abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 20:55 | Nová verze

    Homebrew (Wikipedie), správce balíčků pro macOS a od verze 2.0.0 také pro Linux, byl vydán ve verzi 4.5.0. Na stránce Homebrew Formulae lze procházet seznamem balíčků. K dispozici jsou také různé statistiky.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 16:22 | Nová verze

    Byl vydán Mozilla Firefox 138.0. Přehled novinek v poznámkách k vydání a poznámkách k vydání pro vývojáře. Řešeny jsou rovněž bezpečnostní chyby. Nový Firefox 138 je již k dispozici také na Flathubu a Snapcraftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 15:55 | Pozvánky

    Šestnáctý ročník ne-konference jOpenSpace se koná 3. – 5. října 2025 v Hotelu Antoň v Telči. Pro účast je potřeba vyplnit registrační formulář. Ne-konference neznamená, že se organizátorům nechce připravovat program, ale naopak dává prostor všem pozvaným, aby si program sami složili z toho nejzajímavějšího, čím se v poslední době zabývají nebo co je oslovilo. Obsah, který vytvářejí všichni účastníci, se skládá z desetiminutových

    … více »
    Zdenek H. | Komentářů: 1
    včera 15:44 | IT novinky Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 13:55 | Komunita

    Richard Stallman přednáší ve středu 7. května od 16:30 na Technické univerzitě v Liberci o vlivu technologií na svobodu. Přednáška je určená jak odborné tak laické veřejnosti.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 8
    28.4. 23:33 | Nová verze

    Jean-Baptiste Mardelle se v příspěvku na blogu rozepsal o novinkám v nejnovější verzi 25.04.0 editoru videa Kdenlive (Wikipedie). Ke stažení také na Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    28.4. 17:22 | Zajímavý projekt

    TmuxAI (GitHub) je AI asistent pro práci v terminálu. Vyžaduje účet na OpenRouter.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    28.4. 17:00 | Nová verze

    Byla vydána nová verze R14.1.4 desktopového prostředí Trinity Desktop Environment (TDE, fork KDE 3.5, Wikipedie). Přehled novinek i s náhledy v poznámkách k vydání. Podrobný přehled v Changelogu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    27.4. 21:33 | Nová verze Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    26.4. 23:00 | Komunita

    V Tiraně proběhl letošní Linux App Summit (LAS) (Mastodon). Zatím nesestříhané videozáznamy přednášek jsou k dispozici na YouTube.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (58%)
     (1%)
     (9%)
     (21%)
     (4%)
     (1%)
     (2%)
     (0%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 481 hlasů
     Komentářů: 18, poslední 17.4. 12:41
    Rozcestník

    Buřt

    18.3. 00:22 | Přečteno: 1369× | Jen tak na okraj | poslední úprava: 18.3. 00:59

    Tak si to ujasníme. K volbám přišlo cca 5,3 milionu voličů – jak se zdá, pro zbylých 2,9 milionů voličů česká politická scéna přijatelnou alternativu, kvůli níž by stálo za to jít k urnám, zřejmě nenabízí. Nicméně povšimněte si, že z těch co k urnám přišli, jen 2,3 milionu podpořilo současnou vládní koalici.

    Asi bych se choval vůči občanům pokorněji, kdybych zvítězil s tak „velkou převahou”. Ale jděme dál. Z toho cca 0,8 milionu lidí z Prahy podpořilo Pir+Stan. To je skoro třetina všech voličů vládní koalice, že? Ovšem Piráty svým kroužkem z nich podpořil jen každý osmý volič – 166617 a jen 5337 magorů kroužkovalo Buřta. Předběhla ho Richterová, Michálek, Tylová, Profant, Balcarová i Zábranský, přestože Buřt byl na 6. pozici. To o něčem vypovídá, bych tak řekl. Přesto si nakonec Fiala vybral na pozici ministra zahraničí Buřta.

    Ok. Nepatřím k těm, co by až tak lpěli na titulech a vím, že ani Fiala v tomhle směru předsudky nemá. Ovšem kde získal předpoklady pro výkon téhle funkci zrovna Buřt je mi záhadou.

