abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 15:00 | Nová verze

    Byla vydána nová stabilní verze 6.11 (YouTube) multiplatformního frameworku a GUI toolkitu Qt. Podrobný přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 01:44 | Bezpečnostní upozornění

    Ubuntu 26.04 patrně bude ve výchozím nastavení zobrazovat hvězdičky při zadávání hesla příkazu sudo, změna vychází z nové verze sudo-rs. Ta sice zlepší použitelnost systému pro nové uživatele, na které mohlo 'tiché sudo' působit dojmem, že systém 'zamrzl' a nijak nereaguje na stisky kláves, na druhou stranu se jedná o možnou bezpečnostní slabinu, neboť zobrazování hvězdiček v terminálu odhaluje délku hesla. Původní chování příkazu sudo

    … více »
    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 9
    včera 21:33 | Komunita

    Projekt systemd schválil kontroverzní pull request, který do JSON záznamů uživatelů přidává nové pole 'birthDate', datum narození, tedy údaj vyžadovaný zákony o ověřování věku v Kalifornii, Coloradu a Brazílii. Jiný pull request, který tuto změnu napravoval, byl správcem projektu Lennartem Poetteringem zamítnut s následujícím zdůvodněním:

    … více »
    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 14
    včera 17:22 | Nová verze

    Nové číslo časopisu Raspberry Pi zdarma ke čtení: Raspberry Pi Official Magazine 163 (pdf).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    21.3. 15:22 | IT novinky

    Eric Lengyel dobrovolně uvolnil jako volné dílo svůj patentovaný algoritmus Slug. Algoritmus vykresluje text a vektorovou grafiku na GPU přímo z dat Bézierových křivek, aniž by využíval texturové mapy obsahující jakékoli předem vypočítané nebo uložené obrázky a počítá přesné pokrytí pro ostré a škálovatelné zobrazení písma, referenční ukázka implementace v HLSL shaderech je na GitHubu. Slug je volným dílem od 17. března letošního

    … více »
    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 4
    21.3. 15:11 | Zajímavý projekt

    Sashiko (GitHub) je open source automatizovaný systém pro revizi kódu linuxového jádra. Monitoruje veřejné mailing listy a hodnotí navrhované změny pomocí umělé inteligence. Výpočetní zdroje a LLM tokeny poskytuje Google.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 13
    21.3. 04:44 | Zajímavý software

    Cambalache, tj. RAD (rapid application development) nástroj pro GTK 4 a GTK 3, dospěl po pěti letech vývoje do verze 1.0. Instalovat jej lze i z Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    20.3. 14:55 | Nová verze

    KiCad (Wikipedie), sada svobodných softwarových nástrojů pro počítačový návrh elektronických zařízení (EDA), byl vydán v nové major verzi 10.0.0 (𝕏). Přehled novinek v příspěvku na blogu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    20.3. 13:22 | IT novinky

    Letošní Turingovou cenu (2025 ACM A.M. Turing Award, Nobelova cena informatiky) získali Charles H. Bennett a Gilles Brassard za základní přínosy do oboru kvantové informatiky, které převrátily pojetí bezpečné neprolomitelné komunikace a výpočetní techniky. Jejich protokol BB84 z roku 1984 umožnil fyzikálně zaručený bezpečný přenos šifrovacích klíčů, zatímco jejich práce o kvantové teleportaci položila teoretické základy pro budoucí kvantový internet. Jejich práce spojila fyziku s informatikou a ovlivnila celou generaci vědců.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 18
    20.3. 04:44 | Zajímavý článek

