abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 16:33 | Humor

    Je tu opět apríl. O víkendu zmizel kamion s 12 tunami tyčinek KitKat. Firmy to využívají k aprílovým žertům. Groupon má super akci. Koupíte 1 tyčinku a dostanete 100 zdarma. Ryanair si přelepil letadla. Šéf Outlooku se ptá, proč mají v baráku 14 beden tyčinek KitKat (𝕏). Prusa Research představuje Prusa Pro ACU a vysvětluje proč přílišné sušení škodí vaším filamentům. Telefon Sony Xperia má miliónnásobný zoom (𝕏). PC.net představil Super Ultrabox 2600 se zajímavými parametry. Další aprílové novinky například na April Fools' Day On The Web.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    dnes 13:22 | IT novinky

    Společnost OpenAI, která stojí za chatovacím robotem s umělou inteligencí (AI) ChatGPT, získala od investorů 122 miliard USD (2,6 bilionu Kč). Hodnota společnosti tak dosáhla 852 miliard dolarů (více než 18 bilionů Kč). Nejnovější kolo investování se stalo největší, jaké zatím firma uskutečnila, a peníze mají posílit ambiciózní plány rozšíření výpočetní kapacity, datových center a nábor talentů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    dnes 13:11 | IT novinky

    Nástroj k identifikaci občanů v on-line komunikaci s úřady byl dnes dopoledne zhruba dvě hodiny částečně nedostupný. Problém se objevil kolem 09:00 a podařilo se ho vyřešit kolem 11:00. Částečně nedostupná byla služba Národní identitní autority (NIA), problémy podle DIA (Digitální a informační agentura) ovlivňovaly přihlašování například i přes bankovní identitu. „Dostupnost NIA byla plně obnovena, přihlášení k digitálním službám

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    dnes 13:00 | IT novinky

    Eben Upton oznámil další zdražení počítačů Raspberry Pi kvůli růstu cen pamětí a představil Raspberry Pi 4 s 3 GB RAM za 83,75 dolarů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:33 | Humor

    Anthropic patrně omylem zveřejnil celý zdrojový kód svého CLI nástroje Claude Code prostřednictvím přiloženého sourcemap souboru v npm balíčku. Únik odhalil doposud nijak nezveřejněné funkce jako je například režim v utajení, autonomní agent 'KAIROS', orchestrace multi‑agentů, režim snění nebo dokonce virtuální mazlíček Buddy. Zajímavostí je detekce naštvání uživatele pomocí obyčejného regexpu. Anthropic rychle odstranil sourcemap a vydal opravu, nicméně kopie kódu se již stihly na GitHubu rozšířit mezi prostým lidem.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 8
    včera 14:33 | Humor

    Copilot automaticky vkládal do pull requestů 'propagační tipy', reklamní text se na GitHubu objevil ve více než jedenácti tisících pull requestech. Po vlně kritiky byla tato funkce zablokována a produktový manažer Tim Rogers připustil, že umožnit Copilotovi upravovat cizí pull requesty bez vědomí autorů byla chyba.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 4
    včera 12:55 | Upozornění

    Je 31. března a tedy Světový den zálohování (World Backup Day). Co by se stalo, kdyby Vám právě teď odešel počítač, tablet nebo telefon, který používáte?

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    včera 12:44 | Upozornění

    Digitální a informační agentura (DIA) přistupuje ke změně formátu důvěryhodného seznamu České republiky z verze TLv5 na verzi TLv6, která nastane 29. dubna 2026 v 00:00 (CET). Ke změně formátu důvěryhodných seznamů členských států (tzv. Trusted Lists) dochází na základě změn příslušné unijní legislativy. Důvěryhodné seznamy se používají v rámci informačních systémů a aplikací zejména pro účely ověřování platnosti elektronických

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 05:00 | Nová verze

    Rspamd (Wikipedie), tj. open source systému pro filtrování nevyžádané pošty, byl vydán v nové major verzi 4.0.0. Přehled novinek v Changelogu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    30.3. 23:11 | Nová verze

