abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 17:33 | IT novinky

    Apple oznámil, že iPhone a iPad jako první a jediná zařízení pro koncové uživatele splňují požadavky členských států NATO na zabezpečení informací. Díky tomu je možné je používat pro práci s utajovanými informacemi až do stupně „NATO Restricted“, a to bez nutnosti instalovat speciální software nebo měnit nastavení. Žádné jiné běžně dostupné mobilní zařízení tak vysokou úroveň státní certifikace dosud nezískalo.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 11
    včera 13:00 | IT novinky

    Americký provozovatel streamovací platformy Netflix odmítl zvýšit nabídku na převzetí filmových studií a streamovací divize konglomerátu Warner Bros. Discovery (WBD). Netflix to ve čtvrtek oznámil v tiskové zprávě. Jeho krok po několikaměsíčním boji o převzetí otevírá dveře k akvizici WBD mediální skupině Paramount Skydance, a to zhruba za 111 miliard dolarů (2,28 bilionu Kč).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    včera 12:44 | IT novinky

    Americká společnosti Apple přesune část výroby svého malého stolního počítače Mac mini z Asie do Spojených států. Výroba v závodě v Houstonu by měla začít ještě v letošním roce, uvedla firma na svém webu. Apple také plánuje rozšířit svůj závod v Houstonu o nové školicí centrum pro pokročilou výrobu. V Houstonu by měly vzniknout tisíce nových pracovních míst.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 19
    včera 12:11 | Zajímavý článek

    Vědci Biotechnologické společnosti Cortical Labs vytvořili biopočítač nazvaný CL1, který využívá živé lidské mozkové buňky vypěstované z kmenových buněk na čipu. Po úspěchu se hrou PONG se ho nyní snaží naučit hrát DOOM. Neurony přijímají signály podle toho, co se ve hře děje, a jejich reakce jsou převáděny na akce jako pohyb nebo střelba. V tuto chvíli systém hraje velmi špatně, ale dokáže reagovat, trochu se učit a v reálném čase se hrou

    … více »
    karkar | Komentářů: 8
    včera 01:55 | Nová verze Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    26.2. 21:33 | Nová verze

    Ben Sturmfels oznámil vydání MediaGoblinu 0.15.0. Přehled novinek v poznámkách k vydání. MediaGoblin (Wikipedie) je svobodná multimediální publikační platforma a decentralizovaná alternativa ke službám jako Flickr, YouTube, SoundCloud atd. Ukázka například na LibrePlanet.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    26.2. 15:44 | Zajímavý software

    TerminalPhone (png) je skript v Bashi pro push-to-talk hlasovou a textovou komunikaci přes Tor využívající .onion adresy.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    26.2. 12:22 | IT novinky

    Před dvěma lety zavedli operátoři ochranu proti podvrženým hovorům, kdy volající falšuje čísla anebo se vydává za někoho jiného. Nyní v roce 2026 blokují operátoři díky nasazeným technologiím v průměru 3 miliony pokusů o podvodný hovor měsíčně (tzn., že k propojení na zákazníka vůbec nedojde). Ochrana před tzv. spoofingem je pro zákazníky a zákaznice všech tří operátorů zdarma, ať už jde o mobilní čísla nebo pevné linky.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    26.2. 03:44 | Komunita

    Společnost Meta (Facebook) předává React, React Native a související projekty jako JSX nadaci React Foundation patřící pod Linux Foundation. Zakládajícími členy React Foundation jsou Amazon, Callstack, Expo, Huawei, Meta, Microsoft, Software Mansion a Vercel.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    26.2. 01:22 | IT novinky

    Samsung na akci Galaxy Unpacked February 2026 (YouTube) představil své nové telefony Galaxy S26, S26+ a S26 Ultra a sluchátka Galaxy Buds4 a Buds4 Pro. Telefon Galaxy S26 Ultra má nový typ displeje (Privacy Display) chránící obsah na obrazovce před zvědavými pohledy (YouTube).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 13
    Které desktopové prostředí na Linuxu používáte?
     (17%)
     (6%)
     (0%)
     (11%)
     (27%)
     (2%)
     (5%)
     (2%)
     (13%)
     (26%)
    Celkem 970 hlasů
     Komentářů: 25, poslední 3.2. 19:50
    Rozcestník