    Firefox 149 dostupný od 24. března přinese bezplatnou vestavěnou VPN s 50 GB přenesených dat měsíčně (s CZ a SK se zatím nepočítá) a zobrazení dvou webových stránek vedle sebe v jednom panelu (split view). Firefox Labs 149 umožní přidat poznámky k panelům (tab notes, videoukázka).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    Které desktopové prostředí na Linuxu používáte?
     (15%)
     (7%)
     (1%)
     (12%)
     (29%)
     (2%)
     (5%)
     (1%)
     (13%)
     (24%)
    Celkem 1137 hlasů
     Komentářů: 27, poslední 17.3. 19:26
    Rozcestník

    Fakulta Informačních technologií ČVUT schválena

    Akademický senát ČVUT na svém zasedání dne 22.4.2009 schválil zřízení Fakulty informačních technologií ČVUT v Praze. Tento rok by se již měl začít učit bakalářský program Informatika. Akreditace magisterského a doktorského programu se připravuje. Informace o příjímacím řízení se objeví na stránkách nové fakulty.

    24.4.2009 00:17 | petris_ | IT novinky


    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    24.4.2009 07:32 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fakulta Informačních technologií ČVUT schválena
    Do pr.. i tady? Pro uvedení do kontextu - když jsem v r. 1997 nastupoval na FF MU, tak rovněž rok na to došlo k roztržení fakulty na FF a FSS a byl jsem rázem mezifakultní student.
    Zokl avatar 24.4.2009 08:35 Zokl
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fakulta Informačních technologií ČVUT schválena

    Bude v tom jeste pekny bordel. Nova fakulta nema pripraveno nic. Chybi akreditace a hlavne nejaky plan co vlastne delat ....

    Vojtěch Trefný avatar 24.4.2009 08:37 Vojtěch Trefný | skóre: 24 | blog: Blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fakulta Informačních technologií ČVUT schválena
    Akreditaci samozřejmě má, ale zatím jen na bakalářský obor.
    CIJOML avatar 24.4.2009 08:47 CIJOML | skóre: 58 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fakulta Informačních technologií ČVUT schválena

    Konecne se nase dlouholete snazeni jako katedry pocitacu naplnilo! Bylo uz nacase - 20 let po ostatnich mestech ma i Praha konecne fakultu informacnich technologii.

    24.4.2009 09:42 lupiic
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fakulta Informačních technologií ČVUT schválena

    No nevim... CVUT by podle me mel spis pracovat na kvalite nez na kvantite. Tim, ze zalozim novou fakultu (i kdyz se bude jmenovat "Uplne nejlepcejsi skola pres pocitace na svete") podle me nic moc nevyresi. Jsem absolvent KP FEL CVUT, pracuju v IT a setkavam se s nevejma absolventama, pri pohovorech a i pak v praxi a mam pocit, ze to je rok od roku horsi :-( Z informatiky nevedi prakticky nic (maximalne to, ze graf je neco desne teoretickeho a sloziteho, co vlastne vubec k nicemu neni), to same z matematiky:-( 

    CIJOML avatar 24.4.2009 10:54 CIJOML | skóre: 58 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fakulta Informačních technologií ČVUT schválena

    Taky jsem absolvent - co si ze studia kdo veme nerika nic o tom, co se opravdu na skole uci.

    24.4.2009 16:16 ..... Izak ..... | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fakulta Informačních technologií ČVUT schválena
    Ano, vask je to teorie ucitelu, my nic umet neucime, je uplne jedno co za blbosti vas ucime, my vas ucime myslet a naucite se jakekoliv veci, tedy i nesmysly a na nich pozname, zda si to umite nejak do te hlavy dostat.

    No a pak vyleze clovek, co se pry umi naucit uz temer cokoliv a je zvykli na jakykoliv opruz ... tedy buzerace jak svina.

