abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 01:55 | IT novinky

    Nejvyšší správní soud (NSS) podruhé zrušil pokutu za únik zákaznických údajů z e-shopu Mall.cz. Incidentem se musí znovu zabývat Úřad pro ochranu osobních údajů (ÚOOÚ). Samotný únik ještě neznamená, že správce dat porušil svou povinnost zajistit jejich bezpečnost, plyne z rozsudku dočasně zpřístupněného na úřední desce. Úřad musí vždy posoudit, zda byla přijatá opatření přiměřená povaze rizik, stavu techniky a nákladům.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 18:44 | Komunita

    Organizace Free Software Foundation Europe (FSFE) zrušila svůj účet na 𝕏 (Twitter) s odůvodněním: "To, co mělo být původně místem pro dialog a výměnu informací, se proměnilo v centralizovanou arénu nepřátelství, dezinformací a ziskem motivovaného řízení, což je daleko od ideálů svobody, za nimiž stojíme". FSFE je aktivní na Mastodonu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 11
    včera 17:55 | IT novinky

    Paramount nabízí za celý Warner Bros. Discovery 30 USD na akcii, tj. celkově o 18 miliard USD více než nabízí Netflix. V hotovosti.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    včera 13:22 | IT novinky

    Nájemný botnet Aisuru prolomil další "rekord". DDoS útok na Cloudflare dosáhl 29,7 Tbps. Aisuru je tvořený až čtyřmi miliony kompromitovaných zařízení.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    včera 12:11 | Nová verze

    Iced, tj. multiplatformní GUI knihovna pro Rust, byla vydána ve verzi 0.14.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 05:22 | Komunita

    FEX, tj. open source emulátor umožňující spouštět aplikace pro x86 a x86_64 na architektuře ARM64, byl vydán ve verzi 2512. Před pár dny FEX oslavil sedmé narozeniny. Hlavní vývojář FEXu Ryan Houdek v oznámení poděkoval společnosti Valve za podporu. Pierre-Loup Griffais z Valve, jeden z architektů stojících za SteamOS a Steam Deckem, v rozhovoru pro The Verge potvrdil, že FEX je od svého vzniku sponzorován společností Valve.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 03:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 2.24 svobodného video editoru Flowblade (GitHub, Wikipedie). Přehled novinek v poznámkách k vydání. Videoukázky funkcí Flowblade na Vimeu. Instalovat lze také z Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    7.12. 15:11 | IT novinky

    Společnost Proton AG stojící za Proton Mailem a dalšími službami přidala do svého portfolia online tabulky Proton Sheets v Proton Drive.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    6.12. 15:55 | Komunita

    O víkendu (15:00 až 23:00) probíha EmacsConf 2025, tj. online konference vývojářů a uživatelů editoru GNU Emacs. Sledovat ji lze na stránkách konference. Záznamy budou k dispozici přímo z programu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    6.12. 15:44 | Komunita

    Provozovatel internetové encyklopedie Wikipedia jedná s velkými technologickými firmami o uzavření dohod podobných té, kterou má s Googlem. Snaží se tak zpeněžit rostoucí závislost firem zabývajících se umělou inteligencí (AI) na svém obsahu. Firmy využívají volně dostupná data z Wikipedie k trénování jazykových modelů, což zvyšuje náklady, které musí nezisková organizace provozující Wikipedii sama nést. Automatické programy

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 31
    Jaké řešení používáte k vývoji / práci?
     (34%)
     (48%)
     (19%)
     (17%)
     (22%)
     (15%)
     (24%)
     (16%)
     (18%)
    Celkem 443 hlasů
     Komentářů: 18, poslední 2.12. 18:34
    Rozcestník

    KOMIX - Malé velké děti

    1.12. 02:42 | Přečteno: 1543× | KOMIX | poslední úprava: 1.12. 02:42

    Zdánlivě ten zákaz sociálních sítí nemá logiku, děti nejsou dost rozumné na používání sociálních sítí ale na to jít v šestnácti volit, ve čtrnácti požírat inhibitory puberty nebo dokonce páchat asistovanou sebevraždu už mají rozumu dost? Spíše se domnívám, že podstatného množství rozumu se nedostává někde jinde ;-). Ale ono jde mocipánům především o mandatorní využívání evropského e-ID a tedy současně i ztotožnění doposud anonymních kritiků na sociálních sítích a děti jsou opět zneužívány jako laciná, průhledná a celkem již ohraná záminka :-).

           

    Hodnocení: 80 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    Max avatar 1.12. 08:22 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Malé velké děti
    Britský cajt už asi v EU nebude, ale na druhou stranu jsem se před nějakou dobou dočetl, že Angláni vystoupili z EU kvůli tomu, že EU nebyla dostatečně progresivní v protlačování sociálních experimentů :D. Takže je dost možné, že to tam bude dřív :)
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    1.12. 09:25 karkar | skóre: 13 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Malé velké děti
    Už to tam je. Dezolátní weby jsou plný příkladů kdy tam byl někdo perzekuovanej za něco v zásadě normálního - třeba týpek co byl v usa pozvanej na střelnici a na socky dal svoji fotku s brokovnicí od tama, byl po návratu údajně zatčenej a obviněnej snad z terorizmu....
    1.12. 12:11 Fratna
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Malé velké děti
    údajně/snad jsou tvoje pronouns.
    1.12. 12:43 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Malé velké děti
    Fakt?
    1.12. 13:17 Fratna
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Malé velké děti
    Jo, fakt.
    Max avatar 1.12. 13:47 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Malé velké děti
    To skoro vypadá jako by se na sockách s někým pustil do křížku a pak vytáhl jako meme svojí fotku s bouchačkou a dotyčný to vyhodnotil jako vyhrožování? Těžko říci, co na těch sockách probíhalo.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    1.12. 14:03 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Malé velké děti
    V tom článku se nepíše ani jedno ty schnilá kedlubno.
    1.12. 14:31 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Malé velké děti
    O to nejde ty e-mentále. Jde o to, že si to necucá z prstu a ty články na webu existujou. Jestli je to pravda nebo fake, to už je jiná věc.
    1.12. 16:14 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Malé velké děti
    :-D :-D no ty jsi kus vemena
    1.12. 18:52 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Malé velké děti
    Sere tě moc, že tě mají všichni u zadku ty hemoroide? Ale můžeš obšťastnit zacykleného Jendu. Ten chce furt někam ptáka.
    1.12. 19:27 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Malé velké děti
    Všichni ho mají u zadku ken ty skáčeš jak píská - všiml sis?
    2.12. 07:58 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Malé velké děti
    Moulo, tobě nedochází, že idioti jako vy, tu nebudou mít nikdy prostor na to, aby uráželi ostatní a sami měli klid, viď? Klidně tu dál, i s tím druhým ocasem prezentujte svou duševní zaostalost. Čas na to, poslat vás do příslušných mezí a nastavit zrcadlo vaší ubohosti se najde vždy. Takže si dál žijte v iluzi, že těmi co to mají pevně v rukou jste vy.
    2.12. 08:30 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Malé velké děti
    čím jsem tě já kdy urazil? Tím, že jsem ti připomenul, jak jsi kdysi vyvrátil radovu lež?
    2.12. 08:48 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Malé velké děti
    Urážkami je 90% anonymních příspěvků na abclinuxu. Kdyby zdejší admin fungoval jak má, tak by to číslo výrazně kleslo. Ale bohužel. Jeho práh "bolesti" je příliš nízko, takže zafunguje jen když hodně nízko klesne i ta diskuze.
    2.12. 09:01 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Malé velké děti
    tak to brečíš na špatným hrobě - nevybavuju se, že bych vůči tobě nějakou použil. Pokud tě teda neuráží realita. To by pak mohlo být. To je fakt
    2.12. 09:05 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Malé velké děti
    a jenom technická - když ty někomu řekneš moulo, hemoroide a tak podobně, tak se to mezi urážky podle tebe počítá, nebo ne? A je to započítaný v těch tvých 90%?
    2.12. 11:16 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Malé velké děti
    Samozřejmě.
    3.12. 16:57 RealJ | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Malé velké děti
    90% z tech 90% pochazi od Alese...
    3.12. 17:49 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Malé velké děti
    Jako obvykle jsi na omylu papouchu. Pod mým tradičním anonymním nickem se totiž poslední dobou vyžívají nejrůznější podtržítková troubelíni. Mých příspěvků, tohoto typu je tady sotva promile.
    2.12. 10:16 o|o
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Malé velké děti
    Cin urazky ci hanobeni je naplnen pouze kdyz poskozeny obhaji, ze neni kokot. Coz u tebe nehrozi.
    2.12. 10:44 karkar | skóre: 13 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Malé velké děti
    tvl anonyme zalez, máš s tim anonymním Jendou nějakou obsesi tady hrubě urážet, by mě zajímalo co tě k tomu pudí? Páč to hraničí s příčetností, možná by ses měl svěřit do péče nějakýho odborníka, každopádně by to odplevelilo zdejší free diskuzi o vaše výstřiky neukojenýho neokortexu. Tohle je jedna z posledních možností kde můžeš veřejně vyjádřit svůj názor aniž by tě někdo začal systematicky trolit a nahlašovat bůchvíkam. Já, a předpokládám i všichni ostatní sem chodí za zábavou a né tady číst čistý hejty a osobní útoky. tady každej přispívá podle svých schopností, ale užívat může každej podle svých potřeb. tak to respektuj.
    2.12. 11:09 o|o
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Malé velké děti
    a proc si myslis ze tvoje potreby jsou nadrazeny potreban jinych? nekoho bavi si delat prdel z blbcu a proto sem chodi.
    2.12. 11:49 karkar | skóre: 13 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Malé velké děti
    Nadávat někomu do kokotů neni prdel. neni to ani vtipný. jak píše want níže, nevážíš si svobody, a jak víš, kdo si neváží svobody, brzy o ni přijde. bohužel lidi pro který je sprostota a urážení jiných "prdel" k tomu přispívají měrou největší. A jinak já teda tady víceméně žádný blbce nevidim, až teda na nějaký výjimky... jestli to chápeš, tak se nad sebou zamysli...
    2.12. 12:42 o|o
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Malé velké děti
    jak o ni přijdu, vysvětli. nebo to papouškuješ jako Žako?
    2.12. 12:45 karkar | skóre: 13 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Malé velké děti
    Abys to pochopil i ty, to znamená, že to tady hagara zavře, protože kvůlivá tvejm urážkám sem nikdo chodit nebude. Kapišto?
    2.12. 12:50 o|o
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Malé velké děti
    To nezní jako můj problém bró
    2.12. 14:10 karkar | skóre: 13 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Malé velké děti
    přésně, dyž to tady zavřou, tobě to je putna...
    2.12. 14:38 olo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Malé velké děti
    jop, ty jsi v tom zainteresovanej tak s tím něco dělej
    2.12. 13:05 o|o
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Malé velké děti
    já hlavně nechápu že nevidíš co tu píšeš s kapustou denně za sračky.

    tvůj poslední blog: Top 50 českých IT osobností podle AI

    a budeš tady dělat rozumy kdo kurví ábíčko. já myslím že zrovna vy dva, třeba takovej pavel píša nemá pod svými blogy nasráno. asi protože sám nepíše hovna.
    2.12. 14:10 karkar | skóre: 13 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Malé velké děti
    tak napiš voe něco lepšího....
    2.12. 14:37 olo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Malé velké děti
    Na žumpu jako je ábíčko? Lol
    2.12. 14:19 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Malé velké děti
    Tak co sem lezeš když se ti to nelíbí? Ty sám píšeš jenom hovna a pak se divíš, že sem už nikdo jiný než hroší kůže nepíše. Psali, ale ty a tobě podobní jste je vypudili, takže jsi ten poslední, kdo by si měl stěžovat.
    2.12. 14:36 olo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Malé velké děti
    Já si nestěžuju, já se bavïm. Producenti hoven jako ty brečí a mně se to hezky poslouchá
    2.12. 15:08 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Malé velké děti
    Nelži. To bychom o tobě nic nevěděli. Zatím co tu jen kvičíš.
    2.12. 15:20 olo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Malé velké děti
    ty vzkazy správců kde žadoníš u kobliháče jsou veřejný, tolik k tomu kvičení a komu co vadí :-D
    2.12. 16:42 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Malé velké děti
    No a co že jsou veřejné? Je alespoň vidět jako na to sere, ale nemůže se pak vymlouvat, že o ničem neví.
    2.12. 16:48 olo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Malé velké děti
    je na tom vidět jak to sere tebe, jinak by sis nestěžoval koblize a nevolal po cenzuře.
    2.12. 19:35 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Malé velké děti
    Odstranění psychpatických výkřiků spammera není cenzurou, ale službou.
    2.12. 21:33 olo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Malé velké děti
    a proč ji vyžaduješ když jsi tak nad věcí? :-D
    3.12. 09:21 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Malé velké děti
    Protože jako registrovaný a přihlášený uživatel mohu tímto upozornit admina, že tu má zas anonymního spammera. Že na to admin škodolibě sere, je věc druhá.
    3.12. 11:45 olo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Malé velké děti
    takže jsi bezmocný a bonzuješ bez výsledku. gratulky!
    3.12. 15:44 olo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Malé velké děti
    Příloha:
    hroší kůže :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D a prd co?
    3.12. 18:03 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Malé velké děti
    Hroší kůže není o tom, že by nám byl lhostejný obsah diskuzí na tomhle portálu, ale o tom, že anonymní pisálek dostane vždy takovou reakci, jakou si zaslouží. Je-li sprostý, tak sprostou – čím dříve takové vlákno skončí někde jinde, tím lépe. Ale spam se rovnou maže.
    3.12. 19:04 olo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Malé velké děti
    ještě nikdy se ti nepovedlo žádnýho anonyma utřít, trolly krmíš dobře a proto tě máme tak rádi :-*
    3.12. 23:14 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Malé velké děti
    Řekl bych, že už jste utření dost. Pokud sis toho nevšiml, tak časy, kdy jste bezuzdně plevelili zdejší diskuze už skončily.
    4.12. 00:02 olo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Malé velké děti
    tak to jsem si fakt nevšiml, jsi pěkně delulu
    4.12. 14:46 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Malé velké děti
    Tak pravil ololó.
    2.12. 11:24 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Malé velké děti
    Jen ho nech čulina. Kdo si neváží svobody, žádnou si nezaslouží. Je pouze otázkou času, kdy se IT šrouby utáhnout tak, že bude mít po píči i tady.
    2.12. 11:37 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Malé velké děti
    co myslíš, že budou dělat ti, které jsi tady i Ty nachytal při lži?
    2.12. 12:10 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Malé velké děti

    Ty fakt nechápeš, co je to „svoboda slova”. Univerzální pravda neexistuje a to že má někdo úplně jiný pohled na svět než ty nutně neznamená, že to on lže, protože pravdu máš přeci ty. Jenže co když je tvoje „pravda” jenom pragmaticky akceptovanou lží, kterou ti někdo naservíroval na stříbrném podnose?

    Můžeš se to pokusit zjistit, jenže v prostředí, kde se za jiný pohled na věc bezohledně šikanuje, to zjistíš jen stěží, protože ten, kdo chce mít klid, ho dříve či později opustí, takže zůstane jen tlupa hloupých, anonymních šikanátorů co se navzájem utvrzuje ve své hlouposti.

    Viz Jakub Landovský"> Jakub Landovský">Lhal předtím, nebo lže teď? Jisté je pouze to, že dokud byl ve funkci velvyslance ČR v NATO, držel basu s hlavním proudem, ačkoliv nemusel. Jenže kdyby „trhal partu” a dal průchod nějakému svědomí, tak by na svém postu zřejmě dlouho nezůstal.

    2.12. 12:27 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Malé velké děti
    ty sám si o tom co ráďa postnul jako pravdu napsal, že je to fake

    Nebo se to nestalo?
    2.12. 12:43 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Malé velké děti

    Dnes je doba, kdy je velký problém rozeznat co je a není fake. Viz Vencourův blogpost AI - Doktor vs Q, který mne okamžitě píchnul do očí tak bolestně, že jsem na to musel reagovat. Ale jak dokládá diskuze, u každého je to jiné.

    Je mi jedno co sem Radovan píše, protože to jde mimo mne. Ale to jak snadno se dají lidé oblbnout, mi jedno není.

    2.12. 12:48 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Malé velké děti
    dotaz zněl:
    ty sám si o tom co ráďa postnul jako pravdu napsal, že je to fake Nebo se to nestalo?
    Proč odpovídáš na něco jiného?
    2.12. 14:14 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Malé velké děti
    Protože to spolu souvisí, pokud ti to hlava nepobrala.
    2.12. 14:18 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Malé velké děti
    tak jo, jsem rád že jsi mi to vysvětlil a ted prosím zkus odpovědět na to na co jsem se ptal jo? Zvládneš to?
    2.12. 14:20 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Malé velké děti
    Není mou povinností suplovat ti mozkové buňky, které jsi nechal dobrovolně zemřít.
    2.12. 14:22 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Malé velké děti
    Dnes je doba, kdy je velký problém rozeznat co je a není fake. Viz Vencourův blogpost AI - Doktor vs Q, který mne okamžitě píchnul do očí tak bolestně, že jsem na to musel reagovat. Ale jak dokládá diskuze, u každého je to jiné. Je mi jedno co sem Radovan píše, protože to jde mimo mne. Ale to jak snadno se dají lidé oblbnout, mi jedno není.
    Proč si tedy vyvrátil tu ráďovu lež, když ted tvrdíš, že ti je jedno co píše?

    Nebo si ji nevyvrátil?
    2.12. 20:00 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Malé velké děti
    Photoshopovaným výřezem z mého většího originálu. Chá, chá, chá :-D
    3.12. 07:33 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Malé velké děti
    Tím originálem myslíš to, co jsi dodal a co ti want sestřelil, nebo to, co si nedodal?
    3.12. 15:16 čistá obuv
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Malé velké děti
    Radovane, s hovnem přilepeným k podrážce se nediskutuje - buď ho seškrábnu nebo to ignoruju a rozšlapu.
    3.12. 20:03 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Malé velké děti
    To vysvětli tomu hovnu, ne mě ;-)
    3.12. 20:44 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Malé velké děti
    o tobě nepsal - psal o nějakém radovanovi co diskutuje - ty jsi ten co buď lže, nebo je mimo, nebo je na útěku

    Tzn buď v klidu, o tobě nebyla řeč ¯\_(ツ)_/¯
    4.12. 16:24 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Malé velké děti
    Tentokrát zcela výjimečně nelžeš ve všem, řeč byla o tobě.
    4.12. 19:10 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Malé velké děti
    takže mám pravdu třeba v tomhle?
    ty jsi ten co buď lže, nebo je mimo, nebo je na útěku

    já vím, to mi nemusíš říkat

    2.12. 10:39 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Malé velké děti
    nebudou mít nikdy prostor na to, aby uráželi ostatní a sami měli klid
    No nevim nevim, nějak ten neklid nepozoruju, je tu free range pro kretény jako ty.
    2.12. 10:46 karkar | skóre: 13 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Malé velké děti
    -dtto-
    1.12. 12:49 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Malé velké děti
    podle fotky nevím, ale pokutování / popotahování za turistický zavírák v kapse/batohu je realita
    2.12. 08:55 karkar | skóre: 13 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Malé velké děti
    Teď tam údajně vyhodili z práce hasiče - při zásahu řikal kolgům zastarale "fireman" a protože měli v týmu ženskou tak to mělo bejt sexistický. on teda asi dělal i další vtípky, ale za to fireman ho popotahovali a nakonec i vyhodili z práce.
    1.12. 11:41 OldFrog {Ondra Nemecek} | skóre: 36 | blog: Žabákův notes | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Malé velké děti
    Je to logické, teprve v kombinaci se sociálními sítěmi jsou ostatní uvedená práva v rukou mladistvých opravdu nebezpečná. Smutná pravda, no.
    -- OldFrog
    1.12. 12:10 heronuv zilnaty penis
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Malé velké děti
    Uvažovat o změně pohlaví je hrůza?
    2.12. 10:18 Rolex
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Malé velké děti
    Ne. To je lůza. Slyšel jsi někdy, že by změnu pohlaví postoupil boháč či šlechta?
    2.12. 10:43 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Malé velké děti
    4.12. 08:50 ~
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Malé velké děti
    Vsechno to jsou zbohatlici a couha jim z bot slama. Zadny rozeny bohac ci slechta. Az bych rek ze se hnali za penezi jen kvuli tomu aby si mohli dat ufiknout pindoura :-D
    1.12. 20:24 P.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Malé velké děti
    jenom pokračujte eu soudruzi ať je co nejdříve doženeme : https://www.echo24.cz/a/H4MwW/svet-zpravy-nemecti-zaci-jsou-hloupejsi-a-hloupejsi-neumo-orezat-tuzku-nerozumi-pouzivat-toaletni-papir
    Ruža Becelin avatar 2.12. 10:51 Ruža Becelin | skóre: 40 | blog: RuzaBecelinBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Malé velké děti
    S tim toaletakem to neni tak jednoduchy, jak tam pisou - jde o to, ze jsou si misto toho zvykli myt zadek (coz spousta lidi v Evrope treba nedela).

    Je to stejne, jako by psali v Japonsku o Evropanech, ze jsou prasata, protoze smrkaji do kapesniku...
    3.12. 11:42 Ishtvan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Malé velké děti
    Zaci orezat tuzku neumi, protoze takove tuzky nepouzivaji a poprve a nejspis i naposled to po nich chteji prave ve skole. U nas se kdysi psalo plnicimi pery, do kterych se inkoust natahoval z lahvicky (v lepsim pripade se menily bombicky). Ne ze by nebyly propisky, ale nemohly se pouzivat, protoze kdyby nekdo pisnul do sesitu propiskou, misto aby vsude lil inkoust a pak jej rozmatlaval pijakem, stala by se nejaka priserna pohroma, napriklad doktor Husak by se z obrazu zamracil nebo neco takoveho.

    Ale k veci, dale se tam pise: "...stále více dětí postrádá mimo jiné ochotu vynakládat úsilí a soustředění, toleranci frustrace a schopnost argumentovat a spravedlivě se usmířit. Nedokážou naslouchat, přemýšlet a klást otázky..."

    Ted takovy test, jo? Schvalne od boku vypal, co by tak mohlo zpusobovat nebo jaksi rozvijet tyhle problemy deti se soutredenim, toleranci k frustraci a tak dale. Rozhodne to nebyly mobily/socialni site, vid? :D
    EU soudruzi z Bruselu to maji tezke. Kdyz zakazou digitalni herak pro deti, tak omezuji mlade lidi (a velke korporace), svine jedny, a kdyz nic nezakazujou a deckam machame mozky v digitalnim heraku doslova od kolebky, tak jsou decka hloupa, nesoustredena, frustrovana atd. a zase za to muzou soudruzi z Bruselu, svine jedny.
    3.12. 13:14 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Malé velké děti
    Blbe na tom je, ze kazda stara generace rika, jaci jsou ti v mlade generaci kreteni, nesoustredeni, nevychovani... Je to stale stejne uz tisice let.
    3.12. 17:07 RealJ | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Malé velké děti
    no a jsme blize ke Idiocracy... doporucuji...
    4.12. 08:56 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Malé velké děti
    Ano, vladu dementu prorokoval jiz tusim Aristoteles... :-D
    4.12. 14:49 RealJ | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Malé velké děti
    kdyz se podivam na kterykoliv stat a jeho politiky tak si rikam ze ta doba jiz nastava... ono se vlastne staci podivat i tady, treba takovy Ales v zivote dokazal krome olizovani svym coklem uplny hovno a presto ma pocit ze vsichni kolem jsou curaci a jenom on je expert na svem miste... naproti tomu tady mas Maxe, ktery v profesionalni i zivotni rovine dokazal relativne hodne a presto nedava tady znat ze vsichni kolem jsou curaci...
    4.12. 15:23 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Malé velké děti

    Na rozdíl od tebe Žako se budoucnosti obávat nemusím. Chytráky jako ty už totiž Čína umí nahradit, akorát je nikdo nechce.

