Byly zpracovány a na YouTube zveřejněny videozáznamy z konference LinuxDays 2025.
Na konferenci LinuxDays 2025 byl oficiálně představen nový router Turris Omnia NG.
Přímý přenos (YouTube) z konference LinuxDays 2025, jež probíhá tento víkend v Praze v prostorách FIT ČVUT. Na programu je spousta zajímavých přednášek.
V únoru loňského roku Úřad pro ochranu osobních údajů pravomocně uložil společnosti Avast Software pokutu 351 mil. Kč za porušení GDPR. Městský soud v Praze tuto pokutu na úterním jednání zrušil. Potvrdil ale, že společnost Avast porušila zákon, když skrze svůj zdarma dostupný antivirový program sledovala, které weby jeho uživatelé navštěvují, a tyto informace předávala dceřiné společnosti Jumpshot. Úřad pro ochranu osobních údajů
… více »Google Chrome 141 byl prohlášen za stabilní. Nejnovější stabilní verze 141.0.7390.54 přináší řadu novinek z hlediska uživatelů i vývojářů. Podrobný přehled v poznámkách k vydání. Opraveno bylo 21 bezpečnostních chyb. Za nejvážnější z nich (Heap buffer overflow in WebGPU) bylo vyplaceno 25 000 dolarů. Vylepšeny byly také nástroje pro vývojáře.
eDoklady mají kvůli vysoké zátěži technické potíže. Ministerstvo vnitra doporučuje vzít si sebou klasický občanský průkaz nebo pas.
Novým prezidentem Free Software Foundation (FSF) se stal Ian Kelling.
Na čem pracují vývojáři webového prohlížeče Ladybird (GitHub)? Byl publikován přehled vývoje za září (YouTube).
Vyšla kniha Počítačové programy a autorské právo. Podle internetových stránek nakladatelství je v knize "Významný prostor věnován otevřenému a svobodnému softwaru, jeho licencím, důsledkům jejich porušení a rizikům „nakažení“ proprietárního kódu režimem open source."
Red Hat řeší bezpečnostní incident, při kterém došlo k neoprávněnému přístupu do GitLab instance používané svým konzultačním týmem.
Nic proti, ale tady to moc velkej úspěch mít nebude. Přijď mezi nás na http://forum.usmotors.cz/main.php ;)
Když se ta tyč ohnula, a ty jsi ji srovnal, nemůže se v těžším terénu ohnout znovu, třeba únava materiálu apod.?
Mně taky! Ale není mi jasný, jak může ohlý táhlo řízení způsobovat vůle. Pochopil bych, že Ti to rozhasí geometrii, ale jak to může způsobit vůli?
Ledaže by t bylo tím, že když je ohlá, tak při řízení víc pruží ...
No čepy jo, ale o těch nemluvím. Myslel jsem přímo tu tyčku .... no hlavne, že nemáš vůle v té převodce.
určitě to chce brzy seřídit geometrii jinak to bude žrát gumy a chovat se divně na silnici. Ikdyž po tom narovnání to možná bude lepší než před tím. Je vidět že to dostávalo zabrat, počítej že časem asi dojde na tlumiče, různé části zavěšení podvozku a možná i klouby hnacích hřídelí.
Tiskni
Sdílej: