abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 01:22 | Nová verze Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 00:55 | Zajímavý projekt

    PyXL je koncept procesora, ktorý dokáže priamo spúštat Python kód bez nutnosti prekladu ci Micropythonu. Podľa testov autora je pri 100 MHz približne 30x rýchlejší pri riadeni GPIO nez Micropython na Pyboard taktovanej na 168 MHz.

    vlk | Komentářů: 0
    včera 19:44 | Nová verze

    Grafana (Wikipedie), tj. open source nástroj pro vizualizaci různých metrik a s ní související dotazování, upozorňování a lepší porozumění, byla vydána ve verzi 12.0. Přehled novinek v aktualizované dokumentaci.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 17:33 | Nová verze

    Raspberry Pi OS, oficiální operační systém pro Raspberry Pi, byl vydán v nové verzi 2025-05-06. Přehled novinek v příspěvku na blogu Raspberry Pi a poznámkách k vydání. Pravděpodobně se jedná o poslední verzi postavenou na Debianu 12 Bookworm. Následující verze by již měla být postavena na Debianu 13 Trixie.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 05:33 | Komunita

    Richard Stallman dnes v Liberci přednáší o svobodném softwaru a svobodě v digitální společnosti. Od 16:30 v aule budovy G na Technické univerzitě v Liberci. V anglickém jazyce s automaticky generovanými českými titulky. Vstup je zdarma i pro širokou veřejnost.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 13
    včera 03:55 | Komunita

    sudo-rs, tj. sudo a su přepsáné do programovacího jazyka Rust, nahradí v Ubuntu 25.10 klasické sudo. V plánu je také přechod od klasických coreutils k uutils coreutils napsaných v Rustu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    6.5. 22:11 | Nasazení Linuxu

    Fedora se stala oficiální distribucí WSL (Windows Subsystem for Linux).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    6.5. 13:22 | IT novinky

    Společnost IBM představila server IBM LinuxONE Emperor 5 poháněný procesorem IBM Telum II.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    6.5. 04:55 | Nová verze

    Byla vydána verze 4.0 multiplatformního integrovaného vývojového prostředí (IDE) pro rychlý vývoj aplikaci (RAD) ve Free Pascalu Lazarus (Wikipedie). Přehled novinek v poznámkách k vydání. Využíván je Free Pascal Compiler (FPC) 3.2.2.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    6.5. 00:33 | Komunita

    Podpora Windows 10 končí 14. října 2025. Připravovaná kampaň Konec desítek (End of 10) může uživatelům pomoci s přechodem na Linux.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 32
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (57%)
     (1%)
     (8%)
     (22%)
     (4%)
     (2%)
     (3%)
     (1%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 549 hlasů
     Komentářů: 25, poslední včera 20:12
    Rozcestník

    Anonymous a Operace odplata

    Britské listy upozorňují na reportáž týdeníku Observer o „kybernetické válce“. Operaci odplata zahájila skupina Anonymous jako protest proti akcím firem a politiků vystupujícím proti WikiLeaks. Zajímavé jsou počty počítačů, které se do útoků zapojily, i to, jak rychle roste počet příznivců Anonymous.

    12.12.2010 12:32 | Nicky726 | Zajímavý článek


    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    12.12.2010 12:54 Neel | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous a Operace odplata
    Měl jsem zato, že tu „válku“ zahájil první pro-americký útok na Wikileaks. (Nebo zájmeno „Tu“ zastupuje „Operaci odplata“?)
    Nicky726 avatar 12.12.2010 13:33 Nicky726 | skóre: 56 | blog: Nicky726
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous a Operace odplata
    Díky, upřesněno.
    Enjoy the detours. There you’ll find the things more important than what you want. (Hunter x Hunter)
    12.12.2010 14:56 asdfqwertz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous a Operace odplata
    Měl jsem za to, že tu válku zahájili zmrdi z „Wikileaks“ zveřejněním tajných materiálů...
    AsciiWolf avatar 12.12.2010 15:09 AsciiWolf | skóre: 41 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous a Operace odplata
    -1
    12.12.2010 15:12 e.xitu.s
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous a Operace odplata
    +1
    D.A.Tiger avatar 12.12.2010 16:04 D.A.Tiger | skóre: 8 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous a Operace odplata
    +1
    Radost z toho, že někdo objeví něco nového, je omyl starý 6000 let... (Jean Paul) | anthill inside
    gtz avatar 12.12.2010 17:51 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous a Operace odplata
    +1
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    moo avatar 12.12.2010 16:17 moo | skóre: 7 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous a Operace odplata
    +3.141592...
    End the FED!
    12.12.2010 15:13 doron | skóre: 21 | blog: Sensors a Ksysguard | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous a Operace odplata
    Běž si diskutovat na Živě zmrde!!!
    You can't fuck everyone, but you can try to.
    Nikola Ciprich avatar 12.12.2010 16:01 Nikola Ciprich | skóre: 23 | blog: NiX_blog | Palkovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous a Operace odplata
    don't feed the trolls
    Did you ever touch the starlight ? Dream for a thousand years? Have you ever seen the beauty Of a newborn century?
    12.12.2010 17:24 fred
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous a Operace odplata
    až budeš velkej, tak tě na živě taky pustěj :)
    D.A.Tiger avatar 12.12.2010 17:42 D.A.Tiger | skóre: 8 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous a Operace odplata
    Hlavně, že ty ve svých 14 seš velkej, co...? :)
    Radost z toho, že někdo objeví něco nového, je omyl starý 6000 let... (Jean Paul) | anthill inside
    13.12.2010 13:46 fred
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous a Operace odplata
    ty seš možná velkej, ale pičus B-)
    D.A.Tiger avatar 13.12.2010 18:12 D.A.Tiger | skóre: 8 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous a Operace odplata
    Tak teď jsi mě fakt dostal. Urážky na úrovni 14-letýho chudáčka mě úplně trhají žíly. :-D
    Radost z toho, že někdo objeví něco nového, je omyl starý 6000 let... (Jean Paul) | anthill inside
    gtz avatar 13.12.2010 18:58 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous a Operace odplata
    To nemá cenu se s takovým trollem bavit.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    D.A.Tiger avatar 13.12.2010 20:07 D.A.Tiger | skóre: 8 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous a Operace odplata
    Vím, ale ono to občas člověku nedá.
    Radost z toho, že někdo objeví něco nového, je omyl starý 6000 let... (Jean Paul) | anthill inside
    13.12.2010 20:15 fred
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous a Operace odplata
    +1
    D.A.Tiger avatar 12.12.2010 16:02 D.A.Tiger | skóre: 8 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous a Operace odplata
    Jasně, vracíme se do středověku. Kdo nebude tancovat jak bastardi pískají, s tím do želez. Kdo bude ukazovat, na to že, bastardi jsou bastardi, toho rovnou upálit....
    Radost z toho, že někdo objeví něco nového, je omyl starý 6000 let... (Jean Paul) | anthill inside
    12.12.2010 18:17 marek_hb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous a Operace odplata
    +1
    pavlix avatar 12.12.2010 22:14 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous a Operace odplata
    Měl jsem za to, že tu válku zahájili zmrdi z „Wikileaks“ zveřejněním tajných materiálů...
    Pokud bys měl pravdu, tak by Wikileaks nemohly přijít s tak zajímavými autentickými materiály. Kdyby totiž začali oni, žádné skandální materiály by neexistovaly.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    13.12.2010 07:18 Matlák
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous a Operace odplata
    vím že trolly se krmit nemá, ale napíšu jen, že by se to rozhodně dalo řešit legální cestou, třeba žalobami, soud by ostatně jistě rozhodl ve prospěch bezpečnosti státu... proč to řešit válkou? Pokud jsou ty materiály tak cenné, tak si je má přebujelá americká byrokracie líp hlídat. Nejen praktikami se plní heslo jednoho mého kamaráda (američana) "USA is the new Soviet"
    Bez neustálého upozorňování Britských listů bych si připadal jako nahatý.
    JSEM PRASE A HOVADO.
    12.12.2010 13:49 sivlk | skóre: 15 | blog: sivlk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous a Operace odplata
    > software si dosud stáhlo ve Spojených státech 9000 osob
    12.12.2010 17:26 fred
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous a Operace odplata
    9k pubertálních linuxáků, co si po nocích kompilujou jádro a kteří nemají sebemenší vazbu na reálný život. doufám, že budou po zásluze potrestáni. největší trest pro ně bude beztak odpojení od netu, z toho se zblázněj (víc než teď)
    belisarivs avatar 12.12.2010 17:31 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous a Operace odplata
    Hele, nemohl by sis tyhle cancy nechat od cesty?