    SolveSpace (Wikipedie), tj. multiplatformní open source parametrický 2D/3D CAD, byl vydán v nové verzi 3.2. Přehled novinek v Changelogu na GitHubu. Vyzkoušet lze novou oficiální webovou verzi.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    Které desktopové prostředí na Linuxu používáte?
     (15%)
     (7%)
     (1%)
     (12%)
     (30%)
     (3%)
     (5%)
     (1%)
     (14%)
     (23%)
    Celkem 1202 hlasů
     Komentářů: 29, poslední včera 11:17
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    clayman avatar 25.1.2010 08:42 clayman | skóre: 13 | Praha 6
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Petice pro zastavení softwarových patentů v Evropě
    Moc si od toho neslibuju, ale svou občanskou povinnost jsem splnil. :-)
    25.1.2010 09:32 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Petice pro zastavení softwarových patentů v Evropě
    Podepsal bych... Ale ve výběru země není Česká republika.
    We lived, we danced, we raced, we run, from the oblivion to come, Dressed for the last dance of a hundred thousand suns.
    25.1.2010 09:38 neaktivni | skóre: 24 | blog: neaktivni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Petice pro zastavení softwarových patentů v Evropě
    A není to v tomto případě nepodstatné?
    25.1.2010 09:53 BlackShark | skóre: 15 | blog: windows
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Petice pro zastavení softwarových patentů v Evropě
    Navíc, když tam Česko je ;-)
    25.1.2010 10:05 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Petice pro zastavení softwarových patentů v Evropě
    No já nevím, v občance mám Česká republika a ne Česko :)
    We lived, we danced, we raced, we run, from the oblivion to come, Dressed for the last dance of a hundred thousand suns.
    25.1.2010 10:09 neaktivni | skóre: 24 | blog: neaktivni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Petice pro zastavení softwarových patentů v Evropě
    Máte starou občanku. Do nové vám dají EU, Cesko a bude to!
    gtz avatar 25.1.2010 11:51 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Petice pro zastavení softwarových patentů v Evropě
    Já mám také v OP napsané "Česká republika". A to se snad tak brzo nezmění, stále jde o platný doklad uznávaný i v EU. Myslím, že oficiální název našeho státu je "Česká Republika" a ne nějaké Česko. Jsem Moravák, Brňák a název Česko mi nějak vadí.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    25.1.2010 11:57 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Petice pro zastavení softwarových patentů v Evropě
    Česko má dva oficiální názvy. Jeden jednoslovný a jeden dvouslovný.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    gtz avatar 25.1.2010 12:59 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Petice pro zastavení softwarových patentů v Evropě
    Ano vím a stejně to nebudu akceptovat. V tom názvu není zmínka o Moravácích a ostatních národnostech. Česko == Čechy. Takže stále Česká republika a ne CESKO. Proč ne "Čechy a Morava"
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    25.1.2010 13:24 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Petice pro zastavení softwarových patentů v Evropě
    Typický moravský nacionalistický troll :-P

