abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 18:44 | Komunita

    Od soboty do úterý probíhá v Hamburku konference 39C3 (Chaos Communication Congress) věnovaná také počítačové bezpečnosti nebo hardwaru. Program (jiná verze) slibuje řadu zajímavých přednášek. Streamy a záznamy budou k dispozici na media.ccc.de.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:22 | Zajímavý software

    Byl představen nový Xserver Phoenix, kompletně od nuly vyvíjený v programovacím jazyce Zig. Projekt Phoenix si klade za cíl být moderní alternativou k X.Org serveru.

    🇨🇽 | Komentářů: 6
    včera 13:11 | Nová verze

    XLibre Xserver byl 21. prosince vydán ve verzi 25.1.0, 'winter solstice release'. Od založení tohoto forku X.Org serveru se jedná o vůbec první novou minor verzi (inkrementovalo se to druhé číslo v číselném kódu verze).

    🇨🇽 | Komentářů: 0
    včera 03:33 | Nová verze

    Wayback byl vydán ve verzi 0.3. Wayback je "tak akorát Waylandu, aby fungoval Xwayland". Jedná se o kompatibilní vrstvu umožňující běh plnohodnotných X11 desktopových prostředí s využitím komponent z Waylandu. Cílem je nakonec nahradit klasický server X.Org, a tím snížit zátěž údržby aplikací X11.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    25.12. 14:44 | Nová verze

    Byla vydána verze 4.0.0 programovacího jazyka Ruby (Wikipedie). S Ruby Box a ZJIT. Ruby lze vyzkoušet na webové stránce TryRuby. U příležitosti 30. narozenin, první veřejná verze Ruby 0.95 byla oznámena 21. prosince 1995, proběhl redesign webových stránek.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    24.12. 02:11 | Komunita

    Všem čtenářkám a čtenářům AbcLinuxu krásné Vánoce.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 30
    24.12. 02:00 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 7.0 linuxové distribuce Parrot OS (Wikipedie). S kódovým názvem Echo. Jedná se o linuxovou distribuci založenou na Debianu a zaměřenou na penetrační testování, digitální forenzní analýzu, reverzní inženýrství, hacking, anonymitu nebo kryptografii. Přehled novinek v příspěvku na blogu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    23.12. 18:33 | Nová verze

    Vývojáři postmarketOS vydali verzi 25.12 tohoto před osmi lety představeného operačního systému pro chytré telefony vycházejícího z optimalizovaného a nakonfigurovaného Alpine Linuxu s vlastními balíčky. Přehled novinek v příspěvku na blogu. Na výběr jsou 4 uživatelská rozhraní: GNOME Shell on Mobile, KDE Plasma Mobile, Phosh a Sxmo.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    23.12. 13:55 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 0.41.0 multimediálního přehrávače mpv (Wikipedie) vycházejícího z přehrávačů MPlayer a mplayer2. Přehled novinek, změn a oprav na GitHubu. Požadován je FFmpeg 6.1 nebo novější a také libplacebo 6.338.2 nebo novější.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    23.12. 12:44 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 5.5 (novinky) skriptovacího jazyka Lua (Wikipedie). Po pěti a půl letech od vydání verze 5.4.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    Kdo vám letos nadělí dárek?
     (35%)
     (2%)
     (18%)
     (2%)
     (2%)
     (2%)
     (15%)
     (15%)
     (10%)
    Celkem 120 hlasů
     Komentářů: 18, poslední 24.12. 15:29
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    Bedňa avatar 5.9.2015 18:03 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OctaForge - OctaSTD update, libcubescript a OctaBuild
    Tak konečne nebojuješ proti namespace :-)
    ./client_linux_x64 
    Using home directory: /home/mario/.octaforge/
    <<< setting loglevel to WARNING >>>
    [[INIT]] - sdl
    [[INIT]] - net
    [[INIT]] - game
    [[INIT]] - lua
    [[INIT]] - video
    [[INIT]] - gl
    Renderer: GeForce 7025 / nForce 630a/integrated/SSE2 (NVIDIA Corporation)
    Driver: 2.1.2 NVIDIA 304.125
    GLSL: 1.20 NVIDIA via Cg compiler
    [[INIT]] - console
    [[INIT]] - world
    [[INIT]] - sound
    [[INIT]] - cfg
    OF defaults
    [[INIT]] - render
    [[INIT]] - mainloop
    [[ERROR]] - variable hidechanges already exists
    failed allocating radiance hints buffer!
    Nejak to skapalo.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    5.9.2015 18:10 ---- | skóre: 33 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OctaForge - OctaSTD update, libcubescript a OctaBuild
    na 7025 to nepojede, moc slabá karta.

    minimum je tak intel HD3000 nebo nvidia 9600gt. Pak to už pojede, na nižší detaily.
    Václav 5.9.2015 18:16 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OctaForge - OctaSTD update, libcubescript a OctaBuild
    Ah… Teď jsem přemýšlel že to opět zkusím, ale GMA X3100 asi smůla :/
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    5.9.2015 19:20 ---- | skóre: 33 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OctaForge - OctaSTD update, libcubescript a OctaBuild
    asi ne... chce to aspoň sandy bridge, ale nejlíp lepší.
    Václav 5.9.2015 19:33 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OctaForge - OctaSTD update, libcubescript a OctaBuild
    Jo, no… Tohle byla poslední katastrofa od Intelu, pak už začali dělat slušné integrované grafiky.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    Václav 5.9.2015 20:45 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OctaForge - OctaSTD update, libcubescript a OctaBuild
    terminated by signal SIGSEGV (Address boundary error)
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    Bedňa avatar 5.9.2015 19:16 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OctaForge - OctaSTD update, libcubescript a OctaBuild
    Mám aj GeForce GTX 275, ale musel som ju vybrať, pretože mi zhorel zdroj a ten čo som tam dal má problém ju utiahnuť. Tak to testnem neskôr.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    5.9.2015 19:20 ---- | skóre: 33 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OctaForge - OctaSTD update, libcubescript a OctaBuild
    jo, GTX 275 by to měla zvládnout.
    Bedňa avatar 5.9.2015 19:30 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OctaForge - OctaSTD update, libcubescript a OctaBuild
    Tá karta to dá ľavou zadnou na rozdiel od tých marketingových táto utiahne hravo hocijaký engine.
    Memory Interface GDDR3
    Memory Interface Width 448-bit
    Memory Bandwidth (GB/sec) 127.0
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    5.9.2015 19:34 ---- | skóre: 33 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OctaForge - OctaSTD update, libcubescript a OctaBuild
    275 by měla být jen o trochu slabší, než gtx 460, takže to zvládne tak akorát...nicméně dnešní karty budou o dost výkonnější (třeba gtx 950, nebo i 750)
    Bystroushaak avatar 5.9.2015 20:45 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OctaForge - OctaSTD update, libcubescript a OctaBuild
    Respekt.
    5.9.2015 21:59 KS | skóre: 10 | blog: blg | Horní polní u západní dolní
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OctaForge - OctaSTD update, libcubescript a OctaBuild
    Dobrá práce!
    Pochybnost, nejistota - základ poznání
    7.9.2015 23:22 dumblob | skóre: 10 | blog: dumblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OctaForge - OctaSTD update, libcubescript a OctaBuild
    Moc hezke, jen tak dal!

    Mimochodem, mrknul jsem na libcubescript a protoze ten jazyk vypada na tech necelych 5000 SLOC docela obstojne, zajimalo by me, zdali se ti jiz nekdo ozval s pozadavkem prepsat libcubescript do C99, aby byla knihovna pouzitelna i z C. Podle hodne letmeho pohledu nebude uplna brnkacka prepsat libcubescript do C :-(
    8.9.2015 00:00 ---- | skóre: 33 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OctaForge - OctaSTD update, libcubescript a OctaBuild
    jo, to by bylo docela těžký... a vyžadovalo by to o dost rozdílný styl API.
    8.9.2015 17:47 Jardík
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OctaForge - OctaSTD update, libcubescript a OctaBuild
    struct SignalTest {
        // ...
        Signal<const SignalTest, int, const char *> on_simple = this;
        Signal<      SignalTest, float            > on_param  = this;
        // ...
    };
    
    Mně se to vůbec nelíbí. Proč? Protože každý signál zabírá místo v každé instanci objektu. Tento signál pak zase obsahuje ukazatel zpět na objekt.
    8.9.2015 20:36 ---- | skóre: 33 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OctaForge - OctaSTD update, libcubescript a OctaBuild
    nějaká data v tom objektu stejně být musí, pro uložení connected callbacks.

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.