abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 15:00 | Zajímavý článek

    Byl publikován přehled vývoje renderovacího jádra webového prohlížeče Servo (Wikipedie) za uplynulé dva měsíce. Servo zvládne už i Gmail. Zakázány jsou příspěvky generované pomocí AI.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    9.5. 17:22 | Nová verze

    Raspberry Pi Connect, tj. oficiální služba Raspberry Pi pro vzdálený přístup k jednodeskovým počítačům Raspberry Pi z webového prohlížeče, byla vydána v nové verzi 2.5. Nejedná se už o beta verzi.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    9.5. 15:22 | Komunita

    Google zveřejnil seznam 1272 projektů (vývojářů) od 185 organizací přijatých do letošního, již jednadvacátého, Google Summer of Code. Plánovaným vylepšením v grafických a multimediálních aplikacích se věnuje článek na Libre Arts.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    8.5. 19:22 | Nová verze

    Byla vydána (𝕏) dubnová aktualizace aneb nová verze 1.100 editoru zdrojových kódů Visual Studio Code (Wikipedie). Přehled novinek i s náhledy a videi v poznámkách k vydání. Ve verzi 1.100 vyjde také VSCodium, tj. komunitní sestavení Visual Studia Code bez telemetrie a licenčních podmínek Microsoftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    8.5. 18:00 | Nová verze

    Open source platforma Home Assistant (Demo, GitHub, Wikipedie) pro monitorování a řízení inteligentní domácnosti byla vydána v nové verzi 2025.5.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    8.5. 01:22 | Nová verze Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    8.5. 00:55 | Zajímavý projekt

    PyXL je koncept procesora, ktorý dokáže priamo spúštat Python kód bez nutnosti prekladu ci Micropythonu. Podľa testov autora je pri 100 MHz približne 30x rýchlejší pri riadeni GPIO nez Micropython na Pyboard taktovanej na 168 MHz.

    vlk | Komentářů: 0
    7.5. 19:44 | Nová verze

    Grafana (Wikipedie), tj. open source nástroj pro vizualizaci různých metrik a s ní související dotazování, upozorňování a lepší porozumění, byla vydána ve verzi 12.0. Přehled novinek v aktualizované dokumentaci.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    7.5. 17:33 | Nová verze

    Raspberry Pi OS, oficiální operační systém pro Raspberry Pi, byl vydán v nové verzi 2025-05-06. Přehled novinek v příspěvku na blogu Raspberry Pi a poznámkách k vydání. Pravděpodobně se jedná o poslední verzi postavenou na Debianu 12 Bookworm. Následující verze by již měla být postavena na Debianu 13 Trixie.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    7.5. 05:33 | Komunita

    Richard Stallman dnes v Liberci přednáší o svobodném softwaru a svobodě v digitální společnosti. Od 16:30 v aule budovy G na Technické univerzitě v Liberci. V anglickém jazyce s automaticky generovanými českými titulky. Vstup je zdarma i pro širokou veřejnost.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 17
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (57%)
     (1%)
     (8%)
     (22%)
     (4%)
     (2%)
     (2%)
     (1%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 576 hlasů
     Komentářů: 26, poslední 8.5. 09:58
    Rozcestník

    Francouzský zákon HADOPI: Schválena konečná podoba

    Francouzští zákonodárci minulý týden schválili konečnou podobu kontroverzního zákona, který by měl trestat internetové piráty. Zákon, často označovaný také jako „třikrát a dost“, by měl umožnit odpojit od internetu uživatele, kteří nelegálně stahují filmy, hudbu nebo jiný autorsky chráněný obsah. Oproti původní variantě, která byla zamítnuta tamní Ústavní radou, by však o potrestání uživatele mohl rozhodovat jedině soud.

    30.9.2009 09:04 | Robert Krátký | Zajímavý článek


    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    corwin78 avatar 30.9.2009 09:11 corwin78 | skóre: 10 | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Francouzský zákon HADOPI: Schválena konečná podoba

    Nechť pařížské předměstí opět vzplane...

    Česká pirátská strana - "Internet je naše moře...".
    JiK avatar 30.9.2009 09:52 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Francouzský zákon HADOPI: Schválena konečná podoba
    to by vzplanulo jen kdyby chteli sahnout barevnym na davky. V evropskem socialismu je svoboda jiz bezcenna, skoro nikdo za ni nepujde bojovat a riskovat zivot, zdravi a pohodli.
    belisarivs avatar 30.9.2009 11:40 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Francouzský zákon HADOPI: Schválena konečná podoba

    Faun by ti urcite vysvetlil, ze to neni pravda.

    IRC is just multiplayer notepad.
    kyknos avatar 30.9.2009 13:20 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Francouzský zákon HADOPI: Schválena konečná podoba
    Když jsem byl před měsícem v Kodani, lidé si tam svobody užívat uměli, narozdíl od Prahy.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    30.9.2009 10:32 bender
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Francouzský zákon HADOPI: Schválena konečná podoba

    Je to smutné, zjistili, že se servery (šiřitteli) nic nemůžou udělat, tak jdou po domácích uživatelých. Je to přece jednodušší a nemají na drahé právníky. Navíc mi ještě nikdo nevysvětlil jak poznám nelegální obsah předtím než ho stáhnu.

     

    30.9.2009 10:38 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Francouzský zákon HADOPI: Schválena konečná podoba
    Heh? O tomhle jsem tu už zprávičku psal: Odpojování od internetu ve Francii znovu schváleno

    Jinak v textu té současné zprávičky by se rozhodně slušelo uvést, že nejde o standardní soud (který by o odpojení rozhodoval), ale o speciální "zjednodušený soudní proces" bez žádné debaty, veřejného slyšení a předchozího vyšetřování. Zkrátka je to jen obezlička jak obejít rozhodnutí Ústavního soudu, který předchozí verzi zákona shodil ze stolu jako neústavní.

    Btw. mnohem spíš než ten nijaký článek na ITBizu doporučuji podstatně více vypovídající článek na La Quadrature du Net: Yet another adoption of liberty killer “three strikes” law in France
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    30.9.2009 11:12 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Francouzský zákon HADOPI: Schválena konečná podoba
    "Zjednodušený soudní proces" ... hmm, vzhledem k tomu, že je zde pořát o presunkci viny a jediným důkazem je IP adresa, která je snadno podvrhnutelná, mi to celé připomíná spíš středověké právo než moderní vyšetřovací proces.
    30.9.2009 12:16 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Francouzský zákon HADOPI: Schválena konečná podoba
    Heh? O tomhle jsem tu už zprávičku psal
    Sorry. Mea culpa. Teď už to mazat nebudu, když je tu tolik komentářů.
    30.9.2009 11:05 Zdeněk Štěpánek | skóre: 57 | blog: uz_mam_taky_blog | varnsdorf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Francouzský zákon HADOPI: Schválena konečná podoba
    Zabraňtě něčemu podobnému v čechách, stáhnětě si piráty do parlamentu.

    Zdeněk Štěpánek
    www.pirati.cz - s piráty do parlamentu i jinam www.gavanet.org - czfree varnsdorf
    30.9.2009 11:31 cinqmars
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Francouzský zákon HADOPI: Schválena konečná podoba

    Po tom, co jsem cetl program CPS, snad asi radeji ne,

    ne kvuli tomu, co jsem tam cetl,

    ale spis kvuli mnoha vecem, ktere jsem tam vubec nenasel;-)

    belisarivs avatar 30.9.2009 11:42 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Francouzský zákon HADOPI: Schválena konečná podoba

    Jako treba?
    Snad necekas, ze budou hned aspirovat na ministerstvo obrany, zdravodnicvi nebo dopravy.

