abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 02:22 | Zajímavý software

    Hru The Legend of Zelda: Twilight Princess od společnosti Nintendo si lze nově díky projektu Dusklight (původně Dusk) a reverznímu inženýrství zahrát i na počítačích a mobilních zařízeních. Vyžadována je kopie původní hry (textury, modely, hudba, zvukové efekty, …). Ukázka na YouTube. Projekt byl zahájen v srpnu 2020.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 01:11 | Nová verze

    Byla vydána nová major verze 29.0 programovacího jazyka Erlang (Wikipedie) a související platformy OTP (Open Telecom Platform, Wikipedie). Detailní přehled novinek na GitHubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 21:22 | Bezpečnostní upozornění

    Po zranitelnostech Copy Fail a Dirty Frag přichází zranitelnost Fragnesia. Další lokální eskalace práv na Linuxu. Zatím v upstreamu neopravena. Přiřazeno ji bylo CVE-2026-46300.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 14:00 | Komunita

    Sovereign Tech Agency (Wikipedie) prostřednictvím svého fondu Sovereign Tech Fund podpoří KDE částkou 1 285 200 eur.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    včera 12:55 | IT novinky

    Google na včerejší akci The Android Show | I/O Edition 2026 (YouTube) představil celou řadu novinek: Gemini Intelligence, notebooky Googlebook, novou generaci Android Auto, …

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 12:33 | IT novinky

    Evropská komise by do léta mohla předložit návrh normy omezující používání sociálních sítí dětmi v zájmu jejich bezpečí na internetu. Prohlásila to včera předsedkyně EK Ursula von der Leyenová, podle níž řada zemí Evropské unie volá po zavedení věkové hranice pro sociální sítě. EU částečně řeší bezpečnost dětí v digitálním prostředí v již platném nařízení o digitálních službách (DSA), podle německé političky to však není dostatečné a

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 36
    včera 04:11 | Nová verze

    Multiplatformní open source aplikace scrcpy (Wikipedie) pro zrcadlení připojeného zařízení se systémem Android na desktopu a umožňující ovládání tohoto zařízení z desktopu, byla vydána v nové verzi 4.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    12.5. 23:22 | Pozvánky

    Chybí vám někdo, s kým byste si popovídali o bastlení, technice, počítačích a vědě? Nechcete riskovat debatu o sportu u piva v hospodě? Pak doražte na virtuální pokec u virtuálního piva v rámci Virtuální Bastlírny organizované strahovským MacGyverem již tento čtvrtek. Možná se ptáte, co se tak může probírat? Dají se probrat slavná výročí - kromě 55 let obvodu 555 (což je mimochodem prý andělské číslo) a vzpomínky na firmu Signetics -

    … více »
    bkralik | Komentářů: 2
    12.5. 23:11 | Zajímavý software

    GTK2-NG je komunitní fork GTK 2.24 (aktuální verze je 4.22). Oznámení a diskuse v diskusním fóru Devuanu, forku Debianu bez systemd. Není to jediný fork GTK 2. Ardour je například postaven na vlastním forku GTK 2 s názvem YTK.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    12.5. 17:33 | Pozvánky

    V neděli 17. května 2026 proběhne v Českých Budějovicích první MobileLinux Hackday zaměřený na Linux v mobilech, embedded platformy a open source hardware. Po sedmi úspěšných měsíčních setkáních v Praze se akce přesouvá také do jižních Čech, aby se komunita mobilního Linuxu mohla potkat i mimo hlavní město. Akce se uskuteční v konferenčním sále Vajgar v Clarion Congress Hotelu (Pražská tř. 2306/14) se zahájením mezi 14:00 až 15:00 a … více »

    lkocman | Komentářů: 0
    Které desktopové prostředí na Linuxu používáte?
     (13%)
     (8%)
     (2%)
     (14%)
     (31%)
     (4%)
     (6%)
     (3%)
     (16%)
     (25%)
    Celkem 1602 hlasů
     Komentářů: 30, poslední 3.4. 20:20
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    Heron avatar 8.1.2009 22:26 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sluchátka Sennheiser PC 350
    Tak to jsem rád. Ať dlouho slouží ke tvé plné spokojenosti.
    David Ježek avatar 8.1.2009 22:27 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sluchátka Sennheiser PC 350
    za takovou pálku by sakra měly (a neříkej, žes to ode mne nečekal :-D :-D )
    Heron avatar 8.1.2009 22:30 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sluchátka Sennheiser PC 350
    Hmm, co jiného od tebe čekat? :-D
    8.1.2009 23:05 Hrabosh | skóre: 26 | blog: HBlog | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sluchátka Sennheiser PC 350

