abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 11:22 | Zajímavý projekt

    Společnost JetBrains uvolnila Mellum, tj. svůj velký jazykový model (LLM) pro vývojáře, jako open source. Mellum podporuje programovací jazyky Java, Kotlin, Python, Go, PHP, C, C++, C#, JavaScript, TypeScript, CSS, HTML, Rust a Ruby.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 09:11 | Bezpečnostní upozornění

    Vývojáři Kali Linuxu upozorňují na nový klíč pro podepisování balíčků. K původnímu klíči ztratili přístup.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 20:00 | Komunita

    V březnu loňského roku přestal být Redis svobodný. Společnost Redis Labs jej přelicencovala z licence BSD na nesvobodné licence Redis Source Available License (RSALv2) a Server Side Public License (SSPLv1). Hned o pár dní později vznikly svobodné forky Redisu s názvy Valkey a Redict. Dnes bylo oznámeno, že Redis je opět svobodný. S nejnovější verzí 8 je k dispozici také pod licencí AGPLv3.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 19:22 | IT novinky

    Oficiální ceny Raspberry Pi Compute Modulů 4 klesly o 5 dolarů (4 GB varianty), respektive o 10 dolarů (8 GB varianty).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.4. 22:33 | Nová verze

    Byla vydána beta verze openSUSE Leap 16. Ve výchozím nastavení s novým instalátorem Agama.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.4. 17:44 | Zajímavý článek

    Devadesátková hra Brány Skeldalu prošla portací a je dostupná na platformě Steam. Vyšel i parádní blog autora o portaci na moderní systémy a platformy včetně Linuxu.

    karkar | Komentářů: 0
    30.4. 12:11 | Humor

    Lidi dělají divné věci. Například spouští Linux v Excelu. Využít je emulátor RISC-V mini-rv32ima sestavený jako knihovna DLL, která je volaná z makra VBA (Visual Basic for Applications).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    30.4. 10:44 | IT novinky

    Revolut nabídne neomezený mobilní tarif za 12,50 eur (312 Kč). Aktuálně startuje ve Velké Británii a Německu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 33
    30.4. 09:55 | IT novinky

    Společnost Amazon miliardáře Jeffa Bezose vypustila na oběžnou dráhu první várku družic svého projektu Kuiper, který má z vesmíru poskytovat vysokorychlostní internetové připojení po celém světě a snažit se konkurovat nyní dominantnímu Starlinku nejbohatšího muže planety Elona Muska.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    30.4. 09:33 | IT novinky

    Poslední aktualizací začal model GPT-4o uživatelům příliš podlézat. OpenAI jej tak vrátila k předchozí verzi.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (58%)
     (1%)
     (9%)
     (22%)
     (4%)
     (1%)
     (2%)
     (0%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 501 hlasů
     Komentářů: 19, poslední 30.4. 11:32
    Rozcestník

    -

    27.6.2007 17:48 | Přečteno: 1203× | Smazané zápisky | poslední úprava: 2.9.2009 08:18

     

    Tento zápisek byl redakcí smazán.

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

           

    Hodnocení: 74 %

            špatnédobré        

    Anketa

    Věděli jste, že Josef Vondruška, v letech 1972 až 1990 minkovický bachař, dle svědectvích velmi brutální, nám za KSČM sedí v Poslanecké sněmovně?
     (35 %)
     (2 %)
     (55 %)
     (8 %)
    Celkem 97 hlasů

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    27.6.2007 20:25 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malá velká vzpomínka
    a proč tě zajímá zrovna poslanec za KSČM? seznam lidí z ODS, ČSSD, SZ, atd., co mají nějaký ten předrevoluční vroubek, nám nepředhodíš?
    27.6.2007 20:26 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malá velká vzpomínka
    p.s. když jsme u toho ... a kdy budeme slavit nějaký den na památku obětí "demokratických" režimů?
    27.6.2007 20:36 springer | skóre: 10 | blog: engineering
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malá velká vzpomínka
    jeste par takovejch poznamek a budeme muset u vas asi najit detske porno ...
    kralovna Alzbeta a Stallmanuv holic diskutuji free software
    freshmouse avatar 27.6.2007 22:28 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malá velká vzpomínka
    Můžeš si to slavit třeba v únoru. :-D
    27.6.2007 20:35 springer | skóre: 10 | blog: engineering
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malá velká vzpomínka
    nejakech chytrej koukam. Navic ma vlastni rozum a asi ani nezere ten globalni neoliberalismus. Mozna ani nekonzumuje. Na takovy si musime dat obvzlast pozor.

