abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 22:00 | IT novinky

    Společnost OpenAI představila svůj nejnovější AI model GPT-4o (o jako omni, tj. vše). Nově také "vidí" a "slyší". Videoukázky na 𝕏 nebo YouTube.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 15:44 | Zajímavý článek

    Ondřej Filip publikoval reportáž z ceremonie podpisu kořenové zóny DNS. Zhlédnout lze také jeho nedávnou přednášku Jak se podepisuje kořenová zóna Internetu v rámci cyklu Fyzikální čtvrtky FEL ČVUT.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 14:22 | IT novinky

    Společnost BenQ uvádí na trh novou řadu monitorů RD určenou pro programátory. První z nich je RD240Q.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 11
    včera 13:00 | IT novinky

    Byl aktualizován seznam 500 nejvýkonnějších superpočítačů na světě TOP500. Nejvýkonnějším superpočítačem nadále zůstává Frontier od HPE (Cray) s výkonem 1,206 exaFLOPS. Druhá Aurora má oproti loňsku přibližně dvojnásobný počet jader a dvojnásobný výkon: 1,012 exaFLOPS. Novým počítačem v první desítce je na 6. místě Alps. Novým českým počítačem v TOP500 je na 112. místě C24 ve Škoda Auto v Mladé Boleslavi. Ostravská Karolina, GPU

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 10:11 | Nová verze

    GHC (Glasgow Haskell Compiler, Wikipedie), tj. překladač funkcionálního programovacího jazyka Haskell (Wikipedie), byl vydán ve verzi 9.10.1. Přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 09:22 | Nová verze

    Po 9 týdnech vývoje od vydání Linuxu 6.8 oznámil Linus Torvalds vydání Linuxu 6.9. Přehled novinek a vylepšení na LWN.net: první a druhá polovina začleňovacího okna. Později také na Linux Kernel Newbies.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    11.5. 18:22 | Nová verze

    Byla vydána verze 0.2.0 v Rustu napsaného frameworku Pingora pro vytváření rychlých, spolehlivých a programovatelných síťových systémů. Společnost Cloudflare jej letos v únoru uvolnila pod licencí Apache 2.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    10.5. 19:11 | Nová verze

    Open source RDP (Remote Desktop Protocol) server xrdp (Wikipedie) byl vydán ve verzi 0.10.0. Z novinek je vypíchnuta podpora GFX (Graphic Pipeline Extension). Nová větev řeší také několik bezpečnostních chyb.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 16
    10.5. 04:11 | Nová verze

    Rocky Linux byl vydán v nové stabilní verzi 9.4. Přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    9.5. 22:22 | Bezpečnostní upozornění

    Dellu byla odcizena databáze zákazníků (jméno, adresa, seznam zakoupených produktů) [Customer Care, Bleeping Computer].

    Ladislav Hagara | Komentářů: 22
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (72%)
     (6%)
     (10%)
     (12%)
    Celkem 223 hlasů
     Komentářů: 15, poslední včera 21:33
    Rozcestník

    Komiks xkcd 949: Přenos souborů

    19. 9. 2011 | Redakce | Různé | 9546×

    XKCD česky.
    xkcd logo

    Přenos souborů

    xkcd 949, czech, česky

    Překlady xkcd vycházejí se svolením původního autora. © Randall Munroe.
    Překlad: Robert Krátký, písmo: Martin Stiborský

    Creative Commons License
    Uvedená práce (dílo) podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně 2.5

           

    Hodnocení: 100 %

            špatnédobré        

    Nástroje: Tisk bez diskuse

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    Jendа avatar 19.9.2011 00:11 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 949: Přenos souborů
    přijímač $ nc -l -p 3000 > soubor
    vysílač $ nc přijímač 3000 < soubor
    Případně kombinované s PGP. Navazování přerušeného spojení už ale vyžaduje netriviální koordinaci.

    Ta neexistence BFU-friendly utilitek pro triviální přenos souboru je vážně na hlavu. A co používáte vy?
    Aleš Janda avatar 19.9.2011 00:16 Aleš Janda | skóre: 23 | blog: kýblův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 949: Přenos souborů
    A co používáte vy?

    SSH a IPv6. Naštěstí žiju v moderní civilizaci, takže si můžu dovolit obojí :-)
    pavlix avatar 19.9.2011 14:29 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 949: Přenos souborů
    SSH a IPv6. Naštěstí žiju v moderní civilizaci, takže si můžu dovolit obojí :-)
    Já obvykle SSH a buď IPv6, nebo IPv4, obojího mám dost na všechny domácí stroje. Na druhé straně někdy WinSCP, zatím to zvládl každý.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    19.9.2011 01:29 Radek Hladik | skóre: 20
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 949: Přenos souborů
    Ta neexistence BFU-friendly utilitek pro triviální přenos souboru je vážně na hlavu. A co používáte vy?
    Chybí tam "opensource" a/nebo "free". Protože closed source a nesvobodných pár existuje. Skype, uschovna.cz, ty hrozné filehostingové věci,.... Většina BFU totiž neřeší věci jako svobodnost, bezpečnost, atd, prostě jen co je pro ně pohodlné (ostatně proto jim řikáme BFU).
    Jendа avatar 19.9.2011 01:31 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 949: Přenos souborů
    Filehostingy mi rozhodně nepřijdou pohodlné, ale s tím Skype máš asi pravdu.
    19.9.2011 01:52 Radek Hladik | skóre: 20
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 949: Přenos souborů
    Jenže se bavíme o běžných uživatelích, kteří si pod "pohodlné" představují jednoduché. Ty lidi nechtějí přenést soubor, oni chtějí vidět fotky jejich vnučky, nebo jak se ten nemožnej kluk ožral, případně tu supr empétrojku :-)

    http://www.filesonic.cz/file/2053972001/Greenshot_2011-09-19_01-44-04.png

    Nahrání = 3 kliknutí, copy/paste link.

    Stažení = kliknutí, počkání x sekund, opsaání kódu, ignorování reklam.

    Potřeba znalostí protokolů, fungování Internetu, rozdílu mezi Internetem, Googlem a browserem = 0

    19.9.2011 03:18 jnd | skóre: 1 | blog: lnx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 949: Přenos souborů
    http://ge.tt/

    Nahrání = jeden klik + výběr souboru, zkopírování odkazu bez čekání na konec uploadu. Stažení = kliknutí, bez čekání stahuji, žádný kód, žádné reklamy a nepřehledné odkazy

    Nechápu, jak někdo může ještě používat otravné stránky typu filesonic
    19.9.2011 03:58 Radek Hladik | skóre: 20
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 949: Přenos souborů
    Pointa je v tom, že i přes ten filesonic je to tak jednoduché a "pohodlné". Zdaleka netvrdím, že je to ideání řešení, které s oblibou používám, ale pouze ukazuju, že to jde a že to zvládne i cvičené BFU. Pokud nevládne anglicky, pak uschovna.cz... Dokonce ani neříkám, že se mi tyto a jiné způsoby nějak přehnaně líbí*, pouze oponuji původnímu tvrzení, že nic takového neexistuje.

    *) bylo by ovšem taky pokrytecké se tvářit, že je nepoužívám
    10.10.2011 07:56 ggg
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 949: Přenos souborů
    Používáte někdo pipebytes nebo něco podobného? Funguje asi opravdu všude, i na mobilu.
    19.9.2011 19:07 mnn | skóre: 1
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 949: Přenos souborů
    Zase obrázky by som nenahrával na file-hostingové služby.

    Jednotlivé obrázky - ako napr. screenshoty používam službu ImageShack.us. Majú desktopový program na upload, takže nič zložité - otvorím program, drag&drop obrázku (prip. obrázkov) do programu, klik na Upload, počkám, klik na záložku, klik a mám direct linky na všetky obrázky v schránke.

    Na celé galérie typu fotky z dovolenky - Picasa.
    Bedňa avatar 19.9.2011 09:29 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 949: Přenos souborů
    Jabber file transfer, ssh.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    Karry avatar 19.9.2011 11:14 Karry | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 949: Přenos souborů
    Pro mě je nejjednodušší cesta Jabbim disk...
    unzip; strip; touch; grep; finger; mount; fsck; more; yes; umount; sleep
    pavlix avatar 19.9.2011 14:31 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 949: Přenos souborů
    Taky pravda, file transfer používám, ale ideálně mi to stejně funguje až od té doby, co mám veřejné adresy. On ten ICE-UDP filetransfer stále není podle mě moc implementován v klientech.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Bedňa avatar 19.9.2011 21:40 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 949: Přenos souborů
    Je to slobodné a funguje to, čo mi celkom stačí. Akurát keď na niečom pracujeme, telefonujeme, píšeme a pošlem súbor, tak začne sekať zvuk, ale to je slabým uploadom. Teraz používam hľavne Pidgin, ale na Empathy sa mi páči možnosť zdieľania plochy, to nemusím posielať ani screenshoty. Neviem či nejaký klient používa Telepathy framework pod Win a ani neviem či je vlastne multiplatformný. Je to škoda, pretože toto je najsilnejšia zbraň Empathy.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    20.9.2011 20:30 Zopper | skóre: 15
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 949: Přenos souborů
    Sdílení plochy (pouze pasivní, bez možnosti ovládání druhou stranou) umí i skype - bohužel se mi to nepovedlo rozchodit v linuxu. :(
    "Dlouho ještě chcete soudit proti právu, stranit svévolníkům?" Ž 82,2
    Bedňa avatar 20.9.2011 21:01 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 949: Přenos souborů
    Na používanie toho všivavého smradu nemám jediný dôvod zato proti, ich mám dosť.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    Ravensun avatar 21.9.2011 08:57 Ravensun | skóre: 11 | blog: Ravensun's blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 949: Přenos souborů
    CO se tu čílíte? Kolega vám napsal další možnost kterým programem se dá sdílet plocha a vy místo "děkuji za tip, ale tento program nemám rád" na to takhle zareagujete? Jste byl asi večer podrážděný trochu, jinak nevěřím, že by tady byli takový neslušní lidé...
    Gentoo je můj poslední velký linux test...
    Bedňa avatar 21.9.2011 10:14 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 949: Přenos souborů
    Prv než hodnotiť niekoho komentáre si treba zistiť niečo o Skype.