    Vložit další komentář
    25.3.2006 21:26 xxxxxxxx | skóre: 16 | blog: mrtvy blog | v nebi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Uptime, FreeBSD a meruna
    muj rekord byl uptime 372 dni. jednoucelovy dsl router na pude. pred mesicem sem ho restartoval kuli prechodu na vyssi rychlost. jinak zadny pc-based router ci server nemam, pc vypinam, problemy mi to nedela. genitalie totiz prodluzuju silnym autem :-)
    Heron avatar 25.3.2006 21:28 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Uptime, FreeBSD a meruna
    Restart mě nemrzí ani tak z důvodu ztráty uptimu, ale spíš z důvodu samotného restartu -- většinou výpadek napájení, náhodné stisknutí resetu (to už jsem vyřešil), atp, prostě nikdy chyba HW ani SW. Jinak restartuju pokaždé, když potřebuju a uptime moc neřeším (na desktopu mám průměr kolem 20-ti dnů).
    kotyz avatar 26.3.2006 10:08 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Uptime, FreeBSD a meruna
    me restart taky nastve, ne tak kvuli uptime, nejdelsi mam tak tejden (vypinam pc kdyz nejsem dlouho doma), ale kvuli tomu ze musim znova navazovat stahovani (dc, bittorrent) a tak. ale uz dlouho se nestalo ze by se restartoval bez myho dovoleni.

    spis musim sem tam restartovat router na pude abych obnovil pripojeni (tak 2x do mesice, je tam nakej lacinej smejd).

    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Heron avatar 26.3.2006 12:58 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Uptime, FreeBSD a meruna
    navazovat stahovani (dc, bittorrent)

    To stahuješ všechna linuxová distra, všechny mp3, filmy atd. pod Free Licencí co existují?

    Heron avatar 25.3.2006 21:33 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Uptime, FreeBSD a meruna
    Totálně nejdelší uptime jsem měl ve Windows 2003 Server, přes 40 dnů.(samozřejmě na desktopu -- ze serveru bych uptime neuváděl, to že se nerestartuje je samozřejmost).
    David Watzke avatar 25.3.2006 21:51 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Uptime, FreeBSD a meruna
    Jo, zamrzel... mám rekord na Linuxu. Přes 14 dní. Po týdnu to vypadalo, že budu muset restartovat kvůli mechanice, ale to jsem pak vyřešil (špendlík a rejpat do tý škvíry dokud si to nerozmyslí) a dneska kvůli restartu X - aktualizace xorg-server a nvidia 3D. Nakonec jsem rekompiloval po GLX i nvidia-kernel, pak jsem unload a zase načetl modul nvidia a konečně jsem zase mohl spustit Enemy Territory :-) Ještě pár dní a mám rekord mezi systémy vůbec - s Windows jsem vydržel asi 15 dní up...
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    David Watzke avatar 25.3.2006 21:54 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Uptime, FreeBSD a meruna
    Akorát to trauma když vyšlo jádro 2.6.16... hehe :-D
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    25.3.2006 22:04 Bubak | skóre: 16 | blog: Čtvrtá cenová
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Uptime, FreeBSD a meruna
    To me taky trosku dostalo, asi pred tydnem jsem z 2.6.13 upgradoval na 2.6.15.6 a najednou koukam, ono tam 2.6.16... No co, zase chvilku vydrzim, treba mezitim vyjde 2.6.17:-).
    ... máš jen mrtvou kočku a poškrábanýho jezevčíka ...
    Cubic avatar 25.3.2006 22:29 Cubic | skóre: 24 | blog: obcasne_vyplody | Essex
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Uptime, FreeBSD a meruna
    kvuli novemu jadru s chuti restartuju, tuhle to znamenalo funkcni integrovanou zvukovku, ted jsem ocekaval fungujici vmware player ktery s 2.6.16-rcX nefungoval, nakonec se ukazalo ze je potreba patch na vmware - nestaci jen slepe cekat ale musi se trochu hledat...kazdopadne restart na desktopu mi potize necini, stejne ho na noc vypinam
    25.3.2006 23:50 Bubak | skóre: 16 | blog: Čtvrtá cenová
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Uptime, FreeBSD a meruna
    Jo jo, ja ho taky vypinam, protoze ho mam v pokoji, kde spim, a nejak me to huceni (i kdyz celkem tiche) nenadchava:-). A vubec, kdyz nema co delat, proc by bezel.

