abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 18:00 | IT novinky

    DuckDuckGo AI Chat umožňuje "pokecat si" s GPT-3.5 Turbo od OpenAI nebo Claude 1.2 Instant od Anthropic. Bez vytváření účtu. Všechny chaty jsou soukromé. DuckDuckGo je neukládá ani nepoužívá k trénování modelů umělé inteligence.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 14:22 | IT novinky

    VASA-1, výzkumný projekt Microsoftu. Na vstupu stačí jediná fotka a zvukový záznam. Na výstupu je dokonalá mluvící nebo zpívající hlava. Prý si technologii nechá jenom pro sebe. Žádné demo, API nebo placená služba. Zatím.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 04:44 | Nová verze

    Nová čísla časopisů od nakladatelství Raspberry Pi: MagPi 140 (pdf) a HackSpace 77 (pdf).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 01:00 | Nová verze

    ESPHome, tj. open source systém umožňující nastavovat zařízení s čipy ESP (i dalšími) pomocí konfiguračních souborů a připojit je do domácí automatizace, například do Home Assistantu, byl vydán ve verzi 2024.4.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    18.4. 22:11 | IT novinky Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    18.4. 20:55 | Nová verze

    Neziskové průmyslové konsorcium Khronos Group vydalo verzi 1.1 specifikace OpenXR (Wikipedie), tj. standardu specifikujícího přístup k platformám a zařízením pro XR, tj. platformám a zařízením pro AR (rozšířenou realitu) a VR (virtuální realitu). Do základu se z rozšíření dostalo XR_EXT_local_floor. Společnost Collabora implementuje novou verzi specifikace do platformy Monado, tj. open source implementace OpenXR.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    18.4. 17:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 0.38.0 multimediálního přehrávače mpv (Wikipedie) vycházejícího z přehrávačů MPlayer a mplayer2. Přehled novinek, změn a oprav na GitHubu. Požadován je FFmpeg 4.4 nebo novější a také libplacebo 6.338.2 nebo novější.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 13
    18.4. 17:11 | Nová verze

    ClamAV (Wikipedie), tj. multiplatformní antivirový engine s otevřeným zdrojovým kódem pro detekci trojských koní, virů, malwaru a dalších škodlivých hrozeb, byl vydán ve verzích 1.3.1, 1.2.3 a 1.0.6. Ve verzi 1.3.1 je mimo jiné řešena bezpečnostní chyba CVE-2024-20380.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    18.4. 12:11 | IT novinky

    Digitální a informační agentura (DIA) oznámila (PDF, X a Facebook), že mobilní aplikace Portál občana je ode dneška oficiálně venku.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    18.4. 05:11 | Komunita

    #HACKUJBRNO 2024, byly zveřejněny výsledky a výstupy hackathonu města Brna nad otevřenými městskými daty, který se konal 13. a 14. dubna 2024.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    KDE Plasma 6
     (68%)
     (11%)
     (2%)
     (20%)
    Celkem 566 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník

    Dotaz: XGL: hw nároky

    16.5.2006 20:11 ts
    XGL: hw nároky
    Přečteno: 79×
    Mám PC 1200MHz, 256MB RAM a starou TNT Vanta 16MB. Rozchodím na tom XGL v SuSE 10.1?

    Odpovědi

    16.5.2006 20:21 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: XGL: hw nároky
    Zkontroluj seznam podporovaných grafických karet na gentoo-wiki.com.
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    David Watzke avatar 16.5.2006 20:24 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: XGL: hw nároky
    Docela o tom pochybuju... hlavně kvůli grafice.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    andree avatar 16.5.2006 20:37 andree | skóre: 39 | blog: andreeeeelog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: XGL: hw nároky
    nechapem na co treba vykonnu grafiku... kvoli zobrazeniu 10-20 trojuholnikov? je pravda ze su na nich dost bigga textury, ale aby to tnt2 nedala aspon na nejakych 30fps... ked uz da q3a celkom dobre - a to ma ine naroky :)
    David Watzke avatar 16.5.2006 20:39 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: XGL: hw nároky
    16MB TNT2 dá celkem dobře Q3A? Tak to je hodně subjektivní názor...
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    16.5.2006 20:50 Peter Golis | skóre: 64 | blog: Bežné záležitosti | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: XGL: hw nároky
    kolko ludi, tolko chuti. este mam v zivej pameti ako som hral quake I/II cez software renderer a potom ten priepastny rozdiel na Voodoo (rush) pri 640x480. ale Vanta, by som si uz dovolil pochybovat aj ja. ovladace od vyrobcu boli dobre, ale mesa tiez.
    andree avatar 16.5.2006 22:17 andree | skóre: 39 | blog: andreeeeelog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: XGL: hw nároky
    subjektivny nazor.. ja sa o tom hadat nebudem, je mi to uprimne jedno... ale minimalne poziadavky si myslim splna ta grafika dooost dobre... a nie kazdy potrebuje uchvatnych >180 fps (hlavne ked napr. lcd da 60, ze)... ale o to tu nejde, vsak ;-) ide stale o 20 trojuholnikov...
    16.5.2006 23:13 D-Evil | skóre: 25 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: XGL: hw nároky
    Dá. A to i na mnohem horších strojích. I na K6-II 500 MHz s 256 MB RAM z toho jde vytáhnout 25 fps (což je hranice plynulosti).
    17.5.2006 00:09 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: XGL: hw nároky
    A hranice hratelnosti je okolo 10 FPS. Když teď vezmu okno a začnu ho rychle šoupat sem a tam, tak jede CPU na 100 % a stejně to nestíhá. Kdybych měl XGL a grafika to akcelerovala, tak by to bylo pocitově stejně pomalý s tím drobným rozdílem, že CPU by se flákalo a tím pádem mohlo počítat něco důležitějšího. A v tom je/bude IMO největší přínos XGL.
    17.5.2006 00:41 D-Evil | skóre: 25 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: XGL: hw nároky
    To určitě jo, možná by to bylo i rychlejší - GPU je na obdobný operace stavěný, CPU je univerzálnější.
    Jan Zahornadsky avatar 17.5.2006 03:33 Jan Zahornadsky | skóre: 22 | blog: hans_blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: XGL: hw nároky
    Grafika výkonná ani tak být nemusí, je však důležité, aby bylo dost paměti na textury a u tohoto kousku se právě o to bojím. Jedno okno může mít klidně 1MB (nekomprimované), takže to moc světle nevidím :-(

    I když je otázka, jak ta karta umí odswapovat textury (do RAM). Ale žiji v domnění, že to umí až modernější karty a navíc i to jen některé.
    Actually, I was half an hour into the pointer scripting documentation when she got dressed and left.
    16.5.2006 20:28 Jirka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: XGL: hw nároky
    Max avatar 16.5.2006 23:41 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: XGL: hw nároky
    Osobně jsem zkoušel Xgl na 2600+ Sempron + GF2MX400 64MB a jelo to všechno pěkně plynule, zkoušel jsem spouštět i videa, zprůhledňovat a všechno možný a jelo to. Řekl bych, že výkonově by ta tnt měla stačit, druhou věcí je ovšem podpora samotné karty v xgl. Jak už tady padlo, jukni na wiki, tam je seznam podporovaného HW+použité vreze ovladačů. Nebo rovnou stáhni korooru a vyzkoušej si to ;-)
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.