abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 03:33 | IT novinky

    Do prodeje jde tichá bezdrátová herní myš Logitech PRO X2 SUPERSTRIKE s analogovými spínači s haptickou odezvou (HITS, Haptic Inductive Trigger System). Cena je 4 459 Kč.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    včera 21:00 | Zajímavý projekt

    Microsoft na GitHubu zveřejnil zdrojový kód projektu LiteBox, jedná se o 'knihovní operační systém' (library OS) zaměřený na bezpečnost, využívající systémovou architekturu LVBS k ochraně jádra před útoky z uživatelského prostoru. LiteBox je napsán v Rustu a uvolněný pod licencí MIT. Projekt je teprve v rané fázi vývoje.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 1
    včera 16:11 | Zajímavý software

    BreezyBox je open-source shell a virtuální terminál pro populární jednočip ESP32. Nabízí základní unixové příkazy, sledování aktuálního pracovního adresáře (CWD), jednoduchý instalátor a spouštěč aplikací v podobě ELF binárních souborů, zabudovaný HTTP server nebo třeba ovládání WiFi - ukázka použití coby 'malého osobního počítače'. Ačkoliv je BreezyBox inspirovaný BusyBoxem, oproti němu má tento projekt několik externích závislostí, zejména na ESP-IDF SDK. BreezyBox je dostupný pod licencí MIT.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 0
    včera 16:00 | Humor

    Byl představen cross-assembler xa.sh, napsaný čistě v Bourne shell skriptu. Tento nástroj umožňuje zpracovávat assemblerový kód pro Intel 8080, přičemž je možné snadno přidat podporu i pro další architektury, například 6502 a 6809. Skript využívá pouze různé běžné unixové příkazy jako jsou awk, sed nebo printf. Skript si lze stáhnout z GitHubového repozitáře projektu.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 6
    6.2. 17:22 | IT novinky

    Byla představena nová verze modelu Claude Opus 4.6 od společnosti Anthropic. Jako demonstraci možností Anthropic využil 16 agentů Claude Opus 4.6 k vytvoření kompilátoru jazyka C, napsaného v programovacím jazyce Rust. Claude pracoval téměř autonomně, projekt trval zhruba dva týdny a náklady činily přibližně 20 000 dolarů. Výsledkem je fungující kompilátor o 100 000 řádcích kódu, jehož zdrojový kód je volně dostupný na GitHubu pod licencí Creative Commons.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 18
    6.2. 16:44 | Komunita

    Kultovní britský seriál The IT Crowd (Ajťáci) oslavil dvacáté výročí svého prvního vysílání. Sitcom o dvou sociálně nemotorných pracovnících a jejich nadřízené zaujal diváky svým humorem a ikonickými hláškami. Seriál, který debutoval v roce 2006, si i po dvou dekádách udržuje silnou fanouškovskou základnu a pravidelně se objevuje v seznamech nejlepších komedií své doby. Nedávné zatčení autora seriálu Grahama Linehana za hatecrime však vyvolává otázku, jestli by tento sitcom v současné Velké Británii vůbec vznikl.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 10
    6.2. 13:33 | IT novinky

    Společnost JetBrains oznámila, že počínaje verzí 2026.1 budou IDE založená na IntelliJ ve výchozím nastavení používat Wayland.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    6.2. 11:22 | IT novinky

    Společnost SpaceX amerického miliardáře Elona Muska podala žádost o vypuštění jednoho milionu satelitů na oběžnou dráhu kolem Země, odkud by pomohly zajistit provoz umělé inteligence (AI) a zároveň šetřily pozemské zdroje. Zatím se ale neví, kdy by se tak mělo stát. V žádosti Federální komisi pro spoje (FCC) se píše, že orbitální datová centra jsou nejúspornějším a energeticky nejúčinnějším způsobem, jak uspokojit rostoucí poptávku po

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 28
    6.2. 11:11 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 2.53.0 distribuovaného systému správy verzí Git. Přispělo 70 vývojářů, z toho 21 nových. Přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    6.2. 04:22 | Komunita

    Spolek OpenAlt zve příznivce otevřených řešení a přístupu na 216. sraz, který proběhne v pátek 20. února od 18:00 v Red Hat Labu (místnost Q304) na Fakultě informačních technologií VUT v Brně na ulici Božetěchova 1/2. Tématem srazu bude komunitní komunikační síť MeshCore. Jindřich Skácel představí, co je to MeshCore, předvede nejrůznější klientské zařízení a ukáže, jak v praxi vypadá nasazení vlastního repeateru.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Které desktopové prostředí na Linuxu používáte?
     (19%)
     (6%)
     (0%)
     (10%)
     (26%)
     (3%)
     (4%)
     (2%)
     (12%)
     (29%)
    Celkem 807 hlasů
     Komentářů: 25, poslední 3.2. 19:50
    Rozcestník

    LinuxDays – nástupce LinuxExpo

    31. 10. 2012 | David Kolibáč | Reportáže | 2285×

    LinuxExpo (resp. posléze převážně Open Source Conference) pozvolna skomíralo, až bylo letos zcela zrušeno. Nicméně, to by nebylo jen tak, přijít o poměrně velkou událost v Praze, a tak se zrodil nástupce: LinuxDays. První ročník organizátoři dokázali spojit s openSUSE Conference, Gentoo Miniconf a sérií přednášek Future Media, takže šlo o ambiciózní akci. Jak se víkend 20. až 21. října 2012 vydařil?

    Oficiální program začal v sobotu kolem deváté ráno úvodním proslovem Agustina Benita Bethencourta. U toho jsem nebyl — jednak zásluhou Českých drah, jednak z toho důvodu, že jsem si udělal kolečko kolem areálu ČVUT, kde se akce konala. Pořadatelé mohli aspoň k výstupní stanici metra vyvěsit nějaké směrové šipky pro mimopražské…

    Linux Days Linux Days

    Za vydatné pomoci GPS jsem se nakonec dostal do nové budovy FIT ČVUT — a narazil jsem na první (a naštěstí také poslední, co je mi známo) organizační problém. Systém si nějak neporadil s mou předběžnou registrací na webu, ale mohl jsem se registrovat ad-hoc na místě. Dostal jsem jmenovku a tašku s propagačními materiály openSUSE. K čemu jmenovku? Tak samozřejmě aby vás ostatní poznali — a také kvůli obědu, ten byl totiž domluvený pro držitele jmenovek v blízké menze za snesitelný peníz (ačkoliv pokud uvážíme menzovní porce/kvalitu…).

    Linux Days Linux Days Linux Days Linux Days

    Ve foyeru byly rozházeny stánky různých distribucí a projektů. Samozřejmě nechybělo openSUSE a Gentoo, byla tu 3D tiskárna, pár stánků s tričky apod. Prostor je ale bohužel značně fragmentován, takže Ubuntu, Debian a Fedora se schovávali odděleně od toho ostatního. Tradičně bylo možné uzmout si nějaké nálepky a instalační média (zatím stále jen optická) nebo si popovídat se stánkaři. Tentokrát tento prostor splnil svůj účel: tvořily se hloučky diskutujících. Svůj podíl na tom jistě měly i některé atrakce jako (ne)levitující maketa Nokie N9 na stánku Openmobility, hexakoptéra, pochopitelně 3D tiskárna aj.

    Linux Days Linux Days Linux Days Linux Days

    Jak můžete vidět na programu, současně běželo několik přednášek a sem tam nějaký workshop — vesměs šlo o technicky zaměřená témata v angličtině. To bylo dáno především spojením s konferencí openSUSE a Gentoo. Počet jak řečníků, tak návštěvníků ze zahraničí byl nezanedbatelný. Je ale otázkou, zda se to nepodepsalo na účasti místních (kteří se třeba nezajímají o openSUSE nebo neholdují angličtině). Odhadem 800 hostů za víkend mi připadá jako zklamání ve srovnání s LinuxAltem, a to ani nemám ambice porovnávat akci s FOSDEM jako Michael Larabel. Na druhou stranu, v sále, kde probíhala Gentoo miniconf, bylo stále narváno a prý dalších až 400 lidí sledovalo stream.

    Linux Days Linux Days Linux Days Linux Days Linux Days

    Ostatní sály byly spíše poloprázdné, obvykle jsem napočítal několik desítek lidí při celkové kapacitě 200, resp. 300 míst. Pokud jste tedy nedorazili a něco z programu vás zaujalo, můžete se podívat na záznam — aktuálně je aspoň část na kanálu openSUSE na YouTube nebo blip.tv.

    Linux Days Linux Days Linux Days Linux Days Linux Days Linux Days Linux Days

    Osobně jsem navštívil jen malý zlomek proběhlých přednášek, ale téměř žádnou jsem nebyl zklamán. Výjimkou bylo pouze to, když přednášející, který měl hovořit o superpočítači Watson, nedorazil. Pokud naopak bych měl něco vypíchnout, rozhodně stojí za zmínku následující:

    Shane Coughlan: OpenRelief – Using Open Source Software and Open Hardware For Frontline Disaster Relief
    OpenRelief navrhuje bezpilotní letouny a jejich vybavení pro monitorování terénu při katastrofách jako nedávná cunami v Japonsku, bojuje přitom s omezenými financemi, nedostatkem lidí a dalšími limity — např. kvůli regulaci radiových frekvencí nemohou s letouny komunikovat, místo toho jsou (zatím) nuceni hledat černé skříňky.
    Sam Aaron: Zen and the art of Live Programming with Clojure
    Sam Aaron se věnuje živé produkci hudby “on-the-fly” pomocí Emacsu, programovacího jazyka Clojure (dialekt Lispu), Overtone a volně dostupného materiálu z Freesound.org. Jeho vystoupení bylo i součástí oficiální sobotní afterparty (k (ne)libosti některých).
    Petr Krčmář, Tomáš Matějíček: Budoucnost Slaxu
    Petr Krčmář vyzpovídal Tomáše Matějíčka, tvůrce živé distribuce Slax, která posledních pár let moc živá nebyla. Přepis převážné části rozhodně zajímavého rozhovoru najdete na Rootu, leč spíše se doporučuji podívat na záznam.

    Pozvolna jsem se přesunul k nedělnímu programu. V neděli se začínalo celkem rozumně později — vzhledem k party předchozí noc. Lidí ale dorazilo i tak méně. Odtud také čísla, která jsem psal výše. První den asi 470 lidí, druhý méně — ačkoliv pořadatelé původně očekávali dohromady kolem tisícovky. I tak bych ale neházel flintu do žita. LinuxDays byly fajn a uvidíme, jak se s tím pořadatelé poperou příští rok, kdy už to asi bude bez velké akce jako openSUSE Conference.

    Linux Days Linux Days Linux Days Linux Days Linux Days Linux Days

    Linux Days Linux Days Linux Days Linux Days Linux Days Linux Days

           

    Hodnocení: 100 %

            špatnédobré        

    Nástroje: Tisk bez diskuse

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    David Ježek avatar 31.10.2012 00:52 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxDays – nástupce LinuxExpo
    ááá, někdo konečně začal fotit na max ISO bez blesku. konečně :-)...
    31.10.2012 07:53 Michal Kubeček | skóre: 71 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxDays – nástupce LinuxExpo
    Já bych z toho rozhodně nadšením do stropu neskákal. Fotky z přednáškových místností, kde je z přednášejícího vidět prakticky jen silueta, nebo fotka od registračního stolku, kde nasvícený (nebo až přesvícený) stolek přezařuje všechno ostatní včetně tváří lidí, to jsou podle mne příklady fotek, které by trochu blesku potřebovaly jako sůl. A ani to, že i v této malé velikosti jsou na fotkách patrné známky šumu a ztráty kresby, není pro mne důvodem k radosti.
    31.10.2012 08:25 nemo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxDays – nástupce LinuxExpo
    Ono nejde o focení modelek, kde je šum tabu. Tohle je reportážní foto, které má ilustrovat průběh akce.

    Je mi smutno, když se lidé místo obsahu fotky zaobírají šumem, chromatickou vadou ap.
    David Ježek avatar 31.10.2012 09:40 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxDays – nástupce LinuxExpo
    ono taky záleží, jak se udělá ten export. tohle je focený jako iso1600 plus -0.5ev, takže cca jako "iso2500". exportoval jsem to před rokem a půl v bibbli, v rychlosti, moc jsem se s tím nemazlil, dnes už se z toho dá vytáhnout daleko lepší fotka (po trochu sofistikovanějším mazlení v photivu). nesuď kvalitu fotek, tedy metodu, jakou byly pořízeny rawy, podle rychlých exportů, které david udělal pro tento článek.
    31.10.2012 10:44 Michal Kubeček | skóre: 71 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxDays – nástupce LinuxExpo

    To, že jde o reportážní fotografii, neznamená, že není potřeba udělat ji pořádně. Samozřejmě že u reportážní fotky nebudu mít stejné nároky na šum jako u studiového portrétu, ale pokud jsou jak šum, tak ztráta kresby zřetelné už při šířce (odhadem) 800 pixelů, tak se na mne nezlobte, ale to je prostě něco špatně.

    Stejně to vidím i s tím světlem. Je hezké bít se v hruď, že nepoužívám blesk, ale vykroutit citlivost na maximum a ignorovat velmi nerovnoměrné světelné podmínky na scéně (a generovat tak černochy na přezářeném pozadí), je podle mne stejně nešťastné jako snažit se to umlátit bleskem napřímo. Co jsem si to první den zkoušel, tak i když byl v přední části přednáškové místnosti strop poměrně vysoko, s bleskem o strop se dal získat rozumný čas už při citlivosti ISO 400-800 a výsledek vypadal v obou ohledech o hodně lépe.