    Co se tyka kompu v praci (tam se pripojuju z domova, kdyz potrebuju) mam ted 42 dni. Az me to cislo prekvapilo:-).
    ... máš jen mrtvou kočku a poškrábanýho jezevčíka ...
    kotyz avatar 26.3.2006 10:12 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Uptime, FreeBSD a meruna
    42 je kouzelny cislo. je to odpoved na otazku zivota, vesmiru a vubec ;)
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    26.3.2006 13:10 Bubak | skóre: 16 | blog: Čtvrtá cenová
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Uptime, FreeBSD a meruna
    No prave, jestli mi tim nechtel neco rict:-).
    ... máš jen mrtvou kočku a poškrábanýho jezevčíka ...
    26.3.2006 15:23 troolix | skóre: 2
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Uptime, FreeBSD a meruna
    hostname tvého stroje je Hlubina myšlení ? :D
    25.3.2006 22:01 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Uptime, FreeBSD a meruna
    Když se v tom tak hrabeš, tak se nediv, že máš takový mrzký výsledky ;-)
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    David Watzke avatar 25.3.2006 22:18 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Uptime, FreeBSD a meruna
    Poslední reboot byl kvůli... no jo, nevím proč :-D Každopádně jak má člověk mít vysokej uptime, když mu nejde SW k výuce francouzštiny (přes Wine)? Táta si odskočí do Windows - je mu úplně jedno, že mi zničí uptime... No a proč 14 dní bez francouzštiny? Protože Windows nerozchodily GRUB Hard Disk Error. Nic to nehlásí, když dám bootovat z disku s Windows, prostě to ignoruje a snaží se bootovat z CD, přestože cdrom v BIOSu není jako varianta při selhání. Muhehe, to je dobře.

    OT: Opraví to fixmbr?
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    kotyz avatar 26.3.2006 10:13 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Uptime, FreeBSD a meruna
    opravi ale prijdes o grub. pred fixmbr zkus jeste fixboot.
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    David Watzke avatar 26.3.2006 10:40 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Uptime, FreeBSD a meruna
    Díky. Mám LiLo... když náhodou podělá LiLo, stačí jít na LiveCD a říct lilo, ne? To by nebyl problém.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    25.3.2006 23:46 Pantera
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Uptime, FreeBSD a meruna
    jojo, nejdelsi jsem mel na serveru v praci, cca pres 320 dnu.. Pak ale prisel vypadek proudu - pak prisla rada problemu s proudem - od te doby nesnasim jednu nejmenovanou spolecnost dodavajici nam elektrinu a pak reinstalace ze SuSE na RH, takze uz jsem se tomuto osobnimu rekordu nepriblizil :( Doma ted tahnu 54. den - tak uvidime :)
    Jinak dlouhy uptime beru jako pocit z dobre odvedene prace - dobre vybrany HW, OS a dobra konfigurace :)
    Preju vam vsem, at vam servery slapou a co nejdelsi uptime :o)
    .. avatar 26.3.2006 00:28 .. | skóre: 4 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Uptime, FreeBSD a meruna
    i do noveho roku! :D
    Cubic avatar 26.3.2006 00:58 Cubic | skóre: 24 | blog: obcasne_vyplody | Essex
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Uptime, FreeBSD a meruna
    presne tak to vidim take, dukaz dobre odvedene prace
    26.3.2006 01:12 © | skóre: 37 | blog: escaped
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Uptime, FreeBSD a meruna
    Nove logo FreeBSD je opravdu odporne, bez napadu. To puvodni bylo napadite a pekne vykreslene. To nove vypada jak vyrobene nejakym pluginem. Hnus. :-(
    kotyz avatar 26.3.2006 10:15 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Uptime, FreeBSD a meruna
    je to poplatny dnesni mode - lesk, jednoduchy tvary, prusvitnost a tak dale. taky se i to stary libilo vic ikdyz neni tak hi-tech.
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    brk avatar 26.3.2006 09:38 brk | skóre: 29 | blog: broukoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Uptime, FreeBSD a meruna
    Já měl „rekord“ dva měsíce ve Windows 2000 na notebooku. Záměrně ty uvozovky, protože dva měsíce to byly jen díky Suspend to disk a notebook jsem samozřejmě k přenášeni vypínal. Pracoval jinak ale denně. Restart přišel kvůli bezpečnostním aktualizacím, jinak nebyl žádný problém a notorická padavost se také nekonala, jak někteří o Windows tvrdí.
    USE="-qt -kde"
    kotyz avatar 26.3.2006 10:19 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Uptime, FreeBSD a meruna
    jo, kdyby se nemuselo restartovat kvuli instalaci vsemoznych programu a aktualizaci bylo by to s tim uptime lepsi ;)
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Heron avatar 26.3.2006 13:02 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Uptime, FreeBSD a meruna
    To se opravdu nemusí. Restart je nutný jen k vůli driverům v režimu jádra (tj při změně HW, takže stejně PC musíte vypnout). Některé programy sice "vyžadují" restart k vůli zavedení služeb, ale to není nic, s čím by si Administrátor neporadil bez restartu.
    kotyz avatar 26.3.2006 10:21 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Uptime, FreeBSD a meruna
    notoricka padavost se tyka win rady 9x - tj. 95, 98, me. jinac 2000 a xp jsou v pohode, kdyz uz padnou tak je to svatek (me padly parkrat na vadnou pamet a parkrat na kerio firewall, uz je to ted ok).
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Heron avatar 26.3.2006 13:12 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Uptime, FreeBSD a meruna
    Tak pád k vůli špatnému HW se nepočítá. S tím si nedokáže poradit žádný OS.
    26.3.2006 10:10 neal_cz | skóre: 29
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Uptime, FreeBSD a meruna
    Prozatímní maximum mám 392 dnů na terminal serveru pro 3 tenké klienty. Ale teď má ten počítač uptime necelých 50 dnů, protože jsem upgradoval jádro. Ještě dnes si vyčítám, že jsem to nedoklepal za 400 dnů :)
    26.3.2006 12:12 fakenickname | skóre: 42 | blog: fakeblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Uptime, FreeBSD a meruna
    martin@tchitchi:~$ uprecords
         #               Uptime | System                                    Boot up
    ----------------------------+-------------------------------------------------
         1     1 day , 07:15:14 | Linux 2.6.12-10-k7       Thu Feb 23 13:04:28 2006
         2     1 day , 03:52:27 | Linux 2.6.12-10-k7       Sat Feb 25 18:38:11 2006
         3     1 day , 01:47:06 | Linux 2.6.12-10-k7       Thu Feb  2 14:19:35 2006
         4     0 days, 20:53:58 | Linux 2.6.12-10-k7       Fri Feb 10 11:38:24 2006
         5     0 days, 19:07:49 | Linux 2.6.12-10-k7       Thu Feb 16 14:13:17 2006
         6     0 days, 16:35:20 | Linux 2.6.12-10-k7       Fri Jan 20 08:03:48 2006
         7     0 days, 16:19:10 | Linux 2.6.12-10-k7       Sat Jan 28 08:07:02 2006
         8     0 days, 14:56:11 | Linux 2.6.12-10-k7       Sun Mar 19 08:26:58 2006
         9     0 days, 14:02:15 | Linux 2.6.12-10-k7       Sat Feb  4 10:00:30 2006
        10     0 days, 13:29:16 | Linux 2.6.12-10-k7       Sat Mar 18 08:51:37 2006
    ----------------------------+-------------------------------------------------
    ->  11     0 days, 01:46:57 | Linux 2.6.12-10-k7       Sun Mar 26 10:23:27 2006
    ----------------------------+-------------------------------------------------
    1up in     0 days, 11:42:20 | at                       Sun Mar 26 23:52:43 2006
    no1 in     1 day , 05:28:18 | at                       Mon Mar 27 17:38:41 2006
    
