abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 18:00 | IT novinky

    DuckDuckGo AI Chat umožňuje "pokecat si" s GPT-3.5 Turbo od OpenAI nebo Claude 1.2 Instant od Anthropic. Bez vytváření účtu. Všechny chaty jsou soukromé. DuckDuckGo je neukládá ani nepoužívá k trénování modelů umělé inteligence.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 14:22 | IT novinky

    VASA-1, výzkumný projekt Microsoftu. Na vstupu stačí jediná fotka a zvukový záznam. Na výstupu je dokonalá mluvící nebo zpívající hlava. Prý si technologii nechá jenom pro sebe. Žádné demo, API nebo placená služba. Zatím.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    dnes 04:44 | Nová verze

    Nová čísla časopisů od nakladatelství Raspberry Pi: MagPi 140 (pdf) a HackSpace 77 (pdf).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 01:00 | Nová verze

    ESPHome, tj. open source systém umožňující nastavovat zařízení s čipy ESP (i dalšími) pomocí konfiguračních souborů a připojit je do domácí automatizace, například do Home Assistantu, byl vydán ve verzi 2024.4.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 22:11 | IT novinky Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 20:55 | Nová verze

    Neziskové průmyslové konsorcium Khronos Group vydalo verzi 1.1 specifikace OpenXR (Wikipedie), tj. standardu specifikujícího přístup k platformám a zařízením pro XR, tj. platformám a zařízením pro AR (rozšířenou realitu) a VR (virtuální realitu). Do základu se z rozšíření dostalo XR_EXT_local_floor. Společnost Collabora implementuje novou verzi specifikace do platformy Monado, tj. open source implementace OpenXR.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 17:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 0.38.0 multimediálního přehrávače mpv (Wikipedie) vycházejícího z přehrávačů MPlayer a mplayer2. Přehled novinek, změn a oprav na GitHubu. Požadován je FFmpeg 4.4 nebo novější a také libplacebo 6.338.2 nebo novější.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 13
    včera 17:11 | Nová verze

    ClamAV (Wikipedie), tj. multiplatformní antivirový engine s otevřeným zdrojovým kódem pro detekci trojských koní, virů, malwaru a dalších škodlivých hrozeb, byl vydán ve verzích 1.3.1, 1.2.3 a 1.0.6. Ve verzi 1.3.1 je mimo jiné řešena bezpečnostní chyba CVE-2024-20380.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 12:11 | IT novinky

    Digitální a informační agentura (DIA) oznámila (PDF, X a Facebook), že mobilní aplikace Portál občana je ode dneška oficiálně venku.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    včera 05:11 | Komunita

    #HACKUJBRNO 2024, byly zveřejněny výsledky a výstupy hackathonu města Brna nad otevřenými městskými daty, který se konal 13. a 14. dubna 2024.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    KDE Plasma 6
     (68%)
     (11%)
     (2%)
     (20%)
    Celkem 566 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník

    Darovanému bitcoinu se na cifry nedívej

    15.2.2014 15:59 | Přečteno: 1999×

    You were tipped 0.00089736 Ƀ for your commit on Project torvalds/linux. Please, log in and tell us your bitcoin address to get it.

    Takový e-mail mi dnes přišel.

    Nejprve mě napadlo, že se jedná o důmyslně maskovaný sběr osobních údajů, možná i o pokus okrást nepozorného uživatele. Podobnost s žádostmi spravuji-pozůstalost-ropného-magnáta-a-jste-jediný-dědic mě zprvu rozesmála.

    Pak mi došlo, že před pár dny jsem opravdu posílal patch a že už směřuje do stable větve. Takže možná někdo opravu rozdává. Za každý commit? To by brzy přišel na buben.

    Co ale budu dělat s bitcoiny? Doteď jsem žádné nevlastnil. Řešit nějakého klienta, stahovat nekonečný blockchain kvůli pár šprdlíkům? E-mail ale pokračoval:

    If you don't need bitcoins you can redirect your funds to any charity by using its address which you can find at coingiving.com http://coingiving.com/.

    Tak jsem si tam podíval a v seznamu několika desítek projektů mě akorát tak zaujala Free Software Foundation.

    A kdo že je ten štědrý mecenáš? E-mail odkazkuje na http://tip4commit.com/. Podle WHOIS doména existuje od 2013-10-19. Google vrací zajímavý článek datovaný k 2014-01-28:

    Linus Torvalds and other developers are leaving Bitcoins on the table

    40 % of tips earned by developers for contributions to GitHub projects through Tip4Commit have gone unclaimed.

    Podle aktuálního kurzu mohu být bohatší o necelých 12 korun českých. Za to mi začínat s bicoinem a stahovat a udržovat nyní 14GB blockchain opravdu nestojí.

    Pokud darování nebude otravné, tak přidělám práci účetnímu ve FSF. Jinak 0,00089736 BTC bude, dle e-mailu, po 30 dnech „vráceno“ zpět. Spekulovat, že za desítky let ze mě bude možná milionář, se mi nechce. Tolik moje reakce.

