abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 03:11 | Zajímavý projekt

    Ageless Linux je linuxová distribuce vytvořená jako politický protest proti kalifornskému zákonu o věkovém ověřování uživatelů na úrovni OS (AB 1043). Kromě běžného instalačního obrazu je k dispozici i konverzní skript, který kompatibilní systém označí za Ageless Linux a levné jednodeskové počítače v ceně 12$ s předinstalovaným Ageless Linuxem, které se chystají autoři projektu dávat dětem. Ageless Linux je registrován jako operační

    … více »
    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 0
    včera 15:33 | Humor

    PimpMyGRC upravuje vzhled toolkitu GNU Radio a přidává alternativní barevná témata. Primárním cílem autora bylo pouze vytvořit tmavé prostředí vhodné pro noční práci, nicméně k dispozici je nakonec celá škála barevných schémat včetně možností různých animací a vizuálních efektů (plameny, matrix, bubliny...), které nepochybně posunou uživatelský zážitek na zcela jinou úroveň. Témata jsou skripty v jazyce Python, které nahrazují

    … více »
    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 2
    včera 14:33 | Nová verze Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 12:33 | Zajímavý projekt

    FRANK OS je open-source operační systém pro mikrokontrolér RP2350 (s FRANK M2 board) postavený na FreeRTOS, který přetváří tento levný čip na plně funkční počítač s desktopovým uživatelským rozhraním ve stylu Windows 95 se správcem oken, terminálem, prohlížečem souborů a knihovnou aplikací, ovládaný PS/2 myší a klávesnicí, s DVI video výstupem. Otázkou zůstává, zda by 520 KB SRAM stačilo každému 😅.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 4
    14.3. 22:55 | IT novinky

    Administrativa amerického prezidenta Donalda Trumpa by měla dostat zhruba deset miliard dolarů (asi 214 miliard Kč) za zprostředkování dohody o převzetí kontroly nad aktivitami sociální sítě TikTok ve Spojených státech.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    14.3. 21:33 | Nová verze

    Projekt Debian aktualizoval obrazy stabilní větve „Trixie“ (13.4). Shrnuje opravy za poslední dva měsíce, 111 aktualizovaných balíčků a 67 bezpečnostních hlášení. Opravy se týkají mj. chyb v glibc nebo webovém serveru Apache.

    |🇵🇸 | Komentářů: 2
    14.3. 13:00 | Humor

    Agent umělé inteligence Claude Opus ignoroval uživatelovu odpověď 'ne' na dotaz, zda má implementovat změny kódu, a přesto se pokusil změny provést. Agent si odpověď 'ne' vysvětlil následovně: Uživatel na mou otázku 'Mám to implementovat?' odpověděl 'ne' - ale když se podívám na kontext, myslím, že tím 'ne' odpovídá na to, abych žádal o svolení, tedy myslí 'prostě to udělej, přestaň se ptát'.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 12
    14.3. 00:44 | IT novinky

    Po 8. květnu 2026 už na Instagramu nebudou podporované zprávy opatřené koncovým šifrováním. V chatech, kterých se bude změna týkat, se objeví pokyny o tom, jak si média nebo zprávy z nich stáhnout, pokud si je chcete ponechat.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    14.3. 00:33 | IT novinky

    V lednu byla ve veřejné betě obnovena sociální síť Digg (Wikipedie). Dnes bylo oznámeno její ukončení (Hard Reset). Společnost Digg propouští velkou část týmu a přiznává, že se nepodařilo najít správné místo na trhu. Důvody jsou masivní problém s boty a silná konkurence. Společnost Digg nekončí, malý tým pokračuje v práci na zcela novém přístupu. Cílem je vybudovat platformu, kde lze důvěřovat obsahu i lidem za ním. Od dubna se do Diggu na plný úvazek vrací Kevin Rose, zakladatel Diggu z roku 2004.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    13.3. 12:33 | Zajímavý projekt

    MALUS je kontroverzní proprietarní nástroj, který svým zákazníkům umožňuje nechat AI, která dle tvrzení provozovatelů nikdy neviděla původní zdrojový kód, analyzovat dokumentaci, API a veřejná rozhraní jakéhokoliv open-source projektu a následně úplně od píky vygenerovat funkčně ekvivalentní software, ovšem pod libovolnou licencí.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 17
    Které desktopové prostředí na Linuxu používáte?
     (16%)
     (7%)
     (0%)
     (11%)
     (29%)
     (2%)
     (5%)
     (1%)
     (13%)
     (24%)
    Celkem 1088 hlasů
     Komentářů: 26, poslední 12.3. 08:56
    Rozcestník

    Fedora 13 odložena o týden

    Vydání Fedory 13 se odkládá na 25. května. Důvodem jsou nedořešené chyby blokující vydání. Nebojácní nedočkavci, kterých se tyto chyby netýkají, mohou instalovat z aktuálních Release Candidate nebo z nočních live obrazů.

    12.5.2010 21:55 | michich | Komunita


    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    thingie avatar 12.5.2010 21:59 thingie | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora 13 odložena o týden
    Zase až tak nebojácní být nemusí, já to používám už od konce března. :)
    Růžové lži.
    12.5.2010 22:22 ufo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora 13 odložena o týden
    Ahoj, nevite nekdo zda pujde z Release candidate prejit pomoci na yumu na stabilní verzi? Ufo
    12.5.2010 22:38 Mordae
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora 13 odložena o týden
    Ano, ted se vydavaji snad uz jen opravy chyb, takze staci nainstalovat RC, pravidelne aktualizovat a skoncis na F13.
    12.5.2010 23:17 host
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora 13 odložena o týden
    spravna volba. keby tak robili aj ine distribucie a nie sa tak striktne drzali datumov vydania. radsej neskor o tyzden-dva, ako vydat zabugovane distro.
    12.5.2010 23:22 imploder | skóre: 11
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora 13 odložena o týden
    +1
    Solitary avatar 12.5.2010 23:31 Solitary
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora 13 odložena o týden
    No ja se na Fedoru 13 tesim a az prijde vhodna chvile tak updatuju, ale vhodna chvile prijde asi az tak mesic po vydani. Z mych zkusenosti s vydanim Fedory muzu rict, ze taky obcas trpi ruznymi poporodnimi bolestmi.
    Bedňa avatar 13.5.2010 07:08 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora 13 odložena o týden
    Aby môhlo byť ďalej testovacou alfou pre Red Hat, tak to je výhra?
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    vain avatar 13.5.2010 07:37 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora 13 odložena o týden
    Prosím tě, nežvatlej furt kraviny. Ostatní distribuce jsou de facto totéž (osahují +/- stejné sady software, některé ještě ulítlejší) a taky o nich nikdo neříká, že to jsou alfa/beta/gama verze čeho si. Že je Fedora předskokan Red Hatu je jen dobře, chceš brzdit vývoj jako Microsoft? Těm by se taky hodil nějaký předskokan, ať to netestují na všech v podobě Vist a atd...
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    Bedňa avatar 13.5.2010 07:50 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora 13 odložena o týden
    Ja nič brzdiť nechcem a ani som priamo nenapísal že by Fedora bola zlé distro, ale je to ten predskokan.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    vain avatar 13.5.2010 07:55 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora 13 odložena o týden
    Napsat o distribuci, že to je testovací alpha ať už v jakémkoliv kontextu si říká o facku a navíc, proč to jako pořád (ano pořád, nevidím to poprvé kdy si to vypustil) říkáš? To si jako teď zjistil a všem to cpeš, i když už to všichni dávno vědí, ergo ono to není ani žádné tajemství, je to i oficiální, tak proč o tom pořád meleš? Nechceš radši začít chodit na fóra Windows a strašně se tam divit, a oznamovat jim, že na Windows existují viry? Bude to asi stejně užitečné jako pořád plácat o Fedoře.
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    Bedňa avatar 13.5.2010 08:04 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora 13 odložena o týden
    To bolo na margo tejto poznámky.
    spravna volba. keby tak robili aj ine distribucie a nie sa tak striktne drzali datumov vydania. radsej neskor o tyzden-dva, ako vydat zabugovane distro.
    Pretože Fedora je stále niečo ako v Debiane testing, takže jeden bug zmizne, druhý pribudne, čo očividne užívateľ "host" nevie.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    vain avatar 13.5.2010 08:28 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora 13 odložena o týden
    spravna volba. keby tak robili aj ine distribucie a nie sa tak striktne drzali datumov vydania. radsej neskor o tyzden-dva, ako vydat zabugovane distro.
    Aby môhlo byť ďalej testovacou alfou pre Red Hat, tak to je výhra?
    Tak si to dejme pěkně dohromady, na co si reagoval a jak a potom si opět přečti tohle...
    proč o tom pořád meleš? Nechceš radši začít chodit na fóra Windows a strašně se tam divit, a oznamovat jim, že na Windows existují viry? Bude to asi stejně užitečné jako pořád plácat o Fedoře.
    No a dále...
    Pretože Fedora je stále niečo ako v Debiane testing, takže jeden bug zmizne, druhý pribudne
    Pokud platí tohle tvoje pravidlo, a že tedy nic proti němu, tak zákonitě i v "tvém" debianu stable jsou pořád bugy, jelikož, tvá slova "jeden bug zmizne, druhý pribudne". Logika jak "cyp" co? :D
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    Bedňa avatar 13.5.2010 09:20 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora 13 odložena o týden
    Je to tak ako som písal, ale tie app čo majú stále bugy sa do stable Debianu nedostanú, rovnako ako do Rad Hat, ale ty máš určite iný správny názor.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    michich avatar 13.5.2010 09:33 michich | skóre: 51 | blog: ohrivane_parky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora 13 odložena o týden
    Máš o vývoji Debianu asi zkreslené představy. Pouze nahlášené bugy úrovní "critical", "grave" nebo "serious" zabraňují postoupení balíčku z unstable do testing (a z testingu po čase stane stable). Chyby běžných úrovní závažnosti na to nemají vliv.
    13.5.2010 09:33 l4m4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora 13 odložena o týden
    Takže v Debianu stable nejsou vůbec žádné aplikace?
    13.5.2010 09:39 Zdenek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora 13 odložena o týden
    Skoro nejsou :-) A na desktop cisty stable Debian snad nepouzivaji ani masochisti :-) Nebo pouzivaji a pak pofnukavaji v diskuzich nad moderni desktopovou Fedorou 13 :-)
    Marek Bernát avatar 13.5.2010 16:47 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora 13 odložena o týden

    Ja som používal stable Woodyho, keď som s Debianom začínal. Ale vtedy som ešte netušil, že existuje stable/testing/unstable :-)

    physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
    vain avatar 13.5.2010 09:34 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora 13 odložena o týden
    To si opravdu myslíš? Opravdu si myslíš, že aplikace v Debian stable a Red Hat nemají známé bugy?
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    Bedňa avatar 13.5.2010 09:53 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora 13 odložena o týden
    Je to tak ako napísal michich.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    vain avatar 13.5.2010 10:16 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora 13 odložena o týden
    Ano, já vím jak to je, a co je podle tebe momentálně Fedora 12, 13 a Rawhide (14). Srovnáváš navíc nesrovnatelné, Debian stable s Fedorou 13, ROFL, co takhle srovnat Fedoru 13 s posledním Ubuntu, openSUSE atd...
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    Bedňa avatar 13.5.2010 10:44 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora 13 odložena o týden
    Takže podľa teba je Fedora stable vetva, chcel som napísať distro s ktorým by sa dala porovnať a ktoré je na tom ďaleko horšie, ale to by bolo husté flame :-) Končím.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    vain avatar 13.5.2010 10:48 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora 13 odložena o týden
    Ano, podle mě je Fedora stable (tedy aktuální vydání) stabilní větev (co jiného by to asi bylo wtf?) Používám jí 100% času u počítače, doma, v práci a na notebooku (notebook dokonce už 13 od bety) a nikdy, opakuji nikdy, mi nespadla, definuješ snad stable jinými měřítky?
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    13.5.2010 13:24 aaa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora 13 odložena o týden
    Poznamka na okraj: Ze Vam Fedora nespadla, neznamena, ze je stabilni.
    Jezekus avatar 13.5.2010 14:25 Jezekus | skóre: 19 | blog: jezkova_nora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora 13 odložena o týden
    Ano pokud mi aplikace nepadají pod rukama - což se na Fedoře (nerozdíl od Ubuntu) neděje tak daný operační systém považuji za stabilní.
    13.5.2010 17:34 xhombre | skóre: 10 | blog: xhombre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora 13 odložena o týden
    Tak to Fedora neni stabilni, pada mi cely balickovaci system (narozdil od Ubuntu).

    To vecne nasazovani na ostatni (vetsinou vice rozsirena) distra je extremne stupidni.
    vain avatar 13.5.2010 18:04 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora 13 odložena o týden
    Co to znamená padá balíčkovací systém? Jako odkud kam?
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    Jezekus avatar 13.5.2010 18:29 Jezekus | skóre: 19 | blog: jezkova_nora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora 13 odložena o týden
    yum Vam pada, jakou verzi Fedory pouzivate?
    A jaké nasazování na ostatní distra máte na mysli?
    vain avatar 13.5.2010 15:01 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora 13 odložena o týden
    Nevěřím, že u každé distribuce se nenajde někdo, komu nespadla, v tom případě není stabilní vůbec nic, ne jen určité distribuce. Takže poznámka zbytečná.
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    Marek Bernát avatar 13.5.2010 17:41 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora 13 odložena o týden

    Ale stále ma zmysel rozlišovať, jak moc je niečo stabilné. Keď sa niečo pripravuje, testuje a opravuje roky, ako debian stable, tak je tá kvalita asi niekde inde ako pri fedore, ktorá vznikne za pol roka, alebo pri mojom Archi, ktorý má rolling updates. Pritom Arch tiež nikomu nepadá. Ale rozhodne by som nepovedal, že je stable. Rovnako tak Fedora nie je ani omylom stable a je skôr na úrovni debian testing až unstable ;-)

    physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
    vain avatar 13.5.2010 18:03 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora 13 odložena o týden
    Jako kvalita čeho? Zastaralého software? Jestli je Fedora na úrovni Debianu unstable tak jedině v čerstvosti SW, protože jestli ti nikdy něco nespadlo, nemůže být nic stabilnější, jelikož na víc jak 100% se nehraje. Navíc je blbost srovnávat něco, co má software i rok a víc pozadu s něčím, co nasazuje poslední stable verze programů, občas i víc (jako například paralelně samba 3 a 4).
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    Marek Bernát avatar 13.5.2010 18:14 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora 13 odložena o týden

    O zastaralom software nikto nepolemizuje, to je daň za tú stabilitu. Stabilita = vyladenosť, otestovanosť, bezpečnosť, etc. Nie je to len o tom, že to nepadá. Btw, to, že zrovna tebe nepadá Fedora, neznamená, že nepadá nikomu. Určite sa pár takých nájde. Ja tvrdím, že keby si spravil štatistiku, tak relatívne percento ľudí, ktorým robí distribúcia problémy, bude pri Fedore podstatne vyššie než pri Debian stable. O tom sa proste ani nemá cenu baviť, ten stable sa netvorí vyše roka kvôli tomu, aby to malo nižšiu stabilitu, než niečo, čo vznikne za pol roka, to dá asi rozum :-) Debian stable nasadzuje na profi servery kdekto. Fedoru by tam nasadil asi len idiot... Takže toto je tá stabilita ;-) Opäť, nie je to kritika Fedory, je to daň za rýchly vývojový cyklus. Človek si holt musí vybrať, či chce veci nové (a teda neotestované), alebo stabilné...

    physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
    vain avatar 13.5.2010 18:17 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora 13 odložena o týden
    Tvrdím opak?
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    Marek Bernát avatar 13.5.2010 18:35 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora 13 odložena o týden

    Mal som pocit, že áno, lebo si polemizoval s výrokom "To, že Fedora ti ještě nespadla, neznamená, že je stabilní". A ten výrok je nielenže pravdivý, ale má dokonca ďaleko obecnejšiu platnosť: aj keby nespadla nikomu, tak ešte stále neznamená, že je stabilná. Stále v nej môžu byť bugy, ktoré zhadzujú programy, alebo len spôsobujú podivné chovanie, strácajúce sa dáta, atď., atď. Ale dobre, ak si zmenil názor, môžeme to nechať tak :-)

    physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
    vain avatar 13.5.2010 18:40 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora 13 odložena o týden
    Já svůj názor rozhodně nezměnil, popravdě mi je egal kdo jakou distribuci používá a jaká distribuce mu kolikrát spadla, ale nemám rád blbečky, co haní jakoukoliv distribuci ať už z jakéhokoliv důvodu, nelíbí se ti? Nepoužívej ji a pokud možno, zdrž se i přiblblých komentářů, nikdo na ně není zvědavý, pokud nechce přiložit ruku k dílu.
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    Marek Bernát avatar 13.5.2010 19:33 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora 13 odložena o týden

    To o tom hanení je na mňa? Lebo nič také som nemal v pláne :-) Mne je tiež jedno, kto si čo používa. Len som rozoberal pojem stability, s ktorým si mal nejaký problém (alebo sa mi to aspoň zdalo). No nič, nechajme to tak...

    physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
    vain avatar 13.5.2010 19:43 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora 13 odložena o týden
    Ne ne, to není na tebe, neboj =) Já se stabilitou problém rozhodně nemám =)
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    13.5.2010 18:33 imploder | skóre: 11
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora 13 odložena o týden
    Mně se v Debianu stable (Lenny) samy zavíraly u GTK aplikací místní nabídky a comboboxy (bylo potřeba tlačítko při vybírání držet, jinak se sama vybrala první najetá položka). To je pro uživatele dost hrozný bug. Byla to sice záležitost GTK, i v centOS ten bug byl, ale tak to měli v Debianu opravit. Na ten bug by určitě přišel každý, kdo by si k tomu sedl a trochu si poklikal (stačilo třeba v nautilusu nebo gnome-terminálu kliknout pravým tlačítkem). Stejně to jako stable vydali.

