abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 16:11 | Nová verze

    Bylo oznámeno vydání Fedora Linuxu 40. Přehled novinek ve Fedora Workstation 40 a Fedora KDE 40 na stránkách Fedora Magazinu. Současně byl oznámen notebook Slimbook Fedora 2.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 13:44 | Upozornění

    ČTK (Česká tisková kancelář) upozorňuje (X), že na jejím zpravodajském webu České noviny byly dnes dopoledne neznámým útočníkem umístěny dva smyšlené texty, které nepocházejí z její produkce. Jde o text s titulkem „BIS zabránila pokusu o atentát na nově zvoleného slovenského prezidenta Petra Pelligriniho“ a o údajné mimořádné prohlášení ministra Lipavského k témuž. Tyto dezinformace byly útočníky zveřejněny i s příslušnými notifikacemi v mobilní aplikaci Českých novin. ČTK ve svém zpravodajském servisu žádnou informaci v tomto znění nevydala.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    dnes 13:33 | Komunita

    Byla založena nadace Open Home Foundation zastřešující více než 240 projektů, standardů, ovladačů a knihoven (Home Assistant, ESPHome, Zigpy, Piper, Improv Wi-Fi, Wyoming, …) pro otevřenou chytrou domácnost s důrazem na soukromí, možnost výběru a udržitelnost.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 13:00 | Nová verze

    Společnost Meta otevírá svůj operační systém Meta Horizon OS pro headsety pro virtuální a rozšířenou realitu. Vedle Meta Quest se bude používat i v připravovaných headsetech od Asusu a Lenova.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:33 | IT novinky

    Společnost Espressif (ESP8266, ESP32, …) získala většinový podíl ve společnosti M5Stack, čímž posiluje ekosystém AIoT.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 23:44 | Nová verze

    Byla vydána nová stabilní verze 3.5 svobodného multiplatformního softwaru pro editování a nahrávání zvukových souborů Audacity (Wikipedie). Přehled novinek také na YouTube. Nově lze využívat cloud (audio.com). Ke stažení je oficiální AppImage. Zatím starší verze Audacity lze instalovat také z Flathubu a Snapcraftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 16:44 | Zajímavý článek

    50 let operačního systému CP/M, článek na webu Computer History Museum věnovaný operačnímu systému CP/M. Gary Kildall z Digital Research jej vytvořil v roce 1974.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 16:22 | Pozvánky

    Byl zveřejněn program a spuštěna registrace na letošní konferenci Prague PostgreSQL Developer Day, která se koná 4. a 5. června. Na programu jsou 4 workshopy a 8 přednášek na různá témata o PostgreSQL, od konfigurace a zálohování po využití pro AI a vector search. Stejně jako v předchozích letech se konference koná v prostorách FIT ČVUT v Praze.

    TomasVondra | Komentářů: 0
    včera 03:00 | IT novinky

    Po 48 letech Zilog končí s výrobou 8bitového mikroprocesoru Zilog Z80 (Z84C00 Z80). Mikroprocesor byl uveden na trh v červenci 1976. Poslední objednávky jsou přijímány do 14. června [pdf].

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    včera 02:00 | IT novinky

    Ještě letos vyjde Kingdom Come: Deliverance II (YouTube), pokračování počítačové hry Kingdom Come: Deliverance (Wikipedie, ProtonDB Gold).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    KDE Plasma 6
     (71%)
     (10%)
     (2%)
     (17%)
    Celkem 689 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    14.5.2010 15:53 guts
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sémanická sága pokračuje.
    možná teď bude na Akonadi vyvíjen větší tlak, když na něm bude záviset tak důležitá věc jakou je KMail a povede to k jeho rychlejšímu opravení/zlepšení/whatever
    14.5.2010 21:27 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sémanická sága pokračuje.
    LOL :-D
    15.5.2010 00:14 guts
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sémanická sága pokračuje.
    ?
    16.5.2010 21:10 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sémanická sága pokračuje.
    "důležitost" čehokoliv je vývojářům KDE zjevně u prdele
    thingie avatar 14.5.2010 15:58 thingie | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sémanická sága pokračuje.
    No, nějak nevidím nic moc potěšujícího na tom, že by v KDE 4.5 měl být PIM bez zásadní vlastnosti očekávané už dva roky nebo kolik (to zatracené Akonadi), nezávisle na tom jak zrovna je stabilní.
    Růžové lži.
    Rezza avatar 14.5.2010 16:35 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sémanická sága pokračuje.
    Au, diky za odkaz, blog jsem prehlidl. Uz to resime, co s tim. Uz 4.4 nam nadelalo hodne problemu a neverim, ze cely KMail portovany na Akonadi neprinese vic problemu nez jen obyc. adresar...
    14.5.2010 16:41 Murry | skóre: 16 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sémanická sága pokračuje.
    Jsem moc zvědavý, asi jsem jediný z tadyma:) Nicméně ona myšlenka je dobrá, jen čekám až budu moct vyzkoušet, že jsem se nemýlil...
    Doufám že bude možnost server rozjet jinde než na localhostu...
    Neznáte někdo nejaké řešení? Kontact (KMail, KAddressBook, KOrganizer, ...) a možnost zálohy na server a dostupnosti odkudkoliv? Ideální by bylo kdyby bylo i nějaký web rozhraní.
    Rezza avatar 14.5.2010 16:59 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sémanická sága pokračuje.
    Tam je pruser, ze oni rikaji, ze to neni storage server, ale jenom cache. A je to cele trosku nekonzistentni, pac je to neco mezi.
    14.5.2010 17:04 Murry | skóre: 16 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sémanická sága pokračuje.
    Já mám ten dojem, že je to oboje:) Navíc to poskytne standardní API pro všechny aplikace, takže každá z nich nebude muset řešit jak přesně ukládat, brát data, atd popř všechny filtry mezi jednotlivými formáty. A také pro protokoly. Což beru jako velmi přínosné...
    Pletu se?
    Rezza avatar 14.5.2010 17:16 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sémanická sága pokračuje.
    Ano, pisu ze je to neco mezi. Uvidime, ja sam tomu verim, ale chce to proste premyslet, jak to dostat mezi lidi a pritom neublizit. Posta je celkem dulezita vec.
    rADOn avatar 14.5.2010 18:09 rADOn | skóre: 44 | blog: bloK | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sémanická sága pokračuje.
    Ja bych rekl - nedavat to do kmailu. Az to bude dobre fungovat rekneme v kaddressbooku, korganizeru a jinde, da se s aspon trochou duvery predpokladat ze to nerozbije kmail. Ostatne dobre udelana podpora v adresari by mohla presvedcit lidi vic nez co jinyho ze cela ta semanticka saskarna je opravdu k necemu dobra - kontaky ma kazdy, daji se snadno zalohovat a kazdy zlepseni jde videt. Prave kontaktni plugin me presvedcil o kvalitach krunneru.

