abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
včera 17:33 | Zajímavý projekt

Na Indiegogo byla spuštěna kampaň na jednodeskový počítač Renegade Elite. Měl by být 4x výkonnější než Raspberry Pi 3 Model B+. Vlastnit jej lze již v září. Aktuální cena je 99 dolarů.

Ladislav Hagara | Komentářů: 6
včera 12:44 | Komunita

Od 7. do 10. června proběhla v Berlíně Linux Audio Conference 2018. Na programu byla řada zajímavých přednášek, seminářů a vystoupení. Videozáznamy lze zhlédnout na media.ccc.de.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
včera 09:44 | Pozvánky

Červencový pražský sraz spolku OpenAlt se koná již tento čtvrtek – 19. 7. 2018 od 18:00 v Kavárně Ideál (Sázavská 30, Praha), kde máme rezervovaný salonek. Tentokrát bude přednáška na téma: automatizační nástroj Ansible, kterou si připravil Martin Vicián.

xkucf03 | Komentářů: 0
14.7. 22:44 | Nová verze

Bylo oznámeno vydání KDE Frameworks 5.48.0, tj. nové verze aktuálně 72 knihoven rozšířujících multiplatformní framework Qt. Řešena je mimo jiné bezpečnostní chyba CVE-2018-10361 v KTextEditoru zneužitelná k lokální eskalaci práv. Knihovny KDE Frameworks jsou dnes využívány nejenom KDE Plasmou a KDE Aplikacemi.

Ladislav Hagara | Komentářů: 5
14.7. 20:11 | Nová verze

Byl vydán Debian 9.5, tj. pátá opravná verze Debianu 9 s kódovým názvem Stretch. Řešeny jsou především bezpečnostní problémy, ale také několik vážných chyb. Předchozí instalační média Debianu 9 Stretch lze samozřejmě nadále k instalaci používat. Po instalaci stačí systém aktualizovat.

Ladislav Hagara | Komentářů: 13
13.7. 23:55 | Komunita

V Národní technické knihovně (NTK) je 150 nových počítačů s operačním systémem Linux, konkrétně s linuxovou distribucí Fedora. Do konce prázdnin si na nich lze zahrát počítačovou hru Factorio (Wikipedie). V pondělí 23. 7. proběhne LAN party s vývojáři této hry.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
13.7. 17:33 | Zajímavý software

Fanatical (Wikipedie) má ve slevě řadu počítačových her běžících také na Linuxu. Balíček her Fanatical Strategy Bundle lze koupit za 1,99 eur.

Ladislav Hagara | Komentářů: 1
13.7. 11:44 | Zajímavý software

Byla vydána počítačová hra Warhammer 40,000: Gladius - Relics of War běžící také na Linuxu. Koupit ji lze na GOG, Humble Store i na Steamu. Videoukázka na YouTube.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
13.7. 10:33 | Komunita

Guido van Rossum, původní tvůrce a doposud vedoucí projektu Python, oznámil, že opouští svou roli, tedy již se nebude podílet na tvorbě PEP a výběru hlavních vývojářů, odchází na odpočinek a do budoucna bude nejvýše řadovým přispěvatelem. Situace vyplynula mj. z procesu schvalování PEP 572.

Fluttershy, yay! | Komentářů: 4
12.7. 17:22 | Nasazení Linuxu

Článek na OMG! Ubuntu! představuje vesmírného interaktivního asistenta CIMON (Crew Interactive Mobile CompaniON) vyvinutého ve spolupráci firem Airbus a IBM. Uvnitř této osmikilogramové koule s osmipalcovým displejem běží Ubuntu. Více ve videu na YouTube.

Ladislav Hagara | Komentářů: 7
Jak čtete delší texty z webových stránek?
 (77%)
 (20%)
 (5%)
 (7%)
 (2%)
 (10%)
Celkem 354 hlasů
 Komentářů: 40, poslední 29.6. 10:21
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    Luboš Doležel (Doli) avatar 3.12.2013 15:30 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rytmika TV zpráv: ČT vs. Nova
    Tomu na Nově se už nedá říkat zprávy, už je to jen takový zábavně-bulvární pořad, říká se tomu taky "infotainment". Člověk si říká, že Idiocracy nebylo až tak daleko od pravdy.
    3.12.2013 17:10 vvv
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rytmika TV zpráv: ČT vs. Nova
    A co jsou Události na ČT? To nejsou zprávy, ale nějaký magazín.
    Rezza avatar 3.12.2013 21:03 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rytmika TV zpráv: ČT vs. Nova
    Ja ted omylem TN videl a proti tomu jsou zpravy na CT Mercedes S Klasse. Kdyby tam nebylo psane to TN, tak ani nepoznam, na co se divam. Jedna dojemna reportaz za druhou, spousta slz a hlavne zadne informace - nepretezovat cilovku :).
    Prcek avatar 5.12.2013 10:32 Prcek | skóre: 43 | Jindřichův Hradec / Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rytmika TV zpráv: ČT vs. Nova
    Zapomněl jsi na povinnou reportáž o tom, co se zrovna děje ve Výměně manželek. Proč dali tohle do zpráv, to teda fakt nechápu.
    Člověk je takový, jak vypadá... A já vypadám jako pravá, nefalšovaná děvka!!!
    Luboš Doležel (Doli) avatar 4.12.2013 12:04 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rytmika TV zpráv: ČT vs. Nova
    Jo, ty hlavní zprávy zkazili. Asi nějaký zkažený vítr od generálního.
    4.12.2013 20:30 vvv
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rytmika TV zpráv: ČT vs. Nova
    Jo, je pravda, že to během dne na ČT24 se ještě zpravodajstvím nazvat dá :)
    4.12.2013 21:03 jadd | skóre: 34 | blog: Greenhorn
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rytmika TV zpráv: ČT vs. Nova
    Neřekl bych přímo zkazili ale ten experiment by klidně mohli ukončit a moderátory zase nechat sedět. I když pak nebudou vidět nohy krasné Anetě.
    3.12.2013 18:18 Ondra
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rytmika TV zpráv: ČT vs. Nova
    je naka mira debility tohodletoho?
    Bedňa avatar 3.12.2013 19:52 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rytmika TV zpráv: ČT vs. Nova
    Dáta do štatistiky 2,17 :)
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    Dreit avatar 3.12.2013 16:03 Dreit | skóre: 15 | blog: Dreit a jeho dračí postřehy | Královehradecký kraj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rytmika TV zpráv: ČT vs. Nova

    Začínám být rád, že nejsem televizní otrok jako rodiče, kteří sedí u TV (středobod vesmíru) každý večer a přepínají mezi zprávami na různých programech. Ve výsledku vidí stejnou reportáž 3x a sebemenší narušení jejich rituálu vyvolá bouřlivou reakci. Nechápu to. Svoji televizi jsem vyhodil před několika lety a nijak mi nechybí, na síti si najdu informace co mě zajímají a vstřebávám je tak, jak to vyhovuje mně. Jsem zvláštní?

