abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 12:44 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 11.9 webového prohlížeče Midori (Wikipedie, GitHub). S novým centrem ovládání, pokročilejším blokováním reklam, optimalizací výkonu…

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:22 | Zajímavý projekt

    Na Crowd Supply běží kampaň na podporu open source čtečky elektronických knih Open Book Touch. Postavena je na ESP32-S3. Má 4,26palcový dotykový e-papírový displej s rozlišením 480×800 pixelů, podsvícení, slot na microSD kartu. Cena je 149 dolarů a poštovné 12 dolarů. Dodání je plánováno na duben 2027.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    včera 18:00 | IT novinky

    Na Humble Bundle běží akce Linux: All the Things by O'Reilly a Picos, HATs, and More by Raspberry Pi Press. Elektronické knihy lze koupit se slevou a současně podpořit organizace Code for America a Raspberry Pi Foundation.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    včera 14:00 | Komunita

    FreeCAD (Wikipedie), tj. svobodný multiplatformní parametrický 3D CAD, má nový vtipný a současně užitečný doplněk Banana For Scale (GitHub). Aktuálně umožňuje do výkresu vložit banán nebo plechovku pro porovnání a určení měřítka.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    včera 12:00 | Komunita

    Blender Studio nedávno oznámilo plán vytvořit svůj první otevřený (open source) celovečerní film. Film by se měl jmenovat Overgrown (YouTube). Film vznikne, pokud se zajistí financování. Prvním krokem je získat 7 000 předplatitelů Blender Studia. Cena je od 11,50 eur měsíčně. Aktuálně počet předplatitelů je 5 289. Předplatné pokryje 20 % nákladů. Zbytek, 80 % nákladů, má být financován externími producenty nebo distributory.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    12.7. 01:11 | Nová verze

    Byl vydán Debian 13.6, tj. šestá opravná verze Debianu 13 s kódovým názvem Trixie a Debian 12.15, tj. poslední patnáctá opravná verze Debianu 12 s kódovým názvem Bookworm, k dispozici je LTS. Řešeny jsou především bezpečnostní problémy, ale také několik vážných chyb. Instalační média Debianu 13 a Debianu 12 lze samozřejmě nadále k instalaci používat. Po instalaci stačí systém aktualizovat.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    10.7. 16:11 | Bezpečnostní upozornění

    V jádře Linux byla nalezena a v upstreamu již byla opravena kritická zranitelnost GhostLock aneb CVE-2026-43499. Lokálnímu uživateli umožňuje získat práva roota a také obejít kontejnerovou izolaci. Zranitelnost existovala v Linuxu 15 let, tj. od roku 2011, od Linuxu verze 2.6.39.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    10.7. 13:55 | IT novinky

    Evropská komise předběžně shledala, že návykový design aplikací Instagram a Facebook od americké společnosti Meta porušuje unijní nařízení o digitálních službách (DSA). Návykový design zahrnuje například takzvané nekonečné posouvání, automatické přehrávání videí, tzv. push notifikace, kdy aplikace uživatele vybízí k návratu do jejího prostředí, či vysoce personalizovaný algoritmus, který rychle pozná, co uživatele baví a snaží

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 20
    10.7. 12:11 | Nová verze

    Byla vydána verze 1.97.0 programovacího jazyka Rust (Wikipedie). Podrobnosti v poznámkách k vydání. Vyzkoušet Rust lze například na stránce Rust by Example.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    10.7. 05:00 | IT novinky

    Švýcarská společnost Punkt. má nově v nabídce telefon Punkt. MC03. Telefon byl navržen ve Švýcarsku s důrazem na soukromí a digitální suverenitu a vyroben v Německu. V telefonu běží operační systém AphyOS (Apostrophy OS) založený na AOSP (Android Open Source Project) 15. Cena telefonu je 745 eur.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 28
    Které desktopové prostředí na Linuxu používáte?
     (11%)
     (7%)
     (2%)
     (17%)
     (31%)
     (4%)
     (6%)
     (2%)
     (15%)
     (25%)
    Celkem 2120 hlasů
     Komentářů: 30, poslední 3.4. 20:20
    Rozcestník

    Jak mi Unity udělalo radost

    13.3.2011 19:30 | Přečteno: 2332× | Linux

    Poslední dobou sleduji vývoj Gnome se smutkem. Jsem zvyklý na určitý způsob práce, na určité rozložení panelů. A to má všechno s novou verzí zmizet. Mám na výběr mezi Unity a Gnome Shell, který mi bohužel absolutně nesedl. Zkoušel jsem a nemohl si zvyknout. Necítil jsem se v tom prostředí dobře.

    Zkusil jsem tedy nainstalovat Ubuntu 11.04 abych se mrkl, jak je na tom Unity. Instalace do VMware proběhla velice rychle a bez problémů. Jen naběhlo Unity ve 2D i když mám v nastavení VMware zapnutu podporu 3D akcelerace. Nevadí, nic se neděje. Prostředí vypadalo podobně jak jsem zvyklý. Mohl jsem si přidávat ikony do panelu, různé applety atd. Jen mě děsně štvalo, že menu aktuálního okna bylo vždy nahoře na panelu.

    Zkusil jsem na to kliknout pravým tlačítkem ... . Ono to jde odstranit! Po odstranění z panelu se menu objeví zpět v okně! Ani nevíte jakou mi to udělalo radost. Možná to znáte, ale já o tom netušil. Takže staré dobré Gnome mi bude fungovat jako dříve. Udělalo mi to ohromnou radost.

    Snad to půjde odstranit i v 3D verzi.        

    Hodnocení: 100 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    tomboytom-deviant avatar 13.3.2011 19:34 tomboytom-deviant | skóre: 7 | blog: lojdovo | .com
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak mi Unity udělalo radost

    Součástí dobrého návrhu je i možnost volby. V Cannonicalu to ví.

    Vojtěch Trefný avatar 13.3.2011 19:35 Vojtěch Trefný | skóre: 24 | blog: Blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak mi Unity udělalo radost
    To, co se vám spustilo nebylo Unity, ale "klasické" Gnome s Gnome Panelem, na kterém akorát jsou jiné applety umístěné tak, aby to vypadalo podobně, jako v Unity.
    13.3.2011 19:37 PetrHL | skóre: 17 | blog: petr_h | Neratovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak mi Unity udělalo radost
    A sakra. Díky za info. Jen doufám, že toto půjde někde vynutit i když bude funkční 3D akcelerace.
    "Do, or do not. There is no 'try.'" -- Jedi Master Yoda | CQRLOG | CQRPROP | HamQTH | Domů
    Vojtěch Trefný avatar 13.3.2011 19:38 Vojtěch Trefný | skóre: 24 | blog: Blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak mi Unity udělalo radost
    Ještě dodatek: Unity potřebuje k běhu 3D akceleraci (kvůli Compizu), takže na strojích bez podpory 3D akcelerace se spustí právě klasické Gnome s panelem (jeho spuštění jde kromě toho vynutit i z GDM, schovává se pod položkou Ubuntu Classic Desktop).

    V Unity horní panel nejde prakticky nijak nastavovat.
    13.3.2011 19:39 PetrHL | skóre: 17 | blog: petr_h | Neratovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak mi Unity udělalo radost
    Tak to mi tu radost zase zkazilo :-(. Nevíte jestli to tak bude až vyjde Gnome3?
    "Do, or do not. There is no 'try.'" -- Jedi Master Yoda | CQRLOG | CQRPROP | HamQTH | Domů
    Vojtěch Trefný avatar 13.3.2011 19:45 Vojtěch Trefný | skóre: 24 | blog: Blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak mi Unity udělalo radost
    Unity bude pořád primární, ono "klasické" Gnome s panelem (jak to nazývat kratším způsobem?) je tam jen jako "záloha" pro případ, že není 3D akcelerace. Už teď je ve vývoji Unity 2D, které bude funkčně a vzhledově skoro totožné s Unity (3D), ale nebude potřebovat akceleraci. Unity 2D by mělo být jako výchozí "záloha" už v Ubuntu 11.10 (říjen 2011).

    Klasické Gnome bude podporované nejspíš tak dlouho, jak dlouho bude ze strany Gnome podporován a vyvíjen gnome-panel (ale to je jen můj osobní odhad).
    13.3.2011 19:48 PetrHL | skóre: 17 | blog: petr_h | Neratovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak mi Unity udělalo radost
    Tak a mám po náladě :-(.
    "Do, or do not. There is no 'try.'" -- Jedi Master Yoda | CQRLOG | CQRPROP | HamQTH | Domů
    Vojtěch Trefný avatar 13.3.2011 19:50 Vojtěch Trefný | skóre: 24 | blog: Blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak mi Unity udělalo radost
    A já proč mi všude říkají "posel špatných zpráv". :-)
    13.3.2011 19:54 PetrHL | skóre: 17 | blog: petr_h | Neratovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak mi Unity udělalo radost
    Do háje proč musí rozorat to co tak krásně funguje :-(. Je to krásně rychlé, vyhovuje mi to, zvykl jsem si a oni mi to zase úplně změní.
    "Do, or do not. There is no 'try.'" -- Jedi Master Yoda | CQRLOG | CQRPROP | HamQTH | Domů
    Vojtěch Trefný avatar 13.3.2011 19:58 Vojtěch Trefný | skóre: 24 | blog: Blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak mi Unity udělalo radost
    Vývojáři Gnome jednou (a nebude to tak za dlouho) gnome-panel a věci "kolem starého Gnome" zahodí a přestanou je dále vyvíjet. Canonical (a Ubuntu) pak měl na výběr -- přejít na Gnome 3 (s Gnome Shellem, což je taky pěkná bomba a změna možná ještě radikálnější), zůstat u Gnome 2 (ha, tak se tomu krátce říká) a udržovat jej sami nebo udělat něco vlastního -- a to něco je Unity, které už koneckonců předtím vyvíjeli pro netbooky...

    Mně osobně by se taky víc líbilo, kdyby vše zůstalo při starém (já jsem taková menší konzerva), ale po několika měsících s Unity musím říct, že to zas tak děsné není a půjde to. Nebude to lehké, ale půjde to.
    13.3.2011 20:02 PetrHL | skóre: 17 | blog: petr_h | Neratovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak mi Unity udělalo radost
    No mě docela vadí to, že nainstaluji-li si teď verzi 11.04 budu mít při připojení přes NX jiný vzhled než když se přihlásím doma na PC. Furt tu básním o XFCE, ale bohužel to není tak ideální. Ještě mi tam dost věcí chybí a hlavně to není Gnome 2 :-(. Jsem moc veliká konzerva. Možná rovnou železná bečka.
    "Do, or do not. There is no 'try.'" -- Jedi Master Yoda | CQRLOG | CQRPROP | HamQTH | Domů
    Vojtěch Trefný avatar 13.3.2011 20:05 Vojtěch Trefný | skóre: 24 | blog: Blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak mi Unity udělalo radost
    Tak pořád to Gnome 2 jde "pustit" a úplně jednoduše a já myslím, že to jako možnost minimálně ještě tak rok (spíš déle) vydrží...
    13.3.2011 20:20 lukove
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak mi Unity udělalo radost
    to je presne o tom co sme my kdeckari prezivali s prichodom kde4 a vy gnomaci ste nas nevedeli pochopit ze preco nariekame za starym dobruckym kde3.. vlna inovacii pokracuje..
    Vojtěch Trefný avatar 13.3.2011 20:31 Vojtěch Trefný | skóre: 24 | blog: Blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak mi Unity udělalo radost
    Já jako gnomák jsem to náhodou chápal. U Gnome je to horší v jednom -- měli tu jasný příklad, co se může stát a stejně se do té revoluce pustili také...
    13.3.2011 21:03 PetrHL | skóre: 17 | blog: petr_h | Neratovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak mi Unity udělalo radost
    Přesně tak. Taky jsem si myslel, že se poučí a budou ostrovem na rozbouřeném moři. Ale prd.

    Včera jsem si nainstaloval do VMware openSUSE 11.4 a zkoušel KDE. Vypadlo to moc pěkně. Jen kdybych nebyl taková železná bečka. Ale kdo ví?
    "Do, or do not. There is no 'try.'" -- Jedi Master Yoda | CQRLOG | CQRPROP | HamQTH | Domů
    14.3.2011 01:51 Ondra
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak mi Unity udělalo radost
    Vývojáři Gnome... gnome-panel... zahodí a přestanou je dále vyvíjet.
    to neni pravda. pokud vim, tak se s gnome-panelem v dohledne dobe pocita - a to jako s fallbackem pri nepritomne GPU akceleraci; rozhodne se neprestava udrzovat.
    Vojtěch Trefný avatar 14.3.2011 07:38 Vojtěch Trefný | skóre: 24 | blog: Blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak mi Unity udělalo radost
    Já to pochopil tak, že si GP nějak upraví, aby vypadal a choval se podobně jako ten "panel" v Gnome Shell -- že také v podstatě nepůjde nastavit a podobně, takže ten "pravý gnome-panel" to taky nebude. Ale musím přiznat, že tohle tak moc nesleduji (stěží stačím sledovat všechny ty skopičiny kolem Unity).
    13.3.2011 22:08 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak mi Unity udělalo radost
    A já proč mi všude říkají "posel špatných zpráv". :-)
    Protoze jsi Trefny?
    13.3.2011 21:55 w4rr10r
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak mi Unity udělalo radost
    Stačí vykašlat se na čisté Ubuntu, Linux Mint bude ještě nějaký ten pátek udržovat klasický gnome-panel apod. Navíc vždycky je tu Xfce, které jde doplnit Compizem a neměl by být problém používat aplikace z GNOME. No a pořád je tu KDE Plasma Desktop, jistota.
    13.3.2011 22:06 PetrHL | skóre: 17 | blog: petr_h | Neratovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak mi Unity udělalo radost
    Jo, XFCE bych pouzivat mohl. Jen musim v novem xubuntu zjistit jak do panelu pridat menu Places a System. Dale pak jak rozsirit applet s vyuzitim cpu a spol. Je moc uzky. Jak dostat pod prave tlacitko funkce jako zmena rozliseni u obrazku, pripadne dalsi funkce. Aplikace z Gnome bych samozrejme pouzival.