    Prosíme nekrmit ;-)
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    25.1.2010 14:33 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Petice pro zastavení softwarových patentů v Evropě
    Možná, ale jsem stejného názoru jako on.
    gtz avatar 25.1.2010 15:34 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Petice pro zastavení softwarových patentů v Evropě
    Nejsem žádný moravský troll... , jen mne štvou takovéto zkratky. Na to mělo být nějaké referendum a ne rozhodnutí nějakých politiků a lidí co tyto věci řeší. Já když jsem venku tak raději používám místo "CZECHIA", standardní "CZECH REPUBLIK".
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    25.1.2010 15:40 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Petice pro zastavení softwarových patentů v Evropě
    To chceš vypisovat referenda o tom, co je správný pojem pro něco? Česko je správný jednoslovný název České republiky, který existoval už někdy v 18. století. To bychom rovnou mohli dělat referenda o tom, co je a co není historickou skutečností...
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    25.1.2010 16:54 Václav Kramář | skóre: 31 | Nechanice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Petice pro zastavení softwarových patentů v Evropě
    Jsem Čech a přesto mi je "Česko" proti srsti. Ano, je to praktické mít k dispozici jednoslovný název země, ale tenhle patvar se mi prostě příčí. Ať už je kodifikovaný, nebo není. :-/
    25.1.2010 17:45 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Petice pro zastavení softwarových patentů v Evropě
    Všichni si zvyknou, až na ty co vědomě nechtějí.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    gtz avatar 25.1.2010 18:19 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Petice pro zastavení softwarových patentů v Evropě
    Někdo si pak nás plete třeba z Čečenskem :)
    Některé organizace však později od používání výrazů Czechia a Česko ustoupily (například vládní agentury CzechTrade, CzechInvest a CzechTourism v roce 2004, především kvůli častým záměnám s Čečenskem
    Zdroj
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    kotyz avatar 25.1.2010 19:41 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Petice pro zastavení softwarových patentů v Evropě
    ja uz si zvyk, uz se mi nejezi chlupy, jen mi cuka oboci kdyz to rikam (a kdyz to slysim tak me to nechava v klidu) :-D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    25.1.2010 13:34 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Petice pro zastavení softwarových patentů v Evropě
    Prosím nelhat. Česko!=Čechy. Česko==Česká republika.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    25.1.2010 17:50 €mil
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Petice pro zastavení softwarových patentů v Evropě
    Nevím o čem mluvíte, každopádně je škoda, že naše republika _nemá_ žádný všeobecně přijímaný jednoslovný název. Občas by se hodil.
    25.1.2010 18:00 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Petice pro zastavení softwarových patentů v Evropě
    Není moje chyba, že vy nevíte. Tahle republika jednoslovný název samozřejmě . Je dokonce téměř všeobecně uznávaný (aspoň mezi lingvisty, geografy atd). Běžná populace už si ho, myslím, taky docela přisvojuje.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    gtz avatar 25.1.2010 18:16 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Petice pro zastavení softwarových patentů v Evropě
    Možná v Čechách, ale myslím, že na Moravě nikoliv. Zkuste jet někam k nám na Moravu pro naše dobré víno a zeptat se jich zda jsou Češi nebo Moraváci. Nebo zda žijí a pracují v Česku. Myslím, že by Vám dali opravdu dobré víno.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    25.1.2010 18:24 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Petice pro zastavení softwarových patentů v Evropě
    Myslím,že se mýlíte. Název Česko je pro moraváky mnohem lepší než blbě použitý název Čechy, což mají v oblibě třeba hokejoví fandové a jiní selští intelektuálové. Mimochodem, kdybych chtěl na Moravě pít víno, tak si tam raději dovezu nějaké z oblasti, kde se opravdu dobré dělá. Moravská vína zpravidla za moc nestojí (imho).
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    gtz avatar 25.1.2010 18:50 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Petice pro zastavení softwarových patentů v Evropě
    Kriste-pane pan ... co zná Víno... asi tu Vaši českou libuši nebo jaký-si jiný patok. To jste slyšel kde, že naše moravská vína jsou špatná ? Lednice-Valtice apod. vína , která opravdu stojí za to. V čechách moc vín není a ty co jsou tak jsou to jen vína doplněná cukrem, aby to Vám Čechům chutnalo. V Praze jsem si blbec koupil svařák - no nedalo se to pít, místní obsluha to dělala s nějakých vín made in Španělsko apod.

    Pokud natrefíte na dobrého vinaře pak i to víno je dobré.

    Jak víte, že ostatním lidem je bližší jaký název ?
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    26.1.2010 13:05 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Petice pro zastavení softwarových patentů v Evropě
    Já věděl, že tím jednoho, dva moraváky zasvědím v zadku. Myslí si totiž, buchví co tam nemaj, ale neuvědomují, že je Morava na samé hranici území, kde se víno vůbec dá úspěšně pěstovat. V Lednici/Valticích jsem strávil docela dost času a taky jinde po sklípcích na Moravě. Když srovnám co jsem pil tam s tím, co jsem měl na Slovensku (už tady je to o dost lepší), ve Francii, v Itálii a v Gruzii, tak Morava je jasně na chvostu. Jo, některá moravská vína jsou velmi dobrá, ale produkce je rok od roku velmi nevyrovnaná. Jeden vinař v jeho sklípku na moravě mi říkal, že Čechy nemají o nic horší hrozny, ale že tu chybí dobří vinaři.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    gtz avatar 26.1.2010 17:46 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Petice pro zastavení softwarových patentů v Evropě
    Slovenská vína jsou plně srovnatelná s naším moravským vínem. Červená samozřejmně jsou na SK o něco lepší == větší teplota. Bíle je celkem srovnatelné s bílým vínem z Francie a Itálie. Bohužel ty vína co se k nám dováží jsou jen a jen druhořadá vína,v Itálii jsem strávil hezkých pár chvil a vína tam kupované se dá srovnat s našimi odrůdami. Samozřejmně Merlot italský je o něco chutnější než náš.

    Se svým známým jsem byl u pár lidí co dělají víno na mělnicku ( nezlobte se ,ale to se prostě nedalo pít .. Libuše apod. ), ale faktem je to, že to ti lidé prostě neumějí dělat, kdežto u nás se tomu lidé věnují již od mala.

    Gruzii nebo Maďarsko nesrovnávám, Gruzínské víno jsem pil jednou a jako nic moc, Madarské je na tom již o něco lépe .. zhruba jako Medvědí Krev apod.

    Teplota v Čechách je o něco méně než u nás ( a někdy to plně stačí ), na bílé snad na červené již ne.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    gtz avatar 25.1.2010 22:18 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Petice pro zastavení softwarových patentů v Evropě
    Mimochodem, kdybych chtěl na Moravě pít víno, tak si
    tam raději dovezu nějaké z oblasti, kde se opravdu dobré 
    dělá. Moravská vína zpravidla za moc nestojí (imho)
    Maliko budu odbíhat od tématu, ale nedá mi to :

    Největších viničních ploch bylo v Čechách dosaženo v roce
     1756, kdy rozloha dosahovala přes 3 000 ha. Pro Vaši 
    představu tato plocha v roce 1995 činila pouhých 392 ha a 
    dnes cca 550 ha.
    
    Dá se počítat s tím, že 2/3 ročníků bude pro jakost vín 
    příznivých a 1/3 méně příznivých. 
    
    a Morava
    Vinařská oblast Morava má rozlohu cca 17 450 ha (uváděná 
    čísla vždy kolísají v závislosti na různých proměnných  
    faktorech).
    Na jižní Moravě je 80% ročníků s dobrou, výbornou a 
    vynikající jakostí vína a jen 20% ročníků přináší 
    jakost horší. 
    
    Ohledně jakosti vín se lze snadno dopátrat pravdy, stačí se podívat jen na výsledky

    "Vinař roku" Vinař roku.

    Nevím jaké víno pijete, dle slov jste asi odborník.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    26.1.2010 13:08 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Petice pro zastavení softwarových patentů v Evropě
    Jsem prd odborník. Jenom jsme odpověděl na přiblblý hlod týkající se vína, nic víc.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    Jendа avatar 26.1.2010 15:41 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Petice pro zastavení softwarových patentů v Evropě
    Není to, co mu chutná, stejně subjektivní záležitostí jako který prohlížeč/WM/OS ti vyhovuje?

    Jinak jsem nikde nepostřehl, že by frdrx někde psal, že mu víno z Čech chutná víc. Takže nevím, proč to srovnáváš s Čechami.
    25.1.2010 13:48 Semo | skóre: 45 | blog: Semo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Petice pro zastavení softwarových patentů v Evropě
    Najspravodlivejsi bol vlastne ten Protektorat, nie?
    If you hold a Unix shell up to your ear, you can you hear the C.
    25.1.2010 15:47 zenhas | skóre: 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Petice pro zastavení softwarových patentů v Evropě
    ne, nejspravedlivější by jistě byla velkomoravská říše.
    25.1.2010 15:57 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Petice pro zastavení softwarových patentů v Evropě
    Já se divím, že těmhle moravskejm náckům nevadí třeba název Českomoravská vrchovina, vždyť je tam Česko na prvním místě, hrůza a děs! ;-)
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    gtz avatar 25.1.2010 16:12 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Petice pro zastavení softwarových patentů v Evropě
    Nevadí proč ? vrchovina začíná v Čechách a pokračuje na Moravě. Tu problém nevidím. Je to název vrchoviny s popisem kde vlastně je.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    25.1.2010 18:02 petr_p | skóre: 59 | blog: pb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Petice pro zastavení softwarových patentů v Evropě
    A nebylo by lepší, kdyby začínala na Moravě a končila v Čechách :D
    gtz avatar 25.1.2010 18:13 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Petice pro zastavení softwarových patentů v Evropě
    Předpokládám, že jde o geografický název dle nějakých jejich věcí .Je to název odkud kam celkem hodně zažitý.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    25.1.2010 15:04 zenhas | skóre: 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Petice pro zastavení softwarových patentů v Evropě
    podívejte se sem: Národnosti v ČR od r. 1921

    zajímavé je, jaký je mezi sčítáním v roce 1991 a 2001 rozdíl. Jestli oni ti Moraváci nevymírají. Ale ne, oni se vlastně stěhují do Práglu, že? A ti "konvertovaní" jsou v nadávání na pražáky a čížky většinou ti nejaktivnější. :)