           

    Hodnocení: 100 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    Aleš Janda avatar 15.2.2014 16:24 Aleš Janda | skóre: 23 | blog: kýblův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Darovanému bitcoinu se na cifry nedívej
    Stahovat žádný blockchain nepotřebuješ, pokud nejsi správce mining poolu, netěžíš sám nebo nechceš dělat nad blockchainem nějaké statistiky. Pro běžné smrtelníky existují klienti s částečným ověřováním: Electrum, Multibit, různí klienti na mobilu…

    Anebo si akorát vygeneruj pár klíčů (bitcoinovou adresu) a nech si to poslat tam. Dokud ty peníze nechceš utratit, žádného klienta nepotřebuješ. Anebo to daruj dál, taková částka je zanedbatelná a pokud tě Bitcoin nějak víc nezajímá, nemá cenu to řešit.
    16.2.2014 07:58 petr_p | skóre: 59 | blog: pb
    Rozbalit Rozbalit vše Darování je otravné

    Tip4commit.com vyžaduje cookies a hledat lze jen mezi projekty hostovanými na Githubu. Nechápu, jak se tam dostal Linux, když Linus ho má na kernel.org.

    coingiving.com, který nabízí i jiné projekty, jako FSF, vyžaduje ale registraci na nějaký (z mého pohledu zbytečný) meziúčet, kde se darované bitcoiny budou držet.

    Přitom FSF má vlastní účet. Takže v tip4commit.com jsem do jediného možného vstupního políčka uvedl účet FSF, načež se mi zobrazila zpráva, že peníze budou převedeny, až suma přesáhne 0,001 BTC.

    pavlix avatar 16.2.2014 09:16 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Darování je otravné
    Tip4commit.com vyžaduje cookies a hledat lze jen mezi projekty hostovanými na Githubu. Nechápu, jak se tam dostal Linux, když Linus ho má na kernel.org.
    git clone
    git push
    
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    16.2.2014 12:26 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Darování je otravné

    Tip4commit.com vyžaduje cookies a hledat lze jen mezi projekty hostovanými na Githubu. Nechápu, jak se tam dostal Linux, když Linus ho má na kernel.org.

    Na githubu je mirror.
    17.2.2014 05:38 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Darovanému bitcoinu se na cifry nedívej
    Můžete mě někdo vysvětlit na co je mě BITCOINT, který je založen na ničem? A jak tato měna pomůže lidstvu vyjma spekulací, které přinesou lidem naprosto nulovou hodnotu vyjma zmiňovaných spekulací?
    pavlix avatar 17.2.2014 08:01 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Darovanému bitcoinu se na cifry nedívej
    A co dolar?
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    17.2.2014 09:55 JS1 | skóre: 2 | blog: intuition_pump
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Darovanému bitcoinu se na cifry nedívej
    Dolar je ale skutecna mena, zatimco Bitcoin je takova wannabe-mena. Proste takova mena v puberte, ktera se bouri proti systemu. A pokud bude chtit vyrust, nakonec bude muset pochopit, ze pro ten system existuji urcite duvody.
    Lidstvo čelí v tomto století hrozbě civilizačního kolapsu. Podpořte hnutí klimatickakoalice.cz!
    pavlix avatar 17.2.2014 10:17 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Darovanému bitcoinu se na cifry nedívej
    Tož dolar ve své předchozí podobě taky zanikl.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Bystroushaak avatar 17.2.2014 23:08 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Darovanému bitcoinu se na cifry nedívej
    Nic z toho imho není moc podstatné. Pokud se na to podíváš z praktického pohledu, tak jediné podstatné informace, které o něm člověk skutečně potřebuje vědět je, že momentálně má hodnotu, zítra jí pravděpodobně bude mít taky (ovšem jestli i za týden, to je jiná), a dá se vyměňovat za jiné statky. Zbytek si melou teoretici pořád dokola už od jeho vzniku a většina z těch teorií je založená na pocitu, než na čem jiném.
    17.2.2014 23:47 JS1 | skóre: 2 | blog: intuition_pump
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Darovanému bitcoinu se na cifry nedívej
    Z praktickeho pohledu mi ten tyden neprijde jako tak dlouha doba. I kdybych zil od vyplaty k vyplate, stale bych nechtel, aby mena nemenila svoji hodnotu vyrazne v prubeho jednoho mesice. Pokud se to deje, je to, "z praktickeho pohledu", jenom wannabe mena (takovy mozna doplnek), a ne skutecne pouzitelna mena.

    Nebo ty si dokazes predstavit, ze bys vsechny svoje ucty platil v Bitcoinech? Ze budes jeden mesic platit najem dejme tomu 12kKc, druhy 8kKc, treti 16kKc, v zavislosti na tom, jak se vyspi burza? Dokazes si predstavit, jak frustrujici by to pro obe strany bylo? Uz dneska se silene nadava na inflaci a to je to par procent rocne.
    Lidstvo čelí v tomto století hrozbě civilizačního kolapsu. Podpořte hnutí klimatickakoalice.cz!
    17.2.2014 23:51 JS1 | skóre: 2 | blog: intuition_pump
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Darovanému bitcoinu se na cifry nedívej
    Sakra, chtel jsem napsat - chtel bych nemenila svou hodnotu. Anglicismus..

    Proste, az si to budes moci predstavit, ze platis vsechny ucty v Bitcoinech, pak to muzeme zacit povazovat za realnou menu.
    Lidstvo čelí v tomto století hrozbě civilizačního kolapsu. Podpořte hnutí klimatickakoalice.cz!
    Bystroushaak avatar 18.2.2014 07:51 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Darovanému bitcoinu se na cifry nedívej
    On po tobě někdo chce platit vše jen v bitcoinech? Reálnost nebo nereálnost imho nerozhoduje ekonomická stabilita, ale jestli se můžu sebrat, koupit si bitcoin, použít ho k nákupu něčeho a to něco obdržet. Což posledních pár let můžu.
    18.2.2014 08:15 JS1 | skóre: 2 | blog: intuition_pump
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Darovanému bitcoinu se na cifry nedívej
    Ale no tak. Jsi dost chytry, mas tuhle sofistiku zapotrebi? To co tvrdim je, ze aby nejaka mena (podle nazvu) byla skutecne v praxi menou (a mohla treba nahradit dolar), musi byt mozne (nikoli nutne!) platit v ni vsechno, i ucty. A to si u Bitcoinu - diky jeho fluktuacim - nedokazu predstavit, ani v situaci, kdy by ho skutecne prijimali vsichni.

