abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 12:44 | Nová verze

    Byla vydána nová stabilní verze 6.7 webového prohlížeče Vivaldi (Wikipedie). Postavena je na Chromiu 124. Přehled novinek i s náhledy v příspěvku na blogu. Vypíchnout lze Spořič paměti (Memory Saver) automaticky hibernující karty, které nebyly nějakou dobu používány nebo vylepšené Odběry (Feed Reader).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:55 | Nová verze

    OpenJS Foundation, oficiální projekt konsorcia Linux Foundation, oznámila vydání verze 22 otevřeného multiplatformního prostředí pro vývoj a běh síťových aplikací napsaných v JavaScriptu Node.js (Wikipedie). V říjnu se verze 22 stane novou aktivní LTS verzí. Podpora je plánována do dubna 2027.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:22 | Nová verze

    Byla vydána verze 8.2 open source virtualizační platformy Proxmox VE (Proxmox Virtual Environment, Wikipedie) založené na Debianu. Přehled novinek v poznámkách k vydání a v informačním videu. Zdůrazněn je průvodce migrací hostů z VMware ESXi do Proxmoxu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:11 | Nová verze

    R (Wikipedie), programovací jazyk a prostředí určené pro statistickou analýzu dat a jejich grafické zobrazení, bylo vydáno ve verzi 4.4.0. Její kódové jméno je Puppy Cup.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 22:44 | IT novinky

    IBM kupuje společnost HashiCorp (Terraform, Packer, Vault, Boundary, Consul, Nomad, Waypoint, Vagrant, …) za 6,4 miliardy dolarů, tj. 35 dolarů za akcii.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    včera 15:55 | Nová verze

    Byl vydán TrueNAS SCALE 24.04 “Dragonfish”. Přehled novinek této open source storage platformy postavené na Debianu v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:44 | IT novinky

    Oznámeny byly nové Raspberry Pi Compute Module 4S. Vedle původní 1 GB varianty jsou nově k dispozici také varianty s 2 GB, 4 GB a 8 GB paměti. Compute Modules 4S mají na rozdíl od Compute Module 4 tvar a velikost Compute Module 3+ a předchozích. Lze tak provést snadný upgrade.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:44 | Nová verze

    Po roce vývoje od vydání verze 1.24.0 byla vydána nová stabilní verze 1.26.0 webového serveru a reverzní proxy nginx (Wikipedie). Nová verze přináší řadu novinek. Podrobný přehled v souboru CHANGES-1.26.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:33 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 6.2 živé linuxové distribuce Tails (The Amnesic Incognito Live System), jež klade důraz na ochranu soukromí uživatelů a anonymitu. Přehled změn v příslušném seznamu. Tor Browser byl povýšen na verzi 13.0.14.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 30.0.0 frameworku pro vývoj multiplatformních desktopových aplikací pomocí JavaScriptu, HTML a CSS Electron (Wikipedie, GitHub). Chromium bylo aktualizováno na verzi 124.0.6367.49, V8 na verzi 12.4 a Node.js na verzi 20.11.1. Electron byl původně vyvíjen pro editor Atom pod názvem Atom Shell. Dnes je na Electronu postavena celá řada dalších aplikací.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    KDE Plasma 6
     (72%)
     (9%)
     (2%)
     (17%)
    Celkem 744 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    17.5.2008 15:01 Scarabeus IV | skóre: 20 | blog: blogisek_o_gentoo | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zelené svinstvo
    Kdyz jsem videl ten nadpis tak prvni co me napadlo ze si se zranil a nadavas na Novikov :D
    pdp7 avatar 17.5.2008 15:05 pdp7 | skóre: 33 | blog: Mravenec_v_LCD_monitoru | Zákupy u České lípy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zelené svinstvo
    Tak ten strom fikni ne? :-)
    kozzi avatar 17.5.2008 15:17 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zelené svinstvo
    JJ, mě napadlo mám dokonce i papíry na to, že mohu pracovat s motorovou pilou. No a táta je podnikatel vlastní pilu, takže dřevo navíc by bodlo :-D
    Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
    belisarivs avatar 17.5.2008 16:19 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zelené svinstvo
    Akorat ze od urcite velikosti bys to musel nejak ohlasit na urade a doufat v povoleni. Nepamatuju si to presne, ale je to nejak od obvodu kmene 80cm ve vysce 1 metr. Nebo tak nejak.
    IRC is just multiplayer notepad.
    kozzi avatar 17.5.2008 16:31 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zelené svinstvo
    Jo to vím, kolem naší cest rostly topoly, a pokazde kdyz opadavaly tak vsechno listi zahalylo celou nasi zahradu i bazen, krom toho ty topoly stinily zahrade od slunce. Takze se muselo zajit na urad ziskat povoleni a bylo. No muselo se to uhrat na to ze z tech topolu padaji haluze a ohrozuji zivoty :-D
    Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
    17.5.2008 17:10 Franta Gajdůšek | skóre: 15 | blog: co_me_prave_napadne
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zelené svinstvo
    jestli je to strom ke kteremu se da bez problemu dostat(neni u nekoho na zahrade), staci strom vhodne "upravit"(odriznout par vetvi), nebyl by to prvni ani posledni z tohoto duvodu upraveny strom.
    17.5.2008 15:22 Scarabeus IV | skóre: 20 | blog: blogisek_o_gentoo | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zelené svinstvo
    Hmm zajimavy navazani na moje vlakno ale budiz :D
    Na praci s motorovkou sou potreba papiry? To mi nikdo nerek... Budu si neco muset zjistit neb jiz nekolik let porusuji ocividne zakon :D
    Jestli budes neco kacet tak si dej bacha aby to rostlinstvo nebylo chraneny. Nebo jim slib ze to riznes a zasadis misto toho novej, to vetsinou pomaha.
    kozzi avatar 17.5.2008 15:30 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zelené svinstvo
    No s těma papírama je to složitější. Pokud to používáš jen u sebe třeba na zahradě, tak možná nepotřebuješ paíry, ale já motorovou pilo pracoval v Národním Parku Šumava a tam jsem osvědčení o způsobilosti (teda možná se mýlím a jmenuje se to jinak, já ty papíry ani nevidel) musel mít.
    Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
    frEon avatar 17.5.2008 22:47 frEon | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zelené svinstvo
    Na praci s motorovkou sou potreba papiry?
    no jestli si hrajes dooma, tak budes potrebovat zbrojni pas :-)
    Talking about music is like dancing to architecture.
    17.5.2008 15:23 Hovadko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zelené svinstvo
    No vidíš. Alespoň jsi zjistil příčinu. Já mám CDMA a poslední asi tak 2 měsíce mi spojení minimálně 4x do hodiny spadne. Jediný kam jsem se dostal bylo v ppp logu NO CARRIER a tím to hasne.
    vogo avatar 17.5.2008 15:37 vogo | skóre: 34 | blog: "Skládat papír"
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zelené svinstvo
    no hezké… až na ty hrubky :)
    Nejsem paranoidní, ale to ještě neznamená, že po mě nejdou.
    kozzi avatar 17.5.2008 15:40 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zelené svinstvo
    Ale ne, jaký zase. A to jsem se tentokrát celekm snažil :-D
    Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
    vogo avatar 17.5.2008 15:43 vogo | skóre: 34 | blog: "Skládat papír"
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zelené svinstvo
    žebrýk :) ale to je spíš překlep a nabýhá :), to je snad všechno, nebo alespoň to mě praštilo do oka
    Nejsem paranoidní, ale to ještě neznamená, že po mě nejdou.
    kozzi avatar 17.5.2008 15:45 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zelené svinstvo
    Díky, to opravím
    Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
    =^..^= AmigaPower® avatar 17.5.2008 16:44 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zelené svinstvo
    žebrýk je žebřík v nářečí ;-)
    =^..^= AmigaPower® avatar 17.5.2008 16:47 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zelené svinstvo
    PS:
    když jsme večer zapíjel v hospě smutek
    ...sem myslel že neleješ? :-D
    kozzi avatar 17.5.2008 16:50 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zelené svinstvo
    Však ne, sám si psal, že se ti libí můj přístup a hlavně ta část, kde píši že přestat pít nechci ;-). Jinak to zapíjení bylo jen malé. A včera jsem si dal na díze taky jen 2 piva. Vlastně jsem včera měl 4 ale dobře jsem to rozložil, takže jsem opilej nebyl a o to mi šlo :-)
    Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
    =^..^= AmigaPower® avatar 17.5.2008 16:57 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zelené svinstvo
    jj, ty druhý dvě pivka byly po půlnoci, co? :-D Jinak tvůj přístup samozřejmě chválim, jen jsem se lek, protože když já "zapíjim žal" většinou mně někdo musí domu donést :-D :-D :-D

    PS: v případě, že by si s tim nepitim skončil, strom bych řešil podle textu Debustrolu: motorovou pilu, sekeru a dláto, dva panáky rumu a jdem na to... :-D
    kozzi avatar 17.5.2008 16:59 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zelené svinstvo
    Dobrá rada :-D
    Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
    Grunt avatar 17.5.2008 17:12 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zelené svinstvo
    Tak stromy(a zeleň vůbec) v souvislosti se zářením o frekvenci 2,4Ghz také výsostně nesnáším. Sežere to vše co může i nemůže. Nejlépe na ně s akuvrtačkou a nějakou kyselinou.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    17.5.2008 17:39 cenda | skóre: 24 | blog: dedalebedanebohurvajs | Planá nad Lužnicí
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zelené svinstvo
    Nejlíp je, když se spoj dělá v létě. Aspoň je hned vidět, že tam ten rychlobrzdič je. :-D
    Grunt avatar 17.5.2008 17:46 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zelené svinstvo
    Nejlíp je, když se spoj dělá v létě. Aspoň je hned vidět, že tam ten rychlobrzdič je.
    Jenže ty mrchy jsou tak zákeřné, že se vyvíjejí a rostou a když se udělá spoj jednou v létě, tak to nemusí znamenat, že další léto bude spoj stále stabilní. A to mluvím z vlastní zkušenosti. Když si vzpomenu kolik jsme vyzkoušeli antén a pozic aby jsme ten strom obechcali…nakonec jsme to vzdali a uvědomili si, že boj se stromy je vždy předem prohraný.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    17.5.2008 18:37 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zelené svinstvo
    Ty jsi asi pěkný blbeček. Místo toho aby si použil nějakou pořádnou technologii, tak budeš ničit zeleň. Pokud je tvoje, tak alespoň to, ale potom nechápu proč volit takovou idiotskou metoru.
    kozzi avatar 17.5.2008 18:42 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zelené svinstvo
    Jo jenže občas člověk nemá moc na výběr.
    Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
    Grunt avatar 17.5.2008 18:45 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zelené svinstvo
    Ty jsi asi pěkný blbeček.
    Když to říká Stopka, tak asi ano.
    Místo toho aby si použil nějakou pořádnou technologii,
    Jako například…
    tak budeš ničit zeleň.
    Já osobně jsem na stromku nezkřivil ani větvičku. A stejně je to jedno, protože jeden zabiješ a 10 dalších na jeho místě naroste.
    Pokud je tvoje
    Svou zeleň neničím, ale pěstuji.(Teda krom plevele)
    , tak alespoň to, ale potom nechápu proč volit takovou idiotskou metoru.
    No vidím, že ty znáš nějakou lepší, tak proč se s námi o ni nepodělíš?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    17.5.2008 18:52 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zelené svinstvo
    No vidím, že ty znáš nějakou lepší, tak proč se s námi o ni nepodělíš?
    Ano, normálně ten strom pokácet.
    Svou zeleň neničím, ale pěstuji.(Teda krom plevele)
    Tak to si frajer. Proč chceš teda sahat jiným na jejich stromy?
    Já osobně jsem na stromku nezkřivil ani větvičku. A stejně je to jedno, protože jeden zabiješ a 10 dalších na jeho místě naroste.
    Ehm...
    Jako například…
    Optika, metalické vedení, zvolení jiné trasy.
    Když to říká Stopka, tak asi ano.
    Trapný pokus.
    Grunt avatar 17.5.2008 19:48 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zelené svinstvo
    Ano, normálně ten strom pokácet.
    Na zelené stromy se povolení nevydávají.
    Tak to si frajer.
    Blbeček, frajer…na co budu tento večer nominován ještě?
    Proč chceš teda sahat jiným na jejich stromy?
    A znova:
    Já osobně jsem na stromku nezkřivil ani větvičku.
    A neznám blázna, který by k někomu přeskočil plot a šel mu trávit stromy. Ničit strom, který si někdo pěstuje…u nás to už zavání diabolkami nebo broky v půlkách. Ty stromy, které mám na mysli já spíše leží v zemi nikoho a nedělají nic jiného než jen že zavazejí.
    Ehm...
    Ehm, co?
    Optika, metalické vedení
    Nepřipadá v úvahu. Potřebuješ kopat a na to potřebuješ kdejaká povolení, souhlasy majitelů pozemků, partu Ukrajinců, klienta né moc daleko apod. A třeba přes takové pole to nejde vůbec. A optika není vůbec levná.
    zvolení jiné trasy.
    Zatím jsem měl při stavění tras jen jednou problém se stromem a ten jsem obcházel původně WDSkem ale jelikož to nevyhovovalo, tak jsem přesunul anténu o dům dál. Já mám svědomí čisté, ovšem kdybych měl pracovat v nějaké firmě a být postaven před vyřešení toho úkolu, tak bych neváhal.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    17.5.2008 20:03 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zelené svinstvo
    Čím se projevuje taková země nikoho? Takový pojem neznám. Můžeš mi ukázat nějaký pozemek, který NIKOMU nepatří?
    Grunt avatar 17.5.2008 20:17 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zelené svinstvo
    Čím se projevuje taková země nikoho? Takový pojem neznám. Můžeš mi ukázat nějaký pozemek, který NIKOMU nepatří
    Samozřejmě to bylo myšleno obrazně. Třeba v lese, pokud si postavíš chatu a potřebuješ shodit strom který ti zavazí, tak na něj potřebuješ povolení od lesáků. A dokud strom není suchý nemůžeš ho poslat k zemi. Stejně to platí i o různých stromech na polích, které nikdo nezasadil a nikdo nepěstuje.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    17.5.2008 20:32 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zelené svinstvo
