abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
dnes 00:11 | Zajímavý projekt

Watchy jsou open source hodinky postaveny na ESP32-PICO-D4 s e-papírovým displejem s rozlišením 200x200 pixelů, s Wi-Fi a Bluetooth LE. Předobjednat je lze na Crowd Supply za 59 dolarů.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
včera 22:11 | Nová verze

OASIS oznamuje zveřejnění nejnovějšího standardu OASIS, který byl schválen členy 27. dubna 2021: Open Document Format for Office Applications (OpenDocument) Version 1.3. Formát OpenDocument je volně dostupný otevřený formát souborů dokumentů založený na XML pro kancelářské aplikace, který se používá pro dokumenty obsahující text, tabulky, grafy a grafické prvky. OpenDocument Format v1.3 je aktualizací mezinárodní normy verze 1.2

… více »
Zdeněk Crhonek | Komentářů: 1
19.6. 20:11 | Nová verze

Byl vydán Debian 10.10, tj. desátá opravná verze Debianu 10 s kódovým názvem Buster. Řešeny jsou především bezpečnostní problémy, ale také několik vážných chyb. Instalační média Debianu 10 lze samozřejmě nadále k instalaci používat. Po instalaci stačí systém aktualizovat.

Ladislav Hagara | Komentářů: 32
19.6. 16:33 | Nová verze

Tým pro zajištění kvality LibreOffice (QA) oznamuje, že LibreOffice 7.2 Beta1 je k dispozici k testování! LibreOffice 7.2 bude vydán jako finální verze v polovině srpna 2021, přičemž LibreOffice 7.2 Beta1 je druhou předběžnou verzí od zahájení vývoje verze 7.2 na konci listopadu 2020. Od předchozí verze LibreOffice 7.2 Alpha1 bylo do úložiště kódu odesláno 1163 revizí a opraveno 221 problémů. Podívejte se do poznámek k vydání, kde najdete nové funkce obsažené v této verzi LibreOffice.

Zdeněk Crhonek | Komentářů: 0
19.6. 00:33 | Zajímavý projekt

Rodina open source vstupních zařízení Ploopy se rozrostla o Ploopy Mini Trackball. Stavebnici lze předobjednat za 69,99 CAD (1 210 CZK).

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
18.6. 15:44 | Nová verze

Byla vydána beta verze Linux Mintu 20.2 s kódovým jménem Uma. Na blogu Linux Mintu jsou hned tři oznámení. První o vydání Linux Mintu s prostředím Cinnamon, druhé o vydání Linux Mintu s prostředím MATE a třetí o vydání Linux Mintu s prostředím Xfce. Stejným způsobem jsou rozděleny také poznámky k vydání (Cinnamon, MATE, Xfce) a přehled novinek s náhledy (Cinnamon, MATE, Xfce). Linux Mint 20.2 bude podporován až do roku 2025.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
18.6. 08:00 | Nová verze

Byla vydána verze 1.53.0 programovacího jazyka Rust (Wikipedie). Podrobnosti v poznámkách k vydání. Vyzkoušet Rust lze například na stránce Rust by Example.

Ladislav Hagara | Komentářů: 2
17.6. 22:33 | Nová verze

Na GOG.com lze do soboty 19. června získat zdarma počítačovou hru Absolute Drift (YouTube).

Ladislav Hagara | Komentářů: 3
17.6. 21:00 | Bezpečnostní upozornění

Bezpečnostní výzkumníci odhalili zásadní slabinu v šifrovacích algoritmech GEA-1 a GEA-2 používaných mobilními zařízeními. Jejich podezření, že slabina nevznikla náhodou, ale zcela úmyslně, s cílem zjednodušit útok na uživatele, posléze mluvčí autorů algoritmu (ETSI) potvrdil.

JiK | Komentářů: 18
17.6. 16:22 | Nová verze

Wasmer byl vydán ve verzi 2.0. Jedná se o běhové prostředí pro programy ve WebAssembly. Zdrojové kódy jsou k dispozici na GitHubu pod licencí MIT.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
Používáte kalkulačku?
 (10%)
 (32%)
 (61%)
 (27%)
 (13%)
Celkem 242 hlasů
 Komentářů: 25, poslední 18.6. 07:59
Rozcestník
Štítky: není přiřazen žádný štítek


Vložit další komentář
11.2. 11:14 gsnak | skóre: 21 | blog: gsnak
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?
Co bude dál? Postupne sa bude zvyšovať produkcia vakcín. Bude sa zvyšovať percento zaočkovaných a pri 70~80% to pomaly začne klesať, začnú sa uvoľňovať opatrenia a pri ~95% bude všetko ako predtým. Už len treba vydržať.
SUGAR: sugar1qtlu4vsnwvgtgjtntnjng53q49q2kh3nntac5jz
paul2no avatar 11.2. 11:45 paul2no | skóre: 16 | blog: Paulovo doupě | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?
95 % lidí se naočkovat určitě nenechá. Ani těmi 70 % si vůbec nejsem jist.
Pravda, láska a elektrická trakce zvítězí nad lží, nenávistí a trakcí motorovou.
11.2. 12:07 Gambrinus
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?
Staci oznamit, ze do Chorvatska bez injekce nejedes a uvidis ty fronty. Nekteri se daji zaockovat i 3x protoze strati potvrzeni ;)
paul2no avatar 11.2. 13:09 paul2no | skóre: 16 | blog: Paulovo doupě | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?
To by museli udělat jedině sami Chorvati, a o tom pochybuju.
Pravda, láska a elektrická trakce zvítězí nad lží, nenávistí a trakcí motorovou.
12.2. 10:37 Gambrinus
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?
Tady nejde o to jestli to bude pravda nebo ne. Ja rikal ze to STACI OZNAMIT :-)
12.2. 13:03 Ondřej J | skóre: 1
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?
Po návratu z těchto zemí (chorvatsko, tramtárie, atd.) pro neočkované karanténa 30 dnů, neplacená.
12.2. 21:41 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?
to vis ze jo koronabuzerante
Jendа avatar 12.2. 22:01 Jendа | skóre: 77 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?
To mi přijde jako blbost, naopak po návratu ze zemí kde je situace podstatně lepší než u nás bys měl být zvýhodňován :-D
Once I was ending an email with "Regards," and realized how close the "t" and "g" keys are to each other.
14.2. 09:16 __
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?
Mě přijde hrozně zajímavý, kolik lidí už se díky koronaviru vrátilo mentálně do komunismu. Vůbec nepřemýšlí nad smyslem zákazů nebo příkazů, ake jsou štastní, když to kvůli nim někdo jiný pořádně schytá. Ještě lepší je, pokud můžou toho chudáka samy udat.
PepaSFI avatar 11.2. 15:15 PepaSFI | skóre: 7 | blog: zlodej_casu
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?
tak to je dost zásadní omyl. Ono totiž vůbec není jasné jak dlouho vakcina působí, což je skoro totéž jako jestli vůbec působí. A hlavně, mluví se o tom že vakcina brání v rozvoji nemoci, ne že brání nákaze a infekčnosti. Už se objevily obavy, že by to mohlo mít negativní dopad. Že lidi zblblí iluzema si budou myslet hurá, jsem očkovanej, můžu všechno. Když to zabrání rozvoji nemoci, tak budem mít víc bezpříznakových, pravděpodobně infekčních volně pobíhajících mezi naivními cíli. Jen větší ohrožení rizikových skupin, protože zdaleka ne všichni můžou být očkovaní, ať už pro časovou náročnost a logistiku, tak i pro kontraindikace.

Zkrátka, slušný informace nikde. Místo informační kampaně jen panika, lži, mlžení, polopravdy.
Jediný správný stav mysli je úžas. Jediný správný stav srdce je radost.
11.2. 15:27 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?
Jestli ono to nebude tim, ze slusny informace nema v podstate nikdo (a ted nemam na mysli jen kotlinku). Teda mozna krome zubare, molekularni biolozky a evolucniho biologa. Ti vedi vsechno.
11.2. 18:34 j
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?
Naopak, ono je uz nejakou dobu pomerne jasny, ze vakcina bude fungovat (pokud vubec) maximalne jednotky mesicu = presne stejne, jako ta proti chripce. A navic jen proti konkretnim kmenum = opet presne stejne jako ta chripka.

Takze virus rozhodne nezmizi. Defakto jediny na co se jakoze ceka je, az konecne umrou ti, co umrit maji. Problem je mozna spis v tom, ze umiraji moc pomalu, coz nedokazu uplne zhodnotit. Pokud se totiz do rizikovy skupiny doziva vic lidi, nez kolik jich stihne umrit, stav se nikdy nezmeni. Bude to v prubehu roku prirozene ale setrvale oscilovat.

Pokud tech lidi umira dost, tak se proste casem ta skupina vycerpa. Coz sice neznamena, ze virus zmizi, ale pocet umrlcu poklesne.

Pokud se totiz budem bavit o nejaky stadni imunite, tak ta zjevne taky nevznika. Dle oficielnich cisel proslo nakazou +- 1M obyvatel. Realita tudiz bude minimalne 2M, a opet, to samo i bez jakyhokoli ockovani by se prece muselo uz pomerne razantne projevit v poklesu rychlosti sireni.

Jestli ono to tutiz nebude spis o tom, ze drtiva vetsina lidi nema bud vubec zadny, nebo jen minimalni priznaky/obtize, a tudiz jejich organismus jaksi nehodla plytvat energii na vyrabeni nejakych protilatek.

BTW: Videl bych to tak, ze pokud se dobrovolne necha vopichat 30%, bude to megauspech.

---

Dete s tim guuglem dopice!
12.2. 10:59 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?
Molekularni mechanismus, ktery zpusobuje pouze kratkodobou funkcnost vakciny proti chripce, u koronaviru neexistuje. Ve skutecnosti je tech sekundarnich nakaz u koronaviru po vic nez roce znamo statisticky velmi malo.
11.2. 18:42 xicht
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?
Experimentalni vakciny, nebrani v nakazeni ani prenosu......
12.2. 10:40 nadtržítko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?
Vsechny fakty a dukazy ukazuji pravy opak toho co tady tvrdis. Ja myslim, ze by te meli zavrit za sireni poplasne spravy a ve vezeni by te mel nakazit Lakatos s HIV.
13.2. 12:18 podtrzitko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?
There is no conclusive evidence to claim COVID-19 vaccines do not prevent people spreading the disease. Scientists are not yet sure of how the vaccine affects transmission – and this is currently undergoing research. People are still required to follow restrictions even after vaccination to account for this uncertainty.
13.2. 18:43 noname
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?
Pfizer-BioNTech

There isn't yet any conclusive evidence that the Pfizer-BioNTech vaccine can prevent people from being infected with the coronavirus – and therefore halt its spread. But there are some early signs that it might. In early January, the chief executive of Pfizer, Albert Bourla, said animal studies found that it provided significant protection from transferring the virus, though this hasn’t been proven in humans.

Moderna

Though the Moderna trial did not look specifically at whether the vaccine can prevent transmission, participants were checked for Covid-19 infection before they received their first and second doses – meaning it was possible to compare the rates of infection in these groups. In all, 14 people tested positive after having one shot, verses 38 who had received a placebo.

