abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 08:00 | Komunita

    Před týdnem Nintendo zažalovalo společnost Tropic Haze zastřešující vývoj open source emulátoru přenosné herní konzole Nintendo Switch yuzu. Včera se společnosti dohodly (pdf, pdf), že Tropic Haze zaplatí Nintendu 2,4 milionu dolarů a vývoj emulátoru neprodleně ukončí. Ukončen byl také vývojáři yuzu podporovaný vývoj open source emulátoru přenosné herní konzole Nintendo 3DS Citra.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 18:33 | IT novinky

    Apple dnes představil nový MacBook Air s čipem M3. Jak na něm pojede Asahi Linux?

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 16:44 | IT novinky

    Hodnota Bitcoinu, decentralizované kryptoměny překonala 65 000 dolarů (1 517 360 korun).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    včera 15:11 | Nová verze

    Byla vydána nová stabilní verze 6.6 webového prohlížeče Vivaldi (Wikipedie). Postavena je na Chromiu 122. Přehled novinek i s náhledy v příspěvku na blogu. Nově umí webovým stránkách vnutit tmavý styl. Webové panely podporují rozšíření. Vylepšena byla i Pošta a Poznámky.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 14:55 | IT novinky

    Z aktuálních globálních statistik společnosti Statcounter: na desktopu má Linux podíl 4,03 %, Firefox 7,26 %, …

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    včera 07:00 | Nová verze

    Linuxová distribuce openmediavault (Wikipedie) založená na Debianu a určená pro datová úložiště na síti (NAS) byla vydána ve verzi 7 (Mastodon). Její kódový název je Sandworm (písečný červ). Přehled novinek v oficiálním oznámení. Nejnovější openmediavault je založen na Debianu 12 s kódovým názvem Bookworm.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    3.3. 14:33 | Zajímavý software

    Ente je open source služba pro ukládání a sdílení fotografií a videí. Alternativa k výchozím aplikacím od Googlu a Applu. V pátek byly uvolněny zdrojové kódy serveru pod licencí AGPL 3.0 [Hacker News].

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    3.3. 11:55 | Nová verze

    Na čem aktuálně pracují vývojáři GNOME a KDE? Pravidelný přehled novinek v Týden v GNOME a Týden v KDE.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    2.3. 22:33 | Komunita

    Nintendo žaluje Tropic Haze, tj. společnost zastřešující vývoj open source emulátoru přenosné herní konzole Nintendo Switch yuzu (Wikipedie).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    2.3. 13:00 | Nová verze

    Komunita kolem Linuxu From Scratch (LFS) vydala Linux From Scratch 12.1 a Linux From Scratch 12.1 se systemd. Nové verze knih s návody na instalaci vlastního linuxového systému ze zdrojových kódů přichází s Glibc 2.39, Binutils 2.42 a Linuxem 6.7.4. Současně bylo oznámeno vydání verze 12.1 knih Beyond Linux From Scratch (BLFS) a Beyond Linux From Scratch se systemd.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Steam
     (32%)
     (28%)
     (8%)
     (8%)
     (23%)
    Celkem 130 hlasů
     Komentářů: 0
    Rozcestník

    Dotaz: Qt: clicked signál

    2.7.2009 14:25 Dadam
    Qt: clicked signál
    Přečteno: 279×

    Zdravím, jak by se dal nejlíp nějakému potomku třídy QWidget přidat signál clicked? Chtěl bych se vyhnout vytváření nové třídy pro každý widget. Představoval jsem si to nějak takto:

    template  <class C> class clickable: public C {
    	Q_OBJECT;
    	public:
    	clickable (QWidget *parent = 0): C(parent) {};
    	bool event (QEvent *event) {
    		if (event->type() == QEvent::MouseButtonRelease) {
    			emit clicked();
    			return true;
    		} else if (event->type() == QEvent::MouseButtonDblClick) {
    			emit doubleClicked();
    			return true;
    		} else {
    			return C::event(event);
    		}
    	}
    	signals:
    	void clicked(void);
    	void doubleClicked(void);
    };
    

    a následně:

    clickable <VideoWidget> *myClickableVideoWidget = new clickable <VideoWidget>;
    

    ale to bohužel nejde :-(

    Odpovědi

    3.7.2009 03:08 ...............23 | skóre: 15 | blog: Various Stuff blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Qt: clicked signál
    Ako workaround by sa na to dalo použiť makro, napr. MAKE_CLICKABLE, ktoré by definovalo danú triedu s nejakým prefixom, napr. Clickable_VideoWidget, a potom to makro proste raz zavolať pre každú potrebnú triedu. Problém ale je, že moc neexpanduje makrá, takže by nevygeneroval nič, lebo by tam nevidel tie clickable triedy. Bolo by treba k tomu makru nejako pridať kód vygenerovaný mocom pre takú triedu (ten by bol v podstate vždy taký istý, až na názov triedy, takže by sa to malo dať vpratať priamo do toho makra)...

    Ale inak neviem či sa niečo také oplatí, tých widgetov ktorým chýba pár užitočných signálov zas toľko nie je (ja som napríklad nikdy nemusel subclassovať widget len kvôli zachyteniu nejakej udalosti)...

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.