    Jisté je, že prvních 15 let života strávil na Malostranské ZŠ a následně gymplu, ze kterého vypadnul v roce 2004. Jelikož uvádí že následně vystudoval bakalářský obor „Teritoriální studia” na Institutu mezinárodních studií Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy v Praze a v rámci toho strávil přes Erasmus dva semestry na britské University of Kent, je mi celkem záhadou, čím to, že svou závěrečnou bakalářskou práci, obhájil až v roce 2010? Tedy 6 let po maturitě a to ještě byla údajně podle týdeníku Euro ohodnocena nejhorší možnou známkou. Že by měl přerušeno studium? A na jak dlouho? Co si pamatuji, tak na bakaláře byl limit 3+1 rok a magistr další 2+1.

    No nic. Faktem je, že rukama Buřt nikdy nepracoval, nicméně cizí prachy dává velmi rád. Ovšem v armádě taky nikdy nebyl, a přesto se chová, jako by v ministerské aktovce vyhrabal maršálskou hůl. Dobytek jeden.

    Dle vlastních slov si před vstupem do vlády dobýval 10 let svůj chléb vezdejší coby IT manažer. Dokážu si představit kvalitu jeho práce, když během tak krátké doby vystřídal hned několik firem. Podobné exempláře jsem totiž osobně zažil, když se rozjíždělo Makro a později i jinde. Do životopisu vykazovali kde co, ačkoliv nikde nestrávili ani dvouměsíční zkušební lhůtu. Ale šplapat vzhůru po cizích zádech. To jim šlo opravdu skvěle. Ale já holt asi patřím k těm hloupějším, když jsem takovými zkušenosmi pohrdal a za 38 let se nezmohl přes pobyt na třech VŠ ani na titul DiS a místo podkuřování premiérovi dnes příštipkařím na ČVUT. Ale svou šanci jsem od Fialy v roce 1997 zřejmě dostal, ne že ne! Jenom jsem tak nějak měl už tehdy svoji hlavu.

    Ale Buřtovo portfolio firem je opravdu zajímavé. Např. fa. McKinsey & Company momentálně jede v AI, ale sídlo má v rámci ORLEN UNIPETROL RPA, s.r.o. BENZINA, odštěpný závod Praha. Opravdu zajímavá shoda s ohledem na téma Buřtovy bakalářské práce („Politizace ruských energetických dodávek na příkladu zemního plynu”) – připomeňme si, že v roce 2009 rusům došla definitivně trpělivost a důsledkem bylo přiškrcení plynovodu, aby skrz něj šlo jen to, co mělo skončit v EU. A zajímavé je, že za Ukrajinou už z té trubky nešel do zásobníku plynu ani pšouk.

    Buřt je typický zástupce tzv. 6 generace, narozený roku 1985. Nezvolený, ale ukázkový hochštapler. A byl by mi buřt, kdyby držel basu se straníky a poslušen stranické disciplíny z vlády zmizel. Jeho angažmá nás totiž táhne do pekel. Ovšem posledním výrokem mne opravdu pobavil. Jemu totiž nestačí, že máme rozhodnutím vlády zadotovat všichni bez rozdílu provládní média – bez ohledu na to zda je sledujem či ne. On by chtěl, abychom dotovali prostřednictvím státní kasy i hlásné trouby jeho chlebodárců.

    Buřt je podle mne vlastizrádce, který svou „politikou” za Fialovy podpory zatahuje tuhle zemi do sraček, o jakých se jí od roku 1918 ani nesnilo. Ale den zúčtování už se blíží. Dnes už nemám strach z toho, že Andrej vykrade ze státní kasy i poslední drobky. Jak se zdá, stejně už tam žádné nezbydou, protože je do té doby sežerou krysy na Ukrajině.

           

    Hodnocení: 40 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    xxxs avatar 18.3. 07:15 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Buřt
    toto si ako myslel? -"Jak se zdá, stejně už tam žádné nezbydou, protože je do té doby sežerou krysy na Ukrajině. "
    18.3. 08:12 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Buřt
    Obrazně i doslovně. O krysách, opouštějících potápějící se loď jsi někdy v životě předpokládám slyšel.
    Glee avatar 19.3. 04:40 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Buřt
    Obrazně i doslovně. O krysách, opouštějících potápějící se loď jsi někdy v životě předpokládám slyšel.

