abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 04:44 | IT novinky

    Troy Hunt představil Have I Been Pwned 2.0, tj. nový vylepšený web služby, kde si uživatelé mohou zkontrolovat, zda se jejich hesla a osobní údaje neobjevili v únicích dat a případně se nechat na další úniky upozorňovat.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 23:22 | Zajímavý software

    Microsoft představil open source textový editor Edit bežící v terminálu. Zdrojové kódy jsou k dispozici na GitHubu pod licencí MIT.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    včera 22:22 | Zajímavý software

    V Seattlu a také online probíhá konference Microsoft Build 2025. Microsoft představuje své novinky. Windows Subsystem for Linux je nově open source. Zdrojové kódy jsou k dispozici na GitHubu pod licencí MIT.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:11 | Zajímavý článek

    Z příspěvku Turris Sentinel – co přinesl rok 2024 na blogu CZ.NIC: "Za poslední rok (únor 2024 – únor 2025) jsme zachytili 8,3 miliardy incidentů a to z 232 zemí a z jejich závislých území. Tyto útoky přišly od 6,2 milionu útočníků (respektive unikátních adres). SMTP minipot je stále nejlákavější pastí, zhruba 79 % útoků bylo směřováno na tento minipot, 16 % útoků směřovalo na minipot Telnet, 3 % útoků směřovaly na minipot HTTP a 2 % na minipot FTP. Dále jsme zaznamenali 3,2 milionu unikátních hesel a 318 tisíc unikátních loginů, které útočníci zkoušeli."

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 12:44 | Nová verze

    Byla vydána (Mastodon, 𝕏) nová verze 3.0.4 svobodné aplikace pro úpravu a vytváření rastrové grafiky GIMP (GNU Image Manipulation Program). Přehled novinek v oznámení o vydání a v souboru NEWS na GitLabu. Nový GIMP je již k dispozici také na Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 12:33 | Nová verze

    Byla vydána nová stabilní verze 7.4 webového prohlížeče Vivaldi (Wikipedie). Postavena je na Chromiu 136. Přehled novinek i s náhledy v příspěvku na blogu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 12:22 | Nasazení Linuxu

    Spolek vpsFree.cz vydal statistiky týkající se distribucí nasazených na serverech členů. V dlouhodobém pohledu je zřejmé, že většina uživatelů z původního CentOS přechází na Rocky Linux. Pozoruhodný je také nárůst obliby distribuce NixOS, která dnes zaujímá třetí místo po Debianu a Ubuntu.

    Petr Krčmář | Komentářů: 0
    včera 04:11 | IT novinky

    Google minulý týden představil Material 3 Expressive, tj. novou verzi svého designového jazyka Material Design pro Android 16 a Wear OS 6.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    18.5. 03:55 | Nová verze

    Byl vydán Debian 12.11, tj. jedenáctá opravná verze Debianu 12 s kódovým názvem Bookworm. Řešeny jsou především bezpečnostní problémy, ale také několik vážných chyb. Instalační média Debianu 12 lze samozřejmě nadále k instalaci používat. Po instalaci stačí systém aktualizovat.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    17.5. 14:55 | Zajímavý software

    Makepad dospěl do verze 1.0 (𝕏). Jedná se o multiplatformní open source UI framework pro Rust napsaný v Rustu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 12
    Jaký je váš oblíbený skriptovací jazyk?
     (59%)
     (22%)
     (9%)
     (0%)
     (0%)
     (0%)
     (9%)
    Celkem 32 hlasů
     Komentářů: 4, poslední včera 22:41
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek

    Vložit další komentář
    18.5.2011 20:08 Jenik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Notifikace ve světě HTML
    Rekl bych, ze zadny rozumny prohlizec nikdy nenabidne reseni, ktere by uzivatel nemusel potvrzovat. Jinak by se to zneuzivalo - podobne jako tak popup okna.

    Reseni bych proto zalozil prave na popup oknech. Pri prvnim pristupu uzivatele na server z dane instance prohlizece (detekce pres cookie) bych mu nejprve zobrazil zpravu, ze pokud chce byt na captchu upozornovan, ma popup okna pro server povolit (tusim, ze treba Firefox informuje uzivatele o zablokovani okna a dava i moznost ho i snadno povolit, takze bych pri tomto prvnim pristupu nejake to popup okno vytvoril - ciste proto, aby to uzivatel nemusel hledat nekde v konfiguraci, ale bylo mu to vicemene nabidnuto).
    Luboš Doležel (Doli) avatar 18.5.2011 20:11 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Notifikace ve světě HTML
    Jo, to mě taky napadlo. Škoda, že není vyloženě API, kterým bych o právo dělat popupy prohlížeč oficiálně požádal. Obvykle právě jen řekne "ha, jsem dobrej, zablokoval jsem popup!" a člověk se musí pídit, jak to povolit.
    18.5.2011 20:24 Jenik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Notifikace ve světě HTML
    Škoda, že není vyloženě API, kterým bych o právo dělat popupy prohlížeč oficiálně požádal.
    No, to neni spatna myslenka mit nejake obecne API, kterym by webova aplikace mohla specifikovat, ktera opravneni pozaduje ke sve cinnosti. Uzivatel by pak odklikal, ktera opravneni ji skutecne udeli. Neco podobneho jako pri instalaci aplikace na androidu, akorat opravneni by mohla byt volitelna.
    Josef Kufner avatar 18.5.2011 20:53 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Notifikace ve světě HTML
    Aby to pak nedopadloi jako u ICQ, kde je uživatel spamován žádostmi o autorizaci.
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    18.5.2011 21:29 Jenik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Notifikace ve světě HTML
    Rozdil oproti ICQ je v tom, ze zadosti o autorizaci predchazi akce uzivatele - minimalne musi prejit na dany web, otevrit si danou webovou aplikaci. Problem je tedy jen v citlive prezentaci zadosti uzivateli a to prece neni problem, ktery by uz ted prohlizece nemuseli resit.
    18.5.2011 20:58 loki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Notifikace ve světě HTML
    A coz uzivatele probrat klasickym alertem, to by neslo?
    Luboš Doležel (Doli) avatar 19.5.2011 09:59 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Notifikace ve světě HTML
    Minimálně Opera neukáže alert, dokud se uživatel nepřepne do tabu s tou stránkou.
    19.5.2011 21:48 loki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Notifikace ve světě HTML
    Aha. Operu bohuzel natolik neznam.
    Grunt avatar 18.5.2011 21:00 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Notifikace ve světě HTML
    řeším problém přepisu captchy ve webovém rozhraní
    Co to? Jako interaktivní aplikaci skrze prohlížeč? Jak pak řešíš asynchronií požadavky ze serveru?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Grunt avatar 18.5.2011 21:03 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Notifikace ve světě HTML
    Ah, soráč. Druhá část. Pak ale jediná otázka: Proboha proč? Nebo mi spíš nějak uniká o co se to vlastně snažíš.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    18.5.2011 22:45 loki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Notifikace ve světě HTML
    Myslim, ze se jedna o webovy front-end k tomu FatRat downloaderu. Zni to celkem zajimave.
    Grunt avatar 18.5.2011 22:49 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Notifikace ve světě HTML
    To jo, ale pak nechápu proč otravovat uživatele asynchronními událostmi. Kdyby mě mělo každé moje okno otravovat asynchronií žádostí o pozornost, tak brzo prohlížeč odinstaluju (nebo aspoň zakážu JS).
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    18.5.2011 22:57 loki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Notifikace ve světě HTML
    Taky nevim, jak dlouho bych to vydrzel. Ale na druhou stranu, nejak se tam ta captcha zadat musi.
    Grunt avatar 18.5.2011 23:07 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Notifikace ve světě HTML
    Co třeba po načtení prostě jedna jediná stránka s oznámením:

    „ Vážený uživateli, nepodařilo se nám rozlouskat následující hieroglyfy, klikyháky a jiné typy klínového písma. Pokud chcete pokračovat v sosání, prosím překlepejte je do odpovídacích formulářů. Omlouváme se za způsobené potíže a přejeme příjemný zbytek dne.

    Váš Ďolík & Co.

    a jedno tlačítko s popiskem OK? Prostě celé ve stylu Fire-and-forget.

    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Luboš Doležel (Doli) avatar 19.5.2011 10:02 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Notifikace ve světě HTML
    Jenže já ty data chci stáhnout. Ne si po půl hodině vzpomenout, podívat se do tabu s tím rozhraním a už tam mít jen zprávu "sorráč".

