abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 20:44 | Komunita

    Sovereign Tech Agency (Wikipedie), tj. agentura zabezpečující financování svobodného a otevřeného softwaru německou vládou, podpoří GFortran částkou 360 000 eur.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 14:00 | IT novinky

    Microsoft hodlá zrušit zhruba tři procenta pracovních míst. Microsoft na konci loňského června zaměstnával kolem 228.000 lidí. Tři procenta z tohoto počtu představují téměř 7000 pracovních míst.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    dnes 13:33 | IT novinky

    V říjnu loňského roku provedl Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS) místní šetření u společnosti Seznam.cz. Krajský soud v Brně tento týden konstatoval, že toto šetření bylo nezákonné.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    včera 22:22 | Bezpečnostní upozornění

    Branch Privilege Injection (CVE-2024-45332, Paper) je nejnovější bezpečnostní problém procesorů Intel. Intel jej řeší ve včerejším opravném vydání 20250512 mikrokódů pro své procesory. Neprivilegovaný uživatel si například může přečíst /etc/shadow (YouTube).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 14:22 | Komunita

    Dle plánu byl vývoj Firefoxu přesunut z Mercurialu na Git. Oficiální repozitář se zdrojovými kódy je na GitHubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    včera 04:33 | Bezpečnostní upozornění

    V terminálovém multiplexoru GNU Screen byly nalezeny a v upstreamu ve verzi 5.0.1 už opraveny bezpečnostních chyby CVE-2025-23395, CVE-2025-46802, CVE-2025-46803, CVE-2025-46804 a CVE-2025-46805. Podrobnosti na blogu SUSE Security Teamu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 41
    12.5. 19:33 | Bezpečnostní upozornění

    Training Solo (Paper, GitHub) je nejnovější bezpečnostní problém procesorů Intel s eIBRS a některých procesorů ARM. Intel vydal opravnou verzi 20250512 mikrokódů pro své procesory.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    12.5. 11:44 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 25.05.11 svobodného multiplatformního video editoru Shotcut (Wikipedie) postaveného nad multimediálním frameworkem MLT. Nejnovější Shotcut je již vedle zdrojových kódů k dispozici také ve formátech AppImage, Flatpak a Snap.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    12.5. 11:11 | Nová verze

    Svobodný elektronický platební systém GNU Taler (Wikipedie, cgit) byl vydán ve verzi 1.0. GNU Taler chrání soukromí plátců a zároveň zajišťuje, aby byl příjem viditelný pro úřady. S vydáním verze 1.0 byl systém spuštěn ve Švýcarsku.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    12.5. 00:55 | Pozvánky

    Spolek OpenAlt zve příznivce otevřených řešení a přístupu na 209. brněnský sraz, který proběhne tento pátek 16. května od 18:00 ve studentském klubu U Kachničky na Fakultě informačních technologií Vysokého učení technického na adrese Božetěchova 2/1. Jelikož se Brno stalo jedním z hlavních míst, kde se vyvíjí open source knihovna OpenSSL, tentokrát se OpenAlt komunita potká s komunitou OpenSSL. V rámci srazu Anton Arapov z OpenSSL

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (57%)
     (1%)
     (8%)
     (22%)
     (4%)
     (2%)
     (3%)
     (1%)
     (0%)
     (3%)
    Celkem 611 hlasů
     Komentářů: 26, poslední 8.5. 09:58
    Rozcestník

    AMD zavřelo německé vývojové centrum

    AMD zavřelo své německé vývojové centrum zaměřené na výzkum operačních systémů. Zde se primárně pracovalo na vývoji linuxového jádra se zaměřením na serverové nasazení.

    8.11.2012 09:47 | Luboš Doležel (Doli) | Zajímavý článek


    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    Petr Tomášek avatar 8.11.2012 11:15 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AMD zavřelo německé vývojové centrum
    No, tak to si AMD po*ralo...
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    little.owl avatar 8.11.2012 11:24 little.owl | skóre: 22 | blog: Messy_Nest | Brighton/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AMD zavřelo německé vývojové centrum
    AMD, fuck you!
    A former Red Hat freeloader.
    8.11.2012 11:53 Bhua
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AMD zavřelo německé vývojové centrum
    Otevri si vlastni vyvojove centrum! Aha ty mas holou rit :-)
    8.11.2012 13:25 AMDHafan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AMD zavřelo německé vývojové centrum
    Now his work here is done :-D
    8.11.2012 15:34 okko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AMD zavřelo německé vývojové centrum
    :-)
    8.11.2012 19:02 Ovocníček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AMD zavřelo německé vývojové centrum
    AMD nemusíte posílat do řiti, už tam je. Proto právě musí vyhazovat zaměstnance a zacírat pobočky. Když vám to vadí, asi jim budete muset sehnat sponzora, protože když musíte seškrtat náklady o 25%, tak to asi bezbolestně nepůjde.
    Petr Tomášek avatar 8.11.2012 19:38 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AMD zavřelo německé vývojové centrum
    Je ovšem otázka, jesli nasrat si určitou skupinu zákazníků je casta, jak se z té *iti dostat...
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    8.11.2012 21:45 Ovocníček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AMD zavřelo německé vývojové centrum
    Spíš je otázka, jestli "nasrat se" je ta správná či racionální reakce. Až krachnou, tak vás tím taky naserou? :)
    Petr Tomášek avatar 9.11.2012 11:08 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AMD zavřelo německé vývojové centrum
    V dnešním prostřední „osíracího kapitalismu“ je „nasrání se“ tou nejracionálnější a nejlepší reakci. Ovšem musí být nekompromisní...
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    10.11.2012 13:25 Ovocníček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AMD zavřelo německé vývojové centrum
    Mě akorát pořád fascinuje, že vám přijde, že vás firma "osírá" tím, že je ztrátová a nemá prachy. Ano, ta drzost! Počítám, že jestli krachnou, tak vás naserou tak, že už s nima *fakt nikdy*? :D
    Petr Tomášek avatar 10.11.2012 21:55 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AMD zavřelo německé vývojové centrum
    Demagogii jsi se učil od Lenina, Hitlera, Paroubka, nebo Jiřího Dienstbiera mladšího?
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    10.11.2012 22:56 Ovocníček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AMD zavřelo německé vývojové centrum
    A vy jste se učil umění polemiky u Čapka, není-liž pravda?
    little.owl avatar 8.11.2012 22:25 little.owl | skóre: 22 | blog: Messy_Nest | Brighton/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AMD zavřelo německé vývojové centrum
    Co s tou riti tady porad mate?

    Napsal jsem sve prvni pocity z teto zpravy, budiz mozna unahlene. Castecne tusim, co zatim je. AMD sice bude propoustet v Nemecku, ale ve stejne dobe nabira v Indii, v Hyderabadu a v Bangalore. Uz tam maji svuj QA Linuxovy team, mimochodem ten co testuje i Catalysty. Kdyz tam ty lidi nabrali, tak tito jejich budouci linuxovy experti nebyli schopni nainstalovat ani openSUSE. Tohle jsem uz sledoval u Texas Instruments a kvalita jejich teamu sla masivne dolu, ne proto ze by Indove byli blbci, ale pro ne je to jen prace, pro lidi v branzi u nas je to prace i konicek a je to znat. S ohledem na nekolik vrstvev managementu a midlemanagementu se naklady na tech par kernel/kompilator vyvojaru ztrati.

    Racionalita? Ja jsem se zrovna o vikendu chystal koupit iracionalne A10-5800K, i kdyz technicky to nebyla nejlepsi volba. Asi se na to racionalne vykaslu a koupim si Linux podporujici Intel.
    A former Red Hat freeloader.
    9.11.2012 09:04 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AMD zavřelo německé vývojové centrum
    Racionalita? Ja jsem se zrovna o vikendu chystal koupit iracionalne A10-5800K, i kdyz technicky to nebyla nejlepsi volba. Asi se na to racionalne vykaslu a koupim si Linux podporujici Intel.
    To já bych si ho koupil i racionálně. Jenže ho tu nikdo nenabízí.
    9.11.2012 09:19 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AMD zavřelo německé vývojové centrum
    9.11.2012 09:27 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AMD zavřelo německé vývojové centrum
    9.11.2012 09:36 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AMD zavřelo německé vývojové centrum
    I když po pravdě řečeno jsem měl na mysli trochu jiný model - A10-4600M
    little.owl avatar 9.11.2012 12:50 little.owl | skóre: 22 | blog: Messy_Nest | Brighton/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AMD zavřelo německé vývojové centrum
    Po Trinity A10 based laptopu prubezne koukam a nenasel jsem zatim nic, co by mi vyhovovalo.
    A former Red Hat freeloader.
    9.11.2012 09:32 alkoholik | skóre: 40 | blog: Alkoholik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AMD zavřelo německé vývojové centrum
    Cevece, zrovna Indy jsem nedavnov jine diskuzi kritizoval a chteli mi to omlatit o hlavu..
    ;)
    little.owl avatar 9.11.2012 12:47 little.owl | skóre: 22 | blog: Messy_Nest | Brighton/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AMD zavřelo německé vývojové centrum
    Ja nemam nic proti Indum jako takovym, mam s nimi pracovni zkusenosti a vesmes jsou v pohode. Muj rant byl namiren proti AMD, v teto kategorii nejsou uspory u par lidi vyrazne, zejmena pokud je nechaji na vyplatni pasce a pracovat doma.
    A former Red Hat freeloader.
    9.11.2012 09:55 ::: | skóre: 14 | blog: e_lama
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AMD zavřelo německé vývojové centrum
    tak to dopadne...

