abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 18:22 | Nová verze

    Byla vydána verze 0.2.0 v Rustu napsaného frameworku Pingora pro vytváření rychlých, spolehlivých a programovatelných síťových systémů. Společnost Cloudflare jej letos v únoru uvolnila pod licencí Apache 2.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 19:11 | Nová verze

    Open source RDP (Remote Desktop Protocol) server xrdp (Wikipedie) byl vydán ve verzi 0.10.0. Z novinek je vypíchnuta podpora GFX (Graphic Pipeline Extension). Nová větev řeší také několik bezpečnostních chyb.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    včera 04:11 | Nová verze

    Rocky Linux byl vydán v nové stabilní verzi 9.4. Přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    9.5. 22:22 | Bezpečnostní upozornění

    Dellu byla odcizena databáze zákazníků (jméno, adresa, seznam zakoupených produktů) [Customer Care, Bleeping Computer].

    Ladislav Hagara | Komentářů: 14
    9.5. 21:11 | Zajímavý článek

    V lednu byl otevřen editor kódů Zed od autorů editoru Atom a Tree-sitter. Tenkrát běžel pouze na macOS. Byl napevno svázán s Metalem. Situace se ale postupně mění. V aktuálním příspěvku Kdy Zed na Linuxu? na blogu Zedu vývojáři popisují aktuální stav. Blíží se alfa verze.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 30
    9.5. 14:33 | Pozvánky

    O víkendu 11. a 12. května lze navštívit Maker Faire Prague, festival plný workshopů, interaktivních činností a především nadšených a zvídavých lidí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    8.5. 21:55 | Nová verze

    Byl vydán Fedora Asahi Remix 40, tj. linuxová distribuce pro Apple Silicon vycházející z Fedora Linuxu 40.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 20
    8.5. 20:22 | IT novinky

    Představena byla služba Raspberry Pi Connect usnadňující vzdálený grafický přístup k vašim Raspberry Pi z webového prohlížeče. Odkudkoli. Zdarma. Zatím v beta verzi. Detaily v dokumentaci.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    8.5. 12:55 | Nová verze

    Byla vydána verze R14.1.2 desktopového prostředí Trinity Desktop Environment (TDE, fork KDE 3.5). Přehled novinek v poznámkách k vydání, podrobnosti v seznamu změn.

    JZD | Komentářů: 0
    7.5. 18:55 | IT novinky

    Dnešním dnem lze již také v Česku nakupovat na Google Store (telefony a sluchátka Google Pixel).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (63%)
     (8%)
     (13%)
     (16%)
    Celkem 158 hlasů
     Komentářů: 11, poslední včera 18:00
    Rozcestník

    Samý otravný bugy - update 3

    26.9.2009 00:13 | Přečteno: 1175× | Jiné | poslední úprava: 28.9.2009 12:33

    Jelikož je to Ubuntu pořád plné samých otravných chyb, které znepříjemňujó prácé áž z toho špǎtně pǐśete, tak jsem je nahlásil, snad už konečně bude to ubuntu použitelnější:

    436625
    433562
    436727
    436918
    Update: 437591 - to je přístup, napíšou pomalu "není třeba, tak si vyliž pr*el", přitom to třeba je, jinak bych to nehlásil.
    Update 2: 437738
    Update 3: 438058

    * moje anglina stojí za velký kulový

           

    Hodnocení: 57 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    saly avatar 26.9.2009 00:46 saly | skóre: 22 | blog: odi_et_amo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samý otravný bugy

    Nahlásit je určitě lepší než nadávat :-)

    Mohli by mi taky zprovoznit uspávání, ale nevím nevím, myslím, že je to pro ně docela minoritní, jelikož, kolik lidí má ntb jako já ... :-(

    multi avatar 26.9.2009 10:02 multi | skóre: 38 | blog: JaNejsemOdsut
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samý otravný bugy
    na bugy ktere se tykaji specifik HW muzes asi rovnou zapomenout, navic vedsinou ten bug casto byva zavinen HW.
    hikikomori82 avatar 26.9.2009 01:26 hikikomori82 | skóre: 18 | blog: foobar | Košice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samý otravný bugy
    Na launchpade som nahlasil asi 10 bugov. Priemerna doba vyriesenia je u mna cca 2 roky. Moc od toho necakaj. Pokial sam nenajdes chybu na nezacnes rosposielat patche, ...
    Grunt avatar 26.9.2009 11:05 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samý otravný bugy
    Pane bože, to jsou teda bugy. Opravdu prioritní důležitost, jinak se v noci bude špatně spát. Já bych ti tam dal BAN už jen tak z principu.
    • Lots of users are not blind
    • and this is just not acceptable for normal user
    A můžu se zeptat jak si na to přišel? Si dělal nějaký výzkum mezi většinou uživatelů? A nebo nepovažuješ čirou náhodou sám sebe za Lots of users nebo snad normal user, že?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    vlastikroot avatar 26.9.2009 11:08 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samý otravný bugy
    Tohle jsou bugy, ktery nevidi nikdo, jen Jardik :-D
    We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
    Grunt avatar 26.9.2009 11:21 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samý otravný bugy
    Jeho oči bych chtěl mít.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Jardík avatar 26.9.2009 12:27 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samý otravný bugy
    To víš, já mám kvalitní S-PVA monitor, tak je tam každá rozmazanice vidět docela dobře a jako sory, ale když chci něco dělat, potřebuju přejít do adresáře s projektem a při tom mám čumět na rozmazaný ikony, když by rozmazaný být nemusely, tak mi to znechutí práci. Když pak chci čumět na náhledy fotek, abych našel tu správnou a ty jsou víc titěrný, než by musely, tak mi to taky znechutí.
    Věřím v jednoho Boha.
    Grunt avatar 26.9.2009 18:52 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samý otravný bugy
    Co? Jak rozmazané? Kde rozmazané? Já nic nevidím, pošli screenshot.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Jardík avatar 26.9.2009 19:17 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samý otravný bugy
    Screenshot je v bugreportu, tak si posluž.
    Věřím v jednoho Boha.
    Grunt avatar 26.9.2009 20:11 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samý otravný bugy
    Nebudu lhát, jsem z toho absolutní jelen. Co se ti nezdá na tom, že dáš zoom na 66% a ono se to zmenší? A nebo se ti nelíbí, že se to při zmenšení rozmaže? Nebo jak?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Jardík avatar 26.9.2009 23:44 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samý otravný bugy
    Bože ... když je zoom nastaven na těch 66%, tak se zobrazují normálně 32x32 ikony (při 100% je to 48x48).

    1) V humanity tématu spousta 32x32 ikon chybí a tak se použijí 48x48 ikony, zmenší se a je to pak hnusně rozmazaný.

    2) Při zoomu 66% si nautilus vesele načítá náhledy správně v 32x32, ale pak je z mně neznámého důvodu ještě zmenší, i když jsou ve správné velikosti, a proto jsou menší a rozmazané. U zoomu 100% načítá 48x48 náhledy, ty nezmenšuje a zobrazí je správně.
    Věřím v jednoho Boha.
    Grunt avatar 27.9.2009 11:05 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samý otravný bugy
    Nechci ti do toho kecat, ale všiml sis(pokud bereme do úvahy ten screenshot), že se to zobrazuje jako obrázky a ne jako ikony a když dáš zoom 66% tak se to prostě zmenší na 66% i kdyby to mělo 2x2 nebo 256x256 a zcela to ignoruje tvoje velikosti ikon? Ale jestli jsem to správně pochopil, vadí ti, že ikony které u velikosti 32x32 chybí jsou vzaty z 48x48 a přeškálované na 32x32(čímž se zničí to ohraničení těch ikon a jiné hrany), je to tak?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Jardík avatar 27.9.2009 14:37 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samý otravný bugy
    že se to zobrazuje jako obrázky a ne jako ikony a když dáš zoom 66% tak se to prostě zmenší na 66%
    A to je špatně, nebo je špatně, že se při 66% nenačtou 48x48 ikony a nezmenší se na 32x32 i když 32x32 ikony existují. Je to nejednotné chování a to je špatně. Nechápu, proč dodnes v nautilovi nejdou zmenšit ikony. To je každej slepej, že mu 48x48 vyhovujou? Vždyť jsou velký jakkráva a nic se tam nevejde!
    Věřím v jednoho Boha.
    Grunt avatar 27.9.2009 14:46 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samý otravný bugy
    Tak teď nevím kdo z nás je jelito a kdo nechápe koho. Zkusím to ještě jednou: To co v tom screenshotu zobrazuješ je bráno jako obrázky jako každé jiné a ne jako ikony. Jinde než ve Windows nic takového jako ikony neexistuje(pod pojmem ikony si představuju něco ve smyslu *.ico). Jak to má vědět, že někde je menší a lépe vyrenderovaná verze obrázku? Prostě to vezme to co je v té složce, přeškáluje to a hotovo. Velikost systémových ikon se zadává jinde a ty už, pokud teda dobře vím, škáluje jen v nezbytně nutných případech, ale jinak to bere ty menší velikosti. A nebo problém leží někde jinde?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    hikikomori82 avatar 27.9.2009 16:00 hikikomori82 | skóre: 18 | blog: foobar | Košice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samý otravný bugy
    Ok. Ja uz som ho pochopil. V nautile je standardna velkost ikon 48x48. Ak je tam nejaky mensi obrazok (napr. 32x32) tak sa zvacsi na 48x48. On ma nastavenu velkost zobrazenia ikon na 32x32. Takze vsetky ikony sa zmensia na 32x32.

    On si pozera obrazky 32x32 a su rozmazane, pretoze najprv sa zvacsili na 48x48 a potom sa zmensili na 32x32.

    Cielom bugreportu je docielit, aby ked ma obrazok po zohladneni toho ake velke ikony uzivatel chce rovnaku velkost ako samotny obrazok, aby sa jednoducho zobrazil tak ako je, nie 2x scalovat ho.

    To ze v /usr/share/icons su predrenderovane ikony pre rozne rozlisenia s tymto nema nic spolocne, pouzil to ako priklad obrazku rozmeru 32x32. Mohol pouzit akykolvek iny obrazok rozmeru 32x32 aby nevzniklo toto nedorozumenie.
    Grunt avatar 27.9.2009 16:05 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samý otravný bugy
    Aha, takže jsem nechápal já. Abych pravdu řekl, tak jsem si toho v životě nevšiml.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Grunt avatar 27.9.2009 16:38 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samý otravný bugy
    No tak abych pravdu řekl, funguje to skutečně nějak divně. Ovšem chybu bych tak ani neviděl v Nautilovi samotném jako spíš v tom nějakém libsvg nebo co to na renderování SVG používá. Podotýkám, že třeba access.svg, accessibility-directory.svg a ax-applet.svg jsou všechno odkaz na jeden a ten samý obrázek. Ještě je dost možné, že se to nějak řídí podle spotřeby procesorového času a když by ho to žralo moc tak radši přejde na renderování v menším rozlišení a následnému škálování. I když to také dost dobře nechápu, protože SVG grafiku by měl renderovat nějaký ten obvod v grafice a ne se to dělat softwarově, ne? A ještě by mě zajímalo jak si na to z toho screenshotu přišel. To jsem vážně tak nechápavý?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    default avatar 27.9.2009 21:16 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samý otravný bugy
    Příloha:

    Abych řekl pravdu, tak jsem teď lehce rozladěn. V příloze je vidět plynulé škálování tak, jak jej dělá OS X. Z bitmap! Žádný SVG!

    Čekal bych spíš problémy se škálováním bitmap než s renderováním SVG… 

    Grunt avatar 27.9.2009 21:21 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samý otravný bugy
    Čekal bych spíš problémy se škálováním bitmap než s renderováním SVG…
    No ono to v prvé řadě nemělo škálovat vůbec, ale mělo to na požadovanou velikost prostě SVG kdekoliv vyrenderovat a hotovo. Jinak je jasné, že fast bilinear škálovačka nic moc, ale je zase ze všech po Nearest-neighbor asi nejrychlejší.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    default avatar 27.9.2009 21:29 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samý otravný bugy
    Jinak je jasné, že fast bilinear škálovačka nic moc, ale je zase ze všech po Nearest-neighbor asi nejrychlejší.

    Ta sprostá slova mě absolutně nezajímají. Prostě to vypadá zprdele a hotovo. Ať si to pojmenuješ sebeintelektuálněji. :-D Promiň.

    Když je to v SVG, má to být vostrý. Apple umí udělat ostré škálování z bitmap. V případě Nautilu se jedná o vyrenderování do konečného rozlišení. Jak je možné, že to není ostré?

    Z vlastní skušenosti vím, že renderování vektorů není zadarmo. Sám tady mám pár PDF, který se na mým stroji vykreslují déle, než bych si představoval.

    Podle mě cesta přes SVG nevede. Broken by design. :-D

    Ikonky ať jsou klidně v SVG. Ale při instalaci programu by se měly vyrenderovat do několika verzí podle velikosti. A při zobrazování jen škálovat tyto bitmapy. Jednoduché, elegantní a v praxi ověřené. :-D

    Grunt avatar 27.9.2009 21:39 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samý otravný bugy

    Ta sprostá slova mě absolutně nezajímají. Prostě to vypadá zprdele a hotovo. Ať si to pojmenuješ sebeintelektuálněji. :-D Promiň.

    Když je to v SVG, má to být vostrý. Apple umí udělat ostré škálování z bitmap. V případě Nautilu se jedná o vyrenderování do konečného rozlišení. Jak je možné, že to není ostré?

    Jak říkám, ono to vypadá, že to vyrenderuje(tak na 16x16, protože jsem schopen i přes vyhlazení rozpoznávat jednotlivé pixely) a pak do konečné velikosti vyškáluje. A z 16x16 do 100x100 by z toho obrázek ostrý jak Lanžhotský kord neudělal ani Mac.

    Z vlastní skušenosti vím, že renderování vektorů není zadarmo. Sám tady mám pár PDF, který se na mým stroji vykreslují déle, než bych si představoval.

    Podle mě cesta přes SVG nevede. Broken by design.

    Když by na tom pracovala grafika?
    Ikonky ať jsou klidně v SVG. Ale při instalaci programu by se měly vyrenderovat do několika verzí podle velikosti. A při zobrazování jen škálovat tyto bitmapy. Jednoduché, elegantní a v praxi ověřené.
    Keš na grafice a bylo by to ještě rychlejší.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    default avatar 27.9.2009 21:55 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samý otravný bugy

    Řeknu to ve stručnosti.

    Píše se rok 2009 a přesto chodím do tiskáren s vektory v CMYKu a bez dalších blbin jako je průhlednost a tak podobně. Přestože to software podporuje minimálně deset let. Když je v PS či PDF vložen obrázek v RGB s ICC profilem, RIPy si na tom spolehlivě vylámou zuby. OPI se každý vyhýbá.

    A ty RIPy, který nedělají nic jiného, než že renderují vektory na bitmapy, nejsou žádná ořezávátka. Dělají svou práci kurva dobře.

    Tak mi řekni, jak by něco tak složitýho, na čem společnosti jako EFI či Scitex dělají desetiletí, mělo být alespoň na stejné úrovni v grafické kartě.

    Podle mě je to jen velké sousto. Renderovat vektory byť na grafické kartě je podle mě stále více náročnější, než šoustat bitmapy. A teď si představ, že né každé výstupní zařízení je vector-renderer enabled.

    Já prostě nevím. :-/

    default avatar 27.9.2009 21:59 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samý otravný bugy

    Ale nechme toho. Já o tom vím hovno a víc o tom vědět nechci. Stačí mi vědět, co všechno můžu použít, když jdu do tiskárny. A jestli se to renderuje minutu nebo hodinu — to mi žíly netrhá. :-D

    Grunt avatar 27.9.2009 23:26 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samý otravný bugy
    Tak jako ne že bych tomu rozuměl o něco víc (do nedávné diskuse o Xorg jsem si myslel, že se jen posílají pixmapy do framebufferu), ale od toho v té grafice ten rasterizér je, ne?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    default avatar 28.9.2009 09:41 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samý otravný bugy

    Jistě. Ale rozhodně nebude podporovat všechny ty vychytávky, co si můžeš naklikat v Inkscape či Illustratoru. Myslím si, že operace nad bitmapami jsou v grafické kartě dostatečně efektivní s velmi dobrým výsledkem pro uživatele. Tak proč toho nevyužít?

    Takže beztak budeš muset to SVG nějak předpřipravit či předrenderovat — zjednodušit na operace, které grafická karta podporuje. A to je určitě složitější, než nahrát bitmapu do paměti a předhodit pointer. :-D

    Ale to ať si vyřeší kompetentní osoby. :-) (Už si zase "meju ruce". :-D)

    Grunt avatar 27.9.2009 21:23 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samý otravný bugy
    Jinak znovu říkám, bitmapu ne-e. Vektorová grafika je pro GUI mnohem lepší, teda pokud zrovna funguje jeho vykreslování na grafické kartě.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    default avatar 27.9.2009 21:31 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samý otravný bugy

    Mě nepřesvědčíš. :-D Kluku! :-D

    Grunt avatar 27.9.2009 21:39 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samý otravný bugy
    Já nikoho přesvědčovat nebudu, protože o tom přesvědčen sám. A KDE4 s nVidií je toho důkazem.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Grunt avatar 27.9.2009 21:41 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samý otravný bugy
    protože o tom nejsem přesvědčen sám.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Grunt avatar 27.9.2009 16:38 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samý otravný bugy
    Sakra, screenshot ještě.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Jardík avatar 26.9.2009 12:33 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samý otravný bugy
    Myslíš, že by ten BAN k něčemu byl? Jak to udělají? Zablokují účet? Udělám nový. Zablokujou IP - ale ta se mi třeba za změní (nemám totiž od O2 placenou statickoou, i když zatím se mi změnila jen jednou za 3 roky), navíc "chytrého" uživatele blok IP nezastaví, maximálně ho to donutí udělat krok navíc - nastavit proxy.
    Věřím v jednoho Boha.
    26.9.2009 20:53 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samý otravný bugy
    <vtip> Vytvoří AI, které detekuje irelevantní příspěvky a bude je mazat :-D </vtip>.
    Jardík avatar 26.9.2009 23:45 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samý otravný bugy
    Škoda, že si nenapsal UI, zeptal bych se "Umělý igelit?" :-)
    Věřím v jednoho Boha.
    default avatar 26.9.2009 14:33 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samý otravný bugy

    Já s ním souhlasím. Na koncového uživatele působí první pohled. To co je pod kapotou ho zajímá (a také nemusí) až v druhém kroku. A když ta kapota je hned z továrny nabouraná? :-D

    26.9.2009 11:48 xurpha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samý otravný bugy

    Ubuntu a použitelný? hahaha

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.