abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 17:00 | IT novinky

    Podvodné reklamy na sociálních internetových platformách, jako je Facebook, Instagram nebo X, vytvořily loni v Česku jejich provozovatelům příjmy 139 milionů eur, tedy zhruba 3,4 miliardy korun. Proti roku 2022 je to nárůst o 51 procent. Vyplývá to z analýzy Juniper Research pro společnost Revolut. Podle výzkumu je v Česku zhruba jedna ze sedmi zobrazených reklam podvodná. Je to o 14,5 procenta více, než je evropský průměr, kde je podvodná každá desátá reklama.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 15:44 | Nová verze

    Desktopové prostředí KDE Plasma bylo vydáno ve verzi 6.6 (Mastodon). Přehled novinek i s videi a se snímky obrazovek v oficiálním oznámení. Podrobný přehled v seznamu změn.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 03:22 | Nová verze

    Czkawka a Krokiet, grafické aplikace pro hledání duplicitních a zbytečných souborů, byly vydány ve verzi 11.0. Podrobný přehled novinek v příspěvku na Medium. Od verze 7.0 je vedle frontendu Czkawka postaveného nad frameworkem GTK 4 vyvíjen nový frontend Krokiet postavený nad frameworkem Slint. Frontend Czkawka je už pouze v udržovacím módu. Novinky jsou implementovány ve frontendu Krokiet.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 12
    dnes 02:00 | Zajímavý článek

    Jiří Eischmann na svém blogu publikoval článek Úvod do MeshCore: "Doteď mě radioamatérské vysílání úplně míjelo. Když jsem se ale dozvěděl, že existují komunity, které svépomocí budují bezdrátové sítě, které jsou nezávislé na Internetu a do značné míry taky elektrické síti a přes které můžete komunikovat s lidmi i na druhé straně republiky, zaujalo mě to. Když o tom přede mnou pořád básnili kolegové v práci, rozhodl jsem se, že to zkusím taky.

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 22:55 | Nová verze

    Byla vydána verze 0.5.20 open source správce počítačových her na Linuxu Lutris (Wikipedie). Přehled novinek v oznámení na GitHubu. Instalovat lze také z Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 12:44 | IT novinky

    Peter Steinberger, autor open source AI asistenta OpenClaw, nastupuje do OpenAI. OpenClaw bude převeden pod nadaci a zůstane otevřený a nezávislý.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 03:11 | Zajímavý článek

    Společnost Backblaze zveřejnila statistiky spolehlivosti pevných disků používaných ve svých datových centrech za rok 2025. Ke konci roku 2025 vlastnila 349 462 pevných disků. Průměrná AFR (Annualized Failure Rate), tj. pravděpodobnost, že disk během roku selže, byla 1,36 %. V roce 2024 to bylo 1,57 %. V roce 2023 to bylo 1,70 %. V roce 2022 to bylo 1,37 %.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 13
    15.2. 21:55 | Zajímavý software

    Nástroj sql-tap je proxy mezi aplikací a databází, které zachytává všechny SQL dotazy a zobrazuje je v terminálovém rozhraní. Zde lze téměř v reálném čase zkoumat dotazy, sledovat transakce a spouštět SQL příkaz EXPLAIN. Podporované databázové systémy jsou pouze PostgreSQL a MySQL. Zdrojový kód je dostupný na GitHubu, pod licencí MIT.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 0
    15.2. 13:55 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 9.2 textového editoru Vim (Vi IMproved). Přináší vylepšené doplňování, podporu schránky ve Waylandu, podporu XDG Base Directory (konfigurace v $HOME/.config/vim), vylepšené Vim9 skriptování nebo lepší zvýrazňování změn. Vim zůstává charityware. Nadále vybízí k podpoře dětí v Ugandě. Z důvodu úmrtí autora Vimu Brama Moolenaara a ukončení činnosti jím založené charitativní organizace ICCF Holland projekt Vim navázal spolupráci s charitativní organizaci Kuwasha.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    14.2. 12:33 | Zajímavý projekt

    Byl představen editor MonoSketch, webová aplikace pro tvorbu diagramů, technických nákresů, flowchartů a různých dalších vizualizací, to vše jenom z ASCII znaků. Všechny operace běží pouze v prohlížeči uživatele a neprobíhá tedy žádné nahrávání dat na server. Zdrojový kód aplikace (drtivá většina Kotlin, žádné C#) je dostupný na GitHubu pod licencí Apache 2.0.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 5
    Které desktopové prostředí na Linuxu používáte?
     (19%)
     (6%)
     (0%)
     (11%)
     (27%)
     (3%)
     (4%)
     (2%)
     (12%)
     (27%)
    Celkem 888 hlasů
     Komentářů: 25, poslední 3.2. 19:50
    Rozcestník


    Vložit další komentář
    21.12.2005 00:40 Radek Hladik | skóre: 20
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CentOS 4.2
    Zkusil jsem u zakaznika nasadit CentOS 4.0 a uprimne receno: neni to spatna distribuce, ale zustanu u Fedory (i na serverech). Nekolik malo postrehu:

    * adduser nechtel pridat uzivatele s $ ve jmene, takze nefungovalo spravne pridavani machine accounts pres sambu. Doporuceny workaround je nainstalovat userutils z FC4 :)

    * potreboval jsem prelozit modul pro bttv kartu, ale nepodarilo se mi zdrojaky jadra ukecat k tomu, aby prelozeny modul fungoval s puvodnim supported kernelem (mozna kvuli podepisovani modulu, mozna kvuli necemu uplne jinemu). Kazdopadne jsem si musel nainstalovat unsupported kernel.

    * Modul pro appletalk to same

    * Nefungovaly lm_sensors, u FC4 na tom stejnem pocitaci chodily bez problemu

    Kdyz to shrnu, tak vykonove a stabilitou to vypada na velmi dobrou distribuci, ale predevsim pro "standardni" sluzby.
    21.12.2005 08:52 tezkatlipoka | skóre: 35
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CentOS 4.2
    * adduser nechtel pridat uzivatele s $ ve jmene, takze nefungovalo spravne pridavani machine accounts pres sambu. Doporuceny workaround je nainstalovat userutils z FC4 :)

    tahle chyba ale obevila o vsech RH klonu, a i u Redhatu, pouziti vbalicku z FC4 bylo nouzove reseni, prisla oprava.
    Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
    21.12.2005 10:34 Abraxis
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CentOS 4.2
    No, workaround pro uzivatele je pridat je s jinym jmenem a potom vyeditovat /etc/passwd apod. Nevim, jak CentOS 4.0 (a RHEL), ale mel jsem problemy s minulym RedHatem, ze nechtel pridavat uzivatele s teckou ("jmeno.prijmeni") (grrrrrrrrr) (resil jsem upravou zdrojaku a rekompilaci RPMka ;-)))
    21.12.2005 12:48 honza
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CentOS 4.2
    ja pouzivam jiny workaround. Zakaznik, ktery chce $ nebo tecku v loginu, tak toho nejdrive nakopnu poradne do zadku. A budto svuj nazor zmeni, nebo si muze najit jineho dodavatele - to me neboli, protoze o takove zakazniky neni co stat ....
    21.12.2005 13:09 Abraxis
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CentOS 4.2
    A duvod? Tecka ve jmenu uzivatele je podle mne normalni regulerni znak (navic hodne firem ma emaily ve tvaru "jmeno.prijmeni@firma.cz", takze je dobre mit i stejne pojmenovane uzivatele).

    $ v loginu jsou specialni loginy pro Sambu - tomu se nevyhnes!

    Navic - obecne UNIXove loginy muzou obsahovat libovolne znaky krome : a NULLu ;-)
    21.12.2005 14:03 Michal Kubeček | skóre: 71 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CentOS 4.2
    A duvod? Tecka ve jmenu uzivatele je podle mne normalni regulerni znak (navic hodne firem ma emaily ve tvaru "jmeno.prijmeni@firma.cz", takze je dobre mit i stejne pojmenovane uzivatele).

    To je sice populární a hojně rozšířené, ale nepříliš prozíravé. Login name je identifikátor, a kombinace jména a příjmení nesplňuje zcela zásadní požadavek jednoznačnosti. Chcete-li mermomocí někam nacpat jméno a příjmení, existuje v tabulce uživatelů položka, která je k tomuto účelu daleko vhodnější, už proto, že právě k tomuto účelu byla zřízena: full name. Chcete-li uživatelům zřizovat módní e-mailové adresy, i na to existuje standardní nástroj: aliasy.

    21.12.2005 14:22 Abraxis
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CentOS 4.2
    Dle teto logiky je nejlepsim loginem rodne cislo uzivatele nebo nahodne vygenerovany string. Cokoliv jineho je nejednoznacne.

    Full name i aliasy samozrejme znam. Mel jsem na mysli male firmy s par desitkami uzivatelu max.

    Ja jsem jenom argumentoval na to, ze zakazovat v loginu apriori nejake relativne korektni znaky je blbost. Navic - pokud tahas uzivatele z winbindu nebo LDAPu, tak se ti tam velmi casto ve velkych sitich objevi veci, ze bys nad nimi rostl (diakritika, hvezdicky apod.) - a pak se teprve pozna spravne napsany nastroj pro praci s uzivateli ;-)
    21.12.2005 22:23 Michal Kubeček | skóre: 71 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CentOS 4.2
    Ja jsem jenom argumentoval na to, ze zakazovat v loginu apriori nejake relativne korektni znaky je blbost.

    A priori korektní znaky jsou písmena anglické abecedy (raději jen malá) a číslice. Čislice raději až od druhého znaku. Podle okolností ještě možná podtržítka a pomlčky. Na cokoli jiného si raději nechte zajít chuť, protože s tím můžete někde narazit. Například ta tečka: představte si, že existují uživatelé abc a abc.def a skupina def (povolíte-li tečku v login name, je něco takového naprosto korektní); co má podle vás potom udělat příkaz

      chown abc.def file
    
    ?
    22.12.2005 00:30 Abraxis
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CentOS 4.2
    Co by delal? Nastavi vlastnika "file" na uzivatele "abc.def". Alespon v mem Linuxu ma chown syntaxi "chown user:group file" - cili stejne jako v passwd - tedy opet muze byt ve jmenu uzivatele cokoliv krome NULLu a dvojtecky.

    Cislice ne "radeji az do druheho znaku", ale URCITE az od druheho znaku (vyzkouseno) - hromada utilit pak nepozna, zda zadavas UID nebo jmeno.
    22.12.2005 17:41 Michal Marek (twofish) | skóre: 55 | blog: { display: blog; } | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CentOS 4.2
    Pokud uživatel abc.def neexistuje, tak nastaví vlastníka na abc a skupinu na def.
    23.12.2005 01:17 Michal Kubeček | skóre: 71 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CentOS 4.2
    Alespon v mem Linuxu ma chown syntaxi "chown user:group file" - cili stejne jako v passwd - tedy opet muze byt ve jmenu uzivatele cokoliv krome NULLu a dvojtecky.

    To je standardní chování. Ale všechny mně známé verze chown (včetně GNU verze) kvůli zpětné kompatibilitě stále akceptují i dříve používanou tečku.

    21.12.2005 15:30 honza
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CentOS 4.2
    [...] A duvod? [...]

    loginm je zasadne neco co sestava z ascii 'a' - 'z' a eventuelne '0' az '9'. Vsechno ostatni je zakazane, protoze se muze stat, ze budu chtit nekdy v budoucnu nainstalovat nejaky OS (napr. Centos 4.X) a ono by to nemuselo funguvat ....

    Rika se tomu zdravy rozum a vsechno ostatni je kraulovani v technickych problemech, ktere musi nekdo platit. Jestize zamestnavatel nebo zakaznik tyto zaliby plati, pak jsou povoleny i jine znaky.

    Jinak nasazuji linux se sambou od roku 1994 a jeste nikdy jsem nepotreboval login s $. Clovek musi mit halt stesti....
    Johny z Podoli avatar 21.12.2005 16:35 Johny z Podoli | skóre: 26 | blog: rocfdebian
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CentOS 4.2
    to jste asi nikdy na sambe nedelal PDC, pak by vam bylo jasne, že $ je fakt třeba. Jedná se o specialni account clenttova pc...
    Můj web o táborech: Letní dětské tábory, Hudební tábor , Můj nový blog na Nul.cz
    21.12.2005 18:49 honza
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CentOS 4.2
    a kazdy takovy client ma zaznam v /etc/passwd ??
    22.12.2005 08:05 tezkatlipoka | skóre: 35
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CentOS 4.2
    ano, kazdy ucet pro Win2k a WinXP musi mit zaznam v passwd a to s $ nakonci. Podle toho se pozna co je ucet cloveka a co je trusted account pro pocitac. Viditelne Samba neni z tveho kralovstvi.
    Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
    22.12.2005 11:51 Michal Kubeček | skóre: 71 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CentOS 4.2
    Nějak ale nevidím důvod, proč by ho měl mít v /etc/passwd. Proč ho raději nedáte do smbpasswd, kam patří?
    22.12.2005 12:15 Abraxis
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CentOS 4.2
    To, co je v passwd, tak MUZE byt v smbpasswd. To, co je v smbpasswd, tak MUSI byt v passwd (nebo LDAP/winbind...).
    22.12.2005 12:40 Michal Kubeček | skóre: 71 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CentOS 4.2
    Dobře, vyjádřil jsem se nepřesně. Prostě jméno, pod kterým se přihlašuje klient, nemusí být stejné jako jméno lokálního unixového uživatele, kterému odpovídá. Můžete si ho přemapovat.
    22.12.2005 18:43 tezkatlipoka | skóre: 35
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CentOS 4.2
    ano, nemusi, klient muze mit jine jmeno v smbpasswd a jine v passwd, ale tady se bavime o uctu pocitace. Dava se jednou s $ na konci do passwd a jedno bez nej do smbpasswd. Davat pokazde jine jsem nezkousel, a prijde mi to divne, vzhledem k tomu ze se vlastne jedna o jmeno PC.
    Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
    21.12.2005 16:42 Abraxis
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CentOS 4.2
    Povolene znaky pro login u UNIXu je obecne cokoliv krome : a NULL a login nesmi zacinat cislem. Tot, AFAIK, pravi standard.
    21.12.2005 18:51 honza
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CentOS 4.2
    jak ale OP referoval, Centos se o ten standard tak nejak nestara ?? Zdravy rozum a normy jsou rozdilne veci
    21.12.2005 21:19 Miloslav Trmac
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CentOS 4.2
    To (aspon jeden) standard rozhodne nepravi :)

    Jak Vas (na nekterych distribucich) presvedci (man 1p chown), standard IEEE 1003.1-2003 ("POSIX") pocita i s moznosti uplne numerickeho loginu.

    Standard rika (3.426): To be portable across ..., the value is composed of characters from the portable filename character set. The hyphen should not be used as the first character of a portable user name.

    "portable filename character set" je [-._a-zA-Z0-9]
    21.12.2005 17:35 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CentOS 4.2
    Fuj, to jsou taky takoví fašisti co chtějí loginy maximálně osm znaků dlouhé protože podobné řeči.
    Copak toho není dost?
    23.12.2005 13:25 bhy | skóre: 36 | blog: bhyblog | brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CentOS 4.2
    no, já jsem si o sobě nemyslel, že jsem fašista, spíš naopak, cítím se být anarchistou :) krátké loginy (a nejen loginy ale obecně řetězce, co na počítači opakovaně a často zadáváte) se mi líbí nikoliv protože podobné řeči, nýbrž protože to je pohodlnější (méně času zabere práce se psaním loginu, více času zbude na zábavu a jiné věci). do standardu bych to netahal, je to otázka priorit. :)
    21.12.2005 19:39 Radek Hladik | skóre: 20
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CentOS 4.2
    Tak to pak prichazite zbytecne o hodne zakazniku, coz me vzhledem k vasemu pristupu k zakaznikum ani moc nemrzi :)

    Kazdopadne $ ve jmene je potreba, pokud chci provozovat PDC pro WindowsNT+, protoze klient si zalozi machine account, coz je temer normalni systemovy ucet, pomoci ktereho se pocitac prihlasuje do domeny. A je standardne ve tvaru jmenopocitace$. A rucni editace resi jen cast problemu, protoze pak nefunguje automaticke pridavani novych pocitacu do domeny. Resp. fungovalo by, kdyby se na to napsal nejaky skript, protoze samba na to ma volbu add machine account script (nebo tak nejak), ktera vola primo prikaz adduser. Takze jednoduchy workaround by byl napsat skript, ktery usera prida bez $ a pak prida ten $.

    Radek
    21.12.2005 00:49 Pavel 'lingeek' Szalbot | skóre: 54 | Třinec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CentOS 4.2
    Instalace a "poinstalace" ~ Fedora. Škoda, že se článek nevěnuje binární kompatibilitě s distribucí severoamerického výrobce, která na mě působí rozporuplným dojmem (něco funguje, i když by nemuselo, co by mělo zase nefunguje vůbec).
    Math, as Barbie says, is hard.
    21.12.2005 14:46 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CentOS 4.2
    Škoda, že se článek nevěnuje binární kompatibilitě s distribucí severoamerického výrobce
    Souhlasim, skoda. Treba se toho nekdo ujme a napise pokracovani na zaklade vlastnich zkusenosti, kde uz se nemusi venovat trivialnostem zminenym v tomto clanku.
    21.12.2005 01:57 amnesiac
    Rozbalit Rozbalit vše CentOS a nejistá budoucnost ?
    Jaká je pravděpodobnost, že jedním rozhodnutím v RedHatu přestanou veřejně uvolňovat zdrojové balíčky svého RHEL a tím zlikvidují tuto distribuci ?

    Podle podmínek GPL, kterou je licencována většina sw v RHEL, jsou povini umožnit přístup ke zdrojákům pouze zákazníkům a hlavně to nemusí být v podobě připravených a funkčních balíčků, takže to co dělají je jenom čistě dobrovolná záležitost, která může ze dne na den skončit. Tak to alespoň vidím já.

    21.12.2005 02:57 Honza Král | skóre: 3 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CentOS a nejistá budoucnost ?
    mozna (nevim, jestli se nezavazali nejakym prohlasim atp), ale kozdopadne to muze vzdy nekdo prevzit...

    osobne povazuju byt i nejistou podporu firmou RedHat za spolehlivejsi nez podporu tisicem dobrovolniku (brano z hlediska cilovych zakazniku CentOSu - tzn podniky lakany kompatibilitou s RHEL - treba kvuli ORACLE ci jinym proprietarnim app, ktere podporuji pouze RHEL), protoze kdyz se nenajde dobrovolnik kdtery by se chtel hrabat v balicku XY, tak se proste nic neudela, naproti tomu RH dalo sve slovo a ma zamestnance, kterym rekne: hrab se!
    21.12.2005 10:06 hyperion
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CentOS a nejistá budoucnost ?
    AFAIK CentOS narozdil od RHEL NENI certifikovanym OS pro Oracle, takze muze byt "kompatibilni" jak chce, ale pri prvnim problemu od toho daji lidi z Oraclu ruce pryc.
    21.12.2005 12:01 Michal Kubeček | skóre: 71 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CentOS a nejistá budoucnost ?
    treba kvuli ORACLE ci jinym proprietarnim app, ktere podporuji pouze RHEL

    (váš příspěvek)

    Oracle's Unbreakable Linux Support offering includes Linux operating system support for Red Hat Enterprise Linux AS/ES (RHEL), Novell SUSE LINUX Enterprise Server (SLES), and Asianux. Oracle customers running RHEL, SLES or Asianux, can call Oracle directly for any Oracle or OS issue.

    (web Oracle)

    21.12.2005 09:16 Petr Špatka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CentOS a nejistá budoucnost ?
    Podle mě, v tomto případě bude stačit pokud někdo z CentOS týmu koupí 1 kus příslušného RHEL a tím získá přístup ke zdrojákům oprav. Podle mě GPL licence pak nebrání vydávat tyto opravy zkompilované pro CentOS. A že by zákazníkům místo src.rpm dali jenom nějaká torza snad až tak nehrozí.

    Jinak CentOS používám a jsem s ním spokojen. Prioritně jsem se nesnažil ušetřit, ale nechtěl jsem kupovat zajíce v pytli.
    21.12.2005 09:52 Jiří Lisický | skóre: 31 | blog: JIL_blog | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CentOS 4.2
    Rád bych sem doplnil informaci, kterou jsem sám nedávno hledal (v článku je to naznačeno):

    CentOS 4.2 = CentOS 4 + updaty

    Ad instalace z prvního CD. Pokuď budete instalovat ze sítě a nechce se vám vypalovat (stahovat) celé CD, stačí použít image z adresáře os/i386/images. boot.iso (4.8 MB) je CD image, diskboot.img (6MB) se dá použít třeba na nabootovaní z USB flash disku.

    21.12.2005 14:56 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CentOS 4.2
    Ad instalace z prvního CD. Pokuď budete instalovat ze sítě a nechce se vám vypalovat (stahovat) celé CD, stačí použít image z adresáře os/i386/images. boot.iso (4.8 MB) je CD image, diskboot.img (6MB) se dá použít třeba na nabootovaní z USB flash disku.
    Ano, diky za doplneni, tuhle moznost jsem opomnel popsat. Prvni CD jsem stahoval, protoze jsem byl zvedavy, jestli je mozne instalovat pouze z nej. Neni.
    21.12.2005 13:52 Lukáš Zapletal | skóre: 42 | blog: lzapův svět | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CentOS 4.2
    pro ty uživatele, kteří si profesionální (placené) řešení RHEL nemohou či z principu nechtějí dopřát.

    Co je to proboha za "princip"? Buď si jej nemohou dovolit, nebo ho nepotřebují. Nějak mi uniká význam. Pěkný článek.

    21.12.2005 14:42 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CentOS 4.2
    pro ty uživatele, kteří si profesionální (placené) řešení RHEL nemohou či z principu nechtějí dopřát.

    Co je to proboha za "princip"? Buď si jej nemohou dovolit, nebo ho nepotřebují. Nějak mi uniká význam. Pěkný článek.

    Diky :) Vyznam je ciste ironicky a znamena totez, co jste napsal vy. Je to princip neplatit za neco, co (jeste) nepotrebuji :)

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.