Novavax

The vaccine hasn't yet been approved for use anywhere in the world – and like the others, it has not yet been comprehensively shown to prevent infections or transmission in humans.
11.2. 11:17 Mr. GoGo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?
Já naopak předpokládám nárůst porodnosti, protože lidi jsou doma a šukají jak o život.
11.2. 14:12 Tomáš | skóre: 30 | blog: Tomik
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?
Vzhledem k tomu, že jsou doma už od března, tak by se to už muselo projevit. Kdo nechce mít dítě, používá antikoncepci, takže bych tipnul, že bude jenom malé navýšení od těch, kteří dítě chtějí a najednou měli na sebe čas.
11.2. 17:09 Jimmy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?
A nebo naopak, protože po tolika měsících kdy nejde pořádně nic dělat ani nikam jít natupuje spíše ponorka než nějaké vzrušení.
Agent avatar 14.2. 22:16 Agent | blog: Life_in_Pieces | HC city
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?
Nevěděl zpočátku, co si počít, jak žít, co dělat, ale brzy se vpravil do role samotáře.
16.2. 14:04 Tomáš | skóre: 30 | blog: Tomik
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?
Je pravda, že baby boom býval po masivních výpadcích proudu - cokoliv na elektriku nefunguje, tak co s volným časem. Teď sice lidi byli doma, ale internet fungoval, takže se asi dívali na videa.
11.2. 11:28 Honza
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?
Nadúmrtí jsou podle mě taky způsobené Covidem. https://www.facebook.com/kulveit/posts/10157659280410108

Dětí bude dost, alespoň v mojí bublině.
11.2. 13:06 Aleš Kapica | skóre: 50 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?
Kulveit v tom co píše si vůbec nepřipouští, že by se mohlo umírat poměrně rychle a bezpečně i na něco jiného než covid. Operuje pouze se zanedbáním povinné prohlídky či vynecháním ozařování při léčbě rakoviny, atp. Což jsou pochopitelně věci, které se projeví až ve vzdálenějším horizontu.

Jak hovno košile se drží teorie clusterů – tedy skupin ve kterých se šíří covidová nákaza, aniž by uvedl alespoň nějaký odkaz na statistická data, která by mu ji potvrzovaly.

Také stojí za povšimnutí, že ten blogpost napsal 28.12.2020, kdy ještě nemohl mít k dispozici aktuální data, která signalizují, že po novém roce počet úmrtí na covid začal opět narůstat.

Pochopitelně to souvisí s Vánocemi a Silvestrem, ne že ne. Jenže pokud vím, k žádnému deklamovanému rozvolnění ve skutečnosti nedošlo. Akorát se v té době, navzdory všeobecnému doporučení vyvarovat se návštěv někteří nutně potřebovali vidět. Ovšem je otázkou, v kolikati případech to skutečně vedlo k další expanzi nakažených, protože kupř. ze skupiny s níž jsme se setkali během Silvestra my, ochořel pouze jeden člověk a to ještě někde cestou domů.

Pokud jde o děti ve tvé bublině, záleží v jaké jsi věkové kategorii. I v naší bublině je očekáván přírůstek, na který však bylo zaděláno ještě předtím, než byla znovuzavedena ona “opatření”.

Ale to, co mohu pozorovat zhruba za posledních 5 měsíců moc radostně nevypadá. Zodpovědní mladí, co dodržují opatření se nestýkají. A ti co by se rádi stýkali, nemají kde.
11.2. 13:59 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?
Také stojí za povšimnutí, že ten blogpost napsal 28.12.2020, kdy ještě nemohl mít k dispozici aktuální data, která signalizují, že po novém roce počet úmrtí na covid začal opět narůstat.
Tak si dame novejsiho Kulveita.

cituji:

Oba jevy jsou na nástupu druhé vlny skvěle korelované (0.94), mají odpovídající časový odstup, a máme jasný kauzální mechanismus.

Nic z těch alternativních vysvětlení nepopisuje mechanismus, který by zabil významné množství lidí s tak ohromnou přesností kopírující epidemickou vlnu.

K tomu kapica:
také nelze vyloučit, že ekonomická devastace živnostníků povede ke zvýšenému počtu sebevražd a náhlých srdečních a mozkových příhod.
Vzhledem k tomu, ze pocet nakazenych a pocet nad umrti spolu velice pekne koreluji, budes se muset trosku vic snazit, abys dokazal svoje hypotezy.

Ale toto je fascinujici a hodne pozoru. Kapica pise:

A: navzdory všeobecnému doporučení vyvarovat se návštěv někteří nutně potřebovali vidět.

B: ze skupiny s níž jsme se setkali během Silvestra my, ochořel pouze jeden člověk
Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
11.2. 14:03 Aleš Kapica | skóre: 50 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?
Když Kapica tohle psal, tak ho ani ve snu nenapadlo, že ti kreténi neudělají během léta absolutně nic pro to, aby omezili šíření koronaviru ve školách, a že naopak zavedou ještě větší a dlouhodobější restrikce než na jaře!

A jinak se koukni na srovnání počtů úmrtí u nás za uvedené období, versus Švédsko. Viz níže.

Jsem zvědav jakým blábolem ten nepoměr vysvětlíš.
11.2. 14:36 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?
Opravdu nevim, jak moc ma cenu si vykladat s GPT-2, ale nezlomim nad tim hul.
Když Kapica tohle psal, tak ho ani ve snu nenapadlo, že ti kreténi neudělají během léta absolutně nic pro to, aby omezili šíření koronaviru ve školách, a že naopak zavedou ještě větší a dlouhodobější restrikce než na jaře!
Jeste pred ctyrmi hodinami kapicabot psal:
Ještě v září jsme se z hlediska úmrtnosti pohybovali v normálních číslech, nicméně se opět začala zavádět “opatření“ a začala jízda, která bohužel trvá dosud. Zavedená opatření, místo aby situaci mírnila ji podle všeho spíše eskalují.
Takze na tom evidentne trva.
A jinak se koukni na srovnání počtů úmrtí u nás za uvedené období, versus Švédsko. Viz níže.
A oblibeny uhybny manevr. Misto toho, aby kapicabot reagoval, nadhodi dalsi nesouvisejici problem.

Kdyz se podivas na ten Kulveituv graf, vidis, ze pocty nakazenych kopiruji pocty nadumrti.

Pokud by ta tvoje domenka byla spravna, a za nadumrtimi by staly opravdu opatreni, znamenalo by to, ze v jeden okamzik pocet nad umrti bude rust (s nastupem opatreni) a nebude klasat (po dobu, co jsou opatreni v platnosti).

Nic takoveho tam ale videt neni.

Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
11.2. 14:42 Aleš Kapica | skóre: 50 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?
Kulveit vědomě lže, přesně v duchu toho co jsem napsal v blogpostu:
Z těchto čísel je zřejmé, že velká část nadúmrtí nebyla v souvislosti s koronavirem, ale koronaviroví buzeranti se s vámi budou do krve hádat, že je způsobila nějaká covidová mutace, na kterou ovšem doposud nikdo u nás nenarazil.
Protože čistě vizuálně porovnává dvě křivky, které logicky musí kopírovat podobný průběh, když mají stejnou příčinu.
11.2. 15:45 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?
Kulveit vědomě lže
Doloz to!
Protože čistě vizuálně porovnává dvě křivky
Ten korelacni koeficient taky vypocital jen tak vizualne?

porovnává dvě křivky, které logicky musí kopírovat podobný průběh, když mají stejnou příčinu
Jeste pred chvilkou tu kapicabot tvrdil, ze za nadumrti mohou z podstatne casti opatreni.
Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
11.2. 17:29 Aleš Kapica | skóre: 50 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?
Viz tvůj výše uvedený link, kde Kulveit píše:
 V grafu vidíte naškálované do stejného měřitka (děkuji za tipy na vizualizace)

a) počet prokázaných nakažených COVID, modře

b) nadúmrtí, červeně

Tj. porovnává pouze tvar křivky, nic víc a snaží se tím vybudit dojem, že všechna nadúmrtí jsou způsobená covidem, což je vědomá lež!
11.2. 17:59 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?
V grafu vidíte naškálované do stejného měřitka
No, a?

Dale se tam pise:

Oba jevy jsou na nástupu druhé vlny skvěle korelované (0.94)

Coz dokonce potvrdil i kapicabot, cituji:
porovnává dvě křivky, které logicky musí kopírovat podobný průběh, když mají stejnou příčinu
Tou pricinou je tedy sireni nemoci COVID, nikoliv opatreni.

porovnává pouze tvar křivky
A uvedomujes si, ze pokud maji platit tvoje domenky o zkazenem zdravi, sebevrazdach atp., tak by se ty krivky od urciteho okamziku musely zacit rozchazet, protoze opatreni plati +/- od rijna se stejnou intenzitou?
snaží se tím vybudit dojem, že všechna nadúmrtí jsou způsobená covidem, což je vědomá lež!
A proto tam pise: Co je na oněch alternativních vysvětleních pravdy je bohužel to, že omezení preventivní, onkologické a dalších typů léčby nejspíš bude způsobovat další nadúmrtí, o měsíce i roky zpožděné oproti epidemické vlně. Další úmrtí navíc způsobí zhoršený zdravotní stav mnoha z těch, kdo COVID prodělali. Konečný účet za druhou a třetí vlnu proto bude vyšší, než ona úmrtí navíc v roce 2020.
Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
11.2. 18:56 Aleš Kapica | skóre: 50 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?
Tou příčinou není primárně covid! Je velmi pravděpodobné, že kdyby tahle vláda neudělala nic, tak bychom měli možná na jaře podobnou vlnu úmrtí jako měli Švédové, ale ta celková čísla by nebyla tak děsivá.

Poláci v podstatě do podzimu také nic neřešili a podívej se jaký to mělo průběh tam. Situace se začala zhoršovat až poté co po vzoru českých "premiantů" začali rovněž zavádět nejrůznější opatření, která teď – na rozdíl od nás – ruší!
11.2. 20:33 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?
Tou příčinou není primárně covid!

Dokonale, opet popirame premisu.

Mame tu dva jevy o nichz i kapicabot tvrdi, ze maji stejnou pricinu.

(1) Modre vyznaceny jev predstavuje ,,počet prokázaných nakažených COVID''.

(2) Cervene vyznaceny predstavuje ,,nadúmrtí''.

V pripade (1) muze byt pricinou jen sireni viru v populaci, tedy pricinou nadumrti (2) je sireni viru v populaci.

Abych nekrivdil, jeste se na to muzeme divat z druhe strany. Kapicabot soucasne tvrdi, ze za rust (2) mohou vladni opatreni typu zavreni obchodu, skol, apod., z toho plyne, ze za to, ze roste/klesa hodnota prokazanych COVID pacientu, mohou opatreni typu zavreni skol, obchodu, ...

