abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 12:44 | Bezpečnostní upozornění

    Zpráva Justičního výboru Sněmovny reprezentantů upozorňuje na cenzurní kampaň Evropské komise, mířenou proti svobodě projevu na sociálních sítích. V dokumentu se uvádí, že se Evropská komise během posledních šesti let účastnila více než 100 uzavřených jednání, během nichž po platformách požadovala úpravy pravidel moderování obsahu, přičemž toto úsilí Komise zahrnovalo i cenzuru politických názorů a pravdivých informací. Výbor zdůrazňuje, že tento přístup Bruselu ohrožuje ústavou zaručená práva Američanů na svobodu projevu.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 7
    dnes 04:33 | Nová verze

    Linus Torvalds vydal jádro Linux 6.19. Podrobný výčet změn je ke zhlédnutí na stránce Kernel Newbies, stručné výběry v LWN (část první, druhá).

    |🇵🇸 | Komentářů: 0
    včera 03:33 | IT novinky

    Do prodeje jde tichá bezdrátová herní myš Logitech PRO X2 SUPERSTRIKE s analogovými spínači s haptickou odezvou (HITS, Haptic Inductive Trigger System). Cena je 4 459 Kč.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    7.2. 21:00 | Zajímavý projekt

    Microsoft na GitHubu zveřejnil zdrojový kód projektu LiteBox, jedná se o 'knihovní operační systém' (library OS) zaměřený na bezpečnost, využívající systémovou architekturu LVBS k ochraně jádra před útoky z uživatelského prostoru. LiteBox je napsán v Rustu a uvolněný pod licencí MIT. Projekt je teprve v rané fázi vývoje.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 2
    7.2. 16:11 | Zajímavý software

    BreezyBox je open-source shell a virtuální terminál pro populární jednočip ESP32. Nabízí základní unixové příkazy, sledování aktuálního pracovního adresáře (CWD), jednoduchý instalátor a spouštěč aplikací v podobě ELF binárních souborů, zabudovaný HTTP server nebo třeba ovládání WiFi - ukázka použití coby 'malého osobního počítače'. Ačkoliv je BreezyBox inspirovaný BusyBoxem, oproti němu má tento projekt několik externích závislostí, zejména na ESP-IDF SDK. BreezyBox je dostupný pod licencí MIT.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 0
    7.2. 16:00 | Humor

    Byl představen cross-assembler xa.sh, napsaný čistě v Bourne shell skriptu. Tento nástroj umožňuje zpracovávat assemblerový kód pro Intel 8080, přičemž je možné snadno přidat podporu i pro další architektury, například 6502 a 6809. Skript využívá pouze různé běžné unixové příkazy jako jsou awk, sed nebo printf. Skript si lze stáhnout z GitHubového repozitáře projektu.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 6
    6.2. 17:22 | IT novinky

    Byla představena nová verze modelu Claude Opus 4.6 od společnosti Anthropic. Jako demonstraci možností Anthropic využil 16 agentů Claude Opus 4.6 k vytvoření kompilátoru jazyka C, napsaného v programovacím jazyce Rust. Claude pracoval téměř autonomně, projekt trval zhruba dva týdny a náklady činily přibližně 20 000 dolarů. Výsledkem je fungující kompilátor o 100 000 řádcích kódu, jehož zdrojový kód je volně dostupný na GitHubu pod licencí Creative Commons.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 18
    6.2. 16:44 | Komunita

    Kultovní britský seriál The IT Crowd (Ajťáci) oslavil dvacáté výročí svého prvního vysílání. Sitcom o dvou sociálně nemotorných pracovnících a jejich nadřízené zaujal diváky svým humorem a ikonickými hláškami. Seriál, který debutoval v roce 2006, si i po dvou dekádách udržuje silnou fanouškovskou základnu a pravidelně se objevuje v seznamech nejlepších komedií své doby. Nedávné zatčení autora seriálu Grahama Linehana za hatecrime však vyvolává otázku, jestli by tento sitcom v současné Velké Británii vůbec vznikl.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 10
    6.2. 13:33 | IT novinky

    Společnost JetBrains oznámila, že počínaje verzí 2026.1 budou IDE založená na IntelliJ ve výchozím nastavení používat Wayland.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    6.2. 11:22 | IT novinky

    Společnost SpaceX amerického miliardáře Elona Muska podala žádost o vypuštění jednoho milionu satelitů na oběžnou dráhu kolem Země, odkud by pomohly zajistit provoz umělé inteligence (AI) a zároveň šetřily pozemské zdroje. Zatím se ale neví, kdy by se tak mělo stát. V žádosti Federální komisi pro spoje (FCC) se píše, že orbitální datová centra jsou nejúspornějším a energeticky nejúčinnějším způsobem, jak uspokojit rostoucí poptávku po

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 28
    Které desktopové prostředí na Linuxu používáte?
     (19%)
     (6%)
     (0%)
     (10%)
     (26%)
     (3%)
     (5%)
     (2%)
     (12%)
     (29%)
    Celkem 814 hlasů
     Komentářů: 25, poslední 3.2. 19:50
    Rozcestník

    Fedora 14 "Laughlin"

    Vyšla Fedora 14. Používá libjpeg-turbo, takže práce s JPEG obrázky je rychlejší, přináší Spice, čímž poskytuje rozhraní pro interakci s virtualizovaným desktopem, dále přináší podporu programovacího jazyka D, aktualizuje Python 2. řady na 2.7 a mnoho dalšího. Novinkou je také možnost snadno vyzkoušet systemd, který bude použit jako výchozí init systém ve Fedoře 15.

    2.11.2010 16:39 | David Watzke | Nová verze


    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    Jardík avatar 2.11.2010 19:10 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora 14 "Laughlin"
    Já nevím, ale připadaj mi navedený. Fakt nechápu, proč po tolika letech, co jsou běžné x86-64 procesory pořád jako výchozí nabízejí i686 verzi...
    Věřím v jednoho Boha.
    David Watzke avatar 2.11.2010 19:15 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora 14 "Laughlin"
    Asi protože taková verze bude fungovat (skoro?) všem uživatelům, kterým nedošlo, že by si mohli vybrat...
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    Kaacz avatar 3.11.2010 00:31 Kaacz | skóre: 10 | Praha 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora 14 "Laughlin"
    lol, to bylo dobre vysvetleni, to si muzim nekam zapsat :)
    Jsem uz moc stary na pouzivani windows .. / Optimismus je jen nedostatek informaci ..
    jiri.one avatar 2.11.2010 19:16 jiri.one | skóre: 19 | blog: Jiriho blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora 14 "Laughlin"
    Protože i686 jde všude, nebo teda na drtivé většině.
    www.jiri.one - Můj blog o Linuxu, hrách, životě, ...
    stativ avatar 2.11.2010 19:29 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora 14 "Laughlin"
    To je přece úplně logické – je dřív v abecedě.
    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
    2.11.2010 20:08 heh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora 14 "Laughlin"
    Jardik-bot se ozval.
    2.11.2010 23:23 Substance242
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora 14 "Laughlin"
    Presne na toto som sa prišiel spýtať - pre AMD Phenom teda x86-64 verziu radšej ako i686? Díky.
    2.11.2010 23:30 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora 14 "Laughlin"
    Určitě.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    2.11.2010 23:32 píča
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora 14 "Laughlin"
    Můžete si vybrat, záleží na mnoha okolnostech. Osobně bych ale rozhodně volil x86_64.
    Jardík avatar 2.11.2010 23:51 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora 14 "Laughlin"
    Ano. A nedej si to rozmluvit ani tím, že máš např. "jen" 2GB RAM, já 64bit OS používal v době, kdy jsem měl 512MB.
    Věřím v jednoho Boha.
    Solitary avatar 3.11.2010 00:24 Solitary
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora 14 "Laughlin"
    Jses proste hustej, no.
    3.11.2010 05:04 heh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora 14 "Laughlin"
    x86-64 = AMD64
    3.11.2010 08:34 Substance242
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora 14 "Laughlin"
    x86-64 = AMD64, takže:

