abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 23:22 | IT novinky

    Evropský parlament dnes přijal směrnici týkající se tzv. práva spotřebitele na opravu. Poslanci ji podpořili 584 hlasy (3 bylo proti a 14 se zdrželo hlasování). Směrnice ujasňuje povinnosti výrobců opravovat zboží a motivovat spotřebitele k tomu, aby si výrobky nechávali opravit a prodloužili tak jejich životnost.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 16:11 | Nová verze

    Bylo oznámeno (cs) vydání Fedora Linuxu 40. Přehled novinek ve Fedora Workstation 40 a Fedora KDE 40 na stránkách Fedora Magazinu. Současně byl oznámen notebook Slimbook Fedora 2.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    včera 13:44 | Upozornění

    ČTK (Česká tisková kancelář) upozorňuje (X), že na jejím zpravodajském webu České noviny byly dnes dopoledne neznámým útočníkem umístěny dva smyšlené texty, které nepocházejí z její produkce. Jde o text s titulkem „BIS zabránila pokusu o atentát na nově zvoleného slovenského prezidenta Petra Pelligriniho“ a o údajné mimořádné prohlášení ministra Lipavského k témuž. Tyto dezinformace byly útočníky zveřejněny i s příslušnými notifikacemi v mobilní aplikaci Českých novin. ČTK ve svém zpravodajském servisu žádnou informaci v tomto znění nevydala.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 15
    včera 13:33 | Komunita

    Byla založena nadace Open Home Foundation zastřešující více než 240 projektů, standardů, ovladačů a knihoven (Home Assistant, ESPHome, Zigpy, Piper, Improv Wi-Fi, Wyoming, …) pro otevřenou chytrou domácnost s důrazem na soukromí, možnost výběru a udržitelnost.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:00 | Nová verze

    Společnost Meta otevírá svůj operační systém Meta Horizon OS pro headsety pro virtuální a rozšířenou realitu. Vedle Meta Quest se bude používat i v připravovaných headsetech od Asusu a Lenova.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:33 | IT novinky

    Společnost Espressif (ESP8266, ESP32, …) získala většinový podíl ve společnosti M5Stack, čímž posiluje ekosystém AIoT.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    22.4. 23:44 | Nová verze

    Byla vydána nová stabilní verze 3.5 svobodného multiplatformního softwaru pro editování a nahrávání zvukových souborů Audacity (Wikipedie). Přehled novinek také na YouTube. Nově lze využívat cloud (audio.com). Ke stažení je oficiální AppImage. Zatím starší verze Audacity lze instalovat také z Flathubu a Snapcraftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    22.4. 16:44 | Zajímavý článek

    50 let operačního systému CP/M, článek na webu Computer History Museum věnovaný operačnímu systému CP/M. Gary Kildall z Digital Research jej vytvořil v roce 1974.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    22.4. 16:22 | Pozvánky

    Byl zveřejněn program a spuštěna registrace na letošní konferenci Prague PostgreSQL Developer Day, která se koná 4. a 5. června. Na programu jsou 4 workshopy a 8 přednášek na různá témata o PostgreSQL, od konfigurace a zálohování po využití pro AI a vector search. Stejně jako v předchozích letech se konference koná v prostorách FIT ČVUT v Praze.

    TomasVondra | Komentářů: 0
    22.4. 03:00 | IT novinky

    Po 48 letech Zilog končí s výrobou 8bitového mikroprocesoru Zilog Z80 (Z84C00 Z80). Mikroprocesor byl uveden na trh v červenci 1976. Poslední objednávky jsou přijímány do 14. června [pdf].