    David Ježek avatar 31.10.2012 11:36 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxDays – nástupce LinuxExpo
    napadlo tě, že ne každý sebou všude tahá (nebo vůbec vlastní) dedikovanej blesk s výkyvnou hlavou?
    31.10.2012 12:14 Michal Kubeček | skóre: 71 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxDays – nástupce LinuxExpo
    Napadlo. Ale nenapadlo by mne jít bez něj fotit na podobnou akci. Ale hlavně by mne nenapadlo někoho chválit za to, že v této situaci blesk nepoužil (viz první příspěvek, na který jsem reagoval).
    David Ježek avatar 31.10.2012 13:11 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxDays – nástupce LinuxExpo
    to je právě věc názoru. já jsem naopak příznivec focení bez blesku za každé okolnosti, neboť blesk dle mého příliš mění vyznění scény (u reportážní fotografie, pokud fotíš nějakou švizdu pro časopis, tam je to smaozřejmě naopak žádoucí použít co nejvíc zábleskových blbostí).

    dej mi sem pls link na konkrétní fotku z článku která tě nejvíc "iteruje"...
    31.10.2012 13:39 Michal Kubeček | skóre: 71 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxDays – nástupce LinuxExpo
    Nejhorší asi tahle, tahle a tahle.
    David Ježek avatar 31.10.2012 15:19 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxDays – nástupce LinuxExpo
    zvláštní, mě přijdou v pořádku, vypovídají dobře o tom, jak to tam vypadalo. nicméně dejve, neposlal bys mi třeba od té první RAW? já bych si zkusil pohrát, co z toho půjde vytáhnout.
    31.10.2012 15:26 Michal Kubeček | skóre: 71 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxDays – nástupce LinuxExpo
    Teď jsem se podíval do EXIFu a vzhledem k času 1/45 s při přepočtené ohniskové vzdálenosti 82 mm tu kresbu nejspíš sebelepší magie nezachrání. Ty další dvě mají expozici ještě delší.
    David Ježek avatar 31.10.2012 15:42 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxDays – nástupce LinuxExpo
    1/45 při 82mm ohnisku ti udržím i ožralej. nebo bez stabilizace. a pentax K200D má stabilizaci v těle.
    David Ježek avatar 31.10.2012 15:43 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxDays – nástupce LinuxExpo
    jinak když také koukám do exifu, proč mám pocit, že dejv to exportoval přímo v těle, resp že fotil raw+jpeg.
    Tomáš Bžatek avatar 31.10.2012 15:57 Tomáš Bžatek | skóre: 29 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxDays – nástupce LinuxExpo
    Bah, fotim konference treba na 1/30s, jen se musi vychytat okamzik, kdy se prednasejici nehybe, nebo hybe aspon jen rukama. Stabilizace v objektivu a opora tela udela sve.
    Koupim litajiciho tucnaka
    31.10.2012 16:02 Michal Kubeček | skóre: 71 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxDays – nástupce LinuxExpo
    Každý holt má jiné nároky na výsledek.
    David Ježek avatar 31.10.2012 16:15 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxDays – nástupce LinuxExpo
    abo, každý má jiné nároky na výsledek. chceš ale tou debatou, co tu živíš, snad říci, že ty tvé jsou TY SPRÁVNÉ?
    31.10.2012 16:21 Michal Kubeček | skóre: 71 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxDays – nástupce LinuxExpo
    Ne, celou dobu jen prezentuji svůj názor. Protože pokud někdo výslovně pochválí autora fotek, které jsou u článku, za to, že nepoužil blesk, tak mi to prostě nedá a musím se ozvat, že mně to vůbec hodné pochvaly nepřijde, protože podle mne ty fotky trochu přisvícení potřebovaly jako sůl.
    David Ježek avatar 31.10.2012 16:23 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxDays – nástupce LinuxExpo
    ok, už rozumím. já mám zase ten názor, že stačí vzát ty rawy, prohnat je skrze photivo a výsledek bude atmosféričtější a věrnější, než "synteťárna", kterou se honosí typické fotky s bleskem. ale já jsem možná až příliš ortodoxní, ostatně většinou fotím na film, a to stylem "když není světlo, pushni to, protože to doženeš při vyvolávání".
    Tomáš Bžatek avatar 31.10.2012 16:01 Tomáš Bžatek | skóre: 29 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxDays – nástupce LinuxExpo
    I kdyz praskani o strop casto zachrani situaci, porad dostavas neprirozene stiny. U par fotek to nevadi, ale fotit takto celou serii a mit +- stejne stiny bych si netroufl. V praxi jsem taky narazil na ruzne leskle predmety na strope (svetla, klimatizace), ktere se pak promitly na zdi za prednasejicim. Byl to krasny efekt, jen jaksi rusil. V nouzi je ale blesk uzitecny, to jo.
    Koupim litajiciho tucnaka
    31.10.2012 12:10 depka | skóre: 20 | blog: eterity
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxDays – nástupce LinuxExpo
    vestaveny blesk ma rozumny dosah max 4 metry, takze fotit bleskem prednasejiciho z posledni lavice by akorat prudilo ostatni a ucel by byl nulovy...
    31.10.2012 12:20 Michal Kubeček | skóre: 71 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxDays – nástupce LinuxExpo
    Já jsem snad někde psal, že měl použít vestavěný blesk? Navíc si vůbec nejsem jistý, jestli zrovna ve zmíněné situaci (neosvětlený přednášející před světlou plochou, i ten vestavěný blesk trochu nepomohl. A co se focení z poslední lavice týká… stačí popojít.
    Tomáš Bžatek avatar 31.10.2012 15:52 Tomáš Bžatek | skóre: 29 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxDays – nástupce LinuxExpo
    Jo, neosvetleny prednasejici pred osvetlenym platnem je ta nejhorsi mozna kombinace, proto se vzdycky primlouvam za aspon trochu svetla v sale, tedy ne uplne zhasnute osvetleni. Na druhou stranu, prisviceni bleskem, at uz odrazem od strop (naprimo se neodvazuju ani napsat), ti dokaze platno vicemene vymazat nebo minimalne zneprijemnit cteni. S patricne nastavenym vykonem a uhlem blesku muzes dosahnout kompromisu, ale nemam to obecne rad, strasne to ty prednasejici rusi. Takze moje rada zni: takove kombinace nefotit nebo se snazit vybouchat z RAWu kazdy foton ;-p
    Koupim litajiciho tucnaka
    FrostyX avatar 31.10.2012 13:28 FrostyX | skóre: 27 | blog: Frostyho_blog | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxDays – nástupce LinuxExpo
     Pořadatelé mohli aspoň k výstupní stanici metra vyvěsit nějaké směrové šipky pro mimopražské…
    Když jsme vystoupili z autobusu a snažili se zorientovat, nestihl jsem ani doříct, jak bylo fajn, když jsme jeli na LinuxAlt a všude byli šipečky a už jsem je viděl i tu ... Úspěšně jsme podle nich dorazili až na místo. Asi jsi zvolil špatný dopravní prostředek, nebo je přehlídl :-)
    FrostyX.cz | 1984 was not supposed to be an instruction manual.
    |🇵🇸 avatar 31.10.2012 14:53 |🇵🇸 | skóre: 94 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxDays – nástupce LinuxExpo
    Metro Dejvická. Nikde jsem je nenašel, a to jsem nad schody hledal. Radši nebudu popisovat, kudy jsem vlastně šel.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    Ravensun avatar 31.10.2012 15:13 Ravensun | skóre: 11 | blog: Ravensun's blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxDays – nástupce LinuxExpo
    Když někam jdu a neznám to tam, tak si vezmu mapu... Tak to dělám já ;)
    Gentoo je můj poslední velký linux test...
    |🇵🇸 avatar 31.10.2012 15:22 |🇵🇸 | skóre: 94 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxDays – nástupce LinuxExpo
    To jsem taky udělal, ale z ní nebylo zřejmé, že stačí projít ten plácek rovně a pokračovat rovně Technickou.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    Ravensun avatar 31.10.2012 15:26 Ravensun | skóre: 11 | blog: Ravensun's blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxDays – nástupce LinuxExpo
    Jestli myslíte ten parčík, tak to jste si nemohl moc zajít. Ale chápu, že příjemnější by byla ta zkratka skrz. I když.. ten den tam byly farmářské trhy a řeknu vám, že já šel skrz ten parčík a v jednu chvíli jsem litoval, že jsem tou cestou šel.
    Gentoo je můj poslední velký linux test...
    1.11.2012 16:09 Jiri Slaby
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxDays – nástupce LinuxExpo
    Ano, i odtama vedly sipky. Vim to, protoze jsem diky nim nebloudil.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.