    Nope
    pools avatar 3.12.2013 16:08 pools | skóre: 19 | blog: Svědek Damdogův | Opava/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rytmika TV zpráv: ČT vs. Nova
    Popravdě televizi nemám a ani jedno z těch videí jsem neviděl. :-)
    Vivre libre ou mourir!
    pavlix avatar 3.12.2013 16:14 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rytmika TV zpráv: ČT vs. Nova
    Já jsem televizi vyhodil, když přestali analogově vysílat :).
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    frEon avatar 3.12.2013 16:24 frEon | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rytmika TV zpráv: ČT vs. Nova
    udelal sem presne to samy.
    Talking about music is like dancing to architecture.
    pavlix avatar 3.12.2013 16:26 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rytmika TV zpráv: ČT vs. Nova
    Od té doby mi ke sledování sraček slouží internet :).
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    3.12.2013 19:55 Miriam | skóre: 3 | blog: zivot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rytmika TV zpráv: ČT vs. Nova
    :-*
    4.12.2013 06:55 lokdav
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rytmika TV zpráv: ČT vs. Nova
    [root@localhost ~]# passwd Changing password for user root. Enter a new UNIX password that hasn't been used yet: *ujko
    frEon avatar 4.12.2013 18:53 frEon | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rytmika TV zpráv: ČT vs. Nova
    :-D
    Talking about music is like dancing to architecture.
    Grunt avatar 3.12.2013 17:39 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rytmika TV zpráv: ČT vs. Nova
    Musíš si naladit Discovery Chanel.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Dreit avatar 3.12.2013 22:34 Dreit | skóre: 15 | blog: Dreit a jeho dračí postřehy | Královehradecký kraj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rytmika TV zpráv: ČT vs. Nova

    Občas nakouknu, fajn program.

    Nope
    AsciiWolf avatar 3.12.2013 17:49 AsciiWolf | skóre: 39 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rytmika TV zpráv: ČT vs. Nova
    +1
    3.12.2013 19:19 oryctolagus | skóre: 29 | blog: Untitled
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rytmika TV zpráv: ČT vs. Nova
    Jsem zvláštní?
    Záleží na definici. Viděl bych to takhle: Jsi v pořádku, ale normální nejsi (být v pořádku dnes není moc normální).
    Grunt avatar 3.12.2013 19:24 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rytmika TV zpráv: ČT vs. Nova
    Hmm…televizní kanál pro geeky. Pak by se ta televize i mohla hodit. Škoda že žádný takové neexistuje.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    3.12.2013 19:33 w4rr10r
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rytmika TV zpráv: ČT vs. Nova
    Twitch.tv
    3.12.2013 20:19 oryctolagus | skóre: 29 | blog: Untitled
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rytmika TV zpráv: ČT vs. Nova
    Hmm…televizní kanál pro geeky. Pak by se ta televize i mohla hodit. Škoda že žádný takové neexistuje.
    Už to vidím...

    "Doslova šok zažili obyvatelé #c++@freenode včera večer, když byl náhle s předstihem vydám standard C++14. Více naše reportérka přímo na místě."

    :-D
    Bedňa avatar 3.12.2013 20:40 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rytmika TV zpráv: ČT vs. Nova
    Už viem ako by to časom skončilo, vývojár C++ Kralyk škandálne odhalenie :-)
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    AsciiWolf avatar 3.12.2013 22:18 AsciiWolf | skóre: 39 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rytmika TV zpráv: ČT vs. Nova
    :-D
    Dreit avatar 3.12.2013 22:22 Dreit | skóre: 15 | blog: Dreit a jeho dračí postřehy | Královehradecký kraj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rytmika TV zpráv: ČT vs. Nova

    +1

    Nope
    Grunt avatar 4.12.2013 09:19 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rytmika TV zpráv: ČT vs. Nova
    Jsem jako myslel staré díly My Little Pony a hned po tom vždycky jeden díl z Ninja Scroll, ale C++ zpravodajství by mohlo být taky fajn.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Dreit avatar 3.12.2013 22:21 Dreit | skóre: 15 | blog: Dreit a jeho dračí postřehy | Královehradecký kraj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rytmika TV zpráv: ČT vs. Nova

    Tak to rád slyším :-)  Ještě abych vybočoval z průměru tím správným směrem.

    Nope
    AsciiWolf avatar 3.12.2013 23:26 AsciiWolf | skóre: 39 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rytmika TV zpráv: ČT vs. Nova

    Ještě abych vybočoval z průměru tím správným směrem.