    S tim Mintem je to jak? Ma stejne repo jako Ubuntu? Mam obavu z toho jak dlouho udrzovani panelu budou zvladat.
    "Do, or do not. There is no 'try.'" -- Jedi Master Yoda | CQRLOG | CQRPROP | HamQTH | Domů
    13.3.2011 23:33 w4rr10r
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak mi Unity udělalo radost
    Ten hlavní vývojář říkal, že minimálně jarní verze (založená na Nasraném Norkovi) bude bez Unity nebo Gnome's Hell.
    13.3.2011 20:05 Metalica.blockingFailed
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak mi Unity udělalo radost
    Jo, kluci z Ubuntu jsou šikovný :) Windows se můžou jít zahrabat, tam je problém změnit i font a barvu titulku okna (bez toho aby se změnil všude)!!! Go UBUNTU! Go UNITY! :-)
    13.3.2011 23:34 w4rr10r
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak mi Unity udělalo radost
    Tak zrovna tohle minimálně v XP šlo.
    Migi avatar 13.3.2011 20:47 Migi | skóre: 59 | blog: Mig_Alley
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak mi Unity udělalo radost
    ve starem VirtualBoxu i se zapnutym 3D mi take nabehlo klasicke gnome, nicmeně s Virtualboxem 4 vám Unity najede, tak můžete zkusit jestli mate zajem.
    14.3.2011 19:13 pedro
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak mi Unity udělalo radost
    Vy jste urcite uzivatel Ubuntu, ze jo ;-)

    Nevim jestli jsem jediny, kdo si toho vsimnul, ale s postupem casu a neodvratitelnym nastupem Unity se nejak podezrele mnozi reakce "je to vlastne dobre" a odeznivaji ty puvodni "chceme stare Gnome" nebo gnome-shell. Canonical zacina mit pekne silnou pozici vuci uzivateli, na Linux s milionem distribuci naprosto nevidane.

    Jinak Vas nechci zklamat, ale to co tam mate je opravdu stare Gnome, to tam nakonec nebude...
    14.3.2011 19:20 PetrHL | skóre: 17 | blog: petr_h | Neratovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak mi Unity udělalo radost
    Ano, jsem uživatel Ubuntu. Četl jste co jsem napsal? Mně se právě líbí to staré Gnome, Unity mě potěšilo právě tím, jak lze odstranit. Nebo jsem si to alespoň myslel. Jak se podle diskuze ukázalo, nejde to a to co je tam teď je jen napodobenina. Takže teď přemýšlím na co přejít. Podmínkou je, že si to chci nastavit tak, aby se to chovalo jako to staré dobré Gnome. Zatím se mi to daří s Xubuntu. Díky Bohu za VMware player :-).
    "Do, or do not. There is no 'try.'" -- Jedi Master Yoda | CQRLOG | CQRPROP | HamQTH | Domů
    Vojtěch Trefný avatar 14.3.2011 20:08 Vojtěch Trefný | skóre: 24 | blog: Blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak mi Unity udělalo radost
    Jak se podle diskuze ukázalo, nejde to a to co je tam teď je jen napodobenina.
    Tak to jsme se ale nepochopili. To co máš teď je klasické gnome, akorát panel je nastavený tak, aby vypadal jako v Unity, ale pořád jde nastavit tak, aby vypadal jako "normálně" (jako dřív).
    14.3.2011 20:12 PetrHL | skóre: 17 | blog: petr_h | Neratovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak mi Unity udělalo radost
    Ano, přesně tak. To chci. Aby to vypadalo jako dříve. Zatím to jde. To je ten problém. Až bude Unity 2D, už to nepůjde. Pochopili jsme se správně jen já to teď blbě napsal.
    "Do, or do not. There is no 'try.'" -- Jedi Master Yoda | CQRLOG | CQRPROP | HamQTH | Domů
    Vojtěch Trefný avatar 14.3.2011 20:22 Vojtěch Trefný | skóre: 24 | blog: Blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak mi Unity udělalo radost
    Až přijde Unity 2D, tak ještě nevím, co přesně bude. Je to jen další "prostředí" jako třeba Xfce, pořád je možné, že v základní instalaci bude i Gnome 2 a půjde z GDM spustit. Každopádně ale bude velmi pravděpodobně ve zdrojích. Osobně bych si tipnul, že minimálně do další LTSky (12.04) bude možné přepnout na Gnome 2 přímo z GDM jako to je možné teď u vývojových verzí Natty.
    14.3.2011 21:16 PetrHL | skóre: 17 | blog: petr_h | Neratovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak mi Unity udělalo radost
    Já jedu primárně na 10.04 LTS. Kvůli vývoji programu zkouším jak se bude chovat v novějších verzích a u toho zkoumám co budu dělat až podpora 10.04 skončí nebo se stane zastaralou. Je možné, že se za ta následující léta něco u mne změní a nakonec se mi Unity zalíbí, ale zatím tomu nic nenasvědčuje.
    "Do, or do not. There is no 'try.'" -- Jedi Master Yoda | CQRLOG | CQRPROP | HamQTH | Domů
    14.3.2011 20:36 ajikdpoe | skóre: 23 | blog: dvh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak mi Unity udělalo radost
    Příloha:
    > Ano, přesně tak. To chci. Aby to vypadalo jako dříve.