    Nejvetsi problem kmailu je, ze je moc dobrej :-) I s chybama ktere ma je snazsi ho rozbit a lidi nastvat nez neco skutecne zlepsit…
    "2^24 comments ought to be enough for anyone" -- CmdrTaco
    Bluebear avatar 14.5.2010 19:46 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sémanická sága pokračuje.
    To mi nápadně připomíná nscd, který má tu hlavní vlastnost, že když něco stane s jednou službou (například vypadne DNS), tak celý desktop zmrzne. Takové hrůzy bych čekal spíš od Windows.
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    xkucf03 avatar 16.5.2010 11:38 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sémanická sága pokračuje.
    Já jsem doteď používal kalendář a kontakty v IMAPu -- tzn. na serveru, zálohované, přístupné odkudkoli. A není potřeba žádný zvláštní software na serveru, běží tam obyčejný Dovecot IMAP. S přechodem na 4.4 mi přestaly fungovat kontakty (zmizely, vidím jen lokální), zatímco kalendář (snad) funguje.
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    14.5.2010 20:17 pht | skóre: 48 | blog: pht
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sémanická sága pokračuje.
    Moje první a doufám poslední blízké setkání třetího druhu s touto technologíí proběhlo tak, že jednoho dne se v aplikaci KDE, která funguje jako primitivní adresář (kabc?) a kde máme už asi 4 roky 20 adres na známé, nezobrazila vůbec nic. Musela se spustit MIGRACE ze STARÉHO formátu do a-kundy. Migrace se nezdařila. Zkusil jsem to ještě 2x a pak jsem ten krám (ten program) restartoval. Pak jsem tam ten adresář našel ve třech kopiích. Super. Ještě že těch 20 adres mám v notýsku, nechtěl bych na tomhle výmrdku být závislý.
    In Ada the typical infinite loop would normally be terminated by detonation.
    Rezza avatar 14.5.2010 21:01 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sémanická sága pokračuje.
    To se tezce nepovedlo a nemelo se to davat jeste ven.
    xxx avatar 15.5.2010 22:42 xxx | skóre: 42 | blog: Na Kafíčko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sémanická sága pokračuje.
    To se nemelo davat ven nikdy. Od doby co je a-kunda v kpilotu, radsi zalohuju palma uz jen na kartu. Narozdil od akundy alespon vim kde ta data mam. Neobjevuji se zahadne kopie, nemam paralelna dva adresare, kde je vzdy jen cast kontaktu, a podobna svnistva.
    Please rise for the Futurama theme song.
    16.5.2010 08:41 pht | skóre: 48 | blog: pht
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sémanická sága pokračuje.
    Přitom nechápu, proč např. tak závisí zrovna na MySQL. I malé dítě ví, že k databázi se přistupuje přes driver, který konkrétní databázi abstrahuje tak, že aplikaci je úplně jedno, jakou má databázi. Z toho ohledu se mohlo klidně začít driverem pro textový soubor nebo maximálně sqlite a 50% stížností by odpadlo.
    In Ada the typical infinite loop would normally be terminated by detonation.
    Josef Kufner avatar 16.5.2010 09:34 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sémanická sága pokračuje.
    Protože trochu větší děti ví, že psát přenosné SQL dotazy je příšerná dřina.
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    16.5.2010 11:06 pht | skóre: 48 | blog: pht
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sémanická sága pokračuje.
    Jasně, hlavně když jde o dotazy typu "SELECT * FROM contacts".
    In Ada the typical infinite loop would normally be terminated by detonation.
    Rezza avatar 22.5.2010 10:13 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sémanická sága pokračuje.
    Na Sqlite jim to nebezelo - co si budeme vykladat - je to celkem smejd, na jednoduche veci ale fajn. Spis jde ted o to, aby vsechno sjednotili aspon nad Virtuosem, at nebezi dva "plnohodnotne" SQL servery zaraz.
    15.5.2010 01:27 sheeryjay | skóre: 13 | Nové Město na Moravě
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sémanická sága pokračuje.
    Na SUSE sázíš poměrně neoprávněně, dle Roadmapy openSUSE má 11.3 vyjít v půlce července, naproti tomu dle Release schedule KDE4.5 bude KDE4.5 na konci července teprve otagované a pořádně vydané až na začátku srpna. V souvislosti s přechodem na fixovaný 8 měsíční cyklus vydávání openSUSE bylo jasně řečeno že se nebude čekat na KDE/GNOME a vydá se se stabilní verzí která tehdy bude (tj. pro OS11.3 se bude jednat o KDE4.4 (nejspíše 4.4:3), obdobně pro OS12.0 která se chystá na půlku března 2011 se nejspíše použije KDE4.5, ač KDE4.6 již bude měsíc hotové (i když tady už jde jen o mou spekulaci, možná zkusí risknout nestabilitu, koneckonců x.0 verze byly vždy takové víc experimentální)).
    15.5.2010 22:39 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sémanická sága pokračuje.
    koneckonců x.0 verze byly vždy takové víc experimentální

    Mně spíš přišlo, že nejhorší bývají x.1, verze x.0 většinou jen vypadají špatně v porovnání s předchozí (x-1).3.

    17.5.2010 09:52 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sémanická sága pokračuje.
    Vzhledem ke způsobu číslování a vývoje openSUSE je tohle nejspíše jenom náhoda - na kvalitu x.1 může mít vliv souběžné vydávání SLESu, jinak neexistuje důvod, proč by x.3 verze měly být kavlitnější, než x.0, když se velké změny dělají v rámci vývoje každé nové verze.
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    17.5.2010 12:28 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sémanická sága pokračuje.
    Ano, je to nejspíš náhoda, ale fakt je, že 7.3, 8.2, 9.3 i 10.3 podle mne patřily k těm nejzdařilejším.
    rADOn avatar 17.5.2010 15:45 rADOn | skóre: 44 | blog: bloK | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sémanická sága pokračuje.
    Jestli jediny duvod proc by se suse melo vyhnout nedovarenym verzim programu je ten, ze se cirou nahodou zrovna nestrefi do vyvojoveho cyklu, tak to jen potvrzuje moje nejhorsi obavy.
    "2^24 comments ought to be enough for anyone" -- CmdrTaco
    Gilhad avatar 15.5.2010 01:48 Gilhad | skóre: 20 | blog: gilhadoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Jaky mailovy klient?
    Tak premyslim, jaky mailovy klient bych mel zacit zkouset, kdyz vidim, co se deje s KMailem. Zatim mi slouzil dobre, ale prechod na KMail2 je patrne neco, ceho se asi chci vyvarovat. Takze kdyz shrnu co od mailovaciho programu chci:
    • mbox ukladani dat (ne mdir, nebo databaze nebo neco jineho, proste mit jako moznost zvolit si pouzivani ciste mboxu)
    • adresarovou strukturu
    • pop3 a imap stahovani mailu z vice uctu do lokalniho pocitace
    • vice identit pro odesilani mailu
    • filtrovani podle hlavicek(all), nazvu, prijemce, odesilatele pomoci regularnich vyrazu jak prichozi, tak i odchozi posty do adresaru
    • zobrazeni priloh v externich programech s moznosti vyberu defaultniho ale i moznosti vyberu jineho (pro gif: "Open"/"Open in Gimp" a "Open with ...")
    • zobrazeni v klasickem rozvrzeni - vlevo adresare, vpravo nahore maily pod nima aktualni mail jako text, prilohy neotvirat automaticky, zobrazit jejich seznam
    • doplnovani mailove adresy v radku z udrzovatelneho seznamu pouzitych
    • zadna zavislost na nepomuku a jinych semantickych zalezitostech
    Co byste mi navrhovali?
    15.5.2010 08:29 pht | skóre: 48 | blog: pht
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaky mailovy klient?
    mutt
    In Ada the typical infinite loop would normally be terminated by detonation.
    Gilhad avatar 15.5.2010 12:53 Gilhad | skóre: 20 | blog: gilhadoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaky mailovy klient?
    • zobrazeni v klasickem rozvrzeni - vlevo adresare, vpravo nahore maily pod nima aktualni mail jako text, prilohy neotvirat automaticky, zobrazit jejich seznam
    Tohle nejak neumim nastavit, je to skutecne v mutt-u mozne?
    herne the hunter avatar 15.5.2010 15:53 herne the hunter | skóre: 10 | tor lara
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaky mailovy klient?
    pro sidebar s adresářema nalevo existuje patch, je/byl součástí mutt-ng. o tom, jestli jde nastavit zobrazení aktuálního mailu pod jejich seznamem, z hlavy nevím. otázkou je, zda je to _skutečně_ potřeba. kupříkladu mě tahle vlastnost nikdy nechyběla…
    i am herne the hunter and you are a leaf driven by the wind.
    Gilhad avatar 15.5.2010 21:43 Gilhad | skóre: 20 | blog: gilhadoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaky mailovy klient?
    Samozrejme, ze se bez toho zit da, ale je otazka, co mi vyvazi tu praci navic. Ja maily ctu vlastne pouze v tomhle zobrazeni uz leta a zatim nevidim duvod to delat jinak. Casto nectu maily v poradi, v jakem jsou v adresari, ale skacu z jednoho na druhy podle potreby a priorit a ty mezi nima nechavam na pozdejsi dobu jako neprectene.
    thingie avatar 15.5.2010 21:58 thingie | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaky mailovy klient?
    Ono by to stejně nemělo moc cenu. Přepnutí mailboxu v muttu je hrozně drahé (zhruba jako pustit ho úplně znova), takže tenhle hack to nějak dvakrát zase nespraví.
    Růžové lži.
    16.5.2010 08:52 pht | skóre: 48 | blog: pht
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaky mailovy klient?
    Příloha:
    Viz dotaz #1 ve FAQ: http://wiki.mutt.org/?MuttFaq/Appearance