    To myslím si rovněž záleží na definici. Co je správné pro tebe nemusí být správné pro většinovou populaci (a opačně). ;-)
    3.12.2013 23:35 Miriam | skóre: 3 | blog: zivot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rytmika TV zpráv: ČT vs. Nova
    zase se navážíš do Petra Tomeše?
    AsciiWolf avatar 4.12.2013 00:26 AsciiWolf | skóre: 39 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rytmika TV zpráv: ČT vs. Nova
    ?
    Dreit avatar 4.12.2013 20:17 Dreit | skóre: 15 | blog: Dreit a jeho dračí postřehy | Královehradecký kraj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rytmika TV zpráv: ČT vs. Nova

    To je taky pravda. Myslel jsem takovým směrem, kdy způsobím všem skupinám jen minimum problémů :-)

    Nope
    3.12.2013 21:30 Atrament
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rytmika TV zpráv: ČT vs. Nova
    Já jsem televizi vlastnil jednou jedinkrát a na krátkou chvíli, před léty kdy jsem ji v opilosti koupil od číšníka v hospodě. Později jsem ji někomu daroval :) TV je imho mrtvé médium už víc jak patnáct let, zprávy jsou na netu aktuálnější, filmy, seriály bez otravného českého dabingu a bez půlhodinových reklamních přestávek...
    Rezza avatar 3.12.2013 21:51 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rytmika TV zpráv: ČT vs. Nova
    Dabing je obcas zlo, ale prestavky se daji preskakovat - kdyz si to clovek pusti o trosku pozadu (30 hodin u O2).
    4.12.2013 08:48 Atrament
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rytmika TV zpráv: ČT vs. Nova
    Když jsem byl naposledy navštívit sestru, tak jsem docela koukal jaké možnosti TV teďka má - onscreen program, skok na začátek právě hrajícího pořadu, přímé nahrávání na hd v nějaké té krabičce co k tomu měla připojenou, automatické přepnutí programu někam jinam na právě začínající pořad, který si člověk předem označil, docela pokrok (technologický) :)

    Dabing snesu jen u neanglicky mluvících filmů, protože číst titulky je děsná otrava :)
    pavlix avatar 4.12.2013 09:22 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rytmika TV zpráv: ČT vs. Nova
    Tož technologický pokrok bych tomu moc neříkal, nic z toho není žádná složitá a nová technologie. Spíš je to o tom, že někdo s penězmi usoudil, že je dobrá doba něco takového mít, čímž ke stejnému dotlačil i konkurenci.

