abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 13:33 | IT novinky

    Do 13. února běží na Steamu přehlídka nadcházejících her Festival Steam Next | únor 2023 doplněná demoverzemi, přenosy a dalšími aktivitami. Demoverze lze hrát zdarma.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 12:11 | Bezpečnostní upozornění

    Byl vydán xorg-server 21.1.7. Mimo jiné je řešena zranitelnost CVE-2023-0494 zneužitelná k lokální eskalaci práv (pokud X server běží pod právy roota).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 21:44 | Komunita

    Fedora 38 nabídne celý Flathub. Od Fedory 35 platí, že pokud si v edici Workstation při úvodním nastavení povolíte zdroje třetích stran, nastaví se vám mezi těmito zdroji také Flathub. Ten k dnešnímu dni nabízí zhruba 2000 aplikací ve formátu Flatpak, mezi nimiž naleznete i ty proprietární, které ve Fedoře nejsou k dispozici. Doteď se ale Flathub nastavoval pouze ve filtrované podobě. Dokud si uživatel sám Flathub nepřidal, měl z tohoto

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 15:11 | Nová verze

    Memtest86+ (Wikipedie), svobodný nástroj pro kontrolu operační paměti, byl vydán ve verzi 6.10. Hlavní novinkou je podpora Secure Bootu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:33 | Zajímavý software

    Fathy Boundjadj představil webový prohlížeč běžící v terminálu s názvem Carbonyl. Postaven je na Chromiu. Podobný prohlížeč je Browsh. Ten je postaven na Firefoxu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 8
    včera 09:00 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 33.1, tj. první stabilní verze nové řady 33, svobodného multimediálního centra MythTV (Wikipedie). Přehled novinek a vylepšení v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 00:11 | Nová verze

    OpenTTD (Wikipedie), tj. open source klon počítačové hry Transport Tycoon Deluxe, byl vydán v nové stabilní verzi 13.0. Přehled novinek v seznamu změn. OpenTTD lze instalovat také ze Steamu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    5.2. 23:44 | Pozvánky

    Jako každý měsíc je zde Virtuální Bastlírna s novinkami ze světa bastlení, elektroniky, vědy a techniky. Tento měsíc se navíc opravdu urodilo. Co si tedy bastlíři z projektu MacGyver.sh připravili? Ze světa software například zajímavá betaverze LTSpice 17.1, která umí počítat charakteristiku spínaných zdrojů z tranzientní simulace. Zároveň je tu první release candidate KiCADu 7 a brzy by měla být plnohodnotná verze 7. Nebo třeba

    … více »
    bkralik | Komentářů: 1
    4.2. 19:11 | Zajímavý projekt

    Na YouTube byl představen projekt Open Assistant. Dle vývojářů se jedná o open source alternativu k ChatGPT aneb konverzační umělou inteligenci pro každého. Vývoj probíhá na GitHubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    3.2. 14:44 | Komunita

    Fedora Magazine informuje o Shell & Display Next hackfestu zaměřeném na vylepšení podpory HDR, VRR a dalších grafických technologií na Linuxu. Hackfest proběhne 24. až 26. dubna v Brně.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 15
    Napovídání kódu založené na strojovém učení (např. GitHub Copilot) při programování
     (40%)
     (12%)
     (9%)
     (40%)
    Celkem 58 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 3.2. 13:10
    Rozcestník


    Dětská pornografie součástí strategie IFPI

    "Dětská pornografie je skvělá", zahájil svou řeč Johan Schlüter z Dánské protipirátské organizace na semináři organizovaném Americkou obchodní komorou ve Švédsku. "Je skvělá, protože politici na dětskou pornografii slyší. Pokud budeme hrát na tuto kartu, můžeme je přimět jednat a začít blokovat webové stránky. A jakmile se tak stane, přinutíme je blokovat i stránky pro sdílení souborů." Více viz minireportáž na blogu Christian Engströma, europoslance za Švédskou pirátskou stranu.

    6.5.2010 11:15 | xm | Zajímavý článek


    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    D.A.Tiger avatar 6.5.2010 11:28 D.A.Tiger | skóre: 8 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dětská pornografie součástí strategie IFPI
    Pokud budeme hrát na tuto kartu, můžeme je přimět jednat a začít blokovat webové stránky. A jakmile se tak stane, přinutíme je blokovat i stránky pro sdílení souborů.