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    KDE Plasma 6
     (72%)
     (10%)
     (2%)
     (17%)
    Celkem 699 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník


    Vložit další komentář
    31.1.2007 14:34 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Další "reklama zdarma" na Vistu
    Třeba budete mít štěstí: usoudí, že tomu nerozumíte, a přestanou po vás chtít, abyste jim čistil jejich instalace upirátěných Windows od sajrajtu, který si do nich natahali…
    otula avatar 31.1.2007 14:38 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Další "reklama zdarma" na Vistu
    Jo jo, na všechno je potřeba se dívat z té pozotivní stránky :-) To jsem včera říkal i známému, který mi donesl vyhořený počítač - že má objektivní důvod k upgradu :-D
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    31.1.2007 17:07 ParadoX | skóre: 20 | blog: Paradox
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Další "reklama zdarma" na Vistu
    To mi připomnělo jeden rozhovor s kamarádem na icq. Ptal se mě jaké mám office, tak jsem mu odpověděl že free, teda open. Byl zvyklý že jsem mu občas pujčil cdčko s instalačkou (ano, nabízel jsem nelegální sw). Ale na tohle odpověděl tak nic. Ptal jsem se ho co mu vadí na open office páč jsem si byl jist že je ani nezkusil a ihned je zamítl. Tak jako dříve operu před IE a nyní ji používá po vyzkoušení. Začal jsem se tedy vyptávat. Bránil se že mají méně funkcí, nevšiml jsem si, jediné co tak že ve verzi 1.x byla s MS produkty v exelu lepší práce s grafy, ted nevím jak to je. Dále že ty od MS jsou přehlednější, a tak dále a tak dále ale nic pořádného jsem z něho nedostal. Na otázku kde k tomu přišel, jsem se dozvěděl že na jednom "důvěryhodném serveru" ale už si nevzpomíná jaký to byl. Že byl článek porovnávající OpenOffice a MS office. Dobře, chtěl jsem odkaz na ten článek ale prý je to dlouho atd.... No, nakonec z něj vylezlo že to bylo asi na živě.cz což mi bohatě stačilo, popřál jsem mu hodně úspěchů při shánění, poslal ještě link na nejnovější openoffice s tím že mají 95MB a at je aspon zkusí. Dále jsem to neřešil. Ted nevím jak to dopadlo. Schválně se ho na to zeptám jestli bude na treninku večer.
    Don´t worry, be happy.
    31.1.2007 17:24 Lu-Tze | skóre: 15 | blog: Lu-Tzeho blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Další "reklama zdarma" na Vistu
    Já jsem si OOo 1.? oblíbil natolik, že jsem si samým nadšením upirátil Crossover Office a MS Office 9? Naštěstí dneska už nic takového nepotřebuju.
    31.1.2007 17:12 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Další "reklama zdarma" na Vistu
    Jak mohou mít uživatelé názor na operační systém, který se včera začal prodávat? Za chvíli budeme mít fundované názory třeba i na film, který se ještě ani nezačal natáčet…
    31.1.2007 17:15 Lu-Tze | skóre: 15 | blog: Lu-Tzeho blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Další "reklama zdarma" na Vistu
    To snad ne, filmy většinou nemají betaverze.
    31.1.2007 17:37 fakenickname | skóre: 42 | blog: fakeblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Další "reklama zdarma" na Vistu
    k tobě se asi nedostala vyvojova verze filmu ty nastvany zeleny obludy co si uz nepamatuju jak se menovala? nedodelane textury, neodlehajici vektory.. to byla parada
    1.2.2007 08:29 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Další "reklama zdarma" na Vistu
    Za prvé nevím, co mají běžní uživatelé co používat betaverze. Za druhé betaverze není hotový produkt, od konečné verze se liší, takže se znalostí pouze betaverze těžko můžu hodnotit výsledný produkt.
    1.2.2007 09:04 karel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Další "reklama zdarma" na Vistu
    Jo, by ses divil, kolik lidi i tu na abclinuxu Vistu pomlouvalo na zaklade zkusenosti z nejaky Bety 1... tim nechci Vistu nebo M$ nejak obhajovat...
    1.2.2007 09:35 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Další "reklama zdarma" na Vistu
    Beta, je-li skutečně betou, by se funkčně neměla lišit od finální verze.
    David Watzke avatar 1.2.2007 10:52 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Další "reklama zdarma" na Vistu
    To spíš RC, ne?
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    1.2.2007 11:07 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Další "reklama zdarma" na Vistu
    Funkční změny by se neměly přidávat už ani do bety, jen opravy chyb.
    1.2.2007 12:36 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Další "reklama zdarma" na Vistu
    Neměly, jenže… Mohu mít nějakou chybu, kterou nemůžu ovlivnit – např. chyba v programu, se kterým spolupracuji, klasika je chyba ve webovém prohlížeči; v případě OS to může být třeba chybná implementace nějaké funkce v nějakém hardwaru. Vývojář i první testeři to překousnou (holt co dělat třeba s chybou internetového prohlížeče, kterou nelze obejít). Ve fázi betatestování se ukáže, že uživatelé mají s chybou větší problém, než se čekalo – a vývojáře napadne, jak se chybě vyhnout tím, že úplně změní způsob, jakým uživatel s danou funkcí pracuje, tedy příslušnou chybnou funkci úplně vynechat. Nastává dilema – buď vypustit verzi se známou chybou a známým způsobem opravy a nutit uživatele do nepohodlného používání. Nebo naprogramovat nový způsob práce už do této verze s tím rizikem, že kód bude nový a relativně málo otestovaný. Myslím, že u OS s dlouhým vývojovým cyklem, jakým je Windows, se zvolí druhá varianta, i s rizikem, že bude nutné ještě dodatečně opravovat nějaké chyby v implementaci. Výsledkem je z pohledu uživatele úplně jiné chování příslušné funkce.
    1.2.2007 23:55 bobbin | skóre: 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Další "reklama zdarma" na Vistu
    Copak neznate tzv. "instantni" filmy ? Jdou do kin jeste driv, nez se vubec natoci... [Spaceballs]
    otula avatar 31.1.2007 17:33 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Další "reklama zdarma" na Vistu
    Pokud jde o ty filmy, člověk se občas diví, co může vidět (samozřejmě film, který se nezačal natáčet je něco trochu jiného). Byl jsem před nějakým rokem za kamarádkou v Hradci. A večer jsme šli spolu do kina na "Tátu v sukni". Byl konec ledna. No fajn, skoro jsem na ten film zapomněl, ale za pár měsíců začala běžet v televizi velká reklama "Táta v sukni od 1. června v kinech" :-)
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    31.1.2007 18:57 vice | skóre: 21
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Další "reklama zdarma" na Vistu
    a proč ne? Za dva týdny vyjde kniha "Kompendium znalostí a zkušeností s Vista" :-) A bude to určitě překlad z angličtiny :-)
    Není důležité co se stane, ale jak se to vysvětlí.
    31.1.2007 17:56 Trained.Monkey
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Další "reklama zdarma" na Vistu
    Docela masakr je clanek "Hackeri budou mit s Vistou smulu"

    http://aktualne.centrum.cz/technika/svet-pocitacu/hw-sw/clanek.phtml?id=343626

    Jsem zvedavy jestli DRM a podobne prasarny budou i v serverove verzi.
    otula avatar 31.1.2007 18:23 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Další "reklama zdarma" na Vistu

    Tak jsem se nasmál. V diskuzi pod článkem si někdo dovolil položit malinko odborný dotaz:

    Otazka: Jak to bude s podporou ODBC v novych WW? Slysel jsem, ze ma byt rozhrani ODBC nahrazeno jinym. Je to tak?
    Tomas Koska, Microsoft: Na vas dotaz neznam odpoved. Urcite bude vice v presne specifikaci produktu na webu - Windows Vista product guide.

    Myslím, že pana ředitele by v odpovídání zastalo i malé dítě

    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    Přemek Vyhnal avatar 31.1.2007 20:05 Přemek Vyhnal | skóre: 24 | blog: Toto není blog! | Dobřichovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Další "reklama zdarma" na Vistu
    Otázka: Jak je to s údajnou degradací kvality přehrávaných video a hudebních souborů, myšleno v soft přehrávačích a se špatnou kvalitou při přehrávání souborů s HD? díky...

    Tomáš Koška, Microsoft: Nevím, kam přesně váš dotaz míří. Kvalita přehrávaných video a hudebních souborů je lepší než u konkurenčních produktů, včetně soft přehrávačů. ...

    .-)
    NO RAPTORS!
    31.1.2007 20:39 AloneInTheDark | skóre: 21
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Další "reklama zdarma" na Vistu
    No mozna mu nedali jenom precist ten dokument o "novych skvelych vlastnostech DRM Visty" :-)

    Ale kvalita a funkcnost musi byt SAMOZREJMNE lepsi nez u konkurence , to je snad jasny ne ? :-) Aby me dostal do kolen, mel jeste dodat, ze je vyrazne lepsi nez u jejich predchazejicich produktu .
    Any technology distinguishable from magic is insufficiently advanced.
    1.2.2007 13:49 Peter S.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Další "reklama zdarma" na Vistu
    veta "Kvalita přehrávaných video a hudebních souborů je lepší než u konkurenčních produktů" mala znieť: "Kvalita DEGRADACE přehrávaných video a hudebních souborů je lepší než u konkurenčních produktů"
    31.1.2007 19:02 vice | skóre: 21
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Další "reklama zdarma" na Vistu
    Mnoooo, zrovna těď jsem na TheRegistru zahlédl Vista DRM broken already? .

    To je hukokot ;-)

    Není důležité co se stane, ale jak se to vysvětlí.
    belisarivs avatar 1.2.2007 17:03 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Další "reklama zdarma" na Vistu
    To mi pripomneli jak Mofti pozvali nekolik crackeru at jim testnou bezpecnost tch jejich vychvalovanych Vist. No, a ti jim to za 15, slovy PATNACT, minut provalili.

    To ve mne evokuje pocity, ze budou mit akorat tu smulu, ze to bude tak trivialni, ze se tim ani nebudou moci chlubit.

    Jinak, pokud vim, tak hackeri maji smulu u vsech Windows. Protoze ty uz maji ruznych hacku dost.

    Zato crackeri si s nima vzdychy poradili.
    IRC is just multiplayer notepad.
    Daniel Kvasnička ml. avatar 31.1.2007 21:12 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Další "reklama zdarma" na Vistu
    No ja pro zmenu zacinam slychat nazory lidi, co Vistu opravdu vyzkouseli (pravidelne buildy) a rikaji, ze jeji HW narocnost je prehnane rozmazavana. Dneska mi kamarad rikal, ze to mel na Ath64 3000+ s pouhymi 512MB RAM a nemel absolutne problem. To jen na doplneni, zpatky na Windows nemirim ;-)
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    31.1.2007 21:30 AloneInTheDark | skóre: 21
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Další "reklama zdarma" na Vistu
    Taky jsme ji beta testovali. Spustis na pc s 1 gb ram, kdyz se mrknes na obsazenou pamet, 600 mb skousne system. Final jsem nezkousel, jen betaverze , vcetne ty posledni pred RTM. Pochybuju, ze s tim neco vyraznyho udelali.
    Any technology distinguishable from magic is insufficiently advanced.
    1.2.2007 09:06 karel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Další "reklama zdarma" na Vistu
    Jo, ja mam na linuxu obsazenou z 1GB taky 800MB, ale docela dost je diskova cache, to samy nyni dela Vista(na rozdil od XP), takze radsi priste vic studuj a min pis....
    1.2.2007 10:03 AloneInTheDark | skóre: 21
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Další "reklama zdarma" na Vistu
    Ok, spust si neco vetsiho , napr. Office + Email Klienta, typicky Outlook + Sap klienta + Rezidentni Antivirus ( bezna kombinace na pracovni stanici ) Co se stane ? System zacne swapovat. Takze se nedomnivam, ze vsechno je to diskova cache. Co sem se tak dival, tak pod 450 MB se nedostanes nikdy. Narozdil od MS, si myslim ze 1GB je absolutni minimum. Tady toho moc nenastuduju, zkusim a vidim.
    Any technology distinguishable from magic is insufficiently advanced.
    kotyz avatar 1.2.2007 08:28 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Další "reklama zdarma" na Vistu
    ja ji zkousel na celeronu 1GHz s 512MB RAM a taky to "slo". no spis se to plazilo, ale pridat na pameti a procesoru + vypnout aero (orion aero : hmm, bublinky, a rozpoustej se ...) tak to musi bezet uplne v klidu.
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    1.2.2007 03:24 User682 | skóre: 38 | blog: aqarium | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Další "reklama zdarma" na Vistu
    tak hezke pr jsem dlouho nevidel. nicmene na idnes.cz je take nejake pr (cti rozhovor s reditelem ms), tak to bude asi hodne podobne.

    nejlepsi masaz je na zive.cz . tam se clovek pobavi hodne. jak na ti co maji radi win, tak i na svobodne propagatory linuxu.

    vcelku se obcas bavim tim, ze prijdou kolegove a reknou, co uz noveho ve win maji. pravda, nektere veci na linuxu jeste poradne nejsou.

    chtel bych podekovat firme microsoft, ze nas zasobuje tolika vtipy za jeden den najednou.

    bye gf
    kotyz avatar 1.2.2007 08:30 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Další "reklama zdarma" na Vistu
    ja na zpravy uz stejne nakoukam tak me to minulo. ale zase se na me z novin sklebil gates z titulni strany a ze je tu uz vista ...
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kotyz avatar 1.2.2007 08:31 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Další "reklama zdarma" na Vistu
    a sem si pomyslel proc neni videt takle treba reklama na solaris, bsd, gentoo, debian, whatever ...
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    1.2.2007 10:49 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Další "reklama zdarma" na Vistu
    pravda, nektere veci na linuxu jeste poradne nejsou.
    To je fakt. Třeba v oblasti virů a spyware je Linux pořád poměrně výrazně podzásoben :-D
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    1.2.2007 09:04 Tomáš | skóre: 31 | blog: Tomik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Další "reklama zdarma" na Vistu
    No jak jsem videl video srovnavajici Vista a Mac X, tak bych do windows XP bral z Vista toho window managera (umi widgets nebo gadgets, ted nevim, jak tomu MS rika), ale to jsem asi mimo misu, kdyz si myslim, ze window manager se da ve Windows vymenit.
    kotyz avatar 1.2.2007 20:14 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Další "reklama zdarma" na Vistu
    da se pouzit alternativni, ale neda se to vymenit. starej tam zustava a novej se v nem akorat spusti jako program (mel sem takhle kratce na win98 blackbox a slo to, ale nebylo to ono).
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    otula avatar 1.2.2007 20:21 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Další "reklama zdarma" na Vistu
    Ale ono to jde (nebo šlo u Win9x) vyměnit. Sám jsem také kdysi zkoušel různé náhrady Exploreru a fungovalo to, jenže byl problém v tom, že ten hloupý explorer byl přece jen rychlejší a použitelnější. Ale stačilo jen nahradit spouštění explorer.exe za náhražku (kde se to dělalo, už nevím, ale šlo to najít velmi rychle)
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    2.2.2007 07:19 Pavel Žák | Prace
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Další "reklama zdarma" na Vistu
    Jasně že to jde. Já mám v práci XP a Litestep. Dá se to přestavit buď programem "setshell" (součást instalace Litestepu a dalších), nebo ručně myslím v "system.ini".

    Taky jsem tady měl GeoShell, ale ten se mně zdál rozežranější a taky se mi tak nelíbil :)
    21.4.2012 23:18 Administrator.cz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Další "reklama zdarma" na Vistu
    Příloha:
    N/A Info o rádiu Vítáme Vás na stránkách N/A. Naše společnost Vám nabízí jen ty nejkvalitnější služby v daném oboru. Neváhejte a využijte našich kvalitních služeb, moderních metod. Náš profesionální personál je vám vždy plně k dispozici. Naší předností je neustálé zkvalitňování a vylepšování námi nabízených služeb. Důkazem je stále vzrůstající počet spokojených zákazníků. Přejeme vám přijemnou zábavu

    Více zde: http://radioo-online.webnode.cz/online-radia/

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.