abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 05:22 | IT novinky

    Nezisková organizace Electronic Frontier Foundation (EFF) hájící občanské svobody v digitálním světě po téměř 20 letech opouští platformu X (dříve Twitter). Na platformách Bluesky, Mastodon, LinkedIn, Instagram, TikTok, Facebook, Threads a YouTube zůstává.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    dnes 03:33 | Nová verze

    Terminálový textový editor GNU nano byl vydán ve verzi 9.0. Vylepšuje chování horizontálního posouvání pohledu na dlouhé řádky a chování některých klávesových zkratek. Více v seznamu změn.

    |🇵🇸 | Komentářů: 0
    včera 19:22 | IT novinky

    Ministerstvo financí ve spolupráci s finanční správou dnes představilo beta verzi aplikace využívající umělou inteligenci pro předvyplnění daňového přiznání. Není třeba přepisovat údaje z různých potvrzení, ani hledat správné řádky, kam údaje napsat. Stačí nahrát dokumenty a využít AI.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    včera 18:33 | Zajímavý projekt

    Výrobce počítačových periferií Keychron zveřejnil repozitář se schématy šasi klávesnic a myší. Licence je restriktivní, zakazuje většinu komerčních užití a v podstatě jsou tak data vhodná pouze pro výukové účely, hlášení a opravy chyb, případně výrobu vlastního příslušenství.

    |🇵🇸 | Komentářů: 1
    včera 18:22 | Nová verze

    Správce balíčků APT, používaný v Debianu a odvozených distribucích, byl vydán ve verzi 3.2 (seznam změn). Mezi novinkami figurují nové příkazy pro práci s historií, včetně vracení transakcí.

    |🇵🇸 | Komentářů: 0
    včera 14:33 | IT novinky

    Společnost Anthropic oznámila Projekt Glasswing a s ní související AI model Claude Mythos Preview. Jedná se o iniciativu zaměřenou na kybernetickou bezpečnost, do které se zapojily velké technologické společnosti Amazon Web Services, Anthropic, Apple, Broadcom, Cisco, CrowdStrike, Google, JPMorganChase, Linux Foundation, Microsoft, NVIDIA a Palo Alto Networks. Anthropic věří, že nový AI model Claude Mythos Preview dokáže

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 13:55 | Zajímavý software

    Firma Ojective Development vydala svůj nástroj pro monitorování a řízení odchozích síťových připojení Little Snitch i pro operační systém Linux. Linuxová verze se skládá ze tří komponent: eBPF program pro zachytávání provozu a webové rozhraní jsou uvolněny pod GNU GPLv2 a dostupné na GitHubu (převážně Rust a JavaScript), jádro backendu je proprietární pod vlastní licencí, nicméně zdarma k použití a redistribuci (cena přitom normálně … více »

    » FIDESZ🧡! « | Komentářů: 1
    8.4. 18:44 | IT novinky

    Vojenské zpravodajství (VZ) se v březnu zapojilo do mezinárodní operace proti aktivitám hackerské skupiny APT28, která je spojovaná s ruskou vojenskou zpravodajskou službou GRU a která přes slabě zabezpečené routery prováděla kybernetické útoky na státní a další organizace v ČR i zahraničí. Operaci vedl americký Federální úřad pro vyšetřování (FBI) a jejím cílem bylo odebrat útočníkům přístup k napadeným zařízením a ty následně … více »

    Ladislav Hagara | Komentářů: 35
    8.4. 16:44 | IT novinky

    Tvůrcem nejpopulárnější kryptoměny bitcoin, který se skrývá za pseudonymem Satoši Nakamoto (Satoshi Nakamoto), je britský kryptograf Adam Back. Na základě vlastní investigativní práce to tvrdí americký deník The New York Times (NYT). Několik indicií podle autorů jasně ukazuje na to, že Back a Nakamoto jsou stejný člověk. Jde mimo jiné o podobný odborný a osobnostní profil či totožné chyby a manýry v psaném projevu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 13
    8.4. 14:44 | Nová verze

    Google Chrome 147 byl prohlášen za stabilní. Nejnovější stabilní verze 147.0.7727.55 přináší řadu novinek z hlediska uživatelů i vývojářů. Podrobný přehled v poznámkách k vydání. Vylepšeny byly také nástroje pro vývojáře. Přehled novinek v Chrome DevTools 145 až 147 také na YouTube.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Které desktopové prostředí na Linuxu používáte?
     (14%)
     (8%)
     (1%)
     (12%)
     (30%)
     (3%)
     (6%)
     (2%)
     (14%)
     (24%)
    Celkem 1259 hlasů
     Komentářů: 30, poslední 3.4. 20:20
    Rozcestník

    Jsem dement a neumím programovat

    15.4.2009 15:22 | Přečteno: 2109× | Jiné | poslední úprava: 15.4.2009 16:52

    Už mě to deptá. Další úkol z C++ nejde tak jak by měl.

    Úkolem je realizovat program, který provede analýzu obsahu 2D matice celých čísel. Předpokládáme, že matice vznikla jako kartézský součin dvou vektorů celých čísel. Program pro zadanou matici určí tyto vektory.
    
    Vstupem programu jsou celá čísla n a m, n představuje počet řádek zadávané matice a m počet sloupců. Obě čísla jsou celá, větší nebo rovná jedné. Po zadání velikosti matice následuje n x m celých kladných čísel, která udávají vlastní obsah matice (po řádcích zadaný).
    
    Výstupem programu jsou dva vektory a a b. Vektor a má n prvků (řádky), vektor b má m prvků (sloupce). Nalezené vektory splňují následující rovnosti:
    
    a = ( a1, a2, ..., an )
    b = ( b1, b2, ..., bm )
    
    mat[i][j] = a[i] * b[j]
    
    Pro zadanou matici takový rozklad nemusí existovat. V tom případě program tuto skutečnost oznámí (viz vzor v ukázce). Protože hledání rozkladu může být časové náročné, je úloha zjednodušena tím, že:
    
        * Čísla obsažená v matici i ve vektorech a a b jsou pouze celá, kladná.
        * Prvek matice mat[0][0] je číslo, které vzniklo součinem dvou prvočísel.
    
    Program detekuje chybu a oznámí ji na svém standardním výstupu, pokud:
    
        * Velikost matice je zadaná nesmyslná či nesprávná.
        * Prvky obsažené v matici nejsou zadané jako celá kladná čísla.
        * Prvek matice [0][0] není číslo, které by vzniklo jako součin dvou prvočísel.
    
    Pokud vstup neodpovídá těmto podmínkám, program zobrazí chybové hlášení (viz ukázka). Chybové hlášení je oznámeno okamžitě jak je detekováno.
    
    Program nesmí používat datové struktury z STL (vector, list, ...). Jejich použití povede k chybě při kompilaci. Program je v testovacím prostředí spouštěn s omezením času a paměti. Velikost paměti s rezervou postačuje na uložení analyzované matice a výsledných vektorů v binární podobě. Celková doba běhu programu je omezena 5 sekundami pro matice obsahující řádově milióny prvků. (Referenční řešení potřebuje na výpočet čas maximálně 0.5 sec).
    
    ------
    
    Zadejte pocet radek a sloupcu:
    3 2
    Zadejte prvky matice:
    33 24 77 56 165 120  
    Nalezene reseni:     
    a = (3, 7, 15)       
    b = (11, 8)          
    
     
    Zadejte pocet radek a sloupcu:
    3 4
    Zadejte prvky matice:
    49 56 63 70 7 8 9 10 42 48 54 60
    Nalezene reseni:
    a = (7, 1, 6)   
    b = (7, 8, 9, 10)
    
     
    Zadejte pocet radek a sloupcu:
    2 3
    Zadejte prvky matice:
    15 30 40 21 42 56
    Nalezene reseni: 
    a = (5, 7)
    b = (3, 6, 8)
    
     
    Zadejte pocet radek a sloupcu:
    2 3
    Zadejte prvky matice:
    15 30 40 21 41 56
    Reseni neexistuje.
    
     
    Zadejte pocet radek a sloupcu:
    2 3
    Zadejte prvky matice:
    15 30 40 21 41 asdf  
    Nespravny vstup.     
    
     
    Zadejte pocet radek a sloupcu:
    3 2
    Zadejte prvky matice:
    56 63 64 72 72 81
    Nespravny vstup. 
    
    

    Tak jsem něco spatlal, tady mi to funguje. Zkusil jsem si to na matici 1000x1500 a fungovalo to. Jenže školnímu progtestu se to nelíbí a nadává mi, že tam mám 3 neuvolněné bloky paměti. Přitom jsem na to hodil dmalloc a ten mi ukazuje, že to uvolňené je. 100x jsem si prošel zdroják a fakt netuším, kde tu paměť neuvolňuju. Asi jsem fakt krypl, kterej nic neumí. Nechce na to někdo kouknout? Zdroják hodím jako přílohu do prvního komentáře. Hezky jsem to okomentoval, aby se to dalo číst.

    Update

    Jak jsem řekl, jsem dement. Už je to vyřešené a dík patří uživateli "mich".

           

    Hodnocení: 48 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    Jardík avatar 15.4.2009 15:22 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem dement a neumím programovat
    Příloha:
    Zdroják
    Věřím v jednoho Boha.
    15.4.2009 15:27 letec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem dement a neumím programovat
    Víš na jakou nemoc zemřel král Vladislav II ?
    hikikomori82 avatar 15.4.2009 15:39 hikikomori82 | skóre: 18 | blog: foobar | Košice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem dement a neumím programovat
    Nevedel spravne pouzivat tag PRE ?
    Jardík avatar 15.4.2009 15:49 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem dement a neumím programovat
    Ale no tak. Se mi nechtělo formátovat to zadání a kdybych to tam dal bez tagu pre, tak by to bylo v jednom řádku.
    Věřím v jednoho Boha.
    15.4.2009 16:28 CEST
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem dement a neumím programovat
    Spis to vypada jako buzerace. Kdyz tam mas radku navic, tak se to vlozi dobre i v tom wysiwyg editoru. To jsi mel rovnou prilozit celej blog jako TXT file.
    Jardík avatar 15.4.2009 16:43 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem dement a neumím programovat
    WYSIWYG mám vyplej.
    Věřím v jednoho Boha.
    =^..^= AmigaPower® avatar 15.4.2009 15:52 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem dement a neumím programovat
    "dobré" :-D
    default avatar 15.4.2009 17:36 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem dement a neumím programovat

    Já jsem dal také dobré. Za obdiv, že rozumí tomu zadání. Já vůbec netuším, o co jde. :-D

    =^..^= AmigaPower® avatar 15.4.2009 17:40 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem dement a neumím programovat
    ...já dal "dobré", protože měl od třech lidí "špatné" a vypadalo to, že by dneska mohl skončit s tou nulou... :-D
    default avatar 15.4.2009 20:02 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem dement a neumím programovat

    A to zadání jsi pochopil? :-D

    =^..^= AmigaPower® avatar 15.4.2009 20:56 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem dement a neumím programovat
    Ne... :-D
    default avatar 15.4.2009 21:32 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem dement a neumím programovat

    Vítej v klubu :-D

    kozzi avatar 15.4.2009 21:01 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem dement a neumím programovat
    já ho nečetl, celé ale vypadalo to vpoho, teda určitě lépe než naše zadání :-D.
    Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
    default avatar 15.4.2009 21:32 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem dement a neumím programovat

    Já teda objektivně musím říct, že má zadání jsou mnohem srozumitelnější. :-D

    Jardík avatar 15.4.2009 21:33 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem dement a neumím programovat
    A to jste nečetli to nové, co nám tam dali, něco ze sirkama, jejich přeskakováním a dělání křížků, vůbec jsem to nepochopil a nevím, co po mně chtěj :-)
    Věřím v jednoho Boha.
    15.4.2009 15:58 marbu | skóre: 31 | blog: hromada | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem dement a neumím programovat
    A valgrind --leak-check=full nepomaha?
    There is no point in being so cool in a cold world.
    Jardík avatar 15.4.2009 16:11 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem dement a neumím programovat
    ==20149== Memcheck, a memory error detector.
    ==20149== Copyright (C) 2002-2008, and GNU GPL'd, by Julian Seward et al.
    ==20149== Using LibVEX rev 1884, a library for dynamic binary translation.
    ==20149== Copyright (C) 2004-2008, and GNU GPL'd, by OpenWorks LLP.
    ==20149== Using valgrind-3.4.1-Debian, a dynamic binary instrumentation framework.
    ==20149== Copyright (C) 2000-2008, and GNU GPL'd, by Julian Seward et al.
    ==20149== For more details, rerun with: -v
    ==20149== 
    ==20149== 
    ==20149== ERROR SUMMARY: 0 errors from 0 contexts (suppressed: 8 from 1)
    ==20149== malloc/free: in use at exit: 0 bytes in 0 blocks.
    ==20149== malloc/free: 1,387 allocs, 1,387 frees, 76,062 bytes allocated.
    ==20149== For counts of detected errors, rerun with: -v
    ==20149== All heap blocks were freed -- no leaks are possible.
    
    Takže to je snad bez memory leaků ... maj to rozbitý.
    Věřím v jednoho Boha.
    Jardík avatar 15.4.2009 16:15 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem dement a neumím programovat
    Aha, ono to ten program ani nespustilo, zapomněl jsem ./ :-)
    ==20385== 
    ==20385== ERROR SUMMARY: 0 errors from 0 contexts (suppressed: 8 from 1)
    ==20385== malloc/free: in use at exit: 0 bytes in 0 blocks.
    ==20385== malloc/free: 4 allocs, 4 frees, 6,010,008 bytes allocated.
    ==20385== For counts of detected errors, rerun with: -v
    ==20385== All heap blocks were freed -- no leaks are possible.
    
    Nechápu to suppressed: 8 from 1
    Věřím v jednoho Boha.
    15.4.2009 16:30 mich | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem dement a neumím programovat
    zkus zadat špatně tu matici.
    if (!najdiPrvniPrvky(matice, radku, sloupcu, a1, b1))
    {
    	// První prvek není násobkem 2 prvočísel
    	cout << "Nespravny vstup." << endl;
    	return 1;
    }
    
    tady podle mě neuvolňuješ
    je to teď v módě, na žive o tom furt píšou
    Jardík avatar 15.4.2009 16:47 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem dement a neumím programovat
    A no jo, bože, jsem to debil. Díky moc. Musím bejt fakt slepej.
    Věřím v jednoho Boha.
    15.4.2009 17:38 sheeryjay | skóre: 13 | Nové Město na Moravě
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem dement a neumím programovat

    Toliko k otázce zda je lepší občas neoptimálně fungující gc a nebo občas chybující programátor :-). Smutné je že já to v tom kusu stále nevidím :(.

    Jardík avatar 15.4.2009 17:53 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem dement a neumím programovat
    Chybí tam delete []matice. S tím GC jste mě teď utřel :-) Fakt, on GC je dobrý, ale když uvolňuje paměť hned, když není třeba a nezastavuje při tom všechny vlákna.
    Věřím v jednoho Boha.
    kozzi avatar 15.4.2009 19:42 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem dement a neumím programovat
    nebo mohl použít auto_ptr, teda musel by si tu sablonu mirne priohnout :-D
    Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
    15.4.2009 21:29 grim
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem dement a neumím programovat

    jestli není lepší držet se zásady "každá metoda má jenom jeden 'return point' "

     

     

    Jardík avatar 15.4.2009 21:32 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem dement a neumím programovat
    Hmm ... ale to by tam zas bylo odsazování jak ...
    Věřím v jednoho Boha.
    15.4.2009 22:46 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem dement a neumím programovat
    jelikoz program uz obsahuje v jednom miste pet zanoreni, tak to horsi byt asi nemuze.

    taky je super, ze pomalu kazdy radek programu ma nekolikaradkovy komentar, aby bylo poznat, co dela... uz se teda nedivim, ze _opravdu_ _potrebujes_ mapovat do pameti 10GB soubor.
    Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
    Jardík avatar 15.4.2009 23:24 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem dement a neumím programovat
    Ty komentáře, to dělám schválně od tý doby, co mi vyučující na javu strhnul bod z "písemky" jenom proto, že jsem mu tam nenapsal jediný komentář :-)
    Věřím v jednoho Boha.
    =^..^= AmigaPower® avatar 15.4.2009 23:45 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem dement a neumím programovat
    Kolik řádků komentářů je 10GB? :-D
    default avatar 16.4.2009 10:09 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem dement a neumím programovat

    Zhruba 214748364 :-D

    16.4.2009 02:28 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem dement a neumím programovat
    jestli odevzdals podobne kvalitni vytvor nebo se snazils narvat do pameti 10GB, tak se mu ani nedivim.
    Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
    Jardík avatar 16.4.2009 08:56 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem dement a neumím programovat
    Jakej kvalitní výtvor zase? Mi řekněte, jak to naprogramovat líp místo těhle keců ... samozřejmě, že to líp půjde, ale mě to nepřijde jako zas tak špatné řešení, určitě se najdou horší.
    Věřím v jednoho Boha.
    default avatar 16.4.2009 10:08 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem dement a neumím programovat

    Počkej! Ty tomu tam nahoře vážně říkáš C++?

    Jardík avatar 16.4.2009 18:15 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem dement a neumím programovat
    A co se ti tam nezdá?
    Věřím v jednoho Boha.
    default avatar 17.4.2009 23:27 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem dement a neumím programovat

    Třeba, namátkou:

    1. Opakem funcke malloc() není operátor delete, ale funcke free().
    2. BitArray je třída, nikoli struktura. Ano, struct a class je v C++ to samý, ale podle mě je to španě. Má to být class.
    3. Názvy metod třídy jsou zavádějící. Ano, podle Javí notace. :-D
    4. Pak je tam nějaký #undefine, který nemá co oddefinovat.

    Toš tak. Podle mě je to odfláknutý. :-D

    default avatar 17.4.2009 23:27 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem dement a neumím programovat

    Ale já vím o C++ hovno a jsem za to rád. :-D

    default avatar 17.4.2009 23:29 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem dement a neumím programovat

    Takže: Vale, vale — mañana. :-D

    Jardík avatar 18.4.2009 16:34 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem dement a neumím programovat
    1) Opakem funcke malloc() není operátor delete, ale funcke free()
    Na jakém řádku říkám opak? Nějak to nemůžu najít.
    BitArray je třída, nikoli struktura. Ano, struct a class je v C++ to samý, ale podle mě je to španě. Má to být class
    struct a class v C++ není to samý. struct má totiž všechno public a třída private, pokud se neurčí jinak.
    Názvy metod třídy jsou zavádějící. Ano, podle Javí notace.
    Jaké javí notace? Názvy metod si snad můžu vybrat dobrovolně a mně to takhle vyhovuje a psal jsem je takhle dřív, než do nás ve škole javu začli hrotit. Nejprve jsem tedy začínal velkými písmeny na začátku, ale shift moc zdržuje :-)
    Pak je tam nějaký #undefine, který nemá co oddefinovat.
    Je tam #undef a pokud kompilátoru předáte argument na definování GENERATOR (gcc -DGENERATOR), tak ho to oddefinuje.