    Je sice smutne, ze clovek, co viditelne strani pravici, kterou ja povazuju za svobodomyslnou, se taky profiluje jako patolizal statniho aparatu a oklestovani osobnich svobod, ale co uz.
    IRC is just multiplayer notepad.
    D.A.Tiger avatar 12.12.2010 17:43 D.A.Tiger | skóre: 8 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous a Operace odplata
    Pěkně... +1
    Radost z toho, že někdo objeví něco nového, je omyl starý 6000 let... (Jean Paul) | anthill inside
    12.12.2010 17:46 xkomczax | skóre: 51 | blog: proste_blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous a Operace odplata
    Omlouvám se za off-topic, ale nedá mi to nereagovat. S tou svobodnou pravicí vs. nesvobodnou levicí to není pravda, pravice může být jak svobodná, tak i velice nesvobodná (bavíme-li se o občanských svobodách) a stejně tak levice může být svobodná (viz. anarchismus) či nesvobodná (příklad snad uvádět nemusím...). Chce-li člověk dělit politické spektrum na pravici/levici, musí použít minimálně ještě jednu osu a vznikne tak politický kompas
    12.12.2010 20:34 heh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous a Operace odplata
    Ono místo "pravice" a "levice" se hodí spíše individualismus a kolektivismus.

    Oba mají ke svobodě stejně daleko/blízko.
    lucorp avatar 13.12.2010 12:09 lucorp | skóre: 3 | blog: Konverzia stavbára na ajťáka | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous a Operace odplata
    diky za ten politicky kompas. Vdaka nemu som zistil ze mam nazorovo najblizsie k Nelsonovi Mandelovi a Dalailamovi :)
    "Vyčíslovať straty na predajoch za pirátske kópie je ako vyčíslovať o koľko deti prichádzame masturbáciou..."
    13.12.2010 16:56 ©ecil
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous a Operace odplata
    No nevím, jestli zveřejňování jmen agentů zapadá do mojí představy osobních svobod. Zvlášť osobních svobod těch agentů.
    pavlix avatar 13.12.2010 19:39 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous a Operace odplata
    Tak ono nejde ani tak o zveřejnění ze strany někoho nepovolaného (wikileaks), ale o "zveřejnění" ze strany někoho zevnitř. Jak je možné, že všichni zodpovědní plivou oheň na wikileaks, místo toho, aby začali plnit své povinnosti a informace zabezpečili?
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    D.A.Tiger avatar 13.12.2010 20:06 D.A.Tiger | skóre: 8 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous a Operace odplata
    Jj taky už jsem se na to taky ptal, v souvislosti s tím inteligentem co prohlašoval, že by WikiLeaks měli "umravnit" vojensky....
    Radost z toho, že někdo objeví něco nového, je omyl starý 6000 let... (Jean Paul) | anthill inside
    pavlix avatar 13.12.2010 20:18 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous a Operace odplata
    Mno já se na to totiž ptám už asi počtvrté, a ještě mi nikdo z dotyčných nedal uspokojivou odpověď.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    D.A.Tiger avatar 12.12.2010 17:39 D.A.Tiger | skóre: 8 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous a Operace odplata
    9k pubertálních linuxáků, co si po nocích kompilujou jádro a kteří nemají sebemenší vazbu na reálný život
    McGonagallová : "To je závažné obvinění!"
    Snype         : "To je. Vaše důkazy...?"
    
    Radost z toho, že někdo objeví něco nového, je omyl starý 6000 let... (Jean Paul) | anthill inside
    12.12.2010 17:42 sivlk | skóre: 15 | blog: sivlk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous a Operace odplata
    Ja som narazal na nieco ine ale to je jedno, evidentne nie si cielova skupina ;)
    12.12.2010 21:36 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous a Operace odplata
    Uvědomuješ si, že ten software je primárně pro Windows, že? :)
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    D.A.Tiger avatar 12.12.2010 15:57 D.A.Tiger | skóre: 8 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous a Operace odplata
    Tahle vzpoura se dala očekávat už dávno, a upřímně řečeno, líbí se mi, že si lidé nenechají všechno líbit a dokáží se těm, co mají pocit, že si mohou dovolit vše, ještě postavit na odpor.

    Co však dost dobře nechápu, proč jsou útoku vedeny proti společnostem jako je MasterCard, švícarské PostFinanace, nebo Amazon.com. Tyhle společnosti s tím mají něco společného? Já myslel, že za znepřístupnění serveru WikiLeaks stála Americká vláda....
    Radost z toho, že někdo objeví něco nového, je omyl starý 6000 let... (Jean Paul) | anthill inside
    12.12.2010 16:03 Ondřej Profant | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous a Operace odplata
    Americká vláda toho veřejně moc neudělala. Pokud jednala v zákulisí, tak je to problémem těch firem.

    Firmy (etc.) dokáží ovlivnit smlouvy typu ACTA, ale budou mít problém ustát rozhodnutí ponechat zpravodajský server u sebe? Nějak se mi to nezdá. Jim to šlo velmi dobře do krámu ze začátku. Když přicházejí o tržby, tak najednou obracejí a svádí to na vládu.

    Čímž nechci hájit tu autoritářskou vládu a především její agentury...
    Nicky726 avatar 12.12.2010 16:22 Nicky726 | skóre: 56 | blog: Nicky726
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous a Operace odplata
    AFAIK jde o to, že ty firmy reagují na a prosazují postoje některý činitelů z vlády nebo politických kruhů. Přitom jediné přijatelné je, že by uposlechly nařízení soudu. A žádné takové zatím nebylo. Politik, agentura či firma nemá sama od sebe oprávnění blokovat účty a znepřístupnovat stránky. To lze na základě zákona rozsudkem soudu. A že mají firmy nějaké smluvní podmínky, to je hodně velký alibizmus, který určitě neospravedlnuje zadržování peněz na účech a pod.
    Enjoy the detours. There you’ll find the things more important than what you want. (Hunter x Hunter)
    D.A.Tiger avatar 12.12.2010 16:43 D.A.Tiger | skóre: 8 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous a Operace odplata
    Děkuji.

    Takže zatím v podstatě nejde o válku, spíš demonstraci síly rozzuřených lidí, která by mohla v důsledku zasáhnout i ty kdož tahají za páky v pozadí a to stejným způsobem jak oni se snaží ovlivnit internet - skrze firmy. Chytré. Nj, ne nadarmo se u nás říká, že s čím kdo zachází, tím také schází...
    Radost z toho, že někdo objeví něco nového, je omyl starý 6000 let... (Jean Paul) | anthill inside
    moo avatar 12.12.2010 16:22 moo | skóre: 7 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous a Operace odplata
    google & read
    End the FED!
    12.12.2010 16:49 xkomczax | skóre: 51 | blog: proste_blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous a Operace odplata
    Pokud vím (myslím, že o tom byla nějaká starší zprávička tady na abíčku), tak MasterCard, Visa a PostFinance (a PayPal) zablokovali WikiLeaks účet. Proto taky ten název operace, jenž v angličtině (PayBack) může znít dvojsmyslně. A Amazon.com proto, že je vyhodil z hostingu...
    D.A.Tiger avatar 12.12.2010 17:04 D.A.Tiger | skóre: 8 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous a Operace odplata
    Jj. už mi to došlo. Mě konkrétně tahle zpráva unikla, proto jsem se tomu divil.

    Navíc jsem vycházel z diskuze na Britských listech, kde se uvádělo, že Amazon.com jim hosting poskytuje - podle té diskuze jsem to pochopil tak, že potom co am. vláda jim nechala zablokovat servery přes DNS přesunuly část svých aktivit sem. Teď už vím, že to bylo trochu jinak a o zablokování účtů jsem nevěděl vůbec.
    Radost z toho, že někdo objeví něco nového, je omyl starý 6000 let... (Jean Paul) | anthill inside
    12.12.2010 17:20 Bill Gates
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous a Operace odplata
    A jak to souvisi s linuxem? Pravda abclinuxu.cz neni muj server, ale jako ctenari mi to uz prijde docela mimo tema tohoto serveru. Neco jako na Lupe kdysi otravovani s facebookem porad dokola. Tak tady zacina totez s DDosama a Wikileaks a deckama z Anonymous ktere utok na jejich cil bavi max den a pak je to bavit prestane, porad dokola. Treba se ale pletu a k linuxu to patri, jen nejak nevim jak. Vysvetli mi to nekdo? Vim nemusim to cist, jen se chci proste zeptat na souvislost. Jestli by se to nehodilo treba nekam fakt na Blisty a tam to nechat hnit a tady se venovat necemu uzitecnejsimu k tematu?

    PS: pro redakci: nedalo by se firme IBM jako inzerentovi na zdejsim serveru sdelit ze to kreslene kulate hybaci ruzovofialovomodre kdovico vpravo nahore v jejich banneru (a na jejich webu to je uz komplet havarka tak minimalne na nejake 8mi jadro delane) vzhledem k nulovemu efektu zere neskutecne mnozstvi strojoveho casu? To je zrale tak na okamzity flashblock. Doporucoval bych jim sdelit ze "Je cas na chytrejsi bannery" misto "Je cas na chytrejsi otazky".

    Diky :) A preji vsem hezky den plny radosti :D
    belisarivs avatar 12.12.2010 17:28 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous a Operace odplata
    Ja nahodil flashblock, hodil abicko na whitelist v adblocku a mam svaty pokoj.

    A co se tyce tech utoku, tak se proste musis smirit s faktem, ze otazky osobni svobody tu zajimaji spoustu lidi a Lubose coby hlavniho kapa tady, nebo je prestat cist. Pripadne prestat cist abicko komplet. To je jenom vycet moznosti, ktere me ted napadly. Ne nabadani.
    IRC is just multiplayer notepad.
    12.12.2010 17:30 fred
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous a Operace odplata
    levičácká lůza sdružená okolo komunistickýho linuxu využije každé možnosti si plivnout na jůesej. respektive vyuzívají možnosti jen těch elektronických a virtuálních, protože ve společnosti držej hubu a krok. dokážu si představit, jakej musej mít skvělej pocit: "jsem si nainstaloval něco, co pomáhá proťy USA, dnes z toho budu skvěle spát a zejtra si v dyzkuzých poplácáme po ramenou". bleeeeee
    belisarivs avatar 12.12.2010 17:35 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous a Operace odplata
    levičácká lůza sdružená okolo komunistickýho linuxu využije každé možnosti si plivnout na jůesej.
    Vyznam slova "payback" je pomerne vymluvny. Mimo jine naznacuje, ze si ti, ktere z nedostatku argumentu nazyvas komunisty, nezacali.
    respektive vyuzívají možnosti jen těch elektronických a virtuálních, protože ve společnosti držej hubu a krok.
    Tohle nemuzes vedet.
    dokážu si představit, jakej musej mít skvělej pocit: "jsem si nainstaloval něco, co pomáhá proťy USA, dnes z toho budu skvěle spát a zejtra si v dyzkuzých poplácáme po ramenou". bleeeeee
    Myslim, ze takhle to vubec nebylo a ty takovych blabolu vyuzivas ciste proto, abys ty sam nebyl za nejakeho posluhovace statniho zrizeni.
    IRC is just multiplayer notepad.
    12.12.2010 17:42 Bill Gates
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous a Operace odplata
    linux neni komunisticky :) linux je nahodou dobry... ale jinak souhlas. Operace odplata a) naprosto nic nezmeni a za b) je zalozena na momentalnich emocich par individui. Jinak se vubec nic nestane.
    13.12.2010 17:59 lukove
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous a Operace odplata
    Linux nie je ani nekomunisticky a ani komunisticky.. Linux je iba nastroj na ktory si zvyklo kopec ludi a ktory ho pouzivaju a vdaka tomu ze tento nastroj je zverejneny pre vsetkych v ramci urcitych pravidiel, ktore v pripade linuxu zaistuje gnu licencia.. je mylne sa domnievat ze akonahle vznikne nejaka komunita ktora nieco zdiela tak sa jedna o komunisticke myslenie.. existuje kopec inych komunit okolo inych softwaru ako Amigaci.. BeOSaci.... a nikto z nich nisu a mozno ani neboli komunisti v minulosti. ludia vnasaju do pojmov svoje vlastne skusenosti a nahlady tak asik preto.... to iste plati aj o tejto diskusii.. jednoducho ludia pisu a diskutuju o tom co ich zaujima.. kedze linuxaci su vecsinou nadpriemerne inteligentne bytosti tak sa da predpokladat ze ich viac zaujima dianie vo svete..
    D.A.Tiger avatar 12.12.2010 17:48 D.A.Tiger | skóre: 8 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous a Operace odplata
    levičácká lůza sdružená okolo komunistickýho linuxu
    Hmmm, další kretén co namá nic lepšího na práci, než se flákat na internetu a kopat do každého kdo jde kolem, aniž by vlastně vůbec tušil do čeho si to kopne.. Bože, bože, do čeho jsi to duši vrazil?
    Radost z toho, že někdo objeví něco nového, je omyl starý 6000 let... (Jean Paul) | anthill inside
    vain avatar 12.12.2010 18:03 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous a Operace odplata
    Smutné spíše je, že takových kktů tady buď rapidně přibývá, nebo je velice aktivní jeden s více přezdívkami.
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    12.12.2010 20:41 heh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous a Operace odplata
    levičácká lůza sdružená okolo komunistickýho linuxu využije každé možnosti si plivnout na jůesej...
    Furt lepší než být kapitalista.... :-D

    12.12.2010 22:42 JH
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous a Operace odplata
    "proťy... dyzkuzých" Co si jen myslet o člověku, co takto nehorazne przni nasi materstinu?
    13.12.2010 08:01 sidik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous a Operace odplata
    teda, já sice s WikiLeaks nesouhlasím a jejich aktivitu nijak zvlášť neschvaluju ale co ty jsi za blba, to by tam měli zveřejnit, včetně fotky a místa bydliště :)
    13.12.2010 13:50 fred
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous a Operace odplata
    jj, a ještě by na mě měli poslat domovního důvěrníka co ty komouši, jdi si vymačkat beďary, ať ti neprasknou ve školce :)
    AsciiWolf avatar 13.12.2010 14:35 AsciiWolf | skóre: 41 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous a Operace odplata
    Ehm, tvé argumenty jsou vskutku na úrovni pubertálního, ublíženého jedince. :-)
    13.12.2010 14:46 sidik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous a Operace odplata
    aha, pondělí co? musel jsi do školy a maminka tě ráno vzbudila moc brzo. neboj, časem vyrosteš a nebudeš jí muset poslouchat. a my tebe taky ne, protože tou dobou budeš někde na ulici žebrat o drobné ;)

    kdyby ten náš kapitalismus závisel na lidech jako jsi ty, tak už dávno žereme trávu a kameny.
    12.12.2010 17:22 jnd | skóre: 1 | blog: lnx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous a Operace odplata
    Operation Payback začala už dávno, před několika měsící, tohle je jen pokračování. IIRC to začalo kvůli útokům na torrentové servery, za kterým stál zábavní průmysl. Najali si nějakou indickou firmu, co používá diskutabilní praktiky na odstavení serverů s copyrightovaným materiálem. Oni se k tomu ještě drze přiznali a veřejně vyhlašovali jak s tím sdílením zatočí a to spustilo tuhle lavinu protiútoků.
    12.12.2010 18:07 fred
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous a Operace odplata
    zacinam si myslet, ze kdyby na wikileaks vazne hrozil unik nejakych uzitecnych informaci, tak se uz tomu pedofiloj davno stala nejaka nehoda. takze mi to prijde jen jako streisandovym efektem zneuzita banda uzitecnych idiotu. assange je beztak agent a cela akce ma bud od neceho odvest pozornost (od ceho?) a nebo jen proste zmapovat tu bandu protistatnich rozvracecu, ktera se sama dobrovolne zaregistruje pres paypal (kteryzto ma k vlade usa dost mozna bliz nez google a MS) a jeste si dobrovolne nainstalujou spyware sw. dost genialni.
    belisarivs avatar 12.12.2010 18:19 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous a Operace odplata
    Ale on to neni pedofil.

    Proste pichal s nejakou zenskou bez gumy (ktere se to navic velice libilo). Ale to bys vedel, kdyby ses namahal se sberem informaci o tom, o cem pindas.

    BTW, Interpol vydava red notice na lidi kvuli "sex by surprise" odkdy? Ze na jeho seznamu neni 1/4 muzu s JAR, kteri se priznali, ze zenu uz znasilnili (coz je delikt jeste horsi nez to, kvuli cemu je obvineny Assange).
    IRC is just multiplayer notepad.
    12.12.2010 18:26 sivlk | skóre: 15 | blog: sivlk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous a Operace odplata
    Ak Velka Britania nevydala Pinocheta, mozno nevyda ani Assangeho
    12.12.2010 20:33 yossi | blog: Q_and_A | Ba'aretz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous a Operace odplata
    Mne sa hlavne páči že diplomatické depeše nepotvrdili prakticky žiadnu konšpiračnú teóriu. A aká bola reakcia konšpiroholikov? Musí to byť konšpirácia. Geniálne. Ani Monthy Pythons by to lepšie naspravili.
    AsciiWolf avatar 12.12.2010 21:14 AsciiWolf | skóre: 41 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous a Operace odplata
    Jaké "konspirační teorie" konkrétně máte na mysli, smím-li se zeptat?
    12.12.2010 21:40 yossi | blog: Q_and_A | Ba'aretz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous a Operace odplata
    Ktorúkoľvek. 9/11, chemtrails, Litvinenko, NASA a mesiac, pitva mimozemšťana. You name it. :)
    gtz avatar 12.12.2010 21:45 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous a Operace odplata
    Však se dočkáme. Mají být uveřejněny věci ohledně UFO. To jsem zvědav co se zase dovíme.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    AsciiWolf avatar 12.12.2010 21:51 AsciiWolf | skóre: 41 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous a Operace odplata
    Ehm, vy věříte "oficiální verzi" 9/11?
    12.12.2010 22:16 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous a Operace odplata
    Ehm, z jakého důvodu bych neměl?
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    pavlix avatar 12.12.2010 22:23 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous a Operace odplata
    Tak už třeba kvůli přátelským i obchodním vazbám mezi Bushem a rodinou bin ládinů?

    Oficiální verze je přinejmenším stejně jednostranná a nevěrohodná, jako některé neoficiální.

    Kdybys nebyl zaujatý a posuzoval pravděpodobnost toho, že zveřejňují čistou pravdu (ač nemusí), nebo lžou (když můžou), případně zamlčují zásadní souvislosti, opravdu bys věřil tomu, že říkají pravdu?

    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    12.12.2010 22:30 yossi | blog: Q_and_A | Ba'aretz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous a Operace odplata
    Oficiálna verzia má viacero trhlín. Konšpiračná verzia je šialene prekomplikovaná. Uplatnil som pravidlo Occamovej britvy.
    D.A.Tiger avatar 12.12.2010 22:38 D.A.Tiger | skóre: 8 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous a Operace odplata
    ... Uplatnil som pravidlo Occamovej britvy.
    A? Výsledek?
    Radost z toho, že někdo objeví něco nového, je omyl starý 6000 let... (Jean Paul) | anthill inside
    12.12.2010 22:44 yossi | blog: Q_and_A | Ba'aretz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous a Operace odplata
    Oficiálna verzia je pravdepodobnejšia. I keď myslím že ešte sa ukáže že za nedostatky môžu čiastočne individuálne zlyhania a za väčšiu časť budú zodpovedné fatálne systémové zlyhania.
    pavlix avatar 13.12.2010 01:06 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous a Operace odplata
    Oficiálna verzia je pravdepodobnejšia.
    Než co?
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    pavlix avatar 13.12.2010 01:05 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous a Operace odplata
    Oficiálna verzia má viacero trhlín. Konšpiračná verzia je šialene prekomplikovaná. Uplatnil som pravidlo Occamovej britvy.

    Kterou z mnoha konspiračních verzí máš na mysli?

    Mně osobně Occamova břitva dává, že oficiální verze je lež (přesněji směsice pravdivých i nepravdivých tvrzení), což je dle mého pohledu jednodušší z těch dvou variant.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    12.12.2010 22:47 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous a Operace odplata
    Nejsem zaujatý - alespoň se nesnažím být. Ale stále mi uchází jedna věc - proč by si američani vyhazovali do luftu vlastní mrakodrap?
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    13.12.2010 00:12 jiřík | skóre: 9 | Hradec Králové
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous a Operace odplata
    Protože jich maj hodně? :) (pokus o žert, rozptýlení diskuze)
    Zapomeňte na pumpičku a na rozhodčí, hrajte Ultimate Frisbee http://www.frisbee.cz
    13.12.2010 07:25 Matlák
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous a Operace odplata
    :-D :-D :-D
    pavlix avatar 13.12.2010 01:07 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous a Operace odplata
    Nejsem zaujatý - alespoň se nesnažím být. Ale stále mi uchází jedna věc - proč by si američani vyhazovali do luftu vlastní mrakodrap?
    Já ale netvrdil, že si američani vyhodili do luftu vlastní mrakodrap.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Solitary avatar 13.12.2010 02:00 Solitary
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous a Operace odplata
    Mozna proto, ze slo o naprosto debilni a drahou stavbu, kterou kdyz postavili, tak bylo rovnou nutne ji zacit predelavat, protoze byla spatne postavana a dal zrala penize na opravach a udrzbe... na pojistce si nahrabali vse zpet. Samozrejme plus to vse, co nasledovalo... diky vystrasenym lidem mohli spoustu zakonu protlacit (Patriot act) a jeste rozpoutat nekolik valek.
    pavlix avatar 13.12.2010 19:32 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous a Operace odplata
    Na druhou stranu němci taky dělali různé provokace, aby bylo vidět, že mají důvod k válečným akcím.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    moo avatar 13.12.2010 06:14 moo | skóre: 7 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous a Operace odplata
    .. a preco si vymysleli centralnu banku, ktora im _poziciava_ ich vlastne peniaze? :)

    za vsetkym hladaj $$: tuuuucna poistka, casus belli pre war on terror (na co si bude vlada masivne poziciavat,...), ...

    Nic ine financierom (majitelom FEDu) neprospeje tak, ako vojna :)

    Dovodov sa najde dost. Otazka je, ci si spravili cost-benefit analyzu a ta im vyplula, ze sa to bohovsky vyplati -- ono sa to totiz fakt bohovsky vyplati. A ja si myslim, ze si ho odpalili.

    Co nie nutne znamena, ze sa tak stalo. Pravdu sa dozvieme pri Wikileaks Extreme Edition.
    End the FED!
    13.12.2010 09:12 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous a Operace odplata
    tuuuucna poistka
    Hmm, že by to byl největší pojišťovací podvod v dějinách? :)
    Nic ine financierom (majitelom FEDu) neprospeje tak, ako vojna :)
    Jelikož majitelem FEDu je přímo vláda, postrádá tenhle argument smysl - to si ty peníze mohli natisknout sami.
    casus belli pre war on terror
    Na irák jim stačilo křičet "ZHN! ZHN! ZHN!" a na Afghánistán si museli odstřelovat budovy? Hmm...
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    13.12.2010 09:37 chachar87 | skóre: 4 | blog: chacharovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous a Operace odplata
    Na irák jim stačilo křičet "ZHN! ZHN! ZHN!" a na Afghánistán si museli odstřelovat budovy? Hmm...
    Nejsem sice zastancem konspiracnich teorii (ale ani o te oficialni verzi nemuzu rict ze bych ji veril), ale myslim, ze tady nejde jenom o Afghanistan, ale o tu kupu sracek(cti zakony), co schvalili ve jmenu boje proti terorismu
    Kdyz nejde o zivot, tak jde o hovno...
    belisarivs avatar 13.12.2010 10:00 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous a Operace odplata
    Akorat ze Irak prisel az po Afghanu. Takze to sjeli uz v ramci teroristicke histerie.
    IRC is just multiplayer notepad.
    Solitary avatar 13.12.2010 13:50 Solitary
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous a Operace odplata
    Hmm, že by to byl největší pojišťovací podvod v dějinách? :)
    Vsak taky pravdepodobne byl :) dostali necelych 5mld. dolaru... to jen proto, ze v pojistne smlouve bylo cirou nahodou zmineno, ze je to pojistene i proti teroristickemu utoku :) coz nebylo vubec bezne.
    pavlix avatar 13.12.2010 19:34 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous a Operace odplata
    Šikovní :). Kdybys udělal pojišťovací podvod za 50kKč, tak tě zavřou :).
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    moo avatar 13.12.2010 20:04 moo | skóre: 7 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous a Operace odplata
    Jelikož majitelem FEDu je přímo vláda, postrádá tenhle argument smysl - to si ty peníze mohli natisknout sami.
    no a tu sa velmi mylis. stat FED zriadil, nie je ani jeho vlastnikom a nema v nom ani podiel -- zisti si o tom nieco ;)
    End the FED!
    Grunt avatar 13.12.2010 12:59 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous a Operace odplata
    proč by si američani vyhazovali do luftu vlastní mrakodrap?
    Pak doporučuji začít touto citací a přečíst si celý článek:
    The War on Terror (also known as the Global War on Terror or the War on Terrorism) is an ongoing international military campaign led by the United States of America and the United Kingdom with the support of other NATO and non-NATO countries. The campaign was launched in 2001 with the US/UK invasion of Afghanistan in response to the September 11 terrorist attacks.
    (, která se jen tak mimochodem už dávno netýká jen nějakého Iráku nebo Afganistanu, ale používá zamínka pro vjezd snad už do jakékoliv země) a dále pak pokračovat především jedním z odstavců. Je to naprosto stejné jak válka ve Vietnamu s naprosto stejným odporem k ní v očích veřejnosti (ne-li ještě větším). Jen tentokráte už o tom nevíme, protože tentokráte si pojistili už i média (no schválně přiznej kolikrát si slyšel z oficiálních médií o masivních amerických protestech proti té válce).
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    13.12.2010 13:12 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous a Operace odplata
    Před válkou v Korei nic nezbourali. Před Vietnamem taky ne. Před první válkou v zálivu taky ne. Tak proč by to sakra najednou potřebovali? Neříkám, že to tak nemůže být, ale zkrátka mi to přijde zbytečně překomplikované.
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    13.12.2010 13:25 sivlk | skóre: 15 | blog: sivlk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous a Operace odplata
    Chyba! Vojna vo Vietname zacala "utokom" na americku lod ktory sa ale nikdy nestal.
    13.12.2010 13:29 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous a Operace odplata
    Takže tvrdíte, že se 9/11 nikdy nestalo?
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    lucorp avatar 13.12.2010 13:50 lucorp | skóre: 3 | blog: Konverzia stavbára na ajťáka | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous a Operace odplata
    keby si nebol zaslepeny iba svojou "pravdou" tak by si videl ze nic takeho nehovoril
    "Vyčíslovať straty na predajoch za pirátske kópie je ako vyčíslovať o koľko deti prichádzame masturbáciou..."
    13.12.2010 14:06 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous a Operace odplata
    Před válkou v Korei nic nezbourali. Před Vietnamem taky ne.
    Chyba! Vojna vo Vietname zacala "utokom" na americku lod ktory sa ale nikdy nestal.
    Z toho to vyplývá (pravda, nepřímo).
    keby si nebol zaslepeny iba svojou "pravdou"
    Jo, tohle mám rád. Máš jiný názor než já, zaslepenče! Židozednáři! Židobolševiku!
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    lucorp avatar 13.12.2010 14:24 lucorp | skóre: 3 | blog: Konverzia stavbára na ajťáka | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous a Operace odplata
    Z toho to vyplývá (pravda, nepřímo).!
    ak sa A, B nachadzaju v mnozine 1 C, B sa nachadzaju v mnozine 2 este to nemusi nevyhnutne znamenat ze sa A nachadza v mnozine 2 a C v mnozine 1 a teda plati 1 != 2
    Jo, tohle mám rád. Máš jiný názor než já, zaslepenče! Židozednáři! Židobolševiku!
    Preco mi hned nadavas? Urazil som ta nejako, ci si az taky egocentrik, ze nedokazes uznat ze su na svete aj ine nazory nez mas ty, ktore mozu byt aj spravne?
    "Vyčíslovať straty na predajoch za pirátske kópie je ako vyčíslovať o koľko deti prichádzame masturbáciou..."
    Grunt avatar 13.12.2010 15:02 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous a Operace odplata
    No zrovna jsem se ho chtěl na oficiální důvod vstupu Spojených států do Vietnamské války zeptat, tak snad příště. V Korei není moc co řešit a co se týče Války v zálivu, tak to je vyřešeno asi stejně jako 9/11.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    13.12.2010 19:12 loisa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous a Operace odplata
    to si děláš srandu ne? Irák=Korea, tj. RB a tentokrát i s účasti sovětů. a casus belli je snad známej každýmu: Kuvajt. co by si tak asi potřebovali vymýšlet? (ani jsem ten tvůj blbej odkaz nedočetl..)
    Grunt avatar 17.12.2010 00:13 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous a Operace odplata
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    13.12.2010 08:12 sidik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous a Operace odplata
    a kvůli těm vazbám je právě oficiální verze pravděpodobnější - mladej Bin Ládínek se nakrknul kvůli zpackanejm kšeftům (na ty je expert právě bývalý prezident) a rozhodl se, že to těm kapitalistům osladí.

    stejně si moc nevybereš. zastánci konspiračních teorií se ohánějí analýzami expertů (o kterých jsem třeba já v životě neslyšel) ohledně řízené demolice. na druhé straně ale stojí jiní experti na to samé, kteří tvrdí přesný opak (přiznám se, že některé znám ještě z doby před 9/11 - měli různé pořady na Discovery, BBC atd ohledně demolic). a pak si vyber. pokud nejsi sám odborník, můžeš leda věřit jedné či druhé straně.

    nejlepší je držet se slov Gregory House - všichni lžou :)
    pavlix avatar 13.12.2010 19:38 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous a Operace odplata
    a kvůli těm vazbám je právě oficiální verze pravděpodobnější
    Než co?
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Grunt avatar 13.12.2010 12:33 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous a Operace odplata
    No, depeše sice ne, ale samotné WikiLeaks už několikrát leakli podrobnosti o sjezdu, který vlastně prej ani oficiálně neexistuje.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    13.12.2010 13:56 fred
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous a Operace odplata
    a to má jako chlastačka bohatejch, vymatlanci nazývaná jako Bilderberg group, mít nějaký oficiální stránky?
    Grunt avatar 13.12.2010 14:29 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous a Operace odplata
    Anonymní trolly zásadně nekrmím.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    13.12.2010 14:49 sidik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous a Operace odplata
    Huuuu, už je to tady. WikiLeaks se rozpadá a vzniká OpenLeaks - Assange se prý chová jako diktátor :D Schválně jestli někdo OL bude taky DDoSovat, protože nesouhlasí s Assangem.

    A vlastně, čemu se divím u člověka, jehož jméno začíná na Ass :))
    13.12.2010 15:03 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous a Operace odplata
    WikiLeaks se rozpadá
    Citation needed.
    vzniká OpenLeaks
    Nejméně týden stará zpráva.
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    13.12.2010 15:21 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous a Operace odplata
    OpenLeaks založil člověk, který z WikiLeaks odešel už dříve (kvůli roztržce s Assangem). To není žádná novinka.

    A jinak je to jedině dobře, čím víc "whistleblower" stránek bude, tím lépe. WikiLeaks spustili lavinu, která teď už bude nezastavitelná, ať se to různým pohlavárům líbí nebo ne. Btw. už dlouho je tu třeba taky Cryptome.org.
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    13.12.2010 22:51 Lupic
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous a Operace odplata
    Je opravdu s úsměvné tvrdit o vládě USA, že dokáže ukočírovat podvody do kterých je udajně zapojeno přes 100 000 lidí a nikdo není schopen získat žádný opravdu konkrétní důkaz mimo opravdu za vlasy přitažených teorií, když ta samá vláda a bezpečnostní organizace nebyly schopny uklidit jednu sukni s Clintonovým spermatem.

    Touto akcí akorát Wikileaks nahraje všem, kdo se snaží omezovat a limitovat internet, pravidla přitvrdí a Velký bratr může růst až do velikosti 1984 %.
    pavlix avatar 14.12.2010 23:53 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous a Operace odplata
    Je opravdu s úsměvné tvrdit o vládě USA, že dokáže ukočírovat podvody do kterých je udajně zapojeno přes 100 000 lidí a nikdo není schopen získat žádný opravdu konkrétní důkaz mimo opravdu za vlasy přitažených teorií, když ta samá vláda a bezpečnostní organizace nebyly schopny uklidit jednu sukni s Clintonovým spermatem.
    A co z toho aspoň jeden člověk v tomto vlákně tvrdil?
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    13.12.2010 23:10 Lao-c
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous a Operace odplata
    Se svobodou, po ktere vsichni tak volate, jde ruku v ruce odpovednost. Ten Blondak odpovednost nemel, zverejnil jmena spolupracovniku spojencu v Afganistanu, zverejnil seznam strategickych objektu. Pridal se tedy na stranu nepratel, stal se nepritelem. A proto se s nim ma jednat tak, jak se jedna s nepritelem. Skutecna operace Odplata bude teprve ta, az dojde prave na takove, jako je Blondak.
    13.12.2010 23:17 Šangala | skóre: 56 | blog: Dutá Vrba - Wally
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous a Operace odplata
    Pokud ty data získal „Blondak“, myslíte si, že je ti „zlí“ už dávno nemají?
    To, že trpíš stihomamem, ještě neznamená, že po tobě nejdou. ⰞⰏⰉⰓⰀⰜⰉ ⰗⰞⰅⰜⰘ ⰈⰅⰏⰉ ⰒⰑⰎⰉⰁⰕⰅ ⰏⰉ ⰒⰓⰄⰅⰎ ·:⁖⁘⁙†
    13.12.2010 23:25 Lao-c
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous a Operace odplata
    Nemuseli je mit nutne, kdo spolupracuje se spojencema v afganistanu nemuseli vedet ti, co tu informaci po zverejneni muzou pouzit. Vas argument povazuju za esenci zbabelosti - neochotu prijmout odpovednost za sve ciny. Muzete mit rict, jaky verejny zajem je na zverejneni identit agentu, krome toho ze je chcete vydat nepriteli? Takovym krokem prestavate byt nestrany, pridal jste se na jednu stranu konfliktu, pracujete pro jednu stranu. On neni zadnz novinar, verozvest pravdy, ochrance svobody. On proste jen nema rad americany, tak se pridal na druhou stranu. Nic proti tomu, ale plakat pro nej nebudu a je jen problemem jeho "stoupencu", ze mu na tu jeho hru skocili a angazuji se v ni na jeho strane.
    13.12.2010 23:35 Šangala | skóre: 56 | blog: Dutá Vrba - Wally
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous a Operace odplata
    Jestli se nepletu tak ti „hodní“ věděli, že jim to uteklo, takže je to jen otázka času kdy se to dostane k těm „zlým“. A někdo to udělá a jen proto, že někdo není novinář, je zlý?
    Oni novináři mají nějaký patent na zveřejňování informací?
    PS: Nemám problém přijmout zodpovědnost za své činy, argument jsem napsal proto, aby jste si uvědomil, že fakticky tím ublížit nemohl…
    To, že trpíš stihomamem, ještě neznamená, že po tobě nejdou. ⰞⰏⰉⰓⰀⰜⰉ ⰗⰞⰅⰜⰘ ⰈⰅⰏⰉ ⰒⰑⰎⰉⰁⰕⰅ ⰏⰉ ⰒⰓⰄⰅⰎ ·:⁖⁘⁙†
    13.12.2010 23:45 Lao-c
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous a Operace odplata
    To se zcela zasadne pletete. Samozreme ze tim ublizit mohl a nejspis i ublizil. Nenapsal jste zadne argumenty, napsal jste jen, ze ti "zli" informace mohli ziskat odjinud. To neni argument, to je jen chaba vymluva. Z teoreticke moznosti, ze stejne informace jake ziskal Blondak, mohl ziskat i nekdo jiny a ten nekdo jiny je i ten kdo je mohl nasledne pouzit proti tm lidem delate argument. Stejne tak je nemuseli ziskat a rozhodne je nemuseli ziskat jednotlive kmeny a rody v tom Afganistanu. To ze neni novinar nebyla premisa, ale zaver. Novinar se proste nemuze pridat na jednu stranu konfliktu a pokud to udela pak uz nadale neni nezavislym, neutralnim zdrojem informaci - tedy neni novinar.
    13.12.2010 23:59 Šangala | skóre: 56 | blog: Dutá Vrba - Wally
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous a Operace odplata
    Vy jste také nenapsal žádný argument komu prokazatelně ublížil ani žádný argument, že se přidal na nějakou stranu. Zveřejnění informace mě automaticky nestaví na nějakou stranu, to by pak každý novinář byl automaticky nepřítel toho, na kterého získal „nežádoucí“ informace.
    Ale abych se vrátil, nechtěl jsem nijak důrazně argumentovat, ptal jsem se jen co si myslíte - ale už to znát ani nechci…
    Jen pro info: já si nejsem úplně jist „správností“ zveřejnění všech informací, ale také nevím co v takovém případě dělat jiného - asi to prodat, kdo to asi koupí…
    To, že trpíš stihomamem, ještě neznamená, že po tobě nejdou. ⰞⰏⰉⰓⰀⰜⰉ ⰗⰞⰅⰜⰘ ⰈⰅⰏⰉ ⰒⰑⰎⰉⰁⰕⰅ ⰏⰉ ⰒⰓⰄⰅⰎ ·:⁖⁘⁙†
    14.12.2010 00:11 Lao-c
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous a Operace odplata
    Tak tedy priklad - dostanete se k databazi spolupracovniku BIS - rikejme jim klidne agentu. A ted to vemte krok po kroku 1. to ze jste se k nemu dostal vy, znamena to nutne i to, ze se k nemu dostal nekdo jiny? neznamena 2. vy ten seznam zverejnite na verejne pristupnych strankach - mate odpovednost za to k cemu takovy seznam bude pouzity? mate 3. mohou byt ohrozeni lide na takovem seznamu uvedeni, napr. z role jejich cinnosti? mohou a jsou 4. kdo muze mit z takoveho seznamu, informaci prospech? jedine ten, v jehoz neprospech ti lide pracovali

    V podstate jste ty lidi udal jejich nepratelum.

    Novinar je samozrejme "nepritelem" toho, na koho ziskal nezadouci informace. Ale zverejneni takovych informaci muze byt napr. v zajmu spolecnosti, protoze odhali napr. nejake nekale praktiky. Odhaleni "agentu" ze strany Blondaka bylo ale v zajmu jen tech, proti kterym ti "agenti" pracovali.
    14.12.2010 08:28 Šangala | skóre: 56 | blog: Dutá Vrba - Wally
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous a Operace odplata
    Ad. dostupnost, pokud se k němu dostala „obyčejná“ osoba, předpokládal bych, že ten kdo o ten seznam usiluje a má k tomu prostředky ho získá snáze a i kdyby ho nezískal před únikem, tak se dá předpokládat, že ho po úniku získá a protože ke zveřejnění nedošlo hned, tak bych si tipl, že ten kdo to chce zneužít to již dávno má. - samozřejmě, že je to jen předpoklad.

    V podstate jste ty lidi udal jejich nepratelum.
    Pokud jsem nepodnikl kroky abych to získal (sám jsem to neukradl) a před zveřejněním dám čas a oznámím, že to zveřejním, tak vaše tvrzení hodně zeslábne.
    Primární zodpovědnost nesou ti, kteří „neuhlídali“ a hlavně po úniku neprovedli patřičná opatření, pokud je někde něco napsáno a má k tomu přístup vice osob, je jen otázkou času, kdy to unikne, takže postupy by měly být dávno nastaveny…

    S tím novinářem se pletete, je to možná nepřítel toho dotyčného, pokud nemá dostatek sebereflexe, ale pro okolí je prostě novinář a okolí nevnímá jejich vztah jako nepřátelství.

    Co to je za totalitní blbost, informace se zveřejňují jen v zájmu společnosti, NE!, informace se prostě zveřejňují, protože posouzení jejich prospěšnosti je až na společnosti samotné a to po jejich zveřejnění. Novinář zveřejňuje to co si ON myslí že je zajímavé, prospěšnost pro společnost je mu většinou u pr.....
    To, že trpíš stihomamem, ještě neznamená, že po tobě nejdou. ⰞⰏⰉⰓⰀⰜⰉ ⰗⰞⰅⰜⰘ ⰈⰅⰏⰉ ⰒⰑⰎⰉⰁⰕⰅ ⰏⰉ ⰒⰓⰄⰅⰎ ·:⁖⁘⁙†
    14.12.2010 13:30 Lao-c
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous a Operace odplata
    No jsem rad, ze nejste muj syn. :-)
    14.12.2010 13:39 Lao-c
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous a Operace odplata
    Mate hodne zvracenou moralku. Primární zodpovědnost nesou ti, kteří „neuhlídali“ - jste vazne nechutny - odpovednost nesou ti kdo kradli a ti kdo to od nich kupovali a zverejnovali. Myslim ze clovek s elementarni znalosti rimskeho pravniho systemu to vi. Vy z obeti udelate jeste pachatele.
    14.12.2010 14:41 Šangala | skóre: 56 | blog: Dutá Vrba - Wally
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous a Operace odplata
    Ano máte pravdu, v zápalu boje jsem ujel, samozřejmě primární zodpovědnost nese ten, kdo kradl, a to za ukradení materiálů(ale to není „Blondak“).
    Primární zodpovědnost za případné následky, ale potom nese ten kdo „neuhlídal“ či spíše neprovedl kroky k tomu aby k následkům nedošlo, když na to byl čas.
    PS: Taky mi nechutnáte Vy ani vaše morálka. Co se otcovství týče, také bych Vás za otce nechtěl, zajímavou otázkou by bylo kolik Vám je, aby jste to zvládl….
    Jednou morálka, pak zas právo, hm mrkev v zimě…
    To, že trpíš stihomamem, ještě neznamená, že po tobě nejdou. ⰞⰏⰉⰓⰀⰜⰉ ⰗⰞⰅⰜⰘ ⰈⰅⰏⰉ ⰒⰑⰎⰉⰁⰕⰅ ⰏⰉ ⰒⰓⰄⰅⰎ ·:⁖⁘⁙†
    D.A.Tiger avatar 13.12.2010 23:24 D.A.Tiger | skóre: 8 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous a Operace odplata
    znovu

    Obzvláště pikantně zní kydy o odpovědnosti WikiLeaks. O odpovědnosti na níž se tu už nějakou dobu s kolegou Pavlixem ptáme, se jaksi diskrétně mlčí. A když už jsme u Afganistánu (a šmahem vezmeme i Irák) mohl by jsi sem dát přednášku o odpovědnosti za mrtvé jež má na svědomí USA, kterému tolik lezete do pozdí...
    Radost z toho, že někdo objeví něco nového, je omyl starý 6000 let... (Jean Paul) | anthill inside
    13.12.2010 23:26 Lao-c
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous a Operace odplata
    Proc myslite, ze WL nemaji odpovednost za to, co zverejnuji?
    D.A.Tiger avatar 13.12.2010 23:28 D.A.Tiger | skóre: 8 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous a Operace odplata
    Psal jsem něco takového?
    Radost z toho, že někdo objeví něco nového, je omyl starý 6000 let... (Jean Paul) | anthill inside
    13.12.2010 23:30 Lao-c
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous a Operace odplata
    Zrejme jsem spatne pochopil vetu - Obzvláště pikantně zní kydy o odpovědnosti WikiLeaks. - z vaseho prispevku.
    D.A.Tiger avatar 13.12.2010 23:40 D.A.Tiger | skóre: 8 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous a Operace odplata
    Čtěte prosím celé a v kontextu (včetně toho linku):

    Wikileaks je zpravodajský server jako stovky dalších - s tím rozdílem, že se zaměřuje na získávání co nejdůvěryhodnějších informací o ne zrovna korektním chování států vlád, korporací, a pod. jeho odpovědnost je stejná, jako odpovědnost každého zpravodajského média.

    Nicméně všichni kopou do WikiLeaks. Ale mnohem závažnější je odpovědnost státu vůči svým občanům a popřípadě lidem, kteří s ním nějak spolupracují (viz ten link) a odpovědnost za chování a jednání vůči svému okolí (viz moje narážka na Afganistán a Irák - a obzvláště odpovědnost za Irák by mě v případě USA velice zajímala.)

    Proto mě to přijde pikantní. Ne, to je špatný výraz. POKRYTECKÉ... Ano to je správně.

    Radost z toho, že někdo objeví něco nového, je omyl starý 6000 let... (Jean Paul) | anthill inside
    13.12.2010 23:50 Lao-c
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous a Operace odplata
    Uz jsem tu psal, ze na zverejneni jmen agentu a spolupracovniku spojencu nevidim zadny verejny zajem. Takove jednani muze byt jen v zajmu nepratel. Samozrejme, muzete namitnout, ze to nejsou vasi nepratele. S tim se da tezko nejak polemizovat, to je vase rozhodnuti a da se na to rict snad jen, ze jste se proste narodil ve spatne zemi, nebo zijete ve spatne zemi.
    D.A.Tiger avatar 14.12.2010 00:00 D.A.Tiger | skóre: 8 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous a Operace odplata
    Samozrejme, muzete namitnout, ze to nejsou vasi nepratele. S tim se da tezko nejak polemizovat, to je vase rozhodnuti a da se na to rict snad jen, ze jste se proste narodil ve spatne zemi, nebo zijete ve spatne zemi.
    Opravdu? A co konkrétně ti Vaši nepřátelé udělali Vám? Nebo máte informace, že by nějaké nepřátelství projevovaly oproti snad proti ČR? Jak Afgánci, či Iráčané (jedno kteří) ohrožovali zájmy mé vlasti? kde tedy berete tu drzost mi vnucovat kdo má být mým nepřítelem a kdo ne? Protože se neklaním před USA jako před oltářem?

    Znovu se však vracím ke slovu "odpovědnost" jimiž jste zahájil svůj příspěvek. Rád bych se totiž též dočkal odpovědi na základní otázky
    Radost z toho, že někdo objeví něco nového, je omyl starý 6000 let... (Jean Paul) | anthill inside
    14.12.2010 00:15 Lao-c
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous a Operace odplata
    Zrejme mate nejaky problem, nebot jinak jste si musel precist, ze vam nic nevnucuji, naopak vam priznavam moznost, ze nemusi byt vasimi neprateli. Takze za drzost povazuji spis ton vaseho prispevku. Muzete konkretne napsat tu otazku, na kterou ocekavate odpoved? Priznavam, ze vase prispevku jsou pro me castecne nezrozumitelne, tak abych vedel, na co mam konkretne odpovidat.
    D.A.Tiger avatar 14.12.2010 00:35 D.A.Tiger | skóre: 8 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous a Operace odplata
    naopak vam priznavam moznost, ze nemusi byt vasimi neprateli.
    . Ano, ale jakým způsobem?
    "S tim se da tezko nejak polemizovat, to je vase rozhodnuti a da se na to rict snad jen, ze jste se proste narodil ve spatne zemi, nebo zijete ve spatne zemi."
    je asi jako by jste řekl : "Pokud můj nepřítel není tvým, nemáš tu co dělat." Nehledě na to, že o "nepřátelích" o nichž se bavíme, nejsou nepřáteli ani našimi a ani naší země. A pokud ano, měl by jste to nějak doložit.
    Muzete konkretne napsat tu otazku, na kterou ocekavate odpoved? Priznavam, ze vase prispevku jsou pro me castecne nezrozumitelne, tak abych vedel, na co mam konkretne odpovidat.
    Jakto? První otázka je přece v tom linku a pokládá ji velice srozumitelně kolega Pavlix. Druhou otázkou se ptám, jakou zodpovědnost v porovnání se zveřejněnými seznamy má USA vůči Afganistánu a Iráku? Co je na tom nepochopitelného?

    Radost z toho, že někdo objeví něco nového, je omyl starý 6000 let... (Jean Paul) | anthill inside
    14.12.2010 00:43 Lao-c
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous a Operace odplata
    Nechapu co myslite tim zpusobem? Napsal jsem, ze je naprosto legitimni, ze se rozhodnete, ze nejsou vasimi neprateli. Ale protoze neprateli CR jsou, tak mate proste smulu - v takovem pripade jste se narodil nebo zijete ve spatne zemi, narozdil treba od Sudanu, nebo Somalska, kde by naopak byli vasimi neprateli USA. Pokud s nimi vedeme valku, pak nasimi - CR - neprateli jsou. Nebo snad myslite,ze vedeme valku s prateli? :-) nejsou nepřáteli ani našimi a ani naší země - a vy me rikate neco o drzosti? Nemate pocit, ze naopak vy vnucujete neco mne?

    První otázka je přece v tom linku a pokládá ji velice srozumitelně kolega Pavlix - Ve kterem linku?

    Co konkretne myslite odpovednosti USA vuci Afganistanu a Iraku? Myslite jestli odpovidaji za to, jak to tam ted vypada? ANo, odpovidaji.
    D.A.Tiger avatar 14.12.2010 01:19 D.A.Tiger | skóre: 8 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous a Operace odplata
    Ale protoze neprateli CR jsou, tak mate proste smulu
    Tvrdí kdo? Vy, USA? A nějaké důkazy, že by se chovali vůči nám (tedy ČR) nepřátelsky? Na to jsem se Vás už ptal taky. Zatím dostávám pořád jen nějaká tvrzení. Navíc na rozdíl do Vás nepíšu o tom koho za přítele, či nepřítele považuji. Další věc - vedem válku? Jakou a s kým??? V obou zemích - pokud mě paměť neklame - byly tam naši lékaři a protichemická jednotka, jejichž úkolem bylo pomáhat civilistům. A i kdyby? Je mojí povinností s ní souhlasit? I kdybych ji považoval za amorální? Proto tu podle Vás nemám místo? Sorry, ale já myslel, že máme 21 století...
    Nemate pocit, ze naopak vy vnucujete neco mne?
    Ukažte mi jediné místo kde vám říkám koho máte považovat za přítele a koho ne. Ještě jednou - já jsem žádného přítele či nepřítele neidentifikoval. Já se jen bouřím proti jakémukoliv podsouvání podobných postojů a kritizuji postoj, který jednoznačně odsuzuje WikiLeaks, ale pravých viníků si jaksi málokdo všímá.
    Co konkretne myslite odpovednosti USA vuci Afganistanu a Iraku? Myslite jestli Odpovidaji za to, jak to tam ted vypada? ANo, odpovidaji.
    Výborně, určitě víte kolik lidí tam zahynulo a kolik lidí tam umírá dodnes, že situace je v obou zemích o dost horší a nestabilnější, než byla v minulosti. Když to vezmem do důsledků všechno vychází z dost nechutné mezinárodní politiky USA. Nebýt toho, možná dnes, žádná WikiLeaks ani nebyla, a nemuselo dojít k zveřejnění inkriminovaných seznamů. Odpovědnost je tam, kde je počátek, a ať se na to dívám z jakéhokoliv hlediska, počátek vidím na straně vlády USA.
    Radost z toho, že někdo objeví něco nového, je omyl starý 6000 let... (Jean Paul) | anthill inside
    14.12.2010 00:53 Lao-c
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous a Operace odplata
    uz jsem to snad nasel Tak ono nejde ani tak o zveřejnění ze strany někoho nepovolaného (wikileaks), ale o "zveřejnění" ze strany někoho zevnitř. Jak je možné, že všichni zodpovědní plivou oheň na wikileaks, místo toho, aby začali plnit své povinnosti a informace zabezpečili?

    To ma byt zert? Kdyz vam nekdo vykradete auto, tak si take reknete, ze je to vase vina, protoze jste si ho mel jeste lepe zabezpecit?

    A nebo si reknete hajzl zlodej a hajzl prekupnik, ktery ty ukradne veci z meho auta odkoupi a rozproda a bude volat policii at je seberou a zavrou?

    D.A.Tiger avatar 14.12.2010 01:27 D.A.Tiger | skóre: 8 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous a Operace odplata
    To ma byt zert?
    Ani náhodou.
    Kdyz vam nekdo vykradete auto, tak si take reknete, ze je to vase vina, protoze jste si ho mel jeste lepe zabezpecit?
    Váš příměr velmi pokulhává. Aby trochu seděl (tedy mohl porovnávat takovou státní instituci s autem), muselo by to auto mít ochranku - a pak bych škody způsobené zloději vymáhal na neschopné ochrance (hnal bych je k zodpovědnosti). Konec konců, jsou placeni za to, že chrání auto.... .

    Radost z toho, že někdo objeví něco nového, je omyl starý 6000 let... (Jean Paul) | anthill inside
    14.12.2010 08:39 Lao-c
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous a Operace odplata
    To co pisete jsou jen reci, blbe okecavate, protoze i vam doslo, ze zlocinec je ten, kdo trestny cin pacha a ne ten kdo byl okraden. To ze se takove myslenky v diskuzich objevuji, jen dokazuje, ze ve skutecnosti ti nesvobnodni, zmanipulovani jste vy. Houpu s vama jak s detskym konikem, ale nejlepsi na tom je vase presveceni, ze jste svobodni, ze jste se tak rozhodli.

    Z vasich reci , co jsem tu precet je jasne jedno - vy sice nic nevite, ale rad tzv. filozofujete
    14.12.2010 09:50 chachar87 | skóre: 4 | blog: chacharovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous a Operace odplata
    dovolte mi reagovat na Vas primer s autem. tady nejde o to, ze by zodpovedny ci vinny mel byt majiel auta. dle meho jde o to, ze nekdo mi vykrade auto, vykradene veci preposle prekupnikovi, ktery je potom nekde nabizi. a tady prichazi dle meho to, o cem vdete spor: Vy davate vinu jen prekupnikovi, zato Vas predrecnik se snazi upozornit na to, ze ten samotny zlodej (ten kdo poskytl wikileaks informace) je take zodpovedny (technicky je jedno jestli ten zlodej byl nejaky nasrany vojak, nebo slabe zabezpeceni citlivych dat (prece nebudu tajne informace zpristupnovat 2 milionum lidi?)).
    Kdyz nejde o zivot, tak jde o hovno...
    14.12.2010 13:34 Lao-c
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous a Operace odplata
    Slabe zabezpeceni dat nemuze byt zlodej - zlodej je ten kdo je ukradne. Jinak ja jsem ve svem prikadu jasne uvedl oba dva - zlodeje i prekupnika - vinu maji oba - ani jeden neni lepsi nez ten druhy. V pripade WL uz myslim psali, ze jednoho maji. A myslim, ze doustanou i dalsi. :-)

    pavlix avatar 15.12.2010 00:07 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous a Operace odplata
    Slabe zabezpeceni dat nemuze byt zlodej - zlodej je ten kdo je ukradne.
    Tedy jistě ne Wikileaks.
    A myslim, ze doustanou i dalsi.
    Vzhledem k tomu, že ho sebrali bez důkazů a za přestupek, tak se docela těším na to, až kvůli podobnému autu seberou tebe a rovněž nebudou hledat důkazy.

    Nicméně pokud je tvým přáním, aby se ve světě rozmáhaly čarodějnické procesy bez potřeby důkazů, věz, že na ně může doplatit každý, i řiťolezec. Obvykle se totiž čarodějnické procesy projeví i na vnitřních neshodách.

    V nacistickém německu si taky každý s pohlavárů co nejpečlivěji hlídal svoji vlastní prdel, aby o ni nepřišel dřív než se naděje.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    D.A.Tiger avatar 14.12.2010 16:25 D.A.Tiger | skóre: 8 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous a Operace odplata
    V podstatě máte pravdu. Ale já to vidím ještě i tak, že za uniklé informace takovéto důležitosti byl někdo navíc zodpovědný. Vemte si to, že úřad či ministerstvo (potažmo vlastně vláda) má určité povinnost jednak vůči lidem daného státu a jednak vůči lidem kteří pro ni pracují. Podle mého takový subjekt fatálně selhal v těchto povinnostech, když mu někdo vynesl materiály, které potencionálně ohrožují tyto lidi. A podle mě tato míra odpovědnosti je prvotní a o dost vyšší než v případě WikiLeaks - protože jeho povinností bylo tyto materiály zajistit tak, aby se k nim nikdo nepovolaný nedostal. Pokud se tak stalo. nebylo zajištění dostatečné, čímž této povinnosti prostě a jednoduše nedostál...

    Navíc je to pro USA obrovská ostuda. Chtějí určovat řád ve světě, ale bezpečnost lidi, kteří pro ně pracují zajistit nedovedou, a když se to ukáže, zachovají se takto dětinsky...
    Radost z toho, že někdo objeví něco nového, je omyl starý 6000 let... (Jean Paul) | anthill inside
    pavlix avatar 15.12.2010 00:11 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous a Operace odplata
    Navíc je to pro USA obrovská ostuda. Chtějí určovat řád ve světě, ale bezpečnost lidi, kteří pro ně pracují zajistit nedovedou, a když se to ukáže, zachovají se takto dětinsky...
    Tak tak, ostudou je, že zasahují přímo veřejnoust (v podobě novinářů, kteří nejsou nijak vázáni jejich pravidly), místo toho, aby (1) omezili válečné zločiny páchané vlastními lidmi, jak se dá, (2) zajistili náležitou bezpečnost armádních materiálů.

    Útokem na Wikileaks a čarodějnickými procesy se problém nevyřeší, pouze je to pokus o jeho zakrytí, který se navíc očividně nevydařil.

    Teprve svými zásahy dokázala USA vynést Wikileaks prakticky do všech zpráv a novin i v zemích, kde se maximálně občas pustila nějaká leaknutá informace.

    Dobře jim tak.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    D.A.Tiger avatar 14.12.2010 16:13 D.A.Tiger | skóre: 8 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous a Operace odplata
    To co pisete jsou jen reci, blbe okecavate, protoze i vam doslo, ze zlocinec je ten, kdo trestny cin pacha a ne ten kdo byl okraden.
    To jsou jen jednostranné nabubřelé fráze. Mě zatím dochází jen to (třeba z absolutně chybného příkladu s autem), že se pouštíte do diskuze o tématu s poměrně plytkým náhledem (řečeno hezky česky : Nevidíte dál než na špičku vlastního nosu). Navíc mi podsouváte vlastní postoje a nejste s to je ani obhájit či podložit nějakými fakty. Mluvíte o jednostranně o odpovědnosti, ale celkový obraz Vám (buď záměrně, nebo z vlastní slepoty) uniká.

    Čímž tuto debatu s Vámi ukončuji, nemá cenu v ní za takovýchto podmínek pokračovat.

    Radost z toho, že někdo objeví něco nového, je omyl starý 6000 let... (Jean Paul) | anthill inside
    pavlix avatar 15.12.2010 00:02 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous a Operace odplata
    Jak je možné, že všichni zodpovědní plivou oheň na wikileaks, místo toho, aby začali plnit své povinnosti a informace zabezpečili?
    To je otázka, kterou jsem tu položil už mnohokrát, ale nikdo není s to přijít s relevantní odpovědí.
    To ma byt zert? Kdyz vam nekdo vykradete auto, tak si take reknete, ze je to vase vina, protoze jste si ho mel jeste lepe zabezpecit?
    Když už přirovnáváte, tak přirovnávejte přesně, tedy Wikileaks k provozovatelům bazarů, kteří jsou prakticky beztrestní.
    A nebo si reknete hajzl zlodej a hajzl prekupnik, ktery ty ukradne veci z meho auta odkoupi a rozproda a bude volat policii at je seberou a zavrou?
    Zřejmě si pletete postavy, možná byste neměl dělat analogie, pokud je nedokážete udržet aspoň v rámci kontextu přesné.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    14.12.2010 08:40 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous a Operace odplata
    Si o Wikileaks nejdriv neco poslechnete. Julian Assange tu zodpovednost ma a jasne to rika. Treba tady (5.minuta).

    Založit nové vláknoNahoru


    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.