    IRC is just multiplayer notepad.
    30.9.2009 23:18 Zdeněk Štěpánek | skóre: 57 | blog: uz_mam_taky_blog | varnsdorf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Francouzský zákon HADOPI: Schválena konečná podoba

    Po tom, co jsem cetl program CPS, snad asi radeji ne,

    ne kvuli tomu, co jsem tam cetl,

    ale spis kvuli mnoha vecem, ktere jsem tam vubec nenasel;-)

    Neni clovek ten, aby se zavdecil lidem vsem. (nebo strana...) Pokud ti chybi nazor CPS na neco, oslov sveho cloveka, najdes v diskuzi kandidaty za kazdy kraj. Zeptej se diskuzi. Zdenek
    www.pirati.cz - s piráty do parlamentu i jinam www.gavanet.org - czfree varnsdorf
    30.9.2009 11:45 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Francouzský zákon HADOPI: Schválena konečná podoba
    Doufám, že to s váma nedopadne jako se zelenýma a že zradíte svoje voliče i program.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    belisarivs avatar 30.9.2009 11:47 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Francouzský zákon HADOPI: Schválena konečná podoba

    Ty doufas ze zradi volice a program? :-D

    IRC is just multiplayer notepad.
    30.9.2009 11:54 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Francouzský zákon HADOPI: Schválena konečná podoba
    To se tak dá číst? Ještě jsem neměl kafe.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    belisarivs avatar 30.9.2009 13:18 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Francouzský zákon HADOPI: Schválena konečná podoba

    Tak si to rozdel na dve vety.

    Doufam, ze to s vama nedopadne jak se zelenyma. Doufam, ze zradite svoje volice i program.

    IRC is just multiplayer notepad.
    30.9.2009 13:46 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Francouzský zákon HADOPI: Schválena konečná podoba
    Já to napsal jako souvětí, které se, tak jak je, dá přečíst správně (anebo špatně, když někdo chce [což je moje chyba, uznávám]).
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    belisarivs avatar 30.9.2009 16:37 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Francouzský zákon HADOPI: Schválena konečná podoba

    Spojka "a" proste spojuje dve vedt. Na vyznam to nema vliv.

    Mel jsi to napsat takto:
    Doufám, že to s váma nedopadne jako se zelenýma a že nezradíte svoje voliče i program.

    Ale uz jsme silne OT. Tak to radeji uzavreme.

    IRC is just multiplayer notepad.
    30.9.2009 16:40 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Francouzský zákon HADOPI: Schválena konečná podoba
    Máš pravdu. I tak nevidím důvod to pochopit špatně.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    belisarivs avatar 30.9.2009 17:00 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Francouzský zákon HADOPI: Schválena konečná podoba

    No, ja myslel, ze smajlik napovi.

    IRC is just multiplayer notepad.
    30.9.2009 17:03 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Francouzský zákon HADOPI: Schválena konečná podoba
    Napověděl, neboj. A dík za upozornění.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    1.10.2009 09:17 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Francouzský zákon HADOPI: Schválena konečná podoba

    Program žádný nemají a voličů je jen malá hrstka, takže by případná "zrada" měla v celorepublikovém kontextu asi takový význam, jako když v Horní Dolní podvede Anča s Karlem Pepu.

    1.10.2009 11:27 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Francouzský zákon HADOPI: Schválena konečná podoba
    No já nevím. Sám se rozhoduju, jestli hodit lístek jim, nebo jako obvykle hodit všechny lístky do popelnice. Kdo ví, třeba pět procent dostanou, když jsou teď zelení pro rozumného člověka naprosto nevolitelní.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    belisarivs avatar 1.10.2009 11:38 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Francouzský zákon HADOPI: Schválena konečná podoba

    Komunisticka strana mela 2 miliony clenu. Ti se nikam nevyparili. Pouze obratili kabaty. Klidne si vol sve komunisty. Je to tve pravo.