    gtz avatar 25.1.2010 15:19 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Petice pro zastavení softwarových patentů v Evropě
    No je to nějaké divné toto, stačí se podívat na kraje CZ :) popř. na nějaký statistický úřad ... :) já nejsem konvertovaný jsem Moravák a žiji v Brně resp. v okolí Brna
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    25.1.2010 15:47 zenhas | skóre: 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Petice pro zastavení softwarových patentů v Evropě
    ten link je ze statistického úřadu. nebo je nějaký ještě větší a lepší statistický úřad než čsú?
    gtz avatar 25.1.2010 16:10 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Petice pro zastavení softwarových patentů v Evropě
    Pak tedy Pardon ...
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Jendа avatar 26.1.2010 15:43 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Petice pro zastavení softwarových patentů v Evropě
    nebo je nějaký ještě větší a lepší statistický úřad než čsú?
    MSÚ! :-D
    gtz avatar 25.1.2010 15:22 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Petice pro zastavení softwarových patentů v Evropě
    třeba tu Obyvatelé dle krajů. No myslím, že i Vysočina by se k nám přidala.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    25.1.2010 15:44 zenhas | skóre: 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Petice pro zastavení softwarových patentů v Evropě
    Ano. A dle sčítání obyvatel v těch krajích žije rok od roku více lidé české národnosti. :D
    gtz avatar 25.1.2010 16:09 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Petice pro zastavení softwarových patentů v Evropě
    Spousta lidí prostě vyplní "česká" a více je to nezajímá. :)
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    25.1.2010 16:44 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Petice pro zastavení softwarových patentů v Evropě
    Což dokazuje, že spousta lidí naštěstí nejsou přitroublí nacionalisté. Protože přitroublého nacionalistu by to setsakramentsky zajímalo :-)
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    gtz avatar 25.1.2010 17:42 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Petice pro zastavení softwarových patentů v Evropě
    Běžte s tím nacionalistou ke všem svatým. V těchto dobách ty dotazníky lidé prostě nečtou. Skoro každý má k takovým papírům prostě odpor, vyplní většinou co je první na řadě a šmytec. Spousta lidí si pamatují jak to bylo dříve a tak raději jdou s davem.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    25.1.2010 16:53 zenhas | skóre: 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Petice pro zastavení softwarových patentů v Evropě
    A stejná spousta lidí se také nepozastavuje nad tím, že krátký název pro Českou republiku je Česko.
    gtz avatar 25.1.2010 17:43 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Petice pro zastavení softwarových patentů v Evropě
    Ta spousta lidí prostě ani neví, že nějaká taková věc existuje.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    25.1.2010 18:31 jas | skóre: 13 | blog: blag
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Petice pro zastavení softwarových patentů v Evropě
    A kde je v nazve "Česká republika" zmienka o "Moravácích a ostatních národnostech"?
    gtz avatar 25.1.2010 21:28 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Petice pro zastavení softwarových patentů v Evropě
    Bohužel nikde.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    25.1.2010 22:58 jas | skóre: 13 | blog: blag
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Petice pro zastavení softwarových patentů v Evropě
    Tak preco je este Ceska republika akceptovatelne a Cesko uz nie?
    gtz avatar 25.1.2010 23:57 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Petice pro zastavení softwarových patentů v Evropě
    Česká republika nám může udávat to, že zde žije více národností, to Česko mi to nějak stále ukazuje jen a jen na Čechy. Stejně to Česko nepoužívají některé naše instituce, protože se Česko pletlo s Čečenskem. Prostě to Česko je mi nějak proti srsti. (Ano "to Česko" znamená všichni dohromady jako "Něměcko", ale opakuji nemusím tento význam )
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Jendа avatar 26.1.2010 15:31 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Petice pro zastavení softwarových patentů v Evropě
    V tom názvu není zmínka o Moravácích a ostatních národnostech.
    Kdežto v názvu „Česká republika“ je.
    Jendа avatar 26.1.2010 15:44 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Petice pro zastavení softwarových patentů v Evropě
    Ano, už to bylo vytaženo ve #40.
    Petr Tomášek avatar 25.1.2010 14:54 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Petice pro zastavení softwarových patentů v Evropě
    A co „Čechie“? :-D
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    25.1.2010 19:06 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Petice pro zastavení softwarových patentů v Evropě
    volejte řediteli, on vám to vysvětlí
    Grunt avatar 25.1.2010 21:04 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Petice pro zastavení softwarových patentů v Evropě
    A pak že Stallman moc hulí…

    Interesting to see so many people (still) thinking that they live in a software patent-free jurisdiction. That is highly unlikely and if you live in Europe at least, the major difference is that the EPO et al will usually 'lie' about this issue (depending on the audience) whereas the USPTO et al will not.

    [I put “lie” in scare quotes there because they generally don't actually lie outright - they'll typically exploit legal technical subtleties and say logically strictly true but utterly disingenuous things such as “we don't grant patents for software programs”, and “only technical inventions such as might be found in dishwashers and car braking systems are patentable”.]

    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.