abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 12:52 | Bezpečnostní upozornění

    sudo-rs, tj. sudo a su přepsané do programovacího jazyka Rust, již obsaženo v Ubuntu 25.10, bylo vydáno ve verzi 0.2.10. Opraveny jsou 2 bezpečnostní chyby.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 12:22 | IT novinky Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 11:55 | Zajímavý software

    Společnost Avalonia UI oznámila, že pracuje na .NET MAUI pro Linux a webový prohlížeč. Vyzkoušet lze demo v prohlížeči. Když bude backend stabilní, bude vydán jako open source pod licencí MIT.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 16:44 | Nová verze

    Byl vydán Mozilla Firefox 145.0. Přehled novinek v poznámkách k vydání a poznámkách k vydání pro vývojáře. Ukončena byla podpora 32bitového Firefoxu pro Linux. Přidána byla podpora Matrosky. Řešeny jsou rovněž bezpečnostní chyby. Nový Firefox 145 bude brzy k dispozici také na Flathubu a Snapcraftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:33 | IT novinky

    Lidé.cz (Wikipedie) jsou zpět jako sociální síť s "ambicí stát se místem pro kultivované debaty a bezpečným online prostředím".

    Ladislav Hagara | Komentářů: 42
    včera 10:33 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 4.4 multiplatformního integrovaného vývojového prostředí (IDE) pro rychlý vývoj aplikaci (RAD) ve Free Pascalu Lazarus (Wikipedie). Využíván je Free Pascal Compiler (FPC) 3.2.2.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:00 | IT novinky

    ASUS má v nabídce komplexní řešení pro vývoj a nasazení AI: kompaktní stolní AI superpočítač ASUS Ascent GX10 poháněný superčipem NVIDIA GB10 Grace Blackwell a platformou NVIDIA DGX Spark. S operačním systémem NVIDIA DGX založeném na Ubuntu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    včera 03:11 | Nová verze

    Desktopové prostredie Trinity Desktop vyšlo vo verzii R14.1.5. Je tu opravená chyba v tqt komponente spôsobujúca 100% vyťaženie cpu, dlaždice pre viac monitorov a nemenej dôležité su dizajnové zmeny v podobe ikon, pozadí atď. Pridaná bola podpora distribúcií Debian Trixie, Ubuntu Questing, RHEL 10 a OpenSUSE Leap 16.

    lukve | Komentářů: 8
    10.11. 22:11 | Nová verze

    Grafická aplikace Easy Effects (Flathub), původně PulseEffects, umožňující snadno povolovat a zakazovat různé audio efekty v aplikacích používajících multimediální server PipeWire, byla vydána ve verzi 8.0.0. Místo GTK 4 je nově postavená nad Qt, QML a Kirigami.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    10.11. 12:22 | Komunita

    Na YouTube lze zhlédnout Godot Engine – 2025 Showreel s ukázkami toho nejlepšího letos vytvořeného v multiplatformním open source herním enginu Godot.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Jaké řešení používáte k vývoji / práci?
     (35%)
     (47%)
     (18%)
     (17%)
     (22%)
     (15%)
     (22%)
     (15%)
     (16%)
    Celkem 344 hlasů
     Komentářů: 15, poslední 2.11. 08:25
    Rozcestník

    Dotaz: Qt: clicked signál

    2.7.2009 14:25 Dadam
    Qt: clicked signál
    Přečteno: 291×

    Zdravím, jak by se dal nejlíp nějakému potomku třídy QWidget přidat signál clicked? Chtěl bych se vyhnout vytváření nové třídy pro každý widget. Představoval jsem si to nějak takto:

    template  <class C> class clickable: public C {
    	Q_OBJECT;
    	public:
    	clickable (QWidget *parent = 0): C(parent) {};
    	bool event (QEvent *event) {
    		if (event->type() == QEvent::MouseButtonRelease) {
    			emit clicked();
    			return true;
    		} else if (event->type() == QEvent::MouseButtonDblClick) {
    			emit doubleClicked();
    			return true;
    		} else {
    			return C::event(event);
    		}
    	}
    	signals:
    	void clicked(void);
    	void doubleClicked(void);
    };
    

    a následně:

    clickable <VideoWidget> *myClickableVideoWidget = new clickable <VideoWidget>;
    

    ale to bohužel nejde :-(

    Odpovědi

    3.7.2009 03:08 ...............23 | skóre: 15 | blog: Various Stuff blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Qt: clicked signál
    Ako workaround by sa na to dalo použiť makro, napr. MAKE_CLICKABLE, ktoré by definovalo danú triedu s nejakým prefixom, napr. Clickable_VideoWidget, a potom to makro proste raz zavolať pre každú potrebnú triedu. Problém ale je, že moc neexpanduje makrá, takže by nevygeneroval nič, lebo by tam nevidel tie clickable triedy. Bolo by treba k tomu makru nejako pridať kód vygenerovaný mocom pre takú triedu (ten by bol v podstate vždy taký istý, až na názov triedy, takže by sa to malo dať vpratať priamo do toho makra)...

    Ale inak neviem či sa niečo také oplatí, tých widgetov ktorým chýba pár užitočných signálov zas toľko nie je (ja som napríklad nikdy nemusel subclassovať widget len kvôli zachyteniu nejakej udalosti)...

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.