abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
dnes 16:55 | Nová verze

Nová čísla časopisů od nakladatelství Raspberry Pi: MagPi 108 (pdf), HackSpace 45 (pdf) a Wireframe 52 (pdf).

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
dnes 16:44 | Zajímavý projekt

Jeff Geerling, který se věnuje mj. testování kompatibility různých komponent s Raspberry Pi, oznamuje, že se mu podařilo dosáhnout povolení SATA ve výchozí konfiguraci jádra Raspberry Pi OS, oficiální distribuce pro Raspberry Pi. Zavádění systému ale zatím není připraveno na start ze SATA úložiště.

Fluttershy, yay! | Komentářů: 0
dnes 16:33 | Zajímavý projekt

Emmanuele Bassi oznámil spuštění nového webu s dokumentací pro vývojáře aplikací pro desktopové prostředí GNOME. Web je generován pomocí nástroje Sphinx. Starý web je stále dostupný.

Fluttershy, yay! | Komentářů: 0
dnes 02:11 | Pozvánky

Týden po online konferenci LibreOffice, ve dnech 30.9.-1.10., proběhne dvoudenní konference COOL days 2021 firmy Collabora, zaměřená na Collabora Online. Collabora Online je výkonná online kancelář založená na LibreOffice, která podporuje všechny hlavní formáty dokumentů, tabulek a prezentací a kterou můžete integrovat do vlastní infrastruktury.

… více »
Zdeněk Crhonek | Komentářů: 0
včera 18:11 | IT novinky

Hra, resp. interaktivní vyprávění Wanderlust: Transsiberian je na portále GOG.com zdarma, akce trvá do 3. srpna.

Fluttershy, yay! | Komentářů: 0
včera 18:00 | Nová verze

Dokumentační tým LibreOffice vydává příručku LibreOffice Draw 7.1. LibreOffice Draw umožňuje vytvořit cokoli od rychlého náčrtu až po složitou kresbu a poskytuje prostředky pro komunikaci pomocí grafiky a diagramů. S maximální velikostí stránky 300 × 300 cm je Draw vynikajícím balíkem pro tvorbu technických výkresů, brožur, plakátů a mnoha dalších dokumentů. Draw manipuluje s grafickými objekty, seskupuje je, ořezává, používá

… více »
Zdeněk Crhonek | Komentářů: 0
včera 12:00 | Komunita

Je poslední pátek v červenci, a proto všem systémovým administrátorům vše nejlepší k dnešnímu Dni systémových administrátorů (System Administrator Appreciation Day).

Ladislav Hagara | Komentářů: 12
včera 09:00 | Komunita

Projekty GCC a glibc již nevyžadují po přispěvatelích převedení autorských práv (copyright assignment) na FSF (Nadace pro svobodný software). Projekt GCC to oznámil 1. června. Projekt glibc 28. července.

Ladislav Hagara | Komentářů: 7
včera 08:00 | Komunita

FSF (Nadace pro svobodný software) vyzývá k napsání studií věnovaných filozofickým a právním otázkám kolem GitHub Copilota. Vybrané studie budou publikovány na stránkách FSF a odměněny částkou 500 dolarů.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
včera 07:00 | Zajímavý software

Společnost OpenAI na svém blogu představila open source programovací jazyk a překladač Triton (GitHub). Jazyk je určený pro paralelní programování na GPU.

Ladislav Hagara | Komentářů: 1
Preferuji
 (64%)
 (27%)
 (9%)
Celkem 390 hlasů
 Komentářů: 70, poslední 28.7. 15:20
Rozcestník
Štítky: není přiřazen žádný štítek




Vložit další komentář
Jendа avatar 16.8.2009 18:15 Jendа | skóre: 77 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Blok - datábáze ISP cenzurujících Internet
Hele, on je cenzor, ale sloveso je cenzurovat. Jdu to opravit...
Je to vlastně jenom taková obyčejná mikrovlnka, jenom otevřená ven.
16.8.2009 18:19 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Blok - datábáze ISP cenzurujících Internet
Nejsou ty obrázky sice profesionální, ale snaha se cení. Navíc se mi líbí, jak má ten smutný smajlík zkřivenou držku - fakt tam jdou cítit emoce :-D! Taky nejsem grafik...
Baník pyčo!
16.8.2009 18:22 freshmouse
Rozbalit Rozbalit vše Re: Blok - datábáze ISP cenzurujících Internet
Příloha:

Ahoj Jendo, v příloze máš návrh obrázku pro liberálního poskytovatele.