    http://www.root.cz/clanky/10-duvodu-proc-nepouzivat-skype/
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    Ravensun avatar 21.9.2011 11:25 Ravensun | skóre: 11 | blog: Ravensun's blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 949: Přenos souborů
    Tvrdím snad, že o tom nic nevím? Ten článek jsem četl snad dvakrát. Já jen narážel na váši lehce agresivní reakci.
    Gentoo je můj poslední velký linux test...
    Bedňa avatar 21.9.2011 12:37 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 949: Přenos souborů
    Tak ľahko agresívne to bolo ;-)
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    pavlix avatar 21.9.2011 15:34 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 949: Přenos souborů
    A vůbec bych se za to nestyděl, když jde o Skype :).
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Nikola Ciprich avatar 24.9.2011 18:25 Nikola Ciprich | skóre: 23 | blog: NiX_blog | Palkovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 949: Přenos souborů
    tak on to ma napsano i v profilu, ze kdyz tu nekdo zmini uzavreny soft, tak se chove jako kokot, tak bych se nad tim zbytecne nepozastavoval :) ja skype sice taky nemam rad, ale je treba uznat ze je to neco co opravdu funguje skoro vsude a zvladne to pouzivat kazdy... i kdyz i tak ho radsi nepouzivam pokud je jina cesta...
    Did you ever touch the starlight ? Dream for a thousand years? Have you ever seen the beauty Of a newborn century?
    pavlix avatar 24.9.2011 21:57 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 949: Přenos souborů
    To mě se to už několik let daří dodržovat do důsledku :). Skype nepoužívám, pokud je jiná cesta, a zatím vždycky byla.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    25.9.2011 00:45 SPM | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 949: Přenos souborů
    USB konektor má dneska všechno, takže kabelovej přenos dat přes flashku pořád funguje :D
    pavlix avatar 20.9.2011 21:48 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 949: Přenos souborů
    To mi do systému nesmí, takže jsem neměl příležitost to zkoušet :).
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    19.9.2011 01:37 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 949: Přenos souborů
    U mě souhlas, ale je až s podivem jak při rozšíření pohledu na windows, NATovaný sítě a paranoidní firewally se z takového triviálního řešení stává skoro až řešení neřešitelné :-D.
    pavlix avatar 19.9.2011 14:32 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 949: Přenos souborů
    U mě souhlas, ale je až s podivem jak při rozšíření pohledu na windows, NATovaný sítě a paranoidní firewally se z takového triviálního řešení stává skoro až řešení neřešitelné :-D.
    V takovém případě používám nějakou šikovnou VPN, případně protaženou přes ICMP, DNS nebo HTTP. Jednou nastavíš a používat můžeš navždy.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    19.9.2011 01:07 Xerces
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 949: Přenos souborů
    FTP, SFTP
    19.9.2011 07:03 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 949: Přenos souborů
    Uz abychom meli ten cloud..
    19.9.2011 09:45 Tomáš
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 949: Přenos souborů
    Dneska ho máš na celé obloze.
    19.9.2011 13:34 Mercuriuz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 949: Přenos souborů
    sakra, tak za dobu kdy sem ještě nepoužíval linux a neměl svůj server za mně ten chudák vybrečel moře xD
    19.9.2011 14:05 Matlak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 949: Přenos souborů
    sobory + aresare -> 7zip + heslo -> torrrent
    19.9.2011 16:12 Sten
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 949: Přenos souborů
    Přesně ten přísup "proč to dělat jednoduše, když to jde udělat takhle" :-)
    mkoubik avatar 19.9.2011 22:51 mkoubik | skóre: 5 | blog: lorem_ipsum | Praha 8 - Bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 949: Přenos souborů
    Pak už zbývá jenom jak poslat .torrent soubor, DHT v tomhle případě nebude optimální.
    19.9.2011 14:57 idaho
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 949: Přenos souborů
    uloz.to funguje imo spolehlive
    btw nema byt spis Timu Berners-Leeovi nez Timovi Berners-Lee?
    Jendа avatar 19.9.2011 15:04 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 949: Přenos souborů
    uloz.to funguje imo spolehlive
    Nemá navazování přerušeného přenosu, pro neplatící má brutálně omezenou rychlost a CAPTCHA, data jdou přes server v Tramtárii, takže se přenos mezi počítači na gigabitovém ethernetu pošnečí přinejlepším polovinou rychlosti připojení k Internetu.
    19.9.2011 16:35 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 949: Přenos souborů
    Navazování má, ale nějak svázaný s timeoutem relace. Rozhodně jsem používal wget -c na jeden chcípající přenos asi pětkrát, možná i víc. Rychlost je většinou omezena na 300kBps což mě v zásadě stačí. Spíš mě připadá, že maj něco na způsob FUP. Po několika stáhnutí rychlost nevysvětlitelně klesá.
    pavlix avatar 19.9.2011 16:41 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 949: Přenos souborů
    Rychlost je většinou omezena na 300kBps což mě v zásadě stačí.
    Málem jsem zapomněl, že chceš používat ulož.to na přenos souboru z jednoho tvého počítače na jiný. Popravdě mě zatím takovéto použití ulož.to vůbec nenapadlo.
    Spíš mě připadá, že maj něco na způsob FUP. Po několika stáhnutí rychlost nevysvětlitelně klesá.
    Já mám spíš pocit, že rychlost vysvětlitelně klesá s příchodem večera.