    No a? Ale to pole někomu patří.
    Grunt avatar 17.5.2008 20:51 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zelené svinstvo
    No a? Ale to pole někomu patří.
    Pokud se bavíme o stromu, který leží na poli a který si někdo pěstuje pro užitek, tak platí to co jsem psal výše:
    A neznám blázna, který by k někomu přeskočil plot a šel mu trávit stromy. Ničit strom, který si někdo pěstuje…u nás to už zavání diabolkami nebo broky v půlkách.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    17.5.2008 21:02 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zelené svinstvo
    Jenže to je úplně jedno jestli ten strom chodí obden zalévat, nebo jestli tam roste jen tak. Není to tvůj strom, ani tvůj pozemek, tak mu do toho stromu nemáš co kafrat.
    Grunt avatar 17.5.2008 21:13 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zelené svinstvo
    Jenže to je úplně jedno jestli ten strom chodí obden zalévat, nebo jestli tam roste jen tak.
    No to jedno není. Pokud po něm "majitel" neprahne, ale mně zavazí? Není co řešit. A navíc ve většině případů se jedná o pozemky obce, apod.V takovýchto případech už není absolutně co řešit.
    Není to tvůj strom, ani tvůj pozemek, tak mu do toho stromu nemáš co kafrat.
    No pokud strom nevyužívá a nedovolí strom shodit schválně? To mu mám do toho sakra co kecat. Kdyby se jednalo o takový případ, tak bych se ani nepáral s nějakým trávením, ale přes noc bych tam naklusal s motorovkou a zahrál si na Copperfielda.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    17.5.2008 21:27 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zelené svinstvo
    Protože si člověk, který odmítá soukromé vlastnictví. JiK by tě asi nazval levicovým intelektuálem, ale já nejsem JiK, že... :)
    Grunt avatar 17.5.2008 21:57 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zelené svinstvo
    Protože si člověk, který odmítá soukromé vlastnictví.
    Cože? Proč bych proboha odmítal soukromé vlastnictví? Ať si vlastní kdo chce co chce, ale ať mi s tím nezavazí v mé Fresnelově zóně. A zvláště pokud tak činí jen aby mě nasral…pak dovlastnil.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    frEon avatar 17.5.2008 23:01 frEon | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zelené svinstvo
    kdybych mel pole, louku, a na ni strom a ty bys prisel, ze ti muj strom prekazi ve tve Fresnelove zone na mem poli, poslal bych te do ha*zlu taky. A ne proto ze bych te chtel nasrat. Kdyby ses toho stromu pak dotkl, se zlou by ses potazal, ver mi.
    Talking about music is like dancing to architecture.
    Grunt avatar 17.5.2008 23:51 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zelené svinstvo
    kdybych mel pole, louku, a na ni strom a ty bys prisel, ze ti muj strom prekazi ve tve Fresnelove zone na mem poli, poslal bych te do ha*zlu taky.
    I kdyby ten strom tam byl dříve než to byl tvůj pozemek, stál na okraji tvého pozemku, nijak by si se o něj nestaral a nic by si z něj neměl a jen by tam stál, protože tam stál když už jsi přišel?
    A ne proto ze bych te chtel nasrat.
    Tak potom mě opravdu žádné další racionální vysvětlení nenapadá.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Dent avatar 18.5.2008 11:20 Dent | skóre: 21 | blog: Standovo | České Budějovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zelené svinstvo
    Tak potom mě opravdu žádné další racionální vysvětlení nenapadá.
    Lidé mají různě postavené priority. Napadlo vás třeba, že někteří lidé si zdravé zeleně cení více než fungující wifi sítě?
    Grunt avatar 18.5.2008 12:59 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zelené svinstvo
    Lidé mají různě postavené priority. Napadlo vás třeba, že někteří lidé si zdravé zeleně cení více než fungující wifi sítě?
    Jo, jen do chvíle než jim ten internet nejede. Nech se ISP stará, vždyť je za to placen.(nehoráznýma prachama, dodávají ještě někteří) A vůbec představy některých lidí o tom internetě jsou opravdu zajímavé.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    18.5.2008 13:16 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zelené svinstvo
    Opravdu chceš někoho, kdo má svou síť postavenou na WiFi technologiích nazývat ISP? To mi připadá jako urážka opravdových poskytovatelů připojení k síti Internet.
    18.5.2008 13:18 Chocolate Bear | blog: Chocolate Bear
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zelené svinstvo
    Wifi snad ani původně pro venkovní použití nebylo určeno.
    THIS IS SPARTA!
    18.5.2008 13:39 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zelené svinstvo
    Mám ten pocit, že wifi bylo určeno k vytvoření sítě v kancelářských budovách bez nutnosti natahovat tam kabely...
    Quando omni flunkus moritati
    Grunt avatar 18.5.2008 13:36 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zelené svinstvo
    Opravdu chceš někoho, kdo má svou síť postavenou na WiFi technologiích nazývat ISP? To mi připadá jako urážka opravdových poskytovatelů připojení k síti Internet.
    Dobře, tak "ISP", ale situace zůstává.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Dent avatar 18.5.2008 14:01 Dent | skóre: 21 | blog: Standovo | České Budějovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zelené svinstvo
    Až majiteli stromu nepůjde internet právě kvůli tomu stromu, určitě si to nějak vyřeší.

    Pokud ale ten strom překáží vám (člověku, kterému ten strom nepatří), můžete se s ním domluvit na ořezání překážejících větví (výměnou třeba za poskytnutí připojení k internetu za zvýhodněnou cenu). Pokud na to nepřistoupí, tak se s tím holt budete muset smířit a najít si jinou cestu, kterou budete posílat data z bodu A do bodu B.

    Opravdu nechápu, co vám dává právo myslet si, že můžete rozšiřovat wifi síť a nebrat na nic ohled - tzv. jít přes mrtvoly.
    Grunt avatar 18.5.2008 14:13 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zelené svinstvo
    Až majiteli stromu nepůjde internet právě kvůli tomu stromu, určitě si to nějak vyřeší.
    A až nepojede nemajiteli stromu internet, tak to bude řešit telefonátem, stížností a přechodem ke konkurenci.
    Pokud ale ten strom překáží vám (člověku, kterému ten strom nepatří), můžete se s ním domluvit na ořezání překážejících větví (výměnou třeba za poskytnutí připojení k internetu za zvýhodněnou cenu). Pokud na to nepřistoupí, tak se s tím holt budete muset smířit a najít si jinou cestu, kterou budete posílat data z bodu A do bodu B.

    Opravdu nechápu, co vám dává právo myslet si, že můžete rozšiřovat wifi síť a nebrat na nic ohled - tzv. jít přes mrtvoly.
    A já snad rozšiřuji a přitom neberu na nic ohledy?(Teda já nerozšiřuji, ale alespoň hypoteticky):
    pokud by nebyla s "vlastníkem" toho stromu rozumná řeč a nedovolil by mi ho shodit jen aby mě sral
    To vy tady ze mně děláte "levicového intelektuála", aby bylo po kom házet kameny.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    18.5.2008 14:28 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zelené svinstvo
    Protože nejsi o nic lepší. To, že ti někdo nedovolí pokácet strom jenom proto, aby tě nasral, tě nijak neopravňuje k tomu, abys šel a ten strom pokácel.
    Quando omni flunkus moritati
    Grunt avatar 18.5.2008 14:34 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zelené svinstvo
    Protože nejsi o nic lepší. To, že ti někdo nedovolí pokácet strom jenom proto, aby tě nasral, tě nijak neopravňuje k tomu, abys šel a ten strom pokácel.
    Ba naopak, dle mého skromného názoru mě to opravňuje nejen k pokácení stromu, ale vypálení celé stráně a vybití oken dotyčnému aby si uvědomil, že škodit ostatním jen protože jemu to dělá dobře, není správné.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Bluebear avatar 18.5.2008 14:39 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zelené svinstvo
    Ha, tady ma nekdo rad akce ve velkem stylu :-)

    Pak bys mel ale doufat, ze nenarazis na podobneho magora, jako jsi sam, jinak to povede k eskalaci nasili a vysledkem bude znicena mestska ctvrt a nekdo z vas mrtvy ;-)

    Ja osobne, kdyby mi nekdo prisel na pozemek nicit stromy kvuli wifine, bych volil klasicky pozdrav brokovnici (v prvni iteraci nabitou pouze stetinkami a soli).
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    Grunt avatar 18.5.2008 15:06 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zelené svinstvo
    Ha, tady ma nekdo rad akce ve velkem stylu
    Já jsem na to moc posraný. Jen když pomyslím na důsledky…
    Pak bys mel ale doufat, ze nenarazis na podobneho magora, jako jsi sam, jinak to povede k eskalaci nasili a vysledkem bude znicena mestska ctvrt a nekdo z vas mrtvy
    Nejlépe prostě ignorovat, že?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    18.5.2008 16:38 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zelené svinstvo
    Dle mého skromného názoru mě tvůj skromný názor opravňuje k tomu, abych šel a ustřelil ti palici bazukou, aby sis uvědomil, že sáhnout někomu na majetek jenom proto, že ty máš nějaký problém, není správné.

    Stejná logika jako v tvém příspěvku. Stejně blbá.
    Quando omni flunkus moritati
    Grunt avatar 18.5.2008 16:47 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zelené svinstvo
    Dle mého skromného názoru mě tvůj skromný názor opravňuje k tomu, abych šel a ustřelil ti palici bazukou, aby sis uvědomil, že sáhnout někomu na majetek jenom proto, že ty máš nějaký problém, není správné.
    A tvrdím snad někde, že to správné je?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    18.5.2008 19:36 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zelené svinstvo
    mě to opravňuje nejen k pokácení stromu, ale vypálení celé stráně a vybití oken dotyčnému
    ?
    Quando omni flunkus moritati
    Grunt avatar 18.5.2008 19:59 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zelené svinstvo
    No tak netvrdím, že je to správné, ale ty by jsi se udržel?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    18.5.2008 21:28 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zelené svinstvo
    Jo.

    Byl bych naštvanej, přemejšlel bych nad tím, jestli není způsob, jak prozměnu (v mezích zákona) znepříjemnit život jemu, ale zastávám názor, že co není moje, na to nehrabu.
    Quando omni flunkus moritati
    Dent avatar 18.5.2008 14:40 Dent | skóre: 21 | blog: Standovo | České Budějovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zelené svinstvo
    Takže znovu. Pokud signálu v pochodu z bodu A do bodu B brání nějaká překážka, asi se bude muset najít bod C, přes který se komunikace bude směrovat - pokud se s majitelem překážky nedá domluvit. O2 mi taky nebude bourat dům, protože by na jeho místě potřebovali postavit ústřednu pro ADSL. Na tu překážku prostě nemáte právo ani sáhnout a už vůbec nemáte právo "tam o půlnoci naklusat s motorovkou a zahrát si na Copperfielda". To by vymyslel i můj 11ti letý bratr.
    To vy tady ze mně děláte "levicového intelektuála", aby bylo po kom házet kameny.
    Intelektuála rozhodně ne.
    Grunt avatar 18.5.2008 15:09 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zelené svinstvo
    Takže znovu. Pokud signálu v pochodu z bodu A do bodu B brání nějaká překážka, asi se bude muset najít bod C, přes který se komunikace bude směrovat
    A ten bod C se bude muset vybudovat jen kvůli tomuto účelu(vždyť klient rád zaplatí) a se snížené propustnosti si také určitě nebude dělat.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Heron avatar 18.5.2008 15:38 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zelené svinstvo
    Ty voe, dělal jsem u ISP dva roky, ale takové hovado jsem tedy nepotkal (naštěstí) a to jsem viděl ledacos.

    Pokud je mezi body A a B překážka tak to prostě NEJDE připojit. Tečka. Pokud zákazník chce internet opravdu moc, tak si bod C zaplatí.
    Grunt avatar 18.5.2008 16:12 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zelené svinstvo
    Ty voe, dělal jsem u ISP dva roky, ale takové hovado jsem tedy nepotkal (naštěstí) a to jsem viděl ledacos.
    Já osobně jsem na stromku nezkřivil ani větvičku.
    Zatím jsem měl při stavění tras jen jednou problém se stromem a ten jsem obcházel původně WDSkem ale jelikož to nevyhovovalo, tak jsem přesunul anténu o dům dál. Já mám svědomí čisté
    Inkriminovaný strom stále stojí bez jediného zkřiveného vlásku. Klidně ho můžu vyfotit a nebo Vám ho poslat.
    Pokud je mezi body A a B překážka tak to prostě NEJDE připojit. Tečka. Pokud zákazník chce internet opravdu moc, tak si bod C zaplatí.
    Omyl, nezaplatí. Přejde ke konkurenci.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Dent avatar 18.5.2008 15:42 Dent | skóre: 21 | blog: Standovo | České Budějovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zelené svinstvo
    Ano, ale to je starost poskytovatele. A pokud to jeden poskytovatel není schopný udělat ani jedno možnou cestou (dohoda s majitelem stromu, obklika, jiná forma připojení), tak přijde na řadu poskytovatel jiný, který třeba bude ochoten investovat peníze do dalšího přístupového bodu, nebo se dokáže s majitelem stromu dohodnout. Zcela běžný postup.

    Někdy jsou náklady na něčí připojení větší, někdy jsou menší. Tak to prostě bylo, je a bude.
    18.5.2008 11:37 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zelené svinstvo
    I kdyby ten strom tam byl dříve než to byl tvůj pozemek, stál na okraji tvého pozemku, nijak by si se o něj nestaral a nic by si z něj neměl a jen by tam stál, protože tam stál když už jsi přišel?
    Takový strom, ze kterého by nebyl žádný užitek, si lze jen těžko představit. Zadržuje vláhu, zpevňuje půdu, poskytuje stín, poskytuje útočiště dalším rostliném nebo živočichům… A přitom si tam jen tak roste a nikdo se o něj nemusí starat.