    Stahování videí a jejich ukládání na disk tu je dávno. Pouštění videí z disku taky. Dělat obojí zároveň je trivialita, stejně jako seekovat v rámci již stažené části. Jedinou novinkou je, že někdo přišel a definoval podmnožinu funkcí běžného počítače, které by bylo dobré v té televizi mít. To není ani tak o technologii jako na jedné straně o ceně hardware a na druhé straně o porozumění zákazníkům.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Rezza avatar 4.12.2013 12:43 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rytmika TV zpráv: ČT vs. Nova
    Jinak O2 TV to dela na strane serveru - od nahravani (ale jen omezene - pocet minut a doba po kterou nahravka na serveru zustava), az po to seekovani, 30 hodin zpet se daji poustet programy primo z programu atd. A vsechna cest - na stary set top box se jim podarilo dostat kompletne novy fw, s uplne jinou funkcionalitou, rychlejsi nez predchozi (odezvy) bez toho, aby nutili cloveka k nove krabicce (no, platili by to oni, ze ano;-). A to vse pres noc OTA a k tomu na mesic cele nabidka programu bez porna zadara... Splhli si.
    pavlix avatar 4.12.2013 13:04 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rytmika TV zpráv: ČT vs. Nova
    Hezké.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Bystroushaak avatar 4.12.2013 19:03 Bystroushaak | skóre: 33 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rytmika TV zpráv: ČT vs. Nova
    A vsechna cest - na stary set top box se jim podarilo dostat kompletne novy fw, s uplne jinou funkcionalitou, rychlejsi nez predchozi (odezvy) bez toho, aby nutili cloveka k nove krabicce
    Eh.. ne tak úplně. Spousta lidí má problémy s odezvou, kde jim po upgradu FW STB reaguje velmi pomalu. Spoustě dalších lidí to vůbec nenajelo, ostatní museli restartovat. Celkově to vůbec nebylo bezproblémové. A to ještě neproběhla poslední vlna migrací :X
    Rezza avatar 4.12.2013 19:14 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rytmika TV zpráv: ČT vs. Nova
    Pomale to je, reakce nejsou super, ale rozhodne 100000x rychlejsi nez ta hruza pred tim. Co znam lidi, tem to proslo a pochvaluji si. A ano, nekteri porad cekaji... Ale z dnesniho pohledu bych si hned koupil ten novy STB, i kdyz jsem mel update po dvou mesicich.
    Bystroushaak avatar 4.12.2013 20:35 Bystroushaak | skóre: 33 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rytmika TV zpráv: ČT vs. Nova
    A ano, nekteri porad cekaji...
    Do jara by se měli dočkat všichni.
    Pomale to je, reakce nejsou super, ale rozhodne 100000x rychlejsi nez ta hruza pred tim.
    To právě na starších STB být nemusí, jakože reakční doba třeba 5s.
    Rezza avatar 4.12.2013 21:01 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rytmika TV zpráv: ČT vs. Nova
    Reakční doba starého byla 5 minut. Nový naopak právě občas tuhne co jsem slyšel.
    Bystroushaak avatar 5.12.2013 00:13 Bystroushaak | skóre: 33 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rytmika TV zpráv: ČT vs. Nova
    Reakční doba starého byla 5 minut.
    Při přepínání programů?
    Rezza avatar 5.12.2013 09:59 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rytmika TV zpráv: ČT vs. Nova
    U vseho - nerikam, ze ted je to blesk, ale je to lepsi. A ano, pri nekterych operacich tam prostoje viditelne porad jsou, ale na 4 roky statem HW to dokazu jeste pochopit. A prave si chvalim to zlepseni.
    4.12.2013 17:07 Atrament
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rytmika TV zpráv: ČT vs. Nova
    Tak já samozřejmě myslel technologický pokrok v rámci TV :) Pro mně TV prostě pořád bylo to primitivní pasivní zařízení, na kterém jde akorát přepínat mezi ČT1, ČT2, Nova a Prima a měnit hlasitost :)
    pavlix avatar 4.12.2013 17:45 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rytmika TV zpráv: ČT vs. Nova
    Takže pokrok je vlastně to, že počítač s omezenou funkcionalitou dostal nálepku TV.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Rezza avatar 4.12.2013 18:54 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rytmika TV zpráv: ČT vs. Nova
    A ted si to vem, ze musis prepinat mezi stovkou programu, u kazdeho se muzes vracet o tech tricet hodin zpet :D. To uz je zahul!
    4.12.2013 15:18 PetrHL | skóre: 17 | blog: petr_h | Neratovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rytmika TV zpráv: ČT vs. Nova

    Začínám být rád, že nejsem televizní otrok jako rodiče, kteří sedí u TV (středobod vesmíru) každý večer a přepínají mezi zprávami na různých programech. Ve výsledku vidí stejnou reportáž 3x a sebemenší narušení jejich rituálu vyvolá bouřlivou reakci. Nechápu to.

