abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 17:44 | IT novinky

    Digitální a informační agentura (DIA) na přelomu roku dokončila rozsáhlou modernizaci hardwarové infrastruktury základních registrů. Projekt za 236 milionů korun by měl zabránit výpadkům digitálních služeb státu, tak jako při loňských parlamentních volbách. Základní registry, tedy Registr práv a povinností (RPP), Informační systém základních registrů (ISZR) a Registr obyvatel (ROB), jsou jedním z pilířů veřejné správy. Denně

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    dnes 17:33 | IT novinky

    Evropská komise (EK) zahájila nové vyšetřování americké internetové platformy 𝕏 miliardáře Elona Muska, a to podle unijního nařízení o digitálních službách (DSA). Vyšetřování souvisí se skandálem, kdy chatbot s umělou inteligencí (AI) Grok na žádost uživatelů na síti 𝕏 generoval sexualizované fotografie žen a dětí. Komise o tom dnes informovala ve svém sdělení. Americký podnik je podezřelý, že řádně neposoudil a nezmírnil rizika spojená se zavedením své umělé inteligence na on-line platformě.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    dnes 15:11 | Komunita

    Bratislava OpenCamp pokračuje vo svojej tradícii a fanúšikovia otvorených technológií sa môžu tešiť na 4. ročník, ktorý sa uskutoční 25. 4. 2026 na FIIT STU v Bratislave. V súčasnosti prebieha prihlasovanie prednášok a workshopov – ak máte nápad, projekt, myšlienku, o ktoré sa chcete podeliť s komunitou, OpenCamp je správne miesto pre vás.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 13:33 | IT novinky

    Krádež není inovace (Stealing Isn't Innovation). Koalice umělců, spisovatelů a tvůrců protestuje proti používání autorsky chráněných děl velkými technologickými společnostmi pro trénování AI systémů bez povolení či kompenzace.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 8
    dnes 12:22 | IT novinky

    Stát, potažmo ministerstvo vnitra plánuje zřízení nového, neveřejného virtuálního operátora, který by byl primárně určený na zajištěni kritické infrastruktury státu. Cílem je zajistit udržitelné, bezpečné, mobilní, vysokorychlostní datové a hlasové služby umožňující přístup ke kritickým aplikacím IZS a krizového řízení.

    karkar | Komentářů: 5
    dnes 01:44 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 10.0 z Debianu vycházející linuxové distribuce DietPi pro (nejenom) jednodeskové počítače. Přehled novinek v poznámkách k vydání. Vypíchnout lze nové balíčky ownCloud Infinite Scale a Uptime-Kuma.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 20:22 | Nová verze

    Enkodér a dekodér SVT-AV1 (Scalable Video Technology for AV1) byl vydán v nové major verzi 4.0.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 18:44 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 3.0.8 svobodné aplikace pro úpravu a vytváření rastrové grafiky GIMP (GNU Image Manipulation Program). Přehled novinek v oznámení o vydání a v souboru NEWS na GitLabu. Nový GIMP je již k dispozici také na Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    24.1. 11:55 | Humor

    Microsoft poskytl FBI uživatelské šifrovací klíče svého nástroje BitLocker, nutné pro odemčení dat uložených na discích třech počítačů zabavených v rámci federálního vyšetřování. Tento krok je prvním známým případem, kdy Microsoft poskytl klíče BitLockeru orgánům činným v trestním řízení. BitLocker je nástroj pro šifrování celého disku, který je ve Windows defaultně zapnutý. Tato technologie by správně měla bránit komukoli kromě

    … více »
    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 34
    24.1. 01:44 | Komunita

    Spotify prostřednictvím svého FOSS fondu rozdělilo 70 000 eur mezi tři open source projekty: FFmpeg obdržel 30 000 eur, Mock Service Worker (MSW) obdržel 15 000 eur a Xiph.Org Foundation obdržela 25 000 eur.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    Které desktopové prostředí na Linuxu používáte?
     (18%)
     (6%)
     (0%)
     (10%)
     (22%)
     (3%)
     (5%)
     (2%)
     (11%)
     (33%)
    Celkem 630 hlasů
     Komentářů: 17, poslední 22.1. 15:24
    Rozcestník


    Vložit další komentář
    Heron avatar 12.12.2005 20:22 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: NCoda 0.5
    Trochu mi na tom vadí, že jsou natvrdo nastavené parametry encoderu. A když už jsou natvrdo, mohli být vyšší (--preset extreme u lame nemůže uškodit). U oggenc bych s kvalitou pod 6 nešel (default je tuším 3). Ale i tak ten skript může být pro někoho určitě užitečný.
    David Watzke avatar 12.12.2005 20:30 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: NCoda 0.5
    Určitě s tím něco udělám. ;-)
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    Valoun avatar 12.12.2005 20:57 Valoun | skóre: 30 | blog: Psavec | Středočeský kraj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: NCoda 0.5
    Ta kvalita u oggenc je nejaka divna. Osobne jsem nikdy nepotreboval kvalitu vyssi nez 2. Mozna kazdy ogg enkoder dava jiny rozsah, nevim. Ale obecne mi kvalita pri 80-100kbps pripada vice nez dostatecna. Jakemu bitrate odpovida kvalita 6?
    Heron avatar 12.12.2005 21:10 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: NCoda 0.5
    Kvalita neodpovídá žádnému bitrate. Bitrate se mění podle toho, aby se dosáhlo požadované kvality. Skladba (Pink Floyd -- The Great Gig In The Sky), co jsem encodoval oggenc na 6 (doufám), má 265kbps. Ale zrovna u této skladby by to chtělo ještě víc (aby se Clare mohla projevit naplno :-))
    David Watzke avatar 12.12.2005 21:14 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: NCoda 0.5
    Tak to máš blbě už ze zdroje. Ogg kolem 265 má kvalitu víc než 400 kb/s Mp3. Pokud seš tak náročnej, používej FLAC. :-)
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    Heron avatar 12.12.2005 21:38 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: NCoda 0.5
    Tak to máš blbě už ze zdroje.

    Závidím ti tu jistotu :-)

    Ogg kolem 265 má kvalitu víc než 400 kb/s Mp3

    Neřekl bych. U mp3 zatraceně záleží na encodéru. Ogg (pokud vím), jen jeden.

    Pokud seš tak náročnej, používej FLAC.

    Ono je problém, že v některých případech nestací CD. A to jak frekvencí, tak hlavně dynamikou. Na kvalitních sluchátkách to jde prostě poznat.

    David Watzke avatar 12.12.2005 21:46 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: NCoda 0.5
    No počkat, když nestačí ani CD, nemá potom cenu řešit bitrate. :-)
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    Heron avatar 12.12.2005 21:56 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: NCoda 0.5
    Tak, konečně může začít diskuse o skutečném zvuku :-D
    Heron avatar 12.12.2005 21:40 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: NCoda 0.5
    Mimochodem slyšel jsi tu skladbu? Ta vokalistka se prakticky nedá podchytit žádným digitálním záznamem.
    David Watzke avatar 12.12.2005 21:47 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: NCoda 0.5
    Neslyšel, hrábnu do krabice, táta to má. :-)
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    Valoun avatar 13.12.2005 00:51 Valoun | skóre: 30 | blog: Psavec | Středočeský kraj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: NCoda 0.5
    Ale to vite ze ano, kdyz date zkomprimovat hromadu souboru stejnou kvalitou dostanete zhruba stejnou prumernou bitrate. A v pripade MYCH usi je rozdil mezi mp3@128-256kbps a ogg@88kbps nerozeznatelny. Zato na disku je to sakra znat.
    Mikos avatar 12.12.2005 22:24 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: NCoda 0.5
    Naprosto bohatě stačí lame --preset standard :-) Když je někdo šílený audiofil, tak ať si to ve skriptu změní sám, normální člověk žádný rozdíl mezi standard a extreme nepozná ani na extra dobré aparatuře ;-)

    Nicméně faktem je, že nepoužití volby --preset je hodně špatná věc, konstantní bitrate je uplně k ničemu. Tzn. pryč s -b 192 a šoupnout tam --preset standard.
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    Heron avatar 12.12.2005 22:35 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: NCoda 0.5
    Nicméně faktem je, že nepoužití volby --preset je hodně špatná věc, konstantní bitrate je uplně k ničemu. Tzn. pryč s -b 192 a šoupnout tam --preset standard.

    Nebo --preset 192 výsledek bude mít průměr 192 a přitom se nepřipravíte o výhodu variabilního bitrate.