    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    19.9.2011 17:00 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 949: Přenos souborů
    Málem jsem zapomněl, že chceš používat ulož.to na přenos souboru z jednoho tvého počítače na jiný. Popravdě mě zatím takovéto použití ulož.to vůbec nenapadlo.
    Tohle jsem nějak nepochopil, já reagoval na Jendův příspěvek v obecné rovině. Jinak já mezi počítači nepřesouvám gigabajty dat, většinou to jsou protokoly o měření a to má hluboko pod 100MB. Přenosová rychlost 300kB/s by se tedy dala překousnout (zvlášť, když jsem míval na začátku 100kBps :-D).
    Já mám spíš pocit, že rychlost vysvětlitelně klesá s příchodem večera.
    To já nevím, zas toho tolik nestahuju. Teďka hlavně seriály, který prošvihnu kvůli nefungující TV kartě.
    pavlix avatar 20.9.2011 21:50 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 949: Přenos souborů
    OK.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    19.9.2011 16:44 nelson | skóre: 17 | blog: jakesi_cosi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 949: Přenos souborů
    Taky používám wget -c a přišel jsem na to, že ono "chcípnutí" přenosu je často jen dočasné na několik sekund => internetový prohlížeč stahování zastaví s chybou, ale wget čeká a spojení naváže znovu. S tím "FUP" taky souhlasím, stává se mi to ale jen ve špičce.
    Kaacz avatar 21.9.2011 01:06 Kaacz | skóre: 10 | Praha 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 949: Přenos souborů
    a) servery nejsou v tramtarii

    b) kdyz mas kredit tak na 100mbit to jede plnou rychlosti.
    Jsem uz moc stary na pouzivani windows .. / Optimismus je jen nedostatek informaci ..
    21.9.2011 08:16 SPM | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 949: Přenos souborů
    To možná nejsou, ale přes tramtárii to obvykle jede :D
    19.9.2011 16:56 motyq | skóre: 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 949: Přenos souborů
    Vyzkousel jsem nedavno zminovany (tady nebo na rootu) Sparkleshare.

    = git repository na vlastnim serveru

    + aplikace ala dropbox vsude kde to chci mit synced (s vyhodou moznosti vice uctu, takze neco synced vsude neco jen nekde atd..)

    + funguje to az prekvapive hezky s moznosti "vyvolat" si predchozi verze dokumentu.

    Neco takoveho jsem hledal - dropbox se mi libi, ale nemam rad kdyz se moje data vali "nekde"... Takze toto je prakticky to same ale pod moji spravou.
    http://wocis.net - můj píseček
    19.9.2011 17:38 ElectricZero | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 949: Přenos souborů
    Na Linuxu mít nakonfigurovaný vsftpd a potom ho jen spustit (či httpd a soubory namrskat do složky html a vytvoří se typická stránka "index of") na Windows je to jednoznačně aplikace HFS. Poté již zbývá pouze port forward na port 80, případně 21 a jedeme :) a nezapomenout na konfiguraci iptables :D
    pavlix avatar 19.9.2011 17:41 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 949: Přenos souborů
    Výhody oproti SSH a WinSCP, pokud zřídkakdy přesouvám Windows-Windows (tak zřídkakdy, že to klidně přesunu přes server s Linuxem)?
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    19.9.2011 17:54 ElectricZero | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 949: Přenos souborů
    Výhody jsou jasné, není potřeba, aby druhá strana měla speciální program, stačí ji pouze jakýkoliv webový prohlížeč. Nadiktujete adresu a už se může stahovat. (Tedy pokud je k dispozici veřejná IP)
    pavlix avatar 19.9.2011 22:20 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 949: Přenos souborů
    Výhody jsou jasné, není potřeba, aby druhá strana měla speciální program, stačí ji pouze jakýkoliv webový prohlížeč.
    WinSCP mám nainstalovaný za 20 vteřin, takže výhoda ano, ale nepatrná.

    Nehledě na to, že na stahování lze použít i HTTP, pokud jde pouze o download, a funguje to i trochu spolehlivěji než FTP. Kombinaci SSH pro upload a HTTP pro download používám až neuvěřitelně často.

    Pravda, asi se najdou případy, kdy je public FTP vhodnějším řešením než cokoli jiného, u přihlašovaného FTP už tomu tak moc nevěřím.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    19.9.2011 22:20 Mti. | skóre: 31 | blog: Mti
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 949: Přenos souborů
    nevim jak kdo a jak kde, ale ja castej mivam ssh nez webovy prohlizec :-D
    Vidim harddisk mrzuty, jehoz hlava plotny se dotyka...
    Bystroushaak avatar 19.9.2011 18:49 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 949: Přenos souborů
    Na veřejných IP python -c "import SimpleHTTPServer; SimpleHTTPServer.test()". Pak taky dropbox, uloz.to, ssh přenos.

    Čas od času jabber, ale popravdě na většinu lídí to moc nefunguje, protože jabber nemají. Je to bída..
    19.9.2011 18:53 Jirka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 949: Přenos souborů
    Timu Bernersovi-Leeovi
    mkoubik avatar 19.9.2011 22:55 mkoubik | skóre: 5 | blog: lorem_ipsum | Praha 8 - Bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 949: Přenos souborů
    GeoRW avatar 20.9.2011 10:18 GeoRW | skóre: 13 | blog: GeoRW | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 949: Přenos souborů
    a co nato Al Gore?
    "This is to be taken with a grain of salt." ACBF - Advanced Comic Book Format
    Kaacz avatar 21.9.2011 01:09 Kaacz | skóre: 10 | Praha 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 949: Přenos souborů
    Copak ten ..

    Ale co na to Jan Tleskac ?? Takhle ho pripravovat o sluzby kuryra na letajicim kole. :-)
    Jsem uz moc stary na pouzivani windows .. / Optimismus je jen nedostatek informaci ..
    Milan Mach avatar 20.9.2011 20:03 Milan Mach
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 949: Přenos souborů
    leteckaposta.cz - jednoduše a s minimálním účtem za telefon, když to posílám mamce... :-)
    Kaacz avatar 21.9.2011 01:08 Kaacz | skóre: 10 | Praha 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 949: Přenos souborů
    Teda ja nevim, widlaci a tucnaci to maji dost slozite ..

    Ale ukazoval mi syn na Macbooku, ze proste pretahne soubor na ikonu kamarada na plose .. a ten soubor vyleze u kamarada na kompu. Easy i pro cvicenou opici. Takovy mac-teleport :-D
    Jsem uz moc stary na pouzivani windows .. / Optimismus je jen nedostatek informaci ..
    21.9.2011 13:13 ggg
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 949: Přenos souborů
    A co třeba:

    https://help.ubuntu.com/community/SSHFS

    http://soi.kd6.us/2009/03/20/so-i-found-a-windows-sshfs/

    http://hints.macworld.com/article.php?story=20100415015415366
    21.9.2011 23:30 Ash | skóre: 53
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 949: Přenos souborů
    Pro opici možná, ale s linuxem nepracují opice, takže tam by to nejspíš narazilo na zavřený firewall :)
    22.9.2011 19:46 Andrej | skóre: 51 | blog: Republic of Mordor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 949: Přenos souborů

    +10. Bezpečnostní problémy jsou hned první námitka, která zkušeného uživatele napadne.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.