    Aspon zes nepouzil All American F35 Sauce, ta ma na Scovilleove stupnici hodnotu prej okolo Trinidad Moruga Scorpion*. Carolina Reaper* by byl zabavnejsi.

    * x100000
    You say they call it NordStream? 1997 / We agreed today that these countries (UA & GE) will become members of NATO. 2008
    21.3. 16:05 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Buřt
    Narazil jsem na móc poučný obrázek, pro bojechtivého Buřta. Je to vizualizace početního stavu Napoleonovy armády během tažení do Ruska.
    21.3. 18:39 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Buřt
    Ten graf je známý, ale zajímalo by mě měnící se národnostní složení během té doby. Na začátku tam byla Francouzů sotva čtvrtina, Němců dvakrát tolik!

    Zúčastnil se i maršál Schwarzenberg, ale po delším poflakování se po Haliči a Bílé Rusi převlékl kabát a stal se chcimírem, aby mohl o něco později bývalému spojenci vrazit dýku do zad.
    21.3. 19:10 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Buřt

    Nacionalismus je produkt 19. století, který byl přirozenou reakcí na francouzskou okupaci, kdy se ukázalo že „volnost, rovnost, bratrství” je ve skutečnosti pouhé klišé které bylo platné jen v národním rámci.

    A tak si okupovaní němci řekli, že se sjednotí, frantíkům napráskají a mít také svoji „volnost, rovnost, bratrství”. No a tím pádem se začali cítit utlačované ty další národnostní menšiny a bylo zaděláno na problémy 20. století, kdy díky jejich podvratné činnosti napráskali pro změnu francouzi ve spolupráci s angličany zase němcům.

    Jinak skutečností je, že téměř čtvrtinu Napoleonova vojska tvořili poláci, kteří naivně doufali, že jim pomůže obnovit Polské království. No a jak to dopadlo víme. Rusko zabralo ještě větší kus bývalého Polska než mělo předtím. Na místě poláků bych si tedy dával velký pozor na bojovné kecy Makaróna.

    Glee avatar 24.3. 00:55 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Buřt
    Jo no.

    Ale pro mistni Macrony to chce neco chytlavejsiho.
    You say they call it NordStream? 1997 / We agreed today that these countries (UA & GE) will become members of NATO. 2008
    24.3. 09:58 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Buřt

    Pěkná animace, žel výlučně z pohledu Říma, kde věděli prd o tom co se dělo na za severní hranicí, která byla na úrovni Šumavy. Navíc lokace těch etnických skupin je založená více na vlhkých snech a přáních, než na skutečnosti. Kdekterý středoevropan by totiž raději viděl své předky mezi kelty, než mezi slovanskými burany.

    Slované ale nepřitáhli do Evropy během tzv. „stěhování národů” z východu. Sídlili v rovinách severně od sudetského pohoří (Krušné hory, Krkonoše, Soví hory, Jeseníky) dávno předtím. Naopak v 8. století, poté co bylo poraženo povstání západních slovanů začal jejich postup na východ.

    Z oblasti dolního Slezska je vytlačili germáni (na které tlačili od západu Frankové), ale horní Slezsko, bylo odděleno hvozdem, plným močálů osídlilo obyvatelstvo, které přišlo podle posledních archeologických nálezů, pravděpodobně z oblasti české kotliny, přes Kladsko. Fakt je ten, že kmen Holasiců v té oblasti sídlil už v 6. století a tvořil klín mezi Velkomoravskou říší a Opolany ze severu dříve než Přemysl Oráč zarazil svou otku.

    A ten tlak ze západu také vedl k tomu, že slovanské kmeny expandovaly dál na východ, kde si je postupně během 9.–11. století podmanili Rurikovci a založili Kyjevskou rus. Jejím rozpolcením bylo zaděláno na současný konflikt.

    Glee avatar 24.3. 23:34 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Buřt
    Pěkná animace, žel výlučně z pohledu Říma
    A pak ze historii pisou vitezove. :-D

    Na druhou stranu pozdejsi Svata Rise byla takovej prototyp NATO, co si budem...

    kde věděli prd o tom co se dělo na za severní hranicí, která byla na úrovni Šumavy.
    To ale vicemene obe ty detske pomucky potvrzuji. A je jich navic plna trubka.