    Mrkni na prilohu, to co tam vidis je JWM prerobeny tak aby vyzeral a choval sa ako Gnome 2. Gnome 3 aj KDE 4 sa vybrali cestou "funguje to, podme to rozbit", ak s tym nesuhlasis ako ja, vezmi si lubovolny WM a prerob ho k obrazu svojmu.
    14.3.2011 21:32 PetrHL | skóre: 17 | blog: petr_h | Neratovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak mi Unity udělalo radost
    Příloha:
    Přesně o to se snažím. Přikládám screenshot XFCE. Už mi tam chybí jen resize obrázků přes pravé tlačítko jako bylo v nautilus-scrips. Jinak to už celkem jde.
    "Do, or do not. There is no 'try.'" -- Jedi Master Yoda | CQRLOG | CQRPROP | HamQTH | Domů
    14.3.2011 21:36 pedro
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak mi Unity udělalo radost
    Ale to vite, ze jsem to cetl, Petre, dokonce jsem si vsiml i toho Vaseho omylu. Jenom jsem reagoval na obecnejsi trend, ktery se mi zdal (byt v tom omylu) prosvitat i do toho Vaseho blogu.

    Jednoduse Ubuntu si zrejme vybudovalo jiz tak loajalni uzivatele, ze nejspis velka cast z nich prijme Unity, ac se jim treba puvodne ten koncept nelibil. A ten zbytek asi bude po nejakou omezenou dobu koketovat s nejakym derivatem Ubuntu, aby se nakonec k Ubuntu vratili.

    Vesteni z kristalove koule? Samozrejme, je to nazor, ale myslim, ze se tady trefim.
    14.3.2011 21:49 PetrHL | skóre: 17 | blog: petr_h | Neratovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak mi Unity udělalo radost
    Ano, možná máte pravdu. Zvykl jsem si na tlačítka na levé straně, možná si zvyknu i na Unity. Jen se budu asi více bránit než v případě těch tlačítek. Nakonec se mi tak ta tlačítka i líbí :-). V každém případě není problém to vrátit zpět.

    Bohužel v případě Unity/Gnome shell nebude žádná možnost zpět. Kdybych musel, asi bych si zvykl. Naštěstí snad muset nebudu. Upravím si XFCE a budu s tím fungovat. Unity budu ale zkoušet taky, hlavně kvůli vývoji mé app.

    Nemyslím si, že vybudování loajálních uživatelů je jen záležitost Ubuntu. S KDE4 to bylo/je stejné. Bude to stejné i s Gnome shell. Prostě někteří to nějak přežijí a na novinky si zvyknou dříve, někteří později, někdo vůbec. Uvidíme.
    "Do, or do not. There is no 'try.'" -- Jedi Master Yoda | CQRLOG | CQRPROP | HamQTH | Domů
    26.8.2011 17:30 Wrunx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak mi Unity (udělalo) radost
    žel, to je asi právě ono. Lidé obvykle nakonec rezignují, a pak si nepozorovaně zvyknou... Píše se srpen a ani po třech pokusech jsem se prostě s Unity nesmířil. Jsem už asi opravdu příliš staromódní, ale i tak díky za možnosti volby :-) O tom to je.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.