Revolut nabídne neomezený mobilní tarif za 12,50 eur (312 Kč). Aktuálně startuje ve Velké Británii a Německu.
Společnost Amazon miliardáře Jeffa Bezose vypustila na oběžnou dráhu první várku družic svého projektu Kuiper, který má z vesmíru poskytovat vysokorychlostní internetové připojení po celém světě a snažit se konkurovat nyní dominantnímu Starlinku nejbohatšího muže planety Elona Muska.
Poslední aktualizací začal model GPT-4o uživatelům příliš podlézat. OpenAI jej tak vrátila k předchozí verzi.
Google Chrome 136 byl prohlášen za stabilní. Nejnovější stabilní verze 136.0.7103.59 přináší řadu novinek z hlediska uživatelů i vývojářů. Podrobný přehled v poznámkách k vydání. Opraveno bylo 8 bezpečnostních chyb. Vylepšeny byly také nástroje pro vývojáře.
Homebrew (Wikipedie), správce balíčků pro macOS a od verze 2.0.0 také pro Linux, byl vydán ve verzi 4.5.0. Na stránce Homebrew Formulae lze procházet seznamem balíčků. K dispozici jsou také různé statistiky.
Byl vydán Mozilla Firefox 138.0. Přehled novinek v poznámkách k vydání a poznámkách k vydání pro vývojáře. Řešeny jsou rovněž bezpečnostní chyby. Nový Firefox 138 je již k dispozici také na Flathubu a Snapcraftu.
Šestnáctý ročník ne-konference jOpenSpace se koná 3. – 5. října 2025 v Hotelu Antoň v Telči. Pro účast je potřeba vyplnit registrační formulář. Ne-konference neznamená, že se organizátorům nechce připravovat program, ale naopak dává prostor všem pozvaným, aby si program sami složili z toho nejzajímavějšího, čím se v poslední době zabývají nebo co je oslovilo. Obsah, který vytvářejí všichni účastníci, se skládá z desetiminutových
… více »Richard Stallman přednáší ve středu 7. května od 16:30 na Technické univerzitě v Liberci o vlivu technologií na svobodu. Přednáška je určená jak odborné tak laické veřejnosti.
Jean-Baptiste Mardelle se v příspěvku na blogu rozepsal o novinkám v nejnovější verzi 25.04.0 editoru videa Kdenlive (Wikipedie). Ke stažení také na Flathubu.
Vážení, velice se omlouvám, ale zboží máme stále na celnici a proclení se táhne. Společník tam již posílal právníka. Pevně doufám, že to budu moct tento týden poslat. S přátelským pozdravemInu, co se da delat, holt pockam. Nicmene 21.11. prisel dalsi mejl:
Vážení, velice se Vám omlouvám jménem LinuxMarketu, ale jsem nucený stornovat Vaše objednávky mini PC z důvodu nedodání zboží dodavatelem, který ani přes denodenní urgence dosud nedodal další várku tohoto zboží a s nímž jsem v tomto směru okamžitě ukončil spolupráci. Budu se snažit najít náhradního dodavatele, ale do té doby jsem stáhl tento produkt z našeho e-shopu. Ostatní zboží zůstává v nabídce. Ještě jednou přijměte mou omluvu. S přátelským pozdravem
Tiskni
Sdílej:
Pise nekde zakaznik, ze zaplatil a zaroven zbozi nedostal ?Ani Kapica nikde nepíše, že linuxsoft někoho ojebal, nýbrž že byl ojebán :).
Ono kdyz pisete rad dvojznacny obsah a hrozne moc rad resite veci pres blogy jinde[blogy na LS, kdysi ze?] a ne osobne pres mail, tak uz Vam clovek neveri.Měl jste možnost slušně poděkovat. A nebo se ztrapnit.
Ne, já bych chtěl, aby si obchodník, kterému platím jeho marži, počínal profesionálně.Ty ani autor blogu jste mu nezaplatili, pokud vím, ani korunu...
Když mám na e-shopu zboží jako k dodání, tak ho prostě dodat musím umět, to je můj byznys.AFAIK nějaká kolonka v redakčním systému e-shopu je pouze přibližný ukazatel. Vždycky je nejspolehlivější se dotázat přímo prodejce, mají to tímhle způsobem zařízeno i velké e-shopy jako CZC, Alza apod. Neprocházel jsem obchodní podmínky LinuxMarketu, ale divil bych se, kdyby informativní text v CMS e-shopu byl skutečně zárukou dostupnosti zboží. Je hezké být komisní, důsledně vyžadovat svoje práva a dožadovat se oficálních omluv atd., ale vzhledem k tomu, že jde o začínající linuxový e-shop provozovaný člověkem, který na české linuxové scéně dlouhá léta působí, zvolil bych lidštější přístup.
mají to tímhle způsobem zařízeno i velké e-shopy jako CZC, Alza apod.
Proč asi? [hint: aby ojebali zákazníka]
Nejlepsi je kdyz Vam lidi misto toho, aby Vam napsali, ze je neco spatne emailem, tak to rovnou rozmaznou po netu.Chápu, že ti to nemusí vyhovovat, ale blogpost byl slušný a věcný. Dá se i pochopit, že k otevřenosti nemáš až tak kladný vztah, ale na svých reakcích teď už pouze tratíš.
A jinak pokud vam nevoni cesko a cesti zakaznici, bezte podnikat jinamTak pod tento výrok člověka, se kterým obvykle nesouhlasím, se taky rád podepíšu.
Tomuhle moc nerozumim. Jakym zpusobem to merite? Jak zjistite, jestli ten, co si od vas neco kupuje, je ctenarem abclinuxu nebo neni?Přesně. Já čtu AbcLinuxu, přispívám sem každou chvíli, a v LinuxMarketu jsem si objednal zboží hned, co jsem objevil oznámení na Rootu, že něco takového existuje.
vam preji uspech, protoze kramku, kde by si clovek mohl koupit nejake "komunitni" predmety, je jako safranu+1
Je tak nejak nepsanou pravdou, ze Linuxaci nepatri mezi skupiny, co nejvice nakupuji.A kdo tedy na linuxmarketu nejvíce nakupuje?
Trochu z osobni praxe: Kdyz si porovnavam dosle objednavky po zmince na abclinuxu a jinych webech, tak to jde specielne pro abicko k nule.Viděl bych tam velkou souvislost s tím, jak se speciálně na Abclinuxu prezentujete :). Nejdřív o tom shopu nevím. Pak někde matná zmínka, ale mám na práci jiné věci. A hned napodruhé si tady zkazíš reputaci u těch, kteří tě buď neznají nebo si nepamatují. A pak chodíš nadávat na to, že lidi nekupují :D.
Obchod zpravidla nefunguje tak, ze kdyz udelate kratkodobe nekomu spatne PR nebo si jej sam vytvori, tak ze si vubec nikdo nic nekoupi a kazdy z tech par stovek lidi si nic nekoupi.OK, proč tedy ten rozruch a nelibost, že autor blogu popsal pravdivě negativní zkušenost s vaším ochodem, místo aby vám napsal rozhořčený e-mail a nechal si to pro sebe?
A abclinuxu neni stred zemekoule.Určitě ne. Ale chodí sem hodně linuxářů. A váš obchod má jakou cílovou skupinu? A teď mi odpovězte ještě na jednu věc. Když už máte situaci s negativním PR, jako je tento blogpost, co je v takové situaci lepší? Reagovat pozitivním PR, které tady bravurně předvedl Marek, nebo negativním PR, které tady celou dobu předvádíte vy? Povězte, vy jste obchodník, já jen ubohý zamestnanec, co je lepší? Linuxáři nakupují málo a osazenstvo Abclinuxu vůbec. Nevím, ale tak nějak mě to uráží. Jsem hrdý Linuxář a na Abíčko chodím už 10 let. Přijde mi, že toho kupuji celkem dost. Nevynechal jsem jedinou Humble bundle. U Pokyho jsem nechal 2.500Kč. U vás jsem nakoupil hned, jak jsem se o vás dozvěděl na Rootu. A přiznám se, že mě to mrzí, stejně jako to, že jsem se tady v diskusi za vás postavil. Dodavatel může selhat, to se stává a rozumný člověk to pochopí. Ale co vy tady předvádíte, to se hned tak nevidí. Kdybych já fungoval jako vy, tak spadlý server místo opětovného nabootování otevřu, poleju vnitřek benzínem a zapálím. A pak se divím, že nemám co spravovat. Fakt valím bulvy.
Obchod zpravidla nefunguje tak, ze kdyz udelate kratkodobe nekomu spatne PR nebo si jej sam vytvori, tak ze si vubec nikdo nic nekoupi a kazdy z tech par stovek lidi si nic nekoupi. Tohle je mozna spravedlivy sen, ale ne realita. A abclinuxu neni stred zemekoule.Neznám Tvoje zkušennosti s eshopem, ale 2 negativní ohlasy na webech heureka.cz/zbozi.cz stačily na velmi dlouhodobý (2 roky) pokles prodejů o 50 %. Bohužel je snadné najít něco ve smyslu „shop xxy názor/zkušennost“. O středu zeměkoule bych nic nepsal a vůbec není rozumné psát, že někdo pro Vás není cílová skupina. Pardon za mou troufalost.
Neznám Tvoje zkušennosti s eshopem, ale 2 negativní ohlasy na webech heureka.cz/zbozi.cz stačily na velmi dlouhodobý (2 roky) pokles prodejů o 50 %.Jak to může dlouhodobě fungovat? Vždyť pro konkurenta není nic jednoduššího, než u tebe nakoupit a pak napsat negativní hodnocení.
No v duchu „konkurence“ se nám odehrál jeden případ. Konkurent byl bývalý spolumajitel, který udělal podraz (měl kontakty na dodavatele tak si otevřel konkurenci). Sám se ale prokecl na nepravém místě.A co je na tom špatného? To se snad běžně děje, že když se společníci neumějí dohodnout, tak se rozejdou a to že si někdo založí podobnou obchodní činnost, která je blízko původní činnosti je logickým vyústěním toho že měl k původní činnosti blízko.
Je tak nejak nepsanou pravdou, ze Linuxaci nepatri mezi skupiny, co nejvice nakupuji.Kdo tedy na linuxmarketu nejvíce nakupuje?
Asi jste zjistil, ze kolega Pszczolka umi podle meho nazoru vcelku dost dobre odpovidat.Nikoliv vcelku dost dobře, ale naprosto báječně, úžasně, perfektně.
a href="www.PleasurizeMusic.com" img src="http://www.pleasurizemusic.com/sites/default/files/DR_claim_1_100px.jpg" /img /a
No chyba u me asi nebude:Předa href="www.PleasurizeMusic.com" img src="http://www.pleasurizemusic.com/sites/default/files/DR_claim_1_100px.jpg" /img /a
www.PleasurizeMusic.com
ti chybí http://
, a je to tudíž interpretováno jako odkaz s relativní cestou.
Zdravím Vás...přátelé, Linuxáci ;)Chápu, že za goldenfishe nemůžeš, ale strašně rád bych nakupoval v shopech, pro než jsem součástí cílové skupiny :).