    Navíc lokace těch etnických skupin je založená více na vlhkých snech a přáních, než na skutečnosti. Kdekterý středoevropan by totiž raději viděl své předky mezi kelty, než mezi slovanskými burany.

    Slované ale nepřitáhli do Evropy během tzv. „stěhování národů” z východu. Sídlili v rovinách severně od sudetského pohoří (Krušné hory, Krkonoše, Soví hory, Jeseníky) dávno předtím.

    To vykladej modernim historikum. Jsme totiz vsichni potomci UPA! ;-)

    Naopak v 8. století, poté co bylo poraženo povstání západních slovanů začal jejich postup na východ.

    Ja tam vidim desaty, ale asi bude pes zakopan v tom druhem odkazu, nebo i jinde, ale ja nestunu, takze mam min casu. Ale rad si to necham dovysvetlit.

    A ten tlak ze západu také vedl k tomu, že slovanské kmeny expandovaly dál na východ, kde si je postupně během 9.–11. století podmanili Rurikovci a založili Kyjevskou rus. Jejím rozpolcením bylo zaděláno na současný konflikt.

    To se da interpretovat i tak, ze Ruskrajinci jsou v podstate krizenci otrokarskych otroku a vikingu. :-)
    You say they call it NordStream? 1997 / We agreed today that these countries (UA & GE) will become members of NATO. 2008
    18.3. 08:01 radeczek | skóre: 7
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Buřt
    Co si pamatuji, tak na bakaláře byl limit 3+1 rok a magistr další 2+1.
    To si pamatujete dobu studuia "zdarma". Studovat lze prakticky mnohem déle. Je potřeba splnit limity kreditů v ročnících, které často po třetím ročníku již neplatí. Je možné tedy prodlužovat, ale platit si to. Dále po dokončení studijních povinností (zisku dostatku kreditů a splnění všech povinných předmětů) je možné "uzavřít studium" a nemít hotové státnice. Poté běží zákonná lhůta dvou let na dokončení státnic.

    Dokončit obhajobu šest let od maturity, zvlášť s rokem na erasmu, není úplně neobvyklé.
    18.3. 09:06 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Buřt
    To si pamatujete dobu studia "zdarma". Studovat lze prakticky mnohem déle. Je potřeba splnit limity kreditů v ročnících, které často po třetím ročníku již neplatí.

    Jistě. To platilo i za dob mých studií. Pozastavil jsem se nad tím jen proto, že na politologii, pod Fialovým vedením, jsem měl potřebný počet kreditů nasbíraných během dvou let a během toho jsem během prvního semestru ještě chodil na full-time do práce. Kámen úrazu byl v tom, že jsem na rozdíl od jiných nepřešel po rozdělení FF na jednooborovou politologii. Ale to už mne osud stejně táhnul jiným směrem.

    Dokončit obhajobu šest let od maturity, zvlášť s rokem na erasmu, není úplně neobvyklé.

    Není. A podle toho to zde také vypadá.

    18.3. 09:16 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Buřt
    Ten clovek mi prijde jednoduchy, pastozni a divny.

    Ale jinak si myslim, ze VS lze imho studovat, jak dlouho chces. 4 roky na bakalare je to "zdarma" na statni skole, ale za nejake skolne lze studovat imho dal. Take mohl mit prerusene studium.
    18.3. 09:22 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Buřt

    Je mi vcelku šumák jak dlouho studoval, ale takového ministra zahraničí jsme měli naposledy v letech 1918–1935 a výsledkem byla Mnichovská dohoda o tři roky později. A integrace do bolševické říše jako bonus. Kéž se smaží v pekle.

    18.3. 09:31 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Buřt
    Ano, ono to vzdelani je celkem irelevantni. Tim spise, kdyz na hrade sedi byvaly rozvedcik a clen ksc s iq 106. A s benesem souhlas :-D
    18.3. 09:38 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Buřt
    Má tři důležité předpoklady:
    • Nenávidí Rusko.
    • Umí lézt do prdele stejně neschopným ale mocnějším.
    • Zeman ho nechtěl.
    18.3. 10:28 gsnak | skóre: 22 | blog: gsnak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Buřt
    Jak dopadli pro ruské strany?
    Čo Rys, to vrah!
    18.3. 12:03 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Buřt
    Kdo je měl dopadnout?
    Glee avatar 19.3. 04:50 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Buřt
    Kdo je měl dopadnout?

    Prece tam chybi minimalne pomlcka, na to mu neskocim. :-D
    You say they call it NordStream? 1997 / We agreed today that these countries (UA & GE) will become members of NATO. 2008
    18.3. 13:00 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Buřt
    To jsou ktere? Ty ktere chteji green deal, aby si lide a firmy musely kupovat energie a suroviny z ruska a ciny? Nebo ty, ktere jsou ochotny jednat s agresorem? Ktere to jsou prosim? ;-) Imho jsou proruske tak nejak vsechny :-D
    18.3. 13:17 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Buřt

    Podle mne je to stejná nálepka jako „antivaxer”. Univerzální klacek, kterým se ohánějí stejné typy na všechny kolem co si dovolují vyjádřit své pochybnosti a používají vlastní hlavu.

    Taky není náhodou že nálepkují zas ti samí. Drzé huby, které neváhají označit za pro ruské i ty, co se rusům nikdy necpali do prdele. Trubadůři vládní propagandy. Stejní jako ti co psali oslavné ódy na císaře pána, Beneše, Háchu, Hitlera, Stalina i Gotwalda. A udávali stejně jako Kundera a tisíce jiných.

    Nakrmení propagandou dnes stejně jako tehdy.

    Mně to nehrozilo, protože noviny měly pro mne za komárů stejnou informační hodnotu jako papírové plato od vajec. Na zprávy jsem nečuměl a rádio neposlouchám.

    18.3. 15:00 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Buřt
    Podle mne je to stejná nálepka jako „antivaxer”. Univerzální klacek, kterým se ohánějí stejné typy na všechny kolem co si dovolují vyjádřit své pochybnosti a používají vlastní hlavu.
    Absolutni souhlas. Tyto nalepky jsou velmi oblibeny v urcitych kruzich. Je to opravdu vtipne, kdyz o mne nekdo rekne, ze jsem prorusky. To je tvrzeni tak vzdalene od pravdy, ze vzdalenejsi byt nemuze :-D Podobne dementni, jako byla nalepka "odpirac" :-D :-D
    Nakrmení propagandou dnes stejně jako tehdy.
    Nekdo je mozna takovy kreten, ze propagande uveri, ale obavam se, ze vetsina z tech lidi jsou proste servilni aktulnimu rezimu a garniture a tim prijimaji jeji "newspeak".
    Mně to nehrozilo, protože noviny měly pro mne za komárů stejnou informační hodnotu jako papírové plato od vajec. Na zprávy jsem nečuměl a rádio neposlouchám.

    +1

    Noviny se hodily, kdyz bolsevik nebyl schopen dodat toaletni papir. ;-)
    18.3. 15:06 PetebLazar | skóre: 34 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Buřt
    Nebyl poslední známý případ nedostatku toaletního papíru zaznamenán během 1. Trumpovi administrativy?
    18.3. 15:11 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Buřt
    Pardon, ale to opravdu nevim. :-D
    18.3. 15:02 PetebLazar | skóre: 34 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Buřt
    18.3. 15:12 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Buřt
    Takze bezprecedentni likvidace ekonomiky a sluzeb v podobe esg, fit for 55, greendeal, atd. je proruska, dekuji. Nic nemuze zpusobit vetsi socialni napeti a rozkol nez centralne planovana zmena ekonomickeho paradigmatu.
    18.3. 15:22 PetebLazar | skóre: 34 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Buřt
    Za co přesně byl Gerharda Schoder oceněn křeslem v Rosněftu? Nemohlo to být i díky likvidaci německé jaderné energetiky a s tím souvisejícím zvýšením závislosti Německa na dodávkách plynu z Ruska? https://en.wikipedia.org/wiki/Gerhard_Schr%C3%B6der#Relationship_with_Russian_companies
    Glee avatar 19.3. 04:56 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Buřt
    Za co přesně byl Gerharda Schoder oceněn křeslem v Rosněftu? Nemohlo to být i díky likvidaci německé jaderné energetiky a s tím souvisejícím zvýšením závislosti Německa na dodávkách plynu z Ruska? https://en.wikipedia.org/wiki/Gerhard_Schr%C3%B6der#Relationship_with_Russian_companies

