abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 18:00 | IT novinky

    DuckDuckGo AI Chat umožňuje "pokecat si" s GPT-3.5 Turbo od OpenAI nebo Claude 1.2 Instant od Anthropic. Bez vytváření účtu. Všechny chaty jsou soukromé. DuckDuckGo je neukládá ani nepoužívá k trénování modelů umělé inteligence.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 14:22 | IT novinky

    VASA-1, výzkumný projekt Microsoftu. Na vstupu stačí jediná fotka a zvukový záznam. Na výstupu je dokonalá mluvící nebo zpívající hlava. Prý si technologii nechá jenom pro sebe. Žádné demo, API nebo placená služba. Zatím.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 04:44 | Nová verze

    Nová čísla časopisů od nakladatelství Raspberry Pi: MagPi 140 (pdf) a HackSpace 77 (pdf).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 01:00 | Nová verze

    ESPHome, tj. open source systém umožňující nastavovat zařízení s čipy ESP (i dalšími) pomocí konfiguračních souborů a připojit je do domácí automatizace, například do Home Assistantu, byl vydán ve verzi 2024.4.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    18.4. 22:11 | IT novinky Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    18.4. 20:55 | Nová verze

    Neziskové průmyslové konsorcium Khronos Group vydalo verzi 1.1 specifikace OpenXR (Wikipedie), tj. standardu specifikujícího přístup k platformám a zařízením pro XR, tj. platformám a zařízením pro AR (rozšířenou realitu) a VR (virtuální realitu). Do základu se z rozšíření dostalo XR_EXT_local_floor. Společnost Collabora implementuje novou verzi specifikace do platformy Monado, tj. open source implementace OpenXR.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    18.4. 17:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 0.38.0 multimediálního přehrávače mpv (Wikipedie) vycházejícího z přehrávačů MPlayer a mplayer2. Přehled novinek, změn a oprav na GitHubu. Požadován je FFmpeg 4.4 nebo novější a také libplacebo 6.338.2 nebo novější.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 13
    18.4. 17:11 | Nová verze

    ClamAV (Wikipedie), tj. multiplatformní antivirový engine s otevřeným zdrojovým kódem pro detekci trojských koní, virů, malwaru a dalších škodlivých hrozeb, byl vydán ve verzích 1.3.1, 1.2.3 a 1.0.6. Ve verzi 1.3.1 je mimo jiné řešena bezpečnostní chyba CVE-2024-20380.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    18.4. 12:11 | IT novinky

    Digitální a informační agentura (DIA) oznámila (PDF, X a Facebook), že mobilní aplikace Portál občana je ode dneška oficiálně venku.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    18.4. 05:11 | Komunita

    #HACKUJBRNO 2024, byly zveřejněny výsledky a výstupy hackathonu města Brna nad otevřenými městskými daty, který se konal 13. a 14. dubna 2024.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    KDE Plasma 6
     (68%)
     (11%)
     (2%)
     (20%)
    Celkem 566 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník

    Írán částečně blokuje SSL a další provoz

    Írán začal částečně blokovat SSL komunikaci, čímž vyřadil spoustu služeb využívajících HTTPS. Dále jsou blokovány určité kombinace IP adres a portů a některá klíčová slova. Podrobnosti na torproject.org.

    11.2.2012 22:23 | Luboš Doležel (Doli) | Zajímavý článek


    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    Bystroushaak avatar 11.2.2012 23:11 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Irán částečně blokuje SSL a další provoz
    2012 - začala netová válka

    Tenhle rok je zatím z hlediska svobody projevu a internetu extrémně zajímavý, jsem fakt zvědavý jak to vše skončí.
    12.2.2012 02:12 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Irán částečně blokuje SSL a další provoz
    2012 - začal nový svět, svět informací.
    12.2.2012 13:13 JirkaK | skóre: 15 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Irán částečně blokuje SSL a další provoz
    +1
    ** Počítač bez window$, to je jako ryba bez bicyklu... ** echo 'Kdo neskáče, není Čech!'|sed s/Čech/cvičená\ opice/
    12.2.2012 13:17 alfonz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Irán částečně blokuje SSL a další provoz
    Viz > webgame a už před několika lety systém frakcí a celosvětové války

    docela dobře se jim tenkrát podařilo odhadnout jak to bude. Odkaz na google cache

    Cybernet
    12.2.2012 02:17 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Irán částečně blokuje SSL a další provoz
    Jak jsem psal na Kindrpornu, to se nebojej, že jejich ekonomika půjde do kytek, kvůli nešifrovanému(-telnému) provozu? Nevím ale, jak se proti tomu bránit, stačí když odstřihnou internet komplet a bude po tunelování.
    12.2.2012 02:56 Trained.Monkey | skóre: 12 | blog: monkey
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Irán částečně blokuje SSL a další provoz
    V klidu, v podstate blokuji pouze Tor. A to zpusobuje ekonomicke skody nula nula prd.
    12.2.2012 03:20 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Irán částečně blokuje SSL a další provoz
    No vzhledem k tomu, že podstatou Toru jsou pakety, o kterých se nedá říct, jaký je jejich obsah; developeři pracují na obejití; jsou alternativní softy než tor, tak zakázání všeho není zas tak daleko.

    Hmmm jestli detekují SSL handshake, tak by bylo vtipný vymyslet handshake, který dekóduje jen cílový stroj a pro zbytek se nijak neliší od normálního šifrovanýho přenosu.

    Ještě větší sranda by byla navázání DNS jména tor sajty na nějakou iránskou kulturní tradici.
    12.2.2012 12:30 Zopper | skóre: 15
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Irán částečně blokuje SSL a další provoz
    Aktuálně se na maskování SSL pracuje, v plánu je maskovat ho za běžný HTTP provoz (nebo jiné bezpečné protokoly).
    "Dlouho ještě chcete soudit proti právu, stranit svévolníkům?" Ž 82,2
    12.2.2012 12:11 Neel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Irán částečně blokuje SSL a další provoz
    Pouze tor? Myslel jsem, ze to postihne vsechny https spojeni, takze napriklad Gmail, ktery https vyzaduje, je ted nepouzitelny.
    12.2.2012 12:28 Zopper | skóre: 15
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Irán částečně blokuje SSL a další provoz
    Co jsem četl, tak plošně to ZATÍM není, ale to považuju jen za dočasný stav. Poctivý [občan|muslim|soudruh - nehodící se škrtněte] přece nemá co skrývat.
    "Dlouho ještě chcete soudit proti právu, stranit svévolníkům?" Ž 82,2
    12.2.2012 12:32 Zopper | skóre: 15
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Irán částečně blokuje SSL a další provoz
    Hlavně je žádné problémy směrem na západ netrápí (ani ekonomické) - a až se SSL zakáže úplně, tak prověřené osoby/společnosti budou určitě mít výjimku...
    "Dlouho ještě chcete soudit proti právu, stranit svévolníkům?" Ž 82,2
    12.2.2012 21:46 Petr Ježek | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Irán částečně blokuje SSL a další provoz
    Přesně. SSL byla zaviněná milióny nul. Těm, co o něco opravdu jde, se tudy protlačí. A o jejich identifikaci jde...
    Archlinux for your comps, faster running guaranted!
    GeoRW avatar 12.2.2012 08:58 GeoRW | skóre: 13 | blog: GeoRW | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Irán částečně blokuje SSL a další provoz
    obavam sa, ze o par rokov nas to caka takisto
    "This is to be taken with a grain of salt." ACBF - Advanced Comic Book Format
    12.2.2012 12:16 Peter Golis | skóre: 64 | blog: Bežné záležitosti | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Irán částečně blokuje SSL a další provoz
    Pripomína mi to Egypt a tiež sa bojím dňa keď to tu nastane.
    Bedňa avatar 12.2.2012 13:47 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Irán částečně blokuje SSL a další provoz
    Keď si pocikaný choď voliť Fica, Dzurindu, alebo KDH a hlavne si nakúp dosť pašték.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    12.2.2012 15:09 Peter Golis | skóre: 64 | blog: Bežné záležitosti | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Irán částečně blokuje SSL a další provoz
    Asi si si nevšimol ako sa prejavuje tá sloboda čo ju tam priniesli veľkoodberatelia vojnami zlacnenej ropy. Koľko ľudí tam bolo zarezaných na futbale? Také zlé veci sa tam pred tým nediali.

    Ale, aby si si dokázal niečo tak jednoduché dať do súvisu, tak to by si musel sledovať aj reálne dianie mimo torrentov o americkom sne.

    PS tvojich obľúbených kandidátov nevolím. Aj napriek tvojej propagande.
    Bedňa avatar 12.2.2012 16:48 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Irán částečně blokuje SSL a další provoz
    Každý má vládu akú si zaslúži.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    12.2.2012 18:39 Peter Golis | skóre: 64 | blog: Bežné záležitosti | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Irán částečně blokuje SSL a další provoz
    Toto tvoje tvrdenie si logicky odporuje. Dokážeš pochopiť v čom?
    Bedňa avatar 12.2.2012 22:29 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Irán částečně blokuje SSL a další provoz
    Nedokážem. Budem voliť Fica a potom nadávať čo je to za kokota. Pokiaľ sa tam voliť nedá máme zbrane a keď vyhrajú tí druhý znamená to že jebnutosť je v prevahe a majú čo chceli.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    13.2.2012 00:26 Peter Golis | skóre: 64 | blog: Bežné záležitosti | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Irán částečně blokuje SSL a další provoz
    Keď hovoríš o sebe, tak nepoužívaj plurál. Vyznieva to ako by si sa potreboval vyhovárať..

    Alebo, ani nie. Choď ešte raz voliť hranola a potom vybehni do ulíc s tričkom Che a hovor o zbraniach a prevrate. Tak ako tu naznačuješ od počiatku. I keď si s tým chovaním sám odporuješ.
    12.2.2012 17:25 Mandarinka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Irán částečně blokuje SSL a další provoz
    Asi si si nevšimol ako sa prejavuje tá sloboda čo ju tam priniesli veľkoodberatelia vojnami zlacnenej ropy. Koľko ľudí tam bolo zarezaných na futbale? Také zlé veci sa tam pred tým nediali.
    Nerad vám to kazím, ale masová neštěstí (většina obětí je většinou ušlapána bez zlého úmyslu) na fotbalových stadiónech nejsou nic, co by bylo typické pro muslimské země po převratu.

    http://www.cbsnews.com/8301-202_162-57369889/major-soccer-stadium-disasters/

    Všimněte si dvou případů z Tripolisu a jednoho z Egypta, z dob kdy to tam hlídali ti spořádaní diktátoři.
    12.2.2012 18:37 Peter Golis | skóre: 64 | blog: Bežné záležitosti | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Irán částečně blokuje SSL a další provoz
    Áno, všimol som si. Po obsadení, teda demokratickom prevrate sa zvýšila výťažnosť a frekvencia tých mäsových nešťastí.
    12.2.2012 19:06 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Irán částečně blokuje SSL a další provoz
    Za prvé: tohle není ani zdaleka dostatečně bohatý vzorek, aby z toho šlo vyvozovat nějaké závěry. Za druhé: u nás třeba po roce 1989 výrazně přibylo určitých forem kriminality a dokonce se objevily takové, které tu předtím nebyly vůbec. Znamená to snad, že to byla chyba a měli jsme zachovat socialismus?
    12.2.2012 19:51 MMN
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Irán částečně blokuje SSL a další provoz
    Znamená to snad, že to byla chyba a měli jsme zachovat socialismus?
    Byla to chyba, ale socialismus jsme měli zavést.
    little.owl avatar 12.2.2012 19:55 little.owl | skóre: 22 | blog: Messy_Nest | Brighton/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Irán částečně blokuje SSL a další provoz
    Nebyl nahodou plan transformovat realny socialmus na komunismus?
    A former Red Hat freeloader.
    12.2.2012 20:20 Mandarinka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Irán částečně blokuje SSL a další provoz
    Áno, všimol som si. Po obsadení, teda demokratickom prevrate sa zvýšila výťažnosť a frekvencia tých mäsových nešťastí.
    Mimochodem, Egyptu stále ještě vládne armáda (přechodně...).
    12.2.2012 21:01 Peter Golis | skóre: 64 | blog: Bežné záležitosti | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Irán částečně blokuje SSL a další provoz
    Mimochodom, v Amerike vyhlásil držiteľ nobelovej ceny mieru Stanné Právo. Obávam sa, že nebolo vyhlásené na prechodnú dobu. Ešte obsadia Irán, a Nabucco nebude alternatívnou cestou na dodávanie energií, ale stane sa spôsobom dotácie silnejšieho.

    12.2.2012 22:36 Mandarinka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Irán částečně blokuje SSL a další provoz
    Nevěstku babylónskou jste za barákem náhodou ještě neviděl?
    13.2.2012 00:19 Peter Golis | skóre: 64 | blog: Bežné záležitosti | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Irán částečně blokuje SSL a další provoz
    Ďakujem za opýtanie, ale nevidel. Neviem kde sa Vám túla. Ale, už mi bola v práci zima kôli obmedzenému plynu. A nabuko je plánovaný aj pre moju krajnu ako záložná trasa.
    13.2.2012 01:27 Mandarinka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Irán částečně blokuje SSL a další provoz
    No uznám, že to byla dost hrubozrná ironie, ale holt mi přišly vaše obavy dost apokalyptické (no ale halvně přepjaté).
    13.2.2012 12:01 martin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Irán částečně blokuje SSL a další provoz
    me zas prislo, ze mele uplny sracky...
    13.2.2012 18:49 Peter Golis | skóre: 64 | blog: Bežné záležitosti | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Irán částečně blokuje SSL a další provoz
    Niekto má pamäť a logický úsudok, a niekto zas možnosť anonymného vyjadrenia.
    pavlix avatar 13.2.2012 18:58 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Irán částečně blokuje SSL a další provoz
    Niekto má pamäť a logický úsudok, a niekto zas možnosť anonymného vyjadrenia.
    Působí to dojem, že se mylně řadíš do té první skupiny.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    13.2.2012 19:20 Peter Golis | skóre: 64 | blog: Bežné záležitosti | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Irán částečně blokuje SSL a další provoz
    Len preto že si pamätám ako USA zrušilo mávnutím ruky dohodu o obnovení infraštruktúry na blízkom východe členským krajinám NATO. Teda z obchodného hladiska sa jednalo o obsadenie trhu za účelom eliminovania nákladov spojených s nanútenou inváziou. A práve tohoto sa obávam. Len teraz to bude mať tvrdší ekonomický dosah.

    Nie, na výraz citácia potrebná nereagujem. Nepovažujem to za efektívne. Najmä nie pre niekoho, čo zabudol na situáciu z pred pár rokov a čo nedovidí za prvé humno.
    12.2.2012 10:05 loki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Irán částečně blokuje SSL a další provoz
    A to blokuji jen konkretni porty sluzeb nebo delaji analyzu prenasenych dat v realnem case na L7? Na to uz by asi musely byt imho poradne stroje.
    vencour avatar 12.2.2012 11:19 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Irán částečně blokuje SSL a další provoz

    Měl jsem dojem, že do Iránu není dovolený dovoz vyspělé technologie?

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    12.2.2012 11:38 loki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Irán částečně blokuje SSL a další provoz
    Aha. Tak tim spise by mne zajimalo, jak to budou realizovat.
    12.2.2012 12:34 Zopper | skóre: 15
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Irán částečně blokuje SSL a další provoz
    Takový zákaz se týká jen těch, kteří s ním souhlasí. Rusko tradičně dodává technologie a zbraně zemím, kam to USA zakážou, takže...
    "Dlouho ještě chcete soudit proti právu, stranit svévolníkům?" Ž 82,2
    vencour avatar 12.2.2012 12:59 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Irán částečně blokuje SSL a další provoz

    Měl jsem dojem, že v Rusku neni taková nabídka, aby Iránu pomohla v takovém kroku?

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    12.2.2012 12:14 l4m4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Irán částečně blokuje SSL a další provoz
    Podle informaci o tom, co všechno nefunguje, jim moc nejde o to, co všechno se rozbije. Takže to klidně může být blokování všeho, co není jednoznačně ,neškodné`. A ani bych si nedělal iluze, že když filtry nebudou stíhat, budou je náhodné ztráty paketů a různé výpadky nějak trápit...
    12.2.2012 17:41 a1bert | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Irán částečně blokuje SSL a další provoz
    12.2.2012 10:51 J. M. | skóre: 23 | blog: JMblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Irán částečně blokuje SSL a další provoz
    Jen mimochodem – je to Írán.
    Nicky726 avatar 12.2.2012 11:53 Nicky726 | skóre: 56 | blog: Nicky726
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Irán částečně blokuje SSL a další provoz
    Opravil jsem, díky.
    Enjoy the detours. There you’ll find the things more important than what you want. (Hunter x Hunter)
    little.owl avatar 12.2.2012 19:35 little.owl | skóre: 22 | blog: Messy_Nest | Brighton/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Írán částečně blokuje SSL a další provoz
    Totalitni staty a Hollywood maji spolecneho nepritele - svobodny internet. Zmrdi.
    A former Red Hat freeloader.
    12.2.2012 20:24 Mandarinka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Írán částečně blokuje SSL a další provoz
    Když dám tu totalitu stranou, protože to je absurdní dávat dohromady...

    Tak tedy nekoukejte na to jejich jedovaté ovoce ;). Jestli jsou takový nepřítel svobodného internetu, proč svobodný internet tolik chce "svobodně" získat jejich produkty? Protože jakékoliv pro-copyright snahy jsou jen reakcí.
    12.2.2012 20:27 a1bert | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Írán částečně blokuje SSL a další provoz
    ja nekoukam a presto me na kazdem kroku otravuji ;)
    little.owl avatar 12.2.2012 20:48 little.owl | skóre: 22 | blog: Messy_Nest | Brighton/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Írán částečně blokuje SSL a další provoz
    Tak pokud by smyslem ACTA a podobnych veci by bylo postihnout porusovatele autorskych prav, nic bych proti tomu nenamital. Ale navrzena legislativa omezuje vsechny bez ohledu a poskozuje i legalni uzivatele. Davat dohromady to samozrejme lze, maji spolecne cile a zamysleji uziti podobnych prostredku. Proc napriklad jeden z argumentu lobbystickych skupin prosazujicich ACTA byl, ze to umozni omezit "neprijemnosti" jako Wikileaks?
    A former Red Hat freeloader.
    13.2.2012 09:31 eee
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Írán částečně blokuje SSL a další provoz
    Boj proti piratum, coz je vetsina lidi, nutne omezi tu slusnou mensinu. To je nevyhnutelny jev.
    little.owl avatar 13.2.2012 09:46 little.owl | skóre: 22 | blog: Messy_Nest | Brighton/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Írán částečně blokuje SSL a další provoz
    ... , nutne omezi tu slusnou mensinu.
    Coz neni pravda. Staci pouzit osvedcene schema - podezdreni podlozene dukazy - obvineni - soud; ovsem pokud se jedna o trestny cin nikoliv prestupek s ohledem na vysi zpusobene skody a spolecenskou nebezpecnost.

    Ne vsak ze zavedu presumci viny a budu preventivne postihovat vsechny a navic definuji piractvi tak, ze kriminalizuji i platici uzivatele.

    A former Red Hat freeloader.
    13.2.2012 04:08 d'areback
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Írán částečně blokuje SSL a další provoz
    Jezis, Mandarinko, internet nic nechce. Internet je medium, prostredek. Stejne jako treba tvoje ruce. Rukama muzes skrtit anebo taky muzes hladit. Jinak doufam, ze te tvoje naivita opusti driv nez nez ti uskodi.
    13.2.2012 09:28 eee
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Írán částečně blokuje SSL a další provoz
    Nebud tak prizemni a neber psane doslova, kdyz je zrejme jak je to mineno. Bud se vyjadruj k veci, pokud na to mas, nebo radsi ve vlastnim zajmu mlc a neshazuj se.
    13.2.2012 10:39 d'areback
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Írán částečně blokuje SSL a další provoz
    Budto nezvladas logicke mysleni nebo placas hlouposti, mile eee
    pavlix avatar 13.2.2012 12:12 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Írán částečně blokuje SSL a další provoz
    Teď jsi mu to nandal. A nebo ne? :D
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    13.2.2012 13:21 d'areback
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Írán částečně blokuje SSL a další provoz
    To by me zajimalo, co jsi schopen vyvodit treba z faktu, ze lidi vetsinou nevraceji nalezene veci? Nutnost rozmistit kamery i do loznice?
    pavlix avatar 13.2.2012 18:47 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Írán částečně blokuje SSL a další provoz
    To bylo na mě?
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    13.2.2012 09:32 Mustafa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Írán částečně blokuje SSL a další provoz
    V lete napadnou ti smejdi, co okupujou cizi pudu uz od druhy svetovy valky, Iran za pomoci Obomby a dalsich zkrachovanejch a zaslejch velmoci, Asie vzkveta, novej rad nastane toto desetileti!!! Emerika ztrati jedinou svoji komoditu a to petrodolar a nahradej ho zlatem, protoze zlato je penize, ViVa La Revolution! SVEJCI
    Vykook avatar 13.2.2012 09:39 Vykook | skóre: 23 | blog: Tomas
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Írán částečně blokuje SSL a další provoz
    Fííha, to musel bejt matroš.
    Nejde nám o dobro druhých. Nejde nám o bohatství. Jde o čisté opojení mocí.
    13.2.2012 09:48 Mustafa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Írán částečně blokuje SSL a další provoz
    Tak si to hlavne zapamatuj, protoze az se probudis, nebudes tak prekvapenej, naivko!
    13.2.2012 12:07 marvn
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Írán částečně blokuje SSL a další provoz
    dneska jsem se probudil a po totalni sracce jsem se kolosalne zeblil. dost me to prekvapilo, wtz! nevim jestli mam vinit obumu, jestirky nebo astara serana, ale az na to budu mit cas, udelam o tom dvouhodinovy zarucene pravdivy dokument, kterej mi zakazou a pujdu za nej sedet!
    Bystroushaak avatar 13.2.2012 18:35 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Írán částečně blokuje SSL a další provoz
    Co je zase Obomba? Kyslíková bomba?
    Jakub Lucký avatar 13.2.2012 19:47 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Írán částečně blokuje SSL a další provoz
    IMHO kříženec bomby s Obamou...
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    13.2.2012 21:02 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Írán částečně blokuje SSL a další provoz
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".

    Založit nové vláknoNahoru


    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.