abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 22:33 | Nová verze

    Oficiálně byl vydán Android 16. Detaily na blogu a stránkách věnovaných vývojářům.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    dnes 14:33 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 14.3 svobodného unixového operačního systému FreeBSD. Podrobný přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 14:00 | Upozornění

    CSIRT.CZ upozorňuje, že na základě rozhodnutí federálního soudu ve Spojených státech budou veškeré konverzace uživatelů s ChatGPT uchovávány. Včetně těch smazaných.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 8
    dnes 13:44 | Pozvánky

    Ač semestr ve škole právě končí, bastlíři ze studentského klubu Silicon Hill neodpočívají a opět se jako každý měsíc hlásí s pravidelným bastlířským setkáním Virtuální Bastlírna, kde si můžete s ostatními techniky popovídat jako u piva o novinkách, o elektronice, softwaru, vědě, technice obecně, ale také o bizarních tématech, která se za poslední měsíc na internetu vyskytla.

    Z novinek za zmínku stojí Maker Faire, kde Pájeníčko předvedlo … více »
    bkralik | Komentářů: 0
    dnes 04:44 | Zajímavý software

    Na WWDC25 byl představen balíček Containerization a nástroj container pro spouštění linuxových kontejnerů na macOS. Jedná se o open source software pod licencí Apache 2.0 napsaný v programovacím jazyce Swift.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    dnes 02:00 | IT novinky

    Do 16. června do 19:00 běží na Steamu přehlídka nadcházejících her Festival Steam Next | červen 2025 doplněná demoverzemi, přenosy a dalšími aktivitami. Demoverze lze hrát zdarma.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 21:44 | IT novinky

    Apple na své vývojářské konferenci WWDC25 (Worldwide Developers Conference, keynote) představil řadu novinek: designový materiál Liquid Glass, iOS 26, iPadOS 26, macOS Tahoe 26, watchOS 26, visionOS 26, tvOS 26, nové funkce Apple Intelligence, …

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 20:44 | Komunita

    Organizátoři konference LinuxDays 2025, jež proběhne o víkendu 4. a 5. října 2025 v Praze na FIT ČVUT, spustili přihlašování přednášek (do 31. srpna) a sběr námětů na zlepšení.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 19:11 | Nová verze

    Po roce byla vydána nová stabilní verze 25.6.0 svobodného multiplatformního multimediálního přehrávače SMPlayer (Wikipedie).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 12:55 | IT novinky

    DNS4EU, tj. evropská infrastruktura služeb DNS založená na vysoce federovaném a distribuovaném ochranném ekosystému, byla spuštěna v testovacím režimu [𝕏]. Na výběr je 5 možností filtrování DNS.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 20
    Jaký je váš oblíbený skriptovací jazyk?
     (55%)
     (32%)
     (7%)
     (2%)
     (0%)
     (0%)
     (3%)
    Celkem 242 hlasů
     Komentářů: 16, poslední 8.6. 21:05
    Rozcestník


    Vložit další komentář
    18.5.2007 00:58 Ctirad Feřtr | skóre: 43 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MIDI polopatě
    A nejlepší na tom je, že pokud člověk dělá komplet všechno jenom v počítači, jak je v zápisu naznačeno, tak vůbec žádné MIDI nepotřebuje ani nepoužívá ;) Například jak Muse, tak Rosegarden obsahují i syntíky, dále je možné použít libovolnou jinou aplikaci, která zastřešuje sekvencer i syntík nebo sampler. Například LMMS, Beast, Aldrin, Wired či nějaký konvenční tracker.
    Fluttershy, yay! avatar 18.5.2007 09:42 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MIDI polopatě
    Přes MIDI přehrávám v klávesách. Ale jinak je to skutečně jedno. Dokonce jsem skládal v Audacity :-).
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    msk avatar 18.5.2007 09:51 msk | skóre: 27 | blog: msk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MIDI polopatě
    A najhorsie na tom je, ze to ani zdaleka nedosahuje kvalit softu pre windows/mac ( ked uz nechcem povedat, ze su to hracky pre deti ). Z vymenovaneho sa mi najpokrocilejsi zda Rosegarden, ktory ale trpi na nedostatok kvalitnych backendov, generujucich zvuk, takze je vyhodny skor spolu s HW midi masinami. Nadejne vyzera wired, ale po roku sledovania projektu, kazdomesacnych vopruz-buildov bez akehokolvek zvuku na vystupe a castych padov som to vzdal. Takisto nie kazdemu sa podari rozchodit rt kernel. Atd atd... Proste ked clovek chce spravit nejake amaterske ozvucenie - ok, pri vynalozeni enormneho usilia sa mu to podari ( ale co by clovek mohol cakat, ked je to zadarmo ). "Komplexny" system, ako je napr Reason, pod linuxom nie je a pochybujem, ze oss komunita niekedy podobnu nahradu napise, kedze zaujem o taky sw bude nevalny.
    Fluttershy, yay! avatar 18.5.2007 10:00 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MIDI polopatě
    Dovolím si mírně oponovat.

    V hudbě nejde ani tak moc o technické vybavení, které ostatně třeba před třiceti lety ani nebylo.

    Na nahrání mluvního cvičení, vyčištění zvuku kytary a přidání bicích ke skladbě linuxový software stačí.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    msk avatar 18.5.2007 10:11 msk | skóre: 27 | blog: msk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MIDI polopatě
    No iste, ale to uz neni tvorba hudby, to je prevazne recording/mastering ( okrem tych bicich, ale ani zvuky z hydrogenu nie su ziadna slava ). Tam samozrejme linux ako-tak stiha drzat tempo...
    18.5.2007 12:29 Ctirad Feřtr | skóre: 43 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MIDI polopatě
    V hudbě nejde ani tak moc o technické vybavení, které ostatně třeba před třiceti lety ani nebylo.
    Před třiceti? Mnoho věcí, které jsou dnes (v linuxu) samozřejmost nešly dělat ani před pěti nebo maximílně deseti lety. O to víc jsou srandovní rádobyzasvěcené komentáře lidí, kteří tvrdí, jak bez nějakého pluginu nejde vůbec žádná muzika dělat :-D

    Ostatně jako všude tady platí, že talentovaný člověk udělá skvělou muziku i na překližkovou španělku, kdežto diletantovi nepomůže ani nakradený software za milion.
    Na nahrání mluvního cvičení, vyčištění zvuku kytary a přidání bicích ke skladbě linuxový software stačí.
    Linuxový software je v mnohém ohledu (zejména DAW) naprostá špička. Ardour mnoho lidí preferuje nad Protools i Nuendem, přestože ve studiu mají obojí a samozřejmě korektně koupené. Stejně tak zynaddsubfx nebo hexter jsou jedny z nejpovedenějších softsyntů vůbec. Jamin se může směle měřit s (velmi drahými) masteringovými nástroji.
    msk avatar 18.5.2007 12:38 msk | skóre: 27 | blog: msk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MIDI polopatě
    Ano, zynadd generuje perfektne zvuky, ale aka je jeho integrovatelnost do studia? Nulova. Podporuje dssi? Podporuje vsti? Nie. Je to standalone bastl, ktory ma pervektny zvukovy engine, ale katastrofalny user engine a nulovu interoperabilitu. A takto je to ( bohuzial ) s vacsinou linuxoveho softu z tejto oblasti ( cest vynimkam ).
    18.5.2007 13:21 Ctirad Feřtr | skóre: 43 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MIDI polopatě
    Cpát všechno do pluginů je móda z windows, protože samostatné aplikace jsou tam dělané jako uzavřený systém, nejdou kloudně synchronizovat, předávat mezi nimi data a je tam člověk omezený jedním desktopem.

    Navíc ty jejich šílený grafický kreace, kde každý plugin plácá na obrazovku nějakou hejbací bitmapu, která má svůj specifický způsob ovládání. Přijde mi, že na některých pluginech pracovalo víc grafiků než DSP kodérů. Podle toho taky vypadají HW nároky. Zlatá LADSPA s jednotným ovládáním nezávislým na GUI.

    Mimochodem, zyn existuje i v DSSI verzi a tuším Muse ho má i jako svůj interní syntík.
    msk avatar 20.5.2007 12:03 msk | skóre: 27 | blog: msk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MIDI polopatě
    O to víc jsou srandovní rádobyzasvěcené komentáře lidí, kteří tvrdí, jak bez nějakého pluginu nejde vůbec žádná muzika dělat

    Btw to samozrejme netvrdim, sam mam radsej veci v style all-in-one ( aka Reason ), ale tymi pluginmi som chcel povedat, ze v linuxe neexistuje software na produkciu muziky, ktory by mal aspon ako-tak dostatocne mnozstvo zvuk-generujucich masin. Ci uz vo forme all-in-one, alebo vo forme standalone pluginu. A este raz opakujem - veci ako zynn, hexter a dalsie sice zvuk generuju, zynn dokonca perfektny, ale co mi je to platne, ked na poskladanie tejto mozaiky do funkcneho celku spotrebuje clovek 2x tolko casu nez na samotnu tvorbu... A open-save takeho projektu je nocna mora.
    20.5.2007 13:06 Ctirad Feřtr | skóre: 43 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MIDI polopatě
    Btw to samozrejme netvrdim, sam mam radsej veci v style all-in-one ( aka Reason ),
    Dobře, tak když už se máme bavit o profesionálním nasazení, tak se schválně zeptej njakého skutečného profíka proč nepoužívá reason. Nejspíš ti odpoví, že je to hračka.
    ale tymi pluginmi som chcel povedat, ze v linuxe neexistuje software na produkciu muziky, ktory by mal aspon ako-tak dostatocne mnozstvo zvuk-generujucich masin. Ci uz vo forme all-in-one, alebo vo forme standalone pluginu.
    Nejdřív bychom si měli definovat pojem "produkce muziky". To je hodně široký pojem podobně jako třeba jako "práce s textem", což může znamenat cokoliv od programátorského editoru, přes kancelářský balík až po DTP.

    Generování zvuků je pouze jedna z činností, která spadá do škatulky tvorba nebo produkce muziky. A i tady bych řekl, že linux pokrývá většinu možností, od obligátních soundfontů, přes samply akai a gigasmapler, virtuální FM sytézu, aditivní/substraktivní syntézu, pure data, loopy atd.. Koneckonců dají se použít i VST/VSTi pluginy a v krajní nouzi i něco pod wine (dokonce už i s podporou ASIO).

    Ale popravdě pro proloprofi a profi činnost tyhle věci použiješ jenom okrajově, pokud vůbec, a hlavní nástroj bude nějaký externí syntík, který většinu pluginů pro jakoukoliv platformu strčí do kapsy. A to se pořád bavíme o elektronické hudbě, která není zdaleka jediná existující.
    A este raz opakujem - veci ako zynn, hexter a dalsie sice zvuk generuju, zynn dokonca perfektny, ale co mi je to platne, ked na poskladanie tejto mozaiky do funkcneho celku spotrebuje clovek 2x tolko casu nez na samotnu tvorbu... A open-save takeho projektu je nocna mora.
    A o lash už jsi slyšel? Mimo to, celou argumentaci o "špatnoti linuxu" stavíš pouze kolem zynu, který je dost specifický a výjimečný. A opakuji ještě jednou, zyn existuje i jako DSSI plugin a zanedlouho nejspíš i jako LV2.
    18.5.2007 09:47 filo | skóre: 22 | blog: FiloBlog | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MIDI polopatě
    Díky za tip, budu to v dohledné době potřebovat.
    PS: Hudba se nevytváří, ale skládá ;-)
    Fluttershy, yay! avatar 18.5.2007 09:56 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MIDI polopatě
    Techno se vytváří, ale moc toho s hudbou nemá společného.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    18.5.2007 17:14 AltOS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MIDI polopatě
    Hmm, by me zajimalo co si pod pojmem "Techno" vlastne predstavujes...

    Klubove techno? Hardtekk (aka Freetekno)? House? Breakbeat? Downtempo? Minimal? Electro?

    Nebo je hudba jen to, kde mas max. 4 instrumenty a jecici opici na mikrofonu?

    Vidis, taky jsem schopny absolutistickych tvrzeni.

    To jen pro korektnost... neber to nijak zle.
    otula avatar 18.5.2007 18:49 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MIDI polopatě
    Asi budu hnusnej, když napíšu, že raději tu ječící opici a 4 hudební nástroje (i když Anouk se mi nejvíc líbí pouze s jednou kytarou :-) ), než cokolov z tvého technoseznamu;-)
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    18.5.2007 18:57 AltOS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MIDI polopatě
    Proti gustu zaden disputat, ale me jde spise o korektni pristup k tvorbe/skladani. Vzdy to totiz vyzaduje inspiraci/fantazii a spousty prace.

    Pokud to tedy nekdo nedela podle sablony pro diskoteky, nebo radio Impuls...
    18.5.2007 22:45 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MIDI polopatě
    Klubove techno? Hardtekk (aka Freetekno)? House? Breakbeat? Downtempo? Minimal? Electro?
    Prostě duc-duc... Je možné to vůbec nějak rozlišovat? ;-)
    19.5.2007 14:56 AltOS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MIDI polopatě
    A jeje, dalsi...

    Tadadaam-tadadaam-tata daaaam... Da se vubec orientovat v hardrocku nebo metalu?

    Zjevne nemas paru o tech stylech, co jsem vypsal, ale to jsou presne ta jednostranna tvrzeni, proti kterym brojim. :D

    Odkdy jsou trebas breakz, nebo downtempo "duc-duc"? ;)
    20.5.2007 17:40 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MIDI polopatě
    Je možné to vůbec nějak rozlišovat? ;-)
    Pro nezasvěceného asi stejně, jako Linux a BSD systémy :-)
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    Fluttershy, yay! avatar 20.5.2007 21:29 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MIDI polopatě
    Když jsem před technařem pustil Kashmir od Led Zeppelinu, spolehlivě jsem ho postavil na zadek. Opačně to neplatí.

    Ti, co hrajou na ty 4 instrumenty a ječí, to umí. Navíc u toho je i jakási melodie (dokonce i u Iron Maiden). Techno (brácha dělal "dýdžeja", takže to vím) se skládá stylem: poškrábu Hurvínka a Kryla, přidám "duc-duc-tuc", párkrát do zařvu megafonem a jede se. Ovšem jsou i výjimky (jinak ale techno hodnotím o něco lépe než hiphop, to je totální anarchie, co se estetična týče, o rapu = nadávání nemluvě).
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    Fluttershy, yay! avatar 20.5.2007 21:36 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MIDI polopatě
    "Posadil", samozřejmě. A "zařvu do toho".
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    20.5.2007 22:16 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MIDI polopatě
    (brácha dělal "dýdžeja", takže to vím)
    Stejně jako všechny rockové kapely nedosahují kvalit Zeppelinů, nebo Pink Floyd, tak každý brácha, co dělal "dýdžeja", není automaticky druhý Laurent Garnier, nebo Darren Emerson. Ale to je naprosto normální věc ;-)
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    Fluttershy, yay! avatar 20.5.2007 23:40 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MIDI polopatě
    Já se nehádám, ale každý hudební žánr má jakýsi základ. Kamarád na výletě valil Prodigy a to se dalo poslouchat, teda dokud to nevalil po stočtyřicáté. Ostatně k tomu hardrocku a metalu -- když někomu neznalému pustím Led Zeppelin a AC/DC, pozná to od sebe, což u techna a podobných neplatí. Zpět k tématu! Obyčejné techno je "tuc-tuc" furt dokolečka. Obyčejný rock, pokud není hrán falešně, má alespoň slušnou melodii a zní živě (narozdíl od elektronické hudby).
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    21.5.2007 02:10 AltOS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MIDI polopatě
    Kdepak. Ono to proste neni tak jednoznacne. Techno (klasicke) se sice na prvni poslech opakuje, ale tam jde o jiny pristup k poslechu. Nelze ocekavat kazdou chvili zavratnou zmenu, nybrz je treba celou skladbu vnimat jako celek, ktery jeste ke vsemu zapada do nezridka nekolikahodinoveho setu. Takze kazda skladba musi plnit nejakou ulohu - nabudit energii, sklidnit dav, uderit jak Mike Tyson pri nejvetsi euforii, atd. A pozornejsi posluchac si vsimne take, ze vlastne kazda ta skladba ma tyto prvky i primo v sobe (tojest jaksi dycha). Ano, melodii je tam zanedbatelne.

    Tim, ze pises o Prodigy, je jasne, ze nemas paru co techno je a vlastne se asi snazis psat o kompletni elektronicke scene. Nojo, jenze jak by jsi mohl slyset kvalitni elektronickou hudbu, kdyz ceska radia maji jednu z nejhorsich hudebnich urovni co jsem kdy zazil (ver mi, zil jsem dlouhodobe ve ctyrech zemich).

    No a co se tveho brachy tyce, tak z toho co popisujes, tak asi hral (nedejboze tvoril) nejake silene Hard Dance, ci podobne bludy... Neurazim tveho brachu, ale pouze rikam, ze ti vnutil hodne zkresleny pohled na vec.
    21.5.2007 02:25 AltOS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MIDI polopatě
    pardon... zkreslujici pohled na vec.
    otula avatar 21.5.2007 07:28 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MIDI polopatě
    Píšeš, že se musí vnímat v průběhu nezridka nekolikahodinoveho setu. To vysvětluje, proč tuto „hudbu“ já nemohu nikdy pochopit. Po hodině mi totiž začne být nevolno, po dvou hodinách se mi motá hlava a chce se mi zvracet. Tohle nemá nic společného s tím, že se mi nelíbí. To je čistá realita, bez otázek vkusu, či nevkusu. Má nejdražší je totiž také na tento hudební směr ujetá (strašně se jí nelíbí to, co poslouchám já), a jednou se jí povedlo přemluvit mne k tomu, abychom si zašli na diskotéku. Bavil jsem se docela dobře (teda pokud se tomu křičení na sebe dá říkat bavení), ale po hodině a půl už jsem ji žádal, abychom odešli, no a po dvou hodinách mne vedla ven, protože jsem se málem složil. A takhle mé tělo reaguje pokaždé, když jsem z nějakého důvodu nucen být v takovém prostředí. Tohle se mi nestává u ničeho jiného (ani u dechovky, kterou nesnáším - prosím, nezaměňovat s cimbálkou)
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    msk avatar 21.5.2007 10:34 msk | skóre: 27 | blog: msk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MIDI polopatě
    No vidis, kazdy sme proste iny. Ty absolutne nerozlisujes elektronicku hudbu a z techna ti je zle, mne sa zduria rodidla vzdy, ked omylom naladim radio Beat alebo podobnu gitarovu sracku. Na druhu stranu ale musim povedat, ze chutovky roznych "metalovych" kapiel ( to zase nerozlisujem ja, rock, pigbeat, metal, hardrock - jedna groupa ... ) si obcas rad vypocujem.
    otula avatar 21.5.2007 11:18 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MIDI polopatě
    jj, samozřejmě. Kdybychom nebyli každý jiný, nikdy by nevzniklo tolik v celé kultuře tolik různých žánrů :)
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    23.5.2007 01:25 AltOS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MIDI polopatě
    Jeste doplnek - jak uz ti bylo psano (nejen ode mne), tak se nenechavej unaset myslenkou, ze tvuj bracha te zrovna seznamil s eletronickou hudbou.

    Zrovna trebas Led Zeppelin si docela vazim, takze me neber jako nejakeho electro-extremistu... (taky Nirvanu jsem nejakou dobu poslouchal, ale to uz je asi 14 let zpet).

    Jenze, tohle tvoje tvrzeni, ze jsi "nekoho posadil na zadek" mi prijde vice nez usmevne...

    Ja jsem totiz za tech 15 let sve "electro-kariery" posadil zas tolik "rockeru/metlaku" na zadek, ze jsem je pak po roce, po dvou od "posazeni na zadek" potkaval na techno parties (Slunicko - byvaly Destsky Dum Slunicko v Praze [pozdeji klub X], Planet Alfa, atd), na house parties (Roxy, Radost), v lounges (kluby nema smysl jmenovat, ale podobna turne typu - Budha Bar, Brazilectro Sessions, popr. alb. vybery Hi-Fi Lounge, Acid Lounge), ci v nyni velice modernim DnB. Takze vlastne ja mam se svoji hudbou co delat jiz nejaky ten dobry kus zivota.

    Kvalitnich kytarovek si sice vazim, ale neposloucham (samo, az na Kryla, Nohavicu, ci Vysotskeho).

    Jen by me zcela otevrene zajimalo - jak jsi ke sve zalibe k teto muzice prisel? Starsi bracha? Otec? Kamos(i)? Jen se ptam, pac, ja jsem divna povaha a vse si cely zivot zjistuji a zamilovavam sam...
    Fluttershy, yay! avatar 23.5.2007 09:41 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MIDI polopatě
    Nad kolébkou mi hrál Led Zeppelin (to jako fakt), takže za to může tak trochu taťka. Ostatní jsem objevil náhodou, většinou. Před pěti lety jsem ještě poslouchal popík, ale pak jsem potkal rádio Hey. Hmmm?
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    23.5.2007 16:05 AltOS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MIDI polopatě
    Jo, tak to je fajn. Ja jsem prece neprudil.

    Jen se snazim rict, ze neni treba mit disrespekt k necemu jako celku, kdyz znas jen malinko a pritom prave to nejhorsi z toho "oboru".

    Peace, mate!
    23.5.2007 16:06 AltOS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MIDI polopatě
    Sakra, kde jsou moje manyry... Dekuji za strucny, ale hezky navod! :)
    18.5.2007 11:44 Ondrej 'SanTiago' Zajicek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MIDI polopatě
    Jeste pridam sve poznamky k MIDI
    (mozna budou nekomu uzitecne):

    nahrani vzorku do SB:
    asfxload FILE.sf2

    prehravani midu:
    aplaymidi FILE.mid --port 73:1

    virtual keyboard:
    vkeybd --addr 73:1

    pusteni timidity na druhou ALSA zvukovku:
    timidity -Os -o hw:1 -EFchorus=0 -EFreverb=0 -iA

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.