    Gratuluju k vydařenému nákupu. Já mám od Senheiserů špunty a taky sem s nima spokojenej. Perfektně hrají a výborně tlumí okolní hluk - ale je s tím potřeba dávat si pozor, protože neslyšíte auta, šalinu, nic :-)

    To jsem psal já ... to není bordel, to je modulární!
    |🇵🇸 avatar 9.1.2009 00:24 |🇵🇸 | skóre: 94 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sluchátka Sennheiser PC 350
    Já mám CX-400 (na Aukru za 500 místo 1500 Kč ^_^) a je to vážně špica. Chci si pořídit ještě normální sluchátka, ale pořád se nemohu rozhodnout mezi HD 215, eH 350 a HD 485 (chci to k baskytaře a na poslech +/- metalu).
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    |🇵🇸 avatar 9.1.2009 00:33 |🇵🇸 | skóre: 94 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sluchátka Sennheiser PC 350
    Ještě zvažuji HD 515, ale fakt nevím, asi půjdu do těch HD 215.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    =^..^= AmigaPower® avatar 8.1.2009 23:08 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sluchátka Sennheiser PC 350
    MP3 kolem ~200 kb/s obvykle nerozeznám od kvalitnější nahrávky
    hov*o! kecáš! To by jsi musel mít super/extra nadprůměrnej sluch (né že bych tě nějak odsuzoval, ale už vzhledem k procentuálnostnímu výskitu v populaci by to byla moc velká náhoda, aby jsi potrefenou husou byl ty... ;-)) jinak značku samozřejmě schavaluju, už jen díky křemékovejm komponentům, který nezkreslujou ani hodně vysoký frekvence... (nezkoušet mě z toho, moc do toho nevidim, jsem /byl jsem/ bassák ;-)).
    David Watzke avatar 8.1.2009 23:10 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sluchátka Sennheiser PC 350
    Přečti si to znova, však píšu, že to *ne*rozeznám :-)
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    Heron avatar 8.1.2009 23:13 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sluchátka Sennheiser PC 350
    Sorry, ale na lepší aparatuře 192kbit MP3 od originálu pozná i průměrný jedinec.
    Heron avatar 8.1.2009 23:22 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sluchátka Sennheiser PC 350
    Navíc, to se dá vytrénovat. Pokud si někdo do uší pouští léta nějaký šumochrast, tak je pak překvapen, jak dobře hraje něco lepšího. Ale už za pár týdnů/měsiců si na to zvykne a ty chyby slyší. No a pokud ví na co se má zaměřit, tak to slyší relativně rychle. To si může každý vyzkoušet. Vyrobte si mp3 dejme tomu tak 80 nebo i níž ať jasně slyšíte ty chyby. A pak je zkuste hledat na na mpš o vyšším bitrate. Na 128kbps je najdete hned. A s trochou cviku i na 192kbps. Jde to poznat hlavně na činelech, trubce atd a také ve složité pasáži plné mnoha různých nástrojů a dynamických změn (orchestr + vokál, na ten je navic sluchová soustava člověka trénovaná nejvíc), na to už ten datový tok nestačí vůbec. Zkrátka ostré, vysoké tóny, nebo mnoho různých.
    |🇵🇸 avatar 9.1.2009 00:39 |🇵🇸 | skóre: 94 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sluchátka Sennheiser PC 350
    V rockových nebo metalových vypalovačkách často chrastí nebo drhnou basy.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    9.1.2009 12:20 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sluchátka Sennheiser PC 350
    Pamatuju, jak jsem kdysi komusi prevadel CD (jakesi popoidni techno, nazev si uz nevzpomenu) na MP3 a pro kontolu jsem si prehral jednu skladbu. Zhrozil jsem se, protoze tam bylo spousta zvuku, ktere mi pripadaly jako artefakty MP3 komptrese. Pak jsem si poslechl original (a byl to opravdu original, tj. lisovane CD) a ono to tam bylo take ...
    Heron avatar 9.1.2009 12:32 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sluchátka Sennheiser PC 350
    Jo, za některé audio originálky bych nechal toho zvukaře zastřelit :-(. Mám jedno orig AudioCD, kde jsou hlasité pasáže v saturaci a tím pádem je ta vlna ořízlá na obdélník tj. se spoustou frekvencí, které tam samozřejmně nemají co dělat. Prostě zvyšoval hlasitost a nevšiml si, že už se mu to ořezává.
    belisarivs avatar 9.1.2009 16:19 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sluchátka Sennheiser PC 350

    Tak se koukni na wiki ci tytrubko na heslo "Loudness War". On si proste vsiml, ze to orezava.

    Ale jestli nechces blit, tak se tam radsi nekoukej. Je to prasarna.

    IRC is just multiplayer notepad.
    Heron avatar 9.1.2009 16:37 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sluchátka Sennheiser PC 350
    Jo, o tomto článku vím, ale z rychlého prolétnutí jsem nabyl dojmu, že se snižuje dynamika a nikoliv, že se jde až do saturace. Proč to vlastně dělají? Vždyť zesílit to jde na výstupu, takhle se fakt jen připravují o rozsah.
    belisarivs avatar 9.1.2009 16:42 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sluchátka Sennheiser PC 350

    Ja mam za to, ze proste zesiluji stredy. Proste to zesili cele aby stredy byly co nejhlasitejsi. kolem 2-3kHz je lidsky sluch nejcitlivejsi.

    Je to docela dobre popsano na te wiki.

    Predstav si, ze nekde budou hrat tve pisnicky. Nastavi hlasitost a jede se. Kdyz je budes mit zesilene, budou ostatni pisnicky proti tvym tissi a tudiz mene vyrazne. A ty tve, hlasite, pisnicky proste z nich budou vycnivat. Tak to je.

    IRC is just multiplayer notepad.
    Heron avatar 9.1.2009 16:53 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sluchátka Sennheiser PC 350
    Hmm, až do teď jsem žil v představě, že hudba je umění a řetězec od záznamu po reprodukci se snaží přiblížit reprodukovaný záznam k živé produkci. Tak jsem se mýlil. Je to proto, aby to bylo překřičelo všechno ostatní. :-( Každopádně to tvé vysvětlení s posílením středů by celkem odpovídalo. Kdykoliv mi někdo přinese k poslechu "běžnou hudbu", co se hraje v rádiu, tak sahám po ekvalizéru (a právě ty středy tahám o pár dB dolů). U jazzu, rockových nahrávek (Floydi), klasiky apod. nikoliv.
    belisarivs avatar 9.1.2009 22:28 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sluchátka Sennheiser PC 350

    Muzes zacit zvracet.

    Bohuzel, je to o komerci.

    IRC is just multiplayer notepad.
    =^..^= AmigaPower® avatar 9.1.2009 09:37 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sluchátka Sennheiser PC 350
    ...není důležitá kvalita, ale hlasitost... :-D :-D :-D
    Heron avatar 9.1.2009 10:10 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sluchátka Sennheiser PC 350
    Kvalitní hlasitost? :-D :-D :-D
    =^..^= AmigaPower® avatar 9.1.2009 14:43 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sluchátka Sennheiser PC 350
    8.1.2009 23:57 RapMan | skóre: 14 | blog: RapMan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sluchátka Sennheiser PC 350
    V CR jsou vydridusi. Kdybyses ohlidnul k sousedum smerem na zapad, tak tisickovku usetris.
    |🇵🇸 avatar 9.1.2009 00:26 |🇵🇸 | skóre: 94 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sluchátka Sennheiser PC 350
    Nevím, co máš za repráky, ale... kamarád má na zdi pět stowattových komb --- to se dá ohulit, že je to slyšel i na druhém konci dědiny.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    9.1.2009 00:27 RapMan | skóre: 14 | blog: RapMan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sluchátka Sennheiser PC 350
    a k cemu je to dobry?
    |🇵🇸 avatar 9.1.2009 00:38 |🇵🇸 | skóre: 94 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sluchátka Sennheiser PC 350
    Doma k ničemu, ale na koncerty...
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    David Watzke avatar 9.1.2009 06:42 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sluchátka Sennheiser PC 350
    U kompa nemám nic extra, ale v obýváku u věže je takovej nářez, že když jsem se jednou rozhodl dělat bordel, tak si stěžovali lidi z paneláku. A to v něm ani nebydlím ;-)
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    9.1.2009 08:11 YYY | skóre: 29 | blog: martinek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sluchátka Sennheiser PC 350
    A jak vzdaleny je ten panelak ? ;-)
    David Watzke avatar 9.1.2009 08:35 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sluchátka Sennheiser PC 350
    Je na kopečku, asi 20-30 metrů daleko.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    9.1.2009 09:11 YYY | skóre: 29 | blog: martinek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sluchátka Sennheiser PC 350
    Tak ta soustava asi duni pekne, na to ze se jedna o domaci pouziti. :-)
    David Watzke avatar 9.1.2009 10:02 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sluchátka Sennheiser PC 350
    To jo, to tady pak padaj knihy, skleničky z regálů. Hrůza :D
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    Michal Fecko avatar 9.1.2009 16:08 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sluchátka Sennheiser PC 350
    to mi pripomína Postihnutú oblasť ;-)
    9.1.2009 01:12 Ritchie | skóre: 27 | blog: Ritchie's | Berlin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sluchátka Sennheiser PC 350
    Též jsem si udělal radost: ESI Juli@ a M-Audio BX5a Deluxe.
    9.1.2009 09:11 komodo | skóre: 27 | blog: komodo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sluchátka Sennheiser PC 350
    Ta zvukovka vypada zajimave, jake mas s ni zkusenosti ? Hlavne teda funkcnost pod Linuxem (pisou ze ji podporuje ALSA, ale predse), regulace basu a vysek, sum, kvalita zvuku asi bude dobra :-) Chtel bych vymenit starou SB Live tak premyslim nad necim kvalitnejsim.

    9.1.2009 14:45 brm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sluchátka Sennheiser PC 350

    Jsou dostatečně velké, aby netlačily na boltce?

    David Watzke avatar 9.1.2009 14:53 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sluchátka Sennheiser PC 350
    Ano, jsou.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    9.1.2009 21:30 Pietro | skóre: 7
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sluchátka Sennheiser PC 350
    No tak to vypadá, že většinu času budu u kompa sedět se sluchadlama na hlavě a bedny budu používat jen když...
    Pozor na hlasitosť. Ak počúvaš 85 dB viac než 8 hodín alebo 90 dB viac než 2 hodiny (iPod zvláda vraj 104 dB, tam je to 6 minút), môže dôjsť k poškodeniu sluchu. Takže počúvaj potichu a vyššie hlasitosti len krátko. Mohlo by sa ti stať, že po niekoľkých rokoch budeš napoly hluchý a budeš to ľutovať.

    Tabuľka: http://www.engineeringtoolbox.com/noise-exposure-level-duration-d_717.html
    David Watzke avatar 9.1.2009 21:37 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sluchátka Sennheiser PC 350
    Ale jak poznám na kolik dB to v danou chvíli hraje?
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    9.1.2009 22:34 Pietro | skóre: 7
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sluchátka Sennheiser PC 350
    To sa dá len odhadnúť. Tabuľky:
    http://www.gcaudio.com/resources/howtos/loudness.html
    http://www.acousticalsolutions.com/education/pdfs/Noise_Level.pdf

    Možno poznáš ten pocit, že keď si na hlučnom koncerte alebo dlho v slúchadlách počúvaš nahlas hudbu, tak keď potom vyjdeš do ticha, tak bežné zvuky počuješ tlmenejšie než predtým. Vtedy sa sluchové receptory v uchu musia zregenerovať a potom po určitej dobe počuješ zasa normálne. Malo by stačiť, že to nebudeš robiť každý deň a nie dlhšie než 2 hodiny. Potom sa tie sluchové receptory zregenerujú a je to v pohode. Keď budeš počúvať takto nahlas príliš dlho, tak sa môžu tieto receptory zničiť a to je zle, pretože sa už nedajú nijako nahradiť. Keď počúvaš pri bežnej hlasitosti (nepoškodzujúcej sluch pri dlhodobom počúvaní), tak tento efekt ohlušenia pri zložení slúchadiel nepociťuješ. Pri takých kvalitných slúchadlách ani vysokú hlasitosť nepotrebuješ, stačí si to dopriať len občas.
    David Watzke avatar 9.1.2009 22:51 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sluchátka Sennheiser PC 350
    Jo, to je fakt. Ani moc dlouho nevydržím poslouchat hudbu moc nahlas, protože u toho nedovedu dělat nic co vyžaduje aspoň trochu přemejšlení.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    Grunt avatar 10.1.2009 13:38 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sluchátka Sennheiser PC 350
    Pri takých kvalitných slúchadlách ani vysokú hlasitosť nepotrebuješ, stačí si to dopriať len občas.

    A nebo používat některý z těchto přehrávačů.

    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Grunt avatar 9.1.2009 22:26 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sluchátka Sennheiser PC 350

    A to teprv doporučuji stavit se v nějaké fabrice. Dělal jsem u linky kde se krom jiného dělalo s tlakovými pistolemi. Byl to takový rachot, že jsme se tam domlouvali jen posunky a odezíráním ze rtů a vybuchnout bombu by nebylo slyšet. Když jsem vylezl ven z dílny, tak mi pískalo ještě několik dnů v uších a pokud na mě kamarádi výslovně nehulákali, tak jsem nerozuměl ani slovo. Proti tomu jsou nějaké sluchátka jen slabý odvar.

    Jen tak pro zajímavost jsem si zkusil jak je na tom můj otec, který také dělá den co den v hlučném prostředí(čalounické nastřelovací pistole) a 11kHz už neměl nejmenší šanci vůbec pochytit. Proto také říkám, že 64kbps Vorbis prostě musí stačit všem.

    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    9.1.2009 22:42 Pietro | skóre: 7
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sluchátka Sennheiser PC 350
    jj, to už je pre sluch veľmi nebezpečné. Na takej linke by sa už mala používať ochrana sluchu. So slúchadlami dosiahneš rovnaký výsledok, len to dlhšie trvá. Štart raketoplánu to dokáže aj za sekundu.
    Grunt avatar 10.1.2009 14:07 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sluchátka Sennheiser PC 350
    jj, to už je pre sluch veľmi nebezpečné. Na takej linke by sa už mala používať ochrana sluchu.

    Štuple do uší nabízeli, ale nikdo je tam nepoužíval, protože byly strašně nepohodlné a stejně moc nepomáhaly(když jsem dělal kousek od té linky, tak jsem si sebou nosil přehrávač…sluchátka klasické nicmoc chřasťáky, ale když se to zesílilo, bylo cítit že je to nepříjemné do uší. V práci nebylo možno skoro poslouchat pokud nezastavili linku, protože i 8 metrů od toho to byl takový rachot, že to ty sluchátka přehlušilo). Velice zajímavé bylo, že nikomu kdo už tam dělal delší dobu to vůbec nijak nevadilo a se sluchem neměli takové problémy jako já. Myslím si, že vláskové buňky dále v hlemýždi už dávno byly doslova vytrhané. Nejhorší na tom je že v jiných fabrikách to není jiné. I když to třeba není až takový nepřetržitý rachot, tak poslouchat celý den salvu z nastřelovacích pistolí asi také není jen tak. Kdyby do poloviny našich fabrik naklusala hygiena(nebo kdo to vlastně měří), tak budou muset na 100% všichni zavřít krámky, protože by určitě naměřili mnohem víc než povolené hodnoty. A nebo když člověk žije v takovém městě. Když jde kamarád po ulici a nebo jede šalinou, tak mu nemůžu zavolat, protože on mi nerozumí a já krom nějakého hlasitého šumu neslyším ve sluchátku nic jiného. Mi nevykládejte, že někdo kdo žije celí život ve městě rozezná MP3 o 192kbps od 256kbps i s nejlepší dostupnou reprodukční technikou. Není nad to si lehnout někam do lesa a poslouchat to nádherné ticho.