    To je tak nejak co pisu ja, ale pak musej bejt Rusove uplni velmistri, pokud tohle dokazali rozjet pomalounku uz za Studene valky a v podstate to doklincovat v devadesatkach. Ty volebni vysledky z tech dob se urcite taky najdou, ze jo? ;-)
    You say they call it NordStream? 1997 / We agreed today that these countries (UA & GE) will become members of NATO. 2008
    19.3. 06:45 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Buřt
    No tak když Trumpa naverbovali už v sedmaosmdesátém... ;-)

    Oni tam měli vždycky dobré šachisty :-D
    19.3. 12:00 PetebLazar | skóre: 34 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Buřt
    Ono šlo spíše o kontinuální nikdy nepřerušený proces.

    https://en.wikipedia.org/wiki/Cambridge_Five

    https://en.wikipedia.org/wiki/Guillaume_affair

    Glee avatar 20.3. 04:39 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Buřt
    Ono šlo spíše o kontinuální nikdy nepřerušený proces.

    https://en.wikipedia.org/wiki/Cambridge_Five

    https://en.wikipedia.org/wiki/Guillaume_affair
    Jsem pouhy dezolatsky fanousek Pravoseku, ale je tam neco o tom, ze by tech par zlejch spionu prevratili nekdy celej, vlastne cele dva narody naruby ohledne energetiky? Ono totiz tohle v Risi zacalo tak nejak okolo Chernobylu, takze rozumim tomu spravne, ze si ho Soveti tenkrat nechali bouchnout schvalne, aby mohli vyvazet ropu a plyn, co melo na oplatku posilit ekenomiku importeru? Zni to jako win-win, ale je to jako dealovani travy na chodbe pod kamerou na zakladce. :-)

    Taky umim klickovat jako Ronaldinho. ;-)
    You say they call it NordStream? 1997 / We agreed today that these countries (UA & GE) will become members of NATO. 2008
    20.3. 09:25 PetebLazar | skóre: 34 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Buřt
    Protijaderné levicové organizace (protestující proti rozmístění jaderných zbraní na Západě) tu byly již před havárií v Černobylu. Pro naše soudruhy byly natolik podstatné, že o tom natočili u Hornoměcholupského plynojemu televizní inscenaci. https://www.csfd.cz/film/383631-carodejky-z-greenham-common/prehled/
    20.3. 09:51 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Buřt
    Ono bylo už před Pelyňkem dost o čem točit:

    https://zoom.iprima.cz/historie/britsky-cernobyl-windscale-189744

    A ne že by Sovětům měli co vyčítat, ti na rozdíl od nich lidi aspoň opožděně evakuovali, Angláni je nechali prostě pochcípat.
    20.3. 10:01 PetebLazar | skóre: 34 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Buřt
    Kdežto naši soudruzi se zmohli pouze na vyhnání lidí na 1.Máje, aby si tito užili radioaktivního spadu z první ruky.

    https://youtu.be/2ApKvCtHGDc?t=18
    20.3. 17:53 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Buřt
    20.3. 19:52 PetebLazar | skóre: 34 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Buřt
    Kolik myslíte, že myslivci za Šumavy za socialismu od roku 1986 stihli zbaštit divočáků? https://www.svetmyslivosti.cz/monitor-tisku/50615-studie-radioaktivity-divocaku-na-sumave-ct-1
    20.3. 22:59 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Buřt
    kdyby jenom divočáci:
    Hlavním rizikovým faktorem vzniku karcinomů štítné žlázy (thyroid carcinomas – TC) u dětí je ionizující záření [3]. Štítná žláza je velmi citlivá na externí i interní radiaci, hlavně u dětí do 5 let. Po černobylské havárii (26. dubna 1986) byl u dětí zaznamenán 73krát vyšší výskyt karci- nomů štítné žlázy než před rokem 1986. První případy se začaly objevovat již po 4 letech (1990–1991) a výskyt kulminoval po 10 letech. Naprostá většina postižených (97,6 %) byly děti mladší 10 let
    https://www.casopisvnitrnilekarstvi.cz/pdfs/vnl/2016/90/08.pdf