    IRC is just multiplayer notepad.
    1.10.2009 15:41 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Francouzský zákon HADOPI: Schválena konečná podoba
    Komunisticka strana mela 2 miliony clenu. Ti se nikam nevyparili.
    <morbidní_humor>Někteří už to v pecích krematorií během těch 20 let stihli.</morbidní_humor>
    30.9.2009 11:41 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Francouzský zákon HADOPI: Schválena konečná podoba
    Šlo by, prosím, přestat používat to zavádějící označení "pirát"?
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    kyknos avatar 30.9.2009 13:22 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Francouzský zákon HADOPI: Schválena konečná podoba
    Pirát je krásné označení a hlásí se k staletým tradicím bojovníků za svobodu.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    30.9.2009 13:37 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Francouzský zákon HADOPI: Schválena konečná podoba
    Piráti se za svobodu nikdy nervali, jenom vraždili posádky a kradli náklad. To označení nenaznačuje nic dobrého, což je taky důvod, proč ho vydavatelská lobby tak prosazují. Chápu, že si pirátské strany tak s nadsázkou říkají, ale myslím, že kdo označuje lidi, co něco sdílí s jinými, za piráty, jde na ruku těm co je chtějí omezení našich práv.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    kyknos avatar 30.9.2009 13:42 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Francouzský zákon HADOPI: Schválena konečná podoba
    Piráti se za svobodu nikdy nervali, jenom vraždili posádky a kradli náklad.
    To není pravda, nebát pirátů, možná ještě žijeme ve středověku.

    Nedá mi to, ale opět musím dát odkaz na svůj oblíbený film
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    30.9.2009 13:49 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Francouzský zákon HADOPI: Schválena konečná podoba
    OK :-) Nicméně, kloním se k souhlasu s prvním komentářem pod tím videem:
    Elizabeth was a whore, this movie a lie, and England can go to hell. Eire go brah!!!
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    kyknos avatar 30.9.2009 13:51 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Francouzský zákon HADOPI: Schválena konečná podoba
    Člen IRA? :)
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    30.9.2009 13:56 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Francouzský zákon HADOPI: Schválena konečná podoba
    Ne, normální čechoangličan co nesnáší politiku obou těch zemí. Je teda fakt, že jeden čas byla IRA zcela legitimní organizací a do jisté míry bych jí i mohl fandit, ale to se sem nehodí.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    kyknos avatar 30.9.2009 14:00 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Francouzský zákon HADOPI: Schválena konečná podoba
    Já nesnáším politiku Anglie od doby, kdy tam vládnou socialisti a podobná verbež. Za vlády dobré královny Bess bych za ně i bojoval :)
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    30.9.2009 14:04 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Francouzský zákon HADOPI: Schválena konečná podoba
    To jsou mi věci...
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    belisarivs avatar 30.9.2009 16:59 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Francouzský zákon HADOPI: Schválena konečná podoba

    Nesouhlasim. Sice napachali Spanelum skody, ale nic fatalniho. Spanele se vysilili valkami a zlikvidovali sami.

    Kdyz vytahla Armada na Anglii, meli sice vic lodi a vic vojaku, ale Anglicani meli solidni palebnou prevahu a rozstrileli je.

    To same ve Italii a v Nizozemi.

    Porazka od Francouzu u Rocroi treba vedla k tomu, ze byla zrusena formace Tercio.

    IRC is just multiplayer notepad.
    kyknos avatar 30.9.2009 17:05 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Francouzský zákon HADOPI: Schválena konečná podoba
    Ztrata Armady byla pro katoliky fatalni. Anglickemu namornictvu velel pirat. Kdyby Anglie padla, jeste ted lezeme po stromech a modlime se k mrtvolam. Anglicani meli technologickou prevahu, ovsem prave proto, ze meli sve piraty (a nelezli po stromech) :)
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    belisarivs avatar 1.10.2009 10:46 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Francouzský zákon HADOPI: Schválena konečná podoba
    Ztrata Armady byla pro katoliky fatalni.

    The Anglo-Spanish War dragged on to a stalemate that left Spanish power in Europe and the Americas largely intact.

    Anglickemu namornictvu velel pirat.

    Soon afterwards, 55 English ships set out in pursuit from Plymouth under the command of Lord Howard of Effingham, with Sir Francis Drake as Vice Admiral. Howard ceded some control to Drake, given his experience in battle, and the rear admiral was Sir John Hawkins.

    Kdyby Anglie padla, jeste ted lezeme po stromech a modlime se k mrtvolam.

    Tohle je totalni nesmysl. Spanelska inkvizice byla cesta do pekla. S takovym pristupem k nabozenstvi by nevydrzeli o moc dele. Po stromech bychom lezli a mrtvoly uctivali pouze kdyby to tu komancove v 89. nezabalili.

    Anglicani meli technologickou prevahu, ovsem prave proto, ze meli sve piraty (a nelezli po stromech) :)

    [citation needed]

     

    IRC is just multiplayer notepad.
    1.10.2009 08:57 PetrHL | skóre: 17 | blog: petr_h | Neratovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Francouzský zákon HADOPI: Schválena konečná podoba

    No, neřekl bych, že měli Angličané  palební převahu. Nebo vlastně možná jo, záleží jak se na to díváte. Kdyby Armada měla jiného velitele a zkušenější námořníky, zlikvidovala by Angličany jedna dvě. Viděl jsem o tom nějaký dokument, jmenovalo se to myslím Velké bitvy Británie. Tam to bylo všechno krásně popsáno včetně modelu. Angličané prý už ke konci stříleli na Armadu i řetězy. Došly jim dělové koule. Zato námořníci Armady nebyli schopni pálit a prý vystřelili tak dvakrát za hodinu. Prý to vůbec neuměli a byli totálně nezkušení.

    "Do, or do not. There is no 'try.'" -- Jedi Master Yoda | CQRLOG | CQRPROP | HamQTH | Domů
    belisarivs avatar 1.10.2009 10:23 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Francouzský zákon HADOPI: Schválena konečná podoba

    To je zajimave. Ja o tom cetl na Wikipedii. Tam bylo receno, ze Spanele spis spolehali na pechotu, kterou by vysadili na nepratelske lode zatimco Anglicane meli zase spoustu del.

    IRC is just multiplayer notepad.
    1.10.2009 11:03 PetrHL | skóre: 17 | blog: petr_h | Neratovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Francouzský zákon HADOPI: Schválena konečná podoba

    Ano, Angličané měli spoustu děl, ale Armada měla podstatně více lodí. Také lepší. Bohužel prý byl problém v nezkušenosti těch jejich námořníků. Prý děla neuměli vůbec ovládat a díky tomu se Angličané mohli v pohodě přiblížit na dostřel svých děl, který byl menší. Říkali tam i procento zásahů, bohužel přesné číslo mi v hlavě nezůstalo. Pamatuju si to protože jsem se tomu velice divil. A máte pravdu, lodě byly také narvány vojáky, kteří měli být následně vysazeni. Naštěstí jim to nevyšlo.

    Taky tam rozebírali taktiku Armady a způsob jak Angličané útočili. Bylo to velice zajímavé. Snad to někdy budou opakovat. Bylo to na Spectrum.

    "Do, or do not. There is no 'try.'" -- Jedi Master Yoda | CQRLOG | CQRPROP | HamQTH | Domů
    belisarivs avatar 1.10.2009 11:10 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Francouzský zákon HADOPI: Schválena konečná podoba

    Precti si odkazovany clanek.

    Je tam psano, ze strelci jednou parkrat vystrelili a naskakali na lanovi v ocekavani vysadku. Navic vitr naklonil Spanelske lode, takze je anglicani mohli snaze zasahnoud pod carou ponoru.

    Anglicka dela mela dostatecny dostrel. Ale z predcozich sarvatek zjistili, ze se musi priblizit na 100 metru aby prostrelili dubove trupy lodi.

    IRC is just multiplayer notepad.
    kyknos avatar 1.10.2009 15:38 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Francouzský zákon HADOPI: Schválena konečná podoba
    Anglicani meli lepsi technologie, kvalitnejsi dela a mimo jine standardizovanou munici, coz tehdy bylo cosi prevratneho. Spanele byli zvykli vystrelit salvu a jit do ztece, anglicani byli schopni strilet a strilet.

    http://tech.slashdot.org/article.pl?sid=09/02/24/2337202
    "With the discovery last year of the first wreck of an Elizabethan fighting ship off Alderney in the Channel Islands, thought to date from around 1592, marine archaeologists are revising their ideas on how the English defeated the Spanish Armada. Replicas of two cannon recovered from the Alderney wreck were recreated in a modern foundry, and tests carried out showed that the Elizabethans were throwing shot at almost the speed of sound. Elizabeth's 'supergun,' although relatively small, could hit a target a mile away. At a ship-to-ship fighting distance of about 100 yards, the ball would have sufficient punch to penetrate the oak planks of a galleon, travel across the deck, and emerge out the other side. Tests on cannon recovered from the Alderney wreck also suggest that the ship carried guns of uniform size, firing standard ammunition. 'Elizabeth's navy created the first ever set of uniform cannon, capable of firing the same size shot in a deadly barrage,' says marine archaeologist Mensun Bound from Oxford University, adding that that navy had worked out that a lot of small guns, all the same, all firing at once, were more effective than a few big guns. '[Elizabeth's] navy made a giant leap forward in the way men fought at sea, years ahead of England's enemies, and which was still being used to devastating effect by Nelson 200 years later.'"
    Jine teorie samozrejme tvrdi, ze, vzhledem k Besiinym postojum ke katolictvi ci spis krestanstvi vubec a vzhledem k tomu, ze John Dee, jeden z jejich poradcu je povazovan za tradicniho prekladatele Necronomiconu do anglictiny... ze spanelum sezral lode sam Dagon :D
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    belisarivs avatar 30.9.2009 11:46 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Francouzský zákon HADOPI: Schválena konečná podoba

    Koukam, ze Sarkozy radi s bolsevickymi praktikami jako cerna ruka.

    Kam to ti Frantici dopracovali. Jediny narod, ktery 2x prohral valku s Italy, jednou se spojenci tak tak ustal Nemce a podruhe to projel v pravde bleskove. A ted ke vsemu je jejich komunisticka strana demokratictejsi nez vladni. :-D

    IRC is just multiplayer notepad.
    30.9.2009 11:48 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Francouzský zákon HADOPI: Schválena konečná podoba
    A ted ke vsemu je jejich komunisticka strana demokratictejsi nez vladni. :-D
    :-] Tohle, řekl bych, platí skoro všude, vyjma míst kde komunistická strana vládne.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    belisarivs avatar 30.9.2009 11:51 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Francouzský zákon HADOPI: Schválena konečná podoba

    Ale jo. To byl jenom takovy zjednodusujici for.

    IRC is just multiplayer notepad.
    30.9.2009 11:53 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Francouzský zákon HADOPI: Schválena konečná podoba
    Samo.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    kyknos avatar 30.9.2009 13:25 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Francouzský zákon HADOPI: Schválena konečná podoba
    Zatimco vy Cesi máte štěstí, že jste s Italy válčili jenom jednou :P (pokud mě pamět nesali)
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    Grunt avatar 30.9.2009 13:28 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Francouzský zákon HADOPI: Schválena konečná podoba
    Jak vy?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    kyknos avatar 30.9.2009 13:33 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Francouzský zákon HADOPI: Schválena konečná podoba
    belisarius o sobe nekolikrat prohlasil, ze je Cech
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    Grunt avatar 30.9.2009 13:43 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Francouzský zákon HADOPI: Schválena konečná podoba
    Aha a my jsme jako co? Marťani? A nebo to fakt existuje nějaký cizinec, nemajíce Češtinu jako svoji Muttersprache, který se naučil tak dobře Češky?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    kyknos avatar 30.9.2009 13:46 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Francouzský zákon HADOPI: Schválena konečná podoba
    Co jsi ty nevim, ja Cech nejsem :)
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    Grunt avatar 30.9.2009 13:51 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Francouzský zákon HADOPI: Schválena konečná podoba
    Pak teda klobouk dolů.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    belisarivs avatar 30.9.2009 16:44 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Francouzský zákon HADOPI: Schválena konečná podoba

    Kuba ma pomerne specificky pristup.

    Jde o to, ze z tveho uhlu pohledu bude Cech, ktery o sobe prohlasuje, ze jim neni. Je to jeho volba.

    On je koneckoncu pristup, kdyz clovek zavrhne svou narodnost a prohlasi se a Evropana potrebny. A v EU nebude dobre, dokud jej nebude vyznavat majorita. Pokud se kazdy stat bude snazit posilit svuj vliv, bude to porad spatne.

    Nicmene ja bych to spis videl tak, ze se za Cecha nepovazuje proto, aby do CR mohl kopat jako do nekoho ciziho. To Cesi jsou volove, spatni a kdo vi co. Ne on. Coz mi pripadne jako ponekud nestastny pristup. Tim spis kdyz vidim jak se chova a jakou ma povahu.

    IRC is just multiplayer notepad.
    kyknos avatar 30.9.2009 17:00 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Francouzský zákon HADOPI: Schválena konečná podoba
    Ja jsem cech presne tim zpusobem, jakym ty jsi prazak (nebo co). Bydlim tu. Ovsem to z nikoho nedela Cecha. Ani geneticky, ani kulturne nemam na tuhle zemi zadne exkluzivni vazby. Pokud se odstehuju, prijdes o duvod, proc me nazyvat Cechem (tredy budes mit jiny - abys nemusel uznat chybu). Pokud nejsi schopen prenest pres srdce, ze jsem Evropan, rikej mi Rakusak, nebot povazuji rozpad R-U za omyl :).
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    30.9.2009 17:33 Ondrej 'SanTiago' Zajicek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Francouzský zákon HADOPI: Schválena konečná podoba

    +1

    Grunt avatar 30.9.2009 17:46 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Francouzský zákon HADOPI: Schválena konečná podoba
    Aha, takže další JiK?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    kyknos avatar 30.9.2009 17:56 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Francouzský zákon HADOPI: Schválena konečná podoba
    ja jsem kyknos :)
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    Grunt avatar 30.9.2009 18:03 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Francouzský zákon HADOPI: Schválena konečná podoba
    To se kecá, když si někdo může poposouvat zadnici jak se mu to hodí a pak kritizovat, že? Stačí si jen uvědomit, že ne všichni máme takové štěstí. Ale na co já si vůbec stěžuju, když vlastně (zatím) nemám na co?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    kyknos avatar 30.9.2009 18:04 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Francouzský zákon HADOPI: Schválena konečná podoba
    jaké štěstí? :)
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    Grunt avatar 30.9.2009 18:11 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Francouzský zákon HADOPI: Schválena konečná podoba
    Já bral mlčení jako souhlas.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    kyknos avatar 30.9.2009 19:32 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Francouzský zákon HADOPI: Schválena konečná podoba
    jake mlceni? souhlas s cim? nejak te nestiham
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    Grunt avatar 30.9.2009 20:41 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Francouzský zákon HADOPI: Schválena konečná podoba
    Jak jake stesti? Jsem na tom podobně s tím porozuměním.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    kyknos avatar 30.9.2009 21:14 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Francouzský zákon HADOPI: Schválena konečná podoba
    Ty jsi zacal mluvit o stesti, tak predpokladam, ze vis jake.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    30.9.2009 18:45 l4m4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Francouzský zákon HADOPI: Schválena konečná podoba
    ani kulturne nemam na tuhle zemi zadne exkluzivni vazby

    Je tvůj rodný jazyk čeština?

    Pokud ano, tak netlachej.
    kyknos avatar 30.9.2009 21:38 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Francouzský zákon HADOPI: Schválena konečná podoba
    Já znám jazyků několik. Přemýšlet umím ve dvou.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    belisarivs avatar 30.9.2009 19:17 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Francouzský zákon HADOPI: Schválena konečná podoba

    Tvuj problem je, ze nepremyslis nad tim, o cem pisu ale nad tim, jak mi odpovedet.