    Ano, muzeme to brat jako hracku, da se tim obcas nekde platit. To se da i s darkovym kuponem nebo stravenkou. To z nich jeste nedela menu. (A rekl bych, ze objem transakci ve stravenkach radove prevysuje Bitcoiny.. :-))

    A specialne u Bitcoinu, pokud v nem nemuzes delat rekneme pres polovinu sveho ucetnictvi, rekl bych, ze se ta hlavni deklarovana vyhoda, kterou ma byt anonymita, ponekud ztraci.
    Lidstvo čelí v tomto století hrozbě civilizačního kolapsu. Podpořte hnutí klimatickakoalice.cz!
    Bystroushaak avatar 18.2.2014 12:56 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Darovanému bitcoinu se na cifry nedívej
    A to si u Bitcoinu - diky jeho fluktuacim - nedokazu predstavit, ani v situaci, kdy by ho skutecne prijimali vsichni.
    Já nejsem ekonom, ale imho by se v té chvíli stabilizoval. Dnešní nestabilita je stále z velké míry daná tím, že je to cosi neoficiálního, kde chybí jakákoliv významnější (ekonomická) regulace.
    A to si u Bitcoinu - diky jeho fluktuacim - nedokazu predstavit, ani v situaci, kdy by ho skutecne prijimali vsichni.
    Zde imho bude problém v tom, že já nepotřebuji, aby se z bitcoinu stala uznávaná měna, stačí mi, že je to dostatečně široce přijímané zboží, které můžu kdykoliv nakoupit a prodat. Revoluce přenechám těm, koho to baví.
    A specialne u Bitcoinu, pokud v nem nemuzes delat rekneme pres polovinu sveho ucetnictvi, rekl bych, ze se ta hlavni deklarovana vyhoda, kterou ma byt anonymita, ponekud ztraci.
    ??

    Anonymita u bitcoinu, eh. Každou transakci je možné sledovat ještě dlouhá léta po provedení. Pokud někdo ví jak na to, dokáže si bitcoin anonymizovat, ale většina lidí v tomhle imho dost narazí. Pokud vím, tak to ani nemá být feature, na to jsou tady jiné coiny.
    18.2.2014 13:47 JS1 | skóre: 2 | blog: intuition_pump
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Darovanému bitcoinu se na cifry nedívej
    Já nejsem ekonom, ale imho by se v té chvíli stabilizoval. Dnešní nestabilita je stále z velké míry daná tím, že je to cosi neoficiálního, kde chybí jakákoliv významnější (ekonomická) regulace.
    Ale neni absence regulace prave duvod, proc Bitcoin zavadet? Pokud bude podlehat stejne regulaci jako jine meny, neztrati se pak smysl Bitcoinu? To je na co narazim, kdyz rikam, ze Bitcoin je nactilety rebel proti systemu...
    Zde imho bude problém v tom, že já nepotřebuji, aby se z bitcoinu stala uznávaná měna, stačí mi, že je to dostatečně široce přijímané zboží, které můžu kdykoliv nakoupit a prodat.
    OK, ptam se tedy ze zvedavosti - jaky mas duvod pouzivat Bitcoin? V cem vidis jeho prinos?
    Lidstvo čelí v tomto století hrozbě civilizačního kolapsu. Podpořte hnutí klimatickakoalice.cz!
    Bystroushaak avatar 18.2.2014 14:57 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Darovanému bitcoinu se na cifry nedívej
    Ale neni absence regulace prave duvod, proc Bitcoin zavadet? Pokud bude podlehat stejne regulaci jako jine meny, neztrati se pak smysl Bitcoinu? To je na co narazim, kdyz rikam, ze Bitcoin je nactilety rebel proti systemu...
    Pro někoho ano. Pro mě osobně ani moc ne. Jinak jsem mluvil o ekonomické regulaci (osobně si představuji že by to mohlo fungovat na principech trhu), ale jak jsem psal, nejsem ekonom. Hezké by prostě bylo, kdyby kurz získal určitou setrvačnost a nepodléhal zakolísání na základě každého prdu.

    Na druhou stranu, díky tomu kolísání se na tom pořád dá automaticky vydělávat, což je dobrá příležitost pro programátory ;)
    OK, ptam se tedy ze zvedavosti - jaky mas duvod pouzivat Bitcoin? V cem vidis jeho prinos?
    Momentálně hlavně v jeho velké rozšířenosti. Už to nejsou tisíce míst, ale desetitisíce a statisíce lidí, kteří ho přijímají. Pokud něco chci, tak je slušná šance, že si to za bitcoin budu moct koupit.

    Druhá hezká věc jsou rychlé převody bez opruzu. Nemusím se nikam logovat, hledat kdesi cosi ve webovém rozhraní, které se mění pokaždé, když se bance zazdá, že je něco trend. Nastartuju electrum, zadám adresu cíle a částku a už to letí. Maximálně do hodiny, spíš však do pár desítek minut je to tam kde má, ať je to kdekoliv na světě.

    Další výhoda, kterou popravdě v současnosti nepoužívám, ale mám s ní určité plány, je možnost automatizace. Účet se dá ovládat přes API a není k tomu potřeba dávat procenta z částky bance a zprostředkovatelům. Ideální na webshop. Sice musíš neustále přepočítávat požadovanou částku vůči něčemu stabilnějšímu, to není tak složité, aby to zvrátilo ostatní výhody.