    AMD64 + 64 = x86?
    David Watzke avatar 3.11.2010 09:08 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora 14 "Laughlin"
    To je logický. Připomíná mi to
    Učitelka se ptá dětí kolik je tři plus tři.
    Mařenka: "Tisíc."
    "Ne, Mařenko tisíc to není."
    Honzík: "Středa."
    "Ne, Honzíku, středa to také není."
    Pepíček: "Šest."
    "Výborně, a teď nám řekni, jak jsi na to přišel?"
    Pepíček: "No úplně obyčejně - tisíc mínus středa."
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    Jardík avatar 3.11.2010 11:48 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora 14 "Laughlin"
    Já znám něco lepšího: Cvičící na předmět "Strojový kód a data" jednou vyzvídal, kdo má 64bit procesor, kdo z toho 64bit systém a pak se ptal "A kdo má 4GB RAM". 64bit procesor všichni, 64bit systém tak 3/4 uživatelů a s 4GB RAM se nehlásil nikdo. Pak měl nějaký keci, že je zbytečné 64bit systém, když nemáme 4GB RAM. V duchu jsem si musel říkat, jakej je to kretén, že se nezeptal, kdo má víc (v mém případě s 16GB by asi vyflusnul střeva) :-)
    Věřím v jednoho Boha.
    pavlix avatar 3.11.2010 11:56 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora 14 "Laughlin"
    Měls mu to napsat mailem :). Tak to dělám já, v podobných případech.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    3.11.2010 13:11 Andrej | skóre: 9
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora 14 "Laughlin"
    Ked mas 16GB RAM tak mas aj 4GB RAM. Obavam sa ze typek sa nepytal kto ma presne 4GB RAM, ale kto ma 4GB RAM. Takze to "jakej je to kretén" bolo asi trochu predcasne...
    Any sufficiently advanced magic is indistinguishable from technology. --Larry Niven
    Jardík avatar 3.11.2010 13:21 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora 14 "Laughlin"
    Ale já nemám jen 4GB RAM, já mám 16GB (a na druhém počítači 6GB).
    Obavam sa ze typek sa nepytal kto ma presne 4GB RAM, ale kto ma 4GB RAM.
    To je bohužel omezenost jazyka. Bohužel křišťálovou kouli nemám, se ho třeba zeptej. Jak jen se jmenoval ... hmm, zkus si to najít - FEL rozvrh zimního semestru 2009/20010, byl to předmět X36SKD (snad), hodiny byly ve středu v 12:45, nebo tak nějak.
    Takze to "jakej je to kretén" bolo asi trochu predcasne...
    Já jsem kretén, ale to jsem přece nikdy nepopíral, dokonce jsem to tu i párkrát přiznal a nějak se za to nestydím.
    Věřím v jednoho Boha.
    3.11.2010 14:03 Zdenek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora 14 "Laughlin"
    Ale on se neptal kdo ma _jen_ 4GB RAM. A prave proto, ze nemas kristalovou kouli tak ses mel prihlasit. Jenze ty sis kdovi proc umanul (mozna z cajovych listku nebo logru), ze se pta kdo ma presne 4GB RAM.
    3.11.2010 14:10 weqrtfqetfwqe
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora 14 "Laughlin"
    Na jednoznačnou otázku kdo má 4 GB ram je jednoznačná odpověď. Buď mám 4 GB ram nebo nemám, tj více nebo méně. Měl se zeptat kdo má 4 a více GB ram.
    3.11.2010 16:05 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora 14 "Laughlin"
    Jenze ty sis kdovi proc umanul (mozna z cajovych listku nebo logru), ze se pta kdo ma presne 4GB RAM.
    řekl bych, že si to "umanul" na základě znalosti češtiny, která tobě chybí

    jinak by například na otázku "kdo má minimální mzdu?" byla odpověď "všichni (legálně) zaměstnaní" - což je tazateli i komukoliv jinému k hovnu, manažéři s mnohonásobky minimální mzdy se nebudou hlásit, že ten jejich plat částku odpovídající minimální mzdě obsahuje (dokonce několikrát)
    Jardík avatar 3.11.2010 19:32 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora 14 "Laughlin"
    Zase bych mohl oponovat, že se neptal, kdo má minimálně 4GB RAM. Ale to asi nemá cenu řešit.
    Věřím v jednoho Boha.
    Grunt avatar 4.11.2010 13:40 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora 14 "Laughlin"
    To po nás zase jednou chtěl kód v Assembleru, který už nepůjde zkrátit ani o jeden byte (resp. instrukci). Kdo mu takový pošle, ten má automaticky zápočet. Jen je mi lítto, že jsem tehdá nezvednul ruku, nezeptal se a kam to mám poslat? a nešoupnul mu do schránky nějaké 64k intro (jako je třeba Chaos Theory,…) nebo 4k intro. To by byla docela prdel.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    4.11.2010 14:55 imploder | skóre: 11
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora 14 "Laughlin"
    U 64k intra by asi za chvíli něco našel. Udělat to dost úsporně je jedna věc, ale vytvořit 64KB stroják, co je naprosto dokonalý - to asi těžko. 64KB už není málo.
    4.11.2010 14:57 imploder | skóre: 11
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora 14 "Laughlin"
    A i ty 4 KB vyladit k dokonalosti by byla pořádná makačka (pokud by se to někomu povedlo).
    Grunt avatar 4.11.2010 15:09 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora 14 "Laughlin"
    Nechápu.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    4.11.2010 15:13 imploder | skóre: 11
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora 14 "Laughlin"
    No jakože říct si "má to 4 KB, tak to je zaručeně 100.00% efektivní" se nedá, autor mohl na něco zapomenout. Samozřejmě to neznamená, že na to učitel přijde, jenom že by mohl.
    Grunt avatar 4.11.2010 15:21 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora 14 "Laughlin"
    Nejde o to, že to bude 100.00% efektivní, ale že to bude asi o 74.45% těžší o tu jednu instrukci zkrátit než u běžného SW. Netvrdím, že to možné není. Vždyť ta poučka tvrdí, že jakýkoliv běžný komplexní kód je možné aspoň o tu jednu instrukci zkrátit. A třeba to zas tak těžké nebude. Nevím, já to ještě nedisassembloval.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Grunt avatar 4.11.2010 15:23 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora 14 "Laughlin"
    Jinak jsem nepochopil proč by mělo být těžší dostat kategorii 4K k dokonalosti víc než u kategorie 64K. Vždyť 4K, to už bych skoro přenesl i na papíře ve formě textu, ne?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    4.11.2010 15:36 imploder | skóre: 11
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora 14 "Laughlin"
    To netvrdím, naopak - 64 KB by určitě bylo těžší. U 4KB bych ještě věřil tomu, že to někdo, kdo si s tím dá hodně práce, dokáže napsat dokonale, 64 KB už je IMHO moc.
    Grunt avatar 4.11.2010 15:08 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora 14 "Laughlin"
    U 64k intra by asi za chvíli něco našel.
    Tož netvrdím, že ne, ale už to asi bude celkem fuška. Např. loader nebo nějaké podobné rutiny se IMHO neoptimalizují a něco nestlačeného tam bude, ale to není problém ručně projít a ručně vyházet. Co se týče hlavního kódu, tak na to mají speciální strojový optimalizátor, který ten kód právě optimalizací v assembleru stlačí. A pak se to IMHO ještě ručně prochází. To už by IMHO fuška docela byla.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    2.11.2010 21:16 ZeXx86 | skóre: 19 | blog: ZeXx86 blog | Orlová
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora 14 "Laughlin"
    Prijde mi to vydani docela skromne na novinky
    ZeX/OS - http://zexos.org
    vain avatar 2.11.2010 22:25 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora 14 "Laughlin"
    To už někdo na planet.fedora řešil, měl tam i pěknou tabulku kolik novinek v jaké verzi bylo a že je "úpadek" v počtu, tak nějak to ale dopadlo, že není moc co zlepšovat, já jsem s tím závěrem celkem souhlasil ;-)
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    2.11.2010 22:31 píča
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora 14 "Laughlin"
    To možná, ale zdá se funkční a dobré.
    Rezza avatar 2.11.2010 23:39 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora 14 "Laughlin"
    Tak malem prosel systemd, to nestaci? Ne, sam premyslim o cem zablogovat...
    3.11.2010 00:17 píča
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora 14 "Laughlin"
    Málem prošel? A k čemu to komu z uživatelů je? Až to projde, můžem se o tom bavit. "Málem prošel" je pro uživatele stejné jako "neexistuje".
    Kaacz avatar 3.11.2010 00:30 Kaacz | skóre: 10 | Praha 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora 14 "Laughlin"
    Bud jses vazne svuj nick, nebo's nepochopil, co znamena "malem prosel". On uz tam je, jen proste neni defaultne pouzit. Muzes ho zkusit a to je dulezite.
    Jsem uz moc stary na pouzivani windows .. / Optimismus je jen nedostatek informaci ..
    3.11.2010 10:23 píča
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora 14 "Laughlin"
    Zaprvé jsem vám nenabídl tykání, zadruhé nejvíce podstatná není existence balíčku v repo, ale právě výchozí nastavení. Ten balíček si nainstaluje nula nula nic procent uživatelů, kdežto výchozí nastavení ovlivní všechny uživatele.
    3.11.2010 10:25 píča
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora 14 "Laughlin"
    A dodatek: To, že se bavíme o výchozím nastavení, jasně plyne z toho, že Rezza říká, že "málem prošel". Balíček do repo neprošel "málem", ale prostě prošel, takže se jednoznačně nemluví o balíčku v repo.
    2.11.2010 23:44 Laco
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora 14 "Laughlin"
    Dalsie odpadove RPM distro do poctu. Huraa.. Onanujme spolu :)
    xhc avatar 3.11.2010 00:05 xhc | skóre: 3
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora 14 "Laughlin"
    sorráč, neskoro - už sa stalo, a to čo vyšlo sa na teba dosť podobá :)
    Kaacz avatar 3.11.2010 00:27 Kaacz | skóre: 10 | Praha 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora 14 "Laughlin"
    Jestli to byl vykrik onanujiciho debilanisty, tak muze v klidu dal spat na neexistujicich vavrinech. Protoze jeste nepochopil, ze format balicku je vlastne nedulezity. Dulezitejsi je, co umi balickovaci managery, ktere to pouzivaji. A zadne deb-like distro zatim nedohnalo moznosti zypperu z oSuse. Takze: bez si dal onanovat s desitkou apt* prikazu a radeji mlc.
    Jsem uz moc stary na pouzivani windows .. / Optimismus je jen nedostatek informaci ..
    vain avatar 3.11.2010 06:54 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora 14 "Laughlin"
    Ono smutné je, že to je výkřik onanujícího Windowsáka. Smutné hlavně proto, že vůbec k něčemu takovému dochází na abclinuxu.
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    Jardík avatar 3.11.2010 11:52 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora 14 "Laughlin"
    Ano, apt je fakt kreténský. A v kombinaci se synaptics, který zamyká/odemyká databázi po instalaci a nastavování jednotlivých balíčků a pak kvůli tomu je půlka balíčků nekonzistentních, to je super fíčura.
    Věřím v jednoho Boha.
    3.11.2010 12:24 Rovano
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora 14 "Laughlin"
    Jak se v tomhle liší zypper a další nastavby?
    Jardík avatar 3.11.2010 12:39 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora 14 "Laughlin"
    Já zypper nezném, nevím, jestli když ho požádáte o instalaci 20 balíčků, tak před instalací každého odemkne a zamkne databázi balíčků, nebo jestli je na tolik inteligentní, že ji zamkne jen na začátku a konci instalace. Synaptics to dělá po každém jednotlivém balíčku, jak dokazuje bug report a screenshot (kdyby to tak nedělal, tak mu během instalace nezamkne databázi jiná aplikace).
    Věřím v jednoho Boha.
    3.11.2010 12:52 Rovano
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora 14 "Laughlin"
    Zajímavé. To jsem netušil.
    Jakub Lucký avatar 3.11.2010 21:53 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora 14 "Laughlin"
    Jardíku, netrolluj když ti to nejde... V sidu zamyká synaptic při startu
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    Jardík avatar 3.11.2010 22:16 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora 14 "Laughlin"
    Ano, při startu zamkne databázi ale zřejmě ji pak opět odemkne a pak zamyká při instalaci jednotlivých balíčků, jak jinak si vysvětlit onu příhodu uprostřed instalace, resp. nastavování balíčků?
    Věřím v jednoho Boha.
    3.11.2010 00:58 Jardík
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora 14 "Laughlin"
    Nevíte, co se stalo s mingw64? Někdy v květnu jsem viděl info, že se ho tam chystají zařadit, ale stále tam vidím jen mingw32...
    3.11.2010 16:19 Martin Petr | Třinec/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora 14 "Laughlin"
    Nesledoval někdo náhodou, jak je to s tímhle problémem? Laptop mi takhle zlobí jenom ve Fedoře a celkem mě to štve, protože bych ji rád používal (Acer Aspire 1810TZ, ale dělá to údajně více mašin). Asi by se to dalo "vyřešit" zrušením Automatic Bug Reporting Tool, který takhle každou chvíli zařve, že došlo k chybě, ale nepřijde mi to zrovna nejbezpečnější. :-)
    michich avatar 3.11.2010 16:34 michich | skóre: 51 | blog: ohrivane_parky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora 14 "Laughlin"
    Asi by se to dalo "vyřešit" zrušením Automatic Bug Reporting Tool, který takhle každou chvíli zařve, že došlo k chybě, ale nepřijde mi to zrovna nejbezpečnější. :-)
    Vzhledem k tomu, že je to jenom warning upozorňující na chybu v BIOSu, tak bych se toho nebál. To 'intel_iommu=off' ho nepotlačí?
    3.11.2010 18:35 Martin Petr | Třinec/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora 14 "Laughlin"
    Nepotlačí.

    Je fakt, že je to jenom warning, ale i tak. Nechce se mi ABRT rušit, je to užitečná věc. Ideální by bylo ignorovat konkrétně tenhle jediný warning, ale to bych chtěl moc.
    michich avatar 4.11.2010 10:22 michich | skóre: 51 | blog: ohrivane_parky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora 14 "Laughlin"
    Máš aktuální verzi BIOSu?

    Založit nové vláknoNahoru


    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.