    Doporucuji vsem studentum, aby si zajeli na 1-2 semestry do zahranici, pak zjistite, ze dat studentum 12 otezek na nauceni a pak nahodne vybrat co umi/neumi je blbost, v civilizovanych zemich se dava otazka jeste pred zapoctem, zapocet je ze to funguje, zkousa o tom musi umet neco rict, popr i vypracuje dokumentaci (dokumetace je nekdy soucast zapoctu)

    ... co to ma za nasledek ? nezkousi se enciklopedicke znalosti, neni si terab skoro nic pamatovat, zato ucitel si muze do hloubky popovidat se studentem o tom, na cem nejakou dobu skutecne delal, tedy ma o tom hlubsi znalosti a ukaze mu, jak to treba delat jeste jinak, na co si dat priste pozor atd.

    Priklad z praxe: studentka studuje obor programovani logickych obvodu:

    dostane za ukol sestrojit obvod tech a tech vlastnosti pomoci hradel a led diod. Zapocet: udela si pomoci napr. bulovy algebry zjednoduseni a zjisti, co vse bude potrebovat, zajde si do lab. a vyfasuje soucastky + universalni desticku ... kazdy jiste znate. Kdyz to funguje, ma zapocet.

    Zkouska: k svojemu vyrobku doda dokumentaci, ktera se podoba te, co se dela v praxi. Dale si s ti o tom ucitel popovida, cimz zjisti zda to skutecne delala ona a kdyz uz na tom neco ztravila, muze prinest i jiny pohled, muze rict co se stane kdyz zmenim to a to.

    Vysledek po absolvovani ? Divcina umi zakladni programovani obvodu, umi v praxy neco navrhnout a sestrojit, muze jit tedy delat jako zacatecnice do podniku, s tim ze uz neco umi.

    Nevyhody: vetsi naroky na zkousejiciho, nebot ten musi oboru skutecne rozumet, musi toho vedet v praxy vic nez zak a ne ze bude svoji nadrazenost vynucovat tim, ze bude tvrdit, ze toto bile kolecko je cerny ctverec, coz budou vsichni svorne papouskovat, nebot chteji dostat zkousku do indexu. Tedy ucitel si nemuze udelat jednoduchy bodovaci system slozeny z vet definic a dukazu, ktere letem prolitne, oboduje a oznamkuje.
    24.4.2009 23:54 melkors | skóre: 13 | blog: kdo_chce_kam
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fakulta Informačních technologií ČVUT schválena

    Otazka na telo: Z ceho te vylili?

    Ty hrozny jsou tak kysele ... :-)

    hankey avatar 26.4.2009 18:07 hankey | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fakulta Informačních technologií ČVUT schválena
    Ba ne, pro něj budou jen trochu kiselé. Jemu to neva :-D
    data jsou pouze dvojí: na záloze a ve věčných lovištích
    25.4.2009 01:06 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fakulta Informačních technologií ČVUT schválena
    He, ať si to milá fakulta "nestačí mi židle šéfa katedry" užije. Veselé je, že lidé z počítačové grafiky - ti nejaktivnější, co se výzkumu katedry počítačů týče - zůstali na FELu.

    Navíc bych si tipnul, že se spousta lidí na FELu z tohoto kroku raduje - náhrada za katedru počítačů možná bude trochu užitečnější pro lidi, které nezajímá, jak ubastlit program v Javě.
    Quando omni flunkus moritati
    26.4.2009 21:53 Quactuda | blog: Muj_mily_denicku | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fakulta Informačních technologií ČVUT schválena

    Hmm, pokud jedna jedna katedra ze zhruba 20 vaze 25 az 30% studentu fakulty, tak se mi zda, ze je v organizacni strukture neco shnileho.

    Luboš Doležel (Doli) avatar 24.4.2009 09:03 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fakulta Informačních technologií ČVUT schválena
    A v čem to takhle bude lepší než být pod FELem? Co jsem se někdy dávno díval na plán studia na FI, tak se to podobalo FEL STM, tuším.
    24.4.2009 09:30 Lukáš Frélich
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fakulta Informačních technologií ČVUT schválena

    Nový program je evolucí programu STM, takže podobnosti tam určitě jsou. Ale rozdíl je dost velký, protože STM muselo být z politických důvodů očesáno a o některé důležité předměty a navíc je nový program oproti STM modernější celkovým pojetím výuky.

