abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 01:55 | Humor

    Microsoft zveřejnil zdrojový kód XAML Studia a uvolnil ho pod MIT licencí. XAML Studio je nástroj ze světa Windows, určený pro tvorbu uživatelského rozhraní aplikací pomocí XAML (Extensible Application Markup Language). Stalo se tak zhruba po osmi letech od prvního prohlášení Microsoftu, že se tento kód chystá zveřejnit.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 0
    dnes 01:44 | Zajímavý projekt

    TimeCapsule, 'časová kapsle', je jazykový model trénovaný výhradně na datech z určitých míst a časových období, aby se tak napodobila autentická slovní zásoba, způsob vyjadřování a názory dané doby. Na Hugging face jsou k dispozici modely natrénované na historických textech dostupných v oblasti Londýna mezi lety 1800 až 1875.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 0
    včera 17:55 | Nová verze

    Radicle byl vydán ve verzi 1.6.0 s kódovým jménem Amaryllis. Jedná se o distribuovanou alternativu k softwarům pro spolupráci jako např. GitLab.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:22 | Upozornění

    Zemřel Scott Adams, tvůrce komiksových stripů Dilbert parodujících pracovní prostředí velké firmy.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    včera 13:00 | Nová verze

    Sdružení CZ.NIC vydalo novou verzi Knot Resolveru (6.1.0). Jedná se o první vydanou stabilní verzi 6, která je nyní oficiálně preferovanou a doporučovanou verzí, namísto předešlé verze 5. Více o Knot Resolveru 6 je možné se dočíst přímo v dokumentaci.

    VSladek | Komentářů: 1
    včera 01:22 | Nová verze

    Byl vydán Linux Mint 22.3 s kódovým jménem Zena. Podrobnosti v přehledu novinek a poznámkách k vydání. Vypíchnout lze, že nástroj Systémová hlášení (System Reports) získal mnoho nových funkcí a byl přejmenován na Informace o systému (System Information). Linux Mint 22.3 bude podporován do roku 2029.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    13.1. 21:33 | Nová verze

    Wine bylo po roce vývoje od vydání verze 10.0 vydáno v nové stabilní verzi 11.0. Přehled novinek na GitLabu. Vypíchnuta je podpora NTSYNC a dokončení architektury WoW64.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    13.1. 16:11 | Nová verze

    Byl vydán Mozilla Firefox 147.0. Přehled novinek v poznámkách k vydání a poznámkách k vydání pro vývojáře. Firefox nově podporuje Freedesktop.org XDG Base Directory Specification. Řešeny jsou rovněž bezpečnostní chyby. Nový Firefox 147 bude brzy k dispozici také na Flathubu a Snapcraftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    13.1. 13:22 | Humor

    Asociace repair.org udělila anticeny těm nejhorším produktům představeným na veletrhu CES 2026. Oceněnými jsou například šmírující kamery Amazon Ring AI, chytrý běžecký pás od společnosti Merach, která otevřeně přiznává, že nedokáže zabezpečit osobní data uživatelů, případně jednorázové lízátko, které rozvibrovává čelisti uživatele a tak přehrává hudbu. Absolutním vítězem je lednička od Samsungu, která zobrazuje reklamy a kterou lze otevřít pouze hlasovým příkazem přes cloudovou službu.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 11
    13.1. 12:00 | IT novinky

    Íránští protirežimní aktivisté si všímají 30% až 80% ztráty packetů při komunikaci se satelity služby Starlink. Mohlo by se jednat o vedlejší důsledek rušení GPS, kterou pozemní přijímače Starlinku používají k výpočtu polohy satelitů a kterou se režim rovněž snaží blokovat, podle bezpečnostního experta a iranisty Amira Rashidiho je ale pravděpodobnější příčinou terestrické rušení přímo satelitní komunikace Starlinku podobnou

    … více »
    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 13
    Které desktopové prostředí na Linuxu používáte?
     (14%)
     (5%)
     (0%)
     (8%)
     (19%)
     (3%)
     (6%)
     (3%)
     (11%)
     (45%)
    Celkem 432 hlasů
     Komentářů: 12, poslední včera 21:12
    Rozcestník

    Doména chakra-project.org byla odpojena

    Ve středu 12. 3. 2014 byly odstaveny servery hostující chakra-project.org. Výsledkem jsou nedostupné stránky linuxové distribuce Chakra Linux, a to včetně wiki a repositářů.