    A to jste fakt hledal takovou dobu? :-)
    Věřím v jednoho Boha.
    default avatar 19.4.2009 18:51 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem dement a neumím programovat

    Necháme toho, ju? Já totiž C++ nikdy neuměl, neumím a ani umět nebudu. Jen jsem chtěl něco napsat. :-D

    =^..^= AmigaPower® avatar 16.4.2009 00:47 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem dement a neumím programovat
    ...hmmm, pochopim když někdo tady v tý diskuzi na mojí patičku klikne jednou, ale proč to někdo (**.**.34.216) udělal hned 5x během 10ti minut (dnes těsně po půlnoci)??? Nějakej další kočičí úchyl kterýho neznám??? ;-) :-) :-D
    kozzi avatar 16.4.2009 07:50 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem dement a neumím programovat
    Tak možná se jednalo o nějakého robota :-D (spam, vyhledávací). A nebo se tu oběvuje skupinka lidí, kteří jsou za stejnou veřejnou IP, ale o tom pochybuji ;-)
    Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
    Jardík avatar 16.4.2009 08:58 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem dement a neumím programovat
    Tak jsem ti tam párkrát kliknul, ať tě potěším. Zaručeně potěším.
    Věřím v jednoho Boha.
    =^..^= AmigaPower® avatar 16.4.2009 09:35 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem dement a neumím programovat
    ...ale proč pětkrát? :-D Já hned chyt paranoju. :-D Mrkni po 17-18 To vždycky jede na 100% live video... ;-)
    Jardík avatar 16.4.2009 18:13 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem dement a neumím programovat
    Né, já tam kliknul až potom, co jsi to napsal ... asi 10x, pak mě to přestalo bavit.
    Věřím v jednoho Boha.
    =^..^= AmigaPower® avatar 16.4.2009 18:31 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem dement a neumím programovat
    Jestli jsi pan "Czech Technical University" tak jen 8x :-D
    Jardík avatar 16.4.2009 19:25 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem dement a neumím programovat
    Jo, tam jsem byl. Tak jen 8x :-(
    Věřím v jednoho Boha.
    16.4.2009 09:55 dementni.lojzik | skóre: 19 | blog: ze zivota na vsi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem dement a neumím programovat
    Kartezskym soucinem svou vektoru vznikne matice? To jsem teda vazne netusil... kde se o tom da docist vic?:-)
    Jardík avatar 16.4.2009 18:15 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem dement a neumím programovat
    To nás učí na ČVUT, tak to asi je pravda, protože ČVUT je prestižní škola :-)
    Věřím v jednoho Boha.
    kozzi avatar 16.4.2009 22:10 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem dement a neumím programovat
    Ano vznikne.
    Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
    16.4.2009 22:46 Radek Miček | skóre: 23 | blog: radekm_blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem dement a neumím programovat

    Nemáte na mysli maticový součin?

    kozzi avatar 16.4.2009 22:49 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem dement a neumím programovat
    jj mám :-D, viz dole můj příspěvek.
    Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
    kozzi avatar 16.4.2009 22:14 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem dement a neumím programovat
    Ackoliv je pravda ze je to trochu zmatene. Lepe receno ten program hleda 2 vektory (matice) o rozmerech 1 sloupec a n radku a m sloupcu a 1 radek.
    Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
    17.4.2009 09:21 dementni.lojzik | skóre: 19 | blog: ze zivota na vsi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem dement a neumím programovat
    Ano, s tim bych souhlasil. Ale to pochopitelne neni kartezsky soucin...
    kozzi avatar 17.4.2009 17:21 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem dement a neumím programovat
    JJ není, sem to popletl. Ale popravdě bych to takto z toho zadání i pochopil, ale to nemění nic na tom že se nejedná o kartézský součin.
    Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
    Jardík avatar 17.4.2009 22:59 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem dement a neumím programovat
    OT: Jestli http://folderweb.cz patří tobě, tak tam máš chybu. V "Náhodná reference" oba odkazy směřují zpět na ten web, nikoliv na referenci.
    Věřím v jednoho Boha.
    kozzi avatar 17.4.2009 23:48 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem dement a neumím programovat
    jelikoz ta reference jeste neni hotova :-D. je to vse teprve v zacatcich :-D
    Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
    Jardík avatar 18.4.2009 16:36 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem dement a neumím programovat
    Stejnak to jsou pálky ... za statický web vyplácnout 4k, to snad nikdo normální nedá. :-)
    Věřím v jednoho Boha.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.