abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 21:44 | IT novinky

    Český statistický úřad rozšiřuje Statistický geoportál o Datový portál GIS s otevřenými geografickými daty. Ten umožňuje stahování datových sad podle potřeb uživatelů i jejich prohlížení v mapě a přináší nové možnosti v oblasti analýzy a využití statistických dat.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 12:33 | Zajímavý projekt

    Kevin Lin zkouší využívat chytré brýle Mentra při hraní na piano. Vytváří aplikaci AugmentedChords, pomocí které si do brýlí posílá notový zápis (YouTube). Uvnitř brýlí běží AugmentOS (GitHub), tj. open source operační systém pro chytré brýle.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    dnes 12:11 | Pozvánky

    Jarní konference EurOpen.cz 2025 proběhne 26. až 28. května v Brandýse nad Labem. Věnována je programovacím jazykům, vývoji softwaru a programovacím technikám.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 21:44 | Komunita

    Na čem aktuálně pracují vývojáři GNOME a KDE Plasma? Pravidelný přehled novinek v Týden v GNOME a Týden v KDE Plasma.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 14:22 | IT novinky

    Před 25 lety zaplavil celý svět virus ILOVEYOU. Virus se šířil e-mailem, jenž nesl přílohu s názvem I Love You. Příjemci, zvědavému, kdo se do něj zamiloval, pak program spuštěný otevřením přílohy načetl z adresáře e-mailové adresy a na ně pak „milostný vzkaz“ poslal dál. Škody vznikaly jak zahlcením e-mailových serverů, tak i druhou činností viru, kterou bylo přemazání souborů uložených v napadeném počítači.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 28
    3.5. 22:33 | Nová verze

    Byla vydána nová major verze 5.0.0 svobodného multiplatformního nástroje BleachBit (GitHub, Wikipedie) určeného především k efektivnímu čištění disku od nepotřebných souborů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    2.5. 22:22 | Komunita

    Na čem pracují vývojáři webového prohlížeče Ladybird (GitHub)? Byl publikován přehled vývoje za duben (YouTube).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    2.5. 19:11 | IT novinky

    Provozovatel čínské sociální sítě TikTok dostal v Evropské unii pokutu 530 milionů eur (13,2 miliardy Kč) za nedostatky při ochraně osobních údajů. Ve svém oznámení to dnes uvedla irská Komise pro ochranu údajů (DPC), která jedná jménem EU. Zároveň TikToku nařídila, že pokud správu dat neuvede do šesti měsíců do souladu s požadavky, musí přestat posílat data o unijních uživatelích do Číny. TikTok uvedl, že se proti rozhodnutí odvolá.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    2.5. 11:22 | Zajímavý projekt

    Společnost JetBrains uvolnila Mellum, tj. svůj velký jazykový model (LLM) pro vývojáře, jako open source. Mellum podporuje programovací jazyky Java, Kotlin, Python, Go, PHP, C, C++, C#, JavaScript, TypeScript, CSS, HTML, Rust a Ruby.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    2.5. 09:11 | Bezpečnostní upozornění

    Vývojáři Kali Linuxu upozorňují na nový klíč pro podepisování balíčků. K původnímu klíči ztratili přístup.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (58%)
     (1%)
     (8%)
     (21%)
     (4%)
     (2%)
     (2%)
     (0%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 525 hlasů
     Komentářů: 22, poslední dnes 10:06
    Rozcestník

    Jen tak na okraj..

    5.3.2010 21:17 | Přečteno: 1320× | Jen tak na okraj

    Objevila se taková jedna zpráva...        

    Hodnocení: 44 %

            špatnédobré        

    Obrázky

    Jen tak na okraj.., obrázek 1

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    5.3.2010 21:47 krotitelODS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jen tak na okraj..
    vim, ze to je vuci mladsi generaci trochu nefer, ale neda se nic delat. Kdo nebyl na vojne neni chlap.

    Prosim pana Smolika (jako sluzebne nejstarsiho), aby zde uvedl nekolik veselych historek z vojenskeho zivota ...
    multi avatar 5.3.2010 22:31 multi | skóre: 38 | blog: JaNejsemOdsut
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jen tak na okraj..
    verim, ze takovy clovek o mnoho prichazi a taky verim, ze i je mnohemu usetren
    gtz avatar 6.3.2010 01:11 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jen tak na okraj..
    No já jsem tam byl dva roky v letech 1982-1984. Spousta srandy a celkem slušně prožité dva roky.

    težko se to vysvětluje těm co tu dobu neprožili ....
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    6.3.2010 01:58 Dr. Eddy | skóre: 9 | blog: glog | České Budějovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jen tak na okraj..
    to klidne budu pokracovat a tvrdit dal o sobe, ze nejsem chlap, nez abych si nechal vymejvat mozek nejakym zelenym magorem s frckama.

    Povinna vojna je pitomost...
    =^..^= AmigaPower® avatar 6.3.2010 11:33 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jen tak na okraj..
    +1
    Gilhad avatar 6.3.2010 03:50 Gilhad | skóre: 20 | blog: gilhadoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jen tak na okraj..
    Dam prednost tomu nebyt debilem, pred tim, aby me zeleni mozci povazovali za "chlapa".
    =^..^= AmigaPower® avatar 6.3.2010 11:33 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jen tak na okraj..
    +1
    6.3.2010 11:07 User682 | skóre: 38 | blog: aqarium | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jen tak na okraj..
    Neco na tom je, ze kdo byl na vojne, tak je spise vice chlap a mozna i drive chlap. Neplati to teda vzdycky. Hodne lidem vojna nepomuze, nekteri i bez vojny dobre projdou zivotem.

    Hodne mladsich generaci by vojnu potrebovalo. Je to dobra zkusenost a poznate vice realny zivot.

    svobodnik Kysilka
    6.3.2010 18:37 Mrkva.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jen tak na okraj..
    Nenechte se vysmát... "byl na vojně=je chlap - nebyl=není chlap". Myslím, že dost lidí tady radši "nebude chlap" ať už to znamená cokoliv výměnou za to, že jim nikdo nebude vymývat mozky a nesmyslně buzerovat.
    Hodne mladsich generaci by vojnu potrebovalo. Je to dobra zkusenost a poznate vice realny zivot.
    Co prosím? Na vojně jsem (naštěstí!) nebyl, ale vysvětlete mi, jak je možné, že reálný život víc poznám během dvou let na vojně než na během dvou let běžného života ve společnosti :)
    6.3.2010 23:26 User682 | skóre: 38 | blog: aqarium | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jen tak na okraj..
    >že jim nikdo nebude vymývat mozky a nesmyslně buzerovat.

    nemyslim si. Po par mesicich zivota se zenou se dockate i tohoto. Jen s tim rozdilem, ze to budete sam chtit.

    To same i u zamestnavatele. Kvuli vyplate budete panackovat. A az budete mit hypoteku a neco na splatky, tak budete panackovat jeste vice.

    Ano, kazdy ma sve meze. Ale absolutni svoboda a anarchie neexistuje.

    >Co prosím? Na vojně jsem (naštěstí!) nebyl, ale vysvětlete mi, jak je možné, >že reálný život víc poznám během dvou let na vojně než na během dvou let >běžného života ve společnosti :)

    Clovek ziska na vojne par zkusenosti a znalosti. Jedna z nich je urcita disciplina a vule. V beznem zivote muzete delat veci a kdyz to nejde, tak se nekam vratit. Na vojne ale ten navrat neni. Neni ani jina zadna moznost. A v tom je ten rozdil. Pak jinak uvazujete a jednate. Rekl bych, ze v praktickem zivote se to obcas hodne hodi. Mozna nechapete. Na vojne se rikalo : "Kdo zazil, pochopil."

    Ano, mate pravdu. Vojna je promarneny cas. Nekdy to je i nehezke. Ale jsou to cenne chlapske zkusenosti. Verte mi, ze se mi zivotem o dost lepe proplouva a muzu se nad problemy dost lidi (zejmena tech mladych svobodnych dvacetiletych) jen pousmat....
    David Ježek avatar 5.3.2010 22:09 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jen tak na okraj..
    "Násilí je posledním útočištěm neschopných" ... to je zase citát pro nás, kteří holt nejsme těmi chlapy.
    Bluebear avatar 5.3.2010 23:23 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jen tak na okraj..
    To bych podepsal; válka je IMHO především projev selhání tajných služeb a diplomacie, které by nikdy neměly dopustit, aby k ní došlo. (Tedy pokud nejde o nečekaný útok ufonů, samozřejmě.)
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    6.3.2010 11:48 Mr. Trotl | skóre: 4 | Jesenice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jen tak na okraj..
    - Salvor Hardin
    Věrni zůstaneme!
    Bluebear avatar 5.3.2010 23:21 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jen tak na okraj..
    Jo, už vidím, jak ten cenný doklad kontrolujou při nouzovém stavu státu, kdy je všechno v řiti, země napadena a štáb zoufale shání každého, kdo umí vzít do ruky zbraň...

    Vůbec mi ten článek přijde nějaký divný. Při dnešním způsobu vedení války je přece naprostá blbost vůbec povolávat záložní vojáky; dnešní válku přece musí vést profesionálové, kteří drží krok s technologií války, vědí, čemu čelí, a umějí používat moderní zbraně. Povolání záložáků je naprosto zoufalá akce, která způsobí jenom strašné krveprolití a oddálí vyvěšení bílého práporu nanejvýš o pár hodin.
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    6.3.2010 00:02 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jen tak na okraj..
    Na druhou stranu, v každém válečném konfliktu jsou potřeba nejen ti, kdo bojují "se zbraní v ruce", ale i spousta dalších, kteří zajišťují logistiku a další podpůrné funkce. Na řízení náklaďáku se zásobami nebo ošetřování v nemocnici není potřeba profesionální voják, naopak civilista z oboru to nezřídka zvládne lépe.
    Bluebear avatar 6.3.2010 00:12 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jen tak na okraj..
    To ano, ale ti zase vůbec nemusí mít za sebou vojnu, tudíž ani tu vojenskou knížku :-)
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    Vojtěch Trefný avatar 6.3.2010 10:01 Vojtěch Trefný | skóre: 24 | blog: Blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jen tak na okraj..
    Tak záleží dost na tom, jak by taková válka probíhala. Když si vezmeš např. podivnou válku, tak tam bylo od vyhlášení do prvních bojů osm měsíců -- tedy dost času an kontrolu vojenských knížek i případný další výcvik. Mobilizace je v podstatě k něčemu jen pokud se bude o válce vědět dostatečně dopředu, v případě náhlého napadení a bleskové války se naše armáda stačí tak maximálně vzdát (nic proti našim vojákům, protě nemáme armádu koncepčně utvořenou k obraně našeho území).
    6.3.2010 02:09 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jen tak na okraj..
    no jo... vy byste branili aspon vlastni zemi... pred casem jsem byl poucen, ze jako muz, kteremu (tehdy) nebylo 26 a ktery dlouhodobe pobyval na uzemi spojenych statu jsem zarazeny na nejaky seznam lidi, kteri muzou byt povolani k obrane americkeho statu... (i kdyz jako cizinec jsem mel narok odmitnout) ... paradoxni je, ze v CR me armada prohlasila za neschopneho a dostal jsem modrou...
    Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
    =^..^= AmigaPower® avatar 6.3.2010 12:02 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jen tak na okraj..
    v CR me armada prohlasila za neschopneho a dostal jsem modrou...
    Já jsem se cíleně vypodvýživil do 47kg (na 180 vejšky), pokroutil sem se, dělal přidementělího a i s papírama od "spřátelenejch doktorů" na nějaký šelesty na srdci (či co?), špatnou funkci sleziny, jater a snad se všema možnejma alergiema jsem byl uznán schopným vykonávat vojenskou službu!!!

    ...tak sem šel na 8 hodin deně, 5 dnů v tejdnu zametat do důchoďáku kilák od baráku. ;-)
    David Ježek avatar 6.3.2010 12:46 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jen tak na okraj..
    :-D :-D :-D
    pol128 avatar 6.3.2010 10:51 pol128 | skóre: 18
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jen tak na okraj..
    Pokiaľ by mal nastať ozajstný vojnový konflikt, tak je jedno, či máte modrú alebo nie. Pokiaľ nie ste na vozíku, zoberú vás, dostanete mundúr a pobežíte ako prví ;-)
    6.3.2010 13:02 Senior Database Programmer
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jen tak na okraj..
    Je mi jasné, že introvertný intelektuáli a rôzny maminčiny poserútkovia sú z vojny vystrašený, ale ja by som sa tomu nebránil, dokonca si myslím, že by ma to bavilo. Na rok by som si odpočinul od technológii a obrazoviek a žil jednoduchý život s vypnutým mozgom. Robíš to čo ti povedia aby si robil a nemusíš robiť vlastné rozhodnutia. Naučil by som sa pracovať zo zbraňami, fyzicky by som si otužil telo, mozog by si oddýchol. No a potom samozrejme, človek je hodený do úplnej inej sociálnej spoločnosti (medzi primitívov) na akú je zvyknutý z čoho potom pramenia rôzne vtipné príhody. Rok by bol tak akurát aby z toho človek nezblbol. Najlepšie na druhý koniec republiky, Češi do Košíc medzi cigáňov a Slováci do Ašu strážiť hranicu s NDR.
    =^..^= AmigaPower® avatar 6.3.2010 13:11 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jen tak na okraj..
    LOL! :-D LOL! :-D LOL! :-D LOL! :-D LOL! :-D LOL! :-D LOL! :-D
    Je mi jasné, že introvertný intelektuáli a rôzny maminčiny poserútkovia sú z vojny vystrašený, ale ja by som sa tomu nebránil, dokonca si myslím, že by ma to bavilo.
    Milý Rambo, do armády si můžeš jít nechat vymejt mozek i teď, jestli chceš...
    Najlepšie na druhý koniec republiky, Češi do Košíc medzi cigáňov a Slováci do Ašu strážiť hranicu s NDR.
    Na co by tě soudruzi posílali hlídat hranici s východnim německem a ještě k tomu do Aše? :-D?
    Rok by bol tak akurát aby z toho človek nezblbol.
    Jestliže píšeš o NDR, tak to asi myslíš éru socialismu, takže dva roky...
    6.3.2010 13:29 Senior Database Programmer
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jen tak na okraj..
    Napísal som, že by som sa tomu nebránil (ak by to bolo povinné), nie že by som to dobrovoľne vyhľadával.

    Myslel som DDR samozrejme. 2 roky stratit je moc.
    =^..^= AmigaPower® avatar 6.3.2010 13:30 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jen tak na okraj..
    LOL! :-D DDR = NDR
    6.3.2010 14:03 Senior Database Programmer
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jen tak na okraj..
    Máš pravdu, myslel som NSR.
    =^..^= AmigaPower® avatar 6.3.2010 14:13 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jen tak na okraj..
    6.3.2010 13:15 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jen tak na okraj..
    a Slováci do Ašu strážiť hranicu s NDR.

    Snad to s vámi nesekne (hint: Good Bye, Lenin), ale NDR už skoro 20 let neexistuje a ČR i Německo jsou součástí schengenského prostoru (i když občas musí český ministr zahraničí zajet za německým, aby to připomněl svému kolegovi z vnitra).

    gtz avatar 6.3.2010 18:54 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jen tak na okraj..
    Nechápu proč píšete něco co je nyní ? Tehdy do bylo tak, že my z Moravy a z Čech jsme šli na Slovensko a pak zase nazpět někam dolů na Šumavu a Slováci no ti šli zase k nám jako kolega píše. Já jsem taky skončil v Přešově a pak dole u Plzně. No a jsem Moravák. Sloužil tam s námi kluk co byl někde od Trebišova. Tak to tehdy bylo a nyní je nyní.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    6.3.2010 21:40 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jen tak na okraj..
    Protože jít tam před 25 lety už kolega SDP nejspíš nestihne…
    gtz avatar 6.3.2010 21:57 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jen tak na okraj..
    To jistě ne.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    6.3.2010 14:41 krotitelODS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jen tak na okraj..
    vazeny slovensky kolego. Nenechte se zahnat do kouta lidmi, kteri vam mentalne nesahaji ani po kolena. Pri Vasi zde odhadnutelne inteligenci byste byl vysokoskolak a na vojnu byste sel jako absolvent pouze na rok. A z toho duvodu byste byl take usetren cisteni zachodu kartackem na zuby a jinych radosti.

    V cem mate absolutne pravdu je, ze je mozno na rok vypnout a vycistit mozek. Rozhoduji jini a at uz je to rozhodnuti jakkoliv debilni, Vy za to nemuzete. Ten pocit je obrovsky osvobozujici. Jedina limitujici podminka je kvalita piva v miste posadky. Ja mel bohuzel tu cest pit zatecke pivo a i kdyz nejsem zadny pivni znalec, vetsi sracky nez tehdejsi zatecke se nedaji skutecne uvarit.
    =^..^= AmigaPower® avatar 6.3.2010 14:54 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jen tak na okraj..
    ...lidmi, kteri vam mentalne nesahaji ani po kolena
    Vážený pseudointelektuální anonime, tim jste myslel někoho konkrétního?

    6.3.2010 15:06 krotitelODS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jen tak na okraj..
    ja se to pokusim rict oklikou - kdyz nekdo zhubne na 47 kilo, tak je treba si uvedomit, ze k ubytku hmoty pak nedochazi pouze v oblasti bricha.
    =^..^= AmigaPower® avatar 6.3.2010 15:38 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jen tak na okraj..
    +/- 10 kilo neni zas tak moc a poradil mi to armádní lékař.
    6.3.2010 13:53 PepaSFI
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jen tak na okraj..
    vojenskou knížku mám uloženou u ostatních dokumentů. A pokud jde o vojnu, kdybych si dnes mohl vybrat tak bych asi chvíli přemýšlel a pak bych si asi přivodil nějakou ošklivou újmu na zdraví abych tam nemusel. Ono se říká že člověk na to špatné zapomene a zůstanou jen ty příjemné vzpomínky. Nevím jak dlouho ten proces normálně trvá ale mě na to zapomění nestačilo ani dvacet let. Asi jde o osobní měřítka hodnot. Když to stručně zrekapituluju, mám z vojny řidičák skoro na všechno. Sáhl jsem si na pár strojů které bych jinak nepotkal. Nežeru silničářům kecy o tom jak se snaží při údržbě silnic protože na to mám z vojny papíry. Nechápu to že z vás vojna udělala chlapa. Jak se to pozná? Že se člověk naučí tupě a slepě poslouchat ? Že se naučí být bezdůvodně na druhé taková svině že si to před tím ani nedovedl představit? Nikdy jsem nepochopil proč lidi kteří jsou ve společném srabu a měli by držet pohromadě, dokázali být na sebe takové bestie. Já měl ještě to štěstí že jsem vojenskou pakárnu zažil jen první půlrok, pak na letišti už se to moc nenosilo. Tam šlo spíš o to aby všechno fungovalo a ne aby všichni správně pozapínaní a zašněrovaní správně leželi hubou v bahně. Ikdyž absurdity se taky našly, třeba jsme se učili jak se opravuje letiště po jaderném napadení.
    6.3.2010 14:55 krotitelODS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jen tak na okraj..
    ptate se, k cemu je to dobre, co dela toho chlapa. Rekl bych, ze by takova vojna pomohla nejen Ceske republice , ale i celemu zapadnimu svetu. Pomohla v tom, aby se lide naucili vykonavat bez odmluvy veci, ktere jsou nesmyslne. Takove schopnosti budou v budoucnu potreba.