    Bohužel jsou na tom mí rodiče úplně stejně :-(. Připadá mi, jakoby to cíleně vyhledávali. Po těch "zprávách" jsou pak nasraní a podráždění. Ale musí se na to dívat každý večer jako na nějakou pravidelnou dávku emocí. Pak mi mamka do telefonu popisuje co se kde všude posr*alo, co kdo kde ukradl atd. Když to utnu s tím, ať mi raději řekne co se komu povedlo, neví. A je to furt dokola, mohu jim 1000x říkat ať se na to nedívají. TV tedy doma zatím máme, ale když už se na něco díváme, je to Discovery channel, TV paprika, History a pod. Synátoři na nějaké pohádky.
    "Do, or do not. There is no 'try.'" -- Jedi Master Yoda | CQRLOG | HamQTH | Domů
    4.12.2013 20:13 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rytmika TV zpráv: ČT vs. Nova
    Připadá mi, jakoby to cíleně vyhledávali. Po těch "zprávách" jsou pak nasraní a podráždění. Ale musí se na to dívat každý večer jako na nějakou pravidelnou dávku emocí.
    Pravidelná dávka emocí? Neříkali to v upoutávkách jakéhosi telenoveloidně-červenoknihovnoidního seriálu, co běžel (pokud si dobře pamatuju) na Primě? Tohle mi ale připomíná spíš Dvě minuty nenávisti z Orwellowa 1984 :-)
    5.12.2013 09:23 PetrHL | skóre: 17 | blog: petr_h | Neratovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rytmika TV zpráv: ČT vs. Nova
    Ano, jako pravidelnou dávku emocí něco nazývali, ale už opravdu nevím co. Ty emoce nejsou jen nenávist. Občas je to i soucit, možná další pocity. Jen mi přijde, že jim moc nedochází, nakolik ty zprávy mohou, a skoro vždy i jsou, překrouceny. Viz kauza s panem Lacinou. Na základě těchto "zpráv" si pak vytváří názory a pohledy. Chybí k tomu jiný zdroj, který by ukázal rozdílný pohled na věc.
    "Do, or do not. There is no 'try.'" -- Jedi Master Yoda | CQRLOG | HamQTH | Domů
    Dreit avatar 4.12.2013 20:19 Dreit | skóre: 15 | blog: Dreit a jeho dračí postřehy | Královehradecký kraj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rytmika TV zpráv: ČT vs. Nova

    Už jsem se bál, že jsem sám, kdo to takhle vidí. Na druhou stranu, můžeme si říkat, že my jsme ti lepší ;-)

    Nope
    5.12.2013 09:17 PetrHL | skóre: 17 | blog: petr_h | Neratovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rytmika TV zpráv: ČT vs. Nova
    Nejste sám, už jsme minimálně dva. Nepřipadám si lepší. Podle svého okolí bych si měl spíše připadat divný :-). Proč si ale kazit život věcmi, které ovlivnit nemohu? Na co mi bude nadávat na toho či onoho? Stejně ty svině z politiky nemohu pověsit na kandelábr a ani zastřelit. Mám se dívat jak se mi smějí do ksichtu? Nevolil jsem je, byl jsem přehlasován spoluobčany. Mám toho dost i bez toho, abych je viděl v TV nebo ve zprávách na Internetu. Že někde někoho zabili? Nebo někde něco udělal hurikán? Ano, je to smutné. Velice. Ale co já s tím? Možná je to hnusné, ale asi bych se musel zbláznit, kdybych se měl trápit se vším, co mi takto naservírují. To už bych asi visel :-).
    "Do, or do not. There is no 'try.'" -- Jedi Master Yoda | CQRLOG | HamQTH | Domů
    Dreit avatar 5.12.2013 15:31 Dreit | skóre: 15 | blog: Dreit a jeho dračí postřehy | Královehradecký kraj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rytmika TV zpráv: ČT vs. Nova

    Osobně bych řekl spíše zvláštní, jiný - slovo divný působí u mnoha lidí negativně.

    Přesně tak to vidím i já! Zajímalo by mě kolik % populace se dívá pravidelně večer na zprávy a kolik u toho stráví času. Pokud se to vynásobí třeba dvaceti lety, tak by to mohlo být velmi zajímavé číslo. Ještě zajímavější by bylo spočítat, kolik % času z celého života prosedí někteří lidé u zpráv.

