abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 03:11 | Zajímavý software

    Společnost Oracle představila sadu nástrojů a skriptů pro sběr a analýzu dat o stavu linuxových systémů a jejich ladění pod společným názvem Oracle Linux Enhanced Diagnostics (OLED). K dispozici pod licencí GPLv2.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    dnes 02:33 | Nová verze

    OpenZFS (Wikipedie), tj. implementace souborového systému ZFS pro Linux a FreeBSD, byl vydán ve verzi 2.3.0. Přináší RAIDZ Expansion, Fast Dedup, Direct IO, JSON a Long names.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    12.1. 23:33 | Zajímavý článek

    Společnost PINE64 stojící za telefony PinePhone nebo notebooky Pinebook publikovala na svém blogu lednový souhrn novinek.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    12.1. 22:55 | Pozvánky

    Baví vás bastlení, fyzika, IT a nebo prostě cokoliv technického? Proseděli jste celé Vánoce v záři obrazovky počítače a nebo jste o tom alespoň snili? Chcete se pochlubit technickými vánočními dárky? Pak doražte na Virtuální Bastlírnu - online pokec (nejen) techniků a bastlířů!

    … více »
    bkralik | Komentářů: 0
    12.1. 22:33 | Nová verze

    Desktopové prostředí Enlightenment bylo vydáno ve verzi 0.27.0, provázejí ho knihovny EFL 1.28. Jde o převážně opravné vydání opět po roce.

    Fluttershy, yay! | Komentářů: 5
    12.1. 01:22 | Nová verze

    Lazygit byl vydán ve verzi 0.45.0. Jedná se o TUI (Text User Interface) nadstavbu nad gitem.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    11.1. 17:33 | Komunita

    Na čem aktuálně pracují vývojáři GNOME a KDE Plasma? Pravidelný přehled novinek v Týden v GNOME a Týden v KDE Plasma.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    11.1. 17:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 2.48.0 distribuovaného systému správy verzí Git. Přispělo 93 vývojářů, z toho 35 nových. Přehled novinek v příspěvku na blogu GitHubu a v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    11.1. 17:11 | Nová verze

    Byl vydán Debian 12.9, tj. devátá opravná verze Debianu 12 s kódovým názvem Bookworm. Řešeny jsou především bezpečnostní problémy, ale také několik vážných chyb. Instalační média Debianu 12 lze samozřejmě nadále k instalaci používat. Po instalaci stačí systém aktualizovat.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    11.1. 05:00 | Komunita

    Před dvanácti lety, ve svých šestadvaceti letech, navždy odešel Aaron Swartz, výjimečný americký hacker (programátor), spisovatel, archivář, politický organizátor a internetový aktivista. Aaron Swartz založil Demand Progress, spolupracoval na projektech Open Library, Internet Archive a Reddit. Ve svých čtrnácti se podílel na specifikaci RSS 1.0. Vytvořil webový framework web.py, pracoval na tor2web a rozšíření HTTPS Everywhere

    … více »
    Fluttershy, yay! | Komentářů: 6
    Rozcestník

    Migrace v rámci 1. generace

    17.12.2024 14:08 | Přečteno: 1069× | Jen tak na okraj | poslední úprava: 19.12.2024 10:47

    Na konci roku 2023 žilo v ČR 10.900.555 obyvatel, z toho osoby do 23 let – pro které obvykle používáme výraz „děti a mládež” – tvořilo 25.1% (2.736.230 = 1.400.181 mužského a 1.336.049 ženského pohlaví). Při psaní minulém blogpostu, mne zaujalo, jak počty zástupců jednotlivých ročníků díky imigraci narůstaly. Zajímalo mne o kolik a tak vznikl tenhle post.

    Po staletí bylo pro každé dítě kritických prvních 5 let života. Pokud jedinec přežil, měl vysokou šanci na to, že se dožije i 23 let. Změnila to až masová produkce penicilinu po roce 1949 a poviná vakcinace. Od roku 1980 se 23 let dožil téměř každý novorozenec. A po roce 1991 výrazně klesla i mortalita novorozenců.

    Nechci v tuhle chvíli rozebírat, je-li to dobře nebo špatně, protože se umírá i jiným způsobem. Svou daň si vybírají autonehody, sebevraždy i smrtelné úrazy. Zkrátka, meziroční srovnání každého ročníku by rok co rok šlo do mínusu, kdyby sem průběžně nepřicházela, zpravidla i s rodiči, omladina z jiných zemí.

    Že se lidé stěhují z místa na místo je normální. Někdy za láskou, jindy za lepším a bohužel někdy i proti své vůli. Osobně nemám nic proti migraci z Ukrajiny, protože kdo je normální vzal odtamtud roha. Mimochodem, mlžný ústav nabízí animované grafy kde je přehled věkové struktury v čase zpracovaný podle krajů na obzvláště na datech z Prahy je vidět, jak srovnala populační schodek u věkové kategorie 18–25 let.

    Následující dvě tabulky jsou meziročním srovnání dat, z tabulek u minulého blogpostu. Z celkového přehledu vychází, že jen 2% mladých do 23 let sem přišla před rokem 2022. A těch zbývajících 4,5% pochází z Ukrajiny.

    Ale z těch tabulek vylezlo i něco jiného. Všimněte si let 2011, 2013 a 2021:

    Muži!|      ||2000|2001|2002|2003|2004| 2005|2006 | 2007| 2008| 2009| 2010|2011|2012|2013| 2014|2015|2016|2017|2018|2019| 2020|2021|2022
    2001!|  -806||-806|    |    |    |    |     |     |     |     |     |     |    |    |    |     |    |    |    |    |    |     |    |    
    2002!|   379|| 141| 238|    |    |    |     |     |     |     |     |     |    |    |    |     |    |    |    |    |    |     |    |    
    2003!|   263||  55|  85| 123|    |    |     |     |     |     |     |     |    |    |    |     |    |    |    |    |    |     |    |    
    2004!|   368||  84|  84|  59| 141|    |     |     |     |     |     |     |    |    |    |     |    |    |    |    |    |     |    |    
    2005!|   317||  61|  61|  40|  46| 109|     |     |     |     |     |     |    |    |    |     |    |    |    |    |    |     |    |    
    2006!|   265||  48|  34|  33|  41|  38|   71|     |     |     |     |     |    |    |    |     |    |    |    |    |    |     |    |    
    2007!|  1327|| 190| 193| 157| 148| 215|  213|  211|     |     |     |     |    |    |    |     |    |    |    |    |    |     |    |    
    2008!|  1365|| 133| 144| 126| 174| 156|  201|  196|  235|     |     |     |    |    |    |     |    |    |    |    |    |     |    |    
    2009!|  1246||  94| 111| 134| 115| 131|  141|  148|  161|  211|     |     |    |    |    |     |    |    |    |    |    |     |    |    
    2010!|  1243||  85| 108|  87| 107| 124|  114|   95|  147|  188|  188|     |    |    |    |     |    |    |    |    |    |     |    |    
    2011!|  3230||  51|-584|-466|-413|-404| -499|  820| 1514| 1102| 1170|  939|    |    |    |     |    |    |    |    |    |     |    |    
    2012!|   516||  43|  17|   5|  13|  32|   15|   21|   21|   38|   60|   63| 188|    |    |     |    |    |    |    |    |     |    |    
    2013!|   361||  17|   8|  22|   4| -12|  -18|  -15|  -10|   25|    4|   45|  77| 214|    |     |    |    |    |    |    |     |    |    
    2014!|  1666||  72|  33|  59|  52|  35|   52|   27|   44|   30|   63|   99| 118| 228| 754|     |    |    |    |    |    |     |    |    
    2015!|  1569||  76|  42|  60|  50|  55|   27|   62|   14|   18|   40|   56|  65| 138| 245|  621|    |    |    |    |    |     |    |    
    2016!|  1661|| 104| 128|  67|  81|  51|   74|   54|   72|    3|   25|   50|  64|  83| 125|  170| 510|    |    |    |    |     |    |    
    2017!|  2076|| 299| 112|  97|  64|  83|   72|   60|   86|   31|   63|   47|  71| 104|  97|  137| 189| 464|    |    |    |     |    |    
    2018!|  2712|| 549| 254|  98|  90|  55|   70|   62|   96|  107|   87|   71|  73| 149|  77|  131| 194| 206| 343|    |    |     |    |    
    2019!|  4088|| 668| 786| 360| 163| 134|  120|   81|  121|   87|  101|   99| 145| 127| 116|  111| 167| 190| 188| 324|    |     |    |    
    2020!|  3627|| 344| 709| 550| 223|  86|   77|   58|   87|   78|   84|   91| 103| 131| 144|  116| 152|  98| 124| 129| 243|     |    |    
    2021!|-15062|| 329|-132| 477| 478| -50| -185|-1231|-1837|-1852|-1818|-1553|-378|-664|-950|-1026|-809|-483|-730|-791|-838|-1019|    |    
    2022!| 59108||1993|1755|1991|2244|5123| 4496| 3058| 2651| 2600| 2702| 2809|2815|2911|2898| 2886|2662|2570|2443|2236|2074| 2121|2070|    
    2023!| 17505|| 699| 582| 615| 744| 727| 3439| 3353| 1248|  493|  458|  402| 410| 362| 392|  429| 367| 351| 358| 323| 342|  432| 347| 632
    

    A následující tabulky zcela jasně ukazují, že jak to bylo a je s tou migrací do ČR, která začala prakticky až od roku 2002. A rovněž si můžete povšimnout, že již před rokem 2020 přes naši republiku prošly vlny, které si vybraly svou daň, aniž by si toho někdo všimnul. A jste-li narozeni po roce 1990 můžete vidět i to, jak silně je váš ročník zastoupen v populaci ČR.

    Ženy!|      ||2000|2001|2002|2003|2004|2005| 2006| 2007| 2008| 2009| 2010|2011|2012|2013|2014|2015|2016|2017|2018|2019| 2020|2021|2022
    2001!|  -825||-825|    |    |    |    |    |     |     |     |     |     |    |    |    |    |    |    |    |    |    |     |    |    
    2002!|   389|| 124| 265|    |    |    |    |     |     |     |     |     |    |    |    |    |    |    |    |    |    |     |    |    
    2003!|   205||  57|  54|  94|    |    |    |     |     |     |     |     |    |    |    |    |    |    |    |    |    |     |    |    
    2004!|   299||  50|  67|  39| 143|    |    |     |     |     |     |     |    |    |    |    |    |    |    |    |    |     |    |    
    2005!|   322||  78|  52|  51|  40| 101|    |     |     |     |     |     |    |    |    |    |    |    |    |    |    |     |    |    
    2006!|   283||  32|  58|  22|  37|  31| 103|     |     |     |     |     |    |    |    |    |    |    |    |    |    |     |    |    
    2007!|  1204|| 163| 163| 167| 175| 170| 187|  179|     |     |     |     |    |    |    |    |    |    |    |    |    |     |    |    
    2008!|  1309|| 144| 132| 177| 148| 163| 172|  157|  216|     |     |     |    |    |    |    |    |    |    |    |    |     |    |    
    2009!|  1134|| 113|  73| 110|  95| 122| 151|  147|  158|  165|     |     |    |    |    |    |    |    |    |    |    |     |    |    
    2010!|  1128||  90|  77|  92|  91|  90| 119|  102|  118|  174|  175|     |    |    |    |    |    |    |    |    |    |     |    |    
    2011!|  3448||  28|-515|-417|-423|-414|-434|  936| 1392| 1158| 1143|  994|    |    |    |    |    |    |    |    |    |     |    |    
    2012!|   511||  33|  33|  13|   0|  38|  23|   38|   13|   -5|   68|   52| 205|    |    |    |    |    |    |    |    |     |    |    
    2013!|   275||   6|   0| -11|  -9| -13| -20|  -14|    8|  -10|    7|   35|  64| 232|    |    |    |    |    |    |    |     |    |    
    2014!|  1489||  42|  49|  61|  37|  39|  42|    0|   46|   56|   28|   59| 115| 225| 690|    |    |    |    |    |    |     |    |    
    2015!|  1508||  82|  71|  34|  55|  32|  45|   25|   37|   35|   24|   47|  79| 139| 182| 621|    |    |    |    |    |     |    |    
    2016!|  1577|| 106|  73|  64|  53|  60|  49|   57|   51|   26|   20|   59|  87|  62| 149| 183| 478|    |    |    |    |     |    |    
    2017!|  1920|| 316| 103|  67|  63|  60|  50|   55|   58|   52|   55|   73|  74|  52|  84| 150| 183| 425|    |    |    |     |    |    
    2018!|  2839|| 629| 357| 110| 127|  69|  71|   80|   77|   78|   69|   64|  91|  78| 115| 126| 176| 162| 360|    |    |     |    |    
    2019!|  3786|| 542| 746| 341| 129| 143|  83|   84|   77|   93|   96|  106| 113| 119| 161| 140| 141| 197| 160| 315|    |     |    |        
    2020!|  3325|| 306| 558| 508| 251|  79|  67|   95|   59|   78|   94|  108|  75| 107|  73| 155| 105| 115| 126| 105| 261|     |    |
    2021!|-13999|| 276| -35| 474| 556| -46|-282|-1294|-1734|-1649|-1681|-1503|-277|-465|-972|-980|-889|-454|-591|-622|-817|-1014|    |
    2022!| 63340||3476|3548|3925|4598|4089|3079| 2596| 2608| 2742| 2742| 2775|2762|2950|2852|2867|2707|2500|2304|2141|2036| 2082|1961|
    2023!| 15015|| 915| 919|1045|1249|1850|1696| 1026|  521|  384|  391|  346| 365| 487| 375| 377| 372| 340| 305| 383| 323|  419| 328|599
    

    V roce 2011 byla velká dětstká úmrtnost, kterou zkreslil u mladších ročníků pravděpodobně příchod migrantů ze Sýrie, kdy sem přicházely hlavně rodiny s malými dětmi. A podle těch čísel to vypadá, že to kosilo hlavně děti ve věku 4–11 let

    Něco zřejmě projelo i na přelomu 2012/2013. Ovšem čísla z roku 2021 jsou bezprecedentní, neboť se týkají všech dětí do 15 let. Připomínám, že jde o rozdíl mezi koncem roku 2020 a koncem roku 2021. V důsledku omezení byla v obou letech radikálně omezena migrace, která by nejspíš podobně jako v roce 2011 ty rozdíly zmenšila.

    Skutečností je, že ke konci roku 2020, ve kterém zemřelo v souvislosti s kovidem celkem 40,34 tisíc osob byl stav populace mládeže víceméně stejný jako na konci roku 2019

    V následujícím roce v souvislosti s kovidem zemřelo dalších 25,5 tisíc obyvatel ČR, ale populace do 15 let byla na konci roku 2021 nižší o 29 tisíc jedinců!. Ale to saldo vzápětí zakryla migrace z Ukrajiny. Teoreticky je možné, že se v tom roce 2021 těch 29 tisíc kluků a holek i s rodiči přesunulo mimo ČR, aby se v následujícím roce 2022 zas vrátilo zpět.

    Data zde uvedená nejsou počty osob v ČR zemřelých, ale žijících, i když v rámci jednoho ročníku většinou platí, že začíná počtem osob co se narodí a z tabulky mizí, když poslední mohykán své genrace umře. Protože narození a smrt jsou jediné jistoty, jaké v životě máme. Ovšem pokud se populace nějakého ročníku meziročně z čista jasna o několik set osob navýší, či naopak sníží, nikdy není samo sebou.

    Update

    Vytáhnul jsem data také pro muže a ženy narozené v letech 1991–1999 a upřímně řečeno z výsledku jsem byl zděšen. Až dosud jsem se domníval, že v letech 2020/2022 zemřeli hlavně staří. I když z mého příbuzenstva, kde měli všichni přes 80 let nezemřel nikdo. Ale taková čísla, co z toho vylezly jsem fakt nečekal.

    Metodika

    Použitá data vychází z oficiálních dat Českého statistického úřadu, publikovaných v rámci animovaných stromů života, na které odkazuji výše, zachycujících „Vývoj věkové struktury obyvatelstva v krajích, v letech 1991-2023”

    Abych mohl zpracovat data pro celou ČR, bylo potřeba sečíst počty mužů a žen z z jednotlivých krajů do jedné tabulky, kterou jsem vyexportoval do TXT souboru.

    Jak vypadá, můžete vidět na přiloženém obrázku. Na ten jsem následně aplikoval funkci, která z oné tabulky vypisovala data jednoho ročníku. Tak jak je naznačeno pro ročník 1991.

    Výsledky jsem použil jako výchozí zdroj dat na který byla hromadně aplikována jednoduchá funkce, která vypočítala meziroční rozdíly. A to co vidíte je výsledek.

    Konkrétně. Na konci roku 1999 žilo v ČR 66217 chlapců narozených v roce 1991. Na konci předchozího roku 1998 jich bylo 66163. Tzn. že 54 chlapců do ČR nějakým způsobem přibylo. Nevíme, kolik jich umřelo ani jak velký byl počet dětí migrantů!

    Ale v roce 2021 vidíme nemalý schodek prakticky u všech ročníků. A je silně nepravděpodobné, že by se ti lidé vystěhovali. Víme jaká byla situace. Proto jsem přesvědčen, že by to bez očkování, lockdownů a vůbec celé té mediální hysterie u nás vypadalo s úmrtností pravděpodobně jako v roce 2001, nebo 2011. Ani tenkrát nebyly nebyly počty těch co zařvali zrovna malé, ale ve srovnání s tím, co se dělo v roce 2021 byla úmrtnost výrazně nižší. Takže si připomeňte až přijdou volby, kdo byl v roce 2021 premiérem, kdo všechno mu radil a kdo všechno byl v jeho vládě ministrem zdravotnictví.

    V následující tabulce jsou stavy ročníků 1991–1999, které navazují na data publikovaná v předchozím blogpostu věnovaném počtu dětí narozených v ČR. Můžete se tedy sami přesvědčit, že počet dětí narozených v loňském roce byl vyšší, než v letech 1996–2002.

    Muži!|1991 |1992 | 1993|1994 | 1995| 1996| 1997| 1998| 1999    Ženy!| 1991| 1992| 1993| 1994| 1995| 1996| 1997| 1998| 1999
    1991!|65995|     |     |     |     |     |     |     |         1991!|62226|     |     |     |     |     |     |     |     
    1992!|65953|62141|     |     |     |     |     |     |         1992!|62199|58622|     |     |     |     |     |     |     
    1993!|65945|62030|61582|     |     |     |     |     |         1993!|62198|58540|58530|     |     |     |     |     |     
    1994!|65976|62022|61510|54312|     |     |     |     |         1994!|62244|58535|58472|51592|     |     |     |     |     
    1995!|66021|62023|61505|54250|49039|     |     |     |         1995!|62266|58558|58483|51539|46440|     |     |     |     
    1996!|66066|62041|61516|54282|48970|46217|     |     |         1996!|62320|58607|58492|51540|46404|43797|     |     |     
    1997!|66115|62104|61542|54308|48993|46145|46347|     |         1997!|62377|58651|58542|51534|46434|43747|43918|     |     
    1998!|66163|62124|61593|54338|49035|46175|46316|46387|         1998!|62422|58677|58607|51573|46462|43776|43871|43828|     
    1998!|66217|62166|61623|54349|49051|46198|46336|46350|45693    1998!|62477|58705|58626|51608|46486|43798|43884|43786|43509
    2000!|66230|62188|61647|54342|49050|46203|46341|46353|45635    2000!|62501|58721|58653|51599|46499|43802|43907|43783|43472
    2001!|65808|62079|61486|54451|48833|45984|45912|45858|45035    2001!|62117|58674|58589|51698|46267|43648|43587|43342|42929
    2002!|65985|62242|61648|54587|48990|46072|46004|45940|45129    2002!|62252|58814|58731|51804|46403|43788|43693|43436|43042
    2003!|66097|62355|61746|54678|49067|46143|46067|46013|45172    2003!|62341|58906|58818|51877|46495|43838|43769|43488|43102
    2004!|66187|62442|61829|54755|49160|46194|46140|46081|45238    2004!|62436|59021|58898|51960|46553|43927|43848|43555|43165
    2005!|66295|62511|61901|54821|49233|46263|46206|46125|45309    2005!|62505|59103|58951|52048|46602|43999|43921|43646|43228
    2006!|66322|62544|61929|54887|49298|46316|46236|46179|45349    2006!|62562|59172|58998|52084|46620|44012|43976|43665|43262
    2007!|66534|62709|62097|55038|49465|46500|46386|46329|45505    2007!|62753|59318|59171|52247|46771|44159|44146|43811|43370
    2008!|66863|62882|62278|55206|49628|46679|46535|46458|45653    2008!|63158|59484|59308|52397|46934|44308|44281|43925|43487
    2009!|67208|63163|62419|55309|49755|46770|46641|46555|45750    2009!|63587|59772|59468|52510|47024|44394|44359|44029|43588
    2010!|67476|63543|62668|55422|49840|46867|46727|46625|45837    2010!|63864|60219|59860|52652|47106|44491|44458|44128|43677
    2011!|67179|63337|62539|55255|49685|46732|46557|46393|45814    2011!|63696|60089|59705|52497|46992|44274|44214|43887|43613
    2012!|67406|63495|62793|55564|49824|46780|46593|46415|45852    2012!|64032|60300|60016|52958|47161|44322|44254|43913|43634
    2013!|67499|63532|62764|55778|50204|46945|46625|46441|45872    2013!|64117|60400|60007|53261|47813|44549|44308|43950|43636
    2014!|67827|63806|62992|55968|50523|47384|46864|46476|45917    2014!|64448|60657|60275|53573|48250|45274|44656|44050|43689
    2015!|68132|64057|63178|56118|50641|47696|47263|46769|46000    2015!|64754|60881|60515|53822|48424|45656|45257|44407|43772
    2016!|68643|64475|63546|56377|50894|47916|47558|47055|46211    2016!|65192|61236|60742|54013|48655|45847|45573|44811|44059
    2017!|69438|65177|64147|56948|51358|48302|47938|47538|46632    2017!|65685|61724|61209|54361|48946|46155|45834|45261|44556
    2018!|70445|66163|65126|57778|52186|48915|48433|48060|47169    2018!|66323|62338|61770|54898|49437|46525|46178|45607|44975
    2019!|71495|67250|66215|58717|53140|49790|49035|48591|47680    2019!|66935|62928|62334|55560|49953|47005|46574|45930|45334
    2020!|72307|67898|66906|59306|53764|50236|49432|48911|48015    2020!|67544|63559|62938|56171|50532|47479|46963|46222|45606
    2021!|70854|67033|66264|59159|53639|50153|49713|49245|48058    2021!|65450|62008|61747|55383|50011|47196|46953|46339|45576
    2022!|73376|69575|68821|61499|56134|52642|52124|51511|50073    2022!|69382|65724|65389|59096|53452|50777|50391|49821|48908
    2023!|74255|70524|69678|62418|57124|53554|52984|52261|50858    2023!|70242|66614|66246|59901|54293|51687|51343|50721|49800
    
    Muži!| 1991|1992|1993|1994|1995|1996|1997|1998|1999            Ženy!| 1991| 1992| 1993|1994|1995|1996|1997|1998|1999
    1992!|  -42|    |    |    |    |    |    |    |                1992!|  -27|     |     |    |    |    |    |    |
    1993!|   -8|-111|    |    |    |    |    |    |                1993!|   -1|  -82|     |    |    |    |    |    |
    1994!|   31|  -8| -72|    |    |    |    |    |                1994!|   46|   -5|  -58|    |    |    |    |    |
    1995!|   45|   1|  -5| -62|    |    |    |    |                1995!|   22|   23|   11| -53|    |    |    |    |
    1996!|   45|  18|  11|  32| -69|    |    |    |                1996!|   54|   49|    9|   1| -36|    |    |    |
    1997!|   49|  63|  26|  26|  23| -72|    |    |                1997!|   57|   44|   50|  -6|  30| -50|    |    |
    1998!|   48|  20|  51|  30|  42|  30| -31|    |                1998!|   45|   26|   65|  39|  28|  29| -47|    |
    1998!|   54|  42|  30|  11|  16|  23|  20| -37|                1999!|   55|   28|   19|  35|  24|  22|  13| -42|
    2000!|   13|  22|  24|  -7|  -1|   5|   5|   3| -58            2000!|   24|   16|   27|  -9|  13|   4|  23|  -3| -37
    2001!| -422|-109|-161| 109|-217|-219|-429|-495|-600            2001!| -384|  -47|  -64|  99|-232|-154|-320|-441|-543
    2002!|  177| 163| 162| 136| 157|  88|  92|  82|  94            2002!|  135|  140|  142| 106| 136| 140| 106|  94| 113
    2003!|  112| 113|  98|  91|  77|  71|  63|  73|  43            2003!|   89|   92|   87|  73|  92|  50|  76|  52|  60
    2004!|   90|  87|  83|  77|  93|  51|  73|  68|  66            2004!|   95|  115|   80|  83|  58|  89|  79|  67|  63
    2005!|  108|  69|  72|  66|  73|  69|  66|  44|  71            2005!|   69|   82|   53|  88|  49|  72|  73|  91|  63
    2006!|   27|  33|  28|  66|  65|  53|  30|  54|  40            2006!|   57|   69|   47|  36|  18|  13|  55|  19|  34
    2007!|  212| 165| 168| 151| 167| 184| 150| 150| 156            2007!|  191|  146|  173| 163| 151| 147| 170| 146| 108
    2008!|  329| 173| 181| 168| 163| 179| 149| 129| 148            2008!|  405|  166|  137| 150| 163| 149| 135| 114| 117
    2009!|  345| 281| 141| 103| 127|  91| 106|  97|  97            2009!|  429|  288|  160| 113|  90|  86|  78| 104| 101
    2010!|  268| 380| 249| 113|  85|  97|  86|  70|  87            2010!|  277|  447|  392| 142|  82|  97|  99|  99|  89
    2011!| -297|-206|-129|-167|-155|-135|-170|-232| -23            2011!| -168| -130| -155|-155|-114|-217|-244|-241| -64
    2012!|  227| 158| 254| 309| 139|  48|  36|  22|  38            2012!|  336|  211|  311| 461| 169|  48|  40|  26|  21
    2013!|   93|  37| -29| 214| 380| 165|  32|  26|  20            2013!|   85|  100|   -9| 303| 652| 227|  54|  37|   2
    2014!|  328| 274| 228| 190| 319| 439| 239|  35|  45            2014!|  331|  257|  268| 312| 437| 725| 348| 100|  53
    2015!|  305| 251| 186| 150| 118| 312| 399| 293|  83            2015!|  306|  224|  240| 249| 174| 382| 601| 357|  83
    2016!|  511| 418| 368| 259| 253| 220| 295| 286| 211            2016!|  438|  355|  227| 191| 231| 191| 316| 404| 287
    2017!|  795| 702| 601| 571| 464| 386| 380| 483| 421            2017!|  493|  488|  467| 348| 291| 308| 261| 450| 497
    2018!| 1007| 986| 979| 830| 828| 613| 495| 522| 537            2018!|  638|  614|  561| 537| 491| 370| 344| 346| 419
    2019!| 1050|1087|1089| 939| 954| 875| 602| 531| 511            2019!|  612|  590|  564| 662| 516| 480| 396| 323| 359
    2020!|  812| 648| 691| 589| 624| 446| 397| 320| 335            2020!|  609|  631|  604| 611| 579| 474| 389| 292| 272
    2021!|-1453|-865|-642|-147|-125| -83| 281| 334|  43            2021!|-2094|-1551|-1191|-788|-521|-283| -10| 117| -30
    2022!| 2522|2542|2557|2340|2495|2489|2411|2266|2015            2022!| 3932| 3716| 3642|3713|3441|3581|3438|3482|3332
    2023!|  879| 949| 857| 919| 990| 912| 860| 750| 785            2023!|  860|  890|  857| 805| 841| 910| 952| 900| 892
    

    Nesrovnalosti na straně ČSU

    Nikdo z mých kolegů nechtěl věřit uvedeným číslům – argumentovali tím, co na svých stránkách publikuje Český statistický úřad – tedy instituce od které pochází data, která jsem zpracoval.

    Dal jsem si tedy tu práci abych zpracoval do tabulky veškeré údaje za roky 1991–2023. Sečetl stav mužů a žen za roky 2020 a 2021 a došel k následujícím číslům:

    Na konci roku 2020 byl stav celkový stav obyvatel v ČR 10.461.410 obyvatel (5.275.103 mužů a 5.186.307 žen)
    A v roce 2021 žilo v ČR 10.161.935 (5126681 mužů a 5035254 žen)

    Ovšem když se podíváte do tabulky Počet a pohyb obyvatel v České republice (měsíční údaje) zjistíte, že za rok 2020 ani jedno číslo neodpovídá. Všechna čísla, která uvádí celkový počet obyvatelstva jsou vyšší, než ta co mi vyšla.Ale když jsem kliknul na jednu z položek v tabulce, zobrazila se informace, že jde o statistickou proměnnou „2406 – Počet obyvatel s trvalým nebo dlouhodobým pobytem”, a to by mohlo leccos objasnit. Čísla, ze kterých jsem vyšel nepochází z tabulky o pohybu obyvatelstva, ale z krajů. Takže nejspíš vychází z evidence obyvatelstva s trvalým bydlištěm v ČR. Kdežto tabulka, kde je zpracován pohyb obyvatelstva, zahrnuje do celkového počtu i ty co trvalý pobyt v ČR nemají.

    Hledal jsem tedy, alespoň nějaký rozdíl. A ejhle. Každá měsíční položka uvádí stav počáteční a koncový a ten je vždy shoduje s počátečním stavem následujícího měsíce. Až na výjimku, kterou je koncový stav posledního měsíce roku 2020 (10.701.777) a počáteční stav prvního měsíce 2021 (10.494.836), kde rozdíl činí.. 206.941!

    To mám jako vážně uvěřit tomu, že se tu na silvestra 2020 vypařilo dvěstě tisíc lidí?!

    Ovšem pokud spočítáte rozdíl mezi čísly ke kterým jsem došel, dojdete k saldu -298.707 (muži -148.038 a ženy -150.669), takže furt ještě někde lítá nějakých 91.766 duší.

    Vysvětlení?

    Prošel jsem tedy všechny údaje a soustředil se na roky, kde výše uvedené tabulky ukazují výrazné rozdíly ve stavu populace. Podobné skoky jsou také mezi prosincem a lednem let 2000/2001 (rozdíl -34519) a 2010/1011 (rozdíl -46039) to máme s již výše vypočteným rozdílem z let 2020/2021: 287.499. Sice je tady stále saldo -11.208 osob, ale už není tak velké.

    U dat z tabulky o pohybu obyvatelstva je rovněž uvedeno, že ty data vychází ze sčítání lidu v ČR a to se konalo v letech 2001, 2011 a 2021. Shodou náhod to byly turbuletní roky. Připomeňme si že 11.9.2001 teroristé podnikli útok v USA, který se stal nakopnutým Spojeným státům záminkou k invazi do Afghánistánu a novému útoku na Irák. V roce 2011 následovalo rozjebání Lybie a Sýrie, zemí které stále v cestě do EU migrantům z Afriky a Asie. No a pak ta celosvětová kovidová hysterie z roku 2020, že?

    To vše se samozřejmě nějakým způsobem projevilo také u nás, ale pokud jde o statistiky, ty velké rozdíly jsou nejspíš známkou „tlustých čar” v evidenci obyvatelstva, které by zkreslovaly dlouhodobou statistiku. Proto je v tabulce o pohybu obyvatelstva ignorují, jelikož se v ní pracuje také s jinými daty. Bohužel nikdo neví kdy a kam se ti lidé poděli. Jde zkrátka o rozdíl v populaci mezi lety 2001-2011-2021. A nebo se v těch letech také převalily přes ČR nějaké epidemie jako v letech 2020/2021? Možná jo a možná ne. Během sčítání tu zkrátka ti lidé nebyli a smůla je, že ony „tlusté čáry” zamázly i skutečné meziroční rozdíly v populaci.

    Podle tabulky o pohybu obyvatelstva se v roce 2022 odsud vystěhovalo 18.329 lidí a naopak přistěhovalo 349.548. To je plus 331.219 osob. A v roce 2023 se jich vystěhovalo 48.068 a přistěhovalo 141.263. To je plus dalších 93.195. Takže od roku 2021 uvízlo v české kotlině dalších 424.414 osob narozených mimo ČR.

           

    Hodnocení: 50 %

            špatnédobré        

    Obrázky

    Migrace v rámci 1. generace, obrázek 1 Migrace v rámci 1. generace, obrázek 2

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    18.12.2024 08:11 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Migrace v rámci 1. generace
    Jednou budeme, doufam a modlim se za to, kazdeho hajzla, ktery hlasoval pro lockdown a veci souvisejici, tvrde soudit! Je treba alespon omezit pravomoci statu tak, aby nemohl vyhlasovat nouzovy stav a omezovat lidska prava kvuli nejake viroze. Toto nesmi existovat.
    Fluttershy, yay! avatar 18.12.2024 11:13 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: lolbertariáni

    Soudit, to jako lidovými soudy?

    Nebo omezení pravomocí státu se na soudnictví nevztahuje?

    A soudit podle čeho? (odborné znalosti, legislativa)

    omezovat lidska prava kvuli nejake viroze

    Listina základních práv a svobod: Každý má právo na ochranu zdraví.

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    18.12.2024 12:30 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: lolbertariáni
    Samozrejme zalezi na tom, zda bude v dobe soudu existovat stat, a pokud ano, tak v jake forme.
    Nebo omezení pravomocí státu se na soudnictví nevztahuje?
    Samozrejme, ze vztahuje! Jen si myslim, ze se volnotrzni spolecnost a absence statu nedoziji, takze pocitam s tim, ze soud bude probihat v nejakem minarchistickem state, ci normalnim state, ktery ale bude ochoten se s temi kurvami vyporadat.
    Každý má právo na ochranu zdraví.
    Viz. pozitivni vs. negativni prava. Ty memu zdravi take skodis, mam snad pravo ti naridit lockdown? Podle mne samozrejme nemam a je to dobre. Podle tebe to pravo mam. Vy levicacti etatiste jste nekonzistentni sami se sebou.
    Gréta avatar 18.12.2024 21:43 Gréta | skóre: 37 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: libtardi

    btw kolybáč nevocitoval celej članek 31, von je totiž delší noa ta jeho druhá pulka vysvětluje proč si zrovna tendlecten članek kolybáč pamatuje a ne třeba ty který řikaj že má každej právo vlastnit majetek nebo že je nezákonná cenzura nepřípustná :D ;D

    Každý má právo na ochranu zdraví. Občané mají na základě veřejného pojištění právo na bezplatnou zdravotní péči a na zdravotní pomůcky za podmínek, které stanoví zákon.
    Fluttershy, yay! avatar 20.12.2024 15:06 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: propertariáni
    Listina základních práv a svobod: Vlastnictví zavazuje. Nesmí být zneužito na újmu práv druhých anebo v rozporu se zákonem chráněnými obecnými zájmy. Jeho výkon nesmí poškozovat lidské zdraví, přírodu a životní prostředí nad míru stanovenou zákonem.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    Gréta avatar 20.12.2024 20:26 Gréta | skóre: 37 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: šach mat, rudej noku :P :P
    Vlastnictví zavazuje. Nesmí být zneužito na újmu práv druhých anebo v rozporu se *zákonem* chráněnými obecnými zájmy. Jeho výkon nesmí poškozovat lidské zdraví, přírodu a životní prostředí nad míru stanovenou *zákonem*.

    jistě nebudeš mit problem citovat některej ze zákonů vo kterej se koronatotalitní šílenctví vopíralo, žejo :P :P

    ....drtivou věčinou se totiž ty tzv. 'protipandemický vopatření' neřešily žádným zákonem ale *nařízením* ministerstva zdravotnictví noa nařízení ministerstva jako každej cár papiru kterej neprošel standartním legislativním procesem má dycky menčí pravní vahu než jakejkoliv zakon a ustava, proto taky ustavní soud dycky vo tý šaškarně rozhod tak jak musel, teda jako že se ty blbiny po lidech vymahaly nezakonně :D ;D


    btw znamená podle tebe tebou citovanej članek taky to, že když se mi do baráku třeba napakujou squatovat komouši tak je mužu pendrekem vypráskat z domu páč tam určitě šířej blechy, svrab a štěnice a tudiž takle poškozujou životní prostředí a zhoršenou hygienickou situací vohrožujou lický zdraví?? že když se mi k baráku přilepí ekoaktivista tak mu mužu tu ruku useknout by se mu tam nestalo něco víc horšího pak třeba?? :P :P

    Gréta avatar 18.12.2024 21:34 Gréta | skóre: 37 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: libtardi
    Listina základních práv a svobod: Každý má právo na ochranu zdraví.

    ttssss vy levičáci si z toho vybíráte dycky jenom zrovna to co se vám hodí, akoratže vona ta lzps platí tak ňák celá a ne jenom cucky, který si z ni vytrháváš pro vobhajobu koronatotalitního zřízení. hnedka v prvním članku se piše že:

    Lidé jsou svobodní a rovní v důstojnosti i v právech. Základní práva a svobody jsou nezadatelné, nezcizitelné, nepromlčitelné a nezrušitelné.

    noa to jak víme, koronatotalitní režim na prvávo a zakony zvysoka kašlal, věčinu nařízení jim vostatně schodil i ustavní soud. Hnedka na druhym řadku lzps se piše:

    Stát je založen na demokratických hodnotách a nesmí se vázat ani na výlučnou ideologii, ani na náboženské vyznání.

    ..noa jak víme, v případě plándémie se stát stal loutkou koronavaxxerský idelologie kde se roušška prakticky stala náboženckým symbolem. Na třetím řadku se piše že:

    Státní moc lze uplatňovat jen v případech a v mezích stanovených zákonem, a to způsobem, který zákon stanoví.

    noa jak už sme si řekli věčina koronachcípáckejch šaškáren byla vymáhaná nezákonně. na čtvrtým řádku máme:

    Každý může činit, co není zákonem zakázáno, a nikdo nesmí být nucen činit, co zákon neukládá.

    noa tady platí to samý co u předchotiho řadku, stát vymahal nezákonný šaškarny.

    ....a takle by jsme mohli pokračovat dál. nechceš si tu listinu zakladnich lickejch práv a svobod přečíst celou, kdyžuž z ní chceš citovat?? zda se, že v ní moc nevorientuješ a trháš z ní jenom cucky který se ti zrovna hoděj :P :P :D ;D

    18.12.2024 11:31 bver
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Migrace v rámci 1. generace
    Co mas furt s tim lockdownem. Vzdyt to byl normalni prirozeny vyber. Firmy co zili z ruky do huby bez zasob pro horsi casy to vymytilo a dnes mas podnikatelske prostredi mnohem zdravejsi.

    Koukni si radeji hezky film.
    18.12.2024 12:20 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Migrace v rámci 1. generace
    O prirozeny vyber by se jednalo, pokud by pricina tohoto vyberu byla prirozena, ale to nebylo, ze? Fakt, ze stat nasilim vynutil lockdown, neni nic prirozeneho! Prirozene by bylo nechat tomu volny pruchod, aby kazdy jeden clovek ci firma si mohli rozhodnout, jak se budou chovat.
    18.12.2024 12:57 PetebLazar | skóre: 34 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Migrace v rámci 1. generace
    Když jste takovým zastáncem té svobody, přeberete s ní neoddělitelnou zodpovědnost za ztráty lidské/materiální způsobené tím, že konkrétně Vy někoho jiného byť i nevědomky nakazíte? Jelikož takové zodpovědnosti logicky dostát nemůžete (lidský život/zdraví nikomu plně nenahradíte) nemůžete mít Vy ani nikdo jiný takovou svobodu.
    18.12.2024 13:11 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Migrace v rámci 1. generace
    Jak se toto lisi od toho, kdy ty, byt bez umyslu, srazis nekoho na kole a zabijes? Nebo v aute? Nebo nakazis geronta rhinovirem, ktery jej nerozdycha a zemre? Logicky bys tedy nemel mit takovou svobodu.
    18.12.2024 13:34 karkar | skóre: 6 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Migrace v rámci 1. generace
    Přesně a proto by se mělo uzákonit, že zabíjet někoho na kole, autem nebo nakazit HIV či jiným svinstvem je základní lidské právo.
    18.12.2024 13:41 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Migrace v rámci 1. generace
    Sojuz by mel dat povolenky na rhinoviry, kola a covidy. Problem bude vyresen a jeste pomuzeme planete. Z vytezenych penez muzeme postavit dalsi pomnik karlu marxovi, jak je v eurosojuzu dobrym zvykem.
    18.12.2024 15:17 bver
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Migrace v rámci 1. generace
    Bud nechces chapat nebo trolis. Byl to prirozeny vyber. Priroda taky neplanuje katastrofy. Proste se udeji a kdo je ready tak prezije. To jestli nazves katastrofou Covid nebo Lockdown je uz tvoje gusto, obe spolu souviseji takze na pricine nesejde. Proste se udala a nastal prirozeny vyber. Zij s tim a nesir bludy.
    20.12.2024 10:16 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Migrace v rámci 1. generace
    Jsi dementni idiot.

    Co je prirozeneho na populisty narizenem lockdownu? Vzdyt to bylo jen divadelko pro geronty! :-D Prirozena byla mozna ta nemoc, rozhodne ne lockdown, demente. Tvou logikou je prirozeny vyber vse, co zpusobi stat, politici a urednici svym rozhodnutim. :-D Jak rikam, jsi dement a etatista.
    Fluttershy, yay! avatar 20.12.2024 15:05 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: přirozené a umělé
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    18.12.2024 14:46 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Migrace v rámci 1. generace
    Divit se že během pandemie umírají lidi může fakt jen Kapica.
    18.12.2024 15:02 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Migrace v rámci 1. generace
    Prece, aby neumirali, tak byl lockdown? Nebo ne? A co ockovani? Ockovany clovek neonemocni a nezemre, jak rikal pan ministr, ne? Nebo je to jinak?
    18.12.2024 17:12 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Migrace v rámci 1. generace
    Nebo je to jinak?
    Jinak než co?
    18.12.2024 15:27 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Migrace v rámci 1. generace
    Já se tady někde divím? No leda tak teď, kdy kroutím hlavou nad tebou.
    Gréta avatar 18.12.2024 21:08 Gréta | skóre: 37 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Migrace v rámci 1. generace
    Divit se že během pandemie umírají lidi může fakt jen Kapica.

    teďko to eště ňák jakoby všecko rozdělit na mrtvý 's kovidem' a 'na koronavirus' ....a taky na mrtvý 's očkováním' a 'na očkování' :P :P

    btw ikdyž je už zda se dáávno po všem a všichni sme už dáávno promořený, tak uzis hele data stále tají :D pročpak asi :D

    19.12.2024 11:05 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Migrace v rámci 1. generace
    Hele na to je odpověď celkem přímočará, pokud ti to pálí politicky: Na 'na koronavirus' neumřel skoro nikdo, skoro všichni umřeli na nějaké orgánové selhání (plíce, srdce). Naopak na 'na očkování' postupně umřou prakticky všichni, kdo si to nechali píchnout, byť u některý může trvat až vyšší desítky let než je očkování dorazí.

    /s
    19.12.2024 11:45 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Migrace v rámci 1. generace
    Naopak na 'na očkování' postupně umřou prakticky všichni, kdo si to nechali píchnout, byť u některý může trvat až vyšší desítky let než je očkování dorazí.

    Právě o tom jsou ty studie, které neproběhly. A pokud se nebude příčina úmrtí konfrontovat se zdravotní dokumentací, nikdy nebude možné s jistotou říct, zda příčinou bylo či nebylo nějaké očkování.

    Mám-li tedy pochybnost o prospěšnosti takového kroku, nemá nikdo právo mne k němu všemi dostupnými prostředky nutit – tak jak se to dělo. A ještě lhát, že je to pro dobro všech ostatních.

    O solidní studii se dodnes nikdo nepokusil. Alespoň já tedy nezaznamenal, že by se někdo sháněl po neočkovaných, aby pro ni získal srovnávací vzorek. Kupř. já očkovaný nejsem a průběh onemocnění – poté co jsem chytil kovida na apríla 2022 – se v ničem nelišil od běžné chřipky.

    19.12.2024 15:03 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Migrace v rámci 1. generace
    Kupř. já očkovaný nejsem
    V tom případě jsi pro solidní studii celkem nezajímavý. Pro studii (třeba) bys zajímavý byl, pokud bys absolvoval "Schrödingerovo očkování", tzn. nevěděl bys, jestli jsi dostal skutečné očkování, nebo placebo, aby sis nemohl vymýšlet jedním nebo druhým směrem.

    Jinak tohle je prostě obvyklá strategie pro něco, s čim politicky nesouhlasíš, požadovat stále silnější a silnější důkazy ad absurdum. Absolutní jistota neexistuje a důkazů nikdy není tolik, aby se nedal vymyslet požadavek na ještě silnější.
    19.12.2024 16:21 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Migrace v rámci 1. generace
    Co mi to tady podsouváš? Ty solidní studie měly proběhnout už před dvěma lety. Neproběhlo nic. Šlo se rovnou na věc, stylem nějak to dopadne, ovšem lhalo se přitom o sto šest a mně nebudeš vykládat, že se z neočkovaných nestali občané druhé kategorie! Byl to sprostý nátlak a vydírání, který si vybral svou daň na životech a teď se to ti co to způsobili všemi možnými způsoby snaží bagatelizovat.
    2.1. 14:38 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Migrace v rámci 1. generace
    Co mi to tady podsouváš? Ty solidní studie měly proběhnout už před dvěma lety. Neproběhlo nic.
    A v čem byl teda problém s testováním, které proběhlo? Řečnická otázka, odpověď si umim vymyslet taky: nebylo dostatečně "solidní", pro nějakou definici "solidnosti", kterou si na fleku nadefinuješ tak, aby vyšel kýženej závěr...
    mně nebudeš vykládat, že se z neočkovaných nestali občané druhé kategorie!
    Však já jsem ti taky nic takového nevykládal - nech si od svého admina rozšířit kontextové okno.

    Bez povinného očkování jsi do nějaké míry "občan druhé kategorie" - je to tak už minimálně desítky let.
    2.1. 19:28 plostenka | blog: plstnk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Migrace v rámci 1. generace
    nebylo dostatečně "solidní", pro nějakou definici "solidnosti", kterou si na fleku nadefinuješ tak, aby vyšel kýženej závěr
    Jj, vsechny SUKLy co jich po svete je a WHO si desitky let definovaly solidnost spatne, ale s teckou najednou prozrely.
    3.1. 11:29 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Migrace v rámci 1. generace
    Jo jasně, mem o tom, že ""klasické"" očkování se testovalo X-krát lépe a nemělo vedlejší účinky.

    Úplně nejlepší bylo, když mi tady někdo (nejspíš Gréta nebo takněkdo) vysvětloval, že očkování proti covidu je podezřelý už jen tim, že potřebuješ více dávek :-D

    Celá ta situace je smutná, dřív bylo antivax hnutí záležitost pár promile švihlých ezomatek, dneska je švihlá ezomatka každej třetí až druhej chlap...
    3.1. 11:44 karkar | skóre: 6 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Migrace v rámci 1. generace
    antivax hnutí je obecně záležitost švihlých lidí, ale očkování experimentální vakcínou bez několikaletých testů a ještě povinně je trochu jiná liga. Sám jsem se nastřelil s tím že tomu věřím a ponesu si případně následky, ale chápu, že spousta lidí tomu nedůvěřovala. A jak sám vidíš, teď už se nenechává dobrovolně nastřelovat proti kovidu skoro nikdo.
    3.1. 11:54 plostenka | blog: plstnk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Migrace v rámci 1. generace
    Jo jasně, mem o tom, že ""klasické"" očkování se testovalo X-krát lépe a nemělo vedlejší účinky.
    Jo jasne, mem o tom, ze editovani zdrojaku primo na produkci je x-krat rychlejsi a bigcorporate nedela bugy. Dlouhodobe testovani na qa-env je zalezitost par svihlych boomeru... cela ta situace je smutna.
    3.1. 14:03 hefo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Migrace v rámci 1. generace
    No, kopa dnes bežne používaných liekov by dnešnými registračnými procedúrami už ani neprešla.
    3.1. 20:14 plostenka | blog: plstnk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Migrace v rámci 1. generace
    Vzhledem k tomu, ze soucasti pozadavku na novy lek je, aby byl lepsi nez ty aktivne pouzivane... tak stary lek byt registrovany ani nemuze.
    Jendа avatar 4.1. 10:05 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Migrace v rámci 1. generace
    Dlouhodobe testovani na qa-env je zalezitost par svihlych boomeru...
    Tehdy tu lidé volali po něčem jako deseti letech. Tak jsem se ptal, jestli ostatní očkování měla nějaké 10leté studie, a nic jsem se nedozvěděl. Pak jsem vypátral, že šlo nejspíš o nepochopení: typický vývoj očkování/léku je takový ten že je rozvaha, dloubání se v nose, pak studie na pár lidech (trvající třeba 6 měsíců), pak zase dloubání se v nose a protlačování papírů přes zbytečné úředníky, pak další půlroční studie na víc lidech, atd. A lidé toto mylně interpretovali jako že někdo zkoumá účinky po 10 letech. Možná bude bližší paralela se stavbou jaderné elektrárny: je to jako když stavíš JE tak jako teď ČR upgraduje Dukovany (2040 když všechno půjde hladce) vs. když chceš JE opravdu postavit (rok 1: na jare se zacne betonovat, na podzim je hruba stavba ready na vymrznuti; 2) reaktorova hala, strojovna, trafacka 3) picovinky okolo 4) zavezeni paliva, zahajeni testovaciho provozu).
    4.1. 17:42 plostenka | blog: plstnk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Migrace v rámci 1. generace
    A lidé toto mylně interpretovali jako že někdo zkoumá účinky po 10 letech.
    Na ucinky thalidomidu se prislo prave po tech cca 10 letech. Ale tehle priklad jsi urcite cekal, takze mas pripravenou odpoved co budes delat s 70 % svetove populace, *pokud* se neco podobneho najde i u mrna vakcin. Treba konecne dojde na Flegrovo mrazaky...
    když chceš JE opravdu postavit...
    Gratuluji k Novelove cene za lekarstvi, kdyz jsi dokazal ucinky mrna vakciny vypnout stejne snadno, jako se vypne JE.
    Jendа avatar 5.1. 02:27 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Migrace v rámci 1. generace
    Ale tehle priklad jsi urcite cekal, takze mas pripravenou odpoved co budes delat s 70 % svetove populace, *pokud* se neco podobneho najde i u mrna vakcin.
    To není stejný případ. V případě thalidomidu to probíhalo tak, že pokud si ho žena dala během těhotenství, tak se jí pak (v nějakém procentu případů) narodilo deformované dítě (tj. účinek pozorovatelný do 9 měsíců). Nebylo to jako že si ho někdo jednou dal a pak se za 10 let něco stalo. Až za 10 let se na to přišlo, protože těch žen to nebralo zas tolik a ty deformity nebyly zas tak časté, takže trvalo, než si někdo dal čistým pozorováním korelací dohromady "aha, tohle mají ty případy společné". (obdobně u jiných léků, kde se později přišlo na nějaký nežádoucí účinek po X letech - třeba Prozac - to nebylo že si někdo dal jednu dávku a pak se to stalo, ale šlo o účinky dlouhodobého užívání)

    Zajímavější případ je Diethylstilbestrol (paper1, paper2). TL;DR když se užívá v těhotenství, v plodu se nějak špatně aktivují HOX geny (mechanismus který určuje co kde má vyrůst a jak se mají tkáně oddělit) a má pak špatně fyzicky vyvinuté pohlavní orgány. To se ale zjistilo až po pubertě a projevuje se to zvýšeným rizikem rakoviny dělohy/varlat a sníženou plodností. Zde je skutečně efekt od užití do projevu 25 let; musí se ale užít v tom těhotenství, není to že si to někdo vezme a pak má za 10 let dítě a to tím trpí.

    Pak ještě najdeme případy kdy opravdu jednorázová expozice něčemu způsobí efekt za desítky let (např. ozáření dávkou ~0.5 Sv, která nezpůsobí akutní nemoc z ozáření, obdobně pro některé jiné karcinogenní látky), ale typicky ten efekt je něco jako "o 1% zvýšené riziko že v 80 umřeš na rakovinu", i.e. žádné mrazáky a řádově srovnatelné s covidem (teda, pokud covid sám o sobě nemá nějaké takové dlouhodobé účinky, což nemůže nikdo vědět, vzhledem k tomu, že byl vydán před ani ne 5 lety, a navíc neexistuje kontrolní natož pak slepá skupina).
    Ale tehle priklad jsi urcite cekal, takze mas pripravenou odpoved co budes delat s 70 % svetove populace, *pokud* se neco podobneho najde i u mrna vakcin.
    To se nestane. Proč? Použiju znalosti toho jak fungují věci a vyhodnotím, že podle našeho současného porozumění biologii neexistuje představitelný způsob, jak by k takovému účinku mohlo dojít (ty, které si šlo představit, byly prozkoumány, že k nim nedochází - modely na zvířatech a v té 6měsíční studii na lidech). Ty na to řekneš: neznáme biologii dostatečně dobře a mohou se objevit "unknown unknowns". Já na to řeknu: Co budeš dělat pokud se ukáže, že za 30 let je lidstvo neplodné kvůli dlouhodobé expozici rádiovým signálům o gigahertzových frekvencích? To také není dostatečně otestované: televize a mobily v minulém století byly nízké frekvence, wifi 2.4GHz je tu od ~2005, wifi 5GHz od ~2011 a Wi-Fi 6 a 7 od loňska; expozice lidí nad 6 GHz do dnes nikdy neprobíhala mimo velmi občasné ozáření radarem v letadle apod. (mikrovlnná pojítka mají směrové antény a vysílají nad našimi hlavami) A také tu máme na elektromagnetické vlny precedent: po vynálezu rentgenu a později radioaktivity všichni rentgenovali jak diví, kreslili svítícími barvičkami atd. a trvalo desítky let, než si lidstvo uvědomilo, že tím způsobilo množství průšvihů (demonstrovaných po desítkách let). Nebo dokonce: co budeš dělat, až se podobný problém najde u libovolné jiné vakcíny nebo léku? Jak jsem psal, případy, kdy se provede slepá studie očkování/jednorázového podání léku a následně se ty skupiny bez porušení zaslepení sledují deset let jsou extrémně vzácné; jediné takové dlouhodobé studie jsem viděl na léky co se zobou chronicky každý den mnoho let (prášky na tlak, na cholesterol).
    Gratuluji k Novelove cene za lekarstvi, kdyz jsi dokazal ucinky mrna vakciny vypnout stejne snadno, jako se vypne JE.
    Ne, ukazoval jsem, jak je možné, že výroba stejného produktu může trvat X nebo 5X let a přitom ten proces a výsledek je efektivně stejný.
    5.1. 09:16 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Migrace v rámci 1. generace
    Sleduješ tu každodenní přehlídku povinně očkovaných celebrit na Novinkách? Kapou jak když střílí kulomet :-D

    Existuje nějaká lepší statistika následků očkování? Nebo lépe - existuje vůbec nějaká věrohodná statistika, porovnávající úmrtí očkovaných a neočkovaných? Nikoliv statistika toho typu, jakou tu vedle popsal Kapica, tam je prostě na první pohled vidět jak státní úřad lže a falšuje data.

    A jen tak mimochodem, kde jsou ty ulice plné mrtvých neočkovaných, přeplněné márnice a masové hroby? Jak předpovídal očkovací talibán...
    Jendа avatar 5.1. 11:59 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Migrace v rámci 1. generace
    Existuje nějaká lepší statistika následků očkování? Nebo lépe - existuje vůbec nějaká věrohodná statistika, porovnávající úmrtí očkovaných a neočkovaných?
    Neexistuje, stejně jako u téměř žádných jiných očkování a léků (o tom tu již čtvrt hodiny hovoříme Mlho).

    Existují nějaké observační/korelační, ale to nemá cenu, protože pokud efekt nebude ohromný, tak to jedna nebo druhá strana (oprávněně) shodí s tím, že jsou systémové biasy v tom, kdo je očkovaný (věk, bydliště ve městě/na vesnici, styl života), a adjustování je olympiáda v p-hackingu.
    A jen tak mimochodem, kde jsou ty ulice plné mrtvých neočkovaných, přeplněné márnice a masové hroby? Jak předpovídal očkovací talibán...
    To někdo tvrdil? Já jsem ever viděl jednu větu vytrženou z kontextu z prostředka rozhovoru s Flégrem v nějakém časopisu typu Květy. Jinak vlna D proběhla celkem podle předpovědí (5-10x vyšší hospitalizace a úmrtnost a pak promoření a klid).
    5.1. 16:03 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Migrace v rámci 1. generace
    Neexistuje. Tak jak víš že očkovaní nekapou po stovkách? ;-)

    Mimochodem, jak je to s tím spike proteinem? Skutečně si ho očkovaní vyrábí sami, protože se jim zapsal do genů, nebo ne?
    6.1. 12:44 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Migrace v rámci 1. generace
    Neexistuje. Tak jak víš že očkovaní nekapou po stovkách? ;-)
    Samozřejmě, že očkovaní kapou po stovkách - očkování nezabrání smrti stářím (nebo na jiné problémy).
    6.1. 14:03 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Migrace v rámci 1. generace

    LDN také neprodlužuje život.

    5.1. 11:07 plostenka | blog: plstnk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Migrace v rámci 1. generace
    ty, které si šlo představit, byly prozkoumány, že k nim nedochází - modely na zvířatech a v té 6měsíční studii na lidech
    A proc se teda 3 z 4 certifikovanych antikovid vakcin stahly az po masivnim nasazeni? Proc jsou testovaci zpravy tajne, respektive se po rozksudku soudu zverejnuji po par strankach/mesic? Proc se az in progress zjistilo/priznalo, ze nebude jedna tecka, ani dve tecky, ale minimalne tri s vyhledem na kazdoparmesicni prepichani (EU nakonec objednala 5 G davek Pfizeru, to vychazi 10 tecek/osoba)? To jsou vsechno veci, ktere se v te pulrocni studii nezjistily/nezverejnily a duveryhodnosti nepridaly.
    Co budeš dělat pokud se ukáže, že za 30 let je lidstvo neplodné kvůli dlouhodobé expozici rádiovým signálům o gigahertzových frekvencích?
    Proste je vypnu a skodit prestanou, stejne jako se prestala chlastat radonova voda a malovat cesiovyma a jinyma barvickama. Ono lidstvo v rozvinutych zemich k neplodnosti smeruje rychlym tempem, jen se to zatim nesvadi na GHz elmag, ale na estrogenove derivaty v potrave. Kde je pravda nikdo nevi a je zodpovednost kazdeho jednotlivce, jestli ty GHz vysilace bude mit hned u rozmnozovacich organu (mobil v kapse) nebo metr od nich (v display ntb) - podobne s ostatnimi technologiemi a vynalezy.
    až se podobný problém najde u libovolné jiné vakcíny nebo léku
    Libovolny jiny lek neni statni sikanou a propagandou cpan cele populaci najednou po nekolika mesicich testovani na malem vzorku.
    výroba stejného produktu může trvat X nebo 5X let a přitom ten proces a výsledek je efektivně stejný
    U JE je stejny, protoze kdyz se to nepovede, tak to opravis/vypnes/zbouras. U leku neni stejny, protoze den po podani uz neni cesty zpet.
    Jendа avatar 5.1. 11:59 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Migrace v rámci 1. generace
    A proc se teda 3 z 4 certifikovanych antikovid vakcin stahly az po masivnim nasazeni?
    Jenom AZ, ne? J&J kvůli nižší účinnosti (to se stejně jako AZ už tehdy vědělo); Pfizer a Moderna stále existují. (fun fact: takže právě ty nemRNA! byly staženy)
    Proc jsou testovaci zpravy tajne, respektive se po rozksudku soudu zverejnuji po par strankach/mesic?
    To nevím, jestli myslíme tohle tak to je veřejné od začátku.
    Proc se az in progress zjistilo/priznalo, ze nebude jedna tecka, ani dve tecky, ale minimalne tri s vyhledem na kazdoparmesicni prepichani
    Já mám teda dvě a tím je hotovo, pak už jsme se promořili. Také mi to nepřijde nečekané, na encefalitidu, tyfus a nevím co dalšího se taky chodí opakovaně.
    Proste je vypnu a skodit prestanou
    Tvůj argument byl v tom že i po "vypnutí" už byla trvalá škoda napáchána (covid vakcíny jsou vypnuté od 2022).
    Kde je pravda nikdo nevi a je zodpovednost kazdeho jednotlivce, jestli ty GHz vysilace bude mit hned u rozmnozovacich organu (mobil v kapse) nebo metr od nich (v display ntb)
    Horší je když začneš řešit ten metr - APčka v obchodech, na úřadech, v hromadné dopravě, u souseda, BTSky na střechách a v ulicích…
    Libovolny jiny lek neni statni sikanou a propagandou cpan cele populaci najednou po nekolika mesicich testovani na malem vzorku.
    A ty co jsou cpány mají teda to >pár měsíců testování?
    U JE je stejny, protoze kdyz se to nepovede, tak to opravis/vypnes/zbouras.
    Tak jako JE může vysypat svůj obsah do okolí…
    6.1. 15:29 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Migrace v rámci 1. generace
    Proc se az in progress zjistilo/priznalo, ze nebude jedna tecka, ani dve tecky, ale minimalne tri s vyhledem na kazdoparmesicni prepichani?
    A to se skutečně zjistilo až in-progress, nebo vycházíš z nějaké pochybné "tečkovací" rétoriky Burešovy vlády? IIRC se celkem počítalo s tím, že přijdou mutace.
    Libovolny jiny lek neni statni sikanou a propagandou cpan cele populaci najednou po nekolika mesicich testovani na malem vzorku.
    IMO ty ani další covidoví protestanti naprosto nemáte morální právo si na tohle stěžovat, vzhledem k tomu, že jste požadovali po celé společnosti nebránit se přijmutí experimentální biologické zbraně uniklé z laboratoře (podle vás), o které se vědělo s naprostou jistotou, že zabila o několik řádů více lidí, a že má nejasné dlouhodobé účinky (long covid).

    Po COVIDu už taky není cesty zpět a zjevně tě to naprosto netrápí.

    ---

    Meh. Tohle je úplně stejně zbytečná diskuse jako o CO2, reálně nejde vůbec o nějaké vlastnosti toho očkování, testování atd. atd. O tom můžem diskutovat do bezvědomí a nedostanem se nikam, protože to jsou jenom random důvody, který sis našel v rámci boje proti státu, nařízením, regulacím atd.
    6.1. 18:43 plostenka | blog: plstnk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Migrace v rámci 1. generace
    pochybné "tečkovací" rétoriky Burešovy vlády?
    Co rika vlada, MZCR, SUKL, CSU a dalsi je pravda, vsechno ostatni dezinformace. Tak jake pochybne?! IIRC zrovna ty s Jendou a dalsima jste tady mavali cislama ze statnich instituci jak o zivot (pun intended).
    požadovali po celé společnosti nebránit se
    WTF? Kazdy at se brani jak uzna za vhodne, treba instalaterskou rouskou v liduprazdnem lese. My skutecne po nikom nic nepozadovali.

    ---

    Ano, diskuse je to marna, nikdo nazor nezmeni. Ale je obcas tragikomicke koukat, jak se postupem casu z oficialnich vyjadreni vlady a dalsich zodpovednych organu stavaji pochybné "tečkovací" rétoriky. A etatistum to nevadi, protoze to bylo za minuleho estebaka, ted by se to stat nemohlo.
    6.1. 19:32 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Migrace v rámci 1. generace
    Co rika vlada, MZCR, SUKL, CSU a dalsi je pravda, vsechno ostatni dezinformace. Tak jake pochybne?! IIRC zrovna ty s Jendou a dalsima jste tady mavali cislama ze statnich instituci jak o zivot (pun intended).
    Tak pokud nerozlišuješ např. statistiky MZČR od třeba Burešovo blábolení a máš to všechno na stejné úrovni a buďto to je všechno pravda nebo všechno lež, tak pak je opravdu těžké se o čemkoli bavit.
    Ale je obcas tragikomicke koukat, jak se postupem casu z oficialnich vyjadreni vlady a dalsich zodpovednych organu stavaji pochybné "tečkovací" rétoriky.
    Bullshit.

    Psal jsem vám tu jak debil asi 100krát, že mě osobně nějaká tečkovací kampaň státu nezajímá, že prohlášení ministrů nepovažuju za moc důvěryhodná, že si informace o očkování hledám v odborných zdrojích a podle toho se orientuju, ne podle státu. Že jsem si našel očkovací místo mimo moje bydliště, které očkuje mnou preferované očkování (což těčkovací J&J fakt nebyl), a tam jsem si došel.

    Jenže tohle ty nevnímáš, protože jakmile si někoho nakádruješ jako "etatistu", tak se ti zatmí před očima a jakékoli detaily přestáváš vnímat, máš pocit, že všechno co řekne stát nebo EU považujeme za slovo boží a furt jenom meleš dokola jak zaseklej gramofon že stát je špatný, mmkay... To samý JiK, Gréta a další, vůbec si neuvědomujete vlastní zfanatizovanost.
    6.1. 19:45 plostenka | blog: plstnk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Migrace v rámci 1. generace
    statistiky MZČR od třeba Burešovo blábolení a máš to všechno na stejné úrovni a buďto to je všechno pravda nebo všechno lež, tak pak je opravdu těžké se o čemkoli bavit.
    Nemam profesni, volnocasovou ani emocionalni kapacitu resit, ktery z oficialnich predstavitelu zeme zrovna mluvi pravdu, blaboli, nebo primo lze. Takze bud muzu verit - nebo ne. Vis jak to je, duveru snadne ztratit, tezko ziskat.
    Jenže tohle ty nevnímáš, protože...
    Oba vime, ze staci nekolik s/foo/bar/ aby to sedlo na kohokoliv kdo tady casteji prispiva, vcetne tebe. Ale nebudu to delat :)
    Fluttershy, yay! avatar 6.1. 19:59 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Migrace v rámci 1. generace
    Nemam profesni, volnocasovou ani emocionalni kapacitu resit

    Zajímavé. Mezi námi libertariány, já myslel, že nalezení kapacit k řešení <asi tak úplně všeho> je odpovědností každého jednotlivce.