    Takovym peknym prikladem z vojny (jiste jste to take zazil) je to 'vetrani' zakourene mistnosti mazaku. V obcanskem zivote by se otevrela okna zakourene mistnosti, aby se vyvetralo, to by ovsem novackum neprineslo nic do zivota. Proto dostanou 2 novacci 30 litrovy pradelni hrnec s poklickou, vyklusaji do 2 patry do mistnosti mazaku , 'naberou' do hrnce znecisteny vzduch, priklopi hrnec poklickou, aby se pri transportu nezaneradilo schodiste a 'vyliji' znecisteni vzduch pred ubytovnou. Pote naberou do hrnce cisty vzduch a vynesou ho do ubytovny vojaku, kteri to maji 'za par'.

    Nyni by se nekdo ptal, k cemu je takova sikana dobra. Napr. k tomu, kdyz bude nase spolecnost potrebovat nejakym zpusobem 'zamestnat' lidi bez prace. Smysluplna prace neni a proto je potreba dat lidem nejakou cinnost - napr. sbirat v parku ty hovna po psech. Rada lidi by rekla, ze je to sikanovani, ale po pruprave na vojne by jim to ani neprislo.
    =^..^= AmigaPower® avatar 6.3.2010 14:58 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jen tak na okraj..
    Takove schopnosti budou v budoucnu potreba.
    Nebudou, vy (komunisti) se totiž už nikdy nevrátíte...
    6.3.2010 16:34 PepaSFI
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jen tak na okraj..
    tak nějak se obávám že budou. Sice tak trochu doufám že si ten tvor dělá srandu, názor že být chlap znamená nechat si srát na hlavu je hodně bizarní, ale kdo ví. Bohužel znám hodně lidí s podobnými názory, lidi mají držet hubu a krok a spořádaně mašírovat do sraček. Protože "my" (zde dosaď libovolnou stranu, hnutí, náboženství) víme co je pro vás (nás) nejlepší.
    6.3.2010 15:07 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jen tak na okraj..
    Blbce jako vy aby pohledal..
    6.3.2010 14:12 Trebus
    Rozbalit Rozbalit vše Válka
    Docela by mne zajímalo, jak by se dnešní občané ČR zachovali v případě války nebo jiného ohrožení státu. Lidé jsou díky moderní civilizaci zpohodlnělí a málo odolní, když si představím některé své známé a kolegy jako vojáky, tak je to spíše k smíchu.
    6.3.2010 14:59 krotitelODS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Válka
    ceskoslovenska lidova armada byla k smichu uz i za totality. Kdyby tenkrat melo dojit k mobilizaci, tak se polovina pozabiji uz pri vyjezdu z kasaren.
    gtz avatar 6.3.2010 18:12 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Válka
    Vy jste to zažil pane ? Já ano .... akorát jen tak blbě kecáte o něčem co jste v životě neviděl. Proč asi tehdy byla na území SRN tak velká americká armáda. Kdyby se nás nebála tak proč ? Sloužil jsem v letech 1982-1984 a nic takového jsem nepoznal.

    Ano jsou to ztracené dva roky, ale aspoň se z maminčiných mazánků stávali chlapi.

    Mimochodem absolvoval jsem i celkem velké cvičení Štít a nikdo se nepozabíjel při nějakém výjezdu.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    6.3.2010 18:23 Mrkva.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Válka
    Ano jsou to ztracené dva roky, ale aspoň se z maminčiných mazánků stávali chlapi.
    To je fakt výhra, nechat si rok vymývat mozek, že? :)
    =^..^= AmigaPower® avatar 6.3.2010 18:41 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Válka
    Já jim to neberu, ať si válčej, když by z nich jinak nebyli "chlapi", já byl na civilce - doma, vydělával jsem si místo buzerplacu bokem prachy a žádná kunda mi nenarostla... ;-)
    kotyz avatar 6.3.2010 19:59 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Válka
    skoda ze nenarostla, to je sen kazdy porouchany osobnosti neschopny styku s jinym pohlavim. co by dal treba takovej BLEK. za vlastni kundu? :-D jeste aby narostli kozy a clovek by si pak vystacil uplne sam :-D :-D :-D

    jinak ja nebyl ani u odvodu, sice mi nakej dopis ze se mam dostavit prisel, ale kdyz sem se dostavil nebyl tam vubec nikdo, to bylo akorat ten den jak se ta cela saskarna rusila ... Takze se mi cela ceska lihova armada vyhla :-D

    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    gtz avatar 6.3.2010 21:32 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Válka
    By ses divil co tam bylo za "kundy". No my jsme tam měli nějaké štábní praporčice ... To bylo něco ... široké jako dlouhé, ale nebylo dne, aby o nich nekolovaly historky jak někde byly opřené o stůl apod.

    I když nejlepší bylo , když náš velitel útvaru našel ve své posteli absickou výložku. Ve 03:00 měli absíci nástup v plné polní a bylo kontrolováno , který pak tam byl. Stejně se na nic nepřišlo.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    gtz avatar 6.3.2010 18:49 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Válka
    :( byl jsem tam 2 roky (1982-1984). Jak na Slovensku - Přešov a pak dole někde u Plzně. V tu dobu mi to nepřipadalo, že mi někdo vymývá mozek. Všechny ty kecy na školení PŠM šly jedním uchem tam a druhým ven. Tehdy se nic jiného dělat nedalo a pokud byl člověk zdravý a neměl kontakty na doktory pak měl smůlu a šel na vojnu.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    6.3.2010 18:53 PepaSFI
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Válka
    dnešní válka je válkou moderní techniky a profesionálů. Mobilizovaný civilista může bojovat jen jako fanatický sebevrah nebo jako materiál k zaměstnání nepřítele. V obou případech se shodným výsledkem. A pohodlnost a odolnost by na to měla zřejmě jen mizivý vliv. Já si sám sebe taky nedovedu představit jako vojáka ve smyslu bojovníka. Sice jsem prodělal základní výcvik, samopal Sa 58 ovládám, taky pistoli vz.52 ale vystřílel jsem z toho celkem asi 100 nábojů. To, mám pocit by pro boj asi bylo prd platný. Mým údělem nebyl boj, já se učil spravovat beton. Ne všichni vojáci musí být nutně SAS nebo SEAL z akčních filmů, i ten co má pupek jako já může vozit palivo, počítat fusekle ve skladu nebo záplatovat díry v letišti aby se ti bojovníci měli kam vrátit. To mobilizovaný civil zvládne, boj ne.
    gtz avatar 6.3.2010 19:01 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Válka
    :) no já jsem sloužl 2 roky u elektroniky apod., ale to bylo i tím, že jsem to dělal předtím. V dnešní době je mobilizace nanic.. Proti komu ? všichni okolo jsou v NATO a tudíž není důvodem nějaká mobilizace. Tehdy za nás to snad bylo něco jiného.

    Pamatuji si dobře jaký z toho byl poprask, když na střelbách někde na Dobré Vodě tankánům-hadicím něco ulétlo odrazem jinam a vlétlo to do prostoru NSR. No byl z toho celkem slušný poprask.

    Pamatuji si i COBRU jak letěla tehdy nad naším ůtvarem. Zakroužila a byla pryč a pak teprve byl šrumec a padaly hlavy u lampasáků jak to a proč ji nikdo neviděl narušení hranic.

    My jsme dělali jen to co jsme tehdy museli nic jiného nám nezbývalo.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    otula avatar 6.3.2010 21:32 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jen tak na okraj..
    Něco mi říká, že si pod tím článkem ty lidi vymysleli. A nebo má minimálně jeden z nich vygumovaný z té vojny mozek
    Tomáš Kargl (29) Mladá Boleslav
    Myslím, že bych ji doma určitě našel. Ani nevím o tom, že bych ji měl ze zákona mít u sebe, ale přesto jsem si ji schoval jako vzpomínku a důkaz, že jsem na vojně byl a odkroutil si dva roky.
    Pokud je dotyčnému 29 let, narodil se v roce 1980 nebo 1981. Dvouletá základní vojenská služba byla zrušena v roce 1990. To by chlapec musel jít na vojnu v době, kdy jiní chodí do 1. nebo 2. třídy základní školy ;-)
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    gtz avatar 6.3.2010 21:34 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jen tak na okraj..
    Taky jsem se nad tím pozastavoval ... 2 roky jsem tam také byl ( 1982-1984 ).
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    otula avatar 6.3.2010 22:19 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jen tak na okraj..
    Já jsem si odkroutil na vysoké kratší službu, ale když jsem pak byl u toho, jakou měli základní službu "normální" záklaďáci, mohl jsem jim tu pohodu jen závidět. To už ale samozřejmě byla jiná doba, vojnu z osmdesátých let "znám" jen z filmů. Ale článek mi připomněl, že bych si měl do VK přivázat tu psí známku, co se mi zde už pěkně dlouho válí na stole v obálce s červeným pruhem :)
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    =^..^= AmigaPower® avatar 6.3.2010 22:40 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jen tak na okraj..

    POHOV!!! :-D

    otula avatar 6.3.2010 22:47 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jen tak na okraj..
    No, ten nový ani pořádně neumím. Vůbec si nepamatuji, která ruka drží tu druhou. Naštěstí už to po mně nikdo chtít nebude :)
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    =^..^= AmigaPower® avatar 6.3.2010 22:56 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jen tak na okraj..
    ...ruka drží pivo... ;-)
    otula avatar 6.3.2010 23:00 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jen tak na okraj..
    Jo, to bude ono ;)
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    6.3.2010 22:56 Yokotashi
    Rozbalit Rozbalit vše Vojna?
    Kdyby to udelali jako 3-6 mesicu vysokoskolskeho studia (vecer domu, zadni mazaci, ani buzerace - cisteni hajzlu kartackem na zuby, strepy s naftou, lidi vyhozeni z okna v plechovych skrinkach ...) a k tomu nejake rozumne mnozstvi treninku preziti (i kdyby to mely by tri tydny pochodu s plnou polni - ale to by me tak po tydnu asi musela sebrat sanitka) a vycviku zachazeni se zbranemi, tak bych se byl byval nebranil.

    Vzhledem k tomu, jak to bylo, jsem radsi pro jistotu obesel vsechny doktory a tu modrou ziskal, coz mi umoznilo prejit casem na dalkove studium a pri skole si vydelavat (takze na tom vydelal stat).

    Opravdu nepotrebuju, aby me nejaky kreten s IQ 80 nutil lezt po zemi s mokrym hadrem na podlahu v hube a hlasit stanice metra - ani na to, abych se stal samostatnym, ani na nic jineho.

    ---------

    Yokotashi

    chapadla.cz
    =^..^= AmigaPower® avatar 6.3.2010 22:58 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vojna?
    ...hehehe, vzorný divák "chlapci a chlapy" :-D
    6.3.2010 23:18 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vojna?
    To, co bylo v Chlapci a chlapi, byl jen slabý odvar toho, co vyprávějí ti, kdo na vojně byli. Zejména tím, že je tam šikana prezentována jako něco zcela mimořádného, šikanu provádí vlastně jen jeden voják a ten je nakonec po zásluze potrestán.
    gtz avatar 7.3.2010 00:36 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vojna?
    Nikdy nebude to co se tam dělo. To co mi říkalo pár lidí co rukovalo přede mnou. No masakr. Jenže pak se již mazácká vojna přelila do lampasácké a to bylo ještě zcela horší. Tam vás šikanoval přímo velitel roty. No byl jsem na vojně 2 roky a nepamatuji si, že by byl někdo za něco takového potrstán. Každý zatnul zuby a přežil ten první půl-rok a pak již byl klid. Ale záleží vždy na povaze zda to co prožil zase dával dále. Naštestí těchto lidí bylo již málo, většinou to byla individua kdy jejich IQ bylo menší než IQ cvičeného psa.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    =^..^= AmigaPower® avatar 7.3.2010 12:56 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vojna?
    ...no a pak ať mi někdo říká, že sem maminčin mazánek :-D prostě jen nejsem magor!
    gtz avatar 7.3.2010 13:21 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vojna?
    No amigo my jsme šancí moc neměli, tehdy to byl problém uhrát na modrou. S námi šel na vojnu kluk co měl noho o 7 cm kratší a našlo se i pár ostatních ( epilepsie, alergie to nikomu nic neříkalo ).
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    =^..^= AmigaPower® avatar 7.3.2010 13:36 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vojna?
    No to samozřejmě jo! Já ale už na výběr měl, tak jsem toho využil...
    gtz avatar 7.3.2010 18:39 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vojna?
    Jsem o něco starší :) šel jsem tam v 1982 :)
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    =^..^= AmigaPower® avatar 7.3.2010 21:13 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vojna?
    Tehdy to já střílel ze suchý větve po kamarádech tatatatatatata... :-D
    otula avatar 7.3.2010 15:45 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vojna?
    Ono to záleželo, jak byl silný ročník. Když jsem byl u odvodu, měl jsem asi ten největší záchvat (nenapadá mne lepší slovo) senné rýmy v životě. Valilo ze mne, že jsem neměl do čeho smrkat, oči jsem měl tak oteklé a bolavé, že jsem viděl jen rozmazané obrysy, když tam ode mne chtěli cosi přečíst a podepsat, nechal jsem si jen položit ruku na místo podpisu - a odvedli mne. O pár let později propouštěli kluky s modrou knížkou, když trochu zasmrkali (a to nepíšu obrazně, ale zcela seriózně) :-)
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    kotyz avatar 7.3.2010 17:15 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vojna?
    asi meli naky kvoty kolik jich museli odvest ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    gtz avatar 7.3.2010 18:38 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vojna?
    No za nás ... 1982 šel skoro každý ... Pamatuji si dobře jak jeden kluk, tuším odněkud z Hradce při zrychleném přesunu s plnou polní a s maskou na ksichtě odpadl a šel do mdlob. No dopadlo to tak, že ho lampasák naložil na auto a my jsme museli utíkat dále. Teprve po dokončení šel k doktorovi, kde se mu zjistilo něco se srdcem a ? myslíte, že šel domů ? kdepak ? seděl na bráně a dělal vratočuče.

    Pro nevojáky : zrychlený přesun je uběhnout 6 km s plnou polní + samopalem do 36 min. S maskou do 42 min.

    Takovýto přesun každému z našich politiků .... kdo to neuběhne nebude brát žádný plat po dobu funkčního období...
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    otula avatar 7.3.2010 18:59 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vojna?
    Takovýto přesun každému z našich politiků .... kdo to neuběhne nebude brát žádný plat po dobu funkčního období...
    To by se hned ušetřilo peněz ve státním rozpočtu. I tu masku bych jim při tom odpustil :-D
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    gtz avatar 7.3.2010 20:21 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vojna?
    Ano tak nějak .... no s tou maskou opravdu byl problém, tehdy ,aby se to nefalšovalo , byl tam úsek kdy se probíhalo přes slzný plyn. No a Ti kdo si vydělali z masky filtry ti na tom byli celkem hodně špatně.

    Ale to je již jen těžká historie a dobře se na to vzpomíná akorát někde u piva. :)
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    otula avatar 7.3.2010 21:01 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vojna?
    Já jsem s maskou švindloval i předloni, když jsme se jen měli nasoukat do JP. Myslel jsem, že v tom chcípnu i bez plynu :-D
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    gtz avatar 7.3.2010 22:19 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vojna?
    Neměl jsem to na sobě od roku 1984 :)
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    otula avatar 7.3.2010 22:46 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vojna?
    V těch letech jsem míval občas na sobě tu masku s "chobotem" (ve škole) :)
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    kotyz avatar 7.3.2010 23:01 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vojna?
    to sme taky kdysi ve skole nacvicovali naky CO s dvacet staryma zpuchrelyma plynovyma maskama. este sme je museli votirat nakym chlorovym cistidlem co desne smrdelo a filtry do toho stejne zadny nebyly. pak se to cely zrusilo a dneska uz tam neni ani ta skola, udelali z toho neco jako domov duchodcu.
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    otula avatar 7.3.2010 23:09 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vojna?
    My jsme si na to nosili vždy z domu něco na vyčistění, aby nám nenaskočily pupínky :D
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    kotyz avatar 7.3.2010 23:27 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vojna?
    tak v ty skole v prizemi byl sklad CO a tam to vsecko meli, nekolik kosu na pradlo s plynovyma maskama s chobotem a i ty sracky na cisteni, ale filtru tam meli jenom par a nejspis uz ta napln byla vyprchala, takze kdyby neco byly by naprd. a nakonec to stejne vyhazeli a dvere zazdili. to mohlo bejt tak nekdy kolem devadesatyho tretiho kdyz sme to nacvicovali. taky sme este v prvni tride meli ty slavny slabikare s tema hrdinnyma partyzanama a dopisama v azbuce. jo to byly casy :-D pak na gymplu to bylo podobny, nebylo treba na novy mapy tak kdyz prisla jednou inspekce tak se museli prelepovat leukoplasti napisy na mapach - CSSR, SSSR, ale pouzivat se mohli dal. jedina nova mapa byla reklamni mapa sveta od pepsi co byla prisroubovana ke zdi an chodbe :-D taky sme tam meli par 486 este v roce 2003 :-D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    otula avatar 8.3.2010 08:12 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vojna?
    Jé, když mluvíš o těch mapách, někde doma u rodičů mám pravou nefalšovanou nástěnnou mapu ČSSR, kterou kdysi nechtěli přepsat, ale odepsat. Měl jsem ji pověšenou ve svém pokoji :)
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    =^..^= AmigaPower® avatar 8.3.2010 16:07 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vojna?
    tywoe, já mam asi 3... :-D
    kotyz avatar 8.3.2010 21:10 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vojna?
    ja mam kdesi jeste starej skolni atlas sveta z padesatejch let, akorat uz nevim kde, leta sem ho nevidel ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.