    
    Njn, holt vypínám na noc. Otec nemá rád velkou spotřebu.
    Heron avatar 26.3.2006 13:08 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Uptime, FreeBSD a meruna
         #               Uptime | System                                    Boot up
    ----------------------------+-------------------------------------------------
         1    25 days, 20:12:57 | Linux 2.6.14-1.1653_FC4  Fri Dec 23 20:59:53 2005
         2    13 days, 11:40:20 | Linux 2.6.15-1.1831_FC4  Sun Feb 12 22:35:07 2006
         3     5 days, 23:56:38 | Linux 2.6.14-1.1656_FC4  Wed Jan 18 18:21:42 2006
         4     5 days, 11:28:31 | Linux 2.6.15-1.1831_FC4  Mon Mar  6 13:43:14 2006
         5     4 days, 16:01:22 | Linux 2.6.14-1.1656_FC4  Sun Jan 29 23:34:39 2006
         6     3 days, 11:29:09 | Linux 2.6.15-1.1831_FC4  Mon Feb 27 22:12:33 2006
         7     3 days, 02:38:30 | Linux 2.6.14-1.1656_FC4  Fri Feb  3 20:18:46 2006
         8     2 days, 22:55:42 | Linux 2.6.14-1.1656_FC4  Tue Jan 24 20:09:27 2006
         9     2 days, 11:51:39 | Linux 2.6.15-1.1830_FC4  Mon Feb  6 23:40:51 2006
        10     2 days, 11:21:35 | Linux 2.6.15-1.1833_FC4  Wed Mar 22 10:14:56 2006
    
    Většina restartů souvisí se změnou jádra :-( Počítač nevypínám, co bych (možná*) ušetřil na energii, to bych dal do HW zničeného neustálým on/off. A navíc mi tu běží SETI.

