abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 17:22 | Komunita

    Singularity (YouTube) je nejnovější otevřený film od Blender Studia. Jedná se o jejich první 4K HDR film.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 16:55 | Zajímavý software

    Vyšla hra Život Není Krásný: Poslední Exekuce (Steam, ProtonDB). Kreslená point & click adventura ze staré školy plná černého humoru a nekorektního násilí. Vžijte se do role zpustlého exekutora Vladimíra Brehowského a projděte s ním jeho poslední pracovní den. Hra volně navazuje na sérii Život Není Krásný.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 14:00 | Zajímavý projekt

    Společnost Red Hat představila Fedora Hummingbird, tj. linuxovou distribuci s nativním kontejnerovým designem určenou pro vývojáře využívající AI agenty.

    Pinhead | Komentářů: 4
    včera 02:22 | Zajímavý software

    Hru The Legend of Zelda: Twilight Princess od společnosti Nintendo si lze nově díky projektu Dusklight (původně Dusk) a reverznímu inženýrství zahrát i na počítačích a mobilních zařízeních. Vyžadována je kopie původní hry (textury, modely, hudba, zvukové efekty, …). Ukázka na YouTube. Projekt byl zahájen v srpnu 2020.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 01:11 | Nová verze

    Byla vydána nová major verze 29.0 programovacího jazyka Erlang (Wikipedie) a související platformy OTP (Open Telecom Platform, Wikipedie). Detailní přehled novinek na GitHubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    13.5. 21:22 | Bezpečnostní upozornění

    Po zranitelnostech Copy Fail a Dirty Frag přichází zranitelnost Fragnesia. Další lokální eskalace práv na Linuxu. Zatím v upstreamu neopravena. Přiřazeno ji bylo CVE-2026-46300.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    13.5. 14:00 | Komunita

    Sovereign Tech Agency (Wikipedie) prostřednictvím svého fondu Sovereign Tech Fund podpoří KDE částkou 1 285 200 eur.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    13.5. 12:55 | IT novinky

    Google na včerejší akci The Android Show | I/O Edition 2026 (YouTube) představil celou řadu novinek: Gemini Intelligence, notebooky Googlebook, novou generaci Android Auto, …

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    13.5. 12:33 | IT novinky

    Evropská komise by do léta mohla předložit návrh normy omezující používání sociálních sítí dětmi v zájmu jejich bezpečí na internetu. Prohlásila to včera předsedkyně EK Ursula von der Leyenová, podle níž řada zemí Evropské unie volá po zavedení věkové hranice pro sociální sítě. EU částečně řeší bezpečnost dětí v digitálním prostředí v již platném nařízení o digitálních službách (DSA), podle německé političky to však není dostatečné a

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 48
    13.5. 04:11 | Nová verze

    Multiplatformní open source aplikace scrcpy (Wikipedie) pro zrcadlení připojeného zařízení se systémem Android na desktopu a umožňující ovládání tohoto zařízení z desktopu, byla vydána v nové verzi 4.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Které desktopové prostředí na Linuxu používáte?
     (13%)
     (8%)
     (2%)
     (14%)
     (31%)
     (4%)
     (6%)
     (3%)
     (16%)
     (25%)
    Celkem 1617 hlasů
     Komentářů: 30, poslední 3.4. 20:20
    Rozcestník

    KDE potrebuje dizajnéra

    20.5.2018 15:53 | Přečteno: 2248× | Linux | poslední úprava: 20.5.2018 15:54

    Po dlhšej dobe som sa hrabal v blogoch na planetkde.org. Pri väčšine screenshotov som iba krútil hlavou a hovoril si, že to hádam ani nemyslia vážne. Pozrime sa na pár pekných UI failov v KDE.

    Urobme to inak, urobme to tak, aby tomu nikto nerozumel

    Začnem hneď takou chuťovečkou, ktorú som objavil v tomto blogu. Malo by ísť o nastavenie wifi pre plasma mobile.

    Akcie

    Na vrchu v nastaveniach môžme vidieť breadcrumb navigáciu. V mobilnej aplikácii by bolo vhodnejšie navrch umiestniť väčšie tlačidlo späť a nadpis než zasypať používateľa zbytočnými ovládacími prvkami.

    Pod navigáciou sa nachádza prepínač wifi. Oproti všetkým ostatným ovládacím prvkom vyzerá ako keby bol vytrhnutý z inej témy, alebo z iného nastavenia DPI, ale to by som bol ešte ochotný akceptovať.

    Zoznam sietí obsahuje niečo, čo neviem moc dobre identifikovať. Pochopil som, že obsahuje stav siete, neidentifikovateľnú ikonu a kôš s 2x hrubšími čiarami a inej farby než zvyšok. Naľavo sú 3 bodky, ktoré zrejme rozbaľujú menu, ale istý si tým nie som. Ak je to menu tak by tam mali byť 3 vodorovné čiary symbolizujúce menu.

    Pri sieťach je na ľavej strane identifikátor signálu a napravo divne zarovnané tlačidlo s vertikálnymi bodkami.

    Na konci zoznamu vpravo dole sa zase nachádzajú akési 3 bodky bez jasného významu.

    Pre porovnanie ukážka nastavenia v androide (nie ideálna, ale aspoň viem čo znamená čo).

    Android

    Konzistencia

    Keď už niekto musel urobiť KDE škaredým tak by bolo fajn urobiť ho aspoň konzistentne škaredým.

    Adresáre

    Pozrime sa teraz na správcu súborov Dolphin. Ikony v UI sú viac-menej konzistentné až na farebný kôš a zelenú ikonu pripojeného disku. O adresároch sa to už povedať nedá. Nájdeme tu farebné adresáre ako z predchádzajúcej verzie KDE, skeuomorphný telefón, bluetooth ktovie z akej témy ikon a čiernobielu akciu add network. Celkovo tu máme 5 zobrazených ikon a 4 štýly.

    Písma

    Ďalšou zbierkou nekonzistencie sú systémové nastavenia. Nájdeme tu rôzne typy ikon. Ozaj vie mi niekto vysvetliť prečo je pri výbere písma symbol trojuholníka? Má to symbolizovať, že to s KDE ide z kopca? Prečo tooltip obsahuje úplne inú ikonu ako hlavná kategória nastavení? Prečo majú zoznamy iný antialiasing ako tooltipy a UI?

    Čo s tým?

    KDE malo v minulosti zvyčajne aspoň jedného triezveho dizajnéra, ktorý nebol úplne slepý. Z posledných to bol napríklad autor témy oxygen - Nuno Pinheiro.

    Myslím, že vedenie projektu KDE by si malo uvedomiť, že to, čo oddeľuje dobrý produkt od zlého sú detaily. Možno by mohli trochu skresať výdavky na cestovanie a zamestnať na čiastočný úväzok aspoň jedného dizajnéra, ktorý by tieto detaily vychytal.

           

    Hodnocení: 71 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    20.5.2018 16:24 Pepan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE potrebuje dizajnéra
    Za sebe mohu napsat že mi současný vzhled KDE naprosto vyhovuje a jsem spokojený
    mirec avatar 20.5.2018 17:21 mirec | skóre: 32 | blog: mirecove_dristy | Poprad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE potrebuje dizajnéra

    Vzhľad som nehodnotil okrem úvodnej vety v sekcii konzistencia, ale to je vecou vkusu. Čo ma však trápi je konzistencia a zlá čitateľnosť symbolov.

    LinuxOS.sk | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon
    20.5.2018 17:10 pc2005
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE potrebuje dizajnéra
    Čím víc otřesných linuxových GUI vidím, tím víc mě to táhne k i3, bspwm a podobným :-(
    20.5.2018 18:13 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE potrebuje dizajnéra
    Až na to že pravý pc2005 používá xfce4 a je línej učit se něco novýho :-P.
    20.5.2018 18:51 pc2005
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE potrebuje dizajnéra
    Ty jsi dobrý egoista, máš na ten nick patent? Pro účely řešení kolizí je tu registrace. Nebo myslíš, že jsi něco víc?
    20.5.2018 22:01 marek_hb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE potrebuje dizajnéra
    já dal chvíli win10 (kvůli gopro6 telemetrii, kterou jde v linuxu získat a používat jen v případě masochizmu na úrovni tak 8-9/10) a můžu říct, že až na dlaždice který stejně moc často nevidím se mi ten styl co 10 maj docela líbí
    20.5.2018 18:12 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE potrebuje dizajnéra
    Ozaj vie mi niekto vysvetliť prečo je pri výbere písma symbol trojuholníka? Má to symbolizovať, že to s KDE ide z kopca?
    :-D

    Mě v poslední době nemile překvapil GIMP, který změnil všechny ikonky toolů do odstínů šedi, což je "super" když se někdo (jako já) orientuje podle barevného rozložení a zrovna třeba u toolu "výběr podle barvy" jsou ty různě šedý kolečka prakticky trolling :-D.

    V mém layoutu mám barevnou jen jednu ikonku a to záložku palety. To už by asi bylo moc, kdyby tam byly odstíny šedi :-D. Ještě štestí, že to jde změnit.
    mirec avatar 20.5.2018 18:43 mirec | skóre: 32 | blog: mirecove_dristy | Poprad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE potrebuje dizajnéra
    Mě v poslední době nemile překvapil GIMP, který změnil všechny ikonky toolů do odstínů šedi

    Nastavenia / Rozhranie / Téma ikon, vybrať Legacy ;)

    LinuxOS.sk | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon
    21.5.2018 10:52 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE potrebuje dizajnéra
    22.5.2018 06:57 GeoRW
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE potrebuje dizajnéra
    njn, to ked som prvy krat videl, tak som uz isiel GIMP odinstalovavat a hladat nahradu :-) Nastastie sa to da zmenit .
    20.5.2018 19:51 MadCatX | skóre: 28 | blog: dev_urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE potrebuje dizajnéra
    Mně se teda Oxygen nikdy až tak nelíbil a třeba pestrobarevný systray z dob ranějších verzí KDE 4 byl retrospektivně fakt otřesný. Současné monochromatické ladění se střídmým použitím barev, které fungují jako upozorňovadlo mi přijde jako dobrý nápad. Problém nastává v situaci, kdy se monochromatické a barevné ikony začnou míchat na jednom místě, typicky třeba v System Settings. Trochu víc konzistence by tomu jistě neškodilo ale myslím, že KDE projekt si zaslouží za práci na uhlazeném a kompaktním vzhledu spíše mírnou pochvalu.
    mirec avatar 20.5.2018 20:35 mirec | skóre: 32 | blog: mirecove_dristy | Poprad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE potrebuje dizajnéra

    Oxygen robil jeden autor. Boli farebné, ale hlavne boli konzistentné a zrozumiteľné. KDE 5 nemá dizajnéra, takže každá ikona vyzerá ako keby ju kreslil niekto iný. Pritom GNOME tiež používa čiernobiele ikony, ale symboly sú konzistentné a zrozumiteľné.

    LinuxOS.sk | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon
    20.5.2018 21:58 MadCatX | skóre: 28 | blog: dev_urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE potrebuje dizajnéra
    No nevím. Koukal jsem, jak vypadaly moje desktopy s KDE4 a Oxygenem a za Breeze Dark bych to fakt nevyměnil. Ikony možná byly navržené jedním člověkem ale že by tom bylo až tak poznat bych neřekl. Na můj vkus byly příliš obrázkové a "výpravné", Breeze se snaží být jednodušší a schematičtější. O samotném provedení lze samozřejmě diskutovat ale ten základní koncept, kterým se Breeze snaží jít mi sedí o dost více.
    21.5.2018 00:03 Kate | skóre: 9
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE potrebuje dizajnéra
    Přesně :) Opravdu mě baví ta nostalgie ohledně doby kdy byla tráva veselejší a design designovatější
    21.5.2018 01:30 ehm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE potrebuje dizajnéra
    UI na tom screenshotu je tak o dvě třídy míň hnusné než současné KDE.
    21.5.2018 12:15 MadCatX | skóre: 28 | blog: dev_urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE potrebuje dizajnéra
    Fakt? Mně to UI přijde zbytečně přeplácané a rušivé. Já přece vím, že ten vodorovný obdélník s nějakým textem uvnitř představuje oblast, kam mám kliknout, abych vyvolal nějakou akci. Netřeba to akcentovat barevně stínovanými okraji evokujícími dojem fyzického tlačítka na ovládacím pultu. Stejně tak vím, že obdélníček s proporcemi A papíru a ohnutým rohem překvapivě symbolizuje papír. Žlutočerné stínování nekomunikuje žádnou další informaci a pouze ztěžuje čitelnost. Podobně by se dalo mluvit o těch orámovaných záhlavích oken, digitálním fontu v boxu hodin atp.
    21.5.2018 19:04 ehm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE potrebuje dizajnéra
    Souhlasím, proto jsem KDE nikdy nepřišel na chuť. Ale nic to nemění na tom, že to bylo míň hnusné než současné KDE a ty ikony alespoň byly srozumitelné.
    22.5.2018 13:48 MadCatX
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE potrebuje dizajnéra
    Příloha:
    Pro porovnání přikládám screenshot podobných dialogů, jak vypadají teď ve výchozí Plasmě 5.12 na F28. Je vidět, že zatímco v KDE 2 (nebo co to je za verzi) byly obrázky u každé ptákovinky, současný design používá více textu. Zmizelo schématické znázornění řazení stránek, které jsem si aspoň já vždy vykládal obráceně. Tlačítko je střídmý rámeček s textem uprostřed, zatímco v KDE 2 jde o vysoce propracovaný plastický výtvor, kde forma zle převažuje na funkčností. Kromě toho jsou laděna do modra, zatímco zbytek okna je šedý. Pro člověka s pěti dioptriemi ztrativšího brýle je to možná fajn, mě to spíš tahá za sítnici. Zřejmost významu ikon je IMHO taky trochu sporná. Kdybych kupříkladu ze zkušenosti nevěděl, že symbol nálevky má význam filtru, nikdy by mě to nenapadlo protože samotná nálevka nic nefiltruje. Co znamená symbol kouzelnické hůlky mezi trychtýřem a tlačítkem Properties též není jasné, že by průvodce tiskem? Záhlaví oken je vážně otřesné. Jde zcela nesmyslně dvoubarevné a titulek okna ještě k tomu orámovaný. Rámy a ohraničení slouží k tomu, aby od sebe oddělovaly logické celky ale v záhlaví okna není nic, od čeho by bylo nutné titulek oddělovat, takže je to jen efektík navíc. Velký modrý blok na spodku oken též ničemu neslouží a jen zabírá místo.

    Ze starších designů bych zachoval možná tak rozbalovací šipku v pravém dolním rohu tlačítek. S mirecem částečně souhlasím v tom, že autor(autoři?) Breeze se ve snaze udržet všechny ikony ve stejném střídmém stylu dostali do situací, kdy bylo zřejmě obtížné vymyslet výstižný piktogram nějaké funkce. Kdybych třeba nevěděl, že dvě půlkružnice oddělené vodorovnou mezerou znamenají "Uspat", jen tak by mě to nenapadlo.
    mirec avatar 22.5.2018 14:23 mirec | skóre: 32 | blog: mirecove_dristy | Poprad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE potrebuje dizajnéra
    Příloha:

    Nie som až taký pamätník KDE, takže neviem, či práve keramik bol niekedy oficiálnym štandardným štýlom KDE. KDE2 mala štandardne ako štýl Motif (niečo ako Win 98), neskoršia 3.0 tiež a nakoniec 3.4 a 3.5 určite mali celkom konzervatívny plastik. Čo bolo v dobe temna medzi tým neviem ;)

    Inak aj v súčasnom dizajne je filter reprezentovaný teiž lievikom, akurát keby som nevedel, že tam bol pôvodne lievik tak tú ikonu neidentifikujem ;)

    LinuxOS.sk | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon
    23.5.2018 15:48 Semo | skóre: 45 | blog: Semo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE potrebuje dizajnéra
    Ja si pamatam Keramik ako ako oficialny a hlavny KDE styl, ktory bol pozdejsie nahradeny prave Plastikom. Ten Keramik sa IIRC dal hodne konfigurovat a znizit jeho "vypuklost". Ja na neho spominam s laskou. Plastik ma az tak nenadchol, aj ked pouzitelny bol dobre. Pacil sa mi Oxygen a sada ikon Crystal.
    If you hold a Unix shell up to your ear, you can you hear the C.
    22.5.2018 15:47 ehm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE potrebuje dizajnéra
    Ikony v pravém horním rohu jsou otřesné. Existují dobře zažité ikony, které patřičné akce symbolizují mnohem lépe. V tomto duchu byly navrženy i ikony v tom starém KDE.

    Ikony na zmenšení a zvětšení fontu jsou asi špatný vtip. Když je někomu ukážu bez popisku, fakt dokáže vysvětlit jejich význam? Protože přesně to je smyslem ikony: sdělit nějakou informaci prostorově úspornějším způsobem.

    V onom starém KDE jsou popisky pod tlačítky, v novém KDE jsou ikony a text v jednom řádku vedle sebe bez dostatečného vizuálního oddělení. Pro jistotu je to i stejnou barvou.

    Po všech ohledech je to hnusné a debilní a nevydržím se na to dívat. To, že dřív bylo všechno přeplácané barvami a vizuálními cerepetičkami neznamená, že je teď na čase je zcela eliminovat na úkor „minimalismu“ (ve skutečnosti to není minimalismus, ale jen deprivace; to je rozdíl).
    mirec avatar 21.5.2018 06:48 mirec | skóre: 32 | blog: mirecove_dristy | Poprad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE potrebuje dizajnéra
    Přílohy:

    Tak som naschval urobil screenshot so starou témou a novou. Breeze možno vyzerajú lepšie, ale to je vecou vkusu. Pre mňa ako užívateľa je dôležité, či im dokážem porozumieť a či si ich neskôr pri práci nepletiem. Pre mňa sú v téme breeze nečitateľné ikony pre zastavenie načítavania (mínus v kruhu je bežne zaužívaný symbol pre odstránenie), zväčšiť/zmenšiť (zaužívaný symbol lupy).

    Ďalej za problematické považujem umiestnenie tlačidiel s menu (zobáčik dole). Tie patria vždy k symbolu naľavo, ale umiestnené sú v strede, alebo bližšie k pravému symbolu.

    Nakoniec tu máme rôznu hrúbku čiar. Hrizontálne a vertikálne čiary sedia presne na pixel, ale diagonlne sú niekde hrubšie (domček) a krivky sú niekde o chlp tenšie (znovu načítať).

    LinuxOS.sk | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon
    otasomil avatar 20.5.2018 20:01 otasomil | skóre: 39 | blog: puppylinux
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE potrebuje dizajnéra
    Vitejte!
    No mrknuj jsem nedavno na cerstve vydane Kubuntu 18.04 a KDE neni proste pro me. Mam rad jednoduche, lehke prostredi jako Xfce pripadne Lxde. No ale mame moznost volby od nejlehcich az po tezkotonazni KDE.
    K čemu hudba, která nevede k extázi... Stop MDMA !!! I spam umí být roztomilý
    Josef Kufner avatar 20.5.2018 20:19 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE potrebuje dizajnéra
    A nahlásil jsi bug?

    Ten první dialog na připojení k WiFi na bugreport zcela určitě je. Co se týče UX, je to naprostá katastrofa. Vůbec to nedává smysl.
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    mirec avatar 20.5.2018 21:37 mirec | skóre: 32 | blog: mirecove_dristy | Poprad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE potrebuje dizajnéra

    Zatiaľ to nie je v plasma mobile, takže nie je čo hlásiť, ale bežne takémuto UI tlieskajú aké je skvelé a zaradia do repa. Tu by trebalo skôr opraviť ich workflow a najať jedného človeka, ktorý by riešil UI a grafiku.

    LinuxOS.sk | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon
    Bystroushaak avatar 20.5.2018 22:35 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE potrebuje dizajnéra
    Skoro každá aplikace v linuxu potřebuje designera.
    20.5.2018 23:21 Petr______ | blog: Petruv_blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE potrebuje dizajnéra
    +1
    21.5.2018 10:36 hnidopich
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE potrebuje dizajnéra
    aj mutt ? :D
    Bystroushaak avatar 21.5.2018 11:13 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE potrebuje dizajnéra
    To že se jedná o textový program neznamená, že nemá user-interface. I když je pravda, že zrovnu mutt ho má hodně vyladěný a i relativně přívětivý k začátečníkům.
    mirec avatar 21.5.2018 13:03 mirec | skóre: 32 | blog: mirecove_dristy | Poprad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE potrebuje dizajnéra

    Dizajn nie je len vzhľad, ale patrí tam celkovo užívateľke rozhranie (rozloženie ovládacích prvkov, spôsob ovládania ...)

    LinuxOS.sk | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon
    Josef Kufner avatar 21.5.2018 13:43 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE potrebuje dizajnéra
    Říká se tomu UX – User Experience.
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    22.5.2018 11:29 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE potrebuje dizajnéra
    No i u některejch čistě konzolovejch příkazů si občas člověk klepe na čelo jak jsou vymyšlený přepínače. Už jenom věci jako "-help" nebo "--help" jsou opruz.

    Jo a obligatorní xkcd.
    Agent avatar 20.5.2018 23:15 Agent | blog: Life_in_Pieces | HC city
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE potrebuje dizajnéra
    KDE se dalo vždy docela customizovat, doufám, že to půjde i teď. Stáhnout nějakou tematickou sadu ikon, nastavit tlačítka, rámečky, posuvníky. Ale jinak taky nechápu tuhle módu dělat všechno šedý nebo černobílý s primitivní grafikou jak od dítěte.
    Nevěděl zpočátku, co si počít, jak žít, co dělat, ale brzy se vpravil do role samotáře.
    20.5.2018 23:52 R
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE potrebuje dizajnéra
    Primitivna grafika pre primitivov (podla vzoru WIndows 10). Mna to uraza, preto to nepouzivam.
    xxx avatar 21.5.2018 23:45 xxx | skóre: 42 | blog: Na Kafíčko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE potrebuje dizajnéra
    Ja uz cokoliv uzivatelskeho v Linuxu vzdal. Na sobe jeste experimentuju, ale pro bezne uzivatele jako loader browseru W10.
    Please rise for the Futurama theme song.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.