    Opravdu směšná je ale vaše představa, že máte na něco právo s vaší Fresnelovou zónou, která vede přes cizí pozemky a vy neplatíte žádný pronájem ani licenci. Pokud vám na tom tak záleží, jistě nebude problém příslušný strom vykoupit. Ale o tom, co bude dělat se svým majetkem, rozhoduje majitel, ne nějaký váš zájem. Kdyby se váš soused rozhodl, že to má domů kratší přes vaši zahradu a vy tam máte úplně zbytečně plot, protože stejně na zahradě nemáte nic cenného, takže ten plot tam je jenom proto, abyste naštval souseda, má taky právo vám plot zbořit, protože překáží jeho zkratce?
    frEon avatar 18.5.2008 18:05 frEon | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zelené svinstvo
    krasne receno
    Talking about music is like dancing to architecture.
    frEon avatar 18.5.2008 17:57 frEon | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zelené svinstvo
    kdybych z toho stromu nic nemel, tak by v tom problem nebyl. Jenze ja z toho stromu neco mam. Vsiml sis kolik zivota v takovem strome je? Ze v nich hnizdi ptaci, ze je domovem pro hromadu hmyzu? Pro me ma takovy strom ohodne vetsi hodnotu nez nejakej wifi signal.
    Talking about music is like dancing to architecture.
    frEon avatar 18.5.2008 18:01 frEon | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zelené svinstvo
    jeste chci dodat, ze pokud je ten strom osamocen, ma pro me vetsi hodnotu nez kdyby jich tam bylo 20.
    jestli jine duvody pro zachovani takoveho stromu nez je te nasrat nevidis, tak mi je te opravdu hluboce lito
    Talking about music is like dancing to architecture.
    Frt avatar 17.5.2008 21:34 Frt | skóre: 13 | blog: Frtoviny | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zelené svinstvo
    Jestliže ten strom někomu patří, tak ho přece nemůžeš jít porazit. Co je na tom k nepochopení ??? Je to pro něčí mozek tak složité, respektovat cizí majetek a platné zákony ?
    Grunt avatar 17.5.2008 21:58 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zelené svinstvo
    Jestliže ten strom někomu patří, tak ho přece nemůžeš jít porazit.
    A já snad chci kácet strom, který někomu patří?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Frt avatar 17.5.2008 22:06 Frt | skóre: 13 | blog: Frtoviny | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zelené svinstvo
    No dle komentáře výše "...pak dovlastnil" bych řekl, že jsi toho schopen.
    Grunt avatar 17.5.2008 22:13 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zelené svinstvo
    To je vytrženo z kontextu. Pokud by někdo "vlastnil" strom na kraji pole, který nezasadil, nijak o něj nepečuje a nic z něho nemá a stojí tam jen protože stojí, dále pokud by nebyla s "vlastníkem" toho stromu rozumná řeč a nedovolil by mi ho shodit jen aby mě sral…pak dovlastnil.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Frt avatar 17.5.2008 22:14 Frt | skóre: 13 | blog: Frtoviny | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zelené svinstvo
    Dobře. Co znamená to "dovlastnil" ? Co si mám pod tím představit? Jakou reakci ?
    Grunt avatar 17.5.2008 22:18 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zelené svinstvo
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Frt avatar 17.5.2008 22:21 Frt | skóre: 13 | blog: Frtoviny | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zelené svinstvo
    Tak to je síla. Se nestačím divit. Takže pokud po někom něco chcete nebo potřebujete, tak je všechno v pořádku jen pokud vám vyhoví. Pokud ne, zařídíte si to silou. Tak s někým takovým diskuse nemá cenu...
    Grunt avatar 17.5.2008 22:33 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zelené svinstvo
    Takže pokud po někom něco chcete nebo potřebujete, tak je všechno v pořádku jen pokud vám vyhoví.
    A to usuzujete z jedné konkrétní situace jaký jsem? Nejmenuje se náhodou tato vlastnost povrchnost?
    Pokud ne, zařídíte si to silou.
    V tomto konkrétním případě, kdy by mi strom nedovolil shodit jen kvůli tomu aby mi bránil v příjmu signálu? Ano asi bych zařizoval silou, protože žádný jiný prostředek neznám.
    Tak s někým takovým diskuse nemá cenu...
    A já Vás nutím reagovat?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Frt avatar 17.5.2008 22:36 Frt | skóre: 13 | blog: Frtoviny | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zelené svinstvo
    Ale chápejte, mně jde jen o to, že prostě nikdo nemůže bez povolení porazit cizí strom.
    Grunt avatar 17.5.2008 22:38 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zelené svinstvo
    Ale chápejte, mně jde jen o to, že prostě nikdo nemůže bez povolení porazit cizí strom.
    A já chci snad bez povolení srážet cizí strom?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Frt avatar 17.5.2008 22:41 Frt | skóre: 13 | blog: Frtoviny | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zelené svinstvo
    Vždyť to sám výše píšete - "Ano asi bych zařizoval silou, protože žádný jiný prostředek neznám."
    Grunt avatar 17.5.2008 22:44 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zelené svinstvo
    To by samozřejmě nastalo hned poté co by mi to svolení "vlastník" nedal a důvod neudělení svolení by byl, že mi chce se stromem bránit v příjmu signálu.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Frt avatar 17.5.2008 22:51 Frt | skóre: 13 | blog: Frtoviny | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zelené svinstvo
    Sice by to byl fakt divny duvod, ale ani to neni (bohudik) podle platnych zakonu duvod k pokaceni ciziho stromu. Coz je vlastne niceni ciziho majetku. Kdyby si kazdy delal co chce a co mu vyhovuje, tak by nas stat byl jeste vetsi "bordelistan" nez je ted.
    Grunt avatar 17.5.2008 23:05 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zelené svinstvo
    Sice by to byl fakt divny duvod
    Proč by to byl divný důvod? Jednou jsem chtěl připojit kamaráda do sítě a jelikož bydlí o pár baráku dál, tak padlo rozhodnutí že to půjde metalikou, protože je levná, rychlá, nenáchylná k rušení, atd. Všichni, přes jejichž rouru měl vést kabel, souhlasili, jen kamarádovi sousedi ne a to z toho důvodu…no vlastně ani žádný nebyl. Vše co souvisí se sousedy se zamítá. Museli jsme to řešit Wi-Finou a věřím, že kdyby věděli, že voda pohlcuje elektromagnetické záření o frekvenci 2,4Ghz, tak jim dnes na střeše roste strom. Ale když se tak dívám, jak se všichni divíte, tak to budeme mít asi opravdu jen u nás v Lanžhotě.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    17.5.2008 23:08 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zelené svinstvo
    I kdyby si tam postavili vodní stěnu... Chceš aby ji zbourali? Tak se s nimi domluv na finanční kompenzaci, kup jejich dům i s pozemkem a nech je vystěhovat,...
    Grunt avatar 18.5.2008 11:59 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zelené svinstvo
    No tak v případě, že by tu vodní stěnu postavili jen z toho jediného důvodu aby bránili průchodu signálu, tak bych ten barák zboural i s nimi. Dobře, kecám. Kdyby taková situace nastala, prostě bych si našel jinou cestu, protože za ty nervy mi to nestojí, ale můžeš mi věřit, že bez odezvy by to také nezůstalo. Takové lidi, kteří dělají naschvály ostatním jen, protože jim to dělá dobře mám opravdu nejradši a ze zákona bych je stavěl ke zdi a střílel.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    18.5.2008 12:45 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zelené svinstvo
    ze zákona bych je stavěl ke zdi a střílel.
    To se máš čím chlubit.
    frEon avatar 17.5.2008 23:02 frEon | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zelené svinstvo
    du blejt velebnosti
    Talking about music is like dancing to architecture.
    18.5.2008 16:34 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zelené svinstvo
    No pokud strom nevyužívá a nedovolí strom shodit schválně? To mu mám do toho sakra co kecat. Kdyby se jednalo o takový případ, tak bych se ani nepáral s nějakým trávením, ale přes noc bych tam naklusal s motorovkou a zahrál si na Copperfielda.
    Nebyls ty poradcem řetězce Lidl v době, kdy vstupoval na český trh?
    Bluebear avatar 18.5.2008 14:23 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zelené svinstvo
    Nejlépe na ně s akuvrtačkou a nějakou kyselinou.

    Fuj. Jsem nucen se pripojit k predrecnikum, ze tohle je humus.

    Slusny a citlivy clovek by premistil spoj nekam, kde mu strom nevadi. Mene citlivy, ale slusny clovek by s dovolenim majitele urizl vetev, ktera mu prekazi. Necitlivy blbec, ktery aspon respektuje zakon, by ten strom porazil (cimz by zabil pomerne slozity zivy organismus, existujici nekolik desitek let, kvuli svemu bezdratovemu spojeni).

    Ale pro lidi, kteri jdou na strom s kyselinou, mame terminus technicus "hovada". Vis, ze ten strom ma interni signalizaci a tohle je ekvivalent dlouhodobeho muceni a umirani v bolestech?
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    Grunt avatar 18.5.2008 15:12 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zelené svinstvo
    Tak takové ekology, kteří jsou zelení jen protože je to v módě mám také velice rád.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    18.5.2008 15:46 Smajchl | skóre: 39 | blog: Drzy_Nazory | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zelené svinstvo
    Ty jsi ale pako :-D
    My máme všechno co chcem, my máme dobrou náladu!
    18.5.2008 15:51 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zelené svinstvo
    Souhlasím. :-)
    Grunt avatar 18.5.2008 16:14 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zelené svinstvo
    Vzhledem k tomu, že mi to neustále tvrdí téměř každý koho znám, tak jsem o tom téměř přesvědčen.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Bluebear avatar 18.5.2008 15:59 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zelené svinstvo
    Ver mi, k ekologum mam daleko. Kazdy, kdo me zna, ti to potvrdi :-)

    Ale nepripada mi koser zabijet krutym zpusobem zive tvory jen kvuli kvalitnejsimu WiFi spojeni. Nahledni do libovolne knihy o biologii, a poznas, ze strom je opravdu dost slozity a zajimavy biochemicky aparat. Nechci tvrdit, ze ma dusi, ale soudim, ze je schopen citit bolest. Vstrikovat do nej kyselinu, to je fakt ale totalni hnus - totez jako tyrani zvirat (ktere je mimochodem trestne).
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    17.5.2008 18:21 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zelené svinstvo
    Už je tu zase to pitomý jaro, ptáci řvou šeříky smrdí,
    pro samý housata není kam plivnout, v horku mi nakyslo strdí.
    
    ...
    
    Kvůli ňáký wifině děti stromy ničí... 
    ;-)
    Quando omni flunkus moritati

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.