    Co meli asi komuniste tenkrat delat. Spolecnost musi byt drzena neustale ve strachu. A kdyz komuniste hloupe odebrali lidem ten strach o praci, tak si museli najit neco jineho. Stalin to v roce 1928 rozeznal a zacal s tim komunistickym terorem. Kapitalistum se recni o svobode, kdyz mohou lidi terorizovat pres ty pracovni mista.
    kralovna Alzbeta a Stallmanuv holic diskutuji free software
    freshmouse avatar 27.6.2007 22:00 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malá velká vzpomínka
    Nějak tento komentář nechápu, je zmatený.

    Mimochodem, kapitalismus není opakem komunismu. Když už, tak srovnávejte totalitu a demokracii, centrálně plánované hospodářství s kapitalismem atd. Ne jablíčka a třešničky.
    28.6.2007 08:07 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malá velká vzpomínka
    Strachu netřeba. Zatímco komunistický přístup je popsán v románku 84, ten liberální v Huxley Překrásném novém světě.

    Není třeba nic zakazovat, je třeba zahltit člověka slogany, patřičným všudypřítomným formováním a bude si myslet to co má, kupovat to co má, chtít to co má, prostě bude poslušný a k tomu šťastný. Pokud se někdo vymkne a bude remcat nebo jen "nekonzumovat", netřeba si dělat starosti, pro všechny ty šťastné bude jen podivný pomatenec.
    28.6.2007 09:45 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malá velká vzpomínka
    Strachu netřeba.
    možná ne, ale hojně se jej využívá ... včera jsem zahlídnul reportáž o ptačí chřipce, to už bylo fakt na přesdržku autorům, zvlášť když do toho začli motat hromadnej úhyn racků kdesi, přičemž každýmu božímu hovádku se špetkou rozumu muselo bejt jasný, že téměř najisto šlo o nějakou otravu (o tom, že celá kauza je na přesdržku orgánům státní správy ani nemluvě)
    Zatímco komunistický přístup je popsán v románku 84, ten liberální v Huxley Překrásném novém světě.
    hm ... mám dojem, že současní světovládci[*] vůbec nejsou blbí a využívají metody obého ...

    [*] prosím žádné konspirační teorie - až na čestné vyjímky politici vždycky hrabou stejně, bez ohledu na to jestli táhnou za jeden provaz či jsou taháni na provázku nebo ne
    freshmouse avatar 28.6.2007 09:49 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malá velká vzpomínka
    ad první část) Ono se to lehko říká. Teď všichni nadávají, že se straší ptačí chřipkou, ale kdyby na to třeba někdo v ČR umřel (nechci přivolávat), tak by to byli ti samí, co by si stěžovali na nedostatečná opatření a neupozorňování...

    ad druhá část) Souhlasím.
    28.6.2007 10:49 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malá velká vzpomínka
    ad první část) Ono se to lehko říká. Teď všichni nadávají, že se straší ptačí chřipkou, ale kdyby na to třeba někdo v ČR umřel (nechci přivolávat), tak by to byli ti samí, co by si stěžovali na nedostatečná opatření a neupozorňování...
    tohle se těžko hodnotí ... debata na toto téma by byla na dýl, každopádně co korektní není bezesporu je to spojování (pravděpodobně) otravy s ptačí chřipkou, a to je jádrem celé věci - ať už jsou současná opatření přiměřená či nikoliv, k prospěchu situace (co se týče zažehnávání možné epidemie) rozhodně není vyvolávat paniku a vytvářet virtuální hrozby, takže otázkou jest, komu to prospívá? výrobci Tamiflu? Nově ve sledovanosti? vládám v tom, že vystresovaní lidé snáze přijmou jejich nesmyslná opatření? drůbežárnám, že bez velkého odporu zlikvidují domácí chovy? lidem určitě ne ...
    28.6.2007 09:56 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malá velká vzpomínka
    Trochu strachu z něčeho, před čím nás může zachránit jen a jen státní aparát svými nařízeními a zásahy, to se hodí.

    Né žádné konspirace. Děláme si to sami. Nikdo si nedokázal představit, jak třeba ty všudypřítomné kamery, registrační čipy... lidem nanutit, aby se nevzbouřili. A už si na ně šetříme, už se fízlujeme pomocí mobilů a dáváme na web, už chápeme že pro naše bezbečí a pohodlí je nejlepší mít v hlavě implantovaný nějaký to registrátko, napovídátko, kontrolovátko... nikdo ho nenutí, sami si na něj ušetříme, sami si ho koupíme.
    28.6.2007 11:05 podlesh | skóre: 38 | Freiburg im Breisgau
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malá velká vzpomínka
    Tak tohle nechápu - nejdřív začneš rozvíjet konspirační teorie, aby pak do poznámky pod čarou napsal "prosím žádné konspirační teorie".

    Mám to chápat tak, že na ně máš patent?
    28.6.2007 20:31 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malá velká vzpomínka
    nerozumím, jaké konspirační teorie podle tebe rozvíjím? - poznámku jsem napsal proto, aby pod pojmem "světovládci" nikdo neviděl ještírky, židozednářskou lóži nebo cokoliv, nýbrž jen a pouze to, co myslím, tedy lidi, kteří mají moc ovlivňovat věci na (nad)státní úrovni, ať už je to evropský parlament nebo americký prezident, a bez ohledu na to, jestli jedná sám za sebe nebo na pokyn těch ještírků či kterýho čerta ...
    27.6.2007 21:01 zenek | skóre: 8 | blog: Hello_world
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malá velká vzpomínka
    Ale no tak! Objektivity by se ti zachtělo???
    Stop Skype Plague. , moje Jabber ID: zenek.k@jabbim.cz. Nejlepší XMPP server. DRM.
    freshmouse avatar 27.6.2007 21:57 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malá velká vzpomínka
    Přirovnám to. Chyběla ti v recenzi Debianu nějaká informace o Archu?
    28.6.2007 01:15 zenek | skóre: 8 | blog: Hello_world
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malá velká vzpomínka
    Kdyby ta recenze byla na politicky zaměřeném serveru, pak ano, protože by si jinak čtenáři toho serveru mohli myslet, že Debian je jediná správná distribuce. (Což sice je, ale pro potřebu srovnání od toho odhlédnu ;-) )
    Stop Skype Plague. , moje Jabber ID: zenek.k@jabbim.cz. Nejlepší XMPP server. DRM.
    freshmouse avatar 28.6.2007 07:31 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malá velká vzpomínka
    Tos překroutil. Tak jinak. Chyběla by ti v dokumentaci Debianu zmínka o Archu?
    28.6.2007 21:44 zenek | skóre: 8 | blog: Hello_world
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malá velká vzpomínka
    Sice uznávám, že ten můj původní výkřik byl trochu mimo, ale teď se mi zdá, že překrucuješ ty. Tvůj politickohistorický blog mi zde na abclinuxu.cz přijde daleko více jako recenze Debianu na politickohistorickém webu než jako dokumentace Debianu.
    Stop Skype Plague. , moje Jabber ID: zenek.k@jabbim.cz. Nejlepší XMPP server. DRM.
    27.6.2007 21:08 jekub | skóre: 9 | blog: noblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malá velká vzpomínka
    Nejspíš ne, je to na vás. A věřte mi, že dodáte-li seznam předrevolučních bachařů, toho času v parlamentu, a nebude to Vondruška (aka Filipes) a k tomu stejnou anketu, budu hlasovat "Ne, ale vadí mi to". Bez ohledu na stranu.

    PS: Nějak jsem nepochopil váš příspěvek pod blogem o připomínce vraždy Milady Horákové. Má to snad něco společného s ODS, ČSSD, SZ?
    freshmouse avatar 27.6.2007 22:13 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malá velká vzpomínka
    Souhlasím.
    28.6.2007 10:10 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malá velká vzpomínka
    A věřte mi, že dodáte-li seznam předrevolučních bachařů, toho času v parlamentu, a nebude to Vondruška (aka Filipes) a k tomu stejnou anketu, budu hlasovat "Ne, ale vadí mi to". Bez ohledu na stranu.
    sorry, tento požadavek neuspokojím, nemám prostředky na nějaký výzkum v tomto směru, a tou temnou minulostí se pánové (i dámy) neradi veřejně chlubí, takže nestačí jen tak proklikat si oficiální životopisy poslanců ... nicméně býti (zlým) bachařem, je pouze jeden z možných prohřešků, jinak viz porůznu po diskusi ...
    PS: Nějak jsem nepochopil váš příspěvek pod blogem o připomínce vraždy Milady Horákové. Má to snad něco společného s ODS, ČSSD, SZ?
    ano, má - ty lidi nepopravila nějaká abstraktní "Strana", za jejich smrt mohou konkrétní lidé, kteří byli členy Strany

    a ti lidé, kteří před "revolucí" páchali Zlo(TM), se nyní rozlezli do všech stran, včetně ODS, ČSSD a SZ, to to má společného ... přijde mi tudíž nefér tvářit se, že jedině KSČM je zodpovědna za hříchy páchané pod hlavičkou Strany - a ne jen tak nějak mírně nefér, ale přímo jako podpásovka a výsměch do tváře lidem, kteří v téže Straně v době minulé i současné páchali a páchají Dobro(TM)
    27.6.2007 21:51 HS | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malá velká vzpomínka
    Protoze toto se v jinych stranach netoleruje a hned, jakmile by se o jeho predlistopadovem zivote dozvedeli jeho kolegove spolustranici, hned by ho vyloucili. Kdyby se za nej postavili, propadli by u volicu, coz je pro ne vetsi osobni tragedie nez se s jednim hrisnikem rozloucit.

    Jinak je rozdil vroubek a vroubek. Je rozdil pouhe radove clenstvi v KSC nebo regionalne zname funkcionarstvi v KSC, je rozdil byt clenem, abys mohl zastavat neskodne povolani nebo povolani, kterym posluhujes rezimu a beznym obcanum, pokud se k tobe dostanou ke kontaktu, skodis. atd. Tyto dve skupiny spolceni s minulym rezimem je dukladne rozlisovat a taky se tak stavet k lidem se skraloupem jmenem spoluprace s minulym rezimem.
    freshmouse avatar 27.6.2007 22:19 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malá velká vzpomínka
    Já bych jen dodal, že ani v KSČM z něj nejsou dvakrát odvaření (někdo jo, pro týpky typu Exner to je určitě idol), jenže to neřeknou, protože by byli sami proti sobě.

    A jinak souhlasím. Ve Straně byly miliony lidí a rozhodně nelze říct, že by všichni mučili vězně atd. Vždyť mnoho z nich, obvykle to byli ti, kteří fakt věřili na světovou revoluci a ti nejnaivnější, byli hned první, kdo šli do dolů -- při vnitřních čistkách.
    28.6.2007 10:23 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malá velká vzpomínka
    Protoze toto se v jinych stranach netoleruje a hned, jakmile by se o jeho predlistopadovem zivote dozvedeli jeho kolegove spolustranici, hned by ho vyloucili.
    hm, třeba o takovém Topolánkovi zlé jazyky tvrdí, že nebyl zdaleka jen řadovým členem SSM, jak se presentuje on, když už se mu to nezadařilo utajit, jaktože tedy ještě nebyl vyloučen?

    nebo v tomto případě se zlým jazykům nevěří, je jim dovoleno říkat jen o členech KSČM, že to nebyl jen řadový bachař, ale krutý bachař, atd.?
    Je rozdil pouhe radove clenstvi v KSC nebo regionalne zname funkcionarstvi v KSC, je rozdil byt clenem, abys mohl zastavat neskodne povolani nebo povolani, kterym posluhujes rezimu a beznym obcanum, pokud se k tobe dostanou ke kontaktu, skodis. atd.
    ano jistě - je třeba rozlišovat mezi tím, za jakých okolností kdo podepsal ... a je taky třeba koukat, co dělal tehdy, ne co říká nyní, že dělal ... asi jako jsem onehdy zahlédl parafrázi v Zeleném Raulovi, ve stylu "Mě donutili podepsat kvůli nemocné matce!" - "A co jí bylo?" - "Rýmička ..."
    freshmouse avatar 27.6.2007 21:54 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malá velká vzpomínka
    Až budu mluvit o jejich vroubcích, nepochybně ano. A nejen předrevolučních.
    27.6.2007 20:58 zenek | skóre: 8 | blog: Hello_world
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malá velká vzpomínka
    Chci možnost "nevím a je mi to úplně ukradené". Tedy myslím to, že nějaký poslanec někde sedí. Památka obětí jakéhokoliv režimu mi jinak samozřejmě ukradená není.
    Stop Skype Plague. , moje Jabber ID: zenek.k@jabbim.cz. Nejlepší XMPP server. DRM.
    freshmouse avatar 27.6.2007 21:55 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malá velká vzpomínka
    Jestli je ti to ukradené, pak ti to nevadí, takže všechny možnosti jsou pokryty. Na všechno jsem myslel. ;-)
    28.6.2007 01:11 zenek | skóre: 8 | blog: Hello_world
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malá velká vzpomínka
    Kliknuvši na nevadí mi to bych nepřímo řekl, že s tím souhlasím. Já jenom říkám, že jsem příliš líný na to, abych klikal na odkazy a dělal si názor na něco, co se mě netýká :-)
    Stop Skype Plague. , moje Jabber ID: zenek.k@jabbim.cz. Nejlepší XMPP server. DRM.
    Bluebear avatar 27.6.2007 21:52 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malá velká vzpomínka
    V anketě mi chybí "jděte už s tou politikou do háje".

    Promiň, myši, ale tohle věčné "připomínání" se mi nelíbí. Vypadá to jako nějaké sebemrskačství, či všechmrskačství, nebo jak bych to nazval. Zkrátka podsouvání myšlenky, že bychom se všichni měli periodicky děsit a stydět za to, co se stalo v minulém režimu. Připomíná mi to ten katolický duch "všichni jste vinni, všichni si zasloužíte zatracení".

    Přitom nikdo z nás vinen není a mně už začíná lézt na nervy, jak se mě pořád někdo snaží kárat za něco, co se stalo dřív, než jsem se narodil. Bylo to svinstvo, ale nemůžu za to a nemůžu s tím nic dělat, nemám moc změnit minulost. Nemám dokonce moc změnit ani současnost. Hádám, že ostatní čtenáři abclinuxu jsou na tom podobně. Tak proč pořád dokola omílat, jaké hrozné věci se v minulosti staly, zvlášť na stránkách, které mají zcela jiné zaměření?

    Mimochodem, taková říše římská, to bylo taky pěkné maso. A koncentrační tábory. A vyvraždění Slavníkovců. Atd. atd. atd...
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    freshmouse avatar 27.6.2007 22:11 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malá velká vzpomínka
    1. Každé téma má své odpůrce. Windows, Ubuntu, ženy&BSD atd.

    2. Jaké "věčné" připomínání? Nemýlím-li se, sedmadvacátého šestý je v roce zhruba jedenkrát, takže bych to tak tragicky neviděl.

    Neměli bychom se stydět (no, někteří ano), co se stávalo dříve (kdykoli, nejen za komunismu), ale měli bychom to vědět a zařídit se podle toho v budoucnu.

    Analogii na katolictví jsem nějak nepobral...

    3. Historii bych nezahazoval. Kdo se chce poučit, může, kdo ne, je blbej. Ale pak si na NIC NIKDY nestěžuj.

    Téma v blozích je volné. Máme tu dva proudy: linuxové a nelinuxové zápisky, takže otravují-li tě tematicky odlišné příspěvky (od Linuxu), můžeš si číst jen ty o Linuxu.

    4. Chceš-li napsat něco o Římě, rád si to přečtu. Bylo to maso. Zrovna tam vznikly prapočátky těch koncentráků. K dokonalosti je přivedl Stalin, pak je začal používat i Hitler, něco na ten způsob je teď v Číně, KLDR a zbytek je historie. Byl by to zajímavý článek.
    Bluebear avatar 27.6.2007 22:21 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malá velká vzpomínka
    Jaké "věčné" připomínání? Nemýlím-li se, sedmadvacátého šestý je v roce zhruba jedenkrát, takže bych to tak tragicky neviděl.

    To je pravda, jenže, bohužel, blog na téma "svinstva komunismu a nebezpečí návratu komunistů k moci" je tu zhruba jednou týdně.

    Téma v blozích je volné. Máme tu dva proudy: linuxové a nelinuxové zápisky, takže otravují-li tě tematicky odlišné příspěvky (od Linuxu), můžeš si číst jen ty o Linuxu.

    Já vím, ale přesto mi to přijde tak nějak divné. Prostě to není na svém místě, jako článek o chování akvarijních ryb v časopise Filatelie. A větší množství úplně off-topic článků podle mne tomuto serveru škodí - aby nepřišla doba, kdy si začnou lidé říkat "Abclinuxu? Ne, tam o Linuxu nic nehledej, tam se řeší politika a státní správa".

