Společnost Pebble představila (YouTube) prsten s tlačítkem a mikrofonem Pebble Index 01 pro rychlé nahrávání hlasových poznámek. Prsten lze předobjednat za 75 dolarů.
Společnost JetBrains v listopadu 2021 představila nové IDE s názvem Fleet. Tento týden oznámila jeho konec. Od 22. prosince 2025 již nebude možné Fleet stáhnout.
Byl vydán Mozilla Firefox 146.0. Přehled novinek v poznámkách k vydání a poznámkách k vydání pro vývojáře. Řešeny jsou rovněž bezpečnostní chyby. Nový Firefox 146 bude brzy k dispozici také na Flathubu a Snapcraftu.
Před rokem převzala Digitální a informační agentura (DIA) vlastnictví a provoz jednotné státní domény gov.cz. Nyní spustila samoobslužný portál, který umožňuje orgánům veřejné moci snadno registrovat nové domény státní správy pod doménu gov.cz nebo spravovat ty stávající. Proces nové registrace, který dříve trval 30 dní, se nyní zkrátil na několik minut.
IBM kupuje za 11 miliard USD (229,1 miliardy Kč) firmu Confluent zabývající se datovou infrastrukturou. Posílí tak svoji nabídku cloudových služeb a využije růstu poptávky po těchto službách, který je poháněný umělou inteligencí.
Nejvyšší správní soud (NSS) podruhé zrušil pokutu za únik zákaznických údajů z e-shopu Mall.cz. Incidentem se musí znovu zabývat Úřad pro ochranu osobních údajů (ÚOOÚ). Samotný únik ještě neznamená, že správce dat porušil svou povinnost zajistit jejich bezpečnost, plyne z rozsudku dočasně zpřístupněného na úřední desce. Úřad musí vždy posoudit, zda byla přijatá opatření přiměřená povaze rizik, stavu techniky a nákladům.
Organizace Free Software Foundation Europe (FSFE) zrušila svůj účet na 𝕏 (Twitter) s odůvodněním: "To, co mělo být původně místem pro dialog a výměnu informací, se proměnilo v centralizovanou arénu nepřátelství, dezinformací a ziskem motivovaného řízení, což je daleko od ideálů svobody, za nimiž stojíme". FSFE je aktivní na Mastodonu.
Paramount nabízí za celý Warner Bros. Discovery 30 USD na akcii, tj. celkově o 18 miliard USD více než nabízí Netflix. V hotovosti.
Nájemný botnet Aisuru prolomil další "rekord". DDoS útok na Cloudflare dosáhl 29,7 Tbps. Aisuru je tvořený až čtyřmi miliony kompromitovaných zařízení.
Iced, tj. multiplatformní GUI knihovna pro Rust, byla vydána ve verzi 0.14.0.
když si toho všimnu já, tak už je to hardcore, veř mi
))
jinak sem tam byl s někým kdo si už par desitek aut za život koupil
To že to nejelo na benzin, to je moje chyba, nikdy sem auto na LPG nekupoval,takže když sem viděl že to šlape na plyn tak sem očekával že pojede i na benzín, ted už su chytřejší
No a nová zavada... podle mě to bylo v pořádku a rozbylo se to až ted. Přece jen už je to 16roků stará kára, takže nějaké ty poruchy se dají očekávat
ale mohlo by to aspon měsíc jezdit bez poruch
Hochu no nevím na co by mi ten mechanik byl, to auto brzdilo a nevim jak by od oka poznal že nebrzdí zadekMýlíš se. Že nebrzdí zadek lze orientačně poznat velmi snadno. Nejdřív se zkusí ruční brzda. Pokud ta brzdí (což, upřímně řečeno, není pravidlem), pak stačí porovnat reakci (tvrdost) pedálu bez zatažené brzdy a s ní. Pokud se neliší, zadek nebrzdí. Když nebrzdí ruční brzda a nejde zatáhnout, i to může signalizovat problém na zadku (i když to může být i v bowdenech). Tato kontrola je samozřejmě jen orientační, ale základní vodítko poskytne. Dále třeba přibrzďování se pozná už po krátké jízdě (teplota kol). Samozřejmě úplně nejlepší je domluvit se s prodávajícím na tom, že se to nechá zkontrolovat v servisu (kde to lze zvednout atd.). Lepší zaplatit tisícovku servisu za pořádnou kontrolu než koupit a pak do toho nacpat x-krát víc.
inak sem tam byl s někým kdo si už par desitek aut za život koupil To že to nejelo na benzin, to je moje chyba, nikdy sem auto na LPG nekupoval,takže když sem viděl že to šlape na plyn tak sem očekával že pojede i na benzín, ted už su chytřejšíNo, jestli ten někdo zapomněl zkontrolovat tohle, tak se obávám, že by neodhalil ani záludnější věci.
Přece jen už je to 16roků stará kára, takže nějaké ty poruchy se dají očekávatDají se sice očekávat, ale je obrovský rozdíl mezi udržovaným a neudržovaným autem. Jde hlavně o to, že když prodávající řekne, že tam jsou nové tlumiče, tak aby tam nebyly ty původní atd.
Měl sis raději koupit kolo .-)
Hehe, to mi připomíná, jak jsem kupoval Garde. Já jsem ale skoro o všech závadách věděl (díra v podlaze, nešla řadit 1-čka, shnilé prahy ...) takže mě nic nepřekvapilo.
Auto mě tehdy stálo 4000Kč, ale do zavaření jsem dal 8000Kč a od té doby jsem udělal GO brzd, přední nápravy, nacpal jsem tam pětikvalt, atd. Ted mě čeká ještě GO zadní nápravy, zástavba motoru z favorita, centrál, lak, alarm ...
Výhoda těchto aut spočívá v rozumné ceně náhradních dílů a v tom, že průměrně šikovný člověk si dokáže spoustu věcí udělat sám .... takže přeju hodně štěstí.
BTW...jinak co se týká zapalování, tipuju to na ETZ (ta krabička mezi rozdělovačem a cívkou). Snímací cívka v rozdělovači vyhoří málokdy ...
jinak bych byl davno v kroměříži ( nebo bohnicích )
Mě to celkem baví se v tom hrabat, máme dílnu v ní C02, Elektriku, Plyn, 2x soustruh, frezu, ... takže no problem,ale auto sem koupil 6. srpna jednou vyjelo z dílny a už je tam zas a ja potřebuju dělat ještě něco jíneho, máme rozdělanou kuchyň + přišel podzim tak se sbírají trnky
Za volantem auta, které pořádně nebrzdí, má sjeté gumy, ještě původní tlumiče, čepy a kašírovaný rám, může sedět i samotný pánbůh a stejně mu to bude nahovno.Pánbůh je vševědoucí a proto by si do toho nikdy nesedl
A co se týče prasení, tak v mém žebříčku bezkonkurenčně vedou majitelé fábií.Já mám zkušenost jinou. Ne nadarmo dostal Prasát svoji přezdívku
Tiskni
Sdílej: