abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 14:22 | Zajímavý článek

    Github publikoval Octoverse 2025 (YouTube), tj. každoroční přehled o stavu open source a veřejných softwarových projektů na GitHubu. Každou sekundu se připojil více než jeden nový vývojář. Nejpoužívanějším programovacím jazykem se stal TypeScript.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 09:55 | Komunita

    Kit je nový maskot webového prohlížeče Firefox.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 12
    dnes 00:11 | Nová verze

    Mastodon (Wikipedie) - sociální síť, která není na prodej - byl vydán ve verzi 4.5. Přehled novinek s náhledy v oznámení na blogu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 23:55 | IT novinky

    Německo zvažuje, že zaplatí místním telekomunikačním operátorům včetně Deutsche Telekom, aby nahradili zařízení od čínské firmy Huawei. Náklady na výměnu by mohly přesáhnout dvě miliardy eur (bezmála 49 miliard Kč). Jeden scénář počítá s tím, že vláda na tento záměr použije prostředky určené na obranu či infrastrukturu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 18:00 | Komunita

    Po dvaceti letech skončil leader japonské SUMO (SUpport.MOzilla.org) komunity Marsf. Důvodem bylo nasazení sumobota, který nedodržuje nastavené postupy a hrubě zasahuje do překladů i archivů. Marsf zároveň zakázal použití svých příspěvků a dat k učení sumobota a AI a požádal o vyřazení svých dat ze všech učebních dat.

    karkar | Komentářů: 6
    včera 11:00 | IT novinky

    Úřad pro ochranu hospodářské soutěže zahajuje sektorové šetření v oblasti mobilních telekomunikačních služeb poskytovaných domácnostem v České republice. Z poznatků získaných na základě prvotní analýzy provedené ve spolupráci s Českým telekomunikačním úřadem (ČTÚ) ÚOHS zjistil, že vzájemné vztahy mezi operátory je zapotřebí detailněji prověřit kvůli možné nefunkčnosti některých aspektů konkurence na trzích, na nichž roste tržní podíl klíčových hráčů a naopak klesá význam nezávislých virtuálních operátorů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 16
    včera 10:55 | Humor

    Různé audity bezpečnostních systémů pařížského muzea Louvre odhalily závažné problémy v oblasti kybernetické bezpečnosti a tyto problémy přetrvávaly déle než deset let. Jeden z těchto auditů, který v roce 2014 provedla francouzská národní agentura pro kybernetickou bezpečnost, například ukázal, že heslo do kamerového systému muzea bylo „Louvre“. 😀

    Ladislav Hagara | Komentářů: 15
    včera 01:00 | Komunita

    Z upstreamu GNOME Mutter byl zcela odstraněn backend X11. GNOME 50 tedy poběží už pouze nad Waylandem. Aplikace pro X11 budou využívat XWayland.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 17
    včera 00:00 | IT novinky

    Byl publikován plán na odstranění XSLT z webových prohlížečů Chrome a Chromium. S odstraněním XSLT souhlasí také vývojáři Firefoxu a WebKit. Důvodem jsou bezpečnostní rizika a klesající využití v moderním webovém vývoji.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    5.11. 15:55 | Nová verze

    Desktopové prostředí LXQt (Lightweight Qt Desktop Environment, Wikipedie) vzniklé sloučením projektů Razor-qt a LXDE bylo vydáno ve verzi 2.3.0. Přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Jaké řešení používáte k vývoji / práci?
     (35%)
     (48%)
     (18%)
     (17%)
     (22%)
     (15%)
     (21%)
     (16%)
     (16%)
    Celkem 321 hlasů
     Komentářů: 15, poslední 2.11. 08:25
    Rozcestník

    -

    5.9.2015 16:35 | deleted | Výběrový blog | poslední úprava: 26.10.2021 01:25

    -        

    Hodnocení: 100 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    Bedňa avatar 5.9.2015 18:03 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OctaForge - OctaSTD update, libcubescript a OctaBuild
    Tak konečne nebojuješ proti namespace :-)
    ./client_linux_x64 
    Using home directory: /home/mario/.octaforge/
    <<< setting loglevel to WARNING >>>
    [[INIT]] - sdl
    [[INIT]] - net
    [[INIT]] - game
    [[INIT]] - lua
    [[INIT]] - video
    [[INIT]] - gl
    Renderer: GeForce 7025 / nForce 630a/integrated/SSE2 (NVIDIA Corporation)
    Driver: 2.1.2 NVIDIA 304.125
    GLSL: 1.20 NVIDIA via Cg compiler
    [[INIT]] - console
    [[INIT]] - world
    [[INIT]] - sound
    [[INIT]] - cfg
    OF defaults
    [[INIT]] - render
    [[INIT]] - mainloop
    [[ERROR]] - variable hidechanges already exists
    failed allocating radiance hints buffer!
    Nejak to skapalo.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    5.9.2015 18:10 ---- | skóre: 33 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OctaForge - OctaSTD update, libcubescript a OctaBuild
    na 7025 to nepojede, moc slabá karta.

    minimum je tak intel HD3000 nebo nvidia 9600gt. Pak to už pojede, na nižší detaily.
    Václav 5.9.2015 18:16 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OctaForge - OctaSTD update, libcubescript a OctaBuild
    Ah… Teď jsem přemýšlel že to opět zkusím, ale GMA X3100 asi smůla :/
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    5.9.2015 19:20 ---- | skóre: 33 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OctaForge - OctaSTD update, libcubescript a OctaBuild
    asi ne... chce to aspoň sandy bridge, ale nejlíp lepší.
    Václav 5.9.2015 19:33 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OctaForge - OctaSTD update, libcubescript a OctaBuild
    Jo, no… Tohle byla poslední katastrofa od Intelu, pak už začali dělat slušné integrované grafiky.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    Václav 5.9.2015 20:45 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OctaForge - OctaSTD update, libcubescript a OctaBuild
    terminated by signal SIGSEGV (Address boundary error)
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    Bedňa avatar 5.9.2015 19:16 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OctaForge - OctaSTD update, libcubescript a OctaBuild
    Mám aj GeForce GTX 275, ale musel som ju vybrať, pretože mi zhorel zdroj a ten čo som tam dal má problém ju utiahnuť. Tak to testnem neskôr.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    5.9.2015 19:20 ---- | skóre: 33 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OctaForge - OctaSTD update, libcubescript a OctaBuild
    jo, GTX 275 by to měla zvládnout.
    Bedňa avatar 5.9.2015 19:30 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OctaForge - OctaSTD update, libcubescript a OctaBuild
    Tá karta to dá ľavou zadnou na rozdiel od tých marketingových táto utiahne hravo hocijaký engine.
    Memory Interface GDDR3
    Memory Interface Width 448-bit
    Memory Bandwidth (GB/sec) 127.0
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    5.9.2015 19:34 ---- | skóre: 33 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OctaForge - OctaSTD update, libcubescript a OctaBuild
    275 by měla být jen o trochu slabší, než gtx 460, takže to zvládne tak akorát...nicméně dnešní karty budou o dost výkonnější (třeba gtx 950, nebo i 750)
    Bystroushaak avatar 5.9.2015 20:45 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OctaForge - OctaSTD update, libcubescript a OctaBuild
    Respekt.
    5.9.2015 21:59 KS | skóre: 10 | blog: blg | Horní polní u západní dolní
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OctaForge - OctaSTD update, libcubescript a OctaBuild
    Dobrá práce!
    Pochybnost, nejistota - základ poznání
    7.9.2015 23:22 dumblob | skóre: 10 | blog: dumblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OctaForge - OctaSTD update, libcubescript a OctaBuild
    Moc hezke, jen tak dal!

    Mimochodem, mrknul jsem na libcubescript a protoze ten jazyk vypada na tech necelych 5000 SLOC docela obstojne, zajimalo by me, zdali se ti jiz nekdo ozval s pozadavkem prepsat libcubescript do C99, aby byla knihovna pouzitelna i z C. Podle hodne letmeho pohledu nebude uplna brnkacka prepsat libcubescript do C :-(
    8.9.2015 00:00 ---- | skóre: 33 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OctaForge - OctaSTD update, libcubescript a OctaBuild
    jo, to by bylo docela těžký... a vyžadovalo by to o dost rozdílný styl API.
    8.9.2015 17:47 Jardík
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OctaForge - OctaSTD update, libcubescript a OctaBuild
    struct SignalTest {
        // ...
        Signal<const SignalTest, int, const char *> on_simple = this;
        Signal<      SignalTest, float            > on_param  = this;
        // ...
    };
    
    Mně se to vůbec nelíbí. Proč? Protože každý signál zabírá místo v každé instanci objektu. Tento signál pak zase obsahuje ukazatel zpět na objekt.
    8.9.2015 20:36 ---- | skóre: 33 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OctaForge - OctaSTD update, libcubescript a OctaBuild
    nějaká data v tom objektu stejně být musí, pro uložení connected callbacks.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.