    uz jsem parkrat pracoval s lidma s indie. Pominu ze majni uplne jinou mentalitu a casto se chovaji jako 5 lety deti, ale za to co jsou obvykle schopni vytvorit by jim patrilo zlamat ruce...
    Luboš Doležel (Doli) avatar 9.11.2012 11:55 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AMD zavřelo německé vývojové centrum
    Souhlas. Outsourcing vývoje do Indie dopadá tragicky. Takový kód se jen tak nevidí a firma z toho má průšvih na dalších X let.
    9.11.2012 12:08 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AMD zavřelo německé vývojové centrum
    No jo. Ovšem než určitým lidem dojde že levná pracovní síla != kvalitní. Že produkovat více != produkovat dobře. A že dlouhodobý úspěch nelze postavit na nekvalitních produktech. To bude zřejmě ještě chvíli trvat. Ona totiž stávající situace odpovídá kvalitě manažerů.
    little.owl avatar 9.11.2012 13:03 little.owl | skóre: 22 | blog: Messy_Nest | Brighton/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AMD zavřelo německé vývojové centrum
    To se ukazalo u Royal Bank of Scotland pred casem. Par dni nefunkci platebni system a ztraty nevyvazi uspory v IT ziskane outsourcingem z Edinburghu do Indie ani za 40 let.
    A former Red Hat freeloader.
    14.11.2012 12:25 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AMD zavřelo německé vývojové centrum
    ar dni nefunkci platebni system a ztraty nevyvazi uspory v IT ziskane outsourcingem z Edinburghu do Indie ani za 40 let.
    Za to Evropší vývojáři vždycky doručí bezchybný a kvalitní kód. :)
    little.owl avatar 9.11.2012 12:47 little.owl | skóre: 22 | blog: Messy_Nest | Brighton/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AMD zavřelo německé vývojové centrum
    Mentalita je jina. IT tam chce delat kazdy protoze v tom jsou penize, i lide kteri by se na to u nas vykaslali. Kdyz si to ale preberete, je to OK.
    A former Red Hat freeloader.
    Dalibor Smolík avatar 9.11.2012 10:02 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AMD zavřelo německé vývojové centrum
    AMD sice bude propoustet v Nemecku, ale ve stejne dobe nabira v Indii, v Hyderabadu a v Bangalore.
    Ano, tohle jsou trendy ve většině oborů, tak proč z toho dělat kovbojku .. výroba, ale dokonce i vývoj utíká do třetích zemí
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    little.owl avatar 9.11.2012 12:50 little.owl | skóre: 22 | blog: Messy_Nest | Brighton/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AMD zavřelo německé vývojové centrum
    Nemam nic proti tomu, pokud to firme prinese uspory, to je realita. Ale tohle neni pripad u kernel vyvojaru - to neni tak, ze podate v Indii inzerat a mate hned deset zkusenych zajemcu a muzete si vybrat. AMD bud vychcane sazi na to, ze to za ne nejaky moula nakonec napise nebo jeji management nevi co dela. V praxi to znamena, ze AMD omezuje podporu Linuxu a to mi vadi a pak si logicky i ja musim promyslet svou popdoru AMD.
    A former Red Hat freeloader.
    12.11.2012 09:30 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AMD zavřelo německé vývojové centrum
    .. výroba, ale dokonce i vývoj utíká do třetích zemí
    No a právě tohle prehistorické dělení na první a třetí svět (kde my jsme pochopitelně v té lepší skupině) je příčinou, proč US firmy jako AMD propustí pár zkušených lidí v Německu a přesunou se do takzvaného třetího světa. Akorát že Bangalore třetí svět není a většina firem zjistí, že je tam poslední dobou ostřejší konkurence na poli zaměstnavatelů (čti tlak na mzdy), než ve staré dobré Evropě.
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    Dalibor Smolík avatar 12.11.2012 11:54 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AMD zavřelo německé vývojové centrum
    Do Bangalore jsem pomáhal dodávat strojní zařízení pro kovárny, o tom něco vím :-). Pojem "třetí země" v tomto případě platí jen tehdy, zadáváme-li výrobu jinam, protože je to levnější. Jinak ten pojem rozhodně již přesný není. Mám kamarádku v Bombaji se závažným tělesným postižením. Dostává se jí tam nejkvalitnější lékařská péče, minimálně srovnatelná s naší. Rodina přitom není příliš bohatá, přesto tu péči dostává.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    14.11.2012 12:27 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AMD zavřelo německé vývojové centrum
    Jo v Bangalora i Pune byl... a je to třetí svět, pokud se tam za ty 2 roky nic moc nezměnilo.
    little.owl avatar 14.11.2012 12:31 little.owl | skóre: 22 | blog: Messy_Nest | Brighton/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AMD zavřelo německé vývojové centrum
    Take jsem tam byl ... presne v Bangalore, Pune a Chennai ... a to jsou na indicke pomery rozvinute oblasti ....
    A former Red Hat freeloader.
    14.11.2012 12:32 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AMD zavřelo německé vývojové centrum
    a to jsou na indicke pomery rozvinute oblasti
    Taky aby nebyly, vždyť se tam nacpala skoro každá IT firma. :) IT firem je tam víc než v Silicon Valley. :)
    8.11.2012 12:23 marek_hb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AMD zavřelo německé vývojové centrum
    a jejda, to zase bude tady siláckej výpotků :)
    8.11.2012 12:28 ww
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AMD zavřelo německé vývojové centrum
    Co jsi měl z češtiny? IQ tykve, že?
    8.11.2012 12:47 marek_hb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AMD zavřelo německé vývojové centrum
    tak třetí výpotek po "AMD, fuck you!" a "No, tak to si AMD po*ralo" už je tady :)
    little.owl avatar 8.11.2012 13:21 little.owl | skóre: 22 | blog: Messy_Nest | Brighton/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AMD zavřelo německé vývojové centrum
    A vas potesilo, ze AMD fakticky omezilo sve investice do Linuxu?
    A former Red Hat freeloader.
    8.11.2012 13:59 marek_hb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AMD zavřelo německé vývojové centrum
    ne, to vůbec, nemám z toho radost - spíš naopak. Jenže tak to prostě chodí a v dnešní době kór

    a komunita si ještě k tomu zadělává na ostudu svými komentáři
    little.owl avatar 8.11.2012 14:55 little.owl | skóre: 22 | blog: Messy_Nest | Brighton/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AMD zavřelo německé vývojové centrum
    ostudu svými komentáři
    Ponekud puritansky pristup. To ja jsem hulvatsky clovek, cerna skvrna tohoto serveru plneho slusnaku, to je tu jiz vi a lze na to reagovat vasi citaci:
    Jenže tak to prostě chodí a v dnešní době kór
    A former Red Hat freeloader.
    8.11.2012 19:04 Ovocníček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AMD zavřelo německé vývojové centrum
    Je to o tom, že AMD má problémy ještě začátkem roku to vypadalo, že se bdue držet, ale přišla krize, poptávky jde dolů, 25% meziroční propad tržeb. Jestli chcou se stávajícími příjmy přežít, tak musí krutě šetřit (a modlit se, aby jim to dlouhodobě ty příjmy ještě nezhoršilo, samozřejmě, ale to je věc jiná).
    8.11.2012 19:06 Ovocníček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AMD zavřelo německé vývojové centrum
    Sorry za ty chyby, zdá se, že ta sklenička čírvion nějak moc funguje.
    8.11.2012 12:51 kyytaM | skóre: 35 | blog: kyytaM | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AMD zavřelo německé vývojové centrum
    ALe kravataci ostanu. A co chcu predavat? :D
    8.11.2012 13:07 Franta <xkucf03/>
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AMD zavřelo německé vývojové centrum
    Spony na kravaty a knoflíčky s logem AMD.
    kyknos avatar 8.11.2012 19:22 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AMD zavřelo německé vývojové centrum
    klasika
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    8.11.2012 13:26 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AMD zavřelo německé vývojové centrum
    Aha.
    8.11.2012 13:43 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AMD zavřelo německé vývojové centrum
    By mě zajímalo, co v 487ba8e8 znamená změna ze supported na maintained
    Quando omni flunkus moritati
    8.11.2012 15:51 jikos
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AMD zavřelo německé vývojové centrum
    Supported: Someone is actually paid to look after this.

    Maintained: Someone actually looks after it.
    8.11.2012 16:10 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AMD zavřelo německé vývojové centrum
    No jestli si to dobře překládám, tak přechod od supported k maintained je vlastně změna k lepšímu.
    Quando omni flunkus moritati
    9.11.2012 21:36 R
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AMD zavřelo německé vývojové centrum
    Podla prekladu ano, v skutocnosti tam maintained zostava aj ked to uz davno nie je pravda.
    8.11.2012 13:30 dizz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AMD zavřelo německé vývojové centrum
    Njn zda se ze AMD opravdu zameri na usporna APU do consumer zarizeni -> tesna spoluprace s MS.

    Vzdit BD/PD neni spatna architektuara (az na tu spotrebu) ale marketing to neumi prodat. Kdyz uz vyplodi nejakou reklamu tak s uplne spatnymi argumenty.

    Napriklad: Pokud se nepletu tak vsechna APU trinity maji akcelerator alespon nekterych sifrovacich algoritmu ale marketing otom mlci , ikdyz tohle by mohlo byt pro treba firemni notebooky zajimave(leckde kupuji i3 ktere nic takoveo neumi a APU by jim byli rovnocenym souperem)
    8.11.2012 14:39 Xerces
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AMD zavřelo německé vývojové centrum
    A nebo, že narozdíl od Intelu, neimplementují šílenosti typu remote kill. :-)
    8.11.2012 19:09 aaa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AMD zavřelo německé vývojové centrum
    nebo třeba hardwarovy backdoor :-D
    ...I am not joking. The entire system is based on TXT, Intel’s undocumented chipset controller and crypto processor in every chipset they make. Since they are the only ones that can make chipsets for Intel CPUs now, if you buy Intel, you can’t avoid the holes. Intel will scream at anyone that dares suggest that the hardware security is flawed, but, well, it is. If you look here, this very very low profile footnote that was published last December, there are exploitable holes in TXT. Luckily for Intel, the undocumented nature of this debacle is keeping things secure. Security by obscurity is a great thing. If you are a hacker, if you are trying to secure something, it is about the worst vendor practice that you can face...

    ...Luckily for us all, the brilliant hackers at Invisible Things Lab didn’t actually give up like all hackers automatically do when told that the TXT and related bits was undocumented. That was sarcasm for those who’s browsers do not support HTML 7.1 tags. No, they just tore it to bits, then told Intel about it on December 10, 2008. Fair enough. Intel patched the vulnerability in a timely fashion, releasing a patch on December 5, 2011. Please note, the timely bit was sarcasm again, it took Intel *THREE* *YEARS* to patch an fundamental exploit in their hardware....
    8.11.2012 23:37 Ovocníček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AMD zavřelo německé vývojové centrum
    Ten článek je ovšem silně haterský. On ten autor tak občas (o nVidii třeba vždy) píše. Když ten web chce člověk číst, musí na to jít hodně kriticky (oddělovat informace od kudrlinek) umět filtrovat.
    9.11.2012 15:05 aaa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AMD zavřelo německé vývojové centrum
    100% souhlasim. Nicméně, to že Rutkovska upozornila Intel na chybu ve vPro, a oni 3 roky raději dělali že tam žádná není, to je prostě fakt.
    8.11.2012 19:10 aaa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AMD zavřelo německé vývojové centrum
    Nebo taky DRM
    8.11.2012 18:18 Franc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AMD zavřelo německé vývojové centrum
    AMD,
    .............­........./´¯/)
    .............­.......,/¯../
    .............­....../..../
    ............./´¯/'­...'/´¯¯`·¸
    ........../'/­.../..../....­.../¨¯\
    ........('(..­.´...´.... ¯~/'...')
    .........\...­.............­.'...../
    ..........''.­..\.......... _.·´
    ............\­.............­.(
    .............­.\...........­..\...
    
    9.11.2012 00:58 l4m4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AMD zavřelo německé vývojové centrum
    Za to ti jistě AMD pošle děkovný dopis, jak jim to moc pomohlo a podařilo se díky tomu vývojové centrum zachovat.
    9.11.2012 23:47 bohyn
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AMD zavřelo německé vývojové centrum

    Proc by mel ocekavat dekovny dopis a zachranovat vyvojove centum? Ja si myslim totez, AMD nechce podporovat linux, tak at si trhne a pro me za me schori v pekle.

    AMD, fuck you!

    11.11.2012 19:54 l4m4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AMD zavřelo německé vývojové centrum
    Výborně, gratuluji. Zítra se pak rozhlédni, kdo ještě neshořel v pekle a zbyl schopen Linux podporovat...
    little.owl avatar 11.11.2012 20:03 little.owl | skóre: 22 | blog: Messy_Nest | Brighton/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AMD zavřelo německé vývojové centrum
    Pokud AMD neprezije, pak se mohou vratit 90.leta kdy nas bude Intel opet drbat ve velkem, coz mu vedle umeleho kripleni procesoru slo vzdy velmi dobre. Uz ted je skoro nemozne od nej koupit CPU, ktery by nebyl nejak umele po*****n.
    A former Red Hat freeloader.
    11.11.2012 22:06 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AMD zavřelo německé vývojové centrum
    A proč by mělo AMD nutně udržovat vlastní linuxové vývojové centrum?

    Sorry, ale mě je milejší, když výrobce místo nějakého bastlení software raději otevře své specifikace. O vývoj linuxového kernelu se stará hromada jiných lidí.

    Pindy vůči AMD většinou pocházejí od demagogů. Prosadil jsem si před lety stroje s AMD. Jediné problémy co ty stroje během čtyř let nepřetržité služby měly, zapříčinily hned dva vadné paměťové moduly ve čtyřmodulovém setu od Kingstonu. Vady o to záludnější, že se ty jejich chyby projevovaly jen někdy.

    V diskuzích se tu lidé ohánějí výkonem inteláckých procesorů. U mne Xeony vyrobené ve stejné době co ty Phenomy z hlediska výkonu při virtualizaci pohořely jak papíroví čerti. Pokud bych měl brát výkon/spolehlivost/cena jako kritérium, tak u mne AMD vítězí na plné čáře.

    12.11.2012 01:23 kyytaM | skóre: 35 | blog: kyytaM | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AMD zavřelo německé vývojové centrum
    No napriklad prepusteny Borislav Petkov robil aj veci okolo AMD IOMMU. Neviem si celkom dobre predstavit proces, v ktorom by s uvedenim noveho HW na trh, uz bola podpodara v aktualnom jadre zabezpecena nejakymi nahodnymi vyvojarmi a otvorenou dokumentaciou.
    little.owl avatar 12.11.2012 02:13 little.owl | skóre: 22 | blog: Messy_Nest | Brighton/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AMD zavřelo německé vývojové centrum
    Ano. Na driverech se zacina makat spolecne s vyvojem HW a prvni drivery se honi uz prototypech. K tomu maji pristup jen lide z AMD, navic volne dostupna dokumentace nemusi obsahovat detaily nutne k efektivni implementaci.
    A former Red Hat freeloader.
    12.11.2012 06:20 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AMD zavřelo německé vývojové centrum
    Pořád je tu samozřejmě i možnost, že AMD prototypy a specifikace poskytne někomu, kdo ten vývoj bude dělat za ně.
    8.11.2012 20:31 loki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AMD zavřelo německé vývojové centrum
    Lze nejak konkretne kvantifikovat dopad tohoto na vyvoj jadra? Bylo toto vyvojove centrum vyznamnym prispevatelem do zdrojovych kodu jadra?
    8.11.2012 21:25 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AMD zavřelo německé vývojové centrum
    IMHO ten příspěvek spočíval především v podpoře jejich hardware (power management, DRM/KMS apod.).
    little.owl avatar 8.11.2012 22:29 little.owl | skóre: 22 | blog: Messy_Nest | Brighton/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AMD zavřelo německé vývojové centrum
    Xen, IOMMU, Open64 ...
    A former Red Hat freeloader.
    9.11.2012 00:40 lertimir | skóre: 64 | blog: Par_slov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AMD zavřelo německé vývojové centrum
    Ovšem to je to hlavní jak primárně hardwarová firma přispívá. Kdo jiný by měl kvalitně dělat třeba IOMMU, než ti co detailně a interně ví jak jejich HW pracuje. Do vyšších vrstev zase více přispívají ti, kteří třeba dělají komerční linuxy.

    Založit nové vláknoNahoru


    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.