    Jasně - jinými slovy: účel světí prostředky, a kdo chce psa bít, ten si hůl a důvod vždycky najde. Bastardi... :-(
    Radost z toho, že někdo objeví něco nového, je omyl starý 6000 let... (Jean Paul) | anthill inside
    default avatar 6.5.2010 14:26 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dětská pornografie součástí strategie IFPI
    No co. Tak se warezáci vrátí zpět ke kabelovému přenosu dat. Vypálený placky hodí do kabely a dojedou do cíle. :-)
    6.5.2010 14:29 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dětská pornografie součástí strategie IFPI
    Kdože to tu neustále žvaní o morálce? :-)
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    default avatar 6.5.2010 14:52 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dětská pornografie součástí strategie IFPI
    No. Současný problém řešej na můj vkus velice neefektivně — zakládají politické strany. Tak jsem si dovolil jim ten proces trošku optimalizovat. :-)
    D.A.Tiger avatar 6.5.2010 15:02 D.A.Tiger | skóre: 8 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dětská pornografie součástí strategie IFPI
    Pěkný

    Mě však nejde o warezáky, mě jde o tu šikanu jako takovou. Navíc způsob, kterým ji chtějí realizovat je do nebe volající drzost. Jak už jsem psal v souvislosti s Rapidsharem - tihle parchanti schovávající se za kecy o morálce, poctivosti, zákonech a podivných prodělcích, nejdou po warezácích; to jsou supy, jejichž jedinou snahou je převzít kontrolu nad službama na internetu a přiživovat se na nich. A kdo se nenechá, toho sežerou za živa. Jediný zákony a morálku kterou uznávají je ta jejich, nemluvě o jejich praktikách, které se skutečnou morálkou dost často hodně málo společného. Skutečné právo jim slouží pouze jako bič na provozovatele služeb a možnost jak držet ostatní ve strachu. Navíc na to doplácíme my obyčejní uživatelé. Je to jeden a tentýž humus ať už si říkají IFPI, BSA, OSA, či jakkoliv jinak...

    Zloději, kteří se všem snaží namluvit, že vedou svatou válku proti zlodějům. Zvláštní. Warezáci se smějou, a veškerá kořist z krve nevinné končí v jejich kapse. Je mi na blití...
    Radost z toho, že někdo objeví něco nového, je omyl starý 6000 let... (Jean Paul) | anthill inside
    Saljack avatar 6.5.2010 11:33 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dětská pornografie součástí strategie IFPI
    To je ale kretén, tohle by měl být důvod, proč internet neblokovat, když se to už ani nebojí říct. Kam ten svět spěje, já vám to povím spěje do prdele a to sakra rychle.
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    lucorp avatar 6.5.2010 19:18 lucorp | skóre: 3 | blog: Konverzia stavbára na ajťáka | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dětská pornografie součástí strategie IFPI

    to mi pripomina jedno scifi na ktoreho dej ani nazov si nepamatam, ale v jednej pasazi rozpraval veteran z tretej svetovej vojny ako to prebiehalo.

    V tretej svetovej vojne uz nebojovali staty, ale nadnarodne korporacie medzi sebou. A potom z neho vypadlo, citujem:"tak sme vlastnymi utrhnutymi koncatinami mlatili tych skur... microsoftakov hlava-nehlava az sme ich zahnali na utek."

    Bohuzial to k tomuto asi smeruje (teda nie k mlateniu microsoftakov vlastnymi utrhnutymi koncatinami, ale k vladnutiu korporacii namiesto statov). BTW neviete niekto nahodou co to bolo za film?

    "Vyčíslovať straty na predajoch za pirátske kópie je ako vyčíslovať o koľko deti prichádzame masturbáciou..."
    6.5.2010 11:38 Tomáš Heger (geckon) | skóre: 62 | Praha/Valašsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dětská pornografie součástí strategie IFPI
    Je mi jasné, že to k tomu spěje, ale že se tím ti hajzlové vůbec netají, mi docela vyrazilo dech… :-(
    Saljack avatar 6.5.2010 11:43 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dětská pornografie součástí strategie IFPI
    Nejhorší je ta bezmoc proti téhle zasrané lobby. Sorry za tak ostrá slova, ale fakt mi to vadí.
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    D.A.Tiger avatar 6.5.2010 11:45 D.A.Tiger | skóre: 8 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dětská pornografie součástí strategie IFPI
    Nejsi sám ... taky mě tím pěkně serou...
    Radost z toho, že někdo objeví něco nového, je omyl starý 6000 let... (Jean Paul) | anthill inside
    Dent avatar 6.5.2010 11:59 Dent | skóre: 21 | blog: Standovo | České Budějovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dětská pornografie součástí strategie IFPI
    Je to hnus, ale imho by se toho dalo šikovně využít. Ono pár vět vytržených z kontextu, nějaké šikovné heslo ve stylu IFPI podporuje dětskou pornografii a podobně... dát jim ochutnat vlastní medicíny.

    A když to uvedou na pravou míru? Nevadí, prohlásíme to znovu. Lidi tomu uvěří. Dětská pornografie je silná zbraň, ale může být použita i druhou stranou :))
    Dent avatar 6.5.2010 12:05 Dent | skóre: 21 | blog: Standovo | České Budějovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dětská pornografie součástí strategie IFPI
    Například billboard s fotkou toho právníka, jak rozohněně argumentuje, pod to citaci "Child pornography is great!". Trochu níž umístit nápis "IFPI - We 'care' about your children..." (důležité ty uvozovky okolo care) a je vymalováno. Pokud lidi v Dánsku (ne)myslí stejně jako lidi v ČR, dotyčný právník i organizace by asi hodně rychle ztratili na oblibě :))
    Saljack avatar 6.5.2010 12:08 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dětská pornografie součástí strategie IFPI
    Myslíš, že nějakou oblibu u lidí takhle debilní organizace má.
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    Dent avatar 6.5.2010 12:12 Dent | skóre: 21 | blog: Standovo | České Budějovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dětská pornografie součástí strategie IFPI
    Nejspíš ne, ale to se jednalo o autorské právo a podobné věci. O to se lidé až tak moc nezajímají. Dětská pornografie je poněkud těžší kalibr.
    corwin78 avatar 6.5.2010 12:09 corwin78 | skóre: 10 | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dětská pornografie součástí strategie IFPI
    Jo, mě také, a proto s tím něco dělám...
    Česká pirátská strana - "Internet je naše moře...".
    D.A.Tiger avatar 6.5.2010 12:43 D.A.Tiger | skóre: 8 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dětská pornografie součástí strategie IFPI
    Můžeš to, prosím, trochu rozvést....?
    Radost z toho, že někdo objeví něco nového, je omyl starý 6000 let... (Jean Paul) | anthill inside
    belisarivs avatar 6.5.2010 13:58 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dětská pornografie součástí strategie IFPI
    Je clen CPS.
    IRC is just multiplayer notepad.
    6.5.2010 18:02 petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dětská pornografie součástí strategie IFPI
    Jaká bezmoc ? Prostě zrušte smlouvu s T-Mobilem a jako důvod uveďte to že cenzurují internet. Ukecejte všecky své známé aby udělali to samé. Pak je ukecejte aby nechodili třeba rok do kina, do divadel, nekupovali hudbu a filmy a aby si DVD, HDD a další média kupovali v cizině. A aby to všecko šířili zase dál mezi své známé a ti zase dál a dál. Ukecejte k tomu kroku i lidi které znáte v jiných zemích, ať se to prostě děje masivně pokud možno po celém světě. Nebojte se že by to s dinosaury nehnulo. Kšefty by se jim totiž sakramentsky silně smrskly směrem dolů a toho se oni bojí jako čert kříže.
    default avatar 6.5.2010 18:25 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dětská pornografie součástí strategie IFPI
    Do čehož ti půjde jen mizivé procento lidí. Takže jsme zpět u té bezmoci. Akorát těch pár křičících bude za blázny. :-) Lepší je se na to vykašlat. Ať zakážou úplně všechno, pak nic fungovat nebude a bude klid. Pak jen přichází na řadu otázka, proč jsme teda všechny ty internety budovali? Abychom je zase zrušili? A tak proč né, že? :-)
    default avatar 6.5.2010 18:27 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dětská pornografie součástí strategie IFPI
    Ber to pozitivně. Až budeme budovat za pár let ty internety znova a od nuly, bude šance, že se začne na IPv6. :-D
    6.5.2010 18:59 optim
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dětská pornografie součástí strategie IFPI
    Ja jsem u T-Mobile, protoze jsem myslel, ze jako jediny z GSM operatoru Internet necenzuruje. Vim o tom, ze to planoval, ale doufal jsem, ze to nezavedl a ne, ze to neoznamil. Tak jak to je?
    6.5.2010 19:09 optim
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dětská pornografie součástí strategie IFPI
    Aha, ona je to horka novinka. :-(
    D.A.Tiger avatar 6.5.2010 22:00 D.A.Tiger | skóre: 8 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dětská pornografie součástí strategie IFPI
    Jo, já tak, takže je to hezky v pr.... ach jo :-(
    Radost z toho, že někdo objeví něco nového, je omyl starý 6000 let... (Jean Paul) | anthill inside
    6.5.2010 13:11 moira | skóre: 30 | blog: nesmysly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dětská pornografie součástí strategie IFPI
    Jsem opravdu sám, kdo tu řeč pochopil jako ironii?
    Překladač ti nikdy neřekne: "budeme kamarádi"
    6.5.2010 13:12 moira | skóre: 30 | blog: nesmysly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dětská pornografie součástí strategie IFPI
    A safra, koukám že jsem, pač jsem to pochopil blbě, ajéje.
    Překladač ti nikdy neřekne: "budeme kamarádi"
    Fill avatar 6.5.2010 11:59 Fill | skóre: 19 | blog: Fill | Třebíč
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dětská pornografie součástí strategie IFPI
    Že ČPS nenapadlo použít v kampani tu samou logiku? :)

    IFPI je skvělá! ...
    6.5.2010 17:08 Balvan42 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dětská pornografie součástí strategie IFPI
    nicmene ji napadlo clanek nedavno prelozit

    http://www.ceskapiratskastrana.cz/wiki/zo:docs:ifpi_cp?s[]=ifpi
    Nefekám nif vod vefovem
    6.5.2010 12:03 pit0
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dětská pornografie součástí strategie IFPI
    No dufam ze politici niesu az taky blbi... inak by to bolo smutne. Verim ze nastane scenar: IFPI: blokujte tuto stranku. Kompetentny: A je tam detske porno? IFPI: nie, ale je tam nelegalny obsah... Kompetentny: MF...

    Pripadne ak IFPI vybehne s tym ze je tam detska porno podla mna pred blokovanim to musia presetrit. Horsi by bol pripad, ak by niekto z IFPI na stranku podvrhol detske porno... to by bolo pekne v pazi! :-(
    6.5.2010 13:40 Johny007
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dětská pornografie součástí strategie IFPI
    Čekám kdy začnou sami uploadovat dětské porno. Jako uploadovali klipy na YouTube a pak žalovali. Já mám jasno, volím ČPS proti nadvládě korporací!
    6.5.2010 18:38 JirkaK | skóre: 15 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dětská pornografie součástí strategie IFPI
    Pak by nebylo špatný v obecným zájmu hacknout servery ministerstev a dalších státních institucí, OSY, IFPI, BSA a tak a trošku jim vylepšit obsah stránek a pak je naprášit, co že to prezentují za hrůzy a nechat je zavřít :-)
    ** Počítač bez window$, to je jako ryba bez bicyklu... ** echo 'Kdo neskáče, není Čech!'|sed s/Čech/cvičená\ opice/
    6.5.2010 18:53 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dětská pornografie součástí strategie IFPI
    Hmmmm teďka by se už dalo uvažovat o tom, že IFPI a spol. mají z kinderporna užitek a tedy se nepřímo podílí na zneužívání dětí :-O.
    pavlix avatar 6.5.2010 23:54 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dětská pornografie součástí strategie IFPI
    To by se dalo.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.

    Založit nové vláknoNahoru


    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.