Laskavy ctenar si udela predstavu, co z toho dava vetsi smysl.
Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
12.2. 11:15 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?
O tom, ze rada opatreni je kontraproduktivnich (tedy zvysuji riziko prenosu) nemam sebemensich pochyb.
11.2. 14:40 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?
... ti kreténi neudělají během léta absolutně nic pro to, aby omezili šíření koronaviru ve školách...
Napriklad?
11.2. 14:42 Aleš Kapica | skóre: 50 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?
Nauč se laskavě také používat vyhledávání. Psal jsem to tady už několikrát.
11.2. 14:53 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?
Omlouvam se, ze nectu veskere evangelium... asi si dam deset zdravasu.
11.2. 15:18 Aleš Kapica | skóre: 50 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?
Tak se pak blbě neptej.
11.2. 15:23 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?
Strejda Google rikal neco o respiratorech pro ucitele a rozkouskovani trid na mnesi, to je vono?
11.2. 17:22 Aleš Kapica | skóre: 50 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?
Jo. A týkalo se to prvního stupně. S tím že druhý stupeň měl začít rovnou vzdálenou výukou. Ovšem ta neměla být na furt a pouze, ale min. jednou týdně měla být koordinační schůzka třídy face to face.
11.2. 20:50 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?
Jak by se to resilo s ucitelem na tyhle rozkouskovane tridy? Kde by se vzaly prostory na upichnuti tech "minitrid"? Ucilo by se na smeny?
11.2. 22:30 Aleš Kapica | skóre: 50 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?
I na to jsem odpovídal. Nebudu se opakovat.
Gréta avatar 11.2. 22:07 Gréta | skóre: 31 | blog: Grétin blogísek | Stockholm
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?

koronacírkev by jako vokamžitě s toudletou kartou hrála kdyby si jakože byla 100% jistá žeje skoro všecky potlouk kovid a nešermovala by 'jenom' statistikou :O ;D

druhej nejvíc nejvěčí vrah po kovidu je nechodění k doktoroj/přetížený zdravotnictví. s tim taky souvysí vomezení sociálních vazeb protože často k člověka k doktoroj dostane nějakej druhej člověk kterej si něčeho všimne/dokope ho tam sraba noa to se jako v nějakým lockdownu děje jakože dost vomezeně.
a jak je jako možný že ty excess mrtvý nikdo nevotestoval/nevšim si že maj kovid?? jestli toje ta samá skupina cose bála jít na testy nebáli se taky nááááhodou jít k doktoroj?? :O :O ;D :/

lidi taky teďko žijou vo moc míň zdravějc nemužou chodit do fitek/posiloven nemůžou vejletovat seděj doma nazadcích slábnou a tloustnou. navíc šetřej a žerou různý jedovatý blafy z kostelce. průměrně letos každej přibral 6kg řikali ve zprávách na primě :O :O

tydlety všecky faktory se nemusej projevit vokamžitě ale až při nějakým zatížení těch lidí ato jako nemusí bejt nutně kovid máme tady i jiný nemoce který nikoho nezajímaj + podzimní počasí/biozátěž taky muže udělat svoje ;D

takjakotak experťy + datový svazáci to pokakali na celý čáře a zavraždili x lidí mizerně navrženým čoklem/opatřeníma protože zavedení čokla je jakoby někde těsně nazačátku toho peaku :D :/ :D :/


btw vtý kulvajtovy čmáranici nijak nejsou vysvětlený ty malinkatý kopečky mrtvejch předtim peakem :O ;D

lidi postižený environmentálním žalem hele choděj za ekopsycholožkama hele 🤡 💆 🤡 💆
12.2. 06:15 __
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?
Souhlas, mě baví, jak se na základě těch našich nesmyslných dat, pořád všichni snaží dělat nějaké předpovědi. Jediné co můžeme spolehlivě říct při tak malém počtu testů a 30% pozitivitě, že se epidemie nekontrolovaně šíří. Ale každý amatérský epidemiolog teď rozvíjí detailní teorie, co z toho vyplývá a jak to řešit :) Samozřejmě, za to můžou jen lidi, co nenosí roušky, stát dělá jen drobné chyby a zvěrozvěsti apokalypsy, se nemýlí nikdy.
Jendа avatar 12.2. 06:22 Jendа | skóre: 77 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?
druhej nejvíc nejvěčí vrah po kovidu je nechodění k doktoroj
s tim taky souvysí vomezení sociálních vazeb protože často k člověka k doktoroj dostane nějakej druhej člověk kterej si něčeho všimne/dokope ho tam sraba noa to se jako v nějakým lockdownu děje jakože dost vomezeně
lidi taky teďko žijou vo moc míň zdravějc nemužou chodit do fitek/posiloven nemůžou vejletovat seděj doma nazadcích slábnou a tloustnou. navíc šetřej a žerou různý jedovatý blafy z kostelce
Tyhle věci rozhodně nejsou násobně intenzivnější zrovna jenom v tom týdnu kdy náhodou taky peakuje počet oficiálně odchycených nakažených/mrtvých. Četla jsi vůbec ten článek? A pochopila ho?
přetížený zdravotnictví
A čímpak asi to zdravotnictví je přetížené?
Once I was ending an email with "Regards," and realized how close the "t" and "g" keys are to each other.
Gréta avatar 12.2. 17:04 Gréta | skóre: 31 | blog: Grétin blogísek | Stockholm
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?

Četla jsi vůbec ten článek? A pochopila ho?

jen sem koukla navobrázky :D zamotaný klubíčka lží vraždicího fachidiota kulvajta mi jako vubec nestojej za nějaký rožčilování další :D ;D


tušim co tam jakoby muže řikat za moudra různý tak teda jako dejme tomu že má levičák pravdu a všecky ty excess deaths sou koronavirus :O ;D
koronavirus v 99.999999999999% případech potluče jenom ty lidi který maj jakoby tamten těžkej průběch. toby znamelo že bysme tady museli mit vo několik řádů víc nakaženej pšikalů s lechkým průběhem a vubec bejt vo moc víc promořený noa tomi jako netvrď žeby si toho jako při tom testováním plošným nevšimli :D ;D

nebo byto znamenalo žese netestuje/testování je zbytečný nejsou schopný trasovat vopatření sou udělaný mizerně a vubec nefungujou když seto jako furt navzdory všem pitominám šíří takle strašně :O ;D navíc s každým mrtvým maj vopatření menčí a menčí smysl protože jako coje mrtvý už nemuže umřít :/ ;D

btw ty kulvajtovy grafy maj ucvaklej začátek a začínaj někdy vlétě z nějakýho důvodu tajemnýho asi ;D


A čímpak asi to zdravotnictví je přetížené?


jasněže koronavirusama :O ;D netvrdim že koronavirus neni aže neni nebezpečnej ale řikat že za všecko muže kovid je prostě jako kec. mi netvrď že neexistujou lidi který by mohli žít kdybys ve špitálech nevomezil 'zbytečný' vodělení a nerušil vodkladnou péči/prevenci :O :O todleto všecko se přece jako musí ňák po roce projevovat :O :O :/ :/
a taky některý mohli fakt jakože umřít s koronavirusem ale jenom protože koronavirus doďál co začal lockdown :O :/

kdyby ty vládní experťy poslouchali třeba tamtoho profesora berana kterýho se klika levičáckejch fachidiotů vokolo kulvajta furt snaží deplatformovat hele a kterej se narozdíl vod těch teroetizujících srabíků neskovává před 'první linií' by třeba jako věděli že tady máme jenom nějakejch 250k silně rizikovejch lidí a kdyby vopatření byli víc cílený misto šaškáren s košikama ve vobchoďácích nebo hraní si s čoklama špitály by nebyly přecpaný a ty lidi který zabili lewinskej s kulvajtem by jako teďko mohli třeba eště žít :/ :/ na tolik lidí by nám dokonce stačily vakcíny kdyby se nerozkradli a neplejtvalo se snima :/ :/

lidi postižený environmentálním žalem hele choděj za ekopsycholožkama hele 🤡 💆 🤡 💆
Jendа avatar 12.2. 22:00 Jendа | skóre: 77 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?
toby znamelo že bysme tady museli mit vo několik řádů víc nakaženej pšikalů s lechkým průběhem a vubec bejt vo moc víc promořený
A ty máš nějaká data, co ukazují, že těžký průběh, resp. smrtnost, má o několik řádů menší podíl, než kolik vychází v Česku? Mně přijde, že to vychází zhruba podobně jako v okolních zemích, když se podíváš na jejich excess mortality (a podobně pro odhalená úmrtí, to české nereportování cca. třetiny úmrtí je taky takové docela běžné). (osobně si, opět na základě různých dat z okolních zemí, myslím, že skutečně nakažených je něco kolem 1.5-2x, tj. že to zatím v ČR prodělalo něco pod 2 miliony lidí)
noa tomi jako netvrď žeby si toho jako při tom testováním plošným nevšimli
Ono probíhalo nějaké plošné testování? Nemyslíš tím doufám to běžné, kde byla pozitivita mezi 25 a 50% a pak ta data radši přestali zveřejňovat, že ne?
btw ty kulvajtovy grafy maj ucvaklej začátek a začínaj někdy vlétě z nějakýho důvodu tajemnýho asi ;D
Možná protože do podzimu bylo tak málo mrtvých (i těch přiznaných), že se to nedá detekovat v běžném šumu v těch číslech?
mi netvrď že neexistujou lidi který by mohli žít kdybys ve špitálech nevomezil 'zbytečný' vodělení a nerušil vodkladnou péči/prevenci :O :O
Samozřejmě, že existují, vždyť to tady meleme v diskuzích furt. Ale to je přece taky důsledek covidu.
todleto všecko se přece jako musí ňák po roce projevovat :O :O :/ :/
A náhodou to zrovna přesně kopíruje oficiálně detekované nakažené/hospitalizované/mrtvé, a to už ne jenom „hele jeden peak který byl stejně dlouhý a ve stejný čas“, ale teď tam začíná být vidět i povánoční vlna (data do 3.1.).
a kterej se narozdíl vod těch teroetizujících srabíků neskovává před 'první linií' by třeba jako věděli že tady máme jenom nějakejch 250k silně rizikovejch lidí a kdyby vopatření byli víc cílený
To tam taky někde řešil, rizikových mu vyšlo několik milionů (staří + vyjmenované nemoci) a usoudil že izolovat třetinu obyvatelstva je poněkud neproveditelné.
Once I was ending an email with "Regards," and realized how close the "t" and "g" keys are to each other.
12.2. 22:09 Aleš Kapica | skóre: 50 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?
Možná protože do podzimu bylo tak málo mrtvých (i těch přiznaných), že se to nedá detekovat v běžném šumu v těch číslech?
Kdyby sis dal tu práci a prolezl oficiální statistiky, tak jako já, tak bys to zaregistroval taky. Nebo si snad myslíš, že mě ty kecy koronavirových buzerantů iritují jen tak z plezíru?

Kdyby ta opatření měla nějaký pozitivní efekt, tak bych neřekl ani popel. Jenže ony mají efekt přesně opačný. A to je to co mi vadí.
Gréta avatar 13.2. 20:12 Gréta | skóre: 31 | blog: Grétin blogísek | Stockholm
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?
Příloha:

Ono probíhalo nějaké plošné testování?

třeba slováci ďáli. ale byly to jakoby jenom antigení testy a zůčasnili se jenom ňáký 2/3 vobyvatel tak nevim :O :/

Možná protože do podzimu bylo tak málo mrtvých (i těch přiznaných), že se to nedá detekovat v běžném šumu v těch číslech?

možná. nóóó a nebóó možná chtěl kulvajt víc vytáhnout kontrast voproti létu/chtěl by to vypadalo víc strašidelnějc :O ;D
nebo se mu nehodilo ukazovat takovou tu malilinkatou divnou anomálii někde vokolo 12ýho tejdne kdy mrtvolky voproti počtu nakaženejch děsně ubejvaj a vyhnout se zbytečnejm votázkám :D ;D

vobrázek v příloze ;D xovej offset je jenom by voko

Ale to je přece taky důsledek covidu

koronavirusy se sem dostali číňani číňani sou tady jakoby jenom proto že s číňanama mezinárodně vobchodujem a s mezinárodníma vobchodama ve velkým začali kartaginci!!!! kartágo musí bejt zničený zakaždou cenu byť byto jako zachránilo jedinej lickej život!!!!!!!! >:C >:C
:D :D ;D ;D

neni pravda žeby jako nebylo navýběr ato jakoby nemyslim jenom vošklivý řešení nechat jiný lidi umřít :O :/ celý léto sme se nato mohli ňák chystat sám si vo tom mluvil hele ;D

A náhodou to zrovna přesně kopíruje oficiálně detekované nakažené/hospitalizované/mrtvé

a taky to kopíruje zavádění lockdownů/divnejch protivopatřeních přetěžování špitálů strašení/stresování vobyvatel :O :/ nemusí to bejt dycky to nejvíc nejednoduší vysvětlení. nejlepší by jako bylo testovat i mrtvoly a prostě nehádat ;D
btw jestli nakažený/mrtvý jakoby kopíruje i hospitalizovaný byto jako mohlo znamenat že strkat některý pšikali umřit došpitálu nemá vubec žádnou cenu protože to dopadne uplně stejně když seto projeví se stejným zpožděním.......... :O :O :O :/

To tam taky někde řešil, rizikových mu vyšlo několik milionů (staří + vyjmenované nemoci) a usoudil že izolovat třetinu obyvatelstva je poněkud neproveditelné.

protože toje vobyčejnej pitoma :O :D :D ;D

si asi jakoby jenom vzal dopracek tabulku všech mrtvejch se všema vodemčenejma komortalabilitama a jako správnej nepraktickej fachidiot řek že všecky tydlety lidi potlouk kovid protože měli všecky tydlety nemoci. už ale jakoby pitoma vůůůůbec neřeší jestli je tady nějaká kauzalita mezi kovidem a ňákou tou komortalabilitou nebo jestli ty lidi nemaj tolik komortalabilit povodemykanejch protože sou prostě starý třeba. všecky ty komortalability navíc nejsou bool jakože máš/nemáš ale maj jakoby různou závažnost/váhu třeba

ale hlavně jako ikdyž si kulvajt na svým blogísku hraje vobčas na doktora/vakcinologa/epidemiologa tak houbičky s voctem rozumí jak jako nějakej pšikal zatíží špitál :O :/
kdyby nebyl takovej arogantí pitoma co věří vevlastní nevomilnost by s lidma jako je třeba právě tamten profesor beran misto jedování/pomluv mluvil a nemuselo třeba umřít tolik lidí :D ;D

lidi postižený environmentálním žalem hele choděj za ekopsycholožkama hele 🤡 💆 🤡 💆
Jendа avatar 13.2. 20:58 Jendа | skóre: 77 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?
nebo se mu nehodilo ukazovat takovou tu malilinkatou divnou anomálii někde vokolo 12ýho tejdne kdy mrtvolky voproti počtu nakaženejch děsně ubejvaj a vyhnout se zbytečnejm votázkám :D ;D
Že ty jsi grafovala natvrdo počet mrtvých, a ne rozdíl oproti průměru předchozích let? Kolem 12. týdne ubývají vždycky, protože 0-11 bývají chřipky a další nemoci.
a taky to kopíruje zavádění lockdownů/divnejch protivopatřeních přetěžování špitálů strašení/stresování vobyvatel :O :/
Nekopíruje, uvedené se tolik neměnilo v intenzitě v rámci týdnů.
btw jestli nakažený/mrtvý jakoby kopíruje i hospitalizovaný byto jako mohlo znamenat že strkat některý pšikali umřit došpitálu nemá vubec žádnou cenu
Ano, tomu se říká triage a taky se to dělalo. A lidi s tím mívají morální problém, protože ta klasifikace není 100% přesná. (osobně nevím, co si o tom myslet; částečně to může být biasnuté tím, že jako člověka bez komorbidit a v nejlepším věku mě takhle nikdy nikdy nevytriagují)
tak houbičky s voctem rozumí jak jako nějakej pšikal zatíží špitál :O :/
Na to není potřeba rozumět, na to se stačí podívat co se dělo a děje.
celý léto sme se nato mohli ňák chystat sám si vo tom mluvil hele ;D
Ano, tohle je bohužel pravda a je to druhý důvod (po nesmyslných opatřeních), proč za část problému může vláda.
Once I was ending an email with "Regards," and realized how close the "t" and "g" keys are to each other.
Gréta avatar 14.2. 12:11 Gréta | skóre: 31 | blog: Grétin blogísek | Stockholm
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?

Že ty jsi grafovala natvrdo počet mrtvých, a ne rozdíl oproti průměru předchozích let? Kolem 12. týdne ubývají vždycky, protože 0-11 bývají chřipky a další nemoci.

jasněže jo :D výmečnej 2020 přeci jako nejde porovnávat s těma předchozíma/jejich průměrama ;D to samý pro letošek protože tydlety mrtvý pak musej chybět někde jinde :O :O

tady hele voproti průměrům  2011-2019

hele průměrný umirání 2011-2020 :O :O vočividně to fakt jako souvisí s létem a když to jakoby souvisí stim létem nemužou nato mit vliv i nějaký jiný vlivy jako počasí/ekonomická situace nebo ňáký jevy cose třeba jako každej rok vopakujou ale v jiným čase/tejdnu jako třeba jánevim tamta křipková sezona vobyč křipky lite takže seto v průměru uplně ztratí?? :O ;D
skoro všecky ty roky maj nějaký anomálie divný hele :O :O
navíc hele jak to jako každej rok roste to umírání :O :O

Nekopíruje, uvedené se tolik neměnilo v intenzitě v rámci týdnů.

neměnilo ale prostě jako furt mohlo působit. a čim dýl tim hůř si myslim :O :/

Na to není potřeba rozumět, na to se stačí podívat co se dělo a děje.

jj řízený soustavě vůůůbec nemusim rozumět když ji chci jakoby ňák regulovat. stačí nato jako jít jenom pocitově tim comi někdo ukáže ve zprávách za vobrázky emotivní :D :D ;D ;D
pšikalové maj prostě jako různou váhu/potřebujou různej počet lidí ksobě/různý specializace různou logistiku vokolo. pšikal muže bejt třeba kardiak s cukrovkou 80+ nakaženej koronavirusem ale stačí ti naněj třeba jakoby jenom proktolog přeškolenej z klystronu na kyslikovou hadici :D ;D
a navopak člověk s nějakou zácnou diagnózou ti podletí kulvajtovu fachidiotskou tabulku ale ve špitále vytíží x lidí protože vubec nevěděj co snim teďko jako :O :/

třeba tamto plošný vovočkovávání lidí 80+ byl fachidiotizmuz nejvěčí :/ :/

kdyžuž se jako s těma vakcínama stejně šmelí a věčina vip/papalášů užje vovočkovaná a vakcín je děsně málo nic by asi jako nebránilo ňák vodborně vytypovávat lidi který by ji měli dostat podle tamtoho beranova 'zrcadla zemřelejch'. nato by ale asi jako byly potřeba jiný lidi než pitomové co lítaj s metrama po vobchoďácích zatimco jim jinde umíraj lidi :/ :/

a vubec coto jako je za datový vědce/prognostiky když si neuměli spočítat/zistit že nebudou mit dost vakcín????? :O :O :/ :/

lidi postižený environmentálním žalem hele choděj za ekopsycholožkama hele 🤡 💆 🤡 💆
Jendа avatar 12.2. 06:29 Jendа | skóre: 77 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?
btw vtý kulvajtovy čmáranici nijak nejsou vysvětlený ty malinkatý kopečky mrtvejch předtim peakem :O ;D
Kdybych to chtěl fakt řešit, tak bych:
  • Spočítal totéž pro předchozí rok, kdy COVID nebyl, a porovnal bych amplitudu kopečků.
  • Nasimuloval totéž jako úplně syntetická data s nějakým příčetným rozdělením (odhadnutým z minulých let) a opět porovnal amplitudu kopečků.
Protože se mi to řešit nechce, tak jsem se jenom podíval na tu stránku s počtem mrtvých a vyklikal tam zobrazení různých roků a porovnal amplitudu kopečků. Spoiler: je to statistický šum, co jste taky jako čekali jiného?
Once I was ending an email with "Regards," and realized how close the "t" and "g" keys are to each other.
12.2. 07:10 Aleš Kapica | skóre: 50 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?
Tohle bylo loni předmětem toho mého prvního blogpostu ty amplitudo kopečků. Jsem fakt zvědav kdy vám dojde, že na problém zadělala z velké části všeobecná hysterie.

Já nepopírám existenci kovidu, jenom od samého počátku upozorňuji na to, že se mají problémy řešit racionálně, s chladnou hlavou a tak, aby nebyly závislé na chimérických představách o kolektivní zodpovědnosti!
12.2. 07:30 __
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?
Protože se mi to řešit nechce, tak jsem se jenom podíval na tu stránku s počtem mrtvých a vyklikal tam zobrazení různých roků a porovnal amplitudu kopečků. Spoiler: je to statistický šum, co jste taky jako čekali jiného?
Takže na základě nepřesných dat děláš hrubý odhad z tvaru grafu a tím potvrdíš svůj předem utvořený názor :-D
Gréta avatar 12.2. 17:08 Gréta | skóre: 31 | blog: Grétin blogísek | Stockholm
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?

muže to bejt klidně šum. áááále stejně toje jako takový zajímavý jak je to spadlý dolu celý léto ;D

lidi postižený environmentálním žalem hele choděj za ekopsycholožkama hele 🤡 💆 🤡 💆
11.2. 11:36 Meh
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?
Na co umřeli tihle?
Nediagnostikovany SARS to byt nemohl, takze zbyva jedine logicke vysvetleni: zabil je Flegr, aby mu vysla prognoza.
11.2. 13:26 Miloslav Ponkrác
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?
Švédsko se především vydalo cestou, že nemají relevantní data a statistiky. Jejich data jsou nedůvěryhodná. Švédsko samo oficiálně ústy hlavního hygienika prohládilo, že přesná a zcela relevantní data sbírat nebudou, neb znalost přesných statistik není prý podstatná.

Je jednoduchý zákon: Jakékoli srovnávání situace v ČR a Švédsku => Jasný závěr, autor je podvodník. Není třeba vůbec takový článek číst.

P. S.: Jak vůbec chcete získat relevantní data z poloislámského státu plného ghett, jako je Švédsko, kam se do mnohých míst bojí i policie?
11.2. 13:55 Aleš Kapica | skóre: 50 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?
Než začneš mektat blbosti, tak by ses měl nejprve podívat na tvrdá fakta.

Za období uvedené v tabulce výše zemřelo ve Švédsku v roce 2019 – 22484 osob. Za stejné období roku 2020 jich zemřelo – 24142. Je to jednoduchá matematika. U nich zemřelo za tohle období o 2672 osob více, zatím co u nás zemřelo nad průměr 16498. To je dost křiklavý nepoměr, nemyslíš?!
11.2. 14:43 Tomáš | skóre: 30 | blog: Tomik
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?
Díky za extrahovaná data, něco podobného ukazovali Blatnému v nějakém rozhovoru a moderátor o tom tvrdil, že ten rozdíl "Na co umřeli tihle?" je silně korelovaný s Covidem. Když si to vyhodím do grafu, tak mi to ani nepřijde. Jenom trochu ze začátku drží krok s Covidem, ale pak jde dolů. Klidně to mohlo být i počasím.
11.2. 14:50 Aleš Kapica | skóre: 50 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?
Více by asi ukázaly ty aktuální data zesnulých.

Ovšem jak už jsem napsal jinde v diskuzi – každý umřeme jen jednou. Je tedy logické, že tím jak to postupně vykosí rizikové jedince – a v tomto ohledu je naprosto jedno, jestli umřou na covid, nebo v důsledku těch idiotských opatření – vrátí se počty zesnulých do obvyklého průměru.