    Nope
    3.12.2013 16:26 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rytmika TV zpráv: ČT vs. Nova
    já chci kostičku!
    pools avatar 3.12.2013 17:21 pools | skóre: 19 | blog: Svědek Damdogův | Opava/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rytmika TV zpráv: ČT vs. Nova
    Lhal jsem! Ha. Ha. Ha!
    Vivre libre ou mourir!
    3.12.2013 21:51 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rytmika TV zpráv: ČT vs. Nova
    the kostička is a lie? buhuhů :-( přijdeš do pekla a ďábel bude velká disketová mechanika!
    Bystroushaak avatar 3.12.2013 19:21 Bystroushaak | skóre: 33 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rytmika TV zpráv: ČT vs. Nova
    Není to úplně ono, ale lepší než nic: ❒
    3.12.2013 17:32 Tomáš
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rytmika TV zpráv: ČT vs. Nova
    Pěkné. Moc pěkné. Jenom bych měl připomínku, že rozdíl mezi 3.81 a 3.14 bych označil spíš jako "přes půl sekundy", k celé sekundě to má dál.

    Nešlo by to zautomatizovat a stáhnout třeba celý měsíc?
    pools avatar 3.12.2013 17:47 pools | skóre: 19 | blog: Svědek Damdogův | Opava/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rytmika TV zpráv: ČT vs. Nova
    Automatizace není problém - všechno to jsou bash skripty, spíš jde o to, že je to součást úkolu, kdy ostatní ze skupiny dělají stejné dny, ale ručně - takže tohle je něco jako první půlka zadání. Co mě spíš napadlo, je porovnat jednotlivé televize jak se mění v čase - třeba se podívat na to, jak to bylo na ČT před rokem nebo tak něco.
    Vivre libre ou mourir!
    3.12.2013 19:10 w4rr10r
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rytmika TV zpráv: ČT vs. Nova
    Ještě blíž to má ke 2/3 sekundy.
    3.12.2013 17:53 SPM | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rytmika TV zpráv: ČT vs. Nova
    To muselo dát takový práce a přitom taková blbost :))) Nicméně, čekal si jiný výsledek? :) Přijde mi to jako skákat z 12. patra se zjištění, jestli se vážně zabiju :)
    3.12.2013 18:34 Tomáš
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rytmika TV zpráv: ČT vs. Nova
    Mě třeba překvapilo, že tam je tak malý rozdíl. Abych využil tvůj příměr, skočím z 12. patra - zabiju se, skočím z 5. patra a taky se zabiju.
    3.12.2013 21:28 zruda
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rytmika TV zpráv: ČT vs. Nova
    No malý rozdíl... Je to skoro 20 procent, což je docela dost. To je problém vnímání malých rozdílů.
    coder avatar 3.12.2013 21:06 coder | skóre: 4 | blog: lINUKS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rytmika TV zpráv: ČT vs. Nova
    3.12.2013 21:34 zruda
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rytmika TV zpráv: ČT vs. Nova
    Dost zajímavý je rozdíl mezi průměrem a mediánem. Rozdíl u ČT je 0,1 s, u Novy 0,02 s. To by mohlo znamenat, že u Novy mají všechny záběry podobnou délku (a hypotéza o normálním rozdělení je blíž realitě), zatímco u ČT jsou častější dlouhé záběry. A zároveň nelze moc dobře předpokládat normální rozdělení.
    4.12.2013 08:08 Petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rytmika TV zpráv: ČT vs. Nova
    TV Nova zpravy = Ein Kessel Buntes
    7.12.2013 11:04 klusik | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Důvod měření
    Zdravím -- rozhodně nepopírám, že se mi líbí, jakými věcmi se lidé dokáží zabývat :-) Mě by srovnávat zrovna tuto fakt nenapadlo ;)

    Pěkně udělané srovnání, statisticky i poměrně věrohodné. Znělka do pořadu patří a je to další střih, který divák vnímá, takže je dobře, že jsou započítány ;)

    A popravdě jsem čekal také trošku větší rozdíl, než pár desítek procent, ale netuším, jak zprávy vypadají dnes, naposledy jsem na TV koukal v roce 2009 (na zprávy), takže netuším ;)
    Prostě já ;) www.klusik.cz

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.