Max avatar 16.8.2009 18:31 Max | skóre: 69 | blog: Max_Devaine
Rozbalit Rozbalit vše Re: Blok - datábáze ISP cenzurujících Internet
To by jsi nebyl ty, kdyby jsi zase nenapsal nějakou kokotinu, co? :)
Zdar Max
Měl jsem sen ... :(
16.8.2009 18:33 freshmouse
Rozbalit Rozbalit vše Re: Blok - datábáze ISP cenzurujících Internet

Nebyl. ;-)

16.8.2009 18:45 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Blok - datábáze ISP cenzurujících Internet
To srdce vypadá víc jak prdel než jako srdce...
Baník pyčo!
16.8.2009 18:46 freshmouse
Rozbalit Rozbalit vše Re: Blok - datábáze ISP cenzurujících Internet

Jako dětská?

AsciiWolf avatar 16.8.2009 19:03 AsciiWolf | skóre: 40 | blog: Blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Blok - datábáze ISP cenzurujících Internet

Bacha, aby z toho nebylo kinderporno... :-P

16.8.2009 19:03 Michal Kubeček | skóre: 71 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Blok - datábáze ISP cenzurujících Internet
Příloha:
To má být úsměv? Tohle je úsměv… :-)
16.8.2009 18:50 Neel | skóre: 10
Rozbalit Rozbalit vše Re: Blok - datábáze ISP cenzurujících Internet
Možná by to chtělo vylepšit i stránky a přidat ke smajlíku odkaz na ně.
Jendа avatar 16.8.2009 18:52 Jendа | skóre: 77 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Blok - datábáze ISP cenzurujících Internet
přidat ke smajlíku odkaz na ně.
Že by ten obrázek mohl být klikací? Budiž.
Je to vlastně jenom taková obyčejná mikrovlnka, jenom otevřená ven.
Jendа avatar 16.8.2009 19:03 Jendа | skóre: 77 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Blok - datábáze ISP cenzurujících Internet
Recykloval jsem jeden starší grafický návrh loga a dal ho do hlavičky, takže to teď určitě vypadá ještě dementněji než předtím :-).
Je to vlastně jenom taková obyčejná mikrovlnka, jenom otevřená ven.
Jakub Lucký avatar 16.8.2009 19:12 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Blok - datábáze ISP cenzurujících Internet
Ale můj O2 vypadá, že nefiltruje (CDMA, O2 DNS)... Teda, nenašel jsem moc příkladů, ale stejně...
If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
16.8.2009 19:14 Michal Kubeček | skóre: 71 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Blok - datábáze ISP cenzurujících Internet
On asi jediný věrohodný způsob, jak to zjistit, by byl skriptík na straně klienta, který by si zkusil stáhnout pár "závadných" stránek a posuzoval to podle výsledku.
Jendа avatar 16.8.2009 19:17 Jendа | skóre: 77 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Blok - datábáze ISP cenzurujících Internet
Nevím, ty filehostingy už opravili, nicméně podle tiskového prohlášení prostě filtrují. Tip na nějakou stránku, která je podle IWF zablokovaná? Na wikileaks jsem žádné leaknuté seznamy IWF nenašel.
Je to vlastně jenom taková obyčejná mikrovlnka, jenom otevřená ven.
16.8.2009 21:24 Vantomas | skóre: 31 | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Blok - datábáze ISP cenzurujících Internet
Na wikileaks je seznam ACMA, nektery ty odkazy jeste fungujou a obcas vypada, ze se tam nachazi neco mladsiho nez by melo byt, mozna to bude blokovane i u IWF.

https://secure.wikileaks.org/wiki/Australian_government_secret_ACMA_internet_censorship_blacklist,_6_Aug_2008
Jakub Lucký avatar 17.8.2009 00:11 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Blok - datábáze ISP cenzurujících Internet
Tak jsem se proklikal prvními asi 30ti odkazy... A docela slušný věcičky tam jsou, nic mě neblokovalo (02 CDMA, O2 DNS (160.218.10.200))
If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
16.8.2009 19:21 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Blok - datábáze ISP cenzurujících Internet
Nakonec mi to nedalo a zkusil jsem něco vyrobit. Použil jsem inkscape a můj oblíbený formát svg, ale ještě jednou - nejsem grafik.
Baník pyčo!
16.8.2009 19:24 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Blok - datábáze ISP cenzurujících Internet
Místo xxx.com patří název poskytovatele.
Baník pyčo!
16.8.2009 19:28 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Blok - datábáze ISP cenzurujících Internet
Příloha:
A on tam ten soubor nějak není ;-).
Baník pyčo!
16.8.2009 19:32 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Blok - datábáze ISP cenzurujících Internet
Příloha:
Hm, vidím, že pokud nemáte stejné fonty, tak se rozjede centrování, tady jsou fonty převedené na křivku. Ale tak vycentrovat to v inkscape není problém, stačí označit celý banner a dát Objekt -> Zarovnat a rozmístit (pokud bys ty fonty měnil, přidávat text).
Baník pyčo!
Jendа avatar 16.8.2009 19:59 Jendа | skóre: 77 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Blok - datábáze ISP cenzurujících Internet
Jenom jsem v tom prvním návrhu musel horizontálně vycentrovat nápis CENZURA v těch "značkách" a pak jsem zápasil s centrováním textu vykresleného GDčkem :-)
  $aTextBox = imagettfbbox(10, 0, './VeraBd.ttf', $sIspName);
  $iSirka = $aTextBox[2] - $aTextBox[0];
  // prostředek textu chci v 102px
  // takže začátek bude ve 102-šířka/2
  ImageTTFText($rObrazek, 10, 0, 102 - $iSirka / 2, 76, $iBarva, './VeraBd.ttf', $sIspName);
Je to tam.
Je to vlastně jenom taková obyčejná mikrovlnka, jenom otevřená ven.
Luk avatar 16.8.2009 20:06 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Blok - datábáze ISP cenzurujících Internet
Příloha:
Tady je další použitelná verze obrázku (taková menší). Nejdřív verze pro cenzory.
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
Luk avatar 16.8.2009 20:07 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Blok - datábáze ISP cenzurujících Internet
Příloha:
A ještě verze pro ty, kteří necenzurují. Na výšku se to liší, takže je to jen pro použití tam, kde to nevadí.
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
Luk avatar 16.8.2009 20:07 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Blok - datábáze ISP cenzurujících Internet
Sakra, je to nějaké moc světlé, ještě to trochu upravím.
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
Luk avatar 16.8.2009 20:14 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Blok - datábáze ISP cenzurujících Internet
Příloha:
Tady to je.
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
otasomil avatar 16.8.2009 20:13 otasomil | skóre: 39 | blog: puppylinux
Rozbalit Rozbalit vše Re: Blok - datábáze ISP cenzurujících Internet

Luku sak to staci, jakapak grafika. Ucel to splni na 100 %.

K čemu hudba, která nevede k extázi... Stop MDMA !!! I spam umí být roztomilý
16.8.2009 20:09 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Blok - datábáze ISP cenzurujících Internet
Jaká čest :-).
Baník pyčo!
16.8.2009 20:11 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Blok - datábáze ISP cenzurujících Internet
skvělý projekt, fandím!

Možná by nebylo od věci napsat nějaký skriptík, který by si stáhl ze stránek projektu seznam "závadných" stránek a skusil je wgetovat. Lidi by tak mohli ověřovat svoje ISP a aktualizovat databázi.
Seznam by samozřejmě bylo nutné vytvořit a udržovat. Obsahoval by v každé položce jednak URL stránky a zadruhé nějaký kousek zdrojáku té stránky, aby skriptík pokudmožno jednoznačně poznal, dostal-li wgetem správnou stránku či jen informaci vod ISP.

Bohužel v Bashi umím kulový a dělat to v C/C++ mi přijde krapet overkill... :-( Nadruhou stranu cross-platformita by prospěla, co myslíte...
Jendа avatar 16.8.2009 20:23 Jendа | skóre: 77 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Blok - datábáze ISP cenzurujících Internet
Možná by nebylo od věci napsat nějaký skriptík, který by si stáhl ze stránek projektu seznam "závadných" stránek a skusil je wgetovat. Lidi by tak mohli ověřovat svoje ISP a aktualizovat databázi.
je nám líto, ale seznam blokovaných internetových stránek Vám nemůžeme poskytnout ani zpřístupnit jiným způsobem, jelikož jsme vázáni smlouvou s IWF.
To já v Bashi trochu i umím, ale musel bych nejdřív někde sehnat seznam blokovaných stránek :-). Když oni vlastně ani nezveřejňují, co blokují... A taky to tak! Odkazy na dětské porno... ;-)