    Odstavení bylo způsobeno neuhrazenými účty za hosting. Doména i se servery je registrována na Manuela Tortosu, jednoho ze spoluzakladatelů chakra-project.org, který spravoval a financoval velkou část projektu. Již v lednu tohoto roku však Manuel psal, že přestává platit za hosting a doménu, protože se dostal do složité životní situace, v které není schopen splácet ani vlastní hypotéku a upozorňoval, že je potřeba převzít správu projektu.

    Komunita ale už pracuje na nápravě a přesunuje projekt pod nově zakoupenou doménu chakraos.org a znovuzprovoznění všech částí, dříve provozovaných na chakra-project.org. Součástí znovuspuštění je i restrukturalizace v řízení projektu tak, aby k podobným situacím již nedošlo.

    15.3.2014 19:36 | ondraa | Upozornění


    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    15.3.2014 20:16 w4rr10r
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Doména chakra-project.org byla odpojena
    Obama
    15.3.2014 20:30 .
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Doména chakra-project.org byla odpojena
    Microsoft
    15.3.2014 21:43 tacoberu | skóre: 6
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Doména chakra-project.org byla odpojena
    Život
    15.3.2014 21:59 d.c. | skóre: 30
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Doména chakra-project.org byla odpojena
    Špatně otevřené čakry?
    15.3.2014 22:46 Zopper | skóre: 15
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Doména chakra-project.org byla odpojena
    Spíš Vogonská poezie.
    "Dlouho ještě chcete soudit proti právu, stranit svévolníkům?" Ž 82,2
    Saul Tigh avatar 15.3.2014 22:57 Saul Tigh | blog: joes_bar
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Doména chakra-project.org byla odpojena
    Pche, dokud nejde o poezii Pauly Jenningsové ze Sussexu tak jsme v pohodě...
    "You point a finger back far enough, and some germ gets blamed for splitting in two."
    Saul Tigh avatar 15.3.2014 22:54 Saul Tigh | blog: joes_bar
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Doména chakra-project.org byla odpojena
    Škoda. Na druhou stranu Chakra umírá už dost dlouho. Celá ta slepá ulička s GTK bundles, odchod jednoho z hlavních vývojářů (Manjaro) a teď ještě tohle...

    No, opravdu smůla, šlo o jedinou dlouhodobě použitelnou rolling-release distribuci co jsem kdy znal. Skoro jsem kvůli ní začal mít rád KDE...
    "You point a finger back far enough, and some germ gets blamed for splitting in two."
    skunkOS avatar 16.3.2014 13:30 skunkOS | skóre: 27 | blog: Tak nějak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Doména chakra-project.org byla odpojena
    arch?
    http://martinrotter.github.io
    16.3.2014 15:59 ovoce
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Doména chakra-project.org byla odpojena
    Když předřečník dobře známý Arch vynechal, tak implikace je, že ho za dlouhodobě použitelný nepovažuje :D
    16.3.2014 20:58 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Doména chakra-project.org byla odpojena
    otázkou ovšem jest, zda "co jsem kdy znal" = "dobře známý" ... jinak samozřejmě Gentoo :-p
    Saul Tigh avatar 18.3.2014 08:17 Saul Tigh | blog: joes_bar
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Doména chakra-project.org byla odpojena
    Arch se vším tím nastavováním všeho od píky a fíčurami typu "dva tejdny jsi mě neupdatoval, takže máš smůlu, tumáš rozbitej systém" mě moc nebere.

    Gentoo je fajn, bohužel už neplatí to, že jde o mnohonásobně rychlejší distro než ostatní (platilo tohle vůbec někdy, nebo to byl jenom urban myth?) a taky mam pro svůj počítač lepší využití než neustálý kompilování všeho...
    "You point a finger back far enough, and some germ gets blamed for splitting in two."
    pavlix avatar 18.3.2014 09:39 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Doména chakra-project.org byla odpojena
    Gentoo je fajn, bohužel už neplatí to, že jde o mnohonásobně rychlejší distro než ostatní (platilo tohle vůbec někdy, nebo to byl jenom urban myth?) a taky mam pro svůj počítač lepší využití než neustálý kompilování všeho...
    Spíše je to chybná interpretace. Dobře vyladěné Gentoo vždycky bylo a je v mnoha ohledech rychlejší než nevyladěný default obecných distribucí jako třeba Fedora. Nicméně výhodou Gentoo není to, že by bylo přímo rychlejší, ale to, že nabízí víc možností vyladění.
    a taky mam pro svůj počítač lepší využití než neustálý kompilování všeho...
    Spíš toto už je dneska urban myth. Používal jsem Gentoo ještě v době, kdy to platilo, na pomalém disku, s malou a pomalou ram, slabým procesorem. Nepoužívám aktuální hardware, nedávno jsem měnil notebook z ~2008 za notebook z ~2010 a SSD. Přiznávám, že Gentoo bylo motivací pro tu změnu, ale spíše z toho důvodu, že často rekompiluju s vlastními změnami, než že by mě obtěžovala rychlost update.