    24.4.2009 09:52 mikro
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fakulta Informačních technologií ČVUT schválena

    by si sa divil. aj ked zo zaciatku to vzdy vyzera chaoticky, zavedenie fakulty informatiky a informacnych technologii bola jedna z najlepsich veci, co sa kedy na technickej univerzite v bratislave mohlo stat (dovtedy bola, podobne ako ta prazska, pod kridlami elektrikarov, co malo za nasledok, ze o najnovsich IT predmetoch a zameraniach rozhodovali 60 rocni dedkovia co o tom prd vedeli).

    24.4.2009 11:55 TM
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fakulta Informačních technologií ČVUT schválena
    Ano. Zato po této inovaci budou z Fakulty informatiky vylézat "odborníci", kteří sice umějí zbastlit třídu v Javě, ovšem to, jak počítače fungují jim jaksi uniká. A podle toho bude pak software, který budou v praxi produkovat, také vypadat.
    Dovolím si hádat, že i věci jako funkce tranzistoru, logického obvodu, konečného automatu, .... budou pro mnoho těchto chlapců a dívek velkým tajemstvím. Ale budou to přece "počítačoví odborníci".

    Ne, do 60 mám ještě daleko...
    Vojtěch Trefný avatar 24.4.2009 12:08 Vojtěch Trefný | skóre: 24 | blog: Blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fakulta Informačních technologií ČVUT schválena
    Dovolím si hádat, že i věci jako funkce tranzistoru, logického obvodu, konečného automatu, .... budou pro mnoho těchto chlapců a dívek velkým tajemstvím. Ale budou to přece "počítačoví odborníci".
    Vzhledem k tomu, že v prváku jsou předměty Číslicové a analogové obvody a Struktura a architektura počítačů, tak bych i věřil, že se to učit budou (jestli to budou i umět, to už je jiná).
    25.4.2009 01:10 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fakulta Informačních technologií ČVUT schválena
    Chci vidět, jak se znalostmi těchto dvou předmětů nějaký absolvent této fakulty navrhuje hardware.
    Quando omni flunkus moritati
    25.4.2009 23:21 Lukáš Frélich
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fakulta Informačních technologií ČVUT schválena

    Ty dva předměty jsou povinné pro všechny, tak aby každý věděl aspoň v principech, jak počítač funguje uvnitř. Pro ty co chtějí hardware opravdu navrhovat je tam samostatný obor a ubezpečuju vás, že v tomhle má tým kolem FIT bohaté zkušenosti.

    24.4.2009 16:22 ..... Izak ..... | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fakulta Informačních technologií ČVUT schválena
    A k cemu jim to bude, udou vedet co je to turingac ...

    v C ani v C++ se nic na zaklade gramatik etc, neresi, tam lze optimalizace delat pouze tak, ze si prectu, co ktery CPU dela rychleji a to taky vyuzivam, tedy spise numericke metody nez kraviny.

    Ale treba teorie grafu je dobra, podle toho jsou routrovaci protokoly a jine veci. Dale jsou dobre mat. veci, jako metody sortu, vyhledavani etc.

    .... ale to nemeni nic na veci, ze vetsina programatoru vubec nejsou IT a ti z IT jsou jeste horsi, vse je ponechano na samozstudiu.

    Klasicky vyplod stredoskolaku, el. ing a fyziku je UNIX a Linux Klasicky produkt IT vysoce vzdelanych lidi je M$ Windows, nebot M$ nikoho jineho nez lidi z diplomem z IT neprijima.
    24.4.2009 16:42 Radek | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fakulta Informačních technologií ČVUT schválena
    v C ani v C++ se nic na zaklade gramatik etc, neresi, tam lze optimalizace delat pouze tak, ze si prectu, co ktery CPU dela rychleji a to taky vyuzivam, tedy spise numericke metody nez kraviny.

    Hmm, poslední jaderné novinky obsahují informace o novém firewallu v linuxovém jádře. Bál bych se tvrdit, že při jeho implementaci nebude užitečné znát formální gramatiky. Koneckonců většina z nás používá regulární výrazy, nebo ne?

    Klasicky vyplod stredoskolaku, el. ing a fyziku je UNIX a Linux Klasicky produkt IT vysoce vzdelanych lidi je M$ Windows, nebot M$ nikoho jineho nez lidi z diplomem z IT neprijima.

    No nevím, nevím... Linus Torvalds, Richard Stallman, Alan Cox, Ted Ts'o...

    25.4.2009 09:40 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fakulta Informačních technologií ČVUT schválena
    Já bych začal hned u kořenů:
    • Brian Wilson Kernighan - bakalář a PhD na Princetonu
    • Ken Thompson - bakalářský a magisterský titul na Berkeley (držitel Turingovy Ceny)
    • Dennis Ritchie - bakalář z fyziky, magistr a PhD z aplikované matematiky - Harvard (držitel Turingovy Ceny)
    Kdo stojí více u kořenů UNIXU, než tito tři pánové?

    :-)

    Nejsou to pracháči (třeba jako CEO Oracle, který VŠ vzdělání zatracuje), ale jsou to osobnosti, které hodně ovlivnily tento svět. Určitě více, než CEO Oraclu, kterého si svět možná zapamatuje jen jako CEO Oracle a čtvrtého nejbohatšího muže světa (no, to taky není tak špatné). ;-)
    25.4.2009 01:11 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fakulta Informačních technologií ČVUT schválena
    Znalost toho, jak počítač opravdu funguje, může dost pomáhat při psaní efektivního kódu.
    Quando omni flunkus moritati
    25.4.2009 09:20 Vskutečnosti Saýc | skóre: 7
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fakulta Informačních technologií ČVUT schválena
    Kdyz to reknes takhle, tak je to urcite pravda.

    Kdyz z toho ale vyvodis, ze si studenti musi nabiflovat parametry ruznych druhu MOSFETu (protoze proste proto) tak uz to trochu smrdi.
    25.4.2009 10:34 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fakulta Informačních technologií ČVUT schválena
    Kdyz z toho ale vyvodis, ze si studenti musi nabiflovat parametry ruznych druhu MOSFETu (protoze proste proto) tak uz to trochu smrdi.
    Tohle se zase hodí člověku, kterej chce navrhovat hardware - a i to by mělo spadat pod působnost katedry počítačů, alespoň zčásti
    Quando omni flunkus moritati
    25.4.2009 11:45 Vskutečnosti Saýc | skóre: 7
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fakulta Informačních technologií ČVUT schválena
    No, asi jo. Ona to ve skutecnosti uci katedra mikroelektroniky, ale coz.

    KP uci navrhovani procesoru na vyssi urovni, od hradel vys, a je tam na to primo magistersky studijni program. Teda byl, myslim ze uz ho dik panu Sebkovi a jeho kybernetikum zrusili.
    25.4.2009 21:13 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fakulta Informačních technologií ČVUT schválena
    Ona to ve skutecnosti uci katedra mikroelektroniky, ale coz.
    Proto říkám alespoň zčásti.
    Quando omni flunkus moritati
    Josef Kufner avatar 25.4.2009 10:08 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fakulta Informačních technologií ČVUT schválena
    Teorie grafů neni jen k routovacím protokolům a podobným věcem... Dá se s tím celkem hezky zjišťovat složitost rekurzivních algoritmů, které však takový studentík nebude nikdy používat, protože to je pro něj černá magie... njn :-(
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    25.4.2009 11:43 Vskutečnosti Saýc | skóre: 7
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fakulta Informačních technologií ČVUT schválena
    Teorie grafu je zakladni "pokrocile programovani". Je to proste takova vec ktera odlisi takyprogramatora od programatora -- u eshopu to muze byt jedno, ale idos vam takyprogramator proste nenapise.
    25.4.2009 20:28 ZtF
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fakulta Informačních technologií ČVUT schválena
    ...takoveho studentika to uci v povinne volitelnem predmetu Teoreticka informatika, ktery uci prave katedra pocitacu... s rekurzi se takovy studentik povinne zabyva nekolik semestru po strance teoreticke i prakticke... Co si z toho ale vezme je ale jina vec, o tom zadna... :-(
    25.4.2009 17:25 mnouk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fakulta Informačních technologií ČVUT schválena
    A k cemu jim to bude, udou vedet co je to turingac ...

    Tak pokud chteji celej zivot "programovat" weby pro obecni hospodu tak mozna na nic. Pak je ale naprosto zbytecne, aby studovali VS, protoze jinak tam jen zbytecne snizuji uroven i tem nezabednenym.

    Klasicky vyplod stredoskolaku, el. ing a fyziku je UNIX a Linux Klasicky produkt IT vysoce vzdelanych lidi je M$ Windows, nebot M$ nikoho jineho nez lidi z diplomem z IT neprijima.

    Tohle je takovy roztomily snobizmus:-) Treba prof. Tanenbaum pouziva Windows a tezko o nem muze nekdo tvrdit, ze operacnim systemum nerozumi... Casem mozna pochopis, ze az tak nezalezi, jestli pises pastelkou, perem nebo na pocitaci, dulezite je to, co pises:-) Pro zacatek doporucuji precist treba

    tohle

    24.4.2009 16:18 ..... Izak ..... | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fakulta Informačních technologií ČVUT schválena
    A tak to bude do skonani veku v CR i nadale.
    24.4.2009 10:17 Messa | skóre: 39 | blog: Messa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fakulta Informačních technologií ČVUT schválena
    Hm, jaký je teď rozdíl mezi Otevřenou informatikou na FELu a Fakultou informačních technologií?
    CIJOML avatar 24.4.2009 10:53 CIJOML | skóre: 58 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fakulta Informačních technologií ČVUT schválena

    Otevrena informatika je truc pocin soucasneho vedeni FEL a pokus o zastaveni vytvorerni FI

    24.4.2009 11:17 pts
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fakulta Informačních technologií ČVUT schválena

     nesuhlasim aj ked ta vec takto mozno vyzera

    niektore skupiny ktore maju k IT blizko [pocitacova grafika,umela inteligencia,spracovanie obrazu] ostali na FEL a pre ne je OI hlavne urcena

    24.4.2009 11:51 Radek | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fakulta Informačních technologií ČVUT schválena

    Otevřená informatika je také jedním z mála programů, který má být teoretický díky velkému množství matematiky.

    24.4.2009 11:50 bukka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fakulta Informačních technologií ČVUT schválena
    Taky nesouhlasim. Je to spis predstupen pro FIT (Fakulta Informacnich Technologii, ne FI) stejne jako STM. Narozdil od STM se to ale zameruje na grafiku a ruzny jiny alg. predmety. Staci se podivat na radu ( http://informatika.fel.cvut.cz/o-programu/rada/ ) tohohle programu a uvidis, ze tam jsou pouze lidi z jinych universit a lidi z KP, ktery podporujou vznik FIT.
    25.4.2009 00:24 zenek | skóre: 8 | blog: Hello_world
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fakulta Informačních technologií ČVUT schválena
    Hm mno aspoň to mohli pojmenovat jinak, teď se pro rozlišení FIT VUT a FIT ČVUT bude muset psát název školy. :-)
    Stop Skype Plague. , moje Jabber ID: zenek.k@jabbim.cz. Nejlepší XMPP server. DRM.

    Založit nové vláknoNahoru


    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.