abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 22:33 | Nová verze

    Byla vydána beta verze openSUSE Leap 16. Ve výchozím nastavení s novým instalátorem Agama.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 17:44 | Zajímavý článek

    Devadesátková hra Brány Skeldalu prošla portací a je dostupná na platformě Steam. Vyšel i parádní blog autora o portaci na moderní systémy a platformy včetně Linuxu.

    karkar | Komentářů: 0
    včera 12:11 | Humor

    Lidi dělají divné věci. Například spouští Linux v Excelu. Využít je emulátor RISC-V mini-rv32ima sestavený jako knihovna DLL, která je volaná z makra VBA (Visual Basic for Applications).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 10:44 | IT novinky

    Revolut nabídne neomezený mobilní tarif za 12,50 eur (312 Kč). Aktuálně startuje ve Velké Británii a Německu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 22
    včera 09:55 | IT novinky

    Společnost Amazon miliardáře Jeffa Bezose vypustila na oběžnou dráhu první várku družic svého projektu Kuiper, který má z vesmíru poskytovat vysokorychlostní internetové připojení po celém světě a snažit se konkurovat nyní dominantnímu Starlinku nejbohatšího muže planety Elona Muska.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 09:33 | IT novinky

    Poslední aktualizací začal model GPT-4o uživatelům příliš podlézat. OpenAI jej tak vrátila k předchozí verzi.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 08:11 | Nová verze

    Google Chrome 136 byl prohlášen za stabilní. Nejnovější stabilní verze 136.0.7103.59 přináší řadu novinek z hlediska uživatelů i vývojářů. Podrobný přehled v poznámkách k vydání. Opraveno bylo 8 bezpečnostních chyb. Vylepšeny byly také nástroje pro vývojáře.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    29.4. 20:55 | Nová verze

    Homebrew (Wikipedie), správce balíčků pro macOS a od verze 2.0.0 také pro Linux, byl vydán ve verzi 4.5.0. Na stránce Homebrew Formulae lze procházet seznamem balíčků. K dispozici jsou také různé statistiky.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    29.4. 16:22 | Nová verze

    Byl vydán Mozilla Firefox 138.0. Přehled novinek v poznámkách k vydání a poznámkách k vydání pro vývojáře. Řešeny jsou rovněž bezpečnostní chyby. Nový Firefox 138 je již k dispozici také na Flathubu a Snapcraftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    29.4. 15:55 | Pozvánky

    Šestnáctý ročník ne-konference jOpenSpace se koná 3. – 5. října 2025 v Hotelu Antoň v Telči. Pro účast je potřeba vyplnit registrační formulář. Ne-konference neznamená, že se organizátorům nechce připravovat program, ale naopak dává prostor všem pozvaným, aby si program sami složili z toho nejzajímavějšího, čím se v poslední době zabývají nebo co je oslovilo. Obsah, který vytvářejí všichni účastníci, se skládá z desetiminutových

    … více »
    Zdenek H. | Komentářů: 2
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (58%)
     (1%)
     (9%)
     (21%)
     (4%)
     (1%)
     (2%)
     (0%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 494 hlasů
     Komentářů: 19, poslední včera 11:32
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek

    Vložit další komentář
    Saljack avatar 11.1.2010 21:16 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prvý pravdivý hoax?
    Tak to je hustý :-D. Abych se přiznal taky tyhle podmínky nečtu. Nevíte co by se stalo, kdyby to začali vymáhat soudně?
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    thingie avatar 11.1.2010 21:21 thingie | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prvý pravdivý hoax?
    Nic, snaha podvést je příliš moc zjevná na to aby mělo sebemenší šanci to projít. Na stránce kde člověk píše ty údaje je napsáno bezplatný, pak ještě jednou, že software je freeware (ať už je to cokoliv), a peníze by chtěli vymáhat akorát na základě nějakého jednoho bodu v poměrně absurdním desetistránkovém ujednání o ničem.
    Růžové lži.
    Jendа avatar 11.1.2010 22:03 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prvý pravdivý hoax?
    Především by neměli jak dokázat, žes to byl ty. IP adresa by na to stačit neměla.
    11.1.2010 22:22 Let_Me_Be | skóre: 20 | blog: cat /proc/idea/current | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prvý pravdivý hoax?
    ROFL
    Linked in profil - Můj web - Nemůžete vyhrát hádku s blbcem. Nejdřív vás stáhne na svoji úroveň a pak ubije zkušenostmi.
    Jendа avatar 11.1.2010 22:44 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prvý pravdivý hoax?
    Nechápu. Když si někdo v rozvaděči v noci přecvakne kabel, crackne WEP WiFinu nebo si koupí botnet a udělá z něj „hromadnou objednávku“, také to IANAL nejde na hlavu vlastníka přípojky. I v případě nelegálního sdílení policie dělá razii a snaží se najít fyzické důkazy a nespokojí se s logem IP adres (v ČR).
    kraven avatar 11.1.2010 22:26 kraven | blog: underworld
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prvý pravdivý hoax?
    Neviem, no... Inac Markiza a JOJ o tom davali reportaz, a "pacil" sa mi nazor pravnika ze ako maju podvedeni postupovat. Ze sa maju obratit na sud so zalobou a dovtedy zaplatit k comu sa zaviazali aby im nenabiehali penale, ze tie peniaze BY SI MOHLI vysudit spat lebo boli uvedeni do omylu. Rozum mi ostava stat... A majitela tych stranok by som najradsej... Grrrr... Domain-name vlc.sk Admin-id REKL-0026 Admin-name Reklama GLobal s.r.o. Admin-legal-form s.r.o Admin-org.-ID 36776777 Admin-address Ul. Ludovita Fullu 3, Ruzomberok 03401 Admin-telephone 0905115911 Tech-id REKL-0026 Tech-name Reklama GLobal s.r.o. Tech-org.-ID 36776777 Tech-address Ul. Ludovita Fullu 3, Ruzomberok 03401 Tech-telephone 0905115911 dns_name ns1.first-ns.de dns_name robotns2.second-ns.de dns_name robotns3.second-ns.com Last-update 2009-11-04 Valid-date 2010-05-13 Domain-status DOM_OK

    Reklama Global s.r.o.

    kotyz avatar 11.1.2010 22:52 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prvý pravdivý hoax?
    ono bude lepsi radsi zaplatit ty tri tisice (120 ecek) nez riskovat exekuci ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kotyz avatar 11.1.2010 22:49 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prvý pravdivý hoax?
    nakluse k tobe exekutor a sebere ti televizi, pocitac, ... ikdyby si mel dluzit jen 20 korun.

    malo koukas na cerny ovce a obcansky judo ;-)

    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    14.1.2010 00:04 luky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prvý pravdivý hoax?
    Prehlaste si bydliste na radnici a at si klidne nakluse.
    thingie avatar 11.1.2010 21:17 thingie | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prvý pravdivý hoax?
    Jak by řekl sir Humphrey… (já to trochu zkrátím a zjednoduším) úsloví pravdivý hoax zatěžuje češtinu (i slovenčinu) břemenem poněkud těžším, než může bez újmy ustát.
    Růžové lži.
    otasomil avatar 11.1.2010 21:55 otasomil | skóre: 39 | blog: puppylinux
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prvý pravdivý hoax?

    To je sila. Za vsim jeden spolek.

    Tomu rikam zaregistrovat si domenu a delat z lidi blbce.

    Ve svete je to bezny.

    Po chvili googleni najdete uvedeny software (freeware ci open source) za mnoho dolaru zcela bez obtizi.

    Stejne tak i treba drivery pro HW apod. jez jsou jinak bezne ke stazeni na webu vyrobce onoho HW.

    Vse je postaveno na tom jaci sou lidi blbci.

    dokonce se najdou i individua co jsou treba pres paypal i zaplatit za stazeni freeware ci open source aplikace.

    Tito dokonce rikaji ze na netu najdou jakykoli SW (i komercni) ale bohuzel za mince.

    Kdyz rikam ja ze jsou to zlocinci jez takto nabizeji SW ... poznam po cuchu. tak jeste mi neveri.

    K čemu hudba, která nevede k extázi... Stop MDMA !!! I spam umí být roztomilý
    Jendа avatar 11.1.2010 22:05 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prvý pravdivý hoax?
    Dnes jsem viděl kousek scény, jak kamarád windowsák instaloval spolužačce na notebook Visty. Ovladače strašně dlouho googlil a pak je stahoval z nějakého velmi pochybného webu… Peníze nechtěli, ale divil bych se, kdyby k tomu nebylo „něco“ přibaleno.
    otasomil avatar 11.1.2010 22:21 otasomil | skóre: 39 | blog: puppylinux
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prvý pravdivý hoax?

    To znam. A nechapu tyto lidi.

    Casto lidi koncej na tom ze nemuzou ovladac stahnout pac "to chce" zaplatit. A tudiz jim HW nefunguje.

    Samozrejme na strankach vyrobce HW jsou ovladace volne ke stazeni a casto i s md5 ci podobnou "signaturou"

    Holt si musime zvyknout ze to sou vsichni podvodnici.

    K čemu hudba, která nevede k extázi... Stop MDMA !!! I spam umí být roztomilý
    11.1.2010 22:37 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prvý pravdivý hoax?
    Ne vždy, u starých kousků hw je najít ovladače celkem zázrak ;).
    Baník pyčo!
    kotyz avatar 11.1.2010 23:19 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prvý pravdivý hoax?
    zvlast pokud vyrobce existoval jen v obdobi 2000-2003 ;-)

    to se mi takhle jednou dostala do ruky zakladovka znacky Aristo ...

    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kotyz avatar 11.1.2010 23:19 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prvý pravdivý hoax?
    nebo nejaky ISA zvukovy a sitovy karty (ale to uz je fakt extrem).
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Jezekus avatar 12.1.2010 13:58 Jezekus | skóre: 19 | blog: jezkova_nora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prvý pravdivý hoax?
    Pripadne pokud je to notebook a vyrobce dany SW nepodporuje prestoze HW jako takovy podporovany je :-(
    To je pak litani po strankach vyrobcu jednotlivych komponent :-D
    kotyz avatar 12.1.2010 14:46 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prvý pravdivý hoax?
    jo, stary znamy notebooky pro ktery existujou (od vyrobce notebooku) jen ovladace na vistu (a od vyrobce komponent neni pro ten konkretni model k nalezeni nic protoze se treba mimo ty notebooky vubec nevyskytuje) ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Jezekus avatar 12.1.2010 23:56 Jezekus | skóre: 19 | blog: jezkova_nora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prvý pravdivý hoax?
    Bohudik, jsem mel asi stesti. Deska s chipsetem G965, grafika X3100, nejaka standardizovana kamerka fox-con (funguje vsude out of box), iw3945 wifina a maxwell ethernet, nejaky bluetooth ktery jsem taky nasel. Jedine co jsem nenasel je neco ohledne ACPI, ale systemu to nikde k nicemu nechybi tak cert vi na co to je. Chova se to stejne jako v linuxu :-D
    Ale treba Ati@HP to je porod dostat cerstvejsi ovladac do toho. Na linuxu to jede jen na opensource driverech (nechce se mi kompilovat), ale zas funguje vse pekne (tuk tuk) dokonce ctecka otisku out of the box :-)
    thingie avatar 11.1.2010 22:39 thingie | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prvý pravdivý hoax?
    Trochu smutnější třeba je, když to někdo řeší tak, že k jinak normální a rozumné licenci, ať už takové či onaké, začne přidávat všelijaké klauzule omezující distribuci, a problém je tu.
    Růžové lži.
    kotyz avatar 11.1.2010 23:22 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prvý pravdivý hoax?
    driverguide.net? tam sem byl i reglej (zadarmo) a dost mi to driv pomahalo s hledanim driveru na exotickej a starej hardware pro kompy stary 10 a vic let. na strankach vyrobce bud nic nebylo nebo uz neexistoval ani vyrobce. ale to byla az ta posledni zachrana.
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    tsLnox avatar 12.1.2010 10:22 tsLnox | skóre: 31 | blog: Blog jednoho ukecaného Gentoolemana | Žďár nad Sázavou
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prvý pravdivý hoax?
    tam jsem taky registrovanej, ale trvalo mi snad půl hodiny, než se mi to povedlo :-D
    kotyz avatar 12.1.2010 10:27 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prvý pravdivý hoax?
    kdysi fungoval login: driver password:all ale to uz je hooodne davno ;-)

    od ty doby akorat hazi klacky pod nohy tem co by se chteli regnout zadarmo :-(

    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    12.1.2010 12:44 melkors | skóre: 13 | blog: kdo_chce_kam
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prvý pravdivý hoax?
    Mel jsem kdysi notasa s picmic kartou, ke ktere byly ovladace jen do Wir98 vcetne + experimentalni pro NT4 (v XP nefunkcni). Pro Linux byla funkcni jen modemova cast, LAN neee :-(

    Potom to je tezke, kde nic neni, ani ja neberu ...
    xkucf03 avatar 11.1.2010 22:09 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prvý pravdivý hoax?
    dokonce se najdou i individua co jsou treba pres paypal i zaplatit za stazeni freeware ci open source aplikace.
    Když někdo vědomě pošle peníze, tak je to jeho chyba – měl si předem zjistit, že platí za něco, za co platit nemusel. Ale co se týče klikání na různé podmínky – velice bych si přál, aby se ujala zvyklost, že dokud člověk nepošle peníze nebo nepodepíše důvěryhodně* elektronickým podpisem, nemůže se k ničemu zavázat**. Když budeš kupovat software, tak zaplatíš prostě předem – on by ti stejně nikdo rozumný neprodával software tím stylem, že ti dá soubor ke stažení (či licenční klíč) a pak bude čekat, až ty milostivě zaplatíš (případně se s tebou soudit). Prostě pěkně z ruky do ruky a bude pořádek.

    *) tzn. ne nějaký zrovna vygenerovaný GPG klíč, ale nějaký podpis, který je státem uznávaný a prokazatelně napojený na moji identitu v reálném světě.

    **) a nelze na něm tak nic vymáhat, ani kdyby klikal na všechna tlačítka, co na webu jsou, jako splašená opice.
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    11.1.2010 22:12 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prvý pravdivý hoax?
    Takhle to dopadne, když na souhlas s jakýmisi podmínkami stačí jeden klik nebo koupě CD a podobné voloviny...
    kraven avatar 11.1.2010 22:29 kraven | blog: underworld
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prvý pravdivý hoax?
    Open office a VLC je strasne drahy software - 120 eur na 2 roky... :-) Inac co ak budem sediet za nejakym PC niekde bohviekde a tam si to objednam? Bola by psina, nie? Napr. sediet za NB nejakeho mafiana ktory by sa za tych par eur rozcertil a dotycneho vyhladal? :-D
    kotyz avatar 11.1.2010 22:43 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prvý pravdivý hoax?
    zaregistroval sem se tam jako pepa rypec z kladna
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    xkucf03 avatar 11.1.2010 23:18 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prvý pravdivý hoax?
    To by chtělo spíš nějaký DDoS a nagenerovat jim pořádné množství „objednávek“, aby v nich nenašli těch pár chudáků, kteří jim na to skočili :-)
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    kotyz avatar 11.1.2010 23:27 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prvý pravdivý hoax?
    viz muj prispevek o 10 000 nize. i sem si to tak promejslel jak by se ty data pripravovali, aby to vypadalo stavnate, aby se jim blbe zjistovalo co je real a co fake. natahnout si telefonni seznam a nejaky adresy treba z mapy.cz a to poradne nekolikrat zamichat a prohazet a pak tim krmit ten prihlasovaci formular, ale ne ze by se reglo 10 000 za 10 minut z jedny IP, ale pekne to rozlozit a zpomalit, aby to vypadalo jako kdyby to byly skutecny lidi. zadna captcha tam neni, tim lip. urcite by nebylo nijak extra narocny na to udelat nakyho bota kterej by si tahal ty predpripraveny osobni udaje a krmil by tim ten formular podle nastavenejch pravidel. no a kdyz sem dosel az sem, tak sem usnul :-D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    12.1.2010 09:46 Robo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prvý pravdivý hoax?
    jj, to je dobry napad; oni potom posialaju listy tym ludom; takze by to rozposlali na neexistujucich ludi, cim by prisli o dost vela prachov na postovnom a nakladoch suvisiacich s pripravou tych listov :)
    kotyz avatar 12.1.2010 10:25 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prvý pravdivý hoax?
    presne!
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    12.1.2010 08:08 Pepa Rypec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prvý pravdivý hoax?
    Tak to děkuju pěkne :-(
    --
    Pepa Rypec, Kladno
    kotyz avatar 12.1.2010 10:29 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prvý pravdivý hoax?
    jeste rekni ze bydlis v ulici Rovna 123 a ze Kladno ma PSC 123 45 a spadnu ze zidle :-D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kotyz avatar 11.1.2010 22:45 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prvý pravdivý hoax?
    jo, download-server.sk o tom uz mluvili i na nove, desitky az stovky napalenejch, faktury na nemaly penize za nic, ma to i svoji skupinu na facebooku. ted uz se na to nachyta jen uplnej debil ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    12.1.2010 14:29 Peter H. | skóre: 18
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prvý pravdivý hoax?
    Have you tried turning it off and on again?
    kotyz avatar 11.1.2010 22:47 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prvý pravdivý hoax?
    co takhle je trochu zahltit a regnout tam 10 000 novejch zakazniku s falesnyma osobnima udajema? tuhle (jak o tom byla ta reportaz v bedne) sem o tom pred spanim premejslel ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    dit avatar 12.1.2010 00:28 dit
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prvý pravdivý hoax?
    tsLnox avatar 12.1.2010 10:24 tsLnox | skóre: 31 | blog: Blog jednoho ukecaného Gentoolemana | Žďár nad Sázavou
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prvý pravdivý hoax?
    A proč vlastně ty stránky ještě existujou? By je měli hned zrušit a je klid :-D
    12.1.2010 13:58 knizmi | skóre: 27 | blog: Blog | Kosmonosy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prvý pravdivý hoax?
    Tohle přece nemůže být vymahatelné. Co když se budu chtít pomstít sousedovi za to, že mi včera naházel na dvůr sníh ze své příjezdové cesty? =) Když ho tam regnu (znám jeho email i adresu, oba jsme za společným NATem -> stejná IP), tak bude muset platit? To je přece blbost!
    12.1.2010 14:32 Peter H. | skóre: 18
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prvý pravdivý hoax?
    Have you tried turning it off and on again?
    gtz avatar 12.1.2010 20:28 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prvý pravdivý hoax?
    Zavřít takové pány podnikatele, poslat je někam do Leopoldova apod. kde se budou bát ohnout pro mýdlo. Když to dojde někam k soudu vyfasujou fešácký kriminál s vycházkama.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    14.1.2010 00:07 jiřík | skóre: 9 | Hradec Králové
    Rozbalit Rozbalit vše Normální lidi
    Lidi, uvědomte si, že ne každý je správce linuxového serveru či ajťák, co se hrabe v počítači. Jsou prostě lidé, kteří si neuvědomí, že to je opravdu freeware. A když jim přijde faktura, tak si klidně řeknou "nojo já si toho nevšiml" a když nemají hluboko do kapsy, tak jí zaplatí.

    Označovat podobné lidi jako debily a blbce mi přijde krátkozraké. Kolik z vás umí uvařit svíčkovou či poživatelný guláš?

    Jsou to ale samozřejmě hajzlové na druhou a nějaký cílený útok by se určitě hodil.
    Zapomeňte na pumpičku a na rozhodčí, hrajte Ultimate Frisbee http://www.frisbee.cz
    Jendа avatar 14.1.2010 02:15 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Normální lidi
    Označovat podobné lidi jako debily a blbce mi přijde krátkozraké. Kolik z vás umí uvařit svíčkovou či poživatelný guláš?
    Jenže my na rozdíl od lam za počítačem svíčkovou ani guláš právě kvůli tomu neděláme.
    14.1.2010 13:48 Xerces
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Normální lidi
    +1

    Lidi viděj klávesnici, příjde jim to jako psací stroj a televize k tomu a myslej si, že za tím může beztrestně sedět každej kdo má do prdele díru :-)
    14.1.2010 14:43 jiřík | skóre: 9 | Hradec Králové
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Normální lidi
    To je pravda, že si lidi myslí, že počítači rozumí a proto s ním můžou dělat všechno. Ale stojím si za tím, že nazývat je debily je přehnané.
    Zapomeňte na pumpičku a na rozhodčí, hrajte Ultimate Frisbee http://www.frisbee.cz
    15.1.2010 10:01 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Normální lidi
    nevím, jaká je exaktní lékařská definice debila, ale v rámci užití v běžném jazyce bych tak klidně označil každého, kdo si myslí, že má na víc, než ve skutečnosti má (čímž nemyslím nějaké občasné přecenění se, po kterém následuje sebereflexe a poučení pro příště)
    xkucf03 avatar 15.1.2010 20:46 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Normální lidi
    To je spíš „zmrd“ ne? Debil (v obecné mluvě) souvisí víc s inteligencí/chytrostí/znalostmi… to jestli, že si člověk o sobě myslí víc, než je, je něco jiného – může být debil, který to o sobě ví, nikam se moc nehrne a neškodí a může si žít celkem spokojeně.
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    15.1.2010 23:07 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Normální lidi
    v daném kontextu nikoliv - zmrd škodí (vesměs pouze) ostatním, debil klidně i sobě

    debilovi, co o sobě ví, že je debil, a podle toho se zařizuje, nemám důvod nadávat

    (pak je otázka, jak se mám chovat k sobě, když vím, že toho vorám víc, než je zdrávo :-))

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.