    Proto z tebe lezou takove kravoviny. Precti si, prosim, co jsem napsal a pak se nad tim jeste zamysli. Paklize neuznas, ze tva reakce sla vedle nema debata s tebou smysl.

    IRC is just multiplayer notepad.
    kyknos avatar 30.9.2009 19:25 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Francouzský zákon HADOPI: Schválena konečná podoba
    aby si se mnou debatoval smysl nema - to jsme ti ale rikal uz mnohokrat
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    belisarivs avatar 30.9.2009 21:57 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Francouzský zákon HADOPI: Schválena konečná podoba

     

    aby si se mnou debatoval smysl nema - to jsme ti ale rikal uz mnohokrat

    Je to jinak. Debata s _tebou_ nema smysl. Jak rikam, mas problem s pochopenim vet. To se pak opravdu tezko debatuje v podstate o cemkoliv.

     

    Na druhou stranu, proc jsi diskuzi presto zacal mi je zahadou.

    IRC is just multiplayer notepad.
    kyknos avatar 30.9.2009 22:21 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Francouzský zákon HADOPI: Schválena konečná podoba
    Ty se porad dozadujes nejakeho smyslu - jenze to je jako bzuceni mouchy v mych usich
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    belisarivs avatar 1.10.2009 08:42 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Francouzský zákon HADOPI: Schválena konečná podoba

    No, paklize zacinas debatu s tim, ze ji povazujes automaticky za nesmyslnou, tak nechapu proc ji vubec zacinas.

    IRC is just multiplayer notepad.
    kyknos avatar 1.10.2009 18:46 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Francouzský zákon HADOPI: Schválena konečná podoba
    No rypani do francouzske armady z ceskych pozic si proste zaslouzi rypnuti :)
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    Grunt avatar 30.9.2009 12:37 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Francouzský zákon HADOPI: Schválena konečná podoba
    Už aspoň vím kam nikdy nepojedu.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    30.9.2009 20:19 Senior Database Programmer
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Francouzský zákon HADOPI: Schválena konečná podoba

    Ten zákon je mäkký, zlodej má ísť natvrdo sedieť do basy a nie mu odpájať internet. To nestačí!

    belisarivs avatar 30.9.2009 21:58 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Francouzský zákon HADOPI: Schválena konečná podoba

    Bez soudu. Uplne bezva. Nac vezeni, kdyz ho mohou rovnou postavit ke zdi, ze? Jako za Stalina.

    IRC is just multiplayer notepad.
    30.9.2009 22:10 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Francouzský zákon HADOPI: Schválena konečná podoba
    Však Stalin byl takový rozšafný strejda. Skoro jako Ballmer.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    belisarivs avatar 30.9.2009 22:15 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Francouzský zákon HADOPI: Schválena konečná podoba

    Tohle bych nesrovnaval.

    IRC is just multiplayer notepad.
    1.10.2009 17:46 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Francouzský zákon HADOPI: Schválena konečná podoba
    To byl jenom takovej hlod. O Hitlerovi tuším mnohem víc než o Ballmerovi, takže samozřejmě nemůžu tušit, co by Ballmer dělal v čele Německa. Nicméně asi tuším, co by dělal Hitler v čele Microsoftu a nebylo by to o moc jiné než co vidíme dneska. Konec hlodů.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    Vitr avatar 30.9.2009 21:29 Vitr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Francouzský zákon HADOPI: Schválena konečná podoba

     Bože tohle je zase zákon - "to je hnus velebnosti" :-( Jestli tohle napadne nějakého kašpárka zavést u nás, co si myslí že ta černá krabička = internet (viz. ITcrowd) a počítač = widle, tak můžeme začít emigrovat za svobodou ven (tentokrát asi paradoxně na východ místo na západ) :-D

    Založit nové vláknoNahoru


    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.