    4.12. 16:46 RealJ | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Malé velké děti
    Ja vim, paprda v predduchodovem veku pracujici ve statnim kumbalu ma zarucenych svych par kacek… bavi me tve nepochopeni reality kolem…
    4.12. 18:33 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Malé velké děti
    Každý, kdo ještě nemá nárok na důchod je v předdůchodovém věku ty jelito.
    včera 12:36 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Malé velké děti
    Nebuď na něj tak přísný - tuhle tady jednu dezinformaci hezky vyvrátil
    3.12. 13:04 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Malé velké děti
    Deti maji mit prava jako ostatni lide... At si lezou, na jake stranky chteji, je to jejich vec. A at si uvazuji, o cem chteji, pokud si to vse budou platit ze sveho. Samozrejme roli hraji rodice, pokud zivi dite, mohou si urcovat pravidla. Statu do toho vsak nic neni!
    Max avatar 3.12. 15:14 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Malé velké děti
    Také nechápu, proč si desetiletý kluk nemůže vzít hypo. Ve třiceti by už mohl mít všechno splacený.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    4.12. 08:33 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Malé velké děti
    Velmi ocenuji tvuj britky sarkasmus... Ve volnotrznim prostredi, a dokonce i v tom tvem statnim silne regulovanem, je to nemozne. Proc? Protoze desetilety kluk nema prijmy, ze kterych by hypoteku platil. Proc bych mu tedy pujcoval velky objem penez? Kdezto stovku na zvykacek mu pujcim, jelikoz vim, ze ma kapesne, ze ktereho mi ji muze splatit. Naopak treba ja mel prijmy jiz ve trinacti letech... V sestnacti jsem si zaplatil prvni najem... Pred osmnactym rokem jsem mel pronajatu malou kancelar... Nepotrebujes regulace, staci trzni motivace...
    |🇵🇸 avatar 4.12. 08:40 |🇵🇸 | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Malé velké děti
    Tržní motivace pro… dětskou práci?
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    4.12. 08:55 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Malé velké děti
    Treba trzni motivace k tomu vydelat na uroku pri pujceni penez...

    A detska prace? Rekni svuj nazor svym predkum z 19. stoleti ci z prvni pulky 20. Bez detske prace by patrne umreli hlady... Ty jsi jako dite nepomahal doma? Je to detska prace? Nepomahal si treba otci v zivnosti? Nedelal jsi weby ci programy pro mistni podnikatele? Neobsluhoval v hospode? Asi ne...
    4.12. 08:57 .:.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Malé velké děti
    A proc ne? V Gaze misto chozeni do skoly montuji deti bezne katuse a v dospelosti za dobre odvedenou praci dostanou dokonce bomba vestu!
    4.12. 09:06 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Malé velké děti
    A jen dodam, ze ja jako dite jsem se vykoristovan opravdu necitil. Makal jsem rad. Byl jsem rad, ze mam sve penize, ze si mohu uzivat. Naopak mne sral ten ochranitelsky stat, ktery mi hazel klacky pod nohy...
    4.12. 09:46 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Malé velké děti
    A jen dodam, ze ja jako dite jsem se vykoristovan opravdu necitil. Makal jsem rad. Byl jsem rad, ze mam sve penize, ze si mohu uzivat. Naopak mne sral ten ochranitelsky stat, ktery mi hazel klacky pod nohy...

    Co tě nezabije, to tě posílí 8-P

    Mimochodem. Minulý víkend jsem byl s kamarádkou, která děsně žehrala na to, jak pasivní je její máti. No, znám leta její rodinu z matčiny strany, neboť jejím strýcem je můj kámoš. A její máti je stejná generace jako moje ségra. Podle jejich rodinné tradice ji nevzali na střední školu proto, že v roce 1968 jejich máti vystoupila z KSČ. To je fakt. Stejně jako je fakt, že se tehdy narodil můj kámoš. Nicméně podle její dcery za tím bylo především to, že v téhle rodinné větvi totálně chybí ambice. A něco na tom bude, protože to byl její brácha, kdo naprgal ve spolupráci se mnou v roce 2003 intranetový systém pro ÚMOb Ostrava-Jih.

    Naši v KSČ nikdy nebyli. Mou sestru, která je stejně stará na gympl vzali. V 18 letech, kdy byla ještě na gymplu, se vdala a porodila první dceru. Švagr pak místo VŠ hákoval na huti aby je uživil a bylo zač opravit barák. Ségra během mateřské, stejně jako moje žena vystudovala pajdák a porodila druhou dceru. Po roce 1989 se otevřely nové možnosti. Švára, který měl vždycky mnoho nejrůznějších zájmů opustil huť, protože začal šéfovat ostravskou pobočku Tipsportu. Stejně jako u mnoha jiných jejich manželství nepřečkalo 90. léta, ale to se dá pochopit se ségrou měl jen dvě dcery a od 19 let makal 20 let jen pro rodinu. Dnes už je v předčasném důchodu. Vydělal si dost na to aby se teď mohl věnovat synovi a vnoučatům – čas, který neměl, když byly malé jejich matky.

    4.12. 13:28 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Malé velké děti
    Co tě nezabije, to tě posílí 8-P
    Ano, kazdy nepritel, kteremu odolovas, te svym zpusobem posiluje a formuje i tve nazory...
    Podle jejich rodinné tradice ji nevzali na střední školu proto, že v roce 1968 jejich máti vystoupila z KSČ. To je fakt. Stejně jako je fakt, že se tehdy narodil můj kámoš. Nicméně podle její dcery za tím bylo především to, že v téhle rodinné větvi totálně chybí ambice. A něco na tom bude, protože to byl její brácha, kdo naprgal ve spolupráci se mnou v roce 2003 intranetový systém pro ÚMOb Ostrava-Jih.
    Pravda muze byt i uprostred. Spousta lidi kvuli minulemu rezimu vyhorela, jelikoz byli ozebraceni, zahorkli a zili z rozhodnuti bolsevika v bide. Kazdopadne mezi pribuznymi mam hodne pripadu, kteri na gymnazium ci vysokou skolu mohli zapomenout... Nekoho to polozi, nekdo zatne zuby a zaridi se po svem.
    V 18 letech, kdy byla ještě na gymplu, se vdala a porodila první dceru. Švagr pak místo VŠ hákoval na huti aby je uživil a bylo zač opravit barák. Ségra během mateřské, stejně jako moje žena vystudovala pajdák a porodila druhou dceru. Po roce 1989 se otevřely nové možnosti. Švára, který měl vždycky mnoho nejrůznějších zájmů opustil huť, protože začal šéfovat ostravskou pobočku Tipsportu. Stejně jako u mnoha jiných jejich manželství nepřečkalo 90. léta, ale to se dá pochopit se ségrou měl jen dvě dcery a od 19 let makal 20 let jen pro rodinu. Dnes už je v předčasném důchodu. Vydělal si dost na to aby se teď mohl věnovat synovi a vnoučatům – čas, který neměl, když byly malé jejich matky.
    Svagr vypada na fajn chlapa.. A ano, clovek musi vazit svuj cas a delit to mezi praci a rodinu. Kazda rodina je vsak jina.
    4.12. 14:40 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Malé velké děti
    Pravda muze byt i uprostred.

    Může, ale můj úsudek je v tomto směru zcela objektivní. Beru jako fakt, že ambice jsou různé i ten můj kámoš je má, ale ne takové, jaké by měl s jeho inteligencí někdo jiný. Svým založením je hedonista a ideální zaměstnanec, protože nemá žádné velké nároky.

    Na rozdíl od své sestry s přijetím na střední školu neměl problém. A neměl problém ani se studiem na VŠ, kterou stejně jako já nedodělal. Ovšem ne proto, že by mu chyběla nějaká zkouška. Měl před státnicemi, když si položil otázku: „Proč to dělám? Vždyť mě to vůbec nebaví?” Bodnul do studia vidle a šel na plnotučnou ZVS, stejně jako já o půl roku dříve.

    Žertem o něm říkám, že je ideální objekt pro vykořisťování. Ale když se mu do něčeho nechce, tak s ním nehne nic a nijak ho netrápí, že přenechal volné pole pofiderním CMS typu wordpress. Udělat opak, by totiž pro něj znamenalo neustále řešit problémy, které se mu řešit nechce.

    5.12. 14:59 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Malé velké děti
    Kazdy jsme nejakym zpusobem formovani svou genetikou, rodinou, podminkami, zazitky... Pokud je stastny, proc ne ;-)
    4.12. 14:54 RealJ | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Malé velké děti
    "Pravda muze byt i uprostred." - nelze nez nesouhlasit. Treba u Alese je videt, ze evidentne nechape ze pro komouse byl sakra rozdil jestli jsi ze strany vystoupil nebo jestli jsi ve strane nebyl. Ja jiz jako 6tilety kluk jsem si uvedomoval ze komunisti jsou svine a cele socialisticke zrizeni je totalni sracka.
    4.12. 21:52 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Malé velké děti
    Ja jiz jako 6tilety kluk jsem si uvedomoval ze komunisti jsou svine a cele socialisticke zrizeni je totalni sracka.

    To nejspíš když jsi dostal od rodičů poprvé na zadek.

    7.12. 07:09 sw
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Malé velké děti
    Aleši, tvoji rodiče měli rudou knížku? Nemusiš odpovídat.

    Nekteré děti totiž už od první třídy základní školy zažívali šikanu ze strany učitelú, protože jejich rodiče nebyli v partají.

    Chápu, jestli ti to nedochází, ale zkus se nad tím zamyslet.
    7.12. 11:35 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Malé velké děti
    Podle těch hrubek by se dalo usuzovat, že to je tvůj případ ;-)
    7.12. 12:13 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Malé velké děti

    Ne. Mí rodiče opravdu v partaji nebyli. Děda s babičkou nejspíš jo, ale otec byl do r. 67 v armádě a tam byli ve straně leda tak politruci. Naše rodina byla apolitická. A mé zcela pasivní angažmá v pionýru skončilo v šesté třídě - jediný slib co si pamatuji že bych kdy osobně absolvoval, byl právě slib jisker někdy kolem té prvni, druhé třídy.

    Pokud se týče šikany ze strany učitelů, tak se moc zamýšlet nemusím. Na základce jsem ji nezažil, protože všechny učitelky měla máti po palcem a pravidelně jsem je potkával u nás v kuchyni, když jim máti dělávala "hlavu".