Horší na tom, je, že ty buzny to budou vydávat za své vítězství, kterým budou do budoucna ospravedlňovat omezování občanských práv a svobod.
Jendа avatar 11.2. 17:12 Jendа | skóre: 77 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?
je silně korelovaný s Covidem. Když si to vyhodím do grafu, tak mi to ani nepřijde. Jenom trochu ze začátku drží krok s Covidem, ale pak jde dolů.
Mně přijdou čísla ve sloupečku „S covidem“ divná, rozhodně jsou jiná než tady a odkaz na zdroj v zápisku není (nebo jsem ho přehlédl, nechce se mi trávit další čas zkoumáním automaticky generovaného obsahu bez informace). Doporučuji tedy najít nějaký skutečný zdroj a provést analýzu na něm.
Once I was ending an email with "Regards," and realized how close the "t" and "g" keys are to each other.
11.2. 17:25 Aleš Kapica | skóre: 50 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?
Odkaz na zdroj v zápisku není z jednoduchého důvodu. Stačí použít google a zadat "úmrtí na covid v čr" a vypadne na tebe rovnou ten interaktivní graf.
11.2. 18:18 j
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?
Kdyz pudes a zastrelis kazdyho nad 60, tak budes mit v grafu nejdriv vyraznej narust, a pak vyraznej pokles az skoro k 0. Takze se ty cisla daji naprosto vpohode interpretovat tak, ze KVULI covidovym opatrenim NEBYLA tem lidem poskytnuta pece, ktera by jim poskytnuta byvala byla, kdyby se neresil covid, a tudiz jich proste umrelo vic, nez jindy. A tim padem se pochopitelne zredukovala rada cekatelu.

Zajimavy na tom je spis to, ze prave ti tzv "ohrozeni" duchodci, co jsou PRESNE v tomhle stavu (=maji nejakou nemoc, ale kvuli covidu je prakticky k doktorovi nikdo nepusti, o nejakych preventivnich prohlidkach si muzou nechat zdat...) si to nechteji pripustit. Spousta z nich ma naopak pocit, ze jediny co je zabije je prave covid.

Mimochodem, zrovna dneska sem mluvil s zenskou ktera byla objednana na mamograf a rekli ji ze smula, ze nejdriv za rok. Takze jestli dostane raka a umre na to, bude obeti prave opatreni proti covidu. Jo ale vona vlastne jeste chodi do prace, neni to duchodce, takze at chcipne.

---

Dete s tim guuglem dopice!
11.2. 18:47 Aleš Kapica | skóre: 50 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?
Neznám osobně jediného důchodce 75+ co by ho sejmul covid. A tím nemám na mysli že by zrovna umřel, ale třebas jen ochořel a že jich znám docela dost.
11.2. 18:49 Aleš Kapica | skóre: 50 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?
Jen pro doplnění. Drtivá většina těch o kterých vím že covid prodělali je ve věkové hladině 40–60.
11.2. 20:51 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?
Ja jo. Co vim, tak tri.
11.2. 22:37 Aleš Kapica | skóre: 50 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?
Přežili, nebo ne?
12.2. 07:26 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?
Sejmul. Slus, finito, konec. U jednoho by se dalo rict, ze s covidem, nebyla to jedina vec, co mel. Ostatni dva ne. Pak mne jeste napadli sousedi z baraku, pani uz chodi, pan lezi porad ve spitale.
12.2. 07:57 Aleš Kapica | skóre: 50 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?
Tak z těch co znám nebyl ve špitále nikdo. A ti o kterých jsem slyšel že skončili ve špitále nebo to rovnou zabalili, byli minimálně přes dva lidi (např. syn kamaráda mého kamaráda) a v životě jsem je neviděl.

Na druhou stranu, aktuálně si prodělávají dost ošklivý zápal plic hned dva moji kámoši (každý z jiné sociální bubliny). Společné mají dvě věci. Jednak to, že na rozdíl ode mne důsledně dodržovali veškerá opatření, včetně nošení roušky (respirátoru) a pak to že mají doma malé děti co chodí do školky či první třídy.
12.2. 08:12 Karel
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?
Tak, tak. Šíří se to přes děti co se stýkají. U nás to sejmulo učitelku druhé třídy a jednoho rodiče z další třídy. Děti nic nebo maximálně denní horečka a spousta rodičů týden v posteli a pár i v nemocnici "jen" na kyslíku.
12.2. 08:16 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?
Tohle je na tom zajimave, ta nepredvidatelnost. Nam to dotahla dcera ze skolky, odnesla to rymou, unavou a dva dny lehce zvysena teplota. My ostatni pres dvoutydenni spolecnou karantenu v jednom malem byte nic. Negativni testy.
12.2. 09:50 Aleš Kapica | skóre: 50 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?
No jo. Jenže vtip je v tom, že těm kámošům vyšly testy negativní.
12.2. 10:00 Karel
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?
Tak co teda v těch plicích mají za vir nebo baktérii?
12.2. 11:34 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?
Nejspis celou zoo, plice nejsou sterilni prostredi. kdyby ses ptal, co zpusobilo zapal plic, bylo by to slozitejsi zjistit. V podstate to ani nemusi byt infekce.
Jendа avatar 11.2. 19:08 Jendа | skóre: 77 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?
To je zajímavé, j je taky bot? (tohle všechno jsme už samozřejmě také vyvrátili v minulých diskuzích)
Once I was ending an email with "Regards," and realized how close the "t" and "g" keys are to each other.
12.2. 09:49 Tomáš | skóre: 30 | blog: Tomik
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?
Tak to je - Babiš už bude jenom důchodce, proto nechal hodit přes palubu všechny ostatní. Ale zrovna on má tolik peněz, že se může chránit vlastními prostředky.
12.2. 09:51 Aleš Kapica | skóre: 50 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?
No jo, jenže co když mu to komouši znárodní ;-)
13.2. 10:02 PL
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?
Mimochodem, zrovna dneska sem mluvil s zenskou ktera byla objednana na mamograf a rekli ji ze smula, ze nejdriv za rok. Takze jestli dostane raka a umre na to, bude obeti prave opatreni proti covidu. Jo ale vona vlastne jeste chodi do prace, neni to duchodce, takze at chcipne.
U gynekologa, u zubaře, na očním apod. se opravdu neplní lůžková kapacita. Tam se chodí zcela normálně a nikdo tam na nic nečeká, respektive je tam zcela běžná čekací doba, jako před covidem. Lidem jen už mrdlo a myslí si, že všechny lékařské obory jsou covidem přetížené.

Mimochodem na mamograf se dá jít do soukromé kliniky (zaplatit za to penězi...pro někoho překvapení, když jde o jeho zdraví) a nechat se otestovat.

Sám chodím jednou za 3 měsíce na krev (pokusy na vlastním těle se vstřebáváním železa) a platím pokaždé 1215 kč. Ano mohl bych somrovat u praktika, ale nejsem dement.

P.S. Hlavně ne kecy o tom, jak lidi nemají peníze. To už je největší ubohost.
Prosím o TL;DR verzi, nevyplatí se mi investovat čas do čtení celého blogu.
11.2. 19:00 Aleš Kapica | skóre: 50 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?
Pokud jsi líný číst, tak to nečti. V kostce: od 5. října tu pochcípalo víc lidí než všude jinde na světě, ale zhruba jen u poloviny z těch co umřeli nad průměr byl indikován covid. Stačí ti to takhle?
11.2. 19:00 Aleš Kapica | skóre: 50 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?
Pochopitelně bylo myšleno v poměru na 1 milion obyvatel.
Takhle to úplně stačí.
Kdbyby se důsledně testovalo, tak by ta statistika možná vypadala jinak.
11.2. 19:45 Aleš Kapica | skóre: 50 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?
S tím by se dalo souhlasit za předpokladu, kdyby tím bylo míněno testování osob nakažených a jejich příbuzných.

Pokud jde o testování zesnulých, silně pochybuji, že by se ve zdejší zjitřelé situaci v případech, které by mohly na úmrtí v souvislosti s koronavirem ukazovat, nedělalo.
11.2. 21:21 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?
Kdyby se důsledně testovalo, tak nejsme nejhorší na světě.
11.2. 23:51 Meh
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?
Kapica modifikoval svuj jarni argument "neni nadumrti, ergo protiepidemicka opatreni jsou spatna" na "je nadumrti, ergo protiepidemicka opatreni jsou spatna a navic zabiji".
12.2. 11:21 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?
to je konzistentni postoj a navic logicky - vetsina opatreni podporuje sireni viru a/nebo oslabuje lidi
12.2. 07:02 kotrcka | skóre: 23 | blog: Onééé 2 | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?
Ako vysvetlíš to, že tie neznáme nadúmrtia kopírujú trend tých kovidových nadúmrtí?

Ak by to bolo z kontaminovanej rúšky, tak to predsa nebude (technicky môže, ale je to nepravdepodobné) kopírovať priebeh úmrtí s kovidom, rúšky sa nosili pred a nosia sa aj po tej špičke.

Ako presne sa definuje úmrtie NA kovid? Pretože ak tomu kovid dopomohol ale hlavná príčina bude niekde úplne inde (extrémny príklad - zakašľal a pošmykol sa na ľade), tak asi nebude vedený ako úmrtie NA kovid, nie?
You son of a bit.. coin
12.2. 11:26 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?
pocasi
12.2. 12:28 Aleš Kapica | skóre: 50 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?
Před znovuzavedením opatření nosil roušku ten kdo chtěl, kdo nechtěl nemusel. Tak nevykládej planety. A ta špička začala nabíhat cca měsíc po začátku nového školního roku, což je zhruba tak ta doba za jakou si to stihly ty děcka předat doma a nakazit někoho dalšího, u něhož se to už ovšem projevilo typickými příznaky. A to je to co bohužel většina koronavirových buzerantů odmítá akceptovat, a paradoxně horuje pro to aby se nahnaly děcka do škol, bez toho že by se pro to nejprve vytvořily podmínky (viz výše) a při zachování těch zavedených nesmyslů omezujících všechny ostatní.
12.2. 13:48 prqek | blog: prqek
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?
Kdo je to vlastně ten koronavirový buzerant? Z toho, co tu o nich píšeš mám dojem, že existují jen v tvé fantazii.
12.2. 13:55 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?
Je jich plny verejny prostor, vlada a cela spolecnost - zakazy, rousky, buzerace
12.2. 15:49 prqek | blog: prqek
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?
Já myslel, že chtějí nahnat děti do škol. Tak mi není úplně, jak takové buzeranty poznat.
12.2. 15:50 prqek | blog: prqek
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?
... úplně jasné ...
12.2. 21:43 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?
nosi rousky a co hur, chteji to po ostatnich
12.2. 22:03 ewew | skóre: 39 | blog: ewewov_blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?

Alternativista ? Všetko čo tvrdí alternatívny zdroj je pravda ?

Toto bude asi pozostatok z obdobia komunizmu.

Root v linuxe : "Root povedal, linux vykona."
13.2. 08:32 prqek | blog: prqek
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?
A z toho vyplyva, ze chtějí nahnat děti do škol, nebo to je součást definice?
13.2. 11:20 Aleš Kapica | skóre: 50 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?
Chtějí nahnat do škol, ovšem aniž by hnuli prstem pro to, aby minimalizovali riziko, že si to tam ty děcka budou dál předávat. Stejně jako to neudělali doposud!

Oni je tam totiž nechtějí nahnat proto, že by jim bůhví jak záleželo na jejich budoucnosti, ale proto, že je sere jak se jim válí děcka doma u počítačů!