Ještě bych chtěl postavit checker "jste blokováni v síti O2/VF", ve vedlejší diskuzi je zveřejněna i adresa O2 DNS serveru, ale zase - odkazy z diskuze na Lupě mi už v sobotu, kdy jsem se dostal k počítači s použitelným připojením, fungovaly, takže to nemám jak testnout.
Je to vlastně jenom taková obyčejná mikrovlnka, jenom otevřená ven.
Jakub Lucký avatar 17.8.2009 00:10 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Blok - datábáze ISP cenzurujících Internet
no, můžeš to zkusit dávat mně... Já mám O2 CDMA, DNS 160.218.10.200
If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
Jendа avatar 16.8.2009 20:40 Jendа | skóre: 77 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Blok - databáze ISP cenzurujících Internet
Přidal jsem seznam stylů i s náhledy.

Nějaké nápady, co dát do hlavičky?
Je to vlastně jenom taková obyčejná mikrovlnka, jenom otevřená ven.
Luk avatar 16.8.2009 20:42 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Blok - databáze ISP cenzurujících Internet
Funkční test je již součástí mého blogu ;-)
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
Jendа avatar 16.8.2009 20:50 Jendа | skóre: 77 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Blok - databáze ISP cenzurujících Internet
Nezávisle na sobě jsme si to tam oba dali :-)

Nevíš, jak donutit php-gd, aby zachovalo průhlednost? Obzvláště u té HF šablony to vypadá dost blbě, když má kulaté růžky.
Je to vlastně jenom taková obyčejná mikrovlnka, jenom otevřená ven.
Jendа avatar 16.8.2009 21:08 Jendа | skóre: 77 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Blok - databáze ISP cenzurujících Internet
To fakt musím nejdřív nakreslit průhledný obdélník a potom do něj pomocí imagecopy() plácnout ten png obrázek? Než to zrealizuji, nenapadá někoho něco lepšího?
Je to vlastně jenom taková obyčejná mikrovlnka, jenom otevřená ven.
Jendа avatar 16.8.2009 21:13 Jendа | skóre: 77 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Blok - databáze ISP cenzurujících Internet
Tak dobrý, ono mu jenom stačilo před vykreslením nastavit imagealphablending na false a imagesavealpha na true.
Je to vlastně jenom taková obyčejná mikrovlnka, jenom otevřená ven.
Luk avatar 16.8.2009 21:28 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Blok - databáze ISP cenzurujících Internet
Co to raději převést předem? Prostě z toho udělat PNG třeba v GIMPu...
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
Jendа avatar 16.8.2009 22:28 Jendа | skóre: 77 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Blok - databáze ISP cenzurujících Internet
Jenže když mám PNG, které má některé části průhledné, načtu ho (ImageCreateFromPNG), napíšu do něj text (ImageTTFText) a vykreslím znovu PNG (ImagePNG), tak jsou ve výsledku ty bývalé průhledné části bílé.
Je to vlastně jenom taková obyčejná mikrovlnka, jenom otevřená ven.
Luk avatar 16.8.2009 22:40 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Blok - databáze ISP cenzurujících Internet
Hmmm... Tak to tedy nevím. Když ale koukám do dokumentace k php-gd, je tam v diskusi uveden postup, který by mohl zabrat:
$img = imagecreatefrompng($file); // open image
imagealphablending($img, true); // setting alpha blending on
imagesavealpha($img, true); // save alphablending setting (important)
Tak to kdyžtak zkus vyzkoušet takto.
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
Luk avatar 16.8.2009 22:42 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Blok - databáze ISP cenzurujících Internet
Aha, výše vidím, že už o tom víš. Tak nic...
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
Luk avatar 16.8.2009 21:31 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Blok - databáze ISP cenzurujících Internet
Přichází cenzura Internetu. Jsem zvědav, jestli to tam vydrží ;-)
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
Bluebear avatar 16.8.2009 22:34 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Blok - databáze ISP cenzurujících Internet
Zvýšil jsem ti karmu :-D
To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
Luk avatar 16.8.2009 22:40 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Blok - databáze ISP cenzurujících Internet
Díky ;-)
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
Kamil Páral avatar 16.8.2009 22:06 Kamil Páral | skóre: 13 | blog: Kamil Páral | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Blok - databáze ISP cenzurujících Internet

Výborně! Co mi chybí:

1. Nějaké bannery menší velikosti

2. Bannery s průhledným pozadím, případně hodící se na tmavé pozadí

3. Stručná stránka, kde se bude vysvětlovat, o co vlastně jde (a budou tam odkazy dál). Zatím odkazuju na tento blog

http://lukasjelinek.blog.idnes.cz/c/97225/Prichazi-cenzura-Internetu.html

ale tím pádem člověk zase ztrácí možnost dozvědět se, jak si ikonku přidat na vlastní stránky. Ideální by bylo stručné vysvětlení přímo na blok.hrach.ue.

 

Jinak výborný nápad, podporuji.

Jendа avatar 16.8.2009 22:38 Jendа | skóre: 77 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Blok - databáze ISP cenzurujících Internet
1. Nějaké bannery menší velikosti
Pracuje se, viz la_negra dole. Teď jsem portoval počítadlo z IPv6db :-) (mimochodem, už funguje)
2. Bannery s průhledným pozadím, případně hodící se na tmavé pozadí
Dobrý nápad, rozbíjení průhledného pozadí je už opraveno (viz o vlákno výše), kouknu na ikonky la_negra a zkusím invertovat černou a zesvětlit zelenou a červenou.
3. Stručná stránka, kde se bude vysvětlovat, o co vlastně jde (a budou tam odkazy dál). Zatím odkazuju na tento blog

http://lukasjelinek.blog.idnes.cz/c/97225/Prichazi-cenzura-Internetu.html
Jo, přečtu, sepíšu atd. Stávající text
Blok je databáze českých a slovenských poskytovatelů cenzurujících Internet.
asi nestačí, chtělo by to nějaké manifesto, že opravdu nejsme pedofilové :-P a tak...

Btw. ten Lukův checker.php používá to API? Jak se mu to povedlo narvat do 501 bajtů? :-)
ale tím pádem člověk zase ztrácí možnost dozvědět se, jak si ikonku přidat na vlastní stránky. Ideální by bylo stručné vysvětlení přímo na blok.hrach.ue.
Vždyť tam je (hned pod statistikou, první v "co si přejete").

Hergot, to je blbá adresa... Pokusím se kontaktovat Frantu, jak je to s jeho Kinderporno.cz.
Jinak výborný nápad, podporuji.
Osobně doufám, že tabulka `isp` zůstane u dvou řádků :-)
Je to vlastně jenom taková obyčejná mikrovlnka, jenom otevřená ven.
Luk avatar 16.8.2009 22:51 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Blok - databáze ISP cenzurujících Internet
Jak se mu to povedlo narvat do 501 bajtů?
Spíš jak je možné, že je to tak velké? :-D Dělám tam nějaké kontroly (i když na ně pak nereaguji korektně), takže by to mohlo být menší. I nějaký ten syntaktický balast by mohl zmizet a dalo by se to jistě udělat celé inteligentnější (je to quick&dirty).

Tady je kdyžtak zdroják.
Osobně doufám, že tabulka `isp` zůstane u dvou řádků
Obávám se, že bude brzy jen jeden. Cenzurovat budou všichni :-(
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
Jendа avatar 16.8.2009 22:59 Jendа | skóre: 77 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Blok - databáze ISP cenzurujících Internet
1. Nějaké bannery menší velikosti

2. Bannery s průhledným pozadím, případně hodící se na tmavé pozadí
Zkus la_negra a la_negra-neg.
Je to vlastně jenom taková obyčejná mikrovlnka, jenom otevřená ven.
deyia avatar 16.8.2009 22:10 deyia
Rozbalit Rozbalit vše Re: Blok - databáze ISP cenzurujících Internet
Přílohy:
Zkusila jsem udělat nějaké ikonky 88 x 31, ale upozorňuju že nejsou nic extra ;-)
Jendа avatar 16.8.2009 22:59 Jendа | skóre: 77 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Blok - databáze ISP cenzurujících Internet
Ale jó, hezký. Přidáno (i v invertované a zesvětlené variantě).
Je to vlastně jenom taková obyčejná mikrovlnka, jenom otevřená ven.
17.8.2009 15:30 skonciljsem | skóre: 20
Rozbalit Rozbalit vše Re: Blok - databáze ISP cenzurujících Internet

Ha, co bys chtěla, na stránky, co spravuju, jsem dal ty tvoje. Jsou prima, abys věděla.

Bluebear avatar 16.8.2009 22:40 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Blok - databáze ISP cenzurujících Internet
Dobrý článek (i ten na tvém druhém blogu), ale obávám se, že v tomto případě se bojuje proti přívalu. Totiž, většina lidí (a tedy voličů) má jiné starosti, často z krátkodobého hlediska naléhavější (jak si udržet práci, rodinu, zaplatit účty, nakrmit a obléci děti...). I když mnozí chápou, jak je otázka svobody slova důležitá, už prostě nemají čas ani energii se tím nějak zabývat.
To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
Jendа avatar 16.8.2009 22:54 Jendа | skóre: 77 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Blok - databáze ISP cenzurujících Internet
(i ten na tvém druhém blogu)
Já mám dva blogy? Pozor, já jsem Jenda, ten na idnes je Luka :-)

No když už nic, tak jsem se na tom alespoň naučil dělat s gd :-)
Je to vlastně jenom taková obyčejná mikrovlnka, jenom otevřená ven.
Nicky726 avatar 16.8.2009 22:42 Nicky726 | skóre: 56 | blog: Nicky726
Rozbalit Rozbalit vše Re: Blok - databáze ISP cenzurujících Internet
Tak nejenže vidím ospalého pajďuláka s IPv4 ale ještě k tomu hrozivý nápis cenzura. Měnil jsem DNS servery měl bych tedy teď být cenzura-free?
Enjoy the detours. There you’ll find the things more important than what you want. (Hunter x Hunter)
Luk avatar 16.8.2009 22:52 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Blok - databáze ISP cenzurujících Internet
Jenže je otázka, zda to pomůže. Je klidně možné, že to brzy nebude založeno na DNS - odpovědi O2 tomu totiž nasvědčují.
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
Bluebear avatar 16.8.2009 23:33 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Blok - databáze ISP cenzurujících Internet
Z dlouhodobého hlediska to určitě nepomůže, ale tohle je klasický problém "pancíř versus dělo", kde existují jen krátkodobá řešení. Prostředky používané k cenzuře se budou zdokonalovat a těm, kdo ji nechtějí přijmout, nezbývá, než držet krok a vyvíjet nové a nové prostředky, jak cenzurou proniknout.

Samozřejmě, že tohle soutěžení pěkně blokuje finanční zdroje a intelektuální kapacity na obou stranách - ty zdroje a kapacity, které nám chybí například na hledání léků proti těžkým chorobám. Ale to je holt naše společnost - tak to vypadá, když mocní tohoto světa nevidí přes okraj svého naditého měšce.
To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
Luk avatar 17.8.2009 00:19 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Blok - databáze ISP cenzurujících Internet
těm, kdo ji nechtějí přijmout, nezbývá, než držet krok a vyvíjet nové a nové prostředky, jak cenzurou proniknout
Problém je, že cenzoři si mohou pomáhat právními prostředky (podobně, jako se stalo třeba v případě DRM). Za pokusy obcházet cenzuru se mohou ukládat drakonické tresty, a to třeba i s využitím povinnosti vypovídat i proti sobě samému (zatím by u nás byla takové povinnost protiústavní, ale při velké politické shodě není problém LZPS změnit), tedy například sdělit nějaké heslo.
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
Jakub Lucký avatar 17.8.2009 00:13 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Blok - databáze ISP cenzurujících Internet
If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
unknown_ avatar 17.8.2009 11:08 unknown_ | skóre: 30 | blog: blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Blok - databáze ISP cenzurujících Internet
Peknej pocit :-). Ackoli momentalne pouzivam BT, tak se mi zobrazilo necenzurovano (mam pocit, ze BT cenzuruje, ale nevim, zatim sem na nic nenarazil). Mozna by to v pripade nejasnosti mohlo zobrazit Unknown?
Jendа avatar 17.8.2009 12:01 Jendа | skóre: 77 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Blok - databáze ISP cenzurujících Internet
Uff, nejasnosti... Přece nemůžu přidávat žilión miniISP do databáze "necenzuruje". Prostě když na někoho cenzurujícího narazím, tak to tam přidám.
Je to vlastně jenom taková obyčejná mikrovlnka, jenom otevřená ven.
unknown_ avatar 17.8.2009 12:22 unknown_ | skóre: 30 | blog: blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Blok - databáze ISP cenzurujících Internet
Pockej... BT tady zajistuje odhadem asi ctvrtinu AP. Takze zadny miniISP. Ale pokud davas necenzurovano jako default, tak sry.
Cubic avatar 17.8.2009 17:55 Cubic | skóre: 24 | blog: obcasne_vyplody | Essex
Rozbalit Rozbalit vše Re: Blok - databáze ISP cenzurujících Internet
cituji ze zapisku:
Blok je databáze českých a slovenských poskytovatelů cenzurujících Internet
jinak ja jsem u Virgin Media a taky mam "neblokuje" :) prestoze mi Virgin chrani rodinu... asi maji na mysli meho krecka
Jendа avatar 17.8.2009 18:02 Jendа | skóre: 77 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Blok - databáze ISP cenzurujících Internet
Virgin Media asi není českých a slovenských poskytovatelů... Kdybych měl přidávat ještě světové, tak to neuhlídám...
Je to vlastně jenom taková obyčejná mikrovlnka, jenom otevřená ven.
Cubic avatar 17.8.2009 19:48 Cubic | skóre: 24 | blog: obcasne_vyplody | Essex
Rozbalit Rozbalit vše Re: Blok - databáze ISP cenzurujících Internet
proto jsem vubec citoval z tveho zapisku, zminovany BT kdysi znamenalo British Telecom, misto vyskytu Merlyna napovi...
Jendа avatar 17.8.2009 19:58 Jendа | skóre: 77 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Blok - databáze ISP cenzurujících Internet
Aha, BT tady znamená BlueTone/ČRa :-)
Je to vlastně jenom taková obyčejná mikrovlnka, jenom otevřená ven.
Cubic avatar 17.8.2009 20:18 Cubic | skóre: 24 | blog: obcasne_vyplody | Essex
Rozbalit Rozbalit vše Re: Blok - databáze ISP cenzurujících Internet
aha to zas neznam ja
17.8.2009 22:21 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Blok - databáze ISP cenzurujících Internet
unknown_ avatar 17.8.2009 23:15 unknown_ | skóre: 30 | blog: blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Blok - databáze ISP cenzurujících Internet
+1, ja taky ne
unknown_ avatar 17.8.2009 12:27 unknown_ | skóre: 30 | blog: blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Blok - databáze ISP cenzurujících Internet
Nema nekdo list tech stranek, ktery se blokujou? :-D
17.8.2009 13:50 Martinus | skóre: 21 | blog: martinus
Rozbalit Rozbalit vše Re: Blok - databáze ISP cenzurujících Internet
Treba casem unikne jako se to stalo v jinych pripadech, ale zatim se podle me nevi co na tom seznamu je.
Free your mind and the ass will follow...
17.8.2009 18:35 uzivatel.wordpress.com
Rozbalit Rozbalit vše Re: Blok - databáze ISP cenzurujících Internet
Přílohy:

vo veľkosti userbaru v slovenskom jazyku

Jendа avatar 17.8.2009 18:42 Jendа | skóre: 77 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Blok - databáze ISP cenzurujících Internet
Přidáno, díky.
Je to vlastně jenom taková obyčejná mikrovlnka, jenom otevřená ven.
17.8.2009 19:00 wifinista | skóre: 25 | blog: Nesmyslný Svět | Drozdov
Rozbalit Rozbalit vše Re: Blok - databáze ISP cenzurujících Internet

Zvažuju nasatení cenzury a to nějak takto:

Rodič má děti, pro rodiče je nežádoucí, aby děti měli přístup ke stránkám s erotickým obsahem apod.

Rodič si zažádá o blokaci těchto stránek, já rodiči vystavím heslo, se kterým se na tyto stránky bude moct dostat.

Vzhledem k tomu, že děti toto heslo znát nebudou nemají k těmto stránkám přístup.

Bere se to, když provozovatel sítě vyjde rodičum vstříc s mravní výchovou dětí jako prohřešek a jako cenzura?

Umět dobře pracovat s PC vůbec neznamená umět dobře vytvářet makra v Microsoft Office
Jendа avatar 17.8.2009 19:07 Jendа | skóre: 77 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Blok - databáze ISP cenzurujících Internet
Filtrace na požádání se pochopitelně nebere jako cenzura. Vodafone a O2 tam jsou, protože to neumožňují vypnout.
Je to vlastně jenom taková obyčejná mikrovlnka, jenom otevřená ven.
Samae1 avatar 18.8.2009 20:50 Samae1 | skóre: 6 | blog: Ohniště
Rozbalit Rozbalit vše Re: Blok - databáze ISP cenzurujících Internet
Vodafone to údajně umožňuje na zákaznickém webu vypnout.
Thomas Jefferson:Když se lidé bojí své vlády, pak existuje tyranie.
Jendа avatar 18.8.2009 20:55 Jendа | skóre: 77 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Blok - databáze ISP cenzurujících Internet
Ne, neumožňuje. To, co je volitelné, je rozšířená filtrace extra pro děti.
Je to vlastně jenom taková obyčejná mikrovlnka, jenom otevřená ven.
17.8.2009 19:10 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Blok - databáze ISP cenzurujících Internet
Jako volitelná, vypnutelná služba je to podle mě naprosto v pořádku. Horší je, když se cenzurují nějaké stránky, nikdo ani pořádně neví jaké a nejde to vypnout, takže má zákazník smůlu. I když se o nic neprosil. Tak, jak to chceš závest ty, je to podle mě v klidu.
Baník pyčo!
17.8.2009 19:02 Martinus | skóre: 21 | blog: martinus
Rozbalit Rozbalit vše Re: Blok - databáze ISP cenzurujících Internet - BUG
Ahoj, chtěl bych nahlásit bug na stránce http://blok.hrach.eu/ ale v podstatě i tady na blogu. Pokud se připojím přes "cenzora" (Telefonica O2), tak jsou všechny obrázky červené, jinak řečeno nemůžu si prohlédnout jak by vypadal zelený obrázek - necenzurovaná verze. Doufám, že to píšu dost pochopitelně ;-)
Free your mind and the ass will follow...
Jendа avatar 17.8.2009 19:12 Jendа | skóre: 77 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Blok - databáze ISP cenzurujících Internet - BUG
Ou, to mě nenapadlo :-). Opraveno.
Je to vlastně jenom taková obyčejná mikrovlnka, jenom otevřená ven.
17.8.2009 19:24 Martinus | skóre: 21 | blog: martinus
Rozbalit Rozbalit vše Re: Blok - databáze ISP cenzurujících Internet - BUG
Jo, už to funguje, díky ;-)
Free your mind and the ass will follow...
18.8.2009 16:53 Andrtalec | skóre: 15 | Trnava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Blok - databáze ISP cenzurujících Internet

Ja som asi blbec, ale nerozumiem, ako to funguje. Je to databáza tvorená ručne, príspevkami od ľudí-dobrovoľníkov, ktorí cenzurujúceho poskytovateľa nahlásia?

Mne sa nedá ísť na žiadnu adresu s príponou .exit a .onion. Je to cenzúra? Náhoda? Možno tie servery už neexistujú - vychádzal som z wiki. A možno sa na tie adresy pristupuje nejak inak.... ?

SomaFM commercial-free internet radio
Jendа avatar 18.8.2009 16:58 Jendа | skóre: 77 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Blok - databáze ISP cenzurujících Internet
ale nerozumiem, ako to funguje. Je to databáza tvorená ručne, príspevkami od ľudí-dobrovoľníkov, ktorí cenzurujúceho poskytovateľa nahlásia?
Ano, když vidím dostatečně důvěryhodný článek, že nějaký poskytovatel cenzuruje, tak najdu reverzní záznamy k jeho IP a přidám ho.
Mne sa nedá ísť na žiadnu adresu s príponou .exit a .onion. Je to cenzúra? Náhoda? Možno tie servery už neexistujú - vychádzal som z wiki.
TOR by měl být necenzurovatelný.
A možno sa na tie adresy pristupuje nejak inak.... ?
Ano, jsou to adresy vnitřní sítě TORu, přímo z Internetu pochopitelně nedosažitelné :-)
Je to vlastně jenom taková obyčejná mikrovlnka, jenom otevřená ven.
18.8.2009 17:14 Andrtalec | skóre: 15 | Trnava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Blok - databáze ISP cenzurujících Internet

Aha! :-) Ďakujem.

SomaFM commercial-free internet radio

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
© 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.