    Jako velkou nevýhodu momentálně vidím hlavně nemožnost bitcoin jednoduše koupit, protože směnárny moc dlouho nevydrží (z různých důvodů).
    mkoubik avatar 18.2.2014 10:17 mkoubik | skóre: 5 | blog: lorem_ipsum | Praha 8 - Bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Darovanému bitcoinu se na cifry nedívej
    Za předpokladu že máš mzdu X BTC a nájem platíš Y BTC (skutečně takhle někteří dobrodruzi fungují), proč by tě měla zajímat cena nějakého dolaru (v BTC)? V tu chvíli tě nezajímá jestli je těch tvých Y BTC 16kKč, 8kKč, nebo třeba nula.
    18.2.2014 13:42 JS1 | skóre: 2 | blog: intuition_pump
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Darovanému bitcoinu se na cifry nedívej
    Uvazujes jen finalni stav, nikoli prechod. Mas pravdu, bylo by to mozne takto vzit, pokud ta adopce probehne ze dne na den, treba ze stat naridi, ode zitrka vsichni budou pouzivat Bitcoin. Ale nevim, jestli to takhle jeho zastanci uplne chteji. Spis bude zcela postupna, a pak ano, pak by me to zajimat mohlo.
    Lidstvo čelí v tomto století hrozbě civilizačního kolapsu. Podpořte hnutí klimatickakoalice.cz!
    17.2.2014 23:13 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Darovanému bitcoinu se na cifry nedívej
    Měna musí být něčím podložena. USA drží dolar vojenskou mocí a zdroje tou mocí kontroluje. Až přestane zdroje kontrolovat rozsype se USA jak domeček z karet. Vše co je vidět v posledních letech jsou poslední křeče mrtvoly před zánikem. Jediné co muže USA zachránit od bankrotu je vyvolání celosvětového konfliktu s cílem vyhrát. Pokud toto neudělají je to jejich konec.
    17.2.2014 09:18 patentovy zakon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Darovanému bitcoinu se na cifry nedívej
    ja to vidím tak, že je založený na túžbe bezpracne a hravým spôsobom zbohatnúť, priťahujú aj tie adrenalínové šoky a účasť na tejto módnej vlne je aj znakom, že človek ide s dobou a nie je žiaden dedinský balvan, resp. že je na strane pokroku a hrdinsky bojuje proti skostnateným mocenským štruktúram, berúc im ekonomickú moc

    ale mňa sa nikto nepýtal, ja som sa tu priplietla len náhodou a ani sa nevyznám v japončine a v ľuďoch už vôbec nie
    17.2.2014 09:56 m-a
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Darovanému bitcoinu se na cifry nedívej
    Zdravicko pani Pohlova!
    17.2.2014 10:21 patentovy zakon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Darovanému bitcoinu se na cifry nedívej

    ja by som tie počítače a internety ako vidíš najradšej zakázala, ale kde by potom m-a zdravilo  dôchodkyne a malé dievčatká , spoza kríka v parku?

    17.2.2014 13:18 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Darovanému bitcoinu se na cifry nedívej
    ja to vidím tak, že je založený na túžbe bezpracne a hravým spôsobom zbohatnúť, priťahujú aj tie adrenalínové šoky a účasť na tejto módnej vlne je aj znakom, že človek ide s dobou a nie je žiaden dedinský balvan, resp. že je na strane pokroku a hrdinsky bojuje proti skostnateným mocenským štruktúram, berúc im ekonomickú moc
    Nevím, jestli tohle psala skutečně SKK, ale každopádně to psal někdo, kdo neví, co je to bitcoin...
    17.2.2014 14:41 patentovy zakon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Darovanému bitcoinu se na cifry nedívej
    Ale áno, ale vidím to s dovolením tak (*resp. že je na strane pokroku a hrdinsky bojuje proti skostnateným mocenským štruktúram, berúc im ekonomickú moc, ostatne, JS trochu inými slovami napísal to isté, lenže keď dvaja hovoria to isté, nie je to to isté - najmä ak ten jeden je SKK:). Je rovnako možné, že kralyk nevie, o čom hovorí. To ukáže čas.

    17.2.2014 16:41 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Darovanému bitcoinu se na cifry nedívej
    Přes všechny společenské důsledky je Bitcoin stále především technická záležitost. Ale to zřejmě nezabrání některým lidem si ho personifikovat jako Jánošíka ;-)
    17.2.2014 23:52 patentovy zakon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Darovanému bitcoinu se na cifry nedívej
    Bitcoin stále především technická záležitost.
    íťaž to cháplivý em... či vlastne nechápem:)... mňa zaujímajú tie možné spoločenské dôsledky
    ho personifikovat jako Jánošíka
    Takto ako niektorý človek si to nepredstavujem, ale aj keby to zničilo systém tvorený bankovými korporáciami, ako vraví JS, zase by sa to muselo dať do nejakej inej laty:). Spoločnosti sú už príliš zložito organizované, nie sú to zoskupenia,kde by fungovali vzťahy len na základe mejakej samoregulácie, spontánnosti a dobrovoľnosti. A každý nápad, vzniknutý s dobrýn únyslom sa tiež dá zneužiť nejakou skupinou, ktorá si ho prispôsobí.
    18.2.2014 18:12 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Darovanému bitcoinu se na cifry nedívej
    ale aj keby to zničilo systém tvorený bankovými korporáciami, ako vraví JS, zase by sa to muselo dať do nejakej inej laty:)
    Účelem bitcoinu není zničit ostatní měny ;-) Je to pouze alternativa...
    A každý nápad, vzniknutý s dobrýn únyslom sa tiež dá zneužiť nejakou skupinou, ktorá si ho prispôsobí.
    Tak například k černému obchodu se bitcoin zneužívá už dávno... Ale to dolary, eura a koruny taky ;-)
    pavlix avatar 17.2.2014 17:19 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Darovanému bitcoinu se na cifry nedívej
    JS trochu inými slovami napísal to isté, lenže keď dvaja hovoria to isté, nie je to to isté
    A mělo by to být to stejné, pokud to jeden má z vlastní hlavy a druhý to papouškuje?
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    17.2.2014 23:01 patentovy zakon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Darovanému bitcoinu se na cifry nedívej
    Ja som to napísala v komentári skôr ako JS, to ťažko poprieť, keďže sa to nedá nijako prekrútiť, ako si to neraz predviedol prípade argumentov, ktoré si tu proti mne použil. A JS iste po mne nepapouškuje:).

    Si ochotný pridať sa aj k čertovi - diablovi (čo by som ja nikdy neurobila, ak by to bolo naopak)len aby si mi nejako ublížil a urazil ma, vyhľadávaš každú príležitosť, aby si si vykompenzoval nejakú domnelú krivdu, ktorej som sa na tebe vraj dopustila a ktorej si ja nie som vedomá. Mám zato, že si si ju vy(pri)myslel. Naozaj ma zaujímalo, čo konkrétne si mal na mysli, keď si ma na začiatku tých tvojich útokov obvinil, že som ťa údajne ja prvá čímsi urazila. Dodnes si myslím, že to tak nebolo, tú konverzáciu, kde k tomu malo dôjsť, kde sa to zvrtlo a kde došlo k náhlej zmene Tvojho tónu ešte mám a stále neviem, o čo šlo. Čítala som si to s odstupom a nič také z mojej strany som nenašla, vidím len náhlu nevysvetliteľnú zmenu v tvojom tóne.A keďže odvtedy si začal s útokmi v diskusiách, konflikt sa len prehlboval.

    Viem, ako s to s tým papouškovaním myslel. Isteže si nemyslím, že by to papouškovane malo padnúť na JS, keďže vyjadril podobný názor až po mne. Zase si len chcel naznačiž, že nič nemá z vlastnej hlavy - teda mám opäť vyhovieť tej tvojej šablónke tej hlúpej súdružky učiteľky, ktorú si pre mňa nakreslil. Systematicky robíš to, z čoho obviňuješ mňa. Uvedomuješ si to?
    pavlix avatar 18.2.2014 14:18 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Darovanému bitcoinu se na cifry nedívej
    Ja som to napísala v komentári skôr ako JS, to ťažko poprieť
    Tak to pardon, to jsem na základě svých předchozích zkušeností s inteligenční úrovní komentářů nemohl očekávat.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    18.2.2014 17:46 patentovy zakon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Darovanému bitcoinu se na cifry nedívej
    Ty sa naozaj tak preceňuješ, alebo je to len ďalší pokus o hlúpu urážku? Možno ovládaš to, čo profesionálne robíš, ale pokiaľ šlo o diskusie k iným témam, kde si sa zúčastnil so svojimi duchaplnými ničnehovoriacmi výrokmi, rozhodne si na mňa nepôsobil ani vtipne, ani nijako mimoriadne inteligentne, na rozdiel od iných, od teba podstatne skromnejších a tolerantnejších. Či sa nejako pre druhých zaujímavo a prínosnevyjadruješ k tým vašim odborným témam, ja neviem posúdiť, z tvojho sebahodnotenia by sa dalo usudzovať, že sa pokladáš vo svojom odbore za jedného z tých najschopnejších, ale či je to objektívne, to by musel povedať niekto, kto sa v tom vyzná, ja by som ti ten haló efekt ľahko zjedla aj s chlpami.

    Myslím si, že takí ako ty nakoniec spôsobia, že odtiaľto tí inteligentnejší, ktorí by mohli tunajšie blogy a diskusie obohatiť o zaujímavé témy(samozrejme ani náhodu nemyslím seba, ak by si mi to chcel podsunúť) odídu, pretože hádať sa s nejakými namyslenými a nesebakritickými, ale zato ješitnými hlupákmi ich prestane baviť.

    Bystroushaak avatar 18.2.2014 18:59 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Darovanému bitcoinu se na cifry nedívej
    rozhodne si na mňa nepôsobil ani vtipne, ani nijako mimoriadne inteligentne
    <rejp>To už se těm intelektuálně nesmělejším čas od času stává ;)</rejp>
    Či sa nejako pre druhých zaujímavo a prínosnevyjadruješ k tým vašim odborným témam, ja neviem posúdiť
    (ano)
    Myslím si, že takí ako ty nakoniec spôsobia, že odtiaľto tí inteligentnejší, ktorí by mohli tunajšie blogy a diskusie obohatiť o zaujímavé témy
    On bude problém hlavně v tom, co považuješ za zaujímavé témy. Skoro bych se vsadil, že se moc nepřekrývá s tím, co zde publikuje většina těch, kdo mají blogy dobře hodnocené a čtené.
    19.2.2014 02:14 patentovy zakon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Darovanému bitcoinu se na cifry nedívej
    Skoro bych se vsadil, že se moc nepřekrývá s tím, co zde publikuje většina těch, kdo mají blogy dobře hodnocené a čtené.
    Ak tu píšu ľudia blogy nesúvisiace priamo s tunajším hlavným zameraním, dokonca čoraz častejšie, a ak tie blogy bývajú aj najviac komentované, asi ich tie témy zaujímajú. Hodnotenie blogov a ich komentovanosť (a nakoniec ani tá téma) samozrejme s ich kvalitou vôbec nemusia mať nič spoločné - to môže odrážať kvality čitateľov a tých, čo hodnotia. Nie je to len tu, je to aj inde, že to hodnotenie sa s kvalitou úplne míňa. Možno je tak aj u tých linuxových blogov. Niekto nemá potrebu oznámiť autorovi, že jeho príspevok je mizerný, aj keď to tak je, a niekto má naopak potrebu niekoho len tak pre vlastné potešenie pri každej príležitosti prenasledovať a zhadzovať. A to isté platí platí v diskusiách. Ak vždy tí istí napádajú (chvália) tých istých, asi v tom bude iný dôvod ako úprimná snaha podporiť kvalitu. Skôr v tom je niečo osobného. Kamarátov, známych, ku ktorým máš sympatie, máš sklon vidieť v lepšom svetle, bagatelizovať ich nedostatky, ospravedlňovať - a opačne. MY sú vždy lepší ako ONI. Preto sa aj niektorí ONI v snahe dostať sa medzi MY horlivo snažia ich napodobňovať, zdieľajú s nimi sympatie a antipatie a pomáhajú im hodnotiť:-D.

    Toto je váš server a vám patrí nateraz svet. Tak si tú svoju chvíľku užite.
    Bystroushaak avatar 19.2.2014 09:24 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Darovanému bitcoinu se na cifry nedívej
    Niekto nemá potrebu oznámiť autorovi, že jeho príspevok je mizerný, aj keď to tak je, a niekto má naopak potrebu niekoho len tak pre vlastné potešenie pri každej príležitosti prenasledovať a zhadzovať.
    Což se dohromady tak nějak vyrovná.
    Kamarátov, známych, ku ktorým máš sympatie, máš sklon vidieť v lepšom svetle, bagatelizovať ich nedostatky, ospravedlňovať - a opačne. MY sú vždy lepší ako ONI.
    To by bylo možné, kdybych tu někoho znal osobně. Faktem ale je, že jediní, koho jsem tu kdy potkal IRL je Jenda a Mrkva a oboje byl jen jeden večer. Internet má v tomhle hroznou výhodu, že na obsahu záleží víc, než na známostech, protože dobrý obsah si tu vždy jednoduše najde čtenáře, zatímco kamarádů, kteří ti budou přizvukovat je pořád přibližně stejný počet.
    19.2.2014 10:31 patentovy zakon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Darovanému bitcoinu se na cifry nedívej
    Což se dohromady tak nějak vyrovná.
    To by s najskôr musel mať overené údaje o tom, koľkí z čitateľov vôbec komentujú a hodnotia, koľkí a zdržiavajú hlasovania ak ich niečo nezaujíma, alebo ak nejaký blog/komentár pokladajú len za hlúpe keci, prejdú to taktne mlčaním (myslím, že väčšine tých inteligentných to nestojí za to a nemajú ani záujem duplikovať druhým, akí sú hlúpi, naivní alebo štylisitcky nezruční, aby vynikla ich vlastná inteligencia a štýl:))... Čo sa týka tých druhých, ktorí stále vŕtajú do tých istých objektov, že píšu blbosti a sú v porovnaní s nimi hlupáci, tí sa dajú ľahko identifikovať a už na prvý pohľad je ich frekvencia u rôznych negatívnych hodnotení najvyšša. Taká štatistka by bola ozaj zaujímavá, ale komu by sa chcelo robiť si takú analýzu, len aby mal v rukách dôkaz!... Ale nejakého študenta psychol. by to mohla byť téma na bakalárku:).
    To by bylo možné, kdybych tu někoho znal osobně.
    opäť téma na bakalárku pre štud. psychológie: virtuálne vzťahy a skupiny verzus reálne... intenzita vzťahov ( emoc. väzieb)... ukázalo by sa zrejme, že virtuálne vzťahy sú prežívané ešte intenzívnejšie... i keď potom v konfrontácii s realitou sa rýchlo zrútia/skorigujú... často:).

    (Ak by som našla ešte niekde jednu vynikajúcu poviedku istej mladej blogerky na túto tému, rada by som sa s ňou podelila ... výborné postrehy, skvelý humor a štýl, veľký talent a klinec po hlavičke:)).
    Bystroushaak avatar 19.2.2014 11:35 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Darovanému bitcoinu se na cifry nedívej
    To by s najskôr musel mať overené údaje
    Po 54 blozích na to mám tak nějak odhad :)
    19.2.2014 15:24 patentovy zakon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Darovanému bitcoinu se na cifry nedívej
    Po 54 blozích na to mám tak nějak odhad :)
    za ten čas, som sa tu ponevierala, ja tiež, a myslím si neskromne, že dobrý:)
    20.2.2014 11:47 patentovy zakon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Darovanému bitcoinu se na cifry nedívej
    sa nič nedeje, asi nemáte prázdniny:)... tak ešte jeden prázdninový vtip, kt. som našla na internete