    Ale když se podívám na svůj vlastní blog, uznávám, že nemám moc co kecat :-(
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    freshmouse avatar 27.6.2007 22:25 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malá velká vzpomínka
    Jednou týdně? Možná, ale poslední týdny jsou tedy asi výjimkou...

    Až někdo z redakce řekne: hele, pište jen zápisky z oblasti IT, okamžitě přestanu psát cokoli jiného. Jenže on to nikdo neudělá, protože právě proto chodí na ABC tolik lidí, kolik chodí. Podívej se na Root, tam jsou zápisky schvalovány.
    Bluebear avatar 27.6.2007 22:26 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malá velká vzpomínka
    Analogii na katolictví jsem nějak nepobral...

    Myslel jsem tu chvíli, kdy kněz přednáší věřícím shromážděným v kostele, jak jsou všichni hříšní a pokud se nebudou hodně kát, přijdou do pekla. Tím se vlastně sám pasuje do role soudce, toho, kdo je lepší než ostatní a má právo poučovat, kárat a trestat.
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    freshmouse avatar 27.6.2007 22:29 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malá velká vzpomínka
    Ale to já chápu, jen nechápu, co to má společného s tímto zápiskem...
    Bluebear avatar 27.6.2007 22:35 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malá velká vzpomínka
    V tom případě jsi to asi tak nemyslel a jen já v tom vidím nějaké postranní psychologické tentononc :-)
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    freshmouse avatar 27.6.2007 22:37 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malá velká vzpomínka
    Postranní tentononc? Tomu se v IT říká porucha osobnosti. :-D
    27.6.2007 23:35 jekub | skóre: 9 | blog: noblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malá velká vzpomínka
    A to jste někde četl, viděl ve filmu, nebo opravdu zažil?
    28.6.2007 12:38 maník | skóre: 18
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malá velká vzpomínka
    Víte, ono není špatné si připomenout, že v některých režimech vás mohou zavřít jenom proto, že máte jiný názor. Podobná zvěrstva se u nás zdaleka neděla jen v době před vaším narozením a v některých zemích se dějí i dnes, takže je to téma velmi aktuální. Pokud proti tomu nechcete dělat vůbec nic, je to vaše svobodná volba. Já, na rozdíl od vás, mohu měnit současnost i budoucnost každý den. Jsem svobodný člověk.
    28.6.2007 21:46 zenek | skóre: 8 | blog: Hello_world
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malá velká vzpomínka
    Dokonce vás za jiné myšlení mohou zavřít i teď. Nesmím jít ven hajlovat a někteří chtějí, abych tam ani nesměl mávat rudou hvězdou a držet při tom srp a kladivo.

    Né, že bych to teda chtěl dělat, ale rád bych měl právo to jít dělat.
    Stop Skype Plague. , moje Jabber ID: zenek.k@jabbim.cz. Nejlepší XMPP server. DRM.
    28.6.2007 21:55 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malá velká vzpomínka
    +1

    a taky je prý problém pochybovat o nějakých 6 milionech ...
    28.6.2007 21:49 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malá velká vzpomínka
    Víte, ono není špatné si připomenout, že v některých režimech vás mohou zavřít jenom proto, že máte jiný názor.
    mno, pořád lepší než být zavřen a mučen jen kvůli špatnému jménu ...
    Já, na rozdíl od vás, mohu měnit současnost i budoucnost každý den. Jsem svobodný člověk.
    tak člověk nebo (polo)bůh? - já se tedy necítím, že bych mohl ze své pozice nuzáka bez jakéhokoliv mediálního vlivu něco změnit ... ano, k volbám jsem došel, ale k čemu mi to bylo, když jsem byl drtivě přehlasován zbytkem davu?
    29.6.2007 08:26 maník | skóre: 18
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malá velká vzpomínka
    Obyčejný svobodný člověk. Snažím se chovat slušně a vychovávám k tomu i děti. To není zrovna málo k tomu, abych měnil současnost i budoucnost.
    29.6.2007 10:18 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malá velká vzpomínka
    svobodný? na pána se nevztahuje poznámka výše?
    28.6.2007 12:25 Karel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malá velká vzpomínka
    Uvařit ho v oleju, bastarda
    16.6.2008 17:35 Saddama
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malá velká vzpomínka
    27.6. slavím narozeniny ale na význam tohoto dne z hlediska naší historie nezapomenu

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.