    Ovšem pokud jde o SŠ.. tak zrovna tento pátek, když jsem jel do OV se ve vlaku přes uličku bavili, poměrně nahlas dva týpci. Ten jeden vypadal o chlup starší než já a jejich debata se dostala mimo jiné i na téma šikany, převratu v roce 1989 aj. Ten člověk měl úplně stejné zkušenosti i názory jako já a když jsem zaslechl, jak mu dali dvojku z chování jen pro forma, a jak ho nechali rupnout ve čtvrťáku z mechaniky, bylo mi ihned jasné, že jde o stejný ústav kde jsem byl svého času i já. A tak jsem využil chvíle, kdy jeho společník zmizel na WC k tomu abych se ho zeptal, je-li tomu skutečně tak. A taky že bylo.

    Já teda dvojku z chování nikdy nedostal, ale mé vysvědčení z té doby tu visí - stačí pohledat. Takže můj názor je ten, že je to u mnoha lidí jenom výmluva, kterou se snaží ospravedlnit své osobní selhání.

    5.12. 15:02 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Malé velké děti
    Co jsem se tak ptal a slysel, odmitnout clenstvi ci vystoupit bylo brano velmi velmi vazne a melo to vetsinou sve nasledky v podobe utlaku na danem cloveku a rodine. Nevim vsak o pripadu, kdy by deti mohly na VS v pripade, ze rodice proste jen nebyli cleny...
    4.12. 14:57 RealJ | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Malé velké děti
    "Protoze desetilety kluk nema prijmy, ze kterych by hypoteku platil" - to nemusi platit vzdy. Jeden z mych potomku mel jiz ve svych 3 letech svuj vlastni byt na kterem byla hypoteka kterou splacel technicky on. Ano, jako rodic jsem udelal investice ktere mu to umoznili... Pravne to byl voser ale fungovalo to vicemene bez problemu... takovou elektrarnu pana Burnse treba vlastni papousek... ;)
    5.12. 14:57 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Malé velké děti
    Ano, nemusi to platit vzdy. Na volnem trhu, pokud bude schopen sve zavazky platit, jiste mu nekdo pujci...
    5.12. 18:19 Ishtvan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Malé velké děti
    On mu jiste nekdo pujci i tehdy, kdy zavazky schopen platit nebude, protoze pokud uroky a penale porostou rychleji nez splatky, bude platit uz porad.
    Ale on pak take pujde k volbam, nebo s videlmi do ulic, a ti, co mu pujcili, se budou divit. Bohuzel i vsichni ostatni, kterym samozrejme vubec nic neni do toho, kdo komu co a jak pujcuje.
    6.12. 07:55 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Malé velké děti
    Kdyby volby mohly něco změnit, už by je dávno zakázali :-D
    6.12. 16:56 Ishtvan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Malé velké děti
    Jasne. Spolkni SIMku, aby te nemohli sledovat.
    ⧠ A = 0 avatar 6.12. 12:40 ⧠ A = 0 | skóre: 11 | blog: Technokratovo_zrcadlo | Helsinki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Malé velké děti
    protoze pokud uroky a penale porostou rychleji nez splatky, bude platit uz porad.
    Jsou věci, které lze stále ještě řešit emigrací. :-)
    Nevolte zmrdy.
    včera 14:00 plostenka | blog: plstnk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Malé velké děti
    Desetilety kluk si nemuze vzit hypo, protoze nema prijmy. Proc nema prijmy? Protoze je kvuli statu legalne nezamestnatelny.
    včera 18:23 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Malé velké děti
    včera 12:10 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Malé velké děti
    K těm pravidlům EU drobná poznámka. Už několik let mi tady zdejší úderníci vysvětlují, jak jsou Maďarsko a Slovensko (pod Ficem) děsně národně uvědomělí a nebojí se ozvat se proti blbostem z EU ... a naše (končící) vláda je poskok Brusele atd. atd.

    Současný stav:
    • Pro Chat Control: Většina států EU včetně Slovenska a Maďarska. Slovensko bylo chvíli proti, pak otočili zpátky k pro.
    • Proti: Nizozemí, Polsko, Itálie a Česko.
    Tak nevim, kde udělali soudruzi vlastenci chybu...
    včera 12:33 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Malé velké děti
    Tak jsou národy, kde už generace platí, že dělají pravý opak toho co říkají a že když se chystají něco udělat, tak obviní “protivníka”, že to dělá/chce udělat on

    Namátkou - třeba říkají, že na něj nezaútočí

    Je to asi styl života/politiky
    včera 13:39 karkar | skóre: 13 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Malé velké děti
    Bože ty seš konspirátor. Takovej blábol aby jeden pohledal.
    včera 13:39 karkar | skóre: 13 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Malé velké děti
    To není nic divnýho, to je politika, jako vždy, něco za něco. Je taky možný, že zjistili, že dostanou nástroj na šmírování a kontrolu opozice :-)

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.