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    6.1. 20:19 plostenka | blog: plstnk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Migrace v rámci 1. generace
    Jiste. "Nezajem" je taky vysledek.
    6.1. 21:03 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Migrace v rámci 1. generace
    Víš jak poznáš že politik lže?

    Pohybuje ústy.

    U Válka stačí že se pohybuje.
    6.1. 22:15 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Migrace v rámci 1. generace
    Nemam profesni, volnocasovou ani emocionalni kapacitu resit, ktery z oficialnich predstavitelu zeme zrovna mluvi pravdu, blaboli, nebo primo lze.
    V tom případě vůbec nerozumim, proč se neustále vyjadřuješ k tématu pravdomluvnosti státních představitelů.
    7.1. 08:02 plostenka | blog: plstnk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Migrace v rámci 1. generace
    Vsimni si slovicka zrovna, teda realtime - jejich blaboleni a lzi se provali sumarne ex post, treba diky Grete.
    7.1. 14:00 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Migrace v rámci 1. generace
    Furt nechápu, jak realtime? Vždyť to už je měsíce a roky zpátky.
    7.1. 15:31 plostenka | blog: plstnk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Migrace v rámci 1. generace
    Ted - po mesicich a letech - jsi blaboleni uznal i ty. Pred mesici a lety - realtime - jsi mohl bud duverovat, nebo ne.

    Posuneme se o dva roky dopredu.

    Co rikaji ted - je to blaboleni (Emraer 190, platy jak v nemecku,...), nebo ne? Vyhodnocujes to realtime? Uznas za mesice a roky, ze/jestli zase blabolili?
    7.1. 17:42 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Migrace v rámci 1. generace
    Ted - po mesicich a letech - jsi blaboleni uznal i ty.
    Nemyslim si, že bych nějak výrazně změnil názor mezi předtím a teď na to, co je/bylo blábolení nebo ne, ie. že bych něco "zpětně" uznával. Pokud máš pocit, že ano, můžeš zmínit příklady.
    Co rikaji ted - je to blaboleni (Emraer 190, platy jak v nemecku,...), nebo ne?
    Vůbec netušim, na co se ptáš. Mohl bys se zeptat třeba nějak... já nevim... koherentně? Aby ta otázka dávala nějakým základním způsobem smysl a byla zodpověditelná?
    Jendа avatar 7.1. 22:13 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Migrace v rámci 1. generace
    Vůbec netušim, na co se ptáš. Mohl bys se zeptat třeba nějak... já nevim... koherentně? Aby ta otázka dávala nějakým základním způsobem smysl a byla zodpověditelná?
    Ptá se, jestli a) Fialovo prohlášení "když budeme vládnout ještě 5 let, budeme mít platy jako v Německu", b) nevím čí prohlášení, že Azerbaijan Airlines Flight 8243 byl sestřelen ruskou protivzdušnou obranou, považuješ za blábolení nebo za pravdu. (já: (a) blábolení, (b) pravdu ale neslyšel jsem to z žádného českého zdroje, takže technicky vzato to neberu jako "pravdu od české vlády").
    8.1. 13:41 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Migrace v rámci 1. generace
    Díky za odkaz.
    já: (a) blábolení, (b) pravdu ale neslyšel jsem to z žádného českého zdroje, takže technicky vzato to neberu jako "pravdu od české vlády"
    Souhlasim, ale pokud jsem to dobře pochopil, tak on požaduje stejnou odpověď na oboje. Tzn. když se tady s někym dnes pohádáš o letu 8243 a za 5 let zopakuješ, že výrok o platech v Německu bylo blábolení, tak ti tyhle fanatici řeknou "No vídíš! Už taky uznáváš, že to bylo blábolení!"
    8.1. 17:18 plostenka | blog: plstnk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Migrace v rámci 1. generace
    on požaduje stejnou odpověď na oboje
    Pozadovat je silny slovo. Jen me zajimalo, jak to delas, ze realtimove - ne po peti letech - ohodnotis nektere vyroky jako pravdu (a kdo nesouhlasi, je dezolat, antivaxxxer, kremlobot, dezinformator nebo aspon lolbertarian) a nektere jako blaboleni. Opakuju - ja tu kapacitu na realtimove zpracovani nemam, takze po predchozich zkusenostech je defaultni nastaveni ze statni panaci blaboli.

    A ze se s tim svezou i obcasne pravdive vyroky? Shit happens, nemeli lhat a blabolit na zacatku.
    Jendа avatar 8.1. 19:58 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Migrace v rámci 1. generace
    Já jsem si na AA 8243 udělal názor z Wikipedie a nějakého youtubera co dlouhodobě točí o letectví. Jestli o tom současně tak či onak hovořil někdo z české vlády mě úplně minulo. Když Fiala řekne blábolení o platech a pak že zítra vyjde Slunce, tak přece taky nebudeš říkat, že samotné tvrzení že zítra vyjde Slunce je blábolení.
    9.1. 11:39 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Migrace v rámci 1. generace
    Jestli o tom současně tak či onak hovořil někdo z české vlády mě úplně minulo.
    +1. Tohle se mi tady stává v diskusích celkem často, zejména třeba u Gréty, JiKa apod., kteří se vymezují proti nějakému výroku $politika, který jsem vůbec neslyšel a nepovažuju za zajímavý.

    Upřímně řečeno moc nerozumim, jak vůbec tohle funguje. To asi tihle lidi tráví značný čas monitorováním, co který politik o čem řekl? Zajímalo by mě, jestli ten rozdíl je (ne)sledování televize. Nevim, co se děje v televizi, ale předpokládám, že různí politici tam asi mluví o všem možným. To by možná taky vysvětlovalo ten emocionální zápal, protože když na člověka někdo "mluví z obrazovky", tak to asi vede k silnější emocionální reakci než si někde přečíst v textu výrok (je to v podstatě do nějaký míry simulace osobního kontaktu)...
    Jendа avatar 10.1. 01:37 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Migrace v rámci 1. generace
    Tomu nerozumím. Myslíš, že plostenka nebo JiK koukají na českou televizi?
    10.1. 11:20 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Migrace v rámci 1. generace
    Netušim, je to možnost, která mě napadla. Docela hodněkrát jsem tady byl obviněn, že "věřim blábolům z ČT", což opravdu nevim, jak bych udělal :)
    Fluttershy, yay! avatar 10.1. 11:25 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Migrace v rámci 1. generace
    *profiltrováno přes influencery na shitteru/xichtoknize/…
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    9.1. 11:24 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Migrace v rámci 1. generace
    Jen me zajimalo, jak to delas, ze realtimove - ne po peti letech - ohodnotis nektere vyroky jako pravdu (a kdo nesouhlasi, je dezolat, antivaxxxer, kremlobot, dezinformator nebo aspon lolbertarian) a nektere jako blaboleni.
    Dělám to tak, že to nedělám. Každému výroku přisuzuju nějakou pravděpodobnost na základě dostupných informací a předchozí znalosti. U některých je to blíže 1 nebo 0, u jiných blíže k 0.5. Všimni si, že např. lab leak teorii jsem tu nevyloučil a nikoho iirc kvůli tomu neoznačil za $nálepku, pouze jsem to označil za nepravděpodobné a mám to tak i dnes.
    takze po predchozich zkusenostech je defaultni nastaveni ze statni panaci blaboli
    Ale vždyť to je úplně stejně špatný přístup jako kdybys jim by default věřil. Pouze slepě věříš jinýmu výroku (inverznímu od toho, co řekl náhodný $politik) a kdo nesouhlasí, tak je etatiska, levičák, libtard, zelený socialista, neomarxista apod.

    Jinými slovy, věříš, že politici a stát jsou velmi dobrým zdrojem pravdy (stačí provést inverzi každého výroku a moc se nespleteš). Tomu osobně nevěřim, přijde mi nerealistické, že by byli schopni tak kvalitně lhát o takové šíři témat (nějaké specifické oblastí se to nemusí týkat), protože takhle kvalitní lhaní by vyžadovalo úměrně kvalitní zdroj pravdy, který IMO prostě neexistuje.
    9.1. 11:38 plostenka | blog: plstnk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Migrace v rámci 1. generace
    Jinými slovy, věříš, že politici a stát jsou velmi dobrým zdrojem pravdy (stačí provést inverzi každého výroku a moc se nespleteš).
    Az na to, ze blaboly nejdou invertovat. Na to prisel uz Jara Cimrman, kdyz misto zpresnovani pravdy vyvracel omyl - na konci je omyl zcela vyvracen, a my nevime nic.
    9.1. 11:59 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Migrace v rámci 1. generace
    Orly? A co jsi teda udělal s výrokem o německých platech?
    9.1. 12:45 plostenka | blog: plstnk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Migrace v rámci 1. generace
    Sirim ho, slova premiera si nic jineho nezaslouzi.
    6.1. 15:50 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Migrace v rámci 1. generace
    Na ucinky thalidomidu se prislo prave po tech cca 10 letech.
    Panebože.

    Thalidomid byl uveden v Německu na trh r. 1956 po testování na potkanech. Informace o poškození plodu byly zveřejněny 1961, takže ~6 let.

    Thalidomid nikomu nenařídil stát, přišel s tím trh, který tvrdil, že "Distaval can be given with complete safety to pregnant women and nursing mothers without adverse effect on mother or child." (!) [1]

    Výjimkou byly USA, kde zlý centralistický socialistický stát místo aby nechal volný průběh tržnímu mechanismu se rozhodl ošklivě zdeformovat trh a prodej thalidomidu nepovolil, protože FDA nebyla přesvědčena o jeho bezpečnosti, takže v USA bylo obětí jen minimum (do oběhu se dostaly nějaké evaluační vzorky).
    6.1. 19:34 plostenka | blog: plstnk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Migrace v rámci 1. generace
    nepovolil, protože FDA nebyla přesvědčena o jeho bezpečnosti
    Takze z tebe prece jen vypadlo, ze sest mesicu testovani nestaci. Deti se rodi standardne po deviti.
    6.1. 22:32 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Migrace v rámci 1. generace
    nepovolil, protože FDA nebyla přesvědčena o jeho bezpečnosti
    Takze z tebe prece jen vypadlo, ze sest mesicu testovani nestaci. Deti se rodi standardne po deviti.
    Nerozumim spojistosti, FDA to nepovolila z důvodů nesouvisejících s těhotenstvím. Za jak dlouho se rodí dítě mi nepřijde moc relevantní, protože v případě thalidomidu to nebylo o tom, že by testování toho léku na vliv plodu nebylo dostatečně dlouhé, oni vliv na plod prostě neřešili vůbec.

    Ale dobře, nelíbí se ti 6 měsíců, udej kolik měsíců to tedy mělo být a proč právě takové číslo.
    7.1. 07:57 plostenka | blog: plstnk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Migrace v rámci 1. generace
    v případě thalidomidu to nebylo o tom, že by testování toho léku na vliv plodu nebylo dostatečně dlouhé, oni vliv na plod prostě neřešili vůbec
    No a u tecek se vliv na plod resil kratsi dobu, nez se plod vyviji. Ty testujes SW tak, ze regresi ukoncis ve 2/3 a reknes dobry, jdem do produkce (a komu se to nelibi, je antiuppppdater)?
    udej kolik měsíců to tedy mělo být a proč právě takové číslo
    Vyssi desitky mesicu, at je cas na projev dlouhodobych zmen, pripadne debugovani. Tobe by treba stacilo mesicu jeste min...
    7.1. 14:12 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Migrace v rámci 1. generace
    No a u tecek se vliv na plod resil kratsi dobu, nez se plod vyviji. Ty testujes SW tak, ze ...?
    Tak já především nejsem těhotná žena a předpokládám, že ty taky ne. Nemam problém se striktnějšími pravidly pro těhotné ženy, koneckonců, kdo měl někdy těhotnou nebo kojící ženu, ví, že mají "zakázáno" (neposvěceno) velké množství běžných léků.
    Ty testujes SW tak, ze regresi ukoncis ve 2/3 a reknes dobry, jdem do produkce (a komu se to nelibi, je antiuppppdater)?
    V podstatě ano. Nevím, jestli 2/3, resp. jaký ten poměr reálně je, ale s výjimkou určitých kritických izolovaných částí obecně nejsem schopen reálný software otestovat fakt na všechny možné a nemožné stavy, které mohou nastat, včetně za X mesíců nebo let.
    Vyssi desitky mesicu, at je cas na projev dlouhodobych zmen, pripadne debugovani.
    • Pokud "vyšší desítky" nejsou 120, pak tohle nesplňuje tvoji dřívější stížnost na 10 let u thalidomidu.
    • To číslo není nijak zdůvodněno, přijde mi, že jsi k tomu došel zamyšlením se v křesle :)
    • Takováhle podmínka prakticky vylučuje použití technologie očkování proti nově příchozím epidemiím, protože během vyšších desítek měsíců je se epidemie přežene, s příslušnými následky.
    8.1. 07:26 plostenka | blog: plstnk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Migrace v rámci 1. generace
    kdo měl někdy těhotnou nebo kojící ženu, ví, že mají "zakázáno" (neposvěceno) velké množství běžných léků
    Pochopitelne, kdyz se pri testovani (nebo kvuji jeho absenci) na tehotnych ukazalo, ze to neni uplne ok.
    nejsem schopen reálný software otestovat fakt na všechny možné a nemožné stavy, které mohou nastat, včetně za X mesíců nebo let
    Zrovna tady uz regresni testy napsane mas, jen jsi dostal vyjimku ze se nemusi delat. Vypada to, ze tentokrat to bigpharma vyslo (krom AZ), nemusi priste.
    To číslo není nijak zdůvodněno, přijde mi, že jsi k tomu došel zamyšlením se v křesle
    No tak to vezmem z druhe strany. Sest mesicu je pro tebe OK, co treba pet? Dva? Tyden? Mas argument na svoji dolni limitu, ktery nebude vypadat jako po zamysleni se v kresle?
    8.1. 14:17 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Migrace v rámci 1. generace
    No tak to vezmem z druhe strany. Sest mesicu je pro tebe OK, co treba pet? Dva? Tyden? Mas argument na svoji dolni limitu, ktery nebude vypadat jako po zamysleni se v kresle?
    Nemám konkrétní časový interval a nemyslim si, že konkrétní číslo dává smysl.

    Testování mi přišlo dostatečné, protože mi moc nepřijde, že by se předchozí očkování a léky testovaly dramaticky lépe.

    A ještě jeden podstatný faktor: Svobodná možnost nepřijmout do těla experimentální látku s neznámými dlouhodobými účinky, se kterou tady zřejmě operuješ jako klíčovým argumentem, neexistovala. Pokud si nechtěl udělat nějaké extrémní řešení typu úplné izolace od společnosti, existovaly pouze možnosti nechat si dát látku A, nebo nechat si dát látku A + B, kde B snižuje účinky A.
    8.1. 17:32 plostenka | blog: plstnk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Migrace v rámci 1. generace
    nepřijde, že by se předchozí očkování a léky testovaly dramaticky lépe
    (Mozna? pochybna?) Kvalita se nahradila dlouhou casovou radou. Anticovid zatim nema ani jedno.
    Pokud si nechtěl udělat nějaké extrémní řešení typu úplné izolace od společnosti, existovaly pouze možnosti nechat si dát látku A, nebo nechat si dát látku A + B, kde B snižuje účinky A.
    No a to kvalite te latky B se tady celou dobu bavime.
    9.1. 11:54 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Migrace v rámci 1. generace
    No a o kvalite te latky B se tady celou dobu bavime.
    No pak je ta diskuse ale jenom takové mentální cvičení, které moc není použitelné v reálném životě, protože A a B nejsou nezávislé.

    Stejně dobře jako že B bude mít dlouhodobé negativní efekty za 10 let se může stát, že A bude mít dlouhodobé negativní efekty za 10 let, které s A + B budou menší.
    9.1. 12:54 plostenka | blog: plstnk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Migrace v rámci 1. generace
    Jo, to se vsechno se muze stat.
    Jendа avatar 8.1. 20:00 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Migrace v rámci 1. generace
    Zrovna tady uz regresni testy napsane mas
    Kde? Přijde mi, že jsem se na to už několikrát ptal a žádný odkaz jsem nedostal.
    9.1. 09:30 plostenka | blog: plstnk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Migrace v rámci 1. generace
    Overeni, ze se dite narodi bez deformaci je od thalidomidu (snad?!) v zakladni sade. Jen tady se to utlo uz po 6 mesicich, aniz by test dobehl.

    Odkaz nemam, predpokladam ze se pozadavky lisi SUKL od SUKLu, takze bys ty/kralik prisel zase s jinou metodikou... Cela ta diskuse je stejne jen takove mentalni cviceni, nikdo z nas nema farmakologicke vzdelani s praktickou zkusenosti vyvoje a dotazeni noveho leciva.
    Jendа avatar 10.1. 01:27 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Migrace v rámci 1. generace
    Odkaz nemam, predpokladam ze se pozadavky lisi SUKL od SUKLu, takze bys ty/kralik prisel zase s jinou metodikou...
    Eh, s naprosto konkrétním tvrzením jsi začal diskuzi ty.
    Jendа avatar 7.1. 22:20 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Migrace v rámci 1. generace
    Vyssi desitky mesicu, at je cas na projev dlouhodobych zmen, pripadne debugovani. Tobe by treba stacilo mesicu jeste min...
    Které léky či očkování takové testování mají?
    Jendа avatar 8.1. 00:45 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Migrace v rámci 1. generace
    A potravinové přísady. To je taky dobrá krabička červů, na kterou se zapomíná.
    8.1. 07:28 plostenka | blog: plstnk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Migrace v rámci 1. generace
    Vsechny uvedene na trh pred 2015 a od te doby bez problemu pouzivane.
    8.1. 14:05 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Migrace v rámci 1. generace
    WTF, takže do "testování" počítáš i produkční nasazení?
    8.1. 17:28 plostenka | blog: plstnk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Migrace v rámci 1. generace
    Jiste, vzdyt to sam pises: nejsem schopen reálný software otestovat fakt na všechny možné a nemožné stavy, které mohou nastat, včetně za X mesíců nebo let.

    Tam jsem sice narazel na regresni testovani (tj testy ktere mas pripravene, jen jsi se rozhodl ze staci 2/3 z nich), ale mas pravdu v tom, ze nejde obecne pripravit testy na vsechny situace, takze nakonec to nasazeni do produkce - a sledovani bugreportu - musis udelat.
    9.1. 12:01 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Migrace v rámci 1. generace
    tj testy ktere mas pripravene, jen jsi se rozhodl ze staci 2/3 z nich
    Tak znova, to není pravda, napsal jsem, že těhotenství můžem posuzovat separátně.

    Navíc ten tvůj zlomek celkem arbitrárně předpokládá, že problém bude odhalen v momentě narození, což neobstojí např. z hlediska klasického antivaxismu, který tvrdí, že očkování způsobuje autismus, což můžeš diagnostikovat až o hodně později.
    takze nakonec to nasazeni do produkce - a sledovani bugreportu - musis udelat
    V tom případě nerozumim, v čem teda máš problém s covid očkováním - nasadili jsme do produkce a teď sledujem, ne?
    9.1. 12:50 plostenka | blog: plstnk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Migrace v rámci 1. generace
    Tak znova, to není pravda, napsal jsem, že těhotenství můžem posuzovat separátně.
    My ano, statni teckovaci ideologie ne.
    očkování způsobuje autismus, což můžeš diagnostikovat až o hodně později.
    Tim hur pro uspechane pousteni do produkce, ne?
    a teď sledujem, ne
    Cca 30 % populace sleduje, 70 % vice-mene tise doufa ze neudelali blbost.
    Jendа avatar 10.1. 10:32 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Migrace v rámci 1. generace
    Cca 30 % populace sleduje, 70 % vice-mene tise doufa ze neudelali blbost.
    Já asi fakt žiju v nějakém paralelním světě. V tom mém alternativa byla infikovat se bez jakékoli přípravy novým virem možná uniklým z čínského biolabu, "otestovaným" jen asi o 6 měsíců déle než očkování, se známými akutními negativními účinky a sílícími důkazy o dlouhodobých účincích (long covid). Ale ne, tohle je "sleduje" a neudělat to je "tiše doufat že neudělali blbost". (jsem ochoten uznat nějakou variantu pro "už covid prodělali než bylo dostupné očkování", ale to je z těch 70% menšina)
    Tim hur pro uspechane pousteni do produkce, ne?
    A které léky, očkování a potravinové přísady takové testování absolvovaly? [vložte meme s husou] A ano, potřebuješ rozsáhlé blind testování, protože i ten thalidomid, který dáváš za příklad, způsobuje viditelné defekty "jenom" v nějakém procentu případů a jenom když se bere ve velmi konkrétním okamžiku během těhotenství (z wikipedie, thalidomide taken on the 20th day of pregnancy caused central brain damage, day 21 would damage the eyes, day 22 the ears and face, day 24 the arms, and leg damage would occur if taken up to day 28. Thalidomide did not damage the fetus if taken after 42 days' gestation) (proto taky předpokládám, že trvalo tak dlouho na to přijít).
    10.1. 11:00 plostenka | blog: plstnk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Migrace v rámci 1. generace
    "otestovaným" jen asi o 6 měsíců déle než očkování
    Coz v dobe teckovaci kampane bylo nasobne dele nez bylo testovane ockovani.
    akutními negativními účinky a sílícími důkazy o dlouhodobých účincích
    Akutni ucinky u zdraveho cloveka srovnatelne s chripkou, u obeznich a starych lidi (tj v rizikove skupine) s nelecenym zapalem plic. ,,Nelezte mi sem, kdyz se to zkorsi zavolejte si rychlou!". Long covid v moji socialni skupine nema nikdo, stejne jako nikdo neumrel na akutni srazeni krve.
    A které léky, očkování a potravinové přísady takové testování absolvovaly?
    Pisu uz v #97.
    10.1. 11:22 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Migrace v rámci 1. generace
    Coz v dobe teckovaci kampane bylo nasobne dele nez bylo testovane ockovani.
    Irelevantní, obojí je malý zlomek tvých požadavků.
    10.1. 11:41 plostenka | blog: plstnk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Migrace v rámci 1. generace
    Jit do staze na tri miliony let neslo.
    Jendа avatar 11.1. 01:09 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Migrace v rámci 1. generace
    Coz v dobe teckovaci kampane bylo nasobne dele nez bylo testovane ockovani.
    násobně <2x
    Akutni ucinky u zdraveho cloveka srovnatelne s chripkou, u obeznich a starych lidi (tj v rizikove skupine) s nelecenym zapalem plic.
    Ano. A ve srovnání s tím akutní účinky očkování efektivně 0.
    ,,Nelezte mi sem, kdyz se to zkorsi zavolejte si rychlou!"
    Mě na tomhle fascinuje, že taková konspirace (nechtějí léčit / dojí pojišťovny [což teda mj. znamená zbytečné intubace pacientů a v tom musí jet tisíce lékařů; teda možná bych se nejdřív ptal, proč vlastně ti pacienti do té nemocnice tak hromadně chodili]) by musela být globální a synchronizovaná (nevypadá to, že by se to přetečení nemocnic, způsoby léčení a výsledná úmrtnost nějak zásadně lišily podle států). To mi přijde nemožné na koordinaci a utajení. Nebo teda jinak, jak bys to léčil? Trochu rozumně vypadala prevence sraženin (ale předepsat jen tak náhodně lidem léky proti srážení zní nezodpovědně, normálně se kolem toho dělají různá vyšetření jestli jim z toho nehrozí krvácení a tak); ivermektin se ukázal že nefunguje a nějaké alespoň trochu funkční léky se objevily až na konci covidu.
    12.1. 07:47 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Migrace v rámci 1. generace
    Ivermektin se zakázal, aby se neukázalo že funguje :-D

    Naopak se ukázalo že očkování u některých věkových skupin zvyšuje riziko úmrtí na Covid, zatímco Ivermektin ho snižoval.

    Pochopitelně se podával v lidských, nikoliv koňských dávkách, ale dezinformace o nich šířili faktčekři očkovacího talibánu. Stejně jako o čipech ve vakcínách, zatímco kovové piliny a jinou špínu v nich aktivně vymlčovali.
    10.1. 11:41 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Migrace v rámci 1. generace
    My ano, statni teckovaci ideologie ne.
    Státní tečkovací ideologie těhotným matkám ani nikomu jinýmu očkování nenařídila. Nařídila hygienická omezení lidí bez imunizace, což zahrnovalo očkování, ale také prodělání covidu. Certifikát prodělání měl stejnou sílu jako certifikát očkování.

    Takže esoterici jako ty, kteří věří v bezpečnost covidu a nebezpečnost očkování, mohli zvolit tuto alternativu.

    Za mě na tom bylo špatně to, že certifikát prodělání měl kratší platnost než očkování. Prodělání by mělo být platné stejně, případně i déle. A opět si můžeš všimnout, že tohle jsem kritizoval už v té době, to jen aby z toho zas někdo nedělal nějaké prozření, že "až teď" chápu, že stát dělá něco špatně.
    Tim hur pro uspechane pousteni do produkce, ne?
    ¯\_(ツ)_/¯ ano, arbitrární interval N je vždy horší než N+1 :)
    Cca 30 % populace sleduje, 70 % vice-mene tise doufa ze neudelali blbost.
    100% populace víceméně tiše doufá, že neudělali blbost.
    Fluttershy, yay! avatar 10.1. 11:49 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Migrace v rámci 1. generace
    Za mě na tom bylo špatně to, že certifikát prodělání měl kratší platnost než očkování. Prodělání by mělo být platné stejně, případně i déle.

    IIRC to nebylo zřejmé, zda je úroveň nabyté imunity ekvivalentní. Vlastně nevím dodnes, jak to je (logicky zřejmě podle průběhu a imunitního systému jednotlivce).

    100% populace víceméně tiše doufá, že neudělali blbost.

    Mně přijde, že podstatné části populace je to celkem buřt.

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    Jendа avatar 8.1. 19:56 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Migrace v rámci 1. generace
    To ale znamená:
    • U věcí, které si stále výběrově dává jenom nějaká část lidí, detekce jen opravdu extrémních průserů (lidem by se po těch 10 letech muselo dít něco tak intenzivního, že by si toho někdo všiml, a našel by tam spojitost s danou látkou)
    • U věcí, které si ať už dobrovolně (Paralen) nebo nedobrovolně (potravinové přísady kterým se v podstatě nejde vyhnout) dávají všichni, v podstatě nedetekovatelné, pokud by nešlo o ještě extrémnější průser.
    Myslel jsem, že celou dobu mluvíš o testování skrze blind/placebo studie.
    9.1. 09:24 plostenka | blog: plstnk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Migrace v rámci 1. generace
    Myslel jsem, že celou dobu mluvíš o testování skrze blind/placebo studie.
    To pochopitelne jen na zacatku, nikdo deset let double blind studii nezaplati, ikdyz zrovna v pripade nove technologie leciva (mRNA) by to IMHO bylo na miste.
    Jendа avatar 4.1. 10:00 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Migrace v rámci 1. generace
    Jaká je (byla) definice solidnosti? A proč rok před tím promořovači (ze kterých se pak antivaxeři rekrutovali) nevyžadovali obdobně solidní testy o neškodnosti promoření?
    4.1. 17:51 plostenka | blog: plstnk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Migrace v rámci 1. generace
    nevyžadovali obdobně solidní testy o neškodnosti promoření?
    SARS-CoV-2 je zcela prirodniho puvodu, a kdo tvrdi opak, je dezinformator a zaslouzi vyradit ze zony za usvitu.

    Lidi se s netopyrama potkavaji asi tak od... no... odjakziva, takze i s jejich nemocema. Ergo si nas imunitni system s drobnou novinkou poradi, stejne jako si poradil se vsema predchozima novinkama. Koneckoncu, Darwin si to prebere.
    4.1. 18:43 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Migrace v rámci 1. generace

    Ale nemyslíš, že by si měl rozhodovat každý sám za sebe, jestli půjde svému „štěstíčku” naproti, nebo ne?

    Prospěšnost klasických vakcín prokázaly léta praxe, kdy se ukázalo že pozitiva převažují nad negativy. Ty vakcíny na bázi mRNA nic takového za sebou nemají a za tu krátkou dobu co se s nimi experimentovalo se jen těžko mohlo projevit to co se pak ukázalo jako fatální – že zvyšují srážlivost krve.

    Je možné že takovým hemofilikům to i pomůže, ale pokud vím, že máti i ségra mají leydenskou mutaci tak si nic na podobném principu píchat nenechám, i když ji sám diagnostikovanou nemám, protože nejsem magor se sebevražednými úmysly.

    Chápu, že je to můj osobní problém, který je debilům u prdele, ale to jim nedává právo veřejně lhát, že svým očkováním chrání někoho jiného než sebe a ještě při tom obviňovat neočkované z toho, že se jen díky nim to onemocnění dál nekontrolovaně šíří!

    4.1. 23:02 plostenka | blog: plstnk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Migrace v rámci 1. generace
    Jsi se asi uklikl a tohle chtel odpovedet Jendovi, ze?
    měl rozhodovat každý sám za sebe, jestli půjde svému „štěstíčku” naproti, nebo ne?
    Samozrejme. At si kazdy sam definuje sveho strasaka a svoje stesticko, a podle toho se zaridi.
    Jendа avatar 5.1. 02:23 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Migrace v rámci 1. generace
    Samozrejme. At si kazdy sam definuje sveho strasaka a svoje stesticko, a podle toho se zaridi.
    Tady je pak standardní komplikace, když žiješ ve společnosti a tvoje možnosti zařízení se jsou omezené tím jak se zařídí okolí (a naopak).
    7.1. 08:03 plostenka | blog: plstnk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Migrace v rámci 1. generace
    Jo no.
    Jendа avatar 5.1. 02:22 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Migrace v rámci 1. generace
    (vím že odpovídám na llamu)
    a za tu krátkou dobu co se s nimi experimentovalo se jen těžko mohlo projevit to co se pak ukázalo jako fatální – že zvyšují srážlivost krve
    Ono se ukázalo, že a) tu srážlivost krve zvyšují nějak dlouhodobě (i.e. ne den po podání), b) zvyšují ji víc než nákaza normálním covidem (i.e., obsahuje to stejný spike protein, má to některé stejné účinky, překvapení)? Fun fact: nebyly v tomhle nemRNA vakcíny ještě horší? AstruZenecu kvůli tomu dokonce zrušili, ne?
    5.1. 09:18 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Migrace v rámci 1. generace
    Však ti očkovaní ostatní ochránili, když "s Covidem" zaklepali bačkorami dřív než stihli někoho dalšího nakazit :-D
    5.1. 00:24 karkar | skóre: 6 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Migrace v rámci 1. generace
    Jasný, a že těch netopýrů ve městě velikosti středočeskýho kraje s počtem obyvatel jako snad čr je co?. řek bych, že nejvíc jich bude hlavně v tý laboratoři jak tam jako napotvoru zkoumaj koronaviry... Ale jasný, je určitě přírodního původu, protože co vlastně na tady tý zemi neni přírodního původu, že...
    21.12.2024 00:02 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Migrace v rámci 1. generace
    To sis všiml, že na Novinkách není dne, aby neporeferovali o náhlém úmrtí aspoň jedné povinně očkované celebrity? Očkování samozřejmě nikdy nezmiňují, ale znáš se :-D
    18.12.2024 21:43 kutr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Migrace v rámci 1. generace
    Chápu, že vánoce trávíš sám a tak z tý tmy a všeho máš deprese. Kdybych byl na tom jako ty, psal bych na net stejně dementní blogy. Přeju ti, abys do příštího roku našel lidi, s kterýma můžeš být spokojený a nemusels dělat tuhle online psychoterapii.
    19.12.2024 00:20 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Migrace v rámci 1. generace
    Je čtvrtek pitomče. Vánoce jsou až příští týden. A na rozdíl od tebe mám kolem sebe lidi s nimiž jsem spokojený. Ale ty bys měl být rád, že jsi nezaklepal bačkorama.
    19.12.2024 13:32 kutr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Migrace v rámci 1. generace
    Z toho komentáře cítím volání o pomoc. Boomeři si tyhle problémy nepřipouštějí, ale pochop, že už není kam klesat. Užs přistál na dně.
    19.12.2024 14:18 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Migrace v rámci 1. generace
    Cítíš leda vlastní nohy.
    20.12.2024 23:57 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Migrace v rámci 1. generace
    Není to hezké, jak v rajchu udržují henty multikulti vánoční tradice?

    https://www.novinky.cz/clanek/zahranicni-evropa-ridic-na-vanocnich-trzich-v-nemecku-vjel-do-davu-lidi-40502053

    A komu by se to nelíbilo, je xenofobní rasista a bude nutné mu odebrat děti na převýchovu evropskými hodnotami. Vybraní odborníci se o to postarají:

    https://www.novinky.cz/clanek/podcasty-pod-svicnem-pribeh-adama-vzbudil-jsem-se-a-farar-mi-lezel-v-rozkroku-policii-zajimalo-jestli-jsem-gay-40501152

    Legislativně je to už ošetřené na nejvyšší úrovni:

    https://www.novinky.cz/clanek/domaci-fiala-podepsal-smlouvu-s-vatikanem-mluvi-o-zpovednim-tajemstvi-40494449

    Takže vyraž do nového roku se starým sloganem: Merry crisis and a happy new fear!
    21.12.2024 00:17 kutr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Migrace v rámci 1. generace
    Stejný problém jako mistr, kdo (nejen o vánocích) čte černou kroniku? Tak snad za rok, konečně budeš mít kolem sebe lidi s kterými se budeš cítit dobře a nebudeš muset řešit kriminální případy ve světě :-) (pokud ti už bylo přes 60 k se omlouvám a klidně si mysli, že svět je v plamenech)
    23.12.2024 19:08 jbv
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Migrace v rámci 1. generace
    Stejne jako loni na filde to byl vas clovek. Tak co ti vadi?
    Gréta avatar 24.12.2024 02:05 Gréta | skóre: 37 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Migrace v rámci 1. generace

    řikali to v český televizi a foltýn u toho salutoval tak to jako musí bejt pravda /s :P :P

    ....realita je ovšem taková, že david k. byl synáček fízla, student humanitních pavěd a městckej člověk. Kladnej vztach k fízlům, těmdlectěm hobby pavědeckejm pseudovoborům a zevlování ve velkejch městech sou uplně typický znaky věčiny stoupenců radikálních ultralevicovejch a progresivistickejch politickejch uskupení jako sou napřiklad top09 nebo STANpir. A vubec všichni tydlecti šilený střelci přicházej dycky z leva, ať už to byl atentát na fica, trumpa, rašína.... To neni žádný specifikum týdlectý libtardí fps na ff, to je nejspiš nějakej vobecnej rys radikálních levičáků :D ;D

    co se tejká tamtoho magdeburgu, tak se furt jedná vo dusledek rudozelený promigrační politiky, furt to byl 'doktor z dovozu' noa v neposlední řadě nelze vyloučit že ty jeho udajný antiislamistický vyjadření nebyla jenom snaha vo jakousi krycí legendu a ten člověk byl furt v jadru islamista, připadně snaha v zajmu islámu poškodit jedinou německou demokratickou stranu která se staví islamistům do cesty, afd, před volbama :O ;D


    ....taky si všimate takový tý divný legrační tajemný disproporce mezi tim jak nas media zasobujou informacema vo tom magdeburským zavodnikoj, vo 'železničním terroristoj' baldoj ale třeba vo ultralevicovejch politickejch preferencich davida k. nezazní v mediích ani slovičko?? :D

    24.12.2024 12:17 jbv
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Migrace v rámci 1. generace
    Takže když něco nesedí do tvýho vidění světa, stačí jen otočit fakta?
    Gréta avatar 24.12.2024 13:04 Gréta | skóre: 37 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ulhanejm libtardům ježišek nic nepřinese a sežere šecko cukroví :O ;D

    fakta sou celkem jasný - david k. byl levicovej produkt humanitní fakulty a automobilovej zavodnik z magdeburgu byl trestně stihanej migrant. Jestli tady někdo překrucuje fakta nóó tak to sou podle mě pouze libtardi páč se zaprvý nikdy ty slaboši neuměj vyrovnat se zjevnejma a nezpochybnitelnejma selháníma jejich zvrácený ideologie, noa zadruhý, je typickým rysem stoupenců rudozelený idelologie z vlastních chyb a vomylů dycky ublíženecky vobviňovat druhý - todle rudý radikály vostatně učil už jistej národní *socialista* goebbels, akorát to tenkrát myslel trošku jinak :D ;D

    24.12.2024 13:11 jbv
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ulhanejm libtardům ježišek nic nepřinese a sežere šecko cukroví :O ;D
    A na tos přišel jak, když se v médiích nic neobjevilo, jak sis sám stěžoval v minulym komentáři? :-)
    Gréta avatar 24.12.2024 14:05 Gréta | skóre: 37 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ulhanejm libtardům ježišek nic nepřinese a sežere šecko cukroví :O ;D
    právě z toho trapnýho a zbabělýho mlčení prvolvádních medií lze vyvodit kam ty indicie nepochybně směřujou, rudej noku :D ;D
    2.1. 14:53 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Migrace v rámci 1. generace
    A vubec všichni tydlecti šilený střelci přicházej dycky z leva
    Nemáte náhodou podle šílenýho střelce pojmenovanej stranickej web? :-D
    Jendа avatar 4.1. 10:15 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Migrace v rámci 1. generace
    Vždyť to je taky extrémní levičáctví:
    • Vystřílení McDonaldu protože mu nechtějí udělat snídaňové menu protože už je 11:35. Soukromá restaurace si přece může zvolit jaké podmínky chce a vybrat si co a kdy bude vařit.
    • Zničení golfového vozíku a sekundárně zabití bohatého golfisty-rentiéra na soukromém golfovém hřišti.
    • A ještě tam bylo něco třetího, ale viděl jsem to před mnoha lety a teď si nevzpomenu a ani to nemůžu teď najít (wtf, jsem si to z televize nahrával) a na Wikipedii není ani to golfové hřiště (wtf2).
    5.1. 09:14 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Migrace v rámci 1. generace
    Příklady D-FENSova "extrémního levičáctví":
    • Zmlátil imigranty, kteří ho chtěli okrást.
    • Rozmlátil krámy na pultu imigrantskému šejdíři, který ho chtěl okrást a ani neuměl anglicky.
    • Odebral zbraně gangu imigrantů, který postřílel lidi na ulici, když se ho pokusil zabít.
    • Rozbil silnici, kterou sice podvodníci opravovali, ale nebyla rozbitá.
    • Ten prachatý dědek skápnul na infarkt, když mu do očí řekl pravdu, ne?
    • Navrch sebevražda policistou, dnes celkem běžná záležitost.
    Tak nevím co je pro tebe levice, tenhle by demokraty nevolil ani po trojnásobné lobotomii :-D

    Také jsem to viděl před spoustou let, ale pokud bys opravdu chtěl, najdeš ho. Já jsem v pátek našel jeden film, na který jsem vzpomínal čtyřicet roků.
    25.12.2024 06:26 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Migrace v rámci 1. generace
    Loni na fildě to byl liberální milovník Ukrajiny. Tu jeho práci jsi jistě také četl, byla napsaná velmi dobře.

    Na Slovensku to byl liberální pisálek a milovník Ukrajiny, ostatně o slámě u kravína povykoval jen pár minut před tím než to do Fica nasypal.

    V USA to byl demokratický milovník Ukrajiny, který se před lety pokoušel vetřít k republikánům, ale dopadl stejně jako Hitler u komunistů. Nemohli to jeho blábolení poslouchat a vyhodili ho ze schůze.

    Takže to jsou klasické fémové vraždy, jaké tvoji lidé páchali už před sto lety, například v Mariánských Lázních.
    5.1. 15:59 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Migrace v rámci 1. generace

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.