abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 12:22 | IT novinky

    Raspberry Pi Touch Display 2 je nově vedle 7palcové k dispozici také v 5palcové variantě. Rozlišení stejné 720 × 1280 pixelů. Cena 40 dolarů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    dnes 04:44 | IT novinky

    Telnet a ssh klient PuTTY postupně přechází na novou doménu putty.software.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    16.8. 01:00 | Komunita

    Debian dnes slaví 32 let. Ian Murdock oznámil vydání "Debian Linux Release" 16. srpna 1993.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 15
    15.8. 17:44 | IT novinky

    Policisté zadrželi odsouzeného drogového dealera Tomáše Jiřikovského, který daroval ministerstvu spravedlnosti za tehdejšího ministra Pavla Blažka (ODS) bitcoiny v miliardové hodnotě, a zajistili i darovanou kryproměnu. Zadržení Jiřikovského může být podle ministerstva důležité k rozuzlení kauzy, která vypukla koncem května a vedla ke konci Blažka. Zajištění daru podle úřadu potvrzuje závěry dříve publikovaných právních

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    15.8. 13:44 | IT novinky

    Administrativa amerického prezidenta Donalda Trumpa jedná o možném převzetí podílu ve výrobci čipů Intel. Agentuře Bloomberg to řekly zdroje obeznámené se situací. Akcie Intelu v reakci na tuto zprávu výrazně posílily. Trump minulý týden označil Tana za konfliktní osobu, a to kvůli jeho vazbám na čínské společnosti, čímž vyvolal nejistotu ohledně dlouholetého úsilí Intelu o obrat v hospodaření. Po pondělní schůzce však prezident o šéfovi Intelu hovořil příznivě.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    15.8. 05:44 | IT novinky

    Společnost Purism stojící za linuxovými telefony a počítači Librem má nově v nabídce postkvantový šifrátor Librem PQC Encryptor.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 13
    14.8. 18:00 | Nová verze

    VirtualBox, tj. multiplatformní virtualizační software, byl vydán v nové verzi 7.2. Přehled novinek v Changelogu. Vypíchnou lze vylepšené GUI.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    14.8. 14:11 | IT novinky

    Eric Migicovsky, zakladatel společnosti Pebble, v lednu oznámil, že má v plánu spustit výrobu nových hodinek Pebble s již open source PebbleOS. V březnu spustil předprodej hodinek Pebble Time 2 (tenkrát ještě pod názvem Core Time 2) za 225 dolarů s dodáním v prosinci. Včera představil jejich konečný vzhled (YouTube).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 31
    14.8. 12:44 | Zajímavý software

    Byla oznámena nativní podpora protokolu ACME (Automated Certificate Management Environment) ve webovém serveru a reverzní proxy NGINX. Modul nginx-acme je zatím v preview verzi.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    14.8. 12:22 | Nová verze

    Vývojáři KDE oznámili vydání balíku aplikací KDE Gear 25.08. Přehled novinek i s náhledy a videi v oficiálním oznámení.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Kolik tabů máte standardně otevřeno ve web prohlížeči?
     (52%)
     (19%)
     (4%)
     (5%)
     (2%)
     (1%)
     (1%)
     (17%)
    Celkem 412 hlasů
     Komentářů: 24, poslední dnes 11:25
    Rozcestník

    KDE 4.2 - videoochutnávka: nové plasmoidy a funkce

    Aaron Seigo na svém blogu zveřejnil "ochutnávku" KDE 4.2. V devítiminutovém screencastu dává nahlédnout do nových plasmoidů, které čekají uživatele v KDE 4.2, a také do nových vlastností KDE 4. Důraz je mimo jiné kladen například na integraci online služeb. K dipozici je také shrnující PDF slide.

    2.10.2008 00:25 | jiřík | Nová verze


    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    2.10.2008 10:29 pht | skóre: 48 | blog: pht
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2 - videoochutnávka: nové plasmoidy a funkce
    jak jsou aktivity provazany s vice desktopama? prijde mi to jako dva protichudny koncepty.
    In Ada the typical infinite loop would normally be terminated by detonation.
    Milan Lajtoš avatar 2.10.2008 13:25 Milan Lajtoš | skóre: 22 | blog: /blog/babraq
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2 - videoochutnávka: nové plasmoidy a funkce
    Zatiaľ ešte nijako, no Aaron sľuboval, že v 4.2 sa budú dať aktivity asociovať s virtuálnymi plochami (alebo viewportmi)..
    “Every great achievement was once considered impossible.”
    2.10.2008 18:50 pht | skóre: 48 | blog: pht
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2 - videoochutnávka: nové plasmoidy a funkce
    v tom pripade drzim palce.
    In Ada the typical infinite loop would normally be terminated by detonation.
    2.10.2008 11:20 Tommy Angelo | skóre: 2 | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2 - videoochutnávka: nové plasmoidy a funkce
    naco si tak komplikovat desktop? Nestacia plochy normalne cez standardne KDE/Gnome vyber ploch?! JEdine co ma na tom videu skutocne uputalo, je rychlost a odozva celeho kde...kedze mne na nvidia ide kde 4 ako keby som sa vratil do roku 95! Cim viac to pouzivam tym viac mi chyba stare kde 3
    2.10.2008 13:56 J. M. | skóre: 23 | blog: JMblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2 - videoochutnávka: nové plasmoidy a funkce
    No, co se týče té odezvy a rychlosti GUI, to se z těch videí opravdu nedá posuzovat. Když jsem třeba chtěl udělat video, které by ukázalo pomalost GTK+, zjistil jsem, že jediná možnost je postaru, ručně snímat monitor kamerou. Protože neexistuje žádný program, který skutečně umí zachytávat to, co se skutečně na obrazovce děje. Všechny ty snímací programy té skutečnosti příliš lichotí, protože nezachytávají ty mezistupně, kdy se to postupně vykresluje, ale většinou až ty finální, vykreslené snímky. Takže to pak nevypadá zdaleka tak hrozně, jak to ve skutečnosti je.
    2.10.2008 15:11 KaiSVK | blog: kaiov_blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2 - videoochutnávka: nové plasmoidy a funkce
    Zas mudrlant ... pomalost GTK+ aspon to chodi a funguje ;) ale KDE4 ... nechcel by som to mat na robotu ... a ani na nic :D
    Changing mental contexts from one task to another wastes a lot of time. /Aaron Griffin/
    3.10.2008 02:10 J. M. | skóre: 23 | blog: JMblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2 - videoochutnávka: nové plasmoidy a funkce
    Aha, takže člověk, který si všimne pomalosti GTK+, je mudrlant. To je hezká definice, to bych zanesl do slovníku.
    3.10.2008 05:09 Deleted [8409] | skóre: 14 | blog: darkblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2 - videoochutnávka: nové plasmoidy a funkce
    Tu pomalost si někteří prostě nepřipouští, ale už jsem si zvykl :)

    Jinak mimochodem to KDE4 taky není zrovna nej, ale až bude KDE4.4 tak asi přejdu z KDE3 :)
    3.10.2008 08:44 KaiSVK | blog: kaiov_blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2 - videoochutnávka: nové plasmoidy a funkce
    to by bola zla definicia. ale "člověk, který si všimne pomalosti GTK+ a upozornuje na to aj pod clankom o KDE (pripadne o hocicom inom absolutne sa netykajucom ani gnome ani gtk+)" to by uz mohlo byt ako definicia ;)
    Changing mental contexts from one task to another wastes a lot of time. /Aaron Griffin/
    3.10.2008 08:59 J. M. | skóre: 23 | blog: JMblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2 - videoochutnávka: nové plasmoidy a funkce
    Můj příspěvek byl úplně o něčem jiném.
    2.10.2008 11:30 CEST
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2 - videoochutnávka: nové plasmoidy a funkce
    Asi jsem uz prilis starej. Kdyz jsem zacