abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 19:22 | Nová verze

    Byla vydána (𝕏) dubnová aktualizace aneb nová verze 1.100 editoru zdrojových kódů Visual Studio Code (Wikipedie). Přehled novinek i s náhledy a videi v poznámkách k vydání. Ve verzi 1.100 vyjde také VSCodium, tj. komunitní sestavení Visual Studia Code bez telemetrie a licenčních podmínek Microsoftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 18:00 | Nová verze

    Open source platforma Home Assistant (Demo, GitHub, Wikipedie) pro monitorování a řízení inteligentní domácnosti byla vydána v nové verzi 2025.5.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 01:22 | Nová verze Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 00:55 | Zajímavý projekt

    PyXL je koncept procesora, ktorý dokáže priamo spúštat Python kód bez nutnosti prekladu ci Micropythonu. Podľa testov autora je pri 100 MHz približne 30x rýchlejší pri riadeni GPIO nez Micropython na Pyboard taktovanej na 168 MHz.

    vlk | Komentářů: 0
    7.5. 19:44 | Nová verze

    Grafana (Wikipedie), tj. open source nástroj pro vizualizaci různých metrik a s ní související dotazování, upozorňování a lepší porozumění, byla vydána ve verzi 12.0. Přehled novinek v aktualizované dokumentaci.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    7.5. 17:33 | Nová verze

    Raspberry Pi OS, oficiální operační systém pro Raspberry Pi, byl vydán v nové verzi 2025-05-06. Přehled novinek v příspěvku na blogu Raspberry Pi a poznámkách k vydání. Pravděpodobně se jedná o poslední verzi postavenou na Debianu 12 Bookworm. Následující verze by již měla být postavena na Debianu 13 Trixie.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    7.5. 05:33 | Komunita

    Richard Stallman dnes v Liberci přednáší o svobodném softwaru a svobodě v digitální společnosti. Od 16:30 v aule budovy G na Technické univerzitě v Liberci. V anglickém jazyce s automaticky generovanými českými titulky. Vstup je zdarma i pro širokou veřejnost.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 16
    7.5. 03:55 | Komunita

    sudo-rs, tj. sudo a su přepsáné do programovacího jazyka Rust, nahradí v Ubuntu 25.10 klasické sudo. V plánu je také přechod od klasických coreutils k uutils coreutils napsaných v Rustu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    6.5. 22:11 | Nasazení Linuxu

    Fedora se stala oficiální distribucí WSL (Windows Subsystem for Linux).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    6.5. 13:22 | IT novinky

    Společnost IBM představila server IBM LinuxONE Emperor 5 poháněný procesorem IBM Telum II.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (57%)
     (1%)
     (8%)
     (22%)
     (4%)
     (2%)
     (3%)
     (1%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 558 hlasů
     Komentářů: 26, poslední včera 09:58
    Rozcestník

    Vložit další komentář
    25.1.2008 18:23 Let_Me_Be | skóre: 20 | blog: cat /proc/idea/current | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Navrhněte změny pro Gentoo 2008.0
    Skoda ze jde jenom o obsah instalacniho CD.
    Linked in profil - Můj web - Nemůžete vyhrát hádku s blbcem. Nejdřív vás stáhne na svoji úroveň a pak ubije zkušenostmi.
    pools avatar 25.1.2008 18:35 pools | skóre: 19 | blog: Svědek Damdogův | Opava/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Navrhněte změny pro Gentoo 2008.0
    Mel bys zajít k psychiatrovi. Tohle ber jako kamarádskou radu.
    Vivre libre ou mourir!
    25.1.2008 19:04 Let_Me_Be | skóre: 20 | blog: cat /proc/idea/current | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Navrhněte změny pro Gentoo 2008.0
    Is there anything you'd like to see added, changed or removed from Gentoo's release media?
    Jestli nejde o instalacni CD/DVD tak asi neumim anglicky. Ja to pochopil tak ze chteji vedet jake programy by lide jeste chteli mit na Live CD k dispozici.
    Linked in profil - Můj web - Nemůžete vyhrát hádku s blbcem. Nejdřív vás stáhne na svoji úroveň a pak ubije zkušenostmi.
    pools avatar 25.1.2008 19:18 pools | skóre: 19 | blog: Svědek Damdogův | Opava/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Navrhněte změny pro Gentoo 2008.0
    Pochopil jsi to správně. Reagoval jsem spíše na způsob jakým jsi zareagoval na zprávičkul. Pokud chceš změnit něco v Gentoo obecně zkus tohle irc. Více pak můžeš najít tady.
    Vivre libre ou mourir!
    25.1.2008 23:33 Let_Me_Be | skóre: 20 | blog: cat /proc/idea/current | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Navrhněte změny pro Gentoo 2008.0
    Zpusob? Jaky zpusob zase? Nebo ti vadi ze jsem vubec neco napsal?

    Instalacni CD je vec, ktera opravdu trapi malokoho. To ze si uzivatele muzou vybrat jaky SW na CD bude je rozhodne chvalihodne (i mne tam neco chybelo, ale uz je to rok od posledni instalace, takze si nevzpomenu). Ale ponekud mi unika kde je ta unikatnost.

    Kdyby udelali anketu "Ktery SW vam nejvic chybi v Gentoo?", myslim ze by to bylo mnohem zajimavejsi.
    Linked in profil - Můj web - Nemůžete vyhrát hádku s blbcem. Nejdřív vás stáhne na svoji úroveň a pak ubije zkušenostmi.
    26.1.2008 10:39 jm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Navrhněte změny pro Gentoo 2008.0
    Kdyby udelali anketu "Ktery SW vam nejvic chybi v Gentoo?", myslim ze by to bylo mnohem zajimavejsi.
    Ano, Gentoo je distribuci, ktera trpi kritickym nedostatkem balicku, takze to je opravdu priorita cislo jedna. Zatimco aby uzivatele dostali cerstva instalacni media a po instalaci a emerge --sync na ne nevykoukly stovky balicku k aktualizaci, to je zcela podruzna nezajimava zalezitost.

    Mno, suma sumarum - kozel zahradnikem, nechces radeji mluvit do neceho, cemu rozumis?
    26.1.2008 15:17 Let_Me_Be | skóre: 20 | blog: cat /proc/idea/current | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Navrhněte změny pro Gentoo 2008.0
    A kde pisu ze trpi kritickym nedostatkem balicku? Ne to opravdu neni ten problem. Problem je ze tam chybi nektere "killer apps" Linuxu.

    Ano aktualni media jsou dulezite, presne jak pisu, zaroven je velmi chvalihodne ze si muzou uzivatele rict co jim tam chybi (predpokladam ze to slo i driv pres bugzillu).

    Ja hodnotim to co jako uzivatel vidim (a videt muzu).
    Linked in profil - Můj web - Nemůžete vyhrát hádku s blbcem. Nejdřív vás stáhne na svoji úroveň a pak ubije zkušenostmi.
    26.1.2008 15:55 jm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Navrhněte změny pro Gentoo 2008.0
    A kde pisu ze trpi kritickym nedostatkem balicku? Ne to opravdu neni ten problem. Problem je ze tam chybi nektere "killer apps" Linuxu.
    Aha... to teda nevidim, kde pises. Ja tady vidim z tve strany neustale vidim akorat nekonkretni trollovani. A ktere killer apps to tak pro zajimavost jsou?
    26.1.2008 16:09 Let_Me_Be | skóre: 20 | blog: cat /proc/idea/current | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Navrhněte změny pro Gentoo 2008.0
    Tak fajn, chces konkretne? Tak treba Miro uz vysel pekne davno a v portage porad neni. Nebo Spicebird (ale tady uznavam ze jde o novy SW). Qt-curve je pravidelne outdated. Spousta aplikaci z kde-apps.org, ktere maji rating pres 90% v portage chybi.

    Na programy, ktere spadaji do kategorie pluginu (treba 7zip do kioslaves) clovek v Gentoo prakticky nema sanci narazit.
    Linked in profil - Můj web - Nemůžete vyhrát hádku s blbcem. Nejdřív vás stáhne na svoji úroveň a pak ubije zkušenostmi.
    26.1.2008 16:10 Let_Me_Be | skóre: 20 | blog: cat /proc/idea/current | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Navrhněte změny pro Gentoo 2008.0
    Chyba, misto tech 90% tam ma byt 80% (protoze 90% tam nema zadny SW).
    Linked in profil - Můj web - Nemůžete vyhrát hádku s blbcem. Nejdřív vás stáhne na svoji úroveň a pak ubije zkušenostmi.
    26.1.2008 17:20 jm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Navrhněte změny pro Gentoo 2008.0
    Tak fajn, chces konkretne? Tak treba Miro uz vysel pekne davno a v portage porad neni.
    Ano, neni... a dokud to bude rozbity, tak urcite nebude. Muzes se predvest...
    Nebo Spicebird (ale tady uznavam ze jde o novy SW).
    To je proboha co? Ja ze si jeste ani nikdo nenapsal o ebuild; evidentne killer applikace. :-D
    Qt-curve je pravidelne outdated.
    Jiste, jako spousta jinych balicku je pravidelne outdated do doby, nez nekdo prida aktualni verzi. Nejak jsem se dostali mimo tema, nemyslis?
    Spousta aplikaci z kde-apps.org, ktere maji rating pres 90% v portage chybi.
    Bezva, takze jako vyvojari maji brouzdat po kde-apps.org a podle ratingu pridavat aplikace, nebo co si vlastne predstavujes?
    Na programy, ktere spadaji do kategorie pluginu (treba 7zip do kioslaves) clovek v Gentoo prakticky nema sanci narazit.
    Taky nepochybne killer applikace, akorat ze jsem jeste nevidel, ze by nekdo nekdy neco v tomhle formatu distribuoval...
    26.1.2008 17:51 Let_Me_Be | skóre: 20 | blog: cat /proc/idea/current | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Navrhněte změny pro Gentoo 2008.0
    Ok, fajn, killer apps nejsou killer apps, protoze ty je nepotrebujes. Ja myslim ze se nemusime dal bavit.
    Linked in profil - Můj web - Nemůžete vyhrát hádku s blbcem. Nejdřív vás stáhne na svoji úroveň a pak ubije zkušenostmi.
    26.1.2008 19:13 Creckx | skóre: 23 | blog: cxblog | Lanškroun
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Navrhněte změny pro Gentoo 2008.0
    Takže killer apps jsou killer apps protože je potřebuješ ty :) To je fakt takovej problém si tu overlay založit?
    Můj blog Pokud máte taky blog, můžeme vyměnit odkazy :)
    26.1.2008 19:29 Let_Me_Be | skóre: 20 | blog: cat /proc/idea/current | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Navrhněte změny pro Gentoo 2008.0
    Ne, killer apps jsou killer apps protoze jsou nejakym zpusobem unikatni, prinaseji neco noveho a nemaji na Linuxove platforme (a pripadne jinych platformach) alternativu.

    Jde o to ze tohle cele vzniklo z toho ze jsem napsal ze tvorba ebuildu je slozita a ze cesta aplikaci do portage je dlouha. To ze si muzu vytvorit ebuild a pouzivat ho je sice hezke, ale problem to neresi.
    Linked in profil - Můj web - Nemůžete vyhrát hádku s blbcem. Nejdřív vás stáhne na svoji úroveň a pak ubije zkušenostmi.
    26.1.2008 19:36 Creckx | skóre: 23 | blog: cxblog | Lanškroun
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Navrhněte změny pro Gentoo 2008.0
    To že si můžeš vytvoři ebuild a celou svoji overlay problém řeší. Pokud vytvoříš ebuildy pro aplikace, které podle tebe jiným chybí a dáš je do overlaye, tak pokud ty aplikace fakt někdo bude chtít, tak si od tebe stáhne ebuildy. Pak se klidně můžeš vydat na "dlouhou" cestu do portage.
    Můj blog Pokud máte taky blog, můžeme vyměnit odkazy :)
    26.1.2008 20:03 Let_Me_Be | skóre: 20 | blog: cat /proc/idea/current | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Navrhněte změny pro Gentoo 2008.0
    Achjo... jo muzu ale kdo to udela? Kdo tomu rozumi natolik aby to byl schopen udelat tak aby to fungovalo? Kdo ma nervy porad udrzovat ebuild kdyz mu na nej vyvojari dlabou? Odpovim si sam: "Skoro nikdo."
    Linked in profil - Můj web - Nemůžete vyhrát hádku s blbcem. Nejdřív vás stáhne na svoji úroveň a pak ubije zkušenostmi.
    26.1.2008 21:06 Creckx | skóre: 23 | blog: cxblog | Lanškroun
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Navrhněte změny pro Gentoo 2008.0

    Gentoo je o tom, že si ho uděláš sám. Pokud tu chceš skuhrat, že to za tebe nikdo neudělá, tak si běž na debian, tam je balík na každou kravinu. Až pochopíš, že tu nějsou všichni kvůli tomu, aby ti připravovali balíčky na stříbrnym podnose, tak si třeba budeš moct najít i distro, který ti bude vyhovovat, nic neni dokonalý!

    ... nebo si někoho zaplať, určitě se tu najde hromada lidí co ti za peníze udělat první poslední.

    Můj blog Pokud máte taky blog, můžeme vyměnit odkazy :)
    26.1.2008 23:02 Let_Me_Be | skóre: 20 | blog: cat /proc/idea/current | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Navrhněte změny pro Gentoo 2008.0
    No hura, presne tak nic neni dokonale, ani Gentoo neni! Ja nemam problem napsat si balicek, napsat si korektne fungujici balicek uz mam problem a dostat ho do distribuce ani nebudu zkouset, kdyz vidim co by mne cekalo.

    Jestli mas pocit ze ti v Gentoo nic nechybi, tak je to fajn, muzes byt stastny, ja stastny nejsem, protoze mi tam nektere balicky chybi. Samozrejme kdyz napisu ze se mi neco nelibi tak misto normalni reakce se tady na mne vrhne dav rozzurenych vyvojaru Gentoo (proste takove Linuxova idylka).
    Linked in profil - Můj web - Nemůžete vyhrát hádku s blbcem. Nejdřív vás stáhne na svoji úroveň a pak ubije zkušenostmi.
    27.1.2008 00:00 Creckx | skóre: 23 | blog: cxblog | Lanškroun
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Navrhněte změny pro Gentoo 2008.0

    Napsat korektní balíček? Ty si myslíš že vývojáři nedělaj chyby? Prostě si nahoď overlay a neřeš to. Časem to doladíš nebo ti někdo pomůže a pak můžeš pracovat na tom, aby se balíky dostali do distra.

    Ano mám pocit, že mi v gentoo nic nechybí. Co jsem nenašel v hlavním stromě, tak to bylo v nějaký overlay. Ty nepíšeš, že se ti něco nelíbí, ty píšeš, že gentoo je špatný a začneš se navážeš do vývojářů, že dělaj špatnou práci.

    Můj blog Pokud máte taky blog, můžeme vyměnit odkazy :)
    27.1.2008 00:11 Let_Me_Be | skóre: 20 | blog: cat /proc/idea/current | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Navrhněte změny pro Gentoo 2008.0
    Ne ja nepisu ze je Gentoo spatny. Jenom jakozto dlouhodoby uzivatel vidim pozvolny pokles kvality.

    Samozrejme ze delaji chyby, ale kdyz jim to nekdo napise, tak vidis co se pak deje.
    Linked in profil - Můj web - Nemůžete vyhrát hádku s blbcem. Nejdřív vás stáhne na svoji úroveň a pak ubije zkušenostmi.
    27.1.2008 00:16 jm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Navrhněte změny pro Gentoo 2008.0
    ale kdyz jim to nekdo napise, tak vidis co se pak deje.
    Ano, kdyz ti nikdo vytkne, ze nechapes priority, a kdyz na zadost o zduvodneni sveho nazoru na nedostatek aplikaci v Gentoo vyplodis to, co tady cely den predvadis se svymi 'killer apps', tak se opravdu nediv...
    27.1.2008 00:23 Let_Me_Be | skóre: 20 | blog: cat /proc/idea/current | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Navrhněte změny pro Gentoo 2008.0
    Ale ja chapu priority. Ale tohle jsem tocili uz minule. Gentoo ma malo vyvojaru => nestihaji => klesa kvalita. Ale to proste je problem Gentoo. A tenhle problem proste bude potreba nejak resit. A ano jednim resenim je omezit jeste vic pocet balicku.

    Zato ty se se svoji agrumentaci, to jsem nikdy nepotreboval => nikdo to nepotrebuje, fakt predvadis.
    Linked in profil - Můj web - Nemůžete vyhrát hádku s blbcem. Nejdřív vás stáhne na svoji úroveň a pak ubije zkušenostmi.
    27.1.2008 00:29 jm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Navrhněte změny pro Gentoo 2008.0
    Ale ja chapu priority. Ale tohle jsem tocili uz minule. Gentoo ma malo vyvojaru => nestihaji => klesa kvalita. Ale to proste je problem Gentoo. A tenhle problem proste bude potreba nejak resit. A ano jednim resenim je omezit jeste vic pocet balicku.
    O jakem omezovani poctu balicku tady mluvime? Jedine, co z tebe vypadlo, je ze tam neni nejaka beta verze udajne nahrady Outlooku, plus tvuj 7zip kioslave, ktery je vsem krome uzivatelu pouzivajicich KDE plus tenhle 'nepostradatelny' pakovac dobry tak leda na to, aby zabiral misto na disku... O omezovani poctu balicku tady celou dobu nebyla rec. Jedine, co se omezuje, je pocet rozbitych, neudrzovanych a mrtvych veci, o ktere je ze strany vyvojaru nulovy zajem.

    Gentoo zadny problem s absenci balicku nema. Jediny, kdo tady ma vazny problem, jses skutecne ty, protoze stale nechapes, ze vyvojari kolem tebe nebudou tancovat, jak si piskas.
    27.1.2008 00:36 Let_Me_Be | skóre: 20 | blog: cat /proc/idea/current | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Navrhněte změny pro Gentoo 2008.0
    Zajimave, hlavne ze si clovek vzdycky vybere ty casti do kterych se nejlip stoura, ze? Jen tak mimochodem v puvodnim pripevku bylo tech aplikaci ponekud vic, ale to je fakt jenom takovy zanedbatelny fakt.
    O omezovani poctu balicku tady celou dobu nebyla rec.
    Nebylo, ale je to jedno z reseni. Reseni druhe casti problemu ktere jsme popisoval je vymenit emerge za paludis nebo ten druhy alternativni packovac (ted mi vypadl nazev).

    To ze Gentoo ma skvely zaklad jsem ve svem blogu docela dlouze popisoval. Samozrejme budiz to ignorovano.
    Linked in profil - Můj web - Nemůžete vyhrát hádku s blbcem. Nejdřív vás stáhne na svoji úroveň a pak ubije zkušenostmi.
    27.1.2008 00:49 jm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Navrhněte změny pro Gentoo 2008.0
    O omezovani poctu balicku tady celou dobu nebyla rec.
    Nebylo, ale je to jedno z reseni. Reseni druhe casti problemu ktere jsme popisoval je vymenit emerge za paludis nebo ten druhy alternativni packovac (ted mi vypadl nazev).
    Reseni ceho? Tve obsese ze 7zip formatem, nebo snad funguje paludis jako nahrada Outlooku, nebo co tady presne ted resis? Co si takhle nejdriv srovnat veci v makovici?
    27.1.2008 00:53 Let_Me_Be | skóre: 20 | blog: cat /proc/idea/current | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Navrhněte změny pro Gentoo 2008.0
    Reseni problemu gentoo, ja mel pocit ze opet narazis na muj blogpost. Pokud ne, tak sorry.
    Linked in profil - Můj web - Nemůžete vyhrát hádku s blbcem. Nejdřív vás stáhne na svoji úroveň a pak ubije zkušenostmi.
    27.1.2008 00:57 Creckx | skóre: 23 | blog: cxblog | Lanškroun
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Navrhněte změny pro Gentoo 2008.0
    Zajimave, hlavne ze si clovek vzdycky vybere ty casti do kterych se nejlip stoura, ze?

    A když dojdou tak se vytvoří nové viď? (omezování počtu balíčků)

    Můj blog Pokud máte taky blog, můžeme vyměnit odkazy :)
    27.1.2008 00:21 Creckx | skóre: 23 | blog: cxblog | Lanškroun
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Navrhněte změny pro Gentoo 2008.0
    Napsal si toho spousty... z nějakého důvodu, to co píšeš, nevadí jenom mě ale i jiným lidem. Kdyby si jenom napsal, že gentoo podle TEBE upadá, tak by se nezvedla takováhle vlna flamů.
    Můj blog Pokud máte taky blog, můžeme vyměnit odkazy :)
    27.1.2008 00:24 Let_Me_Be | skóre: 20 | blog: cat /proc/idea/current | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Navrhněte změny pro Gentoo 2008.0
    A podle koho jako ma upadat kdyz to pisu ja? Nebo si mne prave povisil na univerzalniho pravdomluvce, je diky, to nemuselo byt :-)
    Linked in profil - Můj web - Nemůžete vyhrát hádku s blbcem. Nejdřív vás stáhne na svoji úroveň a pak ubije zkušenostmi.
    26.1.2008 19:39 jm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Navrhněte změny pro Gentoo 2008.0
    Jde o to ze tohle cele vzniklo z toho ze jsem napsal ze tvorba ebuildu je slozita a ze cesta aplikaci do portage je dlouha. To ze si muzu vytvorit ebuild a pouzivat ho je sice hezke, ale problem to neresi.
    No, ja mam dojem, ze problem s 'killer apps', ktere nikdo jiny krome tebe nechce (viz Spicebird nebo 7zip kioslaves) je opravdu akorat tvuj problem, takze si ho vyres. :-)
    26.1.2008 19:56 Let_Me_Be | skóre: 20 | blog: cat /proc/idea/current | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Navrhněte změny pro Gentoo 2008.0
    Jasne, hlavne ze nahradu za Outlook nehleda vubec nikdo :-) 7zip je siroce pouzivany format (pod Linuxem rozhodne vic nez rar).
    Linked in profil - Můj web - Nemůžete vyhrát hádku s blbcem. Nejdřív vás stáhne na svoji úroveň a pak ubije zkušenostmi.
    26.1.2008 21:14 Creckx | skóre: 23 | blog: cxblog | Lanškroun
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Navrhněte změny pro Gentoo 2008.0
    K čemu potřebuješ kopii outlooku? Linux tu neni od toho, aby zadarmo suploval windows. V 7zip jsem měl za posledních 5 let jedinej archiv, opravdu mi chceš tvrdit, že je používaný 7zip víc jak třeba tarball? A jsme zpátky u toho, že to co potřebuješ ty rozhodně nejsou killer apps pro většinu gentooáků.
    Můj blog Pokud máte taky blog, můžeme vyměnit odkazy :)
    26.1.2008 22:51 Let_Me_Be | skóre: 20 | blog: cat /proc/idea/current | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Navrhněte změny pro Gentoo 2008.0
    Aha, jasne. A proto na projektech KDE PIM, Evolution a ted Spicebird delaji stovky vyvojaru, protoze aplikaci typu Outlook vubec nikdo nepotrebuje. :-D Zacinam mit pocit ze se tady vyskytuji ty uzasne prototypy Linuxaku, kteri jsou zalezli nekde ve sve sluji a nevidi si na spicku nosu :-)
    Linked in profil - Můj web - Nemůžete vyhrát hádku s blbcem. Nejdřív vás stáhne na svoji úroveň a pak ubije zkušenostmi.
    26.1.2008 23:12 Creckx | skóre: 23 | blog: cxblog | Lanškroun
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Navrhněte změny pro Gentoo 2008.0

    Zaměřit se na jeden fakt, ten trochu nahnout a hned se do něj opřít... máš krásný talent na diskuse. Když začneš psát o "náhradě za outlook", tak to později nemůžeš nazvat "aplikací typu outlook". První případ chápu tak, že chceš "outlook v linuxu". Druhej zase tak, že ti stačí jakejkoli email klient. Nejdříve si tedy udělej pořádek v tom co vlastně chceš než nám to sem písneš. Email klientů je hromada, kmail i evolution je součástí hlavního stromu gentoo. Jenže ty si zas najdeš spicebird, o kterym já osobně slyším poprvé a nic lepšího tě nenapadne než házet špínu na gentoo ze všech stran.

    7zip radši necháváš vyšumnět a soustředíš se na to, na co máš argumenty. Stejně tak necháváš vyšumnět zmínku o tom, že by sis mohl udělat vlastní overlay a nabídnout ho světu. Ono to není zas tak těžký, ale to by si tu někdo musel přečíst pár článků a trochu testovat že?

    Jak už tu někdo psal, vývojáři to dělají pro sebe. Pokud tenhle jednoduchý a snadno pochopitelný fakt nemůžeš příjmout. tak by si měl změnit distro, všem by se ulevilo.

    Můj blog Pokud máte taky blog, můžeme vyměnit odkazy :)
    26.1.2008 23:36 Let_Me_Be | skóre: 20 | blog: cat /proc/idea/current | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Navrhněte změny pro Gentoo 2008.0
    Ne emailovy klient opravdu neni ani nahrada za Outlook ani to neni aplikace typu Outlook. Prosim dopln si vzdelani (to plati i pro spicebird, to ze o nem slysis poprve jenom dokazuje tvoji omezenost). Na zacatku jsem psal ze u Spicebirdu to toleruji, protoze je to nova aplikace, samozrejme, budiz to odignorovano a dal se bavime jenom o Spicebirdu, ze?

    Ne, 7zip nenechavam vysumet, 7zip je kvalitni format (otevreny), ktery je velice dobra nahrada za rar (jelikoz ma mnohem lepsi kompresni pomer). To ze 99% archivu je v zipu je fakt, ale to neznamena ze se ostatni formaty nepouzivaji. A opet, plugin do kioslaves s podporou 7zip byl jenom priklad.

    Ano vyvojari to delaji pro sebe, presne tak, ale proc tenhle fakt neprezentuji verejne? Proc neni na webu Gentoo napsano, Gentoo vytvareji vyvojari pro sebe? Samozrejme je to uzasna berlicka kdyz dochazeji argumenty, najednou zahodit uzivatele a tvarit se ze mi to delame jenom pro sebe, tudiz po nas nemuze nikdo nic chtit a kdyz nekdo neco chce je to blazen.
    Linked in profil - Můj web - Nemůžete vyhrát hádku s blbcem. Nejdřív vás stáhne na svoji úroveň a pak ubije zkušenostmi.
    26.1.2008 23:55 Creckx | skóre: 23 | blog: cxblog | Lanškroun
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Navrhněte změny pro Gentoo 2008.0

    Podle tebe jsem omezený, protože neznám všechen software světa? Jenom mě připadá, že na tobě je něco shnilého?

    7zip obsahuje implementaci bzip2. Vlastnosti jsou tedy prakticky totožné. 7zip byl vyvinut relativně nedávno a primárně pro potřeby windows. Takže ty si udělej ebuild, nám ostatním bude stačit bzip2.

    Gentoo nemám ani 14 dní, ale když jsem do toho šel počítal jsem s tím, že si balíky budu muset plácat sám, že tam nebude přesně to co bych chtěl, ale to tak je všude. Nic není dokonalé, ani gentoo, ani arch, ani ubuntu, ... pokud se ti gentoo líbí zůstaň u něj a snaž se trochu, pokud ne tak si jdi jinam a nehalas tady jak je gentoo špatný.

    Můj blog Pokud máte taky blog, můžeme vyměnit odkazy :)
    27.1.2008 00:09 jm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Navrhněte změny pro Gentoo 2008.0
    Podle tebe jsem omezený, protože neznám všechen software světa? Jenom mě připadá, že na tobě je něco shnilého?
    Tak mi tahle debata neco pripomnela...
    27.1.2008 00:28 Creckx | skóre: 23 | blog: cxblog | Lanškroun
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Navrhněte změny pro Gentoo 2008.0
    Nechápu moc souvislost, ale moje angličtina není nejlepší :)
    Můj blog Pokud máte taky blog, můžeme vyměnit odkazy :)
    27.1.2008 00:14 Let_Me_Be | skóre: 20 | blog: cat /proc/idea/current | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Navrhněte změny pro Gentoo 2008.0
    Podle tebe jsem omezený, protože neznám všechen software světa? Jenom mě připadá, že na tobě je něco shnilého?
    Ne si omezeny protoze tim argumentujes. Kdyz neco neznas neznamena to ze je to zbytecne.

    Huh? Jak prakticky totozne? Za prve se bavime o pluginu do kioslaves, za druhe nechapu proc bych proboha mel pouzivat bzip2 kdyz mam 7z format?

    7zip byl na sourceforge pridan ve verzi 4.23, bylo to v roce 2005. Jestli ti to prijde relativne nedavno, tak OK.
    Linked in profil - Můj web - Nemůžete vyhrát hádku s blbcem. Nejdřív vás stáhne na svoji úroveň a pak ubije zkušenostmi.
    27.1.2008 00:20 jm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Navrhněte změny pro Gentoo 2008.0
    proc bych proboha mel pouzivat bzip2 kdyz mam 7z format?
    Treba proto, abys te nekdo nekopnul do zadni casti tela, az mu neco posles zabalene v tomhle uzasnem formatu... Jestli si v tom balis pecko, warez nebo ja nevim co a nemuzes bez toho zit, to je celkem tvoje vec.

    BTW 7z archivy umi normalne prochazet midnight commander, coz je univerzalni aplikace nezavisla na prostredi, narozdil od onech kioslaves, o kterych tady vyrvavas uz pul dne.
    27.1.2008 00:30 Let_Me_Be | skóre: 20 | blog: cat /proc/idea/current | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Navrhněte změny pro Gentoo 2008.0
    BTW 7z archivy umi normalne prochazet midnight commander, coz je univerzalni aplikace nezavisla na prostredi, narozdil od onech kioslaves, o kterych tady vyrvavas uz pul dne.
    No a? Co je mi po tom? Kdyz nevis co jsou to KIOSLAVES tak prosimte nepis takovehle blbosti.
    Linked in profil - Můj web - Nemůžete vyhrát hádku s blbcem. Nejdřív vás stáhne na svoji úroveň a pak ubije zkušenostmi.
    27.1.2008 00:38 jm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Navrhněte změny pro Gentoo 2008.0
    No a? Co je mi po tom? Kdyz nevis co jsou to KIOSLAVES tak prosimte nepis takovehle blbosti.
    A co je me po tvych kioslaves? Ja chapu zcela bez problemu, co jsou to kioslaves, a stejne tak narozdil od tebe chapu, ze treba ve Fluxboxu je mi to (narozdil od mc) uplne na hovno. Tak si treba udelej stojku a zblazni se, ze je nemas, nebo pohni prdeli a napis si ebuild.
    27.1.2008 00:40 Let_Me_Be | skóre: 20 | blog: cat /proc/idea/current | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Navrhněte změny pro Gentoo 2008.0
    Ve fluxboxu ti to je vcetne mc uplne nahovno protoze jde o uplne jinou funkcnost.
    Linked in profil - Můj web - Nemůžete vyhrát hádku s blbcem. Nejdřív vás stáhne na svoji úroveň a pak ubije zkušenostmi.
    27.1.2008 00:46 jm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Navrhněte změny pro Gentoo 2008.0
    Ve fluxboxu ti to je vcetne mc uplne nahovno protoze jde o uplne jinou funkcnost.
    To to tady meles z hladu? Pokud se bavime o kioslaves typu 7zip, tak jedine, co delaji, je to, ze muzes prochazet archiv a pracovat s nim jako s normalnim filesystemem. Tedy totez, co zvladne onen midnight commander, akorat ze usetrim asi tak nekolik set mega balastu v nepotrebnych zavislostech, pro ktere mam nulove pouziti.
    27.1.2008 00:50 Let_Me_Be | skóre: 20 | blog: cat /proc/idea/current | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Navrhněte změny pro Gentoo 2008.0
    Jo, jenomze tohle umozni vsem aplikacim, ktere kioslaves pouzivaji a to perzistentne.
    Linked in profil - Můj web - Nemůžete vyhrát hádku s blbcem. Nejdřív vás stáhne na svoji úroveň a pak ubije zkušenostmi.
    27.1.2008 00:53 jm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Navrhněte změny pro Gentoo 2008.0
    Jo, jenomze tohle umozni vsem aplikacim, ktere kioslaves pouzivaji a to perzistentne.
    Ano, to je uzasne. Takze to muzu pouzivat ve spouste KDE aplikaci. Jenom smula, ze tady zadne podobne aplikace momentalne nemam, takze se s tim muzu jit leda tak vyfotit. Zato ten mc zarucene bude fungovat vsude, no... ale jinak to je urcite super. :P
    27.1.2008 00:57 Let_Me_Be | skóre: 20 | blog: cat /proc/idea/current | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Navrhněte změny pro Gentoo 2008.0
    Ale na co je mi proboha mc, kdyz potrebuju ted v editoru otevrit soubor z archivu??? Nebo se podivat jestli za fotka co je v tom archivu je opravdu ta co myslim??? Samozrejme, muzu to odpakovat podivat, a pak zase pripadne zapakovat, ale pak jaksi nepotrebuju vubec mc.
    Linked in profil - Můj web - Nemůžete vyhrát hádku s blbcem. Nejdřív vás stáhne na svoji úroveň a pak ubije zkušenostmi.
    27.1.2008 01:00 jm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Navrhněte změny pro Gentoo 2008.0
    Ale na co je mi proboha mc, kdyz potrebuju ted v editoru otevrit soubor z archivu???
    No, mozna by ti to na neco bylo, kdyby ses obtezoval precist si dokumentaci a nastavis si ten mc tak, aby ten soubor v onom editoru otevrel. Prace asi na dve minuty. Deeesny problem. Ono je totiz lepsi hulakat v blogu, jak vsechno stoji za houby.
    27.1.2008 01:02 Let_Me_Be | skóre: 20 | blog: cat /proc/idea/current | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Navrhněte změny pro Gentoo 2008.0
    Tezko to budu hledat v manualu kdyz netusim ze to ten program umi. Jestli jo, tak se omlouvam a prohlasuji mc za nahradu kioslaves.
    Linked in profil - Můj web - Nemůžete vyhrát hádku s blbcem. Nejdřív vás stáhne na svoji úroveň a pak ubije zkušenostmi.
    27.1.2008 01:13 jm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Navrhněte změny pro Gentoo 2008.0
    Tezko to budu hledat v manualu kdyz netusim ze to ten program umi.
    Samozrejme ze to umi... Mraky akci jsou tam nastaveny uz defaulne po instalaci... Napr.
    regex/\.(odt|ott|sxw|stw|ods|ots|sxc|stc|odp|otp|sxi|sti|odg|otg|sxd|std|odb|odf|sxm|odm|sxg)$
            Open=(ooffice %f &)
    
    27.1.2008 01:01 Creckx | skóre: 23 | blog: cxblog | Lanškroun
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Navrhněte změny pro Gentoo 2008.0
    Trochu úchylný... proč to packovat když s tim pracuješ? To máš opravdu tak malej disk, že packuješ i fotky?
    Můj blog Pokud máte taky blog, můžeme vyměnit odkazy :)
    27.1.2008 01:03 Let_Me_Be | skóre: 20 | blog: cat /proc/idea/current | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Navrhněte změny pro Gentoo 2008.0
    Ne, ja jenom s archivama pracuji stejne jako s adresarema. To same plati pro FTP, SFTP, SAMBU, a ostatni protokoly. Vsechno perzistentne pro vsechny aplikace, ktere to podporuji.
    Linked in profil - Můj web - Nemůžete vyhrát hádku s blbcem. Nejdřív vás stáhne na svoji úroveň a pak ubije zkušenostmi.
    27.1.2008 01:13 Creckx | skóre: 23 | blog: cxblog | Lanškroun
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Navrhněte změny pro Gentoo 2008.0
    A to se jako vyplatí? Kioslaves je super u ftp, samby nebo i bluetooth, i u těch archivů, ale opravdu ti stojí ta práce s tim packováním za to, aby si měl o 10% větší disk? Krom toho, že o tom musí všichni vědět a všichni musí vědět že používáš neoficiální ebuild? Na tohle to prostě vhodný neni. Na tohle maj některý filesystémy podporu komprese.
    Můj blog Pokud máte taky blog, můžeme vyměnit odkazy :)
    27.1.2008 01:18 Let_Me_Be | skóre: 20 | blog: cat /proc/idea/current | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Navrhněte změny pro Gentoo 2008.0
    Proboha zivyho ja to pouzivam na archivaci a pro prenos velkych adresarovych struktur po netu. A ne s kompresi filesystemu se to vazne neda srovnavat, ta je urcena opravdu na to abych usetril tech 10% na disku.
    Linked in profil - Můj web - Nemůžete vyhrát hádku s blbcem. Nejdřív vás stáhne na svoji úroveň a pak ubije zkušenostmi.
    27.1.2008 01:23 Creckx | skóre: 23 | blog: cxblog | Lanškroun
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Navrhněte změny pro Gentoo 2008.0
    Víš že máš nějakou pochybnou vlasnost reagovat agresivně proti jakýmukoli, i jen zdánlivýmu, pokusu ti pomoct? Si tam třeba packuj i svou řiť, ale neházej kvůli tom špínu na gentoo.
    Můj blog Pokud máte taky blog, můžeme vyměnit odkazy :)
    27.1.2008 01:04 jm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Navrhněte změny pro Gentoo 2008.0
    Trochu úchylný... proč to packovat když s tim pracuješ?
    Dyt rikam, ze to je posedlost pakovanim... :-D
    27.1.2008 01:00 Creckx | skóre: 23 | blog: cxblog | Lanškroun
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Navrhněte změny pro Gentoo 2008.0
    Napadlo tě zkusit komprimovat filesystém? Protože mám pocit, že všechno na svym disku házíš do 7zipu a k tomu potřebuješ kioslaves, aby ses k těm datům "pohodlně" dostal.
    Můj blog Pokud máte taky blog, můžeme vyměnit odkazy :)
    27.1.2008 00:53 Creckx | skóre: 23 | blog: cxblog | Lanškroun
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Navrhněte změny pro Gentoo 2008.0
    Celou dobu to tady je o tvé lenosti. Nejen že si nenapíšeš ebuild, ale seš i na tolik línej vlízt do řádky nebo toho mc a zapackovat si to tam. Ty potřebuješ všechno dělat z pohodlí svýho myšítka... v nějakym krusaderu nebo konqueroru si klikat jeden archiv za druhym. Oni i ty ebuildy se naklikávaj blbě...
    Můj blog Pokud máte taky blog, můžeme vyměnit odkazy :)
    27.1.2008 01:00 Let_Me_Be | skóre: 20 | blog: cat /proc/idea/current | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Navrhněte změny pro Gentoo 2008.0
    Hmm, uzasna myslenka. Takze vsechno budu delat manualne, protoze i kdyby to mohl za mne delat pocitac, ja si to proste udelam manualne protoze bych byl jinak lenoch.
    Linked in profil - Můj web - Nemůžete vyhrát hádku s blbcem. Nejdřív vás stáhne na svoji úroveň a pak ubije zkušenostmi.
    27.1.2008 01:05 Creckx | skóre: 23 | blog: cxblog | Lanškroun
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Navrhněte změny pro Gentoo 2008.0
    Měl si říct rovnou, že si růčo packuješ všechny soubory na disku.. to je pak o něčem jinym.. to si o tobě myslim úplně něco jinýho.
    Můj blog Pokud máte taky blog, můžeme vyměnit odkazy :)
    27.1.2008 00:35 Creckx | skóre: 23 | blog: cxblog | Lanškroun
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Navrhněte změny pro Gentoo 2008.0

    Já neříkám že to je zbytečné, to ani náhodou, někomu se to chtělo psát. Pointa je v tom, že si asi jediný komu to chybí v gentoo a nemůžeš se smířit s tím, že ti nikdo neudělá ebuild.

    No totožné v tom smyslu, že 7zip bere z bzipu komprimační a dekomprimační algorytmus.

    2 roky mi příjde opravdu nedávno. Bzip tu je mnohem déle a 7zip oproti němu nic nového nepřináší.

    Můj blog Pokud máte taky blog, můžeme vyměnit odkazy :)
    27.1.2008 00:38 Let_Me_Be | skóre: 20 | blog: cat /proc/idea/current | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Navrhněte změny pro Gentoo 2008.0
    Nechapu kde co ctes, ale pises bludy. 7zip pouziva LZMA kompresi. Dva roky dozadu byla verze 4.23. A oproti Bzipu prinasi 7zip vyrazne lepsi kompresi.
    Linked in profil - Můj web - Nemůžete vyhrát hádku s blbcem. Nejdřív vás stáhne na svoji úroveň a pak ubije zkušenostmi.
    27.1.2008 00:42 jm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Navrhněte změny pro Gentoo 2008.0
    Nechapu kde co ctes, ale pises bludy. 7zip pouziva LZMA kompresi.
    Ach jo.... Ty jses Tomesuv novej alias?
    27.1.2008 00:44 Let_Me_Be | skóre: 20 | blog: cat /proc/idea/current | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Navrhněte změny pro Gentoo 2008.0
    Sory, ale pro mne je zavaznejsi web tvurce:
    LZMA is the default and general compression method of 7z format. The main features of LZMA are:
    
        * High compression ratio
        * Variable dictionary size (up to 4 GB)
        * Compression speed: about 1 MB/s on 2 GHz CPU
        * Decompression speed: about 10-20 MB/s on 2 GHz CPU
        * Small memory requirement for decompression (depend from dictionary size)
        * Small code size for decompression: about 5 KB
        * Supports multi-threading and P4's hyper-threading 
    Linked in profil - Můj web - Nemůžete vyhrát hádku s blbcem. Nejdřív vás stáhne na svoji úroveň a pak ubije zkušenostmi.
    27.1.2008 00:47 Creckx | skóre: 23 | blog: cxblog | Lanškroun
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Navrhněte změny pro Gentoo 2008.0

    Na wiki. Asi sem trochu přestřelil, LZMA na tom je o něco líp.

    Když jsem psal zmínku o tom, že to bylo nedávno, měl jsem na mysli rok 2000. Bzip tu je dýl, ne podporován všude možně, každá linuxová distribuce (pokud to něni nějaký router only) si sním většinou na 100% poradí.

    7zip stále chybí jen tobě, takže by si to měl být ty, kdo ten ebuild pro kioslava napíše.

    Můj blog Pokud máte taky blog, můžeme vyměnit odkazy :)
    27.1.2008 00:52 Let_Me_Be | skóre: 20 | blog: cat /proc/idea/current | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Navrhněte změny pro Gentoo 2008.0
    Ebuild je tady: http://gentoo-overlays.zugaina.org/berkano/kde-misc.html.en#kio_p7zip

    Tady jde o to ze to neni v portage.
    Linked in profil - Můj web - Nemůžete vyhrát hádku s blbcem. Nejdřív vás stáhne na svoji úroveň a pak ubije zkušenostmi.
    27.1.2008 00:56 jm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Navrhněte změny pro Gentoo 2008.0
    Tady jde o to ze to neni v portage.
    To asi bude patrne tim, ze o nej nikdo nemel dodneska zajem (ani vyvojari, ani uzivatele). Muzes si prohledat bugzillu - ne, opravdu nikdo. Ale jinak to je bezesporu desne killer aplikace, bez ktere se neda zit. :-D
    27.1.2008 00:59 Let_Me_Be | skóre: 20 | blog: cat /proc/idea/current | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Navrhněte změny pro Gentoo 2008.0
    No a ja se jim nedivim ze na bugzillu uz kazdy sere (viz. muj blogpost).
    Linked in profil - Můj web - Nemůžete vyhrát hádku s blbcem. Nejdřív vás stáhne na svoji úroveň a pak ubije zkušenostmi.
    27.1.2008 01:03 jm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Navrhněte změny pro Gentoo 2008.0
    No a ja se jim nedivim ze na bugzillu uz kazdy sere (viz. muj blogpost).
    No vis co, pokud tam postuji requesty podobna individua jako ty, tak na to opravdu kazdy sere. Na to totiz nema nikdo naladu. Nazdar!
    27.1.2008 01:13 Let_Me_Be | skóre: 20 | blog: cat /proc/idea/current | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Navrhněte změny pro Gentoo 2008.0
    Ano, bohuzel drtiva vetsina uzivatelu jsou stejna individua jako ja a k zadosti si dokonce dovoli neprilozit ebuild.
    Linked in profil - Můj web - Nemůžete vyhrát hádku s blbcem. Nejdřív vás stáhne na svoji úroveň a pak ubije zkušenostmi.
    27.1.2008 01:15 Creckx | skóre: 23 | blog: cxblog | Lanškroun
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Navrhněte změny pro Gentoo 2008.0
    U takovejch se divim, že byli vůbec schopni gentoo nainstalovat.
    Můj blog Pokud máte taky blog, můžeme vyměnit odkazy :)
    27.1.2008 01:20 Let_Me_Be | skóre: 20 | blog: cat /proc/idea/current | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Navrhněte změny pro Gentoo 2008.0
    Njn, nekteri z nich jsou dokonce dlouholetymi (relativne spokojenymi) uzivateli.
    Linked in profil - Můj web - Nemůžete vyhrát hádku s blbcem. Nejdřív vás stáhne na svoji úroveň a pak ubije zkušenostmi.
    27.1.2008 01:25 Creckx | skóre: 23 | blog: cxblog | Lanškroun
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Navrhněte změny pro Gentoo 2008.0
    Abych to zkrátil, si to ty. Můžeš mi poslat někde tu tvou žádost o 7zip kio slave-a?
    Můj blog Pokud máte taky blog, můžeme vyměnit odkazy :)
    27.1.2008 01:31 Let_Me_Be | skóre: 20 | blog: cat /proc/idea/current | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Navrhněte změny pro Gentoo 2008.0
    O tohle jsem nezadal. Po tom co mi zavreli po pul roce pet zadosti o aplikace jsem vzdal jakekoliv pokusy.
    Linked in profil - Můj web - Nemůžete vyhrát hádku s blbcem. Nejdřív vás stáhne na svoji úroveň a pak ubije zkušenostmi.
    27.1.2008 01:35 Creckx | skóre: 23 | blog: cxblog | Lanškroun
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Navrhněte změny pro Gentoo 2008.0
    Jednoduchý, nikoho to nezajímalo natolik, aby se dělal s ebuildem, kdyby si ho napsal, tak by se tam třeba dostal.
    Můj blog Pokud máte taky blog, můžeme vyměnit odkazy :)
    27.1.2008 01:38 Let_Me_Be | skóre: 20 | blog: cat /proc/idea/current | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Navrhněte změny pro Gentoo 2008.0
    No vzdyt jo a o tom byla polovina meho blogpostu, kvuli kteremu jsem troll :-D
    Linked in profil - Můj web - Nemůžete vyhrát hádku s blbcem. Nejdřív vás stáhne na svoji úroveň a pak ubije zkušenostmi.
    27.1.2008 01:40 Creckx | skóre: 23 | blog: cxblog | Lanškroun
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Navrhněte změny pro Gentoo 2008.0
    Troll si kvůli podání. Hodil si všechnu špínu na ostatní...
    Můj blog Pokud máte taky blog, můžeme vyměnit odkazy :)
    27.1.2008 01:52 Let_Me_Be | skóre: 20 | blog: cat /proc/idea/current | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Navrhněte změny pro Gentoo 2008.0
    A to jsem mel napsat, hledam alternativu ke Gentoo, protoze mi Gentoo nevyhovuje, ale nebudu rikat proc? Proste jsem hledal neco co ma podobne rysy jako Gentoo, ale vyjmenoval jsem konkretni veci, ktere mi na Gentoo vadi a ktere jsem ZAZIL pocas pouzivani. Ty veci jsem vyjmenoval hlavne proto aby prave v nich byla alternativa odlisna.
    Linked in profil - Můj web - Nemůžete vyhrát hádku s blbcem. Nejdřív vás stáhne na svoji úroveň a pak ubije zkušenostmi.
    27.1.2008 01:57 Creckx | skóre: 23 | blog: cxblog | Lanškroun
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Navrhněte změny pro Gentoo 2008.0
    Ty si napsal, že hledáš alternativu ke gentoo.. což bylo podle tvých slov gentoo s vývojáři oddanými pro tvou věc. Jelikož si ke gentoo ničím nepřispěl (nebo si to neuvedl), tak se do tebe někteří začali navážet a místo toho aby si přijal fakt, že si opravdu ničím nepřispěl, tak si jim začal oponovat... no a je tu flame.
    Můj blog Pokud máte taky blog, můžeme vyměnit odkazy :)
    27.1.2008 02:03 Let_Me_Be | skóre: 20 | blog: cat /proc/idea/current | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Navrhněte změny pro Gentoo 2008.0
    Ano, s tim naprosto souhlas (krome prvni vety). Ale nejak nechapu proc bych kvuli tomu mel byt troll.
    Linked in profil - Můj web - Nemůžete vyhrát hádku s blbcem. Nejdřív vás stáhne na svoji úroveň a pak ubije zkušenostmi.
    27.1.2008 02:18 Creckx | skóre: 23 | blog: cxblog | Lanškroun
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Navrhněte změny pro Gentoo 2008.0
    Tak to jsem nevymyslel já, jen papouškuju :) Tak bych to asi uzavřel. Dobrou noc :)
    Můj blog Pokud máte taky blog, můžeme vyměnit odkazy :)
    26.1.2008 22:52 jm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Navrhněte změny pro Gentoo 2008.0
    Jasne, hlavne ze nahradu za Outlook nehleda vubec nikdo
    Ja teda urcite ne :-) Ale jestli ji hledas ty, tak uz drahne jahru tomu nazad soudruzi v NDR vynalezli evolution, evolution-data-server, evolution-exchange, evolution-webcal atd. Coz bude alespon prozatim rozhodne vhodnejsi nahrada nez prvni verejna betaverze jakesi aplikace, o ktere vetsina lidi v zivote neslysela a nikdo nikde po jejim zacleneni do Gentoo dodneska nevolal.
    7zip je siroce pouzivany format (pod Linuxem rozhodne vic nez rar).
    No mozna ti v tom nekdo posila emailem pecko, nebo vazne nevim. V zivote jsem tu vec na nic nepotreboval a krome testovacich archivu jsem se nepotkal s nicim uzitecnym, co by bylo takhle baleno. Killer app si opravdu predstavuju jinak. ;-) (BTW, app-arch/p7zip ti nefunguje nebo co je za problem...)
    26.1.2008 23:59 Let_Me_Be | skóre: 20 | blog: cat /proc/idea/current | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Navrhněte změny pro Gentoo 2008.0
    Evolution vzhledem k tomu ze pouzivam KDE ani nahodou (KDE PIM take nepripada do uvahy, jelikoz mi s nim blbne IMAP). Spicebird sice neni prvni betaverze, je to prvni stabilni release (na te aplikace se pracuje uz delsi dobu a beta verze vysla tak mesic, dva dozadu), ale to ze je to mlada aplikace jsem uz napsal (a to hned na zacatku).

    Jak uz jsem psal vyse, to ze se zip pouziva na 99% archivu (a ze kdyz nekomu neco posilam tak je to taky v zipu) nema vubec nic spolecneho s tim ze i dalsi formaty jsou smysluplne (a 7zip dlouhodobe vede). Jestli nedokazes rozlisit rozdil mezi funkcnosti pluginu do kioslaves a samotnym pakovacem, tak fakt asi nema smysl o tom diskutovat.
    Linked in profil - Můj web - Nemůžete vyhrát hádku s blbcem. Nejdřív vás stáhne na svoji úroveň a pak ubije zkušenostmi.
    27.1.2008 00:13 jm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Navrhněte změny pro Gentoo 2008.0
    Spicebird sice neni prvni betaverze, je to prvni stabilni release (na te aplikace se pracuje uz delsi dobu a beta verze vysla tak mesic, dva dozadu)
    Ano, a proto se na webu pise:
    Spicebird Beta 0.4 Released!

    We are happy to announce the release of the beta version of Spicebird - Synovel's free and open source collaboration suite.

    No nic...
    (a 7zip dlouhodobe vede)
    Vede co? Kravu za vocas? Asi se pohybujes v nejake zvlastni komunite, kdyz tam 7zip dlouhodobe vede.
    27.1.2008 00:19 Let_Me_Be | skóre: 20 | blog: cat /proc/idea/current | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Navrhněte změny pro Gentoo 2008.0
    Spicebird Beta 0.4 Released! We are happy to announce the release of the beta version of Spicebird - Synovel's free and open source collaboration suite. No nic...
    V tom pripade se omlouvam protoze oznameni jsem necetl a jak v roadmap tak v recenzich jsem zminku o bete nevidel.

    Vede co? Kravu za vocas? Asi se pohybujes v nejake zvlastni komunite, kdyz tam 7zip dlouhodobe vede.
    Ok, fajn, nektere testy vyhral jeste nejaky jiny packovac (ted si fakt nevzpomenu co to bylo), nicmene to jenom diky tomu ze nebyl 7zip nastaven na maximalni kompresi.
    Linked in profil - Můj web - Nemůžete vyhrát hádku s blbcem. Nejdřív vás stáhne na svoji úroveň a pak ubije zkušenostmi.
    27.1.2008 00:23 jm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Navrhněte změny pro Gentoo 2008.0
    Ok, fajn, nektere testy vyhral jeste nejaky jiny packovac (ted si fakt nevzpomenu co to bylo), nicmene to jenom diky tomu ze nebyl 7zip nastaven na maximalni kompresi.
    Ja se nebavim o testech. Ja netrpim nutkavou potrebou neco neustale pakovat, kdyz 500GB disk stoji par tisic korun. Pokud neco distribuuju, tak me v prvni rade zajima to, aby to adresat byl schopen rozbalit - coz u 7zip archivu jaksi v 99 procentech pripadu neumi. Tak nevim, k cemu by mi to bylo.
    27.1.2008 00:28 Let_Me_Be | skóre: 20 | blog: cat /proc/idea/current | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Navrhněte změny pro Gentoo 2008.0
    Ja netrpim nutkavou potrebou neco neustale pakovat, kdyz 500GB disk stoji par tisic korun.
    Ja jo, hlavne kdyz 2GB adresar zpakuju na 100MB. To to pak taky muzu i nekam zazalohovat.

    Kdyz nekomu budu neco posilat tak pouziju ZIP a nic jineho. Ale to uz jsem tady psal nekolikrat. Kdyz podle tebe jsou ostatni formaty zbytecne, tak fajn. Nemame se dal o cem bavit.
    Linked in profil - Můj web - Nemůžete vyhrát hádku s blbcem. Nejdřív vás stáhne na svoji úroveň a pak ubije zkušenostmi.
    27.1.2008 00:40 Creckx | skóre: 23 | blog: cxblog | Lanškroun
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Navrhněte změny pro Gentoo 2008.0
    Když napíšu bzip2 tak to bude špatně, protože ty chceš 7zip že jo? To ti fakt nezbyde nic jinýho, než si ten ebuild napsat :)
    Můj blog Pokud máte taky blog, můžeme vyměnit odkazy :)
    David Heidelberg avatar 27.1.2008 22:15 David Heidelberg | skóre: 46 | blog: blog_
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Navrhněte změny pro Gentoo 2008.0
    Na programy, ktere spadaji do kategorie pluginu (treba 7zip do kioslaves) clovek v Gentoo prakticky nema sanci narazit.
    Taky nepochybne killer applikace, akorat ze jsem jeste nevidel, ze by nekdo nekdy neco v tomhle formatu distribuoval...
    Tak to se moc nedíváš a 7Zip s lzma je doopravdy dobrá komprese ;-) I když mně KIO pro 7z zas tak moc nescházelo, rozhodně bych byl rád, kdyby v portage bylo :-)
    26.1.2008 00:46 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Navrhněte změny pro Gentoo 2008.0
    Jeho příspěvek byl naprosto v pořádku, reagoval zcela normálním a věcným způsobem. Jediný kdo se tu chová jako s prominutím pitomec jsi ty. Takže když to řeknu tvými vlastními slovy, měl bys vyhledat psychiatra ;-)
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    26.1.2008 01:58 JohnnyDoe | skóre: 11 | blog: _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Navrhněte změny pro Gentoo 2008.0
    No, pro me zrejmy trolling tedy neni "normalni" a uz urcite ne "vecny zpusob"... Ale nechme toho ;-).
    26.1.2008 18:44 Robo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Navrhněte změny pro Gentoo 2008.0
    +1
    pools avatar 26.1.2008 19:17 pools | skóre: 19 | blog: Svědek Damdogův | Opava/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Navrhněte změny pro Gentoo 2008.0
    Reagoval asi tak, že člověk, který ho tady poslední týden sleduje si to vyloží přesně tak jak jsem to napsall. Pokud jsi tak zaslepený, že dokážeš napsat podobnou hlopost, je mi tě líto. Už mě prostě nebaví. Taky jsem používal více distribucí a všechny mají své chyby, ale nevidí jediný důvod proč by měl tyhle věci ventilovat na ábíčku, proč nenapíše vývojařům? Co si tady léčí?
    Vivre libre ou mourir!
    27.1.2008 11:33 mibo | skóre: 12 | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Navrhněte změny pro Gentoo 2008.0
    Ehm, toz super budem si tu psat jen o tom jak je svet hezky, vsechny distra maji sice sve chyby, ale nemusim je snad vsechny porad zkouset, ja si rad prectu co je za problem jinde a pokud by tenhle problem byl pro mne zavazny a nebo mi zbytecne zeslozitoval situci tak se diky tomu prispevku se do tohoto distra nepozenu a usetril mi ten prispevek cas.
    Pavel Čejka avatar 25.1.2008 19:53 Pavel Čejka | skóre: 28 | blog: tosinezaslouzijmeno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Navrhněte změny pro Gentoo 2008.0
    Já bych uvítal přítomnost mc a naopak kompletní absenci čehokoliv grafického.

    Ale vzhledem k tomu, že svých 10 instalací Gentoo instaluju spíše z dávno vyrobené a průběžně udržované minimální instalace, tak mne instalační CD až tak moc netrápí ...

    A když už jsem instaloval komplet od začátku, tak nejlepším instalátorem pro mne by tenhle návod.

    Jen bod 2.38 tvrdošíjně přeskakuji :-)
    26.1.2008 04:34 Jan Kundrát (jkt) | skóre: 27 | blog: jkt | Praha - Bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Navrhněte změny pro Gentoo 2008.0
    Navrhni to, prosim, postupem, ktery je popsany v odkazovanem clanku :).
    David Heidelberg avatar 27.1.2008 22:31 David Heidelberg | skóre: 46 | blog: blog_
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Navrhněte změny pro Gentoo 2008.0
    Uvítal bych, kdyby někdo se pokusil o:

    1) OT: resurrection of mc (buď fork a nebo aspoň pořádný patch, který ho dá trošku dohromady), aspoň aby tam začla normálně fungovat UTF-8 ...

    2) Chtělo by to už to KIO 7zipu/lzma do Gentoo. :-D

    P.S.: Nechci do nikoho rejt, ale 7z čas od času se už na internetu najde a většina známých ho začla používat (po zjištění jaké komprese 7zip dosahuje)... jinak náhodou jsem narazil někde na torrentech na Call of Duty 4 (normální velikost kolem 6G) zkomprimované 7z na 2G :-D
    28.1.2008 12:04 jm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Navrhněte změny pro Gentoo 2008.0
    1) OT: resurrection of mc (buď fork a nebo aspoň pořádný patch, který ho dá trošku dohromady), aspoň aby tam začla normálně fungovat UTF-8 ...
    Me teda UTF-8 normalne funguje (USE="slang unicode"); o zadnem zajemci z rad vyvojaru, ktery by to chtel spravovat, natoz pak forkovat mi ale opravdu neni nic znamo. Vazne OT. :-)

    2) Chtělo by to už to KIO 7zipu/lzma do Gentoo. :-D

    Reseni...
    David Heidelberg avatar 28.1.2008 14:02 David Heidelberg | skóre: 46 | blog: blog_
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Navrhněte změny pro Gentoo 2008.0
    1) no mně nějak jakštakš fungovalo, ale po přeinstalaci Gentoo mrví Utf8... USE="slang unicode" samozřejmě mám nastavené...

    2) mám pocit, že chceš pokračovat v předešlé diskuzi...
    David Heidelberg avatar 28.1.2008 14:03 David Heidelberg | skóre: 46 | blog: blog_
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Navrhněte změny pro Gentoo 2008.0
    Přesněji k bodu 1:
    app-misc/mc-4.6.1-r4  USE="7zip X ncurses nls pam slang unicode -gpm -samba"
    28.1.2008 22:29 jm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Navrhněte změny pro Gentoo 2008.0
    Vypni si ty dementni ncurses...
    pools avatar 28.1.2008 23:25 pools | skóre: 19 | blog: Svědek Damdogův | Opava/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Navrhněte změny pro Gentoo 2008.0
    V čem je knihovna ncurses spatna? dik za odpoved
    Vivre libre ou mourir!
    28.1.2008 23:45 Let_Me_Be | skóre: 20 | blog: cat /proc/idea/current | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Navrhněte změny pro Gentoo 2008.0
    Neumi UTF a kdyz mas slang tak je ncurses ponekud zbytecna.
    Linked in profil - Můj web - Nemůžete vyhrát hádku s blbcem. Nejdřív vás stáhne na svoji úroveň a pak ubije zkušenostmi.
    pools avatar 28.1.2008 23:48 pools | skóre: 19 | blog: Svědek Damdogův | Opava/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Navrhněte změny pro Gentoo 2008.0
    slang
    Adds support for the slang text display library (it's like ncurses, but different)
    hm, i see
    Vivre libre ou mourir!
    29.1.2008 00:13 Let_Me_Be | skóre: 20 | blog: cat /proc/idea/current | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Navrhněte změny pro Gentoo 2008.0
    I kdyz ted koukam ze ncurses by taky melo umet UTF-8. Zajimave...
    Linked in profil - Můj web - Nemůžete vyhrát hádku s blbcem. Nejdřív vás stáhne na svoji úroveň a pak ubije zkušenostmi.
    pools avatar 29.1.2008 10:46 pools | skóre: 19 | blog: Svědek Damdogův | Opava/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Navrhněte změny pro Gentoo 2008.0
    No na wiki pisou ze nejaky consolefont ma s ncurses problemy(tusim ze to bylo u nemeckych fontu), ale ja s tim problemy nemam...
    Vivre libre ou mourir!
    pools avatar 28.1.2008 19:54 pools | skóre: 19 | blog: Svědek Damdogův | Opava/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Navrhněte změny pro Gentoo 2008.0
    Pro jm, Let_me_be a Creckxe - nebylo by lepší použít Jabber MUC? Rozhodně to má lepší odezvu než diskuze na ábíčků... ;-)
    Vivre libre ou mourir!

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.