    Cílem je co nejvíc přiblížit WebUI současnému GUI. Ne, že bych "viděl budoucnost ve webových aplikacích", ale je fajn mít možnost ovládat aplikaci na dálku na úrovni.
    Grunt avatar 19.5.2011 10:32 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Notifikace ve světě HTML
    Jenže já ty data chci stáhnout.
    Vždyť jo. Uživatel provede nějakou akci a ještě před tím než započne samotné stahování mu naskočí stránka kde opíše všechny captchy, které se nepodařilo rozlousknout. Jenže teď si uvědomuju, že ty capcthy mají nějakou časovou platnost, že?
    Cílem je co nejvíc přiblížit WebUI současnému GUI.
    Ježiš, jen to ne.
    GUI. Ne, že bych "viděl budoucnost ve webových aplikacích", ale je fajn mít možnost ovládat aplikaci na dálku na úrovni.
    A ta úroveň je webový prohlížeč? Resp. klidně, ale pokud to bude jako LuCI ne jako WebGTK nebo podobná hrůzička. Od toho je tu třeba X protokol.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Luboš Doležel (Doli) avatar 19.5.2011 10:54 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Notifikace ve světě HTML
    Vždyť jo. Uživatel provede nějakou akci a ještě před tím než započne samotné stahování mu naskočí stránka kde opíše všechny captchy, které se nepodařilo rozlousknout. Jenže teď si uvědomuju, že ty capcthy mají nějakou časovou platnost, že?
    Jednak a druhak ta aplikace takhle nefunguje. Pokud uživatel nezadá captchu v časovém limitu, přenos se považuje za selhaný a jede se dál. Fronta se nesmí blokovat.
    Grunt avatar 19.5.2011 11:10 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Notifikace ve světě HTML
    Ok, ale trochu soucitu s ubohým uživatelem probůh. Nějaké vyskakující okna z prohlížeče, no to bych asi nedal. Plus teda psí kusy jako WebSockets a Server-Server events. Jinak jsem si to zkusil a je to dost závislé server od serveru. Na některých, když zadám captchu a je připravený stahovací odkaz, tak je připravený ještě dost dlouho (timeout jsem si ještě nezjistil), takže problém se nedoluštěnými hieroglyfy na jedné stránce a tlačítko Proceed by nebyl až takový problém, no ale pro změnu na některých holt ne no.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Luboš Doležel (Doli) avatar 19.5.2011 11:57 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Notifikace ve světě HTML
    Vymejšlíš hovadiny. Když si chci ze serveru XYZ stáhnout třeba 10 RAR partů, tak zatraceně chci, aby se objevil popup a já jsem tu captchu přepsal.

    Protože z těchto serverů typicky nejde stahovat více přenosů souběžně, docela zamrzí na captchu "zapomenout". Každá minuta, kdy captchu nezadám, je minuta, kdy se zbytečně nestahovalo.
    Grunt avatar 19.5.2011 12:07 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Notifikace ve světě HTML
    Vymejšlíš hovadiny.
    Díky generále. Nápodobně.
    Každá minuta, kdy captchu nezadám, je minuta, kdy se zbytečně nestahovalo.
    Jo, jo. Za každé prodlení zastřelíme 5 Židů a jednoho velitele aby byli všichni dostatečně motivování. LOL někdy teda.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Ruža Becelin avatar 19.5.2011 15:50 Ruža Becelin | skóre: 40 | blog: RuzaBecelinBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Notifikace ve světě HTML
    Nevim, varim z vody, ale pokud nedonutis prohlizec poslat udalost na desktop, tak te alert nezachrani. Muzu byt v jinem taby, na jine virtualni plose...

    Je to web klient, nemuzes pri pozadavku na captchu poslat alert FatRat aplikaci a ta ji posle dal (GUI/desktop notify)?
    Luboš Doležel (Doli) avatar 19.5.2011 15:52 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Notifikace ve světě HTML
    Je to web klient, nemuzes pri pozadavku na captchu poslat alert FatRat aplikaci a ta ji posle dal (GUI/desktop notify)?
    Jak by to fungovalo? Smyslem webového rozhraní je ovládat FatRat na dálku, tzn. z počítače, kde ta aplikace zrovna neběží.
    Ruža Becelin avatar 19.5.2011 15:54 Ruža Becelin | skóre: 40 | blog: RuzaBecelinBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Notifikace ve světě HTML
    Aha, myslel jsem, ze FatRat bezi na stejnem pocitaci.

    Hmm, tak to ti FatRat muze rovnou posilat E-mail/SMS notifikace pri pozadavku na captchu :-)
    Luboš Doležel (Doli) avatar 19.5.2011 16:12 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Notifikace ve světě HTML
    No, přes Jabber si o to bude říkat taky :-)
    Ruža Becelin avatar 19.5.2011 16:17 Ruža Becelin | skóre: 40 | blog: RuzaBecelinBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Notifikace ve světě HTML
    Bezva - a kdo nema Jabber, muze dostat e-mail nebo sms. Rozhodne mi to prijde pruchodnejsi nez to tlacit pres prohlizec...
    Luboš Doležel (Doli) avatar 19.5.2011 20:47 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Notifikace ve světě HTML
    To se SMS/mailem je nesmysl. Nedovedu si představit, že mi přijde SMSka a já půjdu hledat zařízení (počítač), kde bych mohl zadat captchu.
    Ruža Becelin avatar 19.5.2011 22:08 Ruža Becelin | skóre: 40 | blog: RuzaBecelinBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Notifikace ve světě HTML
    A kdyz ti vybehne alert v browseru, tak pujdes hledat pocitac, kde jde zadat captchu? Ja totiz nevidim rozdil krome toho, ze kdyz budu na jine virtualni plose nebo v textove konzoli, tak se browser muze treba po*rat a ja si toho nevsimnu...

    Hledat zarizeni nebudes, proste si da SMS vedet, ze WebUI vyzaduje pozornost. Pokud budes mimio PC, tak je ti browser alert k nicemu.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 19.5.2011 22:15 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Notifikace ve světě HTML
    A kdyz ti vybehne alert v browseru, tak pujdes hledat pocitac, kde jde zadat captchu?
    Když vyběhne alert browseru, tak to v tom browseru zadám.

    Pozornost WebUI (nebo GUI, když už jsme u toho) není tak nečekaná událost, že bylo třeba si posílat SMSky.
    Ruža Becelin avatar 20.5.2011 08:30 Ruža Becelin | skóre: 40 | blog: RuzaBecelinBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Notifikace ve světě HTML
    Reagoval jsem na tvuj komentar, ze pujdes hledat PC, kdyz ti prijde SMS - kam, kdyz u nej sedis? Ale fajn, kasleme na to.

    Jeste me napadlo udelat nejake rozsireni pro browser, ktere by upozornovalo uzivatele, ale to uz je mozna overkill.

    Osobne si ale myslim, ze chces od WUI podobnou funcionalitu jako od GUI, a to proste nepujde. Vzdycky je moznost, ze uzivatel vybere linky do fronty a prepne se jinam, a standardni browser nema moznost ho upozornit. Alert je vytrel do tmy...
    20.5.2011 18:22 Tom K | skóre: 22
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Notifikace ve světě HTML
    Jestli vono by nebylo lepsi poslat mms primo s obrazkem a odpoved by byl prepsany text. :-)
    echo -n "u48" | sha1sum | head -c3; echo
    David Watzke avatar 20.5.2011 18:41 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Notifikace ve světě HTML
    Jenže odpověď komu? :-D
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    Luboš Doležel (Doli) avatar 20.5.2011 19:03 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Notifikace ve světě HTML
    Bude klient pro Android...
    Grunt avatar 19.5.2011 17:33 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Notifikace ve světě HTML
    Smyslem … je ovládat FatRat na dálku, tzn. z počítače, kde ta aplikace zrovna neběží.
    Od toho je tu pak ale X11, ne?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    David Watzke avatar 19.5.2011 17:36 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Notifikace ve světě HTML
    Cože? A co mobily, widle a podobně?
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    Grunt avatar 19.5.2011 17:39 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Notifikace ve světě HTML
    Xka fungují i ve Widlích. A cpát nějaké popupy, WebSockets, přehrávání zvuků a bůh ví co ještě do mobilu – to už je lepší udělat nativní aplikaci. Jinak ale všechno to by splňoval webový frontend k aplikaci a backend třeba v podobě démona (tak jak už to nějakou dobu funguje na OpenWRT). To co chce udělat Ďolík mi přijde jako módní prasárna.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Luboš Doležel (Doli) avatar 19.5.2011 20:47 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Notifikace ve světě HTML
    Ty jsi asi fakt z Marsu. Vždyť tohle je webový frontend k aplikaci, která může mít GUI!

    Jinak k těm Xkám je to nesmysl. Jak přesuneš aplikaci z jedněch Xek jinam?
    Grunt avatar 19.5.2011 20:54 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Notifikace ve světě HTML
    Vždyť tohle je webový frontend!
    S popupama a zvukama. To teda rozhodně není webový frontend. To je nějaký lečoid.
    Jak přesuneš aplikaci z jedněch Xek jinam?
    Blbě, no. Musíš se na ní attachnout a pak zavolat z libX11 XCloseDisplay() pro uzavření současné relace a XOpenDisplay() s novýma parametrama nového serveru. Teda aspoň tak to dělám já a nevím, že by za těch dvacet nebo třicet nebo kolik co libX11 existuje to někdo zformovat do použitelné funkce. Ale jinak je to validní způsob jak provozovat vzdáleně aplikaci.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Luboš Doležel (Doli) avatar 19.5.2011 21:00 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Notifikace ve světě HTML
    S popupama a zvukama. To teda rozhodně není webový frontend. To je nějaký lečoid.
    Jak podle tebe vypadá webové rozhraní? Pro mě je to něco, co má nabídnout shodnou (nebo aspoň srovnatelnou) funkčnost jako GUI. Cílem je, že ať budu sedět kdekoliv, budu mít stejný komfort.
    Ale jinak je to validní způsob jak provozovat vzdáleně aplikaci.
    Nauč tohle dělat Qt a pak mi vysvětli, jak to bude fungovat někde za GPRS. Protože X Forwarding mi nejede zrovna optimálně ani za 2 Mbit/s linkou.
    Grunt avatar 19.5.2011 11:14 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Notifikace ve světě HTML
    Fronta se nesmí blokovat.
    BTW tohle zní trochu jako Code Hiltler. Fronta Židů do plynárny též nesměla stát. Co třeba frontu nezpracovávat sériově, ale jen ty linky jež jsou připravené a jako konečné hlášení něco ve smyslu: „ Následující linky se nepodařilo přeluštit, pokud chcete stahování kompletní, prosím přepište captchu “ ?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Luboš Doležel (Doli) avatar 19.5.2011 11:54 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Notifikace ve světě HTML
    Představ si situaci, kdy máš ve frontě dva přenosy. Jeden, který má captchu, a pak nějaký druhý. Fronta má omezení na 1 souběžně aktivní přenos.

    Uživatel nezadá captchu (zapomene na ní atd.), fronta se zastaví a večer přijde a namísto toho, aby se něco stáhlo, mu to visí na captcha. Z toho vychází pravidlo, že fronta se nesmí dlouhodobě blokovat.

    To, co sám píšeš, ale v podstatě odpovídá tomu, jak to je. Pokud se nezadá captcha v limitu, přenos se označí jako "Failed" s důvodem nebyla zadána captcha a stačí jej obnovit a program se na captchu zeptá.
    Grunt avatar 19.5.2011 12:12 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Notifikace ve světě HTML
    Uživatel nezadá captchu (zapomene na ní atd.), fronta se zastaví a večer přijde a namísto toho, aby se něco stáhlo, mu to visí na captcha.
    Ok a čemu pomůže to, že večer přijde a bude tam mít deset vyskakovacích oken s požadavkem o přepsání captchy? Že bude kvůli vyskakování nasraný ještě víc?
    Představ si situaci, kdy máš ve frontě dva přenosy.
    A nebo si představ, že máš frontu a deset přenosů. Dva z toho nejdou (jsou uprostřed fronty). Uživatel přijde večer, osum stažených a dva požadavky o captchu které lehce dotáhne. Nikde není psáno, že tu frontu musíš stůj co stůj procházet jeden prvek po druhém, ne?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Luboš Doležel (Doli) avatar 19.5.2011 13:28 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Notifikace ve světě HTML
    Ta okna se po vypršení časového limitu samozřejmě zavřou. Proč vlastně diskutuješ o něčem, co jsi nikdy neviděl?
    A nebo si představ, že máš frontu a deset přenosů. Dva z toho nejdou (jsou uprostřed fronty). Uživatel přijde večer, osum stažených a dva požadavky o captchu které lehce dotáhne. Nikde není psáno, že tu frontu musíš stůj co stůj procházet jeden prvek po druhém, ne?
    Hele, nauč se číst... Už podruhé píšu, že to takhle je. Jen namísto toho, aby tam ty okna byly, tak je u toho přenosu napsaná poznámka, proč nemohl být dokončen. Takže se přeskočí a jede se dál.
    Grunt avatar 19.5.2011 13:58 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Notifikace ve světě HTML
    Proč vlastně diskutuješ o něčem, co jsi nikdy neviděl?
    Protože to já strašně rád.
    Hele, nauč se číst... Už podruhé píšu, že to takhle je. Jen namísto toho, aby tam ty okna byly, tak je u toho přenosu napsaná poznámka, proč nemohl být dokončen. Takže se přeskočí a jede se dál.
    Pak furt nechápu na co ty vyskakovací okna.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Luboš Doležel (Doli) avatar 19.5.2011 15:44 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Notifikace ve světě HTML
    Pak furt nechápu na co ty vyskakovací okna.
    Protože nebudu chodit každou minutu kontrolovat, jestli není captchu třeba zadat. Pochop, že někdo chce mít něco stažené hned (a ne pak koukat, že se to nestáhlo), ale nechce trávit čas čuměním, jestli není třeba nějaká spolupráce ze strany uživatele.
    Grunt avatar 19.5.2011 17:35 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Notifikace ve světě HTML
    Já to furt nechápu. Tak děláš démona, webovou aplikaci (na což radši ani neodpovídej ano) nebo něco jiného?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    19.5.2011 15:41 Vantomas | skóre: 32 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Notifikace ve světě HTML
    Kdyz na to tak koukam, nemohl by se treba prehrat nejaky zvuk, ze se ceka na zadani captchy?
    Luboš Doležel (Doli) avatar 19.5.2011 15:43 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Notifikace ve světě HTML
    Zatím jsem to udělal tak, že FatRat otevírá klasický popup a pokud to selže, zakřičí s alertem, že je třeba popupy povolit.
    Petr Tomášek avatar 18.5.2011 22:23 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Notifikace ve světě HTML
    WebSockets - nerozumím tvému argumentu. Proč by tudy cesta neměla vést? To si snad myslíš, že protokol budou měnit donekonečna?
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    18.5.2011 22:55 wtfjakovocode
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Notifikace ve světě HTML
    takže tudy teď cesta nevede
    Luboš Doležel (Doli) avatar 19.5.2011 10:00 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Notifikace ve světě HTML
    Přesně. Do budoucna je to super věc, ale dokud budou drafty měnit jako doteď, nemá smysl se tím zabývat.
    19.5.2011 20:33 vlanav | skóre: 24 | blog: Dlouhý den
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Notifikace ve světě HTML
    Zkus se podívat na imo.im. Kdyz jsi mimo tab nebo i okno, přehraje se zvuk a mění se titulek tabu. Způsob, jak to dělají jsem ale nezkoumal.
    =^..^= AmigaPower® avatar 19.5.2011 23:10 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Notifikace ve světě HTML
    iframe woe...
    19.5.2011 23:37 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Notifikace ve světě HTML
    To by mu moc nepomohlo ;-).
    Baník pyčo!
    20.5.2011 09:52 Vantomas | skóre: 32 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Notifikace ve světě HTML
    A jeste ve spojeni s technologii Active Desktop, to to bude cela jedna velka killer feature FatRatu!
    20.5.2011 09:52 1john2 | skóre: 35 | blog: jo12hn | zlín, brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Notifikace ve světě HTML
    http://www.radiobeat.cz/webcam/index.php?mt=0.816399001305877847

    tady mi pri aktualizaci webky automaticky skace focus na ten tab(ikdyz sem v jinem okne..)
    Saljack avatar 20.5.2011 10:26 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Notifikace ve světě HTML
    Já jsem sice moc nepochopil co chceš udělat, ale co se zamyslet nad JavaScriptem, který by nějak komunikoval s aplikací a poté by to normálně vykreslil. Například v JSF by tohle šlo. Možná, že plácám blbosti, protože jsem vůbec nepochopil o co ti vlastně jde.
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    Saljack avatar 20.5.2011 10:34 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Notifikace ve světě HTML
    Jo aha už jsem to asi pochopil. Já bych to oznámení vůbec neřešil. Maximálně bych obnovil tu stránku a třeba v Firefoxu a Chromium se ty nepřečtené stránky zobrazují jinak v panelu.
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.