abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 22:22 | Komunita

    Na čem pracují vývojáři webového prohlížeče Ladybird (GitHub)? Byl publikován přehled vývoje za duben (YouTube).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 19:11 | IT novinky

    Provozovatel čínské sociální sítě TikTok dostal v Evropské unii pokutu 530 milionů eur (13,2 miliardy Kč) za nedostatky při ochraně osobních údajů. Ve svém oznámení to dnes uvedla irská Komise pro ochranu údajů (DPC), která jedná jménem EU. Zároveň TikToku nařídila, že pokud správu dat neuvede do šesti měsíců do souladu s požadavky, musí přestat posílat data o unijních uživatelích do Číny. TikTok uvedl, že se proti rozhodnutí odvolá.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 11:22 | Zajímavý projekt

    Společnost JetBrains uvolnila Mellum, tj. svůj velký jazykový model (LLM) pro vývojáře, jako open source. Mellum podporuje programovací jazyky Java, Kotlin, Python, Go, PHP, C, C++, C#, JavaScript, TypeScript, CSS, HTML, Rust a Ruby.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 09:11 | Bezpečnostní upozornění

    Vývojáři Kali Linuxu upozorňují na nový klíč pro podepisování balíčků. K původnímu klíči ztratili přístup.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    1.5. 20:00 | Komunita

    V březnu loňského roku přestal být Redis svobodný. Společnost Redis Labs jej přelicencovala z licence BSD na nesvobodné licence Redis Source Available License (RSALv2) a Server Side Public License (SSPLv1). Hned o pár dní později vznikly svobodné forky Redisu s názvy Valkey a Redict. Dnes bylo oznámeno, že Redis je opět svobodný. S nejnovější verzí 8 je k dispozici také pod licencí AGPLv3.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    1.5. 19:22 | IT novinky

    Oficiální ceny Raspberry Pi Compute Modulů 4 klesly o 5 dolarů (4 GB varianty), respektive o 10 dolarů (8 GB varianty).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.4. 22:33 | Nová verze

    Byla vydána beta verze openSUSE Leap 16. Ve výchozím nastavení s novým instalátorem Agama.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.4. 17:44 | Zajímavý článek

    Devadesátková hra Brány Skeldalu prošla portací a je dostupná na platformě Steam. Vyšel i parádní blog autora o portaci na moderní systémy a platformy včetně Linuxu.

    karkar | Komentářů: 0
    30.4. 12:11 | Humor

    Lidi dělají divné věci. Například spouští Linux v Excelu. Využít je emulátor RISC-V mini-rv32ima sestavený jako knihovna DLL, která je volaná z makra VBA (Visual Basic for Applications).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    30.4. 10:44 | IT novinky

    Revolut nabídne neomezený mobilní tarif za 12,50 eur (312 Kč). Aktuálně startuje ve Velké Británii a Německu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 36
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (58%)
     (1%)
     (9%)
     (21%)
     (4%)
     (1%)
     (2%)
     (0%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 503 hlasů
     Komentářů: 19, poslední 30.4. 11:32
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek

    Druhé letošní volby

    4.8.2006 07:54 | Bláboly

    Jaké je vaše rozpoložení po červnových volbách a při současné situaci? Pokud budou letos opakované volby, půjdete hlasovat? Při nezměněných podmínkách, 200 členném parlamentu? Jistý ministr soudí, že lidé jsou naštvané a nepřijdou. Můj dojem je takový, že sice jsem zhnusený, ale vyřídit se to musí, nalézt řešení a někdo se chytnout odpovědnosti za další vývoj v zemi.

           

    Hodnocení: 73 %

            špatnédobré        

    Anketa

    Pújdete při současném "hracím plánu" k případným opakovaným letošním volbám do Poslanecké sněmovny a budete volit?
     (92 %)
     (5 %)
     (3 %)
    Celkem 113 hlasů

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    belisarivs avatar 4.8.2006 08:13 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Druhé letošní volby
    Musime jit k volbam. Z neucasti volicu jednoznacne profituji komunisti, kteri jdou volit vzdy. Takze pokud se na to lide vybodnou, vzrostou komousum preference.
    IRC is just multiplayer notepad.
    4.8.2006 08:24 tezkatlipoka | skóre: 35
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Druhé letošní volby
    dalsi strana s pevnou zakladnou je ODS, i proto musime jit volit. Kazdopadne si myslim ze k volbam by prislo mene lidi.

    Rekneme si to na plnou hubu: tento stav je proto, ze CSSD a ODS zkurvili volebni zakon, jinak by byl pomer techto voleb 104:96 (pri systemu z roku 98), nyni chteji zase menit zakon (tedy cast ustavy) aby jim vyhovovala (tezko aby vyhovovala mensim stranam, tady si samy vystacej), takze zplodej dalsi zmetek, a ukaze to pouze ze CSSD a ODS neji uctu pred ustavou, a tedy pred nasim statnim zrizenim, protoze si ho menej jak potrebujou.
    Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
    4.8.2006 08:25 tezkatlipoka | skóre: 35
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Druhé letošní volby
    ne neji, ale nemaji
    Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
    4.8.2006 08:33 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Druhé letošní volby
    Me se libi italsky model: strany se dohodnou na koalicich uz pred volbami, tudiz nemuze dojit po volbach k prekvapeni. Koalice ziskavaji hlasy dohromady, takze se nemusite bat volit malou stranu, jeji hlas nepropadne. Vitez ziska vzdy pohodlnou nadpolovicni vetsinu, proto muze hned zacit vladnout.
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    4.8.2006 08:56 Milan Jurik | skóre: 21 | blog: Komentare | Ova
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Druhé letošní volby
    Neni to nahodou v Italii docela novinka, ktera ovsem stabilni vladu neprinesla? Pravda, Italie a jeji politicka scena je hodne neobvykla.

    Tam to aspon nevede k prime integraci stran do dvou velkych (coz by mimochodem na nasi politicke scene bylo spise trojstranne), ale i tak to znemoznuje volicum narazove vyzdvihnout konkretni politickou stranu, ktere tim da lepsi signal k alternativam. Prilis to smeruje do formy levice vs. pravice, bez moznosti jineho vyberu, jinych smeru.
    4.8.2006 09:14 tezkatlipoka | skóre: 35
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Druhé letošní volby
    taky nemuzou vzniknout nove strany. Novou stranu si nikdo do potencialni koalice neda, a tedy je predem odepsana.
    Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
    4.8.2006 09:12 tezkatlipoka | skóre: 35
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Druhé letošní volby
    myslis tu samou Italii jako ja? tu Italii kde meli od konce valky tolik vlad, kolik let ubehlo? To je super ukazka stability.
    Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
    4.8.2006 10:46 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Druhé letošní volby
    Prosim aby sis zjistil/a aktualni informace nez neco napises, jo?
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    4.8.2006 11:28 tezkatlipoka | skóre: 35
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Druhé letošní volby
    zde

    pouze tri ministri v povalecnem obdobi odslouzili cele svoje funkcni obdobi, z toho mi vyplyva ze stabilita vlad po volbach neni nejpevnejsi jak pises.

    a jsem "on"
    Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
    4.8.2006 11:29 tezkatlipoka | skóre: 35
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Druhé letošní volby
    kecam, tri premieri
    Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
    4.8.2006 12:30 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Druhé letošní volby
    No dobre, napisu to polopaticky. Kvuli nestabilite vlad v Italii byl zmenen volebni zakon a jeho provedeni se mi libi, coz jsem dal najevo. Ty mi ale zacnes psat, ze v Italii je vsechno spatne, ze tam maji nestabilni vlady. Proto jsem napsal, at si zjistis aktualni informace.

    Chapes? To je podobne, jako by jsi k blogu o nedostatcich noveho zakona o silnicnim provozu zacal psat komentare, kdy uz konecne zavedou body i do Ceska.
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    4.8.2006 13:54 tezkatlipoka | skóre: 35
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Druhé letošní volby
    mas pravdu, ovsem to ze se strany dohodnou jiz predem na povolebni koalici je mozne i bez zmeny zakona, napr. u nas to bylo v podstate videt v podani ODS a KDU+CSL. Zmena zakona v Italii se tykala neceho jineho. Provedl ji v podstate Berlucsoni, ktery cekal ze o fous vyhraje, a umozni mu to samotnemu vladnout (coz se nestalo).
    Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
    4.8.2006 14:15 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Druhé letošní volby
    To ze se dohodli predem ale nic nezmenilo na poctu mandatu, ktere ziskali. Nejaka zmena zakona je nutna, protoze jsme meli posledni tri vlady s jen velmi tesnou vetsinou, zajistenou casto dosti pochybne (ozralci, prebehlici). Vetsinove prvky (vitez bere vsem) mi prijdou nespravedlive vuci malym stranam, leda udelat volebni obvody pro kazdeho poslance zvlast. To by melo jako vyhodu, ze by se mohly vice volit osobnosti misto stran, ale pak by uz senat nemel zadny smysl.
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    4.8.2006 11:52 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Druhé letošní volby
    Me se libi italsky model: strany se dohodnou na koalicich uz pred volbami, tudiz nemuze dojit po volbach k prekvapeni. Koalice ziskavaji hlasy dohromady, takze se nemusite bat volit malou stranu, jeji hlas nepropadne. Vitez ziska vzdy pohodlnou nadpolovicni vetsinu, proto muze hned zacit vladnout.
    1) Po volbách může dojít k tomu překvapení, že se takto účelově předvolební koalice rozpadne, a to mnoha směry. Uvidíme, jak si povede Prodi v Itálii - ovšem je pak rozdíl, jestli vede koalici zkušený diplomat nebo fanatik-magor (o které není v české politice nouze). V Itálii měly ovšem letošní volby podobu všelidového manifestu o Berlusconim a společný nepřítel není ještě záruka ochoty dohodnout se na pozitivních krocích v politice. Což by jistě ráda ODS, vytvořit pod svými křídly jakoby "antikomunistickou" koalici, přičemž "komunisti" jsou všichni, kdo nemají rádi ODS.

    2) Volební systém, v němž hlasy voličů "propadají", je špatný systém. Jistě se lze dohodnout na nějaké hranici, ale systém beroucí hlasy malým stranám a přihazující na větší hromadu zavání pohrdáním demokracií (např. tento náš, v němž je váha voličského hlasu pro Stranu zelených je poloviční oproti váze hlasu pro ODS).

    3) S principem "vítěz bere vše" jsou lidi ochotni často souhlasit jen do té doby, dokud se situace vyvíjí podle jejich přání (vzpomeňme si jen na řev po volbě Bushe v USA, anebo v té Itálii původně tento systém zavedl Berlusconi s očekáváním vlastní těsné výhry - což se může nakrásně stát i tady).

    V nynější situaci je výhodné volat po systému předvolebních koalic pouze pro příznivce ODS, a to kvůli existenci strany v české parlamentní politice, která ačkoliv má nulový koaliční potenciál, schramstne pětinu až čtvrtinu voličských hlasů, čímž zmenšuje reálný manévrovací prostor v parlamentu momentálně na 174 hlasů ze 200.

    Přičemž hlasy komunistů nezmizí, ale budou zpravidla namířeny proti vládě (i ČSSD, jakmile se to bude hodit: to že KSČM podporou ČSSD v minulém období ukázkově bojovala proti ODS, vůbec neznamená, že jde o nějakou skrytou "koalici" - naopak, komunisti soupeří s ČSSD o stejně naladěné voliče, totiž těm, co jsou proti ODS).

    Předvolební koalicí s ODS ztratila letos ve volbách i KDU-ČSL (těžko říct nakolik to bylo tím nevěrohodným chováním účastí ve vládě s ČSSD a zároveň se otevřeným přihlášením k budoucí koalici s ODS) a uvidí se, nakolik to do budoucna členská základna skousne.

    A last not least: na české politické scéně, plné rádoby malých napoleónů a nezdravě sebevědomých patlalů, kteří samozřejmě vědí všechno líp (na všech stranách spektra), není žádnou výhrou, když bude vítěz s těsným mandátem z voleb vládnou sám, akčně a neomezeně. Zatím naše politická kultura nestačí ani na to, aby se politické strany byly schopna domluvit na jiném než absolutistickém systému vládnutí, i když to volební výsledek prostě nepřipouští.

    Politika se tak z umění "dohody možného" stává spíš přehlídkou siláckého dupání a furiantství. To je přesně důvod, proč po dvou měsících po volbách teprve nastává reálná fáze jednání mezi relevantními "vítězi" voleb, doteď to byla jen podivná hra... ani nevím na co.

    A za to nemůže volební ani politický systém, za to může nominální vítěz voleb, kterému zřejmě nedošlo, že získat voličské hlasy ještě není bianco šek na cestu k vládě. Nevím jak vy, ale já mám na základě tohoto vývoje obavu, co případně "vítězům" ve vládě nedojde jako druhé a kde dokážou svoji neschopnost k jednání příště (napadají mě jednání v rámci EU, americká základna... )

    Zaplaťpánbůh, že neumětelové nezískají více mandátů než si skutečně zaslouží, tím, že by je volební systém zvýhodňoval ještě více než je to teď.
    4.8.2006 15:34 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Druhé letošní volby
    Pokud se predvolebni koalice rozpadne, meli by prijit o bonusove poslance. Pak by malokdo byl ochoten riskovat vzpouru poslancu, ze prisli o misto kvuli svym sefikum ;-)

    Souhlasim, ze rozdelovani propadlych hlasu neni dobre. Ale nejaka hranice vzdycky bude. Minimalne 1%, protoze pul poslance sedet v parlamentu nemuze ;-)
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    4.8.2006 17:46 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Druhé letošní volby
    0,5%
    Quando omni flunkus moritati
    Dalibor Smolík avatar 5.8.2006 10:45 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Druhé letošní volby
    Myslím, že kdyby sedělo v parlamentu půl poslance, většinou by to nikdo ani nepoznal :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    4.8.2006 09:17 xxxxxxxx | skóre: 16 | blog: mrtvy blog | v nebi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Druhé letošní volby
    jeste nevim, tudle sem predpokladal, ze volit pujdu bud naposledy na nejake ambasade ci budu kandidovat. ani jedno nestihnu, takze pokud nezmeni volebni zakon, tak jim na nejaky predcasny volby seru i kdyby to znamenalo volbu komunistu. za ty tri me zbyvajici roky zde se to tu urcite nepo...
    4.8.2006 10:31 tezkatlipoka | skóre: 35
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Druhé letošní volby
    huraa, bliska se na lepsi casy, uz jen tri roky, to uz preziju :-)
    Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
    4.8.2006 10:53 zde | skóre: 9 | blog: Linuch | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Druhé letošní volby
    No, docela se nám to po volbách vyjasnilo a pročistilo (základna USA v ČR, napadení Libanonu). Volil jsem Liru (která dostala pod 5%), v druhých volbách můj hlas dostanou přes jejich chyby Komunisti. Ano, měli by se víc reformovat, ale i tak jsou mi jejich postoje nejblíž.
    Táto, ty de byl? V práci, já debil.
    4.8.2006 11:14 xxxxxxxx | skóre: 16 | blog: mrtvy blog | v nebi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Druhé letošní volby
    hm, lira a komunisti si sou názorove opravdu velmi, ale velmi blizko :-D LOL
    4.8.2006 13:50 zde | skóre: 9 | blog: Linuch | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Druhé letošní volby
    Můžu snad za to, že si Lira kálí na hlavu?
    Táto, ty de byl? V práci, já debil.
    Pavel Stárek avatar 4.8.2006 14:37 Pavel Stárek | skóre: 44 | blog: Tady bloguju já :-) | Kolín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Druhé letošní volby
    v druhých volbách můj hlas dostanou přes jejich chyby Komunisti.
    No tak to se máš čím chlubit :-( OMG kam to spějem :-(
    Kdo chce, hledá způsob; kdo nechce, hledá důvod.
    4.8.2006 14:47 zde | skóre: 9 | blog: Linuch | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Druhé letošní volby
    To je přece jasný, kam svět spěje- do pekla. USA jsou jako obvykle napřed. :)
    Táto, ty de byl? V práci, já debil.
    4.8.2006 15:29 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Druhé letošní volby
    můj hlas dostanou Komunisti ... i tak jsou mi jejich postoje nejblíž.
    Ty podporujes vrazdeni po milionech? Tobe je nejblize zotrocovani lidi, okradani je o osobni svobody? Souhlasis s okradanim lidi a diskriminaci/veznenim/popravam kvuli nazoru?

    Nektere lidi fakt nepochopim. Prijde mi to stejne naivni jako cesti neonacisti. Oslavuji Hitlera, maji jej za vzor, lituji ze prohral valku. Nicmene kdyby to nebyl takovy diletant a vyhral ji, dnesni skini by se nejspise vubec nenarodili, nackove by s takovym nearijskym ceskym narodem rychle zatocili.
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    Dalibor Smolík avatar 4.8.2006 15:37 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Druhé letošní volby
    Dost mě šokuje, jak tady řada lidí na ábíčku (potažmo v celé společnosti) má krátkou historickou paměť. Stačí pár let od revoluce a už si nikdo nepamatuje, co komunismus obnáší. Stačí trochu IQ a člověk nemusel tuto dobu zažít (totéž ve větší míře platí o době nacismu) a dovedl si představit důsledky, které by nastaly v případě vítězství některého z totalitních režimů. Moc se mi prostě líbí ti "filozofové", kteří moudře pokyvují, jak to ti Američani dělají špatně (což o to, oni to špatně skutečně dělají :-), ale srovnávají je se skutečně totalitními režimy. I kdyby člověk nebyl pronásledován, stačí ke "zlepšení" nálady fronta na pečivo, džíny, banány, výjezdní doložku .. atd.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    4.8.2006 15:47 zde | skóre: 9 | blog: Linuch | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Druhé letošní volby
    Safra, že by si mezitím změnili volební program? Vzdálená teta působí v PSP už druhé období za Kommunisty, a je to milá a rozumná dáma; z toho že bude vraždit druhé kvůli názorům OPRAVDU strach nemám.
    Táto, ty de byl? V práci, já debil.
    freshmouse avatar 4.8.2006 15:55 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Druhé letošní volby
    Někteří meziváleční i pováleční spisovatelé-komunisté by mohli vyprávět...
    Dalibor Smolík avatar 4.8.2006 16:01 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Druhé letošní volby
    Meziválečná doby byla zvláštní, lidé byli postiženi těžkou hospodářskou krizí a navíc pak přišla válka. Mnoha lidem se mohl komunismus zdát východiskem z těžké situace, nelze je za to odsuzovat. Podle mého názoru však prozíraví lidé mohli tušit, že komunismus je slepá cesta, asi od počátku 60. let. Dříve to však jasné nebylo - Evropa byla rozbitá, nízká životní úroveń byla i na Západě.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    freshmouse avatar 4.8.2006 16:44 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Druhé letošní volby
    Moment, já mluvím úpně o něčem jiném...

    Já mluvím o spisovatelích, kteří byli komunisty (třeba dost zapálenými), a přesto se k nim Strana zachovala nehezky. Oni také nejspíš nepočítali s vězením. A třeba to byli také milí lidé.
    4.8.2006 16:18 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Druhé letošní volby
    Ty vazne veris komunistum? Kdyz komunista rekne, ze 1+1=2, beru do ruky kalkulacku. Neni problem si najit volebni program KSC z roku 1946, kde Klema pise o podpore zivnostniku, odmita kolektivizaci atd. Dva roky pote se vratil z Hradu, zivnostnikum zabavil obchody, ze zemedelce udelal druzstevniky nebo vezne, nektere dal popravit. O par let pozdeji komousi okradli uplne vsechny behem menove reformy. Takze ohanenim se programem komunistu je hodne blby vtip.
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    4.8.2006 17:48 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Druhé letošní volby
    O par let pozdeji komousi okradli uplne vsechny behem menove reformy.
    Přičemž ještě DEN předtím tvrdili, že žádná měnová reforma nebude.
    Quando omni flunkus moritati
    4.8.2006 11:10 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Druhé letošní volby
    Pokud budou letos opakované volby

    Nějaký náznak, že by se tak mohlo stát? Čím víc se o "předčasných volbách" žvaní, tím nereálněji to na ně vypadá, už vůbec ne letos (pád případné Topolánkovy či kýhovýra vlády při nynějším rozložením parlamentu ovšem vyloučit nelze, zejména při prokazovaném diplomatickém amatérismu vedení ODS). Volby budou komunální a do části Senátu. Pokud mají lidi aspoň nějakou soudnost (zas ten nebetyčný optimismus...), nebude to hlasování o celostátní politice.
    freshmouse avatar 4.8.2006 13:40 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Druhé letošní volby
    Jasně, že půjdu volit. I kdyby byly volby každý týden, šel bych volit.
    Dalibor Smolík avatar 4.8.2006 14:03 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Druhé letošní volby
    Přesně tak. Udělám totéž.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    5.8.2006 13:55 #Tom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Druhé letošní volby
    Doufám, že žádné předčasné volby nebudou. Bez zrušení pětiprocentní hranice by to stejně nemělo cenu.
    vencour avatar 5.8.2006 16:37 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Druhé letošní volby

    A co změnit počet poslanců ve sněmovně na 201?

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    5.8.2006 17:04 jarda | skóre: 22 | blog: nadoraz | Chomutov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Druhé letošní volby
    Co takhle třeba 133 ? Už takhle je tam darmožroutů až hanba.
    Připíjím na krásu našich koní a rychlost našich žen.
    5.8.2006 17:12 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Druhé letošní volby
    Co takhle třeba 133 ? Už takhle je tam darmožroutů až hanba.
    Co takhle nejbližší vhodné číslo podílu voličů? Při 100% účasti dejme tomu těch 201 (199) a při 65% účasti holt jen 65% křesel :D
    6.8.2006 16:04 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Druhé letošní volby
    Aby to neskončilo jako monarchie… :-)
    5.8.2006 17:59 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Druhé letošní volby
    Změnit počet poslanců na prvočíselný (či aspoň lichý) by bylo také dobré. :-)
    freshmouse avatar 5.8.2006 23:34 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Druhé letošní volby
    Proč prvočíselný?
    6.8.2006 11:24 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Druhé letošní volby
    Tak 199 je zrovna prvočíslo, a já je mám raději.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.