V částečném omezení kontaktní školní výuky žádnou tragédii nevidím. Ale vidím ji v tom, že opět nasardinkují děcka do škol, kde je budou každý den minimálně 4 hodiny v kuse dusit v rouškách a respirátorech!
13.2. 15:20 prqek | blog: prqek
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?
Na to jsem se neptal.
13.2. 15:47 Aleš Kapica | skóre: 50 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?
Tak se zamysli nad tím, na co se s ptal.
13.2. 17:44 prqek | blog: prqek
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?
Pořád nevidím odpověď. Takovou odpovědí by bylo

a) vyplývá

b) je to součást definice
13.2. 18:16 Aleš Kapica | skóre: 50 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?
Pokud si přeješ aby byla zachována stávající opatření, a zároveň si přeješ aby nahnali za stávající situace do škol - pak nejspíš součást definice.
13.2. 20:41 prqek | blog: prqek
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?
Ta definice je závislá na tom, co si přeju? Zvláštní, já ten pojem doteď (tedy do této diskuze) ani nepoužil.
Gréta avatar 12.2. 17:11 Gréta | skóre: 31 | blog: Grétin blogísek | Stockholm
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?

to samý co rouškofyl/rouškobuzerant nebo koronachcípák :D :D ;D ;D

se všema těmadle třema slovíčkama sem se potkala už ;D

lidi postižený environmentálním žalem hele choděj za ekopsycholožkama hele 🤡 💆 🤡 💆
12.2. 18:22 prqek | blog: prqek
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?
Ja čekal nějakou definici.
Gréta avatar 13.2. 20:27 Gréta | skóre: 31 | blog: Grétin blogísek | Stockholm
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?

rouškofyl hele

člověk, který důrazně prosazuje nošení roušek; opak rouškofoba

koronachcípák hele :D ;D

Pak jsou tady koronachcípáci. Existuje poměrně široká vrstva lidí, kteří se chorobně bojí, že něco chytnou. Je jim jedno, že s ohledem na jejich anamnézu to pro ně neznamená velké riziko a je jim jedno, že to možná už chytili a ani o tom neví. Neakceptují riziko jako takové a domnívají se, že stát je tady od toho, aby jim zajistil bezrizikový život. Média stimulují jejich strach doslova je protáčí až do červeného pole různými příhodami o hromadách mrtvých. Neustále prezentují kumulativní počty nakažených, protože informace o tom, že se za den nakazilo třeba sedmdesát osob, není způsobilá vyvolat dostatečný strach, ale osm tisíc nakažených kumulativně, to je mnohem lepší.

lidi postižený environmentálním žalem hele choděj za ekopsycholožkama hele 🤡 💆 🤡 💆
13.2. 20:43 prqek | blog: prqek
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?
Takže jako opak Kapicy?
12.2. 14:10 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?
což je zhruba tak ta doba za jakou si to stihly ty děcka předat doma a nakazit někoho dalšího, u něhož se to už ovšem projevilo typickými příznaky
Neni to tak davno, co tu kapicabot tvrdil, ze lidi (tedy i deti) bez priznaku nemaji/nejsou problem.
Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
12.2. 14:32 Aleš Kapica | skóre: 50 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?
Jo? A kdy? Pokud si kapicabot vzpomíná, tak vždy viděl školní mládež sdruženou ve školách a družinách jako klíčové přenašeče nákazy.
12.2. 14:36 Aleš Kapica | skóre: 50 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?
Jinými slovy: nemají problém ale jsou problém.

To tvoje nemaji/nejsou si v tohle dost protiřečí. Je to némlich to samé jako bych o tobě napsal že jsi/nejsi vůl. Tak si vyber.
12.2. 16:19 PL
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?
Víte na co jsem zvědav teď? Kolik se za následující měsíce narodí dětí? Osobně totiž předpokládám razantní pokles porodnosti...
tady se můžeš pokochat. Dokud population growth nezačne klesat, tak má planeta pořád problém.
12.2. 20:12 Aleš Kapica | skóre: 50 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?
Proč bych se tím měl kochat? Já vím že se lidi množí jako králíci, a bohužel taky vím proč a kde. Kdyby ji necpaly ostatní země do zobáčku, a nesnažily se je úporně zachraňovat tak by tím místní populace akorát vyrovnala vlastní úmrtnost. Jenže takhle nemají co žrát a tak se tlačí ke krmelci.

Mně vůbec nevadí, že se populace v ČR sníží. Míň lidí, víc příležitostí. Hodně lidí dnes rádo nostalgicky vzpomíná na komouše, jak se za nich měli fajn. Ovšem už zapomínají při tom dodat na čí účet.

Do roku 1946 bylo 2,23 milionů obyvatel Československa, v drtivé většině němců. Pochopitelně ti co zbyli se pilně množili, ale i tak do roku 1950 klesl počet obyvatel ČR na 9 milionů. A to po roce 1948 a 1968 se odsud zdekovalo minimálně dalších 200 tisíc lidí.

Mimochodem, pokud by tě zajímalo, jak a kam se přelilo obyvatelstvo po roce 1975 koukni sem

Rozhodně tedy nepatřím k těm co by vykřikovali že je nás málo a že se bez migrantů a dělníků z ukrajiny a podobných zemí neobejdeme.
13.2. 09:53 PL
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?
Tak to jsem jen z kontextu nepochopil, že nižší porodnost bereš jako pozitivní věc.

Pak by to mělo být "Víte na co jsem zvědav teď? Kolik se za následující měsíce narodí dětí? Osobně totiž předpokládám (konečně) razantní pokles porodnosti".

Dneska má totiž každá kráva 3 fakany a už se z toho stává standard. Hrůza. Takové to kolečko moderních dementů: Hypotéka, vlastní barák (hlavně nebydlet v paneláku), první fakan, pes, druhý fakan, třetí fakan, dovolené v Egyptě, víkendy se stejně debilními "přáteli". Prototyp zbytečné společnosti (dnes už bohužel majoritní).
13.2. 11:13 Karel Benák | skóre: 8 | blog: benyho
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?
Dneska má totiž každá kráva 3 fakany a už se z toho stává standard. Hrůza. Takové to kolečko moderních dementů: Hypotéka, vlastní barák (hlavně nebydlet v paneláku), první fakan, pes, druhý fakan, třetí fakan, dovolené v Egyptě, víkendy se stejně debilními "přáteli". Prototyp zbytečné společnosti (dnes už bohužel majoritní).
Kolik dětí jste vychoval Vy, frajere? Co když máte jen jedno dítě a přihodí se mu něco velmi nepěkného, smrt, postižení ...? To Vám pak ve vyšším věku zbydou jen oči pro pláč - viz generál Blaško apod.

Co se mé ženy týče, v její "pracovní bublině" nejsou tři děti výjimkou. V mé "pracovní bublině" jsou standardem dvě děti, ale jeden kolega, opravdový odborník a kapacita ve svém oboru, jich má s manželkou šest. Ptal jsem se ho na to, jak to řeší logisticky a dle jeho slov je to v pohodě, jen to chce dvě auta. Starší děti pomáhají s mladšími tak nějak automaticky. Aspoň z nich nejsou sebestřední hajzlíci. A o mé manželce tvrdit, že to je kráva ... Jednak je to z mé strany vůči Tobě o přesdržku a druhak, cože to máš za vzdělání a jakou že práci? Že máme hypo je jasné, na rodinný domek jsme oba čerstvě vystudovaní skutečně neměli. Bydlet v paneláku? Hmmmm, možná i jo, ale už by se o nás díky aktivním sousedům a nutnosti cvičit s nejstarším synkem Vojtovu metodu zajímala sociálka. Teda ona se o nás tak nějak zajímá, ale baby přijdou, vidí že jsou děti v pohodě a synek se vyvíjí fakt dobře, dokonce ve své třídě patří k těm lepším, no a zase v klidu odejdou, naprosto spokojené, protože je s ničím neprudíme. No a vlastně na ten byt bychom si taky museli vzít hypo, tak je to jedno. Dovolená v Egyptě? Brrr, takové vedro! My si bereme dovolenou na konci prázdnin a na začátku září, to bývá dosti hektické období nástupu do škol. A pes? Děti by chtěly, ale kdo se o to má starat? To je skoro jako další dítě, jen s tím rozdílem, že ten pes poslechne.

Resumé: Nebudete náhodou asociál?
Láska je jako prd, když hodně tlačiš tak z toho bude ...
13.2. 13:32 Odin1918 | skóre: 5 | blog: Valhalla
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?
Podle je opravdu kazdeho vec, kolik ma potomku, a zadny bezzemek do toho nema, co mluvit. Ja sice moc nechapu, proc se lide cpou do mest tak rapidne, ale to, ze nechteji bydlet v panelaku chapu naprosto jasne. Ja sam bydlim v Sudetskych hvozdech, kde clovek moc lidi nepotka. V praze mam byt pro obcasne prespani po pracovnich aktivitach, ale bydlet bych tam nechtel. Je tam smrad jako v Brne a spousta levicaku.
13.2. 14:27 Karel Benák | skóre: 8 | blog: benyho
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?
Co se Brna týče, mám k němu dvě výhrady. Pokaždé, když do Brna přijedu, je mi tam příšerná zima. Tou druhou je "logický" systém zastáveky MHD Česká. Ten jsem prostě nepochopil a dokonce mě to jednou stálo úpal. Ale holky tam jsou hezký, to se musí Brnu nechat. Faktem je, že největší koncentraci hezkých holek jsem viděl na tom nejodpudivějším vlakovém nádraží, Bratislava. Takových hezkých ženských, co jsem tam viděl během 15 minut, v Pardubicích nepotkám za 1/4 roku.
Láska je jako prd, když hodně tlačiš tak z toho bude ...
Ja prave myslel ze levicaku je vic na vesnicich a malych mestech, ktery musime my v Praze platit.
13.2. 21:21 Karel Benák | skóre: 8 | blog: benyho
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?
No já bych řekl, že nejvíc levičáků je na univerzitách a gymplech. Pak jsou to různá media apod.
Láska je jako prd, když hodně tlačiš tak z toho bude ...
Jendа avatar 13.2. 21:25 Jendа | skóre: 77 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?
Ty podle mě jenom hodně vidíš, protože exhibují na internetu, ale bude jich pár. Pak tu je „nejnižší třída“, která vidět není.
Once I was ending an email with "Regards," and realized how close the "t" and "g" keys are to each other.
13.2. 21:41 Karel Benák | skóre: 8 | blog: benyho
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?
Hele nevím. Z toho co čtu o cancel culture ... fakt mě to umlčování jiných názorů děsí. Třeba za Pol Pota jsi za jiný názor dostal kramlí za krk, protože náboje byly drahé. Takhle vymlátili cca 1/3 vlastních obyvatel. A cože byl Pol Pot zač? Levicový intelektuál. Vtipné třeba je, že označení židobolševická revoluce je strašně hanebné, rasistické apod. Četl jsem si seznam kdo byl kdo za VŘSR a po ní a světe div se, cca 1/2 lidí, kteří rozpoutali rudý teror, nebo se na jeho vzniku podíleli, byli židovští levicoví intelektuálové. Na druhou stranu, kdo je na britských univerzitách nyní nejohroženější a zdrhá jinam? Židovští studenti a pedagogové.

A to, že se tvrdý byznys spojil s levičáky je fakt, viz Facebook, Twitter, Alphabet, ... Privatizace zisků, socializace ztrát.

Ta nejnižší třída skutečně vidět není, protože té každý "intelektuál" jen nadává a pohrdá jí.
Láska je jako prd, když hodně tlačiš tak z toho bude ...
Fluttershy, yay! avatar 13.2. 22:08 Fluttershy, yay! | skóre: 88 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?
Jo, cancel culture. Tak namátkou z českých dějin:
  • rekatolizace (a poněmčování) po Bílé hoře
  • Kladivo na čarodějnice
  • Bach. Alexander Bach
  • všeobecně ženy do 19. století, vlastně půlky 20. století
Science advances one funeral at a time. (Max Planck, parafráze) ✊ no gods, no masters ✊ #StopSwappingAir
Gréta avatar 14.2. 14:15 Gréta | skóre: 31 | blog: Grétin blogísek | Stockholm
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?

to sou furt ty samý lidi :O ;D

dneska prostě jako sou u levičáků ;D ;D

lidi postižený environmentálním žalem hele choděj za ekopsycholožkama hele 🤡 💆 🤡 💆
Jendа avatar 13.2. 22:12 Jendа | skóre: 77 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?
Z toho co čtu o cancel culture
Já jsem asi nepochopil, co je to cancel culture. Například jsem podporoval Kverulanta, pak se ukázali jako kokoti, tak jsem je podporovat přestal. Totéž měl Bherzet se Svobodnejma. Nebo třeba když mě ojebe nějaká firma, tak přejdu ke konkurenci (pokud nemají monopol, nebo konkurence není ještě horší). Vždyť tohle je úplně přesně ten ideální volný trh, nejpravicovější a nejliberálnější ráj na zemi, ne? Co je na tom proboha špatně?
A to, že se tvrdý byznys spojil s levičáky je fakt, viz Facebook, Twitter, Alphabet, ... Privatizace zisků, socializace ztrát.
Alternativně, mám nějaké úplně jiné vnímání, co je to levice. Co je na soukromých nadnárodních monopolních korporacích levicového?! (naopak to, že někomu soukromá firma odmítne poskytovat službu, je přece naprosto pravicová věc :)
Once I was ending an email with "Regards," and realized how close the "t" and "g" keys are to each other.
Fluttershy, yay! avatar 13.2. 22:23 Fluttershy, yay! | skóre: 88 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?
Tomu nerozumíš!

Korporace jsou úplně nejvíc levicové, když s nimi nesouhlasíš. Třeba když udělají reklamu cílenou na někoho jiného než na tebe. (viz „woke brands“) Nebo když v kantýně servírují salát a teambuilding má podobu ježdění na snowboardu.
Science advances one funeral at a time. (Max Planck, parafráze) ✊ no gods, no masters ✊ #StopSwappingAir
14.2. 12:33 podlesh
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?
Alternativně, mám nějaké úplně jiné vnímání, co je to levice. Co je na soukromých nadnárodních monopolních korporacích levicového?! (naopak to, že někomu soukromá firma odmítne poskytovat službu, je přece naprosto pravicová věc :)
Ok, boomer.

Máme 2021! Nadnárodní Kapitalismus je levice, zvykej si :-)
Gréta avatar 14.2. 14:13 Gréta | skóre: 31 | blog: Grétin blogísek | Stockholm
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?

čína je kapitalizmuz i komunismuz dohromady se to jako nevylučuje ;D ;D

lidi postižený environmentálním žalem hele choděj za ekopsycholožkama hele 🤡 💆 🤡 💆
Fluttershy, yay! avatar 14.2. 14:53 Fluttershy, yay! | skóre: 88 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?
Jakože Schrödingerův komunismus?
Science advances one funeral at a time. (Max Planck, parafráze) ✊ no gods, no masters ✊ #StopSwappingAir
Gréta avatar 14.2. 14:12 Gréta | skóre: 31 | blog: Grétin blogísek | Stockholm
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?

tak přejdu ke konkurenci (pokud nemají monopol, nebo konkurence není ještě horší)

.........................

naopak to, že někomu soukromá firma odmítne poskytovat službu, je přece naprosto pravicová věc

jj dokavaď neomarxisti nevovládnou monopol/kartel/hegemona :D :D ;D ;D třeba tamty regulace na automatický mazání 'závadnýho' vobsahu sekterým přišli neomarxisti z evropský komise sou vočividně vymejšlený kádrovákama z facebooku protože takový podmínky prostě jako splní jenom velikánská síť a franta vomáčka z hodní dolní má se svým mastodonem jako smůlu a šup dokriminálu snim :/ :/

nebo tamty pokusy o likvidaci parleru na poptávku komunistů z twitteru mělo bejt jako co???? :/ :/

btw kdo si myslíš že jakoby dělá ty cenzory na fb třeba?? ňáký schopný hodný chytrý lidi který si jakoby mohli vybrat čim se budou živit nebo nějaký neschopný zamindrákovaný special snowflakes???? :O :O :/ :/

Například jsem podporoval Kverulanta, pak se ukázali jako kokoti,

ttssss zachvilku tady jako máme dobu ledovou a pitomové eště jako budou co2 vyrábět aby přežili :O :D :D ;D

a vubec jako nechápu jak muže vadit ňáká energie zachycená co2 navíc. jakože roztaví sních/ledovce????? prostě ji jako použiju na zmražení/čerpání vody a probem solved. kam si mužu jít pro medajli za záchranu týdletý planety???? :D ;D

btw si strč dozavařovačky vodu + led a udělej si tam puňtik kde je hladina tý vody a dej to nakamna/na radiátor. noa až se ktomu za pár hodin vrátíš tak tam tý vody nebude víc akorát se trošičku vodpaří možná :O :O :D ;D

lidi postižený environmentálním žalem hele choděj za ekopsycholožkama hele 🤡 💆 🤡 💆
13.2. 13:36 Odin1918 | skóre: 5 | blog: Valhalla
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?
Zrovna u CR si myslim, ze snizeni populace nevadi. Asi nikde v Europe. Desive bylo, kdyz po valce byly vyhnany tri miliony obcanu. Proti tomu je prirozeny ubytek fakt nic.
Já jsem za covid rád, protože mám home office. Doufám že až se zvýší proočkovanost tak zas vymyslí nějaký další vir.
13.2. 08:15 Odin1918 | skóre: 5 | blog: Valhalla
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?
Nejhorsi je, ze predstavitele statu napric spektrem jsou ochotni ridit stat a ekonomiku jen podle vysledku testu jedne nemoci a poctu hospitalizovanych. Kvuli viroze vezmou lidem svobodu patrne na dalsi rok, likviduji ekonomiku a zamestnanost, tisknou inflacni penize. Atd. To, co zde bylo roky budovano (produktivita prace, zivotni uroven, podniky) zlikviduji politici svou histerickou reakci.
13.2. 10:49 ewew | skóre: 39 | blog: ewewov_blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?

Ja si na druhú stranu myslím, že riadiť štát a ekonomiku len podľa ukazateľov zisku je najhoršie. Sloboda tu aj niekedy bola ? Zrejme len pre podnikatelov. Povedz čo likvidujé ekonomiku ? Zamestnanosť likvidujú hlavne podnikatelia neustálim znižovaním nákladov.

Jedine čo sa budovali zisky za čo najnižšiu možnú cenu.

Toto je len možno víroza ale čo by si robil ak by išlo o niečo veľmi agresívne. Stále by si išiel cestou "Nič sa nedeje, pokračujeme ďalej." ?

Root v linuxe : "Root povedal, linux vykona."
13.2. 13:28 Odin1918 | skóre: 5 | blog: Valhalla
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?
Stat nema nic ridit, stat ma ekonomiku nechat byt. Jednoduche.

Ja nerikam, ze se nic nedeje, jen chci, aby se lide chovali sami tak, jak uznaji za vhodne. Lide se mohou chranit i za fungujici ekonomiky. To je jedina spravna a spravedliva cesta.
13.2. 18:52 noname
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?
Vakcíny založené na technologii mRNA mají podle Classena potenciál produkovat v lidském těle priony!

RNA Based Vaccines and the Risk of Prion Disease
Fluttershy, yay! avatar 13.2. 19:56 Fluttershy, yay! | skóre: 88 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše konspirační teorie
lol

To zní jako ten podobný vzorec s HIV v onom preprintu na jaře. Neboli nic než spekulace.
Science advances one funeral at a time. (Max Planck, parafráze) ✊ no gods, no masters ✊ #StopSwappingAir
13.2. 22:54 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
Rozbalit Rozbalit vše Re: konspirační teorie
To musi byt nejaky SCIgen, ktery se vymknul kontrole.

Zajimalo by me, jestli to vubec proslo nejakou recenzi. Z moji zkusenosti by u rady recenzentu byl problem uz s prvni vetou abstraktu. Ale borec jede slusne bomby:
The fact that this research, which could be used for bioweapons development, is funded by private organizations including the Bill and Melinda Gates Foundation, and Ellison Medical Foundation [2] without national/international oversight is also a concern. In the past, for example, there were prohibitions for publishing information pertaining to construction of nuclear bombs
The interaction is quite concerning given the belief that the virus causing COVID-19, SARS-CoV-2, is a bioweapon [10,11] and it is possible that the viral spike protein may have been designed to cause prion disease.
Pricemz [10,11] jsou jeho vlastni publikace podobne kvality.

[10] COVID-19, MMR Vaccine, and Bioweapons:
The aggressive campaign to immunize with MMR vaccine in 2018–2019 became suspicious after CDC data showed the measles epidemic in the US all but vanished in the months surrounding the arrest of Jeffrey Epstein
[11] Evidence Supporting the Hypothesis that the 2019 Epidemic of E-vaping Acute Lung Injury (EVALI) was Caused in Part by COVID-19

Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
Fluttershy, yay! avatar 13.2. 23:01 Fluttershy, yay! | skóre: 88 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: konspirační teorie
The aggressive campaign to immunize with MMR vaccine in 2018–2019 became suspicious after CDC data showed the measles epidemic in the US all but vanished in the months surrounding the arrest of Jeffrey Epstein
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Science advances one funeral at a time. (Max Planck, parafráze) ✊ no gods, no masters ✊ #StopSwappingAir
Gréta avatar 13.2. 20:16 Gréta | skóre: 31 | blog: Grétin blogísek | Stockholm
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?

se naštěstí zatim plošně testujou jenom na boomerech takže třeba jakoby budou mit štěstí a umřou dřív než se začnou projevovat účinky vedlejší nějaký :D ;D

lidi postižený environmentálním žalem hele choděj za ekopsycholožkama hele 🤡 💆 🤡 💆
limit_false avatar 14.2. 02:39 limit_false | skóre: 23 | blog: limit_false
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?
Viz https://www.cdc.gov/nchs/nvss/vsrr/covid19/excess_deaths.htm.

Kliknout na kategorie nejlépe podle "Change in the Number of Deaths by Cause", podle krajů/států to nemá moc význam. Ve zkratce: Alzheimer/dementia, hypertension, ischemic heart disease hlavně.

(u nás ČSÚ taková data nemá)
When people want prime order group, give them prime order group.
Gréta avatar 14.2. 14:19 Gréta | skóre: 31 | blog: Grétin blogísek | Stockholm
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?

dobře žeto čsu nemá by pak jakoby nešlo na kalkulačce luštit coje zabilo :D :/ :D :/ :D :/

lidi postižený environmentálním žalem hele choděj za ekopsycholožkama hele 🤡 💆 🤡 💆
15.2. 11:52 trekker.dk | skóre: 71
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?
TL;DR - u kapicabota žádný vývoj. Data umí sbírat dobře, ale stále z nich dělá chybné závěry.
Quando omni flunkus moritati
15.2. 13:13 Aleš Kapica | skóre: 50 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?
U tebe, bohužel, taky nic. Jenže je tady jeden zásadní rozdíl. Na moje závěry dojde.
15.2. 13:35 trekker.dk | skóre: 71
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?
Ale samozřejmě, soudruhu, vy jste úplný nostradámus...
Quando omni flunkus moritati
15.2. 23:52 Aleš Kapica | skóre: 50 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?
Já vám že bys rád, ale opravdu ne. My dva soudruzi opravdu nejsme a nebudeme. A dojde-li na má slova, tak to bude pro tebe spíš smutné, než radostné zjištění.
16.2. 01:32 trekker.dk | skóre: 71
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?
No my dva soudruzi samozřejmě nebudeme, soudruhu, vy se chováte jako komunista, zatímco já ne. Přičemž nechovat se jako hulvát vám vaše AI prostě nenadělilo.
Quando omni flunkus moritati
16.2. 07:32 Aleš Kapica | skóre: 50 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?
Jako komouš se tady chováš ty, protože dirigovat druhé, to byla jejich doména. Na rozdíl od mladších ročníků z tohoto serveru jsem měl tu možnost je zažít, takže moc dobře vím kdo se tak chová. A na rozdíl od drtivé většiny obyvatelstva jsem s nimi nikdy nepekl.
16.2. 09:59 trekker.dk | skóre: 71
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?
Tehdy jste s nimi, soudruhu, nepekl, protože přestože brali kdekoho, vás mezi sebe nepustili - a to přesto, že byste podle svého chování zjevně moc a moc chtěl. Tak si to dneska aspoň vynahrazujete.
Quando omni flunkus moritati
16.2. 10:50 Aleš Kapica | skóre: 50 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?
Typická reakce komustické špíny. Zdá se, že už ti koronáč definitivně rozežral mozek.
16.2. 12:40 trekker.dk | skóre: 71
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?
Dopustil jste se chyby, soudruhu. Za slovem špíny měla být dvojtečka a malé písmeno. Jinak jste tu reakci trefil dobře, ale jako aspirujícímu soudruhovi vám to určitě šlo snadno.
Quando omni flunkus moritati
16.2. 00:02 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?
Jenže je tady jeden zásadní rozdíl. Na moje závěry dojde.
Ale samozřejmě, soudruhu, vy jste úplný nostradámus...
Ja tomu verim. Kapicabot pouziva velice jednoduchou strategii. Je schopen pronest tvrzeni X a casto v prubehu toho sameho komentare pronest tvrzeni NOT(X), klidne i hned v nasledujici vete. V takovem logickem systemu je opravdu mozne dokazat cokoliv a pak rikat: ,,ja vam to rikal''.
Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
16.2. 00:30 Aleš Kapica | skóre: 50 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?
Ale? Nepovídej brepto. Prozatím do dopadlo tak, že když vám došly argumenty, tak jste se uchýlili k tapetování všeobecně omílaných bajek.
16.2. 01:33 trekker.dk | skóre: 71
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?
Už vám, soudruhu, zaplatili dost výpočetního výkonu, abyste vymyslel, jak je to s tím syndromem? Má bezpříznakový přenašeč problém, nebo ho nemá? Může přenášet chorobu, nebo nemůže?
Quando omni flunkus moritati
16.2. 07:35 Aleš Kapica | skóre: 50 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?
On problém nemá. Problém máš ty. A o tom, jakým způsobem se přenáší nákazy bychom se mohli dohadovat, protože výsledky ukazují jedno - zřejmě jinak než si představuješ ty a tobě podobní.
16.2. 09:56 trekker.dk | skóre: 71
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?
No, myslím, že příslušný nakažený, jehož přežití závisí na doživotním podávání drahých léků, by s vámi nesouhlasil.
Quando omni flunkus moritati
16.2. 10:48 Aleš Kapica | skóre: 50 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?
No, myslím, že příslušný nakažený, jehož přežití závisí na doživotním podávání drahých léků, by s vámi nesouhlasil.
A v čem by jako nesouhlasil? Pokud vím, tak kovid sám o sobě smrtelný není. A doživotní následky způsobují i jiná onemocnění. Že měl tu smůlu, a potkal ho zdravotní problém, který jeho stav zkomplikoval? To se stává a takový je život. Pokud si myslíte že existuje nějaká vyšší spravedlnost, tak ne.
16.2. 12:38 trekker.dk | skóre: 71
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?
Jo, AI vám nechytilo správný kontext...
Quando omni flunkus moritati
Gréta avatar 16.2. 20:48 Gréta | skóre: 31 | blog: Grétin blogísek | Stockholm
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?

kapica asi jako myslel kovidem koronavirus noa to je prej pravda že samotnej virus neni jakoby zase tak nebezpečnej ;D

lidi postižený environmentálním žalem hele choděj za ekopsycholožkama hele 🤡 💆 🤡 💆
16.2. 21:40 Aleš Kapica | skóre: 50 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?
Nemůžeš očekávat, že by šel Bourek proti nařízení vedoucího soudruha z Číny. Opruzování v diskuzích, házení špíny a šíření paniky má v náplni práce.
17.2. 09:43 trekker.dk | skóre: 71
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?
Kdepak, soudruhu, špínu tady házíte jen vy, a opruzování v diskuzích je vaše parketa. Ostatně k tomu se sám přiznáváte hned na začátku blogu.
Quando omni flunkus moritati
17.2. 09:20 prqek | blog: prqek
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?
Však on to tu někdo zmínil, že ve sbírání informací je dobrej. Konecnkonců striktně vzato ten bezpříznakový přenašeč opravdu problém nemá. Tedy on sám a ve chvíli, kdy je tím bezpříznakovým přenašečem. On trekker.dk uvažuje trochu dál, aniž by to jasně zmínil.
17.2. 09:44 trekker.dk | skóre: 71
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?
On hlavně trekker.dk uvažuje jiným směrem a zkouší, jestli se Kapicovo AI chytí do správného kontextu. Test byl úspěšný, AI na tom s tou inteligencí není dost dobře, aby se mu to povedlo.
Quando omni flunkus moritati
17.2. 11:26 prqek | blog: prqek
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?
To byl test? To mi nedošlo...
16.2. 13:31 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?
Pokud vím, tak kovid sám o sobě smrtelný není.

Tady jde videt, ze GPT-2 neni schopna imitovat ani inteligenci sestileteho ditete, ktere jiz bezne chape kauzalitu mezi jednotlivymi jevy.
Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
4.4. 10:42 Aleš Kapica | skóre: 50 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?
16.2. 07:43 Aleš Kapica | skóre: 50 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?
Mimochodem, v Anglii už pochopili, že to takhle dal nejde.
18.2. 20:09 PL
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?
Těžko říct jak v UK ale v ČR jsou to senioři 65+, ano VÝHRADNĚ senioři 65+, kteří ty nemocnice plní a ničí celé zdravotnictví.

Fantastický graf v článku

Špitá v Chebu v prdeli a ejhle z 2464 nakažených je 2367 seniorů 65+. Cože??? Co tam kurva dělají???

Jednou se bude v učebnicích dějepisu psát, jak senioři zdecimovali svět.
19.2. 00:49 Meh
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?
Spis se bude psat o tom, jak Babis zdecimoval seniory. Mohlo by se to jmenovat vkusne treba babišiáda.
Jendа avatar 19.2. 02:04 Jendа | skóre: 77 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?
Špitá v Chebu v prdeli a ejhle z 2464 nakažených je 2367 seniorů 65+. Cože??? Co tam kurva dělají???
A nebo jenom neumíš číst graf. Ve skutečnosti ten graf říká, že je nakaženo 2.464% lidí (ze všech) a 2.367 lidí 65+. Takže naopak mezi mladšími je větší podíl nakažených (nepatrně; v ostatních okresech o dost víc).

Nebo sis jako fakt myslel, že v okresu Cheb, který má 91_634 obyvatel, je 89 nakažených <65 a 2167 nakažených >65?
Once I was ending an email with "Regards," and realized how close the "t" and "g" keys are to each other.
19.2. 08:25 eie
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?
Můžeš to, prosím, rozvést? Je divný, že by to bylo 89:2367, ale jiný výklad mi hlava nějak nebere. Kolik je teda těch 65+? Asi jsem natvrdlej...

Dík
Jendа avatar 19.2. 12:15 Jendа | skóre: 77 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?
Kolik je teda těch 65+?
Absolutní počty z toho grafu nelze určit. Graf zobrazuje podíl. V populaci 65+ je nakažených 2367/100000, v populaci celkem je nakažených 2464/100000.
Once I was ending an email with "Regards," and realized how close the "t" and "g" keys are to each other.
19.2. 13:29 eie
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?
Já jsem vážně blbej. Zmát mě ten popisek, že je to na 100000 obyvatel, přičemž ono je to na 100000 obyvatel dané skupiny.
19.2. 08:37 PL
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?
Ten graf nemluví o procentech.

Nejvíce zasažené okresy nákazou za posledních 14 dní v přepočtu na 100 tis. obyvatel:

Cheb: všichni nakažení: 2462 Z toho senioři 65+: 2367
Jendа avatar 19.2. 12:13 Jendа | skóre: 77 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?
Ne. Žádné Z toho tam není. Je to množství nakažených na 100k obyvatel v:
  • celkové populaci
  • v populaci 65+
Once I was ending an email with "Regards," and realized how close the "t" and "g" keys are to each other.
19.2. 17:48 PL
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?
Je jedno, že tam není "z toho" protože:

První sloupec (citace z článku): "V Chebu se podle dat ministerstva zdravotnictví nakazilo 2464 lidí na 100 tisíc obyvatel za posledních 14 dní"

Analogicky 7. sloupec: V Chebu se podle dat ministerstva zdravotnictví nakazilo 2367 senioru 65+ na 100 tisíc obyvatel za posledních 14 dní.

Výsledek je tento: v Chebu se za posledních 14 dní nakazilo 2367 seniorů 65+ na 100 obyvatel.

A stále zůstává otázka. Cože, jak to? Co tam dělají???

Jendа avatar 19.2. 18:18 Jendа | skóre: 77 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?
Ne. V Chebu se podle dat ministerstva zdravotnictví nakazilo 2367 senioru 65+ na 100 tisíc seniorů nad 65+.
Once I was ending an email with "Regards," and realized how close the "t" and "g" keys are to each other.
20.2. 08:37 PL
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?
Jen (tučně) doplním drobnost, která to dělá tím problémem. Děláš závěry z kusých informací ne z celku. Je potřeba vždy vzít v úvahu všechny okolnosti, které k tomu patří.
Ne. V Chebu se podle dat ministerstva zdravotnictví za posledních 14 dní nakazilo 2367 senioru 65+ na 100 tisíc seniorů nad 65+.
Jinak jsme tam kde jsme byli. Za 14 dní se (JEN) v Chebu nakazilo 2367 seniorů 65+ a to je slušná porce na 30 000 obyvatel.
Jendа avatar 19.2. 19:05 Jendа | skóre: 77 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?
Nebo ještě příklad odjinud:

Počet uživatelů Windows na 100000:
  • Všichni uživatelé počítačů: 90000
  • Návštěvníci AbcLinuxu.cz: 60000
Závěr PL: 66% všech uživatelů Windows chodí na AbcLinuxu!
Once I was ending an email with "Regards," and realized how close the "t" and "g" keys are to each other.
Jendа avatar 19.2. 12:13 Jendа | skóre: 77 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude dál?
Ten graf nemluví o procentech.
Mluví. Resp. mluví v počet/100k, což jsou procenta*1000.
Once I was ending an email with "Regards," and realized how close the "t" and "g" keys are to each other.

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
© 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.