    Jeden Arab sa háda s druhým Arabom o cene sandál, pred mešitou v Mekke. Obaja držia tablety s Androidom, jediným OS, ktorý prežil konkurenčný boj a stal sa monopolným. Nakoniec kupujúci ustúpi. Po chvíle ťukania na displeji sa pokúsi previesť 0,0001 BTC predávajúcemu. Avšak pred potvrdením transakcie mu ťava zatieni solárny panel, ktorý napája wifi-router pred mešitou a tak musí začať odznova...
    19.2.2014 11:32 patentovy zakon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Darovanému bitcoinu se na cifry nedívej
    protože dobrý obsah si tu vždy jednoduše najde čtenáře
    Tak to by som tiež jednoznačne netvrdila (u odborných blogov na takejto technicky zameranej stránke je to možné, pretože dosť pravdpodobne väčšina užívateľov takéto blogy a diskusie hodnotí podľa priamej, rukolapnej užitočnosti informácií, ktoré im sprostredkujú, i keď i tu sa iste vždy nájde niekto, komu nejde o to, usmerniť a poradiť, ale zhodiť a zosmiešniť, aby ukázal, aký je sám majster sveta). Ale u tých nelinuxových som neraz zaznamenala neprimerané reakcie a hodnotenia podľa obľuby-neobľúbenosti autorov u najaktívnejšej skupiny hodnotiteľov, ktoré nemali nič spoločné s obsahom ani s úrovňou jeho spracovania:). Majú spoločný znak, že nechápu humor, sarkazmy, jemné narážky, podtexty, metaforu, vnímajú čiernobielo. Niektorí z toho ešte vyrastú:). Nesúvisí to len s fyzickým vekom. Ak ale prevládnu, všeobecná úroveň pôjde dolu. Mne a zatiaľ zdá, že začínajú prevládať (nielen tu, všade na rôznych fórach a blogerských stránkach na internete) a že takých, čo by ju mohli udržať, ubúda. (Preliezla som napr. literárne blogy a tam je to oproti minulosti detto:)).
    Bystroushaak avatar 19.2.2014 11:38 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Darovanému bitcoinu se na cifry nedívej
    Ono spíš může být problém opět v tom, co ty považuješ za dobré. Osobně jsem to viděl několikrát, jak nečtený blog zastrčený kdesi na vlastní doméně, prakticky bez reklamy, má za měsíc desítky komentátorů a deseti-tisíce návštěv. Pokud daný člověk umí psát (což zas tak moc lidí neumí), tak to jde rychle.
    19.2.2014 15:00 patentovy zakon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Darovanému bitcoinu se na cifry nedívej
    Ono spíš může být problém opět v tom, co ty považuješ za dobré.
    Alebo aj v tom, čo pokladáš za dobré ty a možno tisíce návštevníkov nejakých blogov (divákov, poslucháčov...). A že pokiaľ človek vie písať, "ide to rýchlo", tiež nie je pravda. Ono to často rýchlo ide práve, ak človek príliš písať nevie, len vyhovuje nárokom, potrebám a záujmom tých čitateľov, čo sa premieľajú po internete:). A človek čo písať vie a má čo povedať, buď blog nepíše, alebo ak aj, radšej niekde v intímnejšom kútiku a veľmi o tom s nikým nediskutuje, pretože je to taká komorná vec, a nie exhibicionistická záležitosť.

    Ja mám na blogu pri jednom z článkov, ktorý ja pokladám len za takú kravinku, bol napísaný viacmenej zo špásu a ako momentálna reakcia na jeden vtedy aktuálny konkrétny "prípad" najväčšiu čítanosť - doteraz skoro 30 000 a stále pribúdajú, myslím, že je to preto, lebo ich zaujímajú sprostosti:).
    20.2.2014 10:11 patentovy zakon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Darovanému bitcoinu se na cifry nedívej
    díky tomu kolísání se na tom pořád dá automaticky vydělávat, což je dobrá příležitost pro programátory ;)
    ... a, Bystroušak, toto som (bezpracný zisk:))pochopila napriek svojej nechápavosti okamžite, len by ma zaujímalo, čo chceli na Wall Street potom títo scaramuži

    *za akciovú cenu:))
    Bystroushaak avatar 20.2.2014 14:21 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Darovanému bitcoinu se na cifry nedívej
    bezpracný zisk:)
    Haha. Bezpracný, to jistě. Asi stejně bezpracný, jako je bezpracný zisk pro zemědělce, kteří přece taky brambory nedělají ručně, jen si celý den sedí na traktoru a nudí se ježděním na poli.

