože se bojí neštěstí, co by je potkalo. Jiní nepřekročí kanál, neb trpí magickým myšlením a mohl bych pokračovat. Nebo věří v různé amulety, šamanské praktiky atd. Vykládají , jak věří sami sobě a docela klidně podlehnou své představě a vyplní se na nich sebe určující proroctví.
Tedy lépe přemýšlet, než vykřikovat stále o zlodějích. Chápu, že indoktrinace bolševismem přetrvává, že skandály kolem pedofilních kněží, nepřispívají k dobrému obrazu Církve, stejně jako nepřispívá pověsti Prahy pražští taxikáři a nebo kapsáři v tramvajích případně na hlavních turistických trasách. To všechno s e děje, a přitom to neznamená, že všichni lidé kradou, podvádějí nebo vraždí na potkání, jak jsme kdysi byli strašeni Amerikou a jejími gangstery. Případně jinými zeměmi.
Tak dnes podle stejnéí argumentace to vypadá, že v Církvi není nic jiného než pedofilní kněží, a já nepopírám, že tam jsou,ale pořád platí, že jsou výjimkou, než pravidlem. Stejně jako podle novin to vypadá, že už umíráme hlady, protože je krize a přitom v supermarketech při výprodejích neprojdete, neboť lidé kupují za výhodné ceny věci, které nijak nepotřebují. Jsou lidé, kteří mají méně a jsou lidé, kteří mají dost. Ostatně jako vždycky v historii.
Pokud tedy někdo pod blogem argumentuje, nebo hodlá argumentovat, jedině tím, že vykřikuje, že kdo je věřící, je hlupák oblbnutý černoprdelníky, kteří nemají a neměli nic jiného na práci než okrádat a utlačovat lid, projevuje stupiditu, neznalost a indoktrinaci, kterou je nakažen a která mu brání vidět věci tak jak jsou.Navíc pomlouvá instituci, o které neví zhola nic, nic vědět nechce, protože se bojí, že by se dozvěděl jistou míru reality.
Tiskni Sdílej:
Tak dnes podle stejnéí argumentace to vypadá, že v Církvi není nic jiného než pedofilní kněží, a já nepopírám, že tam jsou,ale pořád platí, že jsou výjimkou, než pravidlem.
Ono není až takový problém, že se v církvi občas vyskytne pedofil. Mnohem horší je, jak se k takovým případům církev postavila. Chovali se stejně jako komunisté - soudruh má problém, tak soudruha přeložíme jinam a celé to nějak zameteme pod koberec. Pro takové chování neexistuje omluva.
Pro takové chování neexistuje omluva.
No ano, v tom je namočený i papež a možná i předchozí papež. Že i v církvi se může vyskytnout pedofil je jasné. Ale ten postoj je zcela neakceptovatelný. Proč ty dementi neustále trvají na celibátu? Když holt není ženská (ty přece nemají v církvi místo), tak si musí kněžour vstačit s přeblafnutím od ministranta, ten je po ruce skoro vždy.
Proč to neudělají jako v pravoslavné církvi, kde jsou povoleny sňatky? Určitě by tím spoustu deliktů ubylo. Pravoslavní jsou sice taky dementi, ale na něco mají lepší názory. A lidi nekrmte už toho trotla, už je překrmený a vypasený až až.
Církev si v dubnu 1999 zvolila svou první biskupku Janu Šilerovou, nicméně již v lednu 1999 kardinál Miloslav Vlk učinil veřejné prohlášení, kterým volbu ženy do biskupského úřadu odsoudil a zmínil budoucí zhoršení ekumenickým vztahů v důsledku této volbyz Církve (:-P).
V které církvi? Pokud myslíš islám
Islám žádnou církev nemá. Duchovenstvo tam sice je, ale kněžouři, kteří tak starostlivě pečují o anální otvory ministrantů jako tady, tam nejsou. Jsou tam imámové, muláhové atd., ale to nejsou církevní hodnosti, ale stupně znalosti víry, to jsou jacísi vykladači víry a znalci Koránu, takhle by se to dalo interpretovat. Někde to ženou až do extrému a nejvyšší znalec je ajatolláh, něco jako hlavní a nejvyšší pošahanec.
V našich končinách je nejvyšším pošahancem papež. V současnosti jím je sturmann Hitlerjugend, svatý papá kryjící své pedofilní kámoše z kameradschaftu. To se museli věru ti páprdové v Sixtinské kapli dlouho dohadovat , než zvolili tak ctnostného a svatého muže, než z kapličky vyšel kouř.