    Výsledek viz příloha.

    I když teda dávám přednost full screen zobrazení. Myslím si, že ten Váš návyk je jen substituce za něco jiného.

    Chcete vědět čím jste se už zabýval? 1) označte si maily na které jste odepsal jinou barvou (např. tmavější) nebo 2) přesuňte je do složky "done".
    In Ada the typical infinite loop would normally be terminated by detonation.
    15.5.2010 18:03 Vskutečnosti Saýc | skóre: 7
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaky mailovy klient?

    Skoda ze mutt neumi vic uctu. Byl by ultimatni.

    16.5.2010 08:56 pht | skóre: 48 | blog: pht
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaky mailovy klient?
    Co myslíte víc účtů? Dá se nastavit tak, že do From: vyplní adresu na kterou Vám napsali, případně při editaci mailu tam můžete napsat co chcete.

    Přijímání z víc lokací obstará fetchmail. I když je produktivnější si alternativní účty nechat přeposílat na hlavní.

    Odesílání např. podle toho kde zrovna jste připojen zařídí nějaký MTA, např. postfix.
    In Ada the typical infinite loop would normally be terminated by detonation.
    15.5.2010 10:06 Honza "tux" Friesse | skóre: 15 | blog: Tuxův blog | Vyškov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaky mailovy klient?
    Sylpheed
    Gilhad avatar 15.5.2010 12:34 Gilhad | skóre: 20 | blog: gilhadoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaky mailovy klient?
    Sylpheed vypada na prvni pohled dobre, ale jak ho presvedcim, aby pouzival mbox? Me uklada maily do ocislovanych souboru, kazdy zvlast :(

    edit: z dokumentace: Maildir, mbox, and eml formats are not (yet) supported, although it is possible to import an mbox file or an eml file into a Sylpheed mailbox.

    Skoda :(
    16.5.2010 08:54 pht | skóre: 48 | blog: pht
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaky mailovy klient?
    Mimochodem jakej máte přesně důvod pro mbox a ne třeba maildir?
    In Ada the typical infinite loop would normally be terminated by detonation.
    Josef Kufner avatar 15.5.2010 16:26 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaky mailovy klient?
    Uvažoval jsi o používání imapu? Spolu se sieve je to docela šikovná věc. Navíc si k tomu můžeš pustit i webmail, takže se dostaneš k poště i z cizího počítače. A pokud se bojíš offline používání, tak každý rozumný klient si kešuje co může.
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    Gilhad avatar 15.5.2010 21:35 Gilhad | skóre: 20 | blog: gilhadoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaky mailovy klient?
    Nechci se dostavat k poste z jinych pocitacu, staci mi z notebooku. Takze taky nepotrebuju webmail, kdyz to muzu mit v rozumnem klientu.