    21.3. 18:18 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Buřt
    To řekni lidem bydlícím kolem Three Mile Islandu.
    21.3. 20:19 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Buřt
    Těm taky ublížila černobylská radiace o které je tady řeč?
    22.3. 00:02 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Buřt
    Nebyla původně řeč o jaderných zbraních a mírovém hnutí?
    22.3. 06:09 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Buřt
    tak snad umíš číst, aby si věděl o čem vlákno začalo.
    Glee avatar 21.3. 03:58 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Buřt
    Protijaderné levicové organizace (protestující proti rozmístění jaderných zbraní na Západě) tu byly již před havárií v Černobylu.

    Beru to tedy jako potvrzeni toho, ze jak tehda, tak i dnes existuji lide, kteri dokazou pomichat jadernou energii (z elektraren) s jadernymi zbranemi (pouhe dva ostre testy). Klicenka uz je na ceste. :-)
    You say they call it NordStream? 1997 / We agreed today that these countries (UA & GE) will become members of NATO. 2008
    18.3. 16:39 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Buřt
    je - přesně tak jak píšeš je to proruská magořina - plánovaná už od dob Schrödera a podobných pacientů

    Ale hodí se to i číně a arabskému světu - Čína utlumí možného konkurenta a získá zbytek technologií co ji ještě chybí a Arabové životní prostor až jim dojde ropa a voda a začne hrozit, že by museli makat místo prodeje toho co vytěží

    Průmysl zničíme GD, společnost hromadou nepokojů vyprovokovaných z venku a máme Evropu na kolínkách

    A stačí na to jen podporovat užitečné idioty…
    18.3. 17:11 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Buřt
    ... jako je Lipavský.
    18.3. 18:46 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Buřt
    Už to skoro vypadalo, že ses ozval jako první potrefenej, jenže ty nejsi užitečný
    18.3. 18:04 PetebLazar | skóre: 34 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Buřt
    Takže doporučujete "Drill baby, drill!"? To si v Evropě určitě najde spoustu příznivců.
    18.3. 18:48 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Buřt
    Spis treba burn uran, burn
    Glee avatar 19.3. 04:47 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Buřt
    Jak dopadli pro ruské strany?

    Jazyk pouzivej jakej chces ofc, ale aspon se drz toho spravnyho grammru, ako jasne dufam?! :-)
    You say they call it NordStream? 1997 / We agreed today that these countries (UA & GE) will become members of NATO. 2008
    30.3. 14:55 Kolemjdouci
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Buřt
    Tyvole clovek si da desetileti pauzu a z Abclinuxu se mezitim stal dezolatskej web. Fascinujici.
    30.3. 21:53 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Buřt

    Pokud se domníváš, že je Buřt nejlepší ministr zahraničí co jsme kdy měli, tak ti nejspíš změknul mozek. A ta jeho kandidatura za Spolu je polibek smrti. Nebýt toho, že Piráty podržel STAN, skončil by už dávno v zapomnění. Šulin jeden.

    Glee avatar 31.3. 00:06 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Buřt
    Tyvole clovek si da desetileti pauzu a z Abclinuxu se mezitim stal dezolatskej web. Fascinujici.

    A pritom by stacilo (LOL), kdyby Vase Fialicenstvo nevypoustelo balonky typu Foltyn, pockalo si na medialni odezvu a pak se nezacalo chovat uplne stejne - Kdo rika neco jinyho nez ja, je prorussaaaak!

    Sice porad rikame, ze Cesi jsou debilove, ale zas tak vazne to nemyslime, vime?
    You say they call it NordStream? 1997 / We agreed today that these countries (UA & GE) will become members of NATO. 2008
    31.3. 15:12 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Buřt
    a to jsi o to nejlepší přišel - tady se člověče řešily věci :)

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.