    Mikos avatar 12.12.2005 23:38 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: NCoda 0.5
    Jenže --preset [ČÍSLO] je ovšem ABR, ne skutečné VBR (alespoň co já jsem z různého pročítání někde na netu pochopil). Nedává tak kvalitní výsledek jako reálné VBR (nejlépe s použitím těch presets jako medium, standard a extreme). I když pravda pořád je to nesrovnatelně lepší než CBR :-)
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    David Watzke avatar 12.12.2005 22:35 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: NCoda 0.5
    No tak joo, je to tam. :-)
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    Heron avatar 12.12.2005 20:30 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: NCoda 0.5
    A ještě by nebylo od věci, kdyby ten skript umel zjisti přítomnost / nepřítomnost těch programů, to by byla bomba.
    David Watzke avatar 12.12.2005 20:32 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: NCoda 0.5
    To už jsem tam měl, ale pak jsem si řekl, že když vyhodí command not found, že je to logický. Přidám...
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    Heron avatar 12.12.2005 20:35 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: NCoda 0.5
    No, pokud je to skript, který by měl zjednodušit dekodování, tak by si command not found dovolit neměl, místo toho by měl poradit, co je potřeba dodat.
    David Watzke avatar 12.12.2005 21:12 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: NCoda 0.5
    Jo, to máš pravdu.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    12.12.2005 20:33 fakenickname | skóre: 42 | blog: fakeblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: NCoda 0.5
    Dobrá práce.. právě sem sháněl něco co by konvertovalo víru Bow wave z wma na ogg :-) THX
    12.12.2005 20:51 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: NCoda 0.5
    Nemůžu si pomoct, ale ten zdroják se mi nějak nelíbí :-) A navíc, IMHO by to mělo brát pouze výstupní formát a seznam souborů, zjištění typu souboru si zajistíš přeci sám, ne?
    Copak toho není dost?
    David Watzke avatar 12.12.2005 21:11 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: NCoda 0.5
    Jasné, ale myslím, že by bylo vhodnější přidat něco jako all2ogg, než to tam nechat jako jedinou možnost. Někdo by totiž mohl chtít převádět jen daný formát.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    12.12.2005 21:15 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: NCoda 0.5
    Tak si zadá jenom ty dané soubory :-)
    Copak toho není dost?
    Valoun avatar 12.12.2005 21:05 Valoun | skóre: 30 | blog: Psavec | Středočeský kraj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: NCoda 0.5
    Hlavni vytka kterou k tomu mam je, ze se neprenasi tagy. Sam jsem si takovy skript napsal uz pred delsi dobou. Nemam tam licencni podminky, berte to tedy jako public domain.

    Vsimnete si predevsim prenosu mp3 tagu do oggu (ac neumeleho, lepsi nezli nic), a take toho, ze je mozne nastavit zda se pro dekodovani ma pouzit mplayer, nebo lame (ktery obcas rad spadne na nekorektnich mp3).

    Je tam i hloupa kontrola moznosti zapisu do aktualniho adresare. Kontrola volneho mista na disku bohuzel chybi, na tu taky pozor.
    David Watzke avatar 12.12.2005 21:10 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: NCoda 0.5
    Na tagy zatím bohužel nemám, bylo by to krásný, ale takovej Hacker ještě zdaleka nejsem.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    12.12.2005 21:19 ?
    Rozbalit Rozbalit vše Re: NCoda 0.5
    a bez tagu to zas nema smysl :(
    David Watzke avatar 12.12.2005 21:24 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: NCoda 0.5
    To se nedá nic dělat. Budu se snažit.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    12.12.2005 21:43 ?
    Rozbalit Rozbalit vše Re: NCoda 0.5
    To se nedá nic dělat.
    ale da :) ja taky nehodlam pouzivat ten tvuj skript...
    David Watzke avatar 12.12.2005 21:53 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: NCoda 0.5
    No tak to samozřejmě nemusíš. :-)
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    Valoun avatar 13.12.2005 00:54 Valoun | skóre: 30 | blog: Psavec | Středočeský kraj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: NCoda 0.5
    No, a prave proto ti tam davam odkaz na ten muj skript, abys mohl tvuj skript patricne vylepsit ;-) Sam to za tebe delat nebudu, protoze ze vsech mp3 delam rovnou ogg, z tech i rovnou palim, a wma hazim do kose. A FLAC je bezva, ale realne mi jeste neprisel pod ruku, takze nic na co bych potreboval hromadne operace.
    Mikos avatar 12.12.2005 22:39 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše MPEG4 AAC
    Výrazně mi tam chybí možnost rekódovat z/do AAC (respektive MP4 / M4A, to už je jen jiný kontejner, ale kodek stejný). Tzn. přidat tam podporu pro faad2 a faac.

    A také by nebylo od věci přidat tam podporu pro kódování do Enhanced HE-AAC+ v.2, což je snad ten nejlepší kodek pro nízké bitraty jaký existuje (při 24 kbps zní prakticky jak 96 kbps MP3), tedy ideální věc pro mobily a jiná přenosná zařízení (také ho 3gpp.org standardizovala do UMTS mobilů). Dekódovat Enhanced HE-AAC+ v.2 (prostě HE-AAC s parametrickým stereem) umí už normálně faad2, ale enkódovat do něj faac neumí (ten neumí ani klasické HE-AAC, jen obyčejné standardní LC-AAC).

    Zdrojáky referenčního enkodéru a dekodéru je však možno stáhnout na adrese www.3gpp.org/ftp/Specs/html-info/26410.htm a jdou zkompilovat naprosto v pohodě, funguje to skvěle ;-)
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    David Watzke avatar 12.12.2005 22:53 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MPEG4 AAC
    Dobře, podle helpu jsem vykouzlil toto, kdyžtak mě prosím někdo opravte.
    aac2wav() {
    for F in *.[aA][aA][cC]
     do
      faad -o "${F%%.*}.wav" "$F"
     done
    }
    a
    wav2aac() {
    for F in *.[wW][aA][vV]
     do
      faac -q 192 "$F"
     done
    }
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    Mikos avatar 12.12.2005 23:31 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MPEG4 AAC
    To -q není bitrate (něco jako konstantní bitrate u AAC vubec neexistuje ;-)) ale nastavení kvality kvantizeru. Defaultní hodnota je 100, rozpětí může být 10 - 500. Osobně nevím co nastavit, ale možná je ta defaultní hodnota dostačující.

    Standardní LC-AAC do kterého kóduje faac je dobré právě při nižších průměrných bitratech řekl bych okolo 80 - 128 kbps, kdy vcelku jasně překonává MP3... jinak moc smysl nemá, maximálně tak pro majitele nějakých iPodů nebo podobných blbůstek, které nic jiného než AAC nepřehrajou (nebo se pletu a přehrajou?). Tzn. dej tam asi radši tu standardní hodnotu -q 100. A přidej podporu pro ten referenční Enhanced HE-AAC+ enkodér, ten opravdu smysl má ;-) Upozorňuju, že ten používá jako kontejner formát 3GP (standardizovaný formát pro mobilní zařízení 3. generace - UMTS, atp.), což je malinko upravený MP4 (software který si rozumí s MP4 si bude rozumět i s 3GP).
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    Mikos avatar 12.12.2005 23:34 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MPEG4 AAC
    Jinak ale samozřejmě OGG Vorbis je nepřekonatelný a nejlepší ;-) AAC (natož zastaralé MP3) se mu nehrabe ani po kotníky :-) Jediné co ho překonává (ovšem dost výrazně) je právě to Enhanced HE-AAC+ pro extrémně nízké bitraty (smysl má tak při 24 - 48 kbps, při standardních bitratech okolo 100 kbps už je pak na tom prakticky stejně jako LC-AAC).
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    Mikos avatar 12.12.2005 23:42 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MPEG4 AAC
    Ještě abych ze sebe nedělal chytrého - tohle jsem se jen dočetl v různých diskuzích na hydrogenaudio.org, když jsem hledal nějaké informace právě o AAC / HE-AAC / Enhanced HE-AAC+. Tzn. možná tu šířím nějaké né uplně přesné informace, takže pozor :-) Ale snad by vše měla být pravda ;-)
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    David Watzke avatar 12.12.2005 23:36 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MPEG4 AAC
    Jistě, zítra se do toho pustím. Už musím jít spát, na zítra musím brzy vztávat a hodně si toho zapamatovat. :-)
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    David Watzke avatar 12.12.2005 23:42 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MPEG4 AAC
    Teda vstávat. Oops.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    Mikos avatar 12.12.2005 23:49 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MPEG4 AAC
    V pohodě, jen sem ti chtěl dát podměty k vylepšení ;-)

    Btw. můžeš pak přidat kdyžtak ještě funkci na kódování z/do .mp4 kontejneru. Uplně na chlup stejně jako u toho aac, jen změníš příponu z aac na mp4 (faac podle přípony sám pozná do jakého kontejneru ten audio stream má uzavírat).

    A pokud bys chtěl převádět mezi aac a mp4, tak žádné další rekódování (a tedy mršení kvality) provádět samozřejmě nemusíš, to je jen otázka přesypání toho AAC audio streamu z/do MP4 kontejneru a faad2 či faac to samozřejmě umí.
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    David Watzke avatar 13.12.2005 00:06 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MPEG4 AAC
    V pohodě, jen sem ti chtěl dát podměty k vylepšení ;-)
    Já vím a za to dík.
    Btw. můžeš pak přidat kdyžtak ještě funkci na kódování z/do .mp4 kontejneru. Uplně na chlup stejně jako u toho aac, jen změníš příponu z aac na mp4 (faac podle přípony sám pozná do jakého kontejneru ten audio stream má uzavírat).
    Stalo se.
    A pokud bys chtěl převádět mezi aac a mp4, tak žádné další rekódování (a tedy mršení kvality) provádět samozřejmě nemusíš, to je jen otázka přesypání toho AAC audio streamu z/do MP4 kontejneru a faad2 či faac to samozřejmě umí.
    Tak na to už snad opravdu mrknu až zítra. :-)
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    David Watzke avatar 14.12.2005 07:32 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MPEG4 AAC
    Ani encoder, ani decoder nezkompiluju. Na konci:
    make[1]: Leaving directory `/home/david/compile/3GPP_enhanced_aacPlus_src_150905/FloatFR_aacPlusenc/FloatFR_bitbuflib'
    g++ -o enhAacPlusEnc ./src/main.o ./src/mp4file.o -LFloatFR_fastaacenc/lib/Linux -laacenc -LFloatFR_sbrenclib/lib/Linux -lsbrenc -Llib/linux -laudio -LFloatFR_resamplib/lib/Linux -lFloatFR_resamp -LFloatFRlib/lib/Linux -lFloatFR  -LFloatFR_bitbuflib/lib/Linux -lbitbuf -Llib/linux -lisomediafile -lm
    /usr/lib/gcc/x86_64-pc-linux-gnu/3.4.5/../../../../x86_64-pc-linux-gnu/bin/ld: skipping incompatible lib/linux/libaudio.a when searching for -laudio
    /usr/lib/gcc/x86_64-pc-linux-gnu/3.4.5/../../../../x86_64-pc-linux-gnu/bin/ld: skipping incompatible lib/linux/libaudio.a when searching for -laudio
    /usr/lib/gcc/x86_64-pc-linux-gnu/3.4.5/../../../../x86_64-pc-linux-gnu/bin/ld: skipping incompatible lib/linux/libisomediafile.a when searching for -lisomediafile
    /usr/lib/gcc/x86_64-pc-linux-gnu/3.4.5/../../../../x86_64-pc-linux-gnu/bin/ld: skipping incompatible lib/linux/libisomediafile.a when searching for -lisomediafile
    /usr/lib/gcc/x86_64-pc-linux-gnu/3.4.5/../../../../x86_64-pc-linux-gnu/bin/ld: cannot find -lisomediafile
    collect2: ld returned 1 exit status
    gmake: *** [all] Error 1
    Píšou tam, že je to jen pro x86. Zřejmě budu potřebovat binárku.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    13.12.2005 08:12 kaaja
    Rozbalit Rozbalit vše Re: NCoda 0.5
    Kdyz mas maly disk tak at to proste ty wav nevytvari. Vytvor pomoci mkfifo rouru a do te roury dej tomu programu vystup, pust ho na pozadi a programu co ma kodovat dej ten soubor jako vstupni.
    David Watzke avatar 13.12.2005 12:51 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: NCoda 0.5
    Já nemám, ale někdo by mohl. Mrknu na to.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    Mikos avatar 13.12.2005 16:43 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: NCoda 0.5
    Ono by to stacilo pajpovat primo... proste neco jako "decoder -o - soubor.mp3 | encoder -o soubor.ogg -"
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    David Watzke avatar 13.12.2005 22:52 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: NCoda 0.5
    Jo, vorbis-tools spolupracují, ale třeba musepack-tools už ne.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.