    A pak se mi taky po pár dnech rozbil apt, padal na SIGSEGV. Vyřešilo to promazání /var/cache/apt.
    Marek Bernát avatar 13.5.2010 18:37 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora 13 odložena o týden

    Húm hom, ak to z môjho komentáru vyzerá, že považujem debian za dokonalý, tak to rozhodne nie :-) Sú tam bugy ako všade inde. Len je ich menej. That's all.

    physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
    Grunt avatar 13.5.2010 10:46 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora 13 odložena o týden
    A to něčemu vadí?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Bedňa avatar 13.5.2010 10:47 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora 13 odložena o týden
    nie
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    Grunt avatar 13.5.2010 10:50 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora 13 odložena o týden
    No tak v čem je problém?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Bedňa avatar 13.5.2010 10:54 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora 13 odložena o týden
    Žiadny problém nevidím.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    Grunt avatar 13.5.2010 10:55 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora 13 odložena o týden
    Tak potom nechápu ty řeči výše.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    13.5.2010 10:35 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora 13 odložena o týden
    radsej neskor o tyzden-dva, ako vydat zabugovane distro.
    no tak ono to zabugované samozřejmě bude, představa, že by nebylo, je dost naivní, již teď se ví o spoustě dalších věcí :-/
    13.5.2010 13:53 Foo Bar | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora 13 odložena o týden
    Bože můj, to jsou zase kecy.

    Jaké konkrétní Release Critical bugy máte na mysli? Ve Fedoře je měli identifikované a kvůli nim odložili vydání. O čem mluvíte vy? Nebo jen tak mlátíte prázdnou slámu?
    13.5.2010 06:06 asdfghjkl
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora 13 odložena o týden
    Všichni si račme povšimnout zásadního rozdílu v přístupu Fedory a Canonicalu :-)
    13.5.2010 08:35 HonzaRez | skóre: 19 | blog: Jsou_mezi_nami
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora 13 odložena o týden
    Fadora 13 Nebojácný Nedočkavec...
    http://bandzone.cz/_90972
    13.5.2010 10:44 sarkan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora 13 odložena o týden
    sorry za offtopic :
    Ako to vlastne dopadlo s tym problem s GLX v U10.4 ? Ak sa dobre pamatam, tak v ostrej verzii bola stara verzia GLX 1.2 a cakalo sa na fixnutie problemu v GLX 1.4.
    Uz bola aktualizacia na GLX 1.4 ?
    13.5.2010 14:23 Rovano
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora 13 odložena o týden
    server glx vendor string: SGI server glx version string: 1.2 server glx extensions: GLX_ARB_multisample, GLX_EXT_import_context, GLX_EXT_texture_from_pixmap, GLX_EXT_visual_info, GLX_EXT_visual_rating, GLX_MESA_copy_sub_buffer, GLX_OML_swap_method, GLX_SGI_make_current_read, GLX_SGI_swap_control, GLX_SGIS_multisample, GLX_SGIX_fbconfig, GLX_SGIX_pbuffer, GLX_SGIX_visual_select_group client glx vendor string: Mesa Project and SGI client glx version string: 1.4 client glx extensions: GLX_ARB_get_proc_address, GLX_ARB_multisample, GLX_EXT_import_context, GLX_EXT_visual_info, GLX_EXT_visual_rating, GLX_MESA_allocate_memory, GLX_MESA_copy_sub_buffer, GLX_MESA_swap_control, GLX_MESA_swap_frame_usage, GLX_OML_swap_method, GLX_OML_sync_control, GLX_SGI_make_current_read, GLX_SGI_swap_control, GLX_SGI_video_sync, GLX_SGIS_multisample, GLX_SGIX_fbconfig, GLX_SGIX_pbuffer, GLX_SGIX_visual_select_group, GLX_EXT_texture_from_pixmap GLX version: 1.2 GLX extensions: GLX_ARB_get_proc_address, GLX_ARB_multisample, GLX_EXT_import_context, GLX_EXT_visual_info, GLX_EXT_visual_rating, GLX_MESA_copy_sub_buffer, GLX_MESA_swap_frame_usage, GLX_OML_swap_method, GLX_SGI_make_current_read, GLX_SGI_video_sync, GLX_SGIS_multisample, GLX_SGIX_fbconfig, GLX_SGIX_pbuffer, GLX_SGIX_visual_select_group, GLX_EXT_texture_from_pixmap

    Založit nové vláknoNahoru


    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.