    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Saul Tigh avatar 18.3.2014 11:15 Saul Tigh | blog: joes_bar
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Doména chakra-project.org byla odpojena
    Tak Fedoru používam hlavně kvůli čistýmu gnome, relativne up-to-date balíčkum a docela dobrý stabilitě. + Většina PC o který se staram taky běží na Fedoře, což mi trochu šetří práci. Pár desetin % ve výkonu neřešim.

    No třeba budu jednou mít čas a náladu Gentoo prubnout :)
    "You point a finger back far enough, and some germ gets blamed for splitting in two."
    pavlix avatar 18.3.2014 11:50 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Doména chakra-project.org byla odpojena
    Tak Fedoru používam hlavně kvůli čistýmu gnome, relativne up-to-date balíčkum a docela dobrý stabilitě.
    Gentoo nemá na Gnome zdaleka takovou manpower, takže ke stabilizaci Gnome 3 došlo vlastně roky po zařazení Gnome 3 do Fedory. Na druhou stranu do toho šla Fedora fakt po hlavě, takže to časové srovnání asi nedává moc smysl.

    Nicméně na Gnome 3 v Gentoo, ač jsem ho nedávno přestal používat, se mi líbí to, že z něj jdou při kompilaci vyházet sračky, které stejně nefungují správně. Viděl bych to na těžké rozhodnutí.
    Většina PC o který se staram taky běží na Fedoře, což mi trochu šetří práci.
    Prvotní důvod pro (novou) instalaci Gentoo (asi po pěti letech) pro mě byla rovněž úspora času a práce a to stejné bylo důvodem, proč jsem ho (tak před osmi lety?) instaloval poprvé. Na druhou stranu moje používání Gentoo značně koresponduje s dobami, kdy se věnuju více vývoji než adminování.
    Pár desetin % ve výkonu neřešim.
    Pár desetin % výkonu neřeší nikdo (interpretovat jako lidový kvantifikátor, nikoliv existenční), to je prachsprostá pomluva.
    No třeba budu jednou mít čas a náladu Gentoo prubnout :)
    InstallFest je pryč, ale chystáme zas nějakou akci.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    little.owl avatar 19.3.2014 11:46 little.owl | skóre: 22 | blog: Messy_Nest | Brighton/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Doména chakra-project.org byla odpojena
    Souhlas.

    Gentoo trochu testuji, rychlejsi nez Fedora to v praxi neni.

    Pokud je nekde bottleneck u Fedory, jde to take opravit, uz jsem mel nekolik rekompilovanych/patchovanych RPMek.

    Sila Gentoo je predvsim v konfigurovatelnosti.
    A former Red Hat freeloader.
    18.3.2014 10:10 Vladimír Čunát | skóre: 19
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Doména chakra-project.org byla odpojena
    Doporučil bych NixOS, ale jsem osobně zaujatý :-)
    Saul Tigh avatar 18.3.2014 11:16 Saul Tigh | blog: joes_bar
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Doména chakra-project.org byla odpojena
    Nah, distroturistiku už mam za sebou :)
    "You point a finger back far enough, and some germ gets blamed for splitting in two."
    otula avatar 16.3.2014 21:11 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Doména chakra-project.org byla odpojena
    šlo o jedinou dlouhodobě použitelnou rolling-release distribuci co jsem kdy znal
    Mně zas až tak dlouhodobě použitelná nepřišla, protože v repozitářích chybělo značné kvantum programů, takže by si člověk musel na hromadu věcí, které jsou v Archu v repozitářích, sám kompilovat balíčky. Ale jako Live DVD bezva.
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    Saul Tigh avatar 18.3.2014 08:17 Saul Tigh | blog: joes_bar
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Doména chakra-project.org byla odpojena
    Tak samozřejmě pokud jí někdo instaloval s tím, že většina jeho apps je GTK+ tak se není čemu divit...

    Jinak převod z AUR to CCR je otázkou jednoho commandu.
    "You point a finger back far enough, and some germ gets blamed for splitting in two."
    otula avatar 18.3.2014 11:05 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Doména chakra-project.org byla odpojena
    Tak samozřejmě pokud jí někdo instaloval s tím, že většina jeho apps je GTK+ tak se není čemu divit...
    Používám balíčky, které potřebuji. Neřeším toolkit, který používají.
    Jinak převod z AUR to CCR je otázkou jednoho commandu.
    To je možné. Jen to nějak nesouvisí s ničím, co jsem tvrdil.
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    Saul Tigh avatar 18.3.2014 11:12 Saul Tigh | blog: joes_bar
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Doména chakra-project.org byla odpojena
    Tak pak nějak nechápu výběr distra který staví toolkit na první místo...
    "You point a finger back far enough, and some germ gets blamed for splitting in two."
    pavlix avatar 18.3.2014 11:52 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Doména chakra-project.org byla odpojena
    staví toolkit na první místo...

    Citation needed.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    otula avatar 18.3.2014 12:42 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Doména chakra-project.org byla odpojena
    Tak pak nějak nechápu výběr distra který staví toolkit na první místo...
    On někdo staví při výběru distra toolkit na první místo? Vlastně ano, typicky třeba *buntu, kde si vybírají distribuci dle předchystaného DE. Ale opět nechápu, jak to, dle čeho kdo volí distro, souvisí s tím, nač reaguješ. Tohle můžeš řešit v některé diskuzi o výběru distribuce.
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    pavlix avatar 18.3.2014 13:01 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Doména chakra-project.org byla odpojena
    Je to čerstvě zaregistrovaný troll, nejspíš nějaká ze známých tváří.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Saul Tigh avatar 18.3.2014 13:31 Saul Tigh | blog: joes_bar
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Doména chakra-project.org byla odpojena
    Jsem se konečně zaregistroval no, promiň.
    "You point a finger back far enough, and some germ gets blamed for splitting in two."
    otula avatar 18.3.2014 13:51 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Doména chakra-project.org byla odpojena
    Třeba se nesnaží trollovat :)
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    Saul Tigh avatar 18.3.2014 14:21 Saul Tigh | blog: joes_bar
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Doména chakra-project.org byla odpojena
    Ne, hrozně se o to snažim, vlastně jsem Jílek, teda Loki, teda Miriam....
    "You point a finger back far enough, and some germ gets blamed for splitting in two."
    Saul Tigh avatar 18.3.2014 13:30 Saul Tigh | blog: joes_bar
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Doména chakra-project.org byla odpojena
    Prostě si myslim, že vinit distro který je KDE/Qt centric a který naprosto jasně řiká, že GTK+ a zbytek je na druhý/třetí koleji je mimo mísu.
    Chakra is a GNU/Linux distribution with an emphasis on KDE and Qt technologies
    On někdo staví při výběru distra toolkit na první místo?
    Pokud chodíš na Phoronix tak moc dobře víš že takoví lidi existujou :)
    "You point a finger back far enough, and some germ gets blamed for splitting in two."
    otula avatar 18.3.2014 14:02 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Doména chakra-project.org byla odpojena
    No počkej, můžeš mi objasnit, oč ti vlastně jde? Psal jsi, volně tranformováno, že nechápeš, proč někdo vybírá distribuci podle toolkitu (Tak pak nějak nechápu výběr distra který staví toolkit na první místo...) Teď do toho pleteš informaci, že Chakra je distribuce, která klade důraz na KDE a Qt technologie (což, ve vztahu k předchozí diskuzi, znamená, že KDE a Qt věci by tam měly být perfektně vyladěny, zatímco ostatní nikdo moc ladit nebude – nikoliv, že tam nebudou vůbec).
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    Saul Tigh avatar 18.3.2014 14:21 Saul Tigh | blog: joes_bar
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Doména chakra-project.org byla odpojena
    Takhle, došlo asi k nedorozumění, tím "Tak pak nějak nechápu výběr distra který staví toolkit na první místo..." jsem narážel na tvojí kritiku nedostatku balíčků. Ono totiž ve skutečnosti Chakra (podle toho co se objevovalo na fóru a co tvrdí vývojář Manjara) nebyla "KDE a Qt věci by tam měly být perfektně vyladěny, zatímco ostatní nikdo moc ladit nebude", ale spíš něco ve stylu "Gnome, GTK a všechno ostatní je sračka a nehodláme to používat". A takhle se o ní i veřejně mluvilo. Proto mě překvapilo, že jsi jim vytknul nedostatek SW a reagoval jsem tak jak jsem reagoval.
    "You point a finger back far enough, and some germ gets blamed for splitting in two."
    otula avatar 18.3.2014 15:13 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Doména chakra-project.org byla odpojena
    Takhle, došlo asi k nedorozumění, tím "Tak pak nějak nechápu výběr distra který staví toolkit na první místo..." jsem narážel
    Pak by to chtělo psát česky: výběr, který... versus distra, které – a nemohlo by dojít k nedorozumění.

    Jinak tedy fóra jsem neprocházel, vycházel jsem z uvedené anglické citace, kde se píše o kladení důrazu. A pokud jde o software, Chakru jsem jednou nainstaloval na jeden počítač (chtěl jsem si ušetřit čas s instalací Archu), abych následně zjistil, že tam chybí opravdu přespříliš software, který byl potřeba (a to všude cpu KDE, na pomalejší počítače s použitím Openboxu v roli WM).
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    Saul Tigh avatar 18.3.2014 15:57 Saul Tigh | blog: joes_bar
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Doména chakra-project.org byla odpojena
    Nah, jelikož se ze mě tady po pár příspěvcích ve kterých jsem nesouhlasil na 100% s místním politbyrem stal troll tak si můžu dovolit co chci. Navíc já nikdy nebyl fanda dokonalýho písemnýho vyjadřování v čj.

    Jo, to by bylo super, kdyby se člověk mohl orientovat jenom podle pár vět na první stránce webovek toho či onoho distra...
    "You point a finger back far enough, and some germ gets blamed for splitting in two."
    otula avatar 18.3.2014 17:08 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Doména chakra-project.org byla odpojena
    Jedna věc je dokonalé písemné vyjadřování, jiná je natolik blbé vyjadřování, že věta dostane odlišný smysl…
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    Marián Kyral avatar 16.3.2014 07:17 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Doména chakra-project.org byla odpojena
    Nechápu, už od ledna věděli, že se to stane a místo aby pořešili převod stávající domény, tak ji nechají doběhnout a pak narychlo zařizují doménu novou.
    16.3.2014 11:14 d.c. | skóre: 30
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Doména chakra-project.org byla odpojena
    Proste neveri, ze se neco muze fakt zastavit. Samsara to nikdy nedela, proc by mely kruhy?
    16.3.2014 11:34 Petr Šobáň | skóre: 80 | blog: soban | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Doména chakra-project.org byla odpojena
    Proč převod - stačilo zaplatit - zaplatit - poslat peníze může přece kdokoliv.

    Ale proč by jsme se staraly však ono to poběží pořád - si to nedovolí vypnout.....

    A najednou je pozdě.
    17.3.2014 13:07 lertimir | skóre: 64 | blog: Par_slov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Doména chakra-project.org byla odpojena
    Navíc to není žádná supr doména, s GB pro pamět a desítky GB disků. Takto malá doména stojí u nás stovku nebo dvě měsíčně. A pochybuji, že v júesej to bude dražší.
    otula avatar 16.3.2014 17:22 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Doména chakra-project.org byla odpojena
    Sice je to off topic, ale v kontrolovaných zprávičkách by takové chyby procházet neměly: má být znovuzprovoznění a znovuspuštění. Pak má být interpunkční čárka před a to včetně wiki, zatímco v poslední větě před je i restrukturalizace čárka nepatří. To je takový problém mít zprávičky bez chyb?
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    egg avatar 16.3.2014 17:44 egg | skóre: 20 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Doména chakra-project.org byla odpojena
    To je takový problém mít zprávičky bez chyb?
    Není, je to velice jednoduché. Přidej se k redakci a zprávičky budou bezchybné! (A když ne, někdo v diskusi ti to dá sežrat.)
    16.3.2014 17:46 Erbureth | skóre: 21
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Doména chakra-project.org byla odpojena
    To nic nemění na tom, že takové chyby jsou (kromě ostudy autora) i ostudou redakce...
    16.3.2014 17:44 Lol Phirae | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Doména chakra-project.org byla odpojena
    To je takový problém mít zprávičky bez chyb?
    Je, protože produkty našeho moderního školství jsou v lepším případě pologramotné.
    16.3.2014 20:23 ondraa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Doména chakra-project.org byla odpojena
    Omlouvám se za chyby v článku. Máte pravdu, že bezchybné ovládání mateřského jazyka je základ. Navíc chybí písmeno s ve slově distribuce (měl jsem za to, že jsem ho opravoval). Opravený text jsem už poslal administrátorům.
    otula avatar 16.3.2014 20:42 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Doména chakra-project.org byla odpojena
    Díky.
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.

    Založit nové vláknoNahoru


    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.