    Automatický ano, bezpracný nikoliv.
    len by ma zaujímalo, čo chceli na Wall Street potom títo scaramuži
    Nevím o tom, že by to souviselo s automatickým obchodováním. Tam se protestuje proti bankám, penězům, krizi, židovským spiknutím a tak.
    20.2.2014 22:14 patentovy zakon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Darovanému bitcoinu se na cifry nedívej
    Tak tu sa asi nerozumieme výkladu slova "práca": ešte z detstva si pamätám, že zemiaky sa najprv museli do pooranej zeme nasadiť, niečím sa to asi aj hnojilo, potom sa okopávali (to bol vždy cirkus, lebo generácia mojej mamy už nechcela makať na poli, začala si myslieť, že zemiaky rastú v zelovoci a chudáci starí rodičia to nechceli pochopiť), tiež sa zbierali mandolinky zhadzované nám sem z amerických či akých lietadiel, na jeseň sa krompele zbierali (mám bohaté skúsenosti zo zberu z tzv. zemiakových brigád, na ktoré sme chodievali niekedy až do prvého snehu, čo bola na jednej strane sranda a +, že sme ulievali z vyučovania) a potom sa ešte museli aj vytriediť a také polmetrákové vrecia vláčiť a hádzať z vlečky na vlečku bolo celkom slušné posilňovanie... Čiže dosť vynaloženej energie, aby sme sa všetci mohli zásobiť na zimu lacnými zemiakmi, ktoré, ako sme vedeli, nás neraz v minulosti zachránili od hladomorov. Ten traktorista v traktore tie zemiaky nevysedel:). Akou ozajstnou komoditou je krytý bitcoin? Bol na začiatku bitcoin, alebo krompel(zemiak, brambora)?
    Tam se protestuje proti bankám, penězům, krizi, židovským spiknutím a tak.
    decentralizácia, vymanenie sa oslobodenie) spod kontroly bánk a štátu - o tom je virtuálna mena aj muži v škraboške - či nie?
    Bystroushaak avatar 20.2.2014 23:37 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Darovanému bitcoinu se na cifry nedívej
    ešte z detstva si pamätám
    Jo. Pak přišlo osvícenství, mechanizace a o sto let později se to dělá traktorem.
    o tom je virtuálna mena aj muži v škraboške - či nie?
    b) je správně. Ale ty průvodní kecy zní strašně dobře a taky prodávají noviny líp.
    21.2.2014 02:00 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Darovanému bitcoinu se na cifry nedívej
    o tom je virtuálna mena aj muži v škraboške - či nie?
    b) je správně. Ale ty průvodní kecy zní strašně dobře a taky prodávají noviny líp.
    +1
    21.2.2014 10:22 patentovy zakon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Darovanému bitcoinu se na cifry nedívej
    a taky prodávají noviny líp.
    Môj dedo Juraj-roľník by sa spýtal, či sa budú dať bitcoiny jesť, keď ich dá radšej sviniam, ako nejakým špekulantom, čo by lacno kúpili a draho predali...
    21.2.2014 15:39 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Darovanému bitcoinu se na cifry nedívej
    Bitcoinů se najíš asi jako se najíš eurových bankovek.
    17.2.2014 21:11 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Darovanému bitcoinu se na cifry nedívej
    Můžete mě někdo vysvětlit na co je mě BITCOINT
    Před odesláním jsi změnil U na OI a zapomněls odmazat T? :-)
    , který je založen na ničem?
    Je založen na výpočtech a ověřování. Dokud někdo nenajde praktický způsob, jak cracknout SHA256 nebo ECDSA/secp256k1.
    A jak tato měna pomůže lidstvu
    Zhruba podobně jako Tor. Tam, kde je svoboda (a potažmo demokracie) na přijatelné úrovni, tam nijak zvlášť pomoct nemůže ze spousty důvodů, spíš bude škodit (protože může silně pomoct černé ekonomice). Tam, kde svoboda na přijatelné úrovni není, tam naopak může pomoct lidem fungovat v šedé ekonomice a tím jim zlepšit efektivní svobodu.
    17.2.2014 21:13 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Darovanému bitcoinu se na cifry nedívej
    Dokud někdo nenajde praktický způsob, jak cracknout SHA256 nebo ECDSA/secp256k1.

    ... je to technicky kryté celkem dobře.
    17.2.2014 22:04 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Darovanému bitcoinu se na cifry nedívej
    17.2.2014 23:06 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Darovanému bitcoinu se na cifry nedívej
    To si nerozumíme. Já narážím na FAKT že tato měna není založena na reálných hodnotách. Reálná hodnota jsou zdroje a moc. Nic víc nic míň. Vše ostatní je podfuck. To už bych bral radši měnu založenou na Ampérech, ty totiž můžu reálně prodat za práci a budu daleko svobodnější než pošuk který si za reálný(sic založený na dluhu) prachy pořídí komplíka a udělá farmu nebo jak tomu říkáte...
    Bystroushaak avatar 17.2.2014 23:20 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Darovanému bitcoinu se na cifry nedívej
    To už bych bral radši měnu založenou na Ampérech
    Jo, ta by byla fajn, dokud by na ní někdo nevystavil první dluhopis. Pak by se postupně rozjel kolotoč jako s každou jinou měnou.
    Já narážím na FAKT že tato měna není založena na reálných hodnotách. Reálná hodnota jsou zdroje a moc.
    Imho ta definice není úplná a proto bude celá případná diskuze o ničem. Osobně bych to rozšířil; reálná hodnota jsou zdroje, moc a potřeba. Potřebu si každý určuje sám. U některých věcí je malá (luxusní hodinky/auto), u některých velká (jídlo, pití, vzduch a atp.).

    Co se tebe týče, tak tvá potřeba bitcoinu je nejspíš zanedbatelná, ale u ostatních to tak není a z toho plyne vzhledem k jeho omezenému množství hodnota bitcoinu. Dobré je také uvědomit si, že potřeba se v čase mění, podle potřeby :)
    17.2.2014 23:27 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Darovanému bitcoinu se na cifry nedívej
    jo asi souhlas. Už jsem dost grogy a tak mě to moc nemyslí. Ale napadá mě že vono je to taková cyklická závislost Zdroje-potřeba-moc? :-))) Ps. dá se v současnosti BT někde nažrat?
    17.2.2014 23:37 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Darovanému bitcoinu se na cifry nedívej
    To si nerozumíme. Já narážím na FAKT že tato měna není založena na reálných hodnotách.
    Řekl bych, že bitcoin je zhruba stejně nereálná hodnota jako zlato. Zlato může padnout když někdo napadne/zruší/vypoví Washingtonskou dohodu (a tím pádem bude mnohem dostupnější než dnes), krytí btc může padnout pokud se najde útok na použité šifry nebo jejich ablikaci v algoritmu bitcoinu.
    To už bych bral radši měnu založenou na Ampérech,

    A někdo jak na sviňu zvládne řiditelnou termojadernou fúzi.
    17.2.2014 23:44 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Darovanému bitcoinu se na cifry nedívej
    Zlato je dobrá komodita pro výrobu výrobků, stejně tak jako půda, železo, atd... Spekulace se zlatem mě nezajímají. Když jí zvládne tak jí zvládne, mě je to jedno. Budu si vyrábět sám pro sebe. Samo kooperovat je potřeba.
    6.3.2014 06:09 petr_p | skóre: 59 | blog: pb
    Rozbalit Rozbalit vše Narušení bezpečnosti

    Dnes mi přišla od tip4commit.com další zpráva:

    Recently, we discovered a security breach in our system and it's possible that someone changed your Bitcoin address.

    Udělat dnes webovou aplikaci tak těžké.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.