    Chci si zalohovat starou postu a mit ji pohodlne pristupnou kdykoli si vzpomenu. Takze i z imapu rovnou stahuju do pocitace a mazu na serveru. Ostatne nekteri poskytovatele mailu, u kterych jsem mel ucet, dnes uz neexistuji a tak bych od nich asi tezko cosi imapoval.

    Taky se obcas vyskytuju v mistech bez rozumneho pripojeni a posta na lokale se mi hodi. Taky je snazsi v mistech se spatnym pripojenim (cti pomalym, placenym, nespolehlivym a jen obcas) tahat jen novou postu a zbytek mit pri ruce. A nejsem si jisty, kolik gigabytu dat si cachuje rozumny klient a jak moc se da spolehnout na uplnost teto cache.
    Josef Kufner avatar 16.5.2010 00:10 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaky mailovy klient?
    Kolik se toho ma kešovat se dá nastavit (třeba i všecko) a samozřejmě mluvím o vlastním serveru a taky používám notebook. Zkus to, kdysi jsem si říkal totéž.

    Btw, imap ti přinese také instantní doručování pošty (žádný 10 min interval) až do notebooku a ušetří stahování spamu, aniž bys ho musel mazat.
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    15.5.2010 20:35 R
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaky mailovy klient?
    Ostan pri starom KMaili. Este stale mam KDE 3.5.10 - a podla vsetkeho to tak este dlho bude, pokym to neprestane fungovat...
    Gilhad avatar 15.5.2010 21:37 Gilhad | skóre: 20 | blog: gilhadoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaky mailovy klient?
    Zatim to tak delam, ale protoze potrebuju obcas updatovat, tak je jen otazkou casu, kdy se mi neco vysype natolik, ze stare veci uz nebudou spolehlive na novem systemu. Takze bych tomu radsi predesel ted, dokud je jeste cas, nez abych to resil ve chvili, kdy mam v poste nutne veci k vyrizeni, zakaznici jsou netrpelivi, ale nedostanu se k nim, protoze po updatu uz neco proste nefunguje.
    16.5.2010 11:52 mrzout | skóre: 11 | blog: mrzutej
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaky mailovy klient?
    KMail v 3.5.x "byl" prostě skvělý. Jednoduché přehazování identit, smtp serverů (ten jsem mohl klidně dopsat ručně). No nic. Něž KDE4, přešel jsem raději na Gnome, které poté staré dobré 3.5.x funkčností již dohnalo. Konkrétně KMail jsem párkrát ještě zkusil nainstalovat a pustit, nicméně nic ze starých Killer funkcí to už nemá. Takže používám GMail.
    Hlasuj pro zavedení OpenID na Abclinuxu!
    17.5.2010 09:54 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaky mailovy klient?
    Ohledně identit a smtp serverů se ale v KDE4 verzi nic podstatného nezměnilo, nebo se pletu?
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    hajma avatar 15.5.2010 23:56 hajma | skóre: 27 | blog: hajma | Říčany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaky mailovy klient?
    bohužel v současnosti je jediný použitelný Thunderbird, a i to jen s odřenýma ušima
    21 promarněných znaků
    17.5.2010 09:42 Bubak111
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sémanická sága pokračuje.
    Na Linuxu me neskutecne stve ze ani v roce 2010 nema email klienta porovnatelneho s The Bat z roku 2001
    rADOn avatar 17.5.2010 15:33 rADOn | skóre: 44 | blog: bloK | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sémanická sága pokračuje.
    Netopejr byl sice v rade veci spickovy, ale v rade jinych sto let za opicema… Kdyz jsem nekdy kolem 2003 prechazel na kmail, nijak zvlast se mi po nem nestyskalo.
    "2^24 comments ought to be enough for anyone" -- CmdrTaco
    17.5.2010 17:11 pht | skóre: 48 | blog: pht
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sémanická sága pokračuje.
    to je jak tesknit po pegasus mailu...
    In Ada the typical infinite loop would normally be terminated by detonation.

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.