Sam Bankman-Fried, zakladatel zkrachovalé kryptoměnové burzy FTX, byl dnes odsouzen k 25 letům vězení [Yahoo Finance].
Proxmox oznámil, že usnadňuje migraci z VMware ESXi do Proxmoxu.
Byla vydána nová verze 2.53.18.2 svobodného multiplatformního balíku internetových aplikací SeaMonkey (Wikipedie). Přehled novinek v poznámkách k vydání.
Na blogu programovacího jazyka Swift byl publikován příspěvek Psaní aplikací pro GNOME v programovacím jazyce Swift. Používá se Adwaita pro Swift.
egui je GUI knihovna pro programovací jazyk Rust běžící na webu i nativně. Vydána byla verze 0.27.0.
Byla vydána nová verze 6.1 živé linuxové distribuce Tails (The Amnesic Incognito Live System), jež klade důraz na ochranu soukromí uživatelů a anonymitu. Přehled změn v příslušném seznamu. Tor Browser byl povýšen na verzi 13.0.13. Thunderbird na verzi 115.9.0.
Linka STOPonline.cz v roce 2023 přijala 3700 hlášení závadného obsahu na internetu, 22 bylo předáno PČR, 23 bylo předáno ISP a 944 závadových domén zobrazujících dětskou nahotu či pornografii bylo nahráno do mezinárodního systému ICCAM, který je spravován asociací INHOPE.
Byla publikována podrobná analýza v upstreamu již opravené bezpečnostní chyby CVE-2024-1086 v Linuxu v nf_tables.
Byla vydána nová verze 4.1 svobodného 3D softwaru Blender. Přehled novinek i s náhledy a videi v obsáhlých poznámkách k vydání.
Úkolníček Taskwarrior (Wikipedie) pro správu úkolů z příkazového řádku byl vydán ve verzi 3.0.0.
./client_linux_x64 Using home directory: /home/mario/.octaforge/ <<< setting loglevel to WARNING >>> [[INIT]] - sdl [[INIT]] - net [[INIT]] - game [[INIT]] - lua [[INIT]] - video [[INIT]] - gl Renderer: GeForce 7025 / nForce 630a/integrated/SSE2 (NVIDIA Corporation) Driver: 2.1.2 NVIDIA 304.125 GLSL: 1.20 NVIDIA via Cg compiler [[INIT]] - console [[INIT]] - world [[INIT]] - sound [[INIT]] - cfg OF defaults [[INIT]] - render [[INIT]] - mainloop [[ERROR]] - variable hidechanges already exists failed allocating radiance hints buffer!Nejak to skapalo.
Memory Interface GDDR3 Memory Interface Width 448-bit Memory Bandwidth (GB/sec) 127.0
struct SignalTest { // ... Signal<const SignalTest, int, const char *> on_simple = this; Signal< SignalTest, float > on_param = this; // ... };Mně se to vůbec nelíbí. Proč? Protože každý signál zabírá místo v každé instanci objektu. Tento signál pak zase obsahuje ukazatel zpět na objekt.
Tiskni Sdílej: