abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 09:11 | Bezpečnostní upozornění

    Vývojáři Kali Linuxu upozorňují na nový klíč pro podepisování balíčků. K původnímu klíči ztratili přístup.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 20:00 | Komunita

    V březnu loňského roku přestal být Redis svobodný. Společnost Redis Labs jej přelicencovala z licence BSD na nesvobodné licence Redis Source Available License (RSALv2) a Server Side Public License (SSPLv1). Hned o pár dní později vznikly svobodné forky Redisu s názvy Valkey a Redict. Dnes bylo oznámeno, že Redis je opět svobodný. S nejnovější verzí 8 je k dispozici také pod licencí AGPLv3.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 19:22 | IT novinky

    Oficiální ceny Raspberry Pi Compute Modulů 4 klesly o 5 dolarů (4 GB varianty), respektive o 10 dolarů (8 GB varianty).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.4. 22:33 | Nová verze

    Byla vydána beta verze openSUSE Leap 16. Ve výchozím nastavení s novým instalátorem Agama.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.4. 17:44 | Zajímavý článek

    Devadesátková hra Brány Skeldalu prošla portací a je dostupná na platformě Steam. Vyšel i parádní blog autora o portaci na moderní systémy a platformy včetně Linuxu.

    karkar | Komentářů: 0
    30.4. 12:11 | Humor

    Lidi dělají divné věci. Například spouští Linux v Excelu. Využít je emulátor RISC-V mini-rv32ima sestavený jako knihovna DLL, která je volaná z makra VBA (Visual Basic for Applications).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    30.4. 10:44 | IT novinky

    Revolut nabídne neomezený mobilní tarif za 12,50 eur (312 Kč). Aktuálně startuje ve Velké Británii a Německu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 30
    30.4. 09:55 | IT novinky

    Společnost Amazon miliardáře Jeffa Bezose vypustila na oběžnou dráhu první várku družic svého projektu Kuiper, který má z vesmíru poskytovat vysokorychlostní internetové připojení po celém světě a snažit se konkurovat nyní dominantnímu Starlinku nejbohatšího muže planety Elona Muska.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    30.4. 09:33 | IT novinky

    Poslední aktualizací začal model GPT-4o uživatelům příliš podlézat. OpenAI jej tak vrátila k předchozí verzi.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.4. 08:11 | Nová verze

    Google Chrome 136 byl prohlášen za stabilní. Nejnovější stabilní verze 136.0.7103.59 přináší řadu novinek z hlediska uživatelů i vývojářů. Podrobný přehled v poznámkách k vydání. Opraveno bylo 8 bezpečnostních chyb. Vylepšeny byly také nástroje pro vývojáře.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (58%)
     (1%)
     (9%)
     (21%)
     (4%)
     (1%)
     (2%)
     (0%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 499 hlasů
     Komentářů: 19, poslední 30.4. 11:32
    Rozcestník

    Vložit další komentář
    5.6.2007 02:14 D-Evil | skóre: 25 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodnocení zápisků v blogu
    Proč píšeš denně dva až tři krátký příspěvky? Nebylo by lepší a ohleduplnější ke čtenářům i ostatním bloggerům psát jen jeden pořádnej? Jinak na kvalitě formy i obsahu by se taky dalo zapracovat, ale to je mi jedno, já tě stejně nečtu :-)
    David Heidelberg avatar 5.6.2007 02:17 David Heidelberg | skóre: 46 | blog: blog_
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodnocení zápisků v blogu
    denně jsem napsal před pár dny maximálně dva příspěvky a jelikož neměli nic společnýho, tak jsem je dal zvlášť.

    0K!AS

    PS: když to nečteš, tak jaktože si napsal tenhle příspěvek??? :-D
    Jardík avatar 5.6.2007 02:41 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodnocení zápisků v blogu
    Zdravím, právě jsem poslal adminům na wz.cz link na tvé stránky s upozorněním, že porušuješ podmínky wz.cz - reklamní baner není vidět. Né, dělám si legraci, taky jsem jim ho vždycky schovával :-)
    Věřím v jednoho Boha.
    David Heidelberg avatar 5.6.2007 12:52 David Heidelberg | skóre: 46 | blog: blog_
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodnocení zápisků v blogu
    njn, potom co jsem je předělal tam doopravdu není... neboj, napravím ;-)
    5.6.2007 04:23 Ritchie | skóre: 27 | blog: Ritchie's | Berlin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodnocení zápisků v blogu
    Pozoruje na sobě autor psychopatologické projevy už delší dobu, nebo se mu zdraví zhoršilo teprve nedávno?
    David Heidelberg avatar 5.6.2007 13:07 David Heidelberg | skóre: 46 | blog: blog_
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodnocení zápisků v blogu
    ne ne, autor je naprosto zdraví, děkuju za optání ;-)

    0K!AS
    masožravá palma avatar 5.6.2007 22:31 masožravá palma | skóre: 6 | blog: Agnes | Matka měst
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodnocení zápisků v blogu
    Takže rozštěpená osobnost? Vás je tam více?
    Mám městečko, podpořte průmysl a dopravu. Snižujte kriminalitu.
    David Heidelberg avatar 5.6.2007 22:35 David Heidelberg | skóre: 46 | blog: blog_
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodnocení zápisků v blogu
    ne, jsem naprosto v pořádku, naprosto v pohodě a pořád vysmátej(z abclinuxu.cz taky) :-D

    0K!AS
    5.6.2007 22:37 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodnocení zápisků v blogu
    Patříš do první poloviny?
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    David Heidelberg avatar 5.6.2007 22:38 David Heidelberg | skóre: 46 | blog: blog_
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodnocení zápisků v blogu
    Bluebear avatar 5.6.2007 08:09 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodnocení zápisků v blogu
    Nepropadej prosím paranoie. Nevěřím, že by si tu někdo vedl databázi lidí, kteří mají opačný politický vkus, a těm pak systematicky naklikával nízké hodnocení jejich zápisků. Na to nemá nikdo čas ani chuť.
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    David Heidelberg avatar 5.6.2007 12:55 David Heidelberg | skóre: 46 | blog: blog_
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodnocení zápisků v blogu
    no usuzuju jen zdavím rozumem, co bylo před a po.

    0K!AS
    Max avatar 5.6.2007 08:47 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodnocení zápisků v blogu
    Víš co si spíš myslím, že nejsi moc fotogenický ;-). Navíc fotit se s vypláznutým jazykem nejni taky moc extra slušivý ;-) .... :D
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    David Heidelberg avatar 5.6.2007 12:53 David Heidelberg | skóre: 46 | blog: blog_
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodnocení zápisků v blogu
    já myslím, že jo :-) tak snažil jsem se na tý fotce aspoň neslintat :-D

    0K!AS
    5.6.2007 09:10 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodnocení zápisků v blogu
    Když komentuješ cizí blogy, tak na to lidi reagují přímo v dané diskuzi. Hodnocení tvých zápisků však vychází z jejich obsahové kvality. Nelichoť si tím, že by tvé nekvalitní zápisky lidé hodnotili špatně jen kvůli nějakým výkřikům v jiných diskuzích.
    David Heidelberg avatar 5.6.2007 12:56 David Heidelberg | skóre: 46 | blog: blog_
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodnocení zápisků v blogu
    je zajímavé, že před tím i kapku méně kvalitní zápisky, byly lépe hodnoceny ;-)

    0K!AS
    masožravá palma avatar 5.6.2007 09:33 masožravá palma | skóre: 6 | blog: Agnes | Matka měst
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodnocení zápisků v blogu
    Já tě hodnotím spíše tak, že když vidím že si stežuješ na nízké hodnocení, podívám se znovu na to, co jsi napsal, řeknu si, že to opravdu za vysoké hodnocení nestojí a ohodnotím špatné. Kdyby sis nestěžoval, tak tě nehodnotím vůbec, není to tak špatně, abych hodnotit musela, ale dobře nepíšeš.

    Ty stránky. Kombinace žluté a červené! Zbláznil ses? Vždyť je to hnusné! Bije to do očí a je to nepříjemné.
    Mám městečko, podpořte průmysl a dopravu. Snižujte kriminalitu.
    David Heidelberg avatar 5.6.2007 12:52 David Heidelberg | skóre: 46 | blog: blog_
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodnocení zápisků v blogu
    mě se líbí, takže si trhni nožkou.

    0K!AS
    masožravá palma avatar 5.6.2007 13:41 masožravá palma | skóre: 6 | blog: Agnes | Matka měst
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodnocení zápisků v blogu
    :-) Jediný důvod proč jsem slovně ohodnotila tvé stránky, které mě ve skutečnosti vůbec nezajímají (kdyby tam byl lepší design a barvy, které tolik netlučou do očí, možná by mě nějak zaujal, ale takhle...), je to, že jsi tvrdil, že ti je nikdo hodnotit nemůže. Může, udělala jsem to. A zareagoval jsi přesně jak jsem očekávala :-).
    Mám městečko, podpořte průmysl a dopravu. Snižujte kriminalitu.
    David Heidelberg avatar 5.6.2007 21:21 David Heidelberg | skóre: 46 | blog: blog_
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodnocení zápisků v blogu
    ty stránky mají svůj css styl, pokuď se ti nelíbí navrhni lepší(a možná to podle něj předělám), ta žlutá je tam proto, že fotka má žluté pozadí, takže to ladí... :-)

    Zdar soudružko.

    0K!AS
    5.6.2007 10:09 Robo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodnocení zápisků v blogu
    Keby som mohol (nie som zaregistrovany), by som ti za tento prispevok dal hodnoceni -> spatne :))
    David Heidelberg avatar 5.6.2007 12:57 David Heidelberg | skóre: 46 | blog: blog_
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodnocení zápisků v blogu
    tak se registruj, není to nic složitého. Za pár dní se ti to urřitě povede a budeš moct dát záporné hodnocení... :-)

    0K!AS
    freshmouse avatar 5.6.2007 10:49 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodnocení zápisků v blogu
    Hlavně, že to je na koho svést.
    eXces avatar 5.6.2007 10:59 eXces | skóre: 15 | blog: i hate mondays;) | Jihlava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodnocení zápisků v blogu

    Nezajímá mě to, ale napíšu o tom x různých příspěvků.

    Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former. --Albert Einstein
    David Heidelberg avatar 5.6.2007 13:04 David Heidelberg | skóre: 46 | blog: blog_
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodnocení zápisků v blogu
    Tak mě přijde, že hodnocení má doopravdy hodně společného s politickými názory

    Hodnocení: 2 % (40 hlasů) - tento zápis

    Hodnocení: 24 % (55 hlasů) - Minulost/Přístomnost

    všechny ostatní zápisky mají jen pár hlasů(ještě pár procent zbývá, tak se snažte ať jeto už ta 0)
    masožravá palma avatar 5.6.2007 13:40 masožravá palma | skóre: 6 | blog: Agnes | Matka měst
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodnocení zápisků v blogu
    Na nulu to dostat nepůjde, protože ty sis dal dobré. Je celkem jasně vidět, že v tomto příspěvku jsi byl jediný, zatímco v předchozím ti dalo kladný hlas 13, nebo 14 lidí. Aby ses v tomto příspěvku dostal na nulu muselo by hlasovat pro špatné ještě min 160 lidí, nedělej si iluze, tolik lidí nezajímáš. V zápisku minulost/přítomnost by muselo hlasovat přes 1000 lidí.

    Ty se fakt nechceš smířit s tím, že píšeš nekvalitně :-). Občas někomu slouží sice hodnocení k vyjádření souhlasu, či nesouhlasu, ale domnívám se, že to se děje v menšině případů. Já osobně jsem ochotna dát dobré i článku vyjadřujícímu názory, se kterými zásadně nesouhlasím, samozřejmě jen pokud je dobře napsaný, používá validní argumenty a je slušný.
    Mám městečko, podpořte průmysl a dopravu. Snižujte kriminalitu.
    5.6.2007 15:12 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodnocení zápisků v blogu
    Jistě, ale leošova hodnotící funkce je přecijen se zaokrouhlením, takže zobrazení nuly lze dosáhnout i pokud někdo již hodnotil jako dobré. Vztah je IMO x=(3)/(n+1)*100/3. Je patrné že se stoupajícím n klesá hodnota x, jakmile hodnota klesne pod určitou mez tak se opravdu začne zobrazovat nula.
    5.6.2007 15:14 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodnocení zápisků v blogu
    Nikdy nečíst jen první vetu, nikdy nečist jen první větu, nikdy nečíst jen první větu! Sorry.
    Bosý v tráve avatar 5.6.2007 13:48 Bosý v tráve | blog: Slave | bezdomovec, inak hore z osady
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodnocení zápisků v blogu
    Vtip je v tom, ze v svojom zapisku priamo vyzyvas na zaporne hodnotenie, takze ta tak hodnoti aj ten, kto by inak nehodnotil vobec. Pises, ze ti je to jedno, ale zo zapisku vyplyva, ze to tak nie je. Vykasli sa na hodnotenie a pis co chces, to hodnotenie ma totiz minimalnu vypovedaciu hodnotu. Naopak, zober to pozitivne, lames tu rekordy v pocte negativnych reakcii, co sa nepodarilo ani mne ;)
    O romale Mre churde čhavore Imar avel e patroľa Nane man nane Pro khoča Akor e čhaj barikani
    David Heidelberg avatar 5.6.2007 16:10 David Heidelberg | skóre: 46 | blog: blog_
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodnocení zápisků v blogu
    já vím :-) . Asi vedu v rekordu počtu hlasujících(Minulost/Přítomnost), ale tady to už ostře dohání ;-)

    A pak že nikdo nehlasuje, viď Roberte, všechno jde, když se chce ;-)

    Zdar soudruzi.

    0K!AS
    Bosý v tráve avatar 5.6.2007 17:06 Bosý v tráve | blog: Slave | bezdomovec, inak hore z osady
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodnocení zápisků v blogu
    Ozyvaju sa mestiaci ktorym strhavas steny z ich ulit, kde je napriek smradecku teplucko. Je to ta ista sorta ludi, ktora hlasne vyslovovala suhlas a este hlasnejsie odsudzovala triednych nepriatelov v casoch parodie na socializmus. Neboj, svoje kvapky pustaj dalej, lebo vedz ze ony su predzvestou zajtrajsieho hromobytia ;) Pad parodie na socializmus iba predlzil zivotnost kapitalizmu, ten kope ako mrcina z posledneho a v ramci pudu sebazachovy hlada novych nepriatelov, pricom ho zoziera vlastna rakovina. Pockaj este chvilu a zosype sa ako domcek z kariet. A ti, co ti tu teraz hlasno oponuju, co myslis, ze budu tvrdit?...

    Troops od tomorow...
    O romale Mre churde čhavore Imar avel e patroľa Nane man nane Pro khoča Akor e čhaj barikani
    6.6.2007 14:01 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodnocení zápisků v blogu
    jA pak že nikdo nehlasuje, viď Roberte, všechno jde, když se chce ;-)
    No jistě, trubko. Když v blogu fňukáš nad tím, že ti lidi hodnotí zápisky záporně, protože jinde v diskuzích projevuješ abnormální nedostatek sebereflexe a kritického nadhledu, tak se nediv, že zrovna tento příspěvek bude zahrnut hromadou záporných hlasů.

    Moje argumentace v odkazovaném bugu je pořád platná. Podíváš-li se na počty hodnotících čtenářů u ostatních blogů, tak zjistíš, že ten tvůj je jen výjimka vyprovokovaná tématem. Obecně je pravda, že blogy hodnotí vyšší procento lidí (než články), ale to neznamená, že má hodnocení smysl.
    David Heidelberg avatar 5.6.2007 17:11 David Heidelberg | skóre: 46 | blog: blog_
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodnocení zápisků v blogu
    jak jsem předpokládal, tak i zápisky co měli 100 % teď už mají maximálně 89%... snažte se dál ;-)

    0K!AS
    David Heidelberg avatar 5.6.2007 17:13 David Heidelberg | skóre: 46 | blog: blog_
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodnocení zápisků v blogu
    tímto chci jen říct to, že kvalita článku se prostě nehodnotí. Jen se hodnotí zda má někdo osobu v oblibě nebo ne... Rozhodně to není o kvalitě článku.

    0K!AS
    eXces avatar 5.6.2007 17:59 eXces | skóre: 15 | blog: i hate mondays;) | Jihlava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodnocení zápisků v blogu

    To je dedukce, že by jeden záviděl. Jestli máš tolik času, že můžeš celý den sedět u PC, tak si založ detektivní kancelář, tam to skvěle využiješ. BTW: spousta lidí tvé zápisy vůbec nečetla, v tomhle blogu na ně narážíš, takže si je každý projde a zároveň nepřímo vybízíš k jejich hodnocení, což vzhledem k jejich úrovni směřuje k jedinému.

    Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former. --Albert Einstein
    David Heidelberg avatar 5.6.2007 18:07 David Heidelberg | skóre: 46 | blog: blog_
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodnocení zápisků v blogu
    vtipné... vzhledem k jejich úrovni... no tak ty co měli původně 100 procent byly na velmi dobré úrovni..

    Zdar soudruhu.

    0K!AS
    5.6.2007 18:19 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodnocení zápisků v blogu
    Hodnocení 100%, počet hodnotících 1. To by odpovídalo :)
    David Heidelberg avatar 5.6.2007 18:23 David Heidelberg | skóre: 46 | blog: blog_
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodnocení zápisků v blogu
    třeba: http://www.abclinuxu.cz/blog/okias_blog/2007/4/1/175064 - Hodnocení: 89 % (9 hlasů)

    dále taky: http://www.abclinuxu.cz/blog/okias_blog/2007/3/31/174939 - Hodnocení: 83 % (6 hlasů).

    PS: našel se tu někdo kdo si někdy zhodnotil blog negativně?? :-D
    5.6.2007 18:47 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodnocení zápisků v blogu
    našel se tu někdo kdo si někdy zhodnotil blog negativně?? :-D
    Mne by až do dneška nenapadlo ptát se „našel se tu někdo, kdo si někdy zhodnotil blog?“ Asi některé věci nejsou tak samozřejmé, jak jsem si myslel…
    David Heidelberg avatar 5.6.2007 21:17 David Heidelberg | skóre: 46 | blog: blog_
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodnocení zápisků v blogu
    našel se tu někdo kdo si někdy zhodnotil blog negativně?? :-D
    Čti pořádně ;-)

    0K!AS
    5.6.2007 21:21 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodnocení zápisků v blogu
    Nechápu proč by měl číst pořádně, jeho komentář neodporuje tomu tvému... Ty si se zeptal že by tě zajímalo zda si někdo hodnotil blog negativně a on ti na to odpověděl, že jej do této chvíle nenapadla ani otázka jestli si někdo hodnotí blog. --> Sama činnost hodnotit sám, svůj blog mu příjde jako absurdní.
    David Heidelberg avatar 5.6.2007 21:25 David Heidelberg | skóre: 46 | blog: blog_
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodnocení zápisků v blogu
    Proč si ho nehodnotit kladně? pokuď se ti tvůj zápisek líbi, máš stejné právo jako každý jiný jej hodnotit i přesto že si jeho autorem :-)

    0K!AS
    6.6.2007 08:01 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodnocení zápisků v blogu
    Asi záleží na tom, jak kdo chápeme účel hodnocení. Třeba já ho chápu tak, že je to indikátor pro autora, jak ostatní vnímají jeho texty. Aby věděl, zda psaní textů je vpořádku a může zatím na sobě pracovat na něčem jiném, nebo zda by měl zapracovat na psaní textů, pokud chce dál publikovat. A pak je nesmyslné hodnotit si svůj zápisek sám, protože svůj názor na text znám i bez toho hodnocení.

    A jinak – je to marný, je to marný, je to marný… Přepínám a končím.
    David Heidelberg avatar 5.6.2007 21:26 David Heidelberg | skóre: 46 | blog: blog_
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodnocení zápisků v blogu
    no on naráží na to, že ho nenapadlo si hodnotit blog, ale já jsem tam psal o negativním hodnocení blogu, pokuď nebyl spojen s mám komentářem neměl být jako odpověď na něj.

    0K!AS
    masožravá palma avatar 5.6.2007 22:21 masožravá palma | skóre: 6 | blog: Agnes | Matka měst
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodnocení zápisků v blogu
    Ano, našel. Domnívám se dokonce, že byli alespoň dva a jeden z nich byl Ignor.
    Mám městečko, podpořte průmysl a dopravu. Snižujte kriminalitu.
    eXces avatar 5.6.2007 18:53 eXces | skóre: 15 | blog: i hate mondays;) | Jihlava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodnocení zápisků v blogu
    vtipné... vzhledem k jejich úrovni... no tak ty co měli původně 100 procent byly na velmi dobré úrovni..

    Jestli se stále bavíme o těch zápisech v blogu, tak zrovna ty, co jsi o pár řádku níže linkoval, stojí za prd, resp. jsou o ničem. Dal bych taky nulu. O co ti jde? Prostě napíšeš kravinu, tak nechtěj 100%. Myslíš, že někoho nějak zaujme to, že jsi měl heslo o 7 znacích, ale přečetl sis pár článků a teď máš heslo o více znacích? No nic, nebudu ti brát iluze o tvojí dokonalosti.

    Zdar soudruhu. 0K!AS

    To oslovení mi až tak nevadí, i když dostalo tvrdou ránu jedním relativně dlouhým obdobím, kterým si naše země prošla, ale... Nemám rád lidi. Teda jako ty otravný. Proto radši navrhuji rozdruh, myslím že v našem případě to bude vyhovovat lépe.

    Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former. --Albert Einstein
    David Heidelberg avatar 5.6.2007 21:23 David Heidelberg | skóre: 46 | blog: blog_
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodnocení zápisků v blogu
    No ani sis je nečetl tak nekomentuj(jelikož nevíš co tam píšu).

    Zdar soudruhu.

    0K!AS
    masožravá palma avatar 5.6.2007 22:27 masožravá palma | skóre: 6 | blog: Agnes | Matka měst
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodnocení zápisků v blogu
    Má pravdu a nejspíš ty blogy četl.

    Po update 3 jsem si pročetla všechny tvoje blogy a ohodnotila je. Většina opravdu za dobré nestála. Alespoň jeden z tech, co jsem hodnotila špatné, měl předtím 100% a jeden nebo dva hlasy. Nehodnotila jsem však všechny blogy jako špatné. Tři se ještě do mých standardů dobrého blogu vešly. Taky nic extra, ale už jsem jim nemohla dát s klidným svědomím hodnocení špatné.
    Mám městečko, podpořte průmysl a dopravu. Snižujte kriminalitu.
    David Heidelberg avatar 5.6.2007 22:33 David Heidelberg | skóre: 46 | blog: blog_
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodnocení zápisků v blogu
    Myslíš, že někoho nějak zaujme to, že jsi měl heslo o 7 znacích
    No, nejspíš četl, jen první větu, jelikož tam mluvím o nemožnosti nastavení delšího hesla na mnoha serverech(vč. Abclinuxu).

    Pravdu nemá(tečka).

    0K!AS
    všechny tvoje blogy a ohodnotila je
    PS: tzn. že si všechny oznámkovala špatně kromě tří, aby se neřeklo, že je to osobou a né blogem... :-D

    PS: žádný neměl jen jeden hlas ;-) takže :-D
    5.6.2007 22:49 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodnocení zápisků v blogu
    Nj, to je tím, že některé servery stále nepoužívají HASHování.
    masožravá palma avatar 6.6.2007 10:22 masožravá palma | skóre: 6 | blog: Agnes | Matka měst
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodnocení zápisků v blogu
    Oznámkovala jsem všechny. Tři z toho jako dobré. Hodnotila jsem je protože sis o to řekl (i když nepřímo). Napsala jsem, že ten blog byl hodnocen jedním nebo dvěma lidmi, protože jsem si zapamatovala, že tam bylo méně než pět hlasů, ne přesné číslo.
    Mám městečko, podpořte průmysl a dopravu. Snižujte kriminalitu.
    eXces avatar 6.6.2007 09:23 eXces | skóre: 15 | blog: i hate mondays;) | Jihlava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodnocení zápisků v blogu
    Děkuji za zastání.
    Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former. --Albert Einstein
    eXces avatar 6.6.2007 09:20 eXces | skóre: 15 | blog: i hate mondays;) | Jihlava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodnocení zápisků v blogu
    Překvapivě jsem to vydržel dočíst až do konce. Ale tímhle stylem nelze vést věcnou debatu, takže to takhle asi zakončíme.
    Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former. --Albert Einstein
    5.6.2007 17:49 ABCLinuxuIsAlive | skóre: 12 | blog: Cubix | Nodnol
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodnocení zápisků v blogu
    Co se tveho update 3 tyce, da se to logicky vysvetlit - tve prispevky nestoji za nic a kdyby jsi tady nebrecel, tak je nikdo necte ani nehodnoti ..
    Nejsem povinen byt takový, jaký bych podle ostatních měl být. Je to jejich omyl, ne moje selhaní.
    David Heidelberg avatar 5.6.2007 18:08 David Heidelberg | skóre: 46 | blog: blog_
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodnocení zápisků v blogu

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.