Proč ty dementi neustále trvají na celibátu?imho: kvuli majetku - no women = no children = no fork :]
no women = no children = no fork :]Na tom něco bude, klerouši jsou velmi vychcaní, to by vcelku i pasovalo :).
Ženy v Církvi mají nezastupitelné místo
Já vim, že jo. Můžou třeba z fleku ihned prát podělaný pyžamo a spodky v nemocnici nebo řeholi, a když se budou snažit, můžou to dotáhnout v důchodu i na abatyši. A takové farářky, kněžourky, biskupky a kardinálky jsou přece všude běžně k vidění, to není nic neobvyklého.
S odpovědí se v podstatě nemusíš ani obtěžovat, dědku. Já vím, že církev si to tak přeje a církev to rozhodla skrze našeho Spasitele. Vlastně celá Svatá trojice si to tak přeje, církev to ví a podle toho jedná. A ta Mařka Magdalská to byla přeci štětka, o tom taky rozhodla církev, tady není o čem pochybovat.
A takové farářky, kněžourky, biskupky a kardinálky jsou přece všude běžně k vidění, to není nic neobvyklého.Naivko. Ženy mají nárok jen na to místo, které je fakt nezastupitelné . Např. dnešní krize vztahů a rodiny je přeci důsledek úpadku vlivu církve . A z toho plyne to, že ženské, když nerodí děti jak na běžícím pásu páč mají antikoncepci povolenu, a mají moc velkou svobodu, už nevědí roupama coby a jejich protějšky se nebojí změnit značku .
Naivko. Ženy mají nárok jen na to místo, které je fakt nezastupitelné .Myslite kuchyni? Zdrham se schovat.
Pobavila mě diskuse na téma církevní restituce. Nedivím se mnohým lidem, že mají pocit, že by seCírkvím nemělo nic vracet, že to považují za zlodějnu, protože léta masírování mozků o tom, jak Církve kradly, páteři jak manipulovali lid, Církvím šlo jen o tom ovládnout lidi.Bože můj, to snad není možný! Co to je za manipulativní blog! Nedělejte prosím, z lidí blbce. Neházejte vinu za špatnou pověst církve na komunisty! Pokud by to byla lež, provalila by se stejně tak jako jejich lež ohledně pracovních podmínek na západě, jak uvádíte, a jako ostatní mnohé lži. Žijeme přes 20 let ve svobodné zemi, takže to srovnání je úplně mimo. Je to spíš takové vykrucování se z pravdy. Církev si budovala svou povět po staletí, ještě mnohem dříve, než tu byli komunisti. Jak jsem psala v min. blogu, je svědectví mnoha lidí, kteří na vlastní kůži zažili, jak chutná "charita" a "vzdělávání", když je řídila katolická církev.
je stále mezi námi. "Kde jsou dva, nebo tři ve jménu mém, jsem mezi nimi."
Hovno. Dyť ani pořádně nevíme, zda vůbec Ježíš existoval. Pramenů je poskrovnu, a ty jsou i tak prachmizerné. Bibli samozřejmě za věrohodné prameny počítat nelze, to je snůška kokotin.
Co vlastně víme o tom jediném Spasiteli? Že se narodil ve chlívku, co je dnes v palestinské samosprávě. Bylo to sice v létě, ale církev svatá si to šikovně posunula na zimu, kluci jedni šikovní ušatý. Pak přes třicet let nic - prostě prázdno - a pak najednou je z něj v Jeruzalémě Spasitel, sem tam zázrak a zmrtvýchvstání. To je trochu málo na jediného a správného spasitele, co říkáš, dědku?
Ježíš by se nedivil, je stále mezi námi. "Kde jsou dva, nebo tři ve jménu mém, jsem mezi nimi."To tady nemíním rozebírat. Očekávala jsem takovou reakci, nezklamal jste . Ode mě to byl pochopitelně řečnický obrat. Každopádně můj názor je ten, že církev se od Ježíše svou ztrnulostí, pokrytectvím a majetnictvím hodně vzdálila. Pak není divu, že je spousta věřících, co si cestu k bohu raději hledají sami, nebo inklinují k východním náboženstvím.
Každopádně můj názor je ten, že církev se od Ježíše svou ztrnulostí, pokrytectvím a majetnictvím hodně vzdálila.+1
Bez zajímavosti není, že „Ověření materiálu předloženého církevní komisí“ z ministerstva kultury z června 2008, které má Právo k dispozici a které zcela přejímá výpočty církevního návrhu, pochází z počítače asistentky ekonoma pražského arcibiskupství Anežky Churaňové.