    Spotřeba PC je menší, než si váš otec možná myslí. Doporučuji změřit.

    *) Možná proto, že stejně používám PC podstatnou část dne, tak že bych ušetřil jen za noc (tj. asi 8h).
    26.3.2006 17:02 fakenickname | skóre: 42 | blog: fakeblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Uptime, FreeBSD a meruna
    Vzhledem k tomu, že otec platí elektřinu tak rozhoduje on. Navíc je elektrikář a dvakrát zkoušel napojit elektroměr za comp a nebyl moc nadšenej. Njn, ale až budu mít vlastní bejvák tak tlačítko poweroff zrušim.
    Heron avatar 26.3.2006 20:07 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Uptime, FreeBSD a meruna
    Kdysi dávno jsem měřil spotřebu mého desktopu (teď bude více méně stejná, sice mám pár disku navíc + výkonnější grafiku, ale zase mám LCD). Mě se cca 160W nostop moc nezdá. Ale asi má tvůj otec jiný názor.
    Josef Kufner avatar 26.3.2006 18:02 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Uptime, FreeBSD a meruna
         #               Uptime | System                                    Boot up 
    ----------------------------+-------------------------------------------------
    ->   1    56 days, 13:56:47 | Linux 2.6.14.4-akvarko-  Sun Jan 29 03:08:42 2006
         2     5 days, 14:51:33 | Linux 2.6.14.4-akvarko-  Mon Jan 23 10:01:27 2006
         3     4 days, 16:23:45 | Linux 2.6.14.4-akvarko-  Wed Jan 18 17:37:26 2006
         4     4 days, 05:04:04 | Linux 2.6.14.4-akvarko-  Fri Jan  6 07:56:12 2006
         5     3 days, 05:53:04 | Linux 2.6.14.4-akvarko-  Thu Jan 12 18:05:08 2006
         6     2 days, 15:58:15 | Linux 2.6.14.4-akvarko-  Sun Jan 15 23:58:15 2006
         7     2 days, 05:00:55 | Linux 2.6.14.4-akvarko-  Tue Jan 10 13:03:59 2006
         8     0 days, 18:20:19 | Linux 2.6.14.4-akvarko-  Wed Jan  4 18:20:18 2006
         9     0 days, 14:17:49 | Linux 2.6.14.4-akvarko-  Mon Jan  2 13:48:54 2006
        10     0 days, 13:11:12 | Linux 2.6.14.4-akvarko-  Wed Dec 28 12:06:27 2005
    ----------------------------+-------------------------------------------------
    Takle to vypadá, když se server nainstaluje, uklidí do komory a prost funguje. Momentálně 'uptime' ukazuje čas od dokončení instalace ;-)
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    Cubic avatar 26.3.2006 13:48 Cubic | skóre: 24 | blog: obcasne_vyplody | Essex
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Uptime, FreeBSD a meruna
    peknej programek ten uptimed :-) uz jsem si ho taky poridil
    David Watzke avatar 26.3.2006 14:52 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Uptime, FreeBSD a meruna
         #               Uptime | System                                    Boot up
    ----------------------------+-------------------------------------------------
    ->   1    15 days, 00:25:21 | Linux 2.6.15-gentoo-r7   Sat Mar 11 14:29:52 2006
         2     5 days, 23:53:39 | Linux 2.6.14-gentoo-r2-  Sat Nov 12 15:57:06 2005
         3     5 days, 01:49:09 | Linux 2.6.12-gentoo-r10  Mon Oct  3 21:27:40 2005
         4     4 days, 04:56:49 | Linux 2.6.13-gentoo-r3-  Fri Oct 14 16:10:48 2005
         5     4 days, 04:23:43 | Linux 2.6.15-gentoo-r7   Tue Mar  7 10:04:57 2006
         6     3 days, 23:30:30 | Linux 2.6.14-gentoo-r3-  Fri Nov 25 18:00:18 2005
         7     3 days, 20:38:32 | Linux 2.6.13-gentoo-r3-  Sat Oct 22 18:33:21 2005
         8     3 days, 13:53:17 | Linux 2.6.13-gentoo-r3-  Mon Oct 10 05:33:29 2005
         9     3 days, 11:04:08 | Linux 2.6.15-gentoo-dav  Fri Jan  6 13:09:20 2006
        10     3 days, 06:48:48 | Linux 2.6.14-gentoo-dan  Thu Nov  3 06:33:06 2005
    :-(
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    26.3.2006 13:50 martin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Uptime, FreeBSD a meruna
    13:50:01 up 30 days, 1:32, 1 user, load average: 0.02, 0.01, 0.00

    :)

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.