Po dvaceti letech skončil leader japonské SUMO (SUpport.MOzilla.org) komunity Marsf. Důvodem bylo nasazení sumobota, který nedodržuje nastavené postupy a hrubě zasahuje do překladů i archivů. Marsf zároveň zakázal použití svých příspěvků a dat k učení sumobota a AI a požádal o vyřazení svých dat ze všech učebních dat.
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže zahajuje sektorové šetření v oblasti mobilních telekomunikačních služeb poskytovaných domácnostem v České republice. Z poznatků získaných na základě prvotní analýzy provedené ve spolupráci s Českým telekomunikačním úřadem (ČTÚ) ÚOHS zjistil, že vzájemné vztahy mezi operátory je zapotřebí detailněji prověřit kvůli možné nefunkčnosti některých aspektů konkurence na trzích, na nichž roste tržní podíl klíčových hráčů a naopak klesá význam nezávislých virtuálních operátorů.
Různé audity bezpečnostních systémů pařížského muzea Louvre odhalily závažné problémy v oblasti kybernetické bezpečnosti a tyto problémy přetrvávaly déle než deset let. Jeden z těchto auditů, který v roce 2014 provedla francouzská národní agentura pro kybernetickou bezpečnost, například ukázal, že heslo do kamerového systému muzea bylo „Louvre“. 😀
Z upstreamu GNOME Mutter byl zcela odstraněn backend X11. GNOME 50 tedy poběží už pouze nad Waylandem. Aplikace pro X11 budou využívat XWayland.
Byl publikován plán na odstranění XSLT z webových prohlížečů Chrome a Chromium. S odstraněním XSLT souhlasí také vývojáři Firefoxu a WebKit. Důvodem jsou bezpečnostní rizika a klesající využití v moderním webovém vývoji.
Desktopové prostředí LXQt (Lightweight Qt Desktop Environment, Wikipedie) vzniklé sloučením projektů Razor-qt a LXDE bylo vydáno ve verzi 2.3.0. Přehled novinek v poznámkách k vydání.
Organizace Open Container Initiative (OCI) (Wikipedie), projekt nadace Linux Foundation, vydala Runtime Specification 1.3 (pdf), tj. novou verzi specifikace kontejnerového běhového prostředí. Hlavní novinkou je podpora FreeBSD.
Nový open source router Turris Omnia NG je v prodeji. Aktuálně na Allegro, Alternetivo, Discomp, i4wifi a WiFiShop.
Na YouTube a nově také na VHSky byly zveřejněny sestříhané videozáznamy přednášek z letošního OpenAltu.
Jednou za rok otevírá společnost SUSE dveře svých kanceláří široké veřejnosti. Letos je pro vás otevře 26. listopadu v 16 hodin v pražském Karlíně. Vítáni jsou všichni, kdo se chtějí dozvědět více o práci vývojářů, prostředí ve kterém pracují a o místní firemní kultuře. Můžete se těšit na krátké prezentace, které vám přiblíží, na čem inženýři v Praze pracují, jak spolupracují se zákazníky, partnery i studenty, proč mají rádi open source a co
… více »Jakym zpusobem tagujete hudbu, hlavne v pripade soundtracku?
Pouzivate i dalsi fieldy, jako je treba Performer, Album Artist? Co vam to pak dela s grupovanim podle alb? Resim takovy problemek, Zda vyplnovat Artist jako jmeno kapely a Album artists lidi, co prislusnou desku nahrali. A u soundtracku pouzivat Various artist, nebo do Artist zadavat konkretni jmeno kapely? Pro nazornost davam screenshoty, jak to vypada:
Tiskni
Sdílej:
Měl sem s nim v minulosti jistý potíže a tak sem si oblíbil konzolovej MOC.
Taky jsem dřív netagoval, ale pokud chceš rozumně používat knihovny např. v Amaroku atp., nezbyde ti nic jiného, leda brouzdat přímo soubory a i potom dělá Amarok (konkrétně jeho druhá verze) grupování skladeb v playlistu podle autora, resp. názvu alba, což může být dost matoucí.
Jinak já si taguju sám přes EasyTag.
Ale to existuje, pokud jsem dobře pochopil ten přehled na wiki.
TDRC Recording time TDRL Release time
Picard je základ. Detaily potom dolaďuji v mp3tag.
Pole Artist a Album Artist zásadně vyplňuji identicky. Jednak je pro rozdílné vyplnění užitek málokdy (nikdy), ale hlavně pak mám pořádek i v nejpodivnějších přehrávačích.
Jinak u OST záleží, jak který. Pokud je to kompilace písniček tak VA, ale pokud soundtrack pro Guild Wars, tak podle skladatele ;)
mplayer -shuffle
. Navíc při schématu řazení podle umělce bych měl adresářů jako skladeb. Ale přemejšlel jsem o schématu oblíbené/ostatní.