abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 21:44 | IT novinky

    Apple na své vývojářské konferenci WWDC25 (Worldwide Developers Conference, keynote) představil řadu novinek: designový materiál Liquid Glass, iOS 26, iPadOS 26, macOS Tahoe 26, watchOS 26, visionOS 26, tvOS 26, nové funkce Apple Intelligence, …

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 20:44 | Komunita

    Organizátoři konference LinuxDays 2025, jež proběhne o víkendu 4. a 5. října 2025 v Praze na FIT ČVUT, spustili přihlašování přednášek (do 31. srpna) a sběr námětů na zlepšení.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 19:11 | Nová verze

    Po roce byla vydána nová stabilní verze 25.6.0 svobodného multiplatformního multimediálního přehrávače SMPlayer (Wikipedie).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 12:55 | IT novinky

    DNS4EU, tj. evropská infrastruktura služeb DNS založená na vysoce federovaném a distribuovaném ochranném ekosystému, byla spuštěna v testovacím režimu [𝕏]. Na výběr je 5 možností filtrování DNS.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 13
    včera 22:44 | IT novinky

    Skriptovací programovací jazyk PHP (PHP: Hypertext Preprocessor, původně Personal Home Page) dnes slaví 30 let. Přesně před třiceti lety, 8. června 1995, oznámil Rasmus Lerdorf vydání PHP Tools (Personal Home Page Tools) verze 1.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 8
    7.6. 23:55 | Humor

    Ve středu v 17:00 byl ve Francii zablokován přístup k PornHubu a dalším webům pro dospělé. K 17:30 došlo k nárůstu počtu registrací Proton VPN o 1 000 % [𝕏]. Dle nového francouzského zákona jsou provozovatelé těchto webů povinni ověřovat věk uživatelů prostřednictvím průkazu totožnosti nebo platební karty.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 38
    6.6. 19:44 | Zajímavý článek

    Před 32 lety, 6. června 1993, byl spuštěn první český WWW server (ještě pod TLD .cs), pro potřeby fyziků zabývajících se problematikou vysokých energií.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    6.6. 16:11 | Zajímavý software

    Střílečku Borderlands 2 lze v rámci výprodeje série Borderlands na Steamu získat zdarma napořád, když aktivaci provedete do 8. června 19:00.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 11
    6.6. 15:11 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 2.22 svobodného video editoru Flowblade (GitHub, Wikipedie). Přehled novinek v poznámkách k vydání. Videoukázky funkcí Flowblade na Vimeu. Instalovat lze také z Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    5.6. 15:00 | Komunita

    Canonical Launchpad vypíná systém správy verzí Bazaar. Vývojáři mohou své repozitáře do 1. září přemigrovat na Git.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    Jaký je váš oblíbený skriptovací jazyk?
     (54%)
     (32%)
     (8%)
     (2%)
     (0%)
     (0%)
     (3%)
    Celkem 236 hlasů
     Komentářů: 16, poslední včera 21:05
    Rozcestník

    -

    5.9.2015 16:35 | deleted | Výběrový blog | poslední úprava: 26.10.2021 01:25

    -        

    Hodnocení: 100 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    Bedňa avatar 5.9.2015 18:03 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OctaForge - OctaSTD update, libcubescript a OctaBuild
    Tak konečne nebojuješ proti namespace :-)
    ./client_linux_x64 
    Using home directory: /home/mario/.octaforge/
    <<< setting loglevel to WARNING >>>
    [[INIT]] - sdl
    [[INIT]] - net
    [[INIT]] - game
    [[INIT]] - lua
    [[INIT]] - video
    [[INIT]] - gl
    Renderer: GeForce 7025 / nForce 630a/integrated/SSE2 (NVIDIA Corporation)
    Driver: 2.1.2 NVIDIA 304.125
    GLSL: 1.20 NVIDIA via Cg compiler
    [[INIT]] - console
    [[INIT]] - world
    [[INIT]] - sound
    [[INIT]] - cfg
    OF defaults
    [[INIT]] - render
    [[INIT]] - mainloop
    [[ERROR]] - variable hidechanges already exists
    failed allocating radiance hints buffer!
    Nejak to skapalo.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    5.9.2015 18:10 ---- | skóre: 33 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OctaForge - OctaSTD update, libcubescript a OctaBuild
    na 7025 to nepojede, moc slabá karta.

    minimum je tak intel HD3000 nebo nvidia 9600gt. Pak to už pojede, na nižší detaily.
    Václav 5.9.2015 18:16 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OctaForge - OctaSTD update, libcubescript a OctaBuild
    Ah… Teď jsem přemýšlel že to opět zkusím, ale GMA X3100 asi smůla :/
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    5.9.2015 19:20 ---- | skóre: 33 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OctaForge - OctaSTD update, libcubescript a OctaBuild
    asi ne... chce to aspoň sandy bridge, ale nejlíp lepší.
    Václav 5.9.2015 19:33 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OctaForge - OctaSTD update, libcubescript a OctaBuild
    Jo, no… Tohle byla poslední katastrofa od Intelu, pak už začali dělat slušné integrované grafiky.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    Václav 5.9.2015 20:45 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OctaForge - OctaSTD update, libcubescript a OctaBuild
    terminated by signal SIGSEGV (Address boundary error)
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    Bedňa avatar 5.9.2015 19:16 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OctaForge - OctaSTD update, libcubescript a OctaBuild
    Mám aj GeForce GTX 275, ale musel som ju vybrať, pretože mi zhorel zdroj a ten čo som tam dal má problém ju utiahnuť. Tak to testnem neskôr.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    5.9.2015 19:20 ---- | skóre: 33 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OctaForge - OctaSTD update, libcubescript a OctaBuild
    jo, GTX 275 by to měla zvládnout.
    Bedňa avatar 5.9.2015 19:30 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OctaForge - OctaSTD update, libcubescript a OctaBuild
    Tá karta to dá ľavou zadnou na rozdiel od tých marketingových táto utiahne hravo hocijaký engine.
    Memory Interface GDDR3
    Memory Interface Width 448-bit
    Memory Bandwidth (GB/sec) 127.0
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    5.9.2015 19:34 ---- | skóre: 33 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OctaForge - OctaSTD update, libcubescript a OctaBuild
    275 by měla být jen o trochu slabší, než gtx 460, takže to zvládne tak akorát...nicméně dnešní karty budou o dost výkonnější (třeba gtx 950, nebo i 750)
    Bystroushaak avatar 5.9.2015 20:45 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OctaForge - OctaSTD update, libcubescript a OctaBuild
    Respekt.
    5.9.2015 21:59 KS | skóre: 10 | blog: blg | Horní polní u západní dolní
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OctaForge - OctaSTD update, libcubescript a OctaBuild
    Dobrá práce!
    Pochybnost, nejistota - základ poznání
    7.9.2015 23:22 dumblob | skóre: 10 | blog: dumblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OctaForge - OctaSTD update, libcubescript a OctaBuild
    Moc hezke, jen tak dal!

    Mimochodem, mrknul jsem na libcubescript a protoze ten jazyk vypada na tech necelych 5000 SLOC docela obstojne, zajimalo by me, zdali se ti jiz nekdo ozval s pozadavkem prepsat libcubescript do C99, aby byla knihovna pouzitelna i z C. Podle hodne letmeho pohledu nebude uplna brnkacka prepsat libcubescript do C :-(
    8.9.2015 00:00 ---- | skóre: 33 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OctaForge - OctaSTD update, libcubescript a OctaBuild
    jo, to by bylo docela těžký... a vyžadovalo by to o dost rozdílný styl API.
    8.9.2015 17:47 Jardík
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OctaForge - OctaSTD update, libcubescript a OctaBuild
    struct SignalTest {
        // ...
        Signal<const SignalTest, int, const char *> on_simple = this;
        Signal<      SignalTest, float            > on_param  = this;
        // ...
    };
    
    Mně se to vůbec nelíbí. Proč? Protože každý signál zabírá místo v každé instanci objektu. Tento signál pak zase obsahuje ukazatel zpět na objekt.
    8.9.2015 20:36 ---- | skóre: 33 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OctaForge - OctaSTD update, libcubescript a OctaBuild
    nějaká data v tom objektu stejně být musí, pro uložení connected callbacks.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.