    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    10.1.2009 01:24 spang
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sluchátka Sennheiser PC 350
    A v čem jsou sluchátka horší než ty repráky? Hlasitost jako hlasitost, ne?
    David Watzke avatar 10.1.2009 09:51 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sluchátka Sennheiser PC 350
    Podle mě to nebude nic jinýho než jednoduše to, že do sluchátek si člověk může dovolit pustit nářez kdykoliv, takže to k tomu může svádět...
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    10.1.2009 18:50 mimi.vx | skóre: 37 | blog: Mimi.VX | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sluchátka Sennheiser PC 350

     mensi vzdalenost od ucha ..., hlsitost klesa s kvadratem vzdalenosti ...

    USE="-gnome -kde";turris
    David Watzke avatar 10.1.2009 19:01 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sluchátka Sennheiser PC 350
    To jo, ale sluchátka (obvykle :-D) přece nehrajou zdaleka tak nahlas jako bedny.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    |🇵🇸 avatar 10.1.2009 19:58 |🇵🇸 | skóre: 94 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sluchátka Sennheiser PC 350
    Na tu vzdálenost? U Sennheiser CX-400 (i při pouštění hudby z PDA s mizerným zesilovačem) jde mít hlasitost tak na polovině a končíš.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    David Watzke avatar 10.1.2009 20:35 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sluchátka Sennheiser PC 350
    Ne, myslel jsem pochopitelně obecně. Když ty sluchátka položíš někam na stůl vedle normálních beden, tak je skoro neslyšíš.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    |🇵🇸 avatar 10.1.2009 20:37 |🇵🇸 | skóre: 94 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sluchátka Sennheiser PC 350
    To jo. Ale když je máš na hlavě, máš maličký (speciálně u špuntů) kousek od bubínku.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    David Watzke avatar 10.1.2009 20:45 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sluchátka Sennheiser PC 350
    O tom žádná... to ovšem platí i o bednách co mám v obýváku :-) To kdybys dal naplno, tak ti to přeorganizuje vnitřnosti uvnitř těla.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    |🇵🇸 avatar 10.1.2009 20:56 |🇵🇸 | skóre: 94 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sluchátka Sennheiser PC 350
    Řekněte WOW!
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    10.1.2009 22:00 Hrabosh | skóre: 26 | blog: HBlog | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sluchátka Sennheiser PC 350
    To jsem psal já ... to není bordel, to je modulární!
    10.1.2009 10:35 guns | skóre: 4 | blog: marian | Nitra
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sluchátka Sennheiser PC 350
    tak hlavne ze to zahra tych 10 Hz :)
    nocturne e moll, ballade F major, ...
    David Watzke avatar 10.1.2009 10:36 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sluchátka Sennheiser PC 350
    Zkoušel jsem různý bass testy a všechno zahrály bez problémů, až na jeden test, kterej jsem prakticky neslyšel. Ale nevím jestli to je sluchátkama nebo mýma ušima :-)
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    Heron avatar 10.1.2009 11:02 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sluchátka Sennheiser PC 350
    Na TyTrubko jsem našel nějaký subwoofer test. U mě (na Bowers@Wilkins 685) to hrálo tak nějak všeliak. Zkusil jsem to u kámoše, který má moje staré tesla bedny s 32cm basákem a vlastně je používá jako subwoofer. Mno, otřásalo se všechno. Na filmy je to asi dobrý (nedívám se, nevím), ale v hudbě to nemá moc využití.
    Heron avatar 10.1.2009 11:09 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sluchátka Sennheiser PC 350
    Aha, ty to zkoušíš ve sluchátkách, sorry, to jsem přehlédl :-(. Tam jsou tyhle testy celkem naprd. Ty basy ti neotřásaj vnitřnostma (max. mozkem :-)), infrazvuk (kam bych ty bass testy klidně zařadil) vnímáš víc tělem než ušima.
    David Watzke avatar 10.1.2009 11:11 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sluchátka Sennheiser PC 350
    Ten co jsem neslyšel je tady. Jeď kousek dolů a pusť si 8. stopu. Zkusil jsem to pustit na bednách a taky jsem neslyšel nic, ale repráky se pěkně prohejbaly :-D
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    Heron avatar 10.1.2009 11:22 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sluchátka Sennheiser PC 350
    No to má tak 2Hz - pohledem na repro - neměřil jsem, ještě nejsem po včerejší akci s Bíbrem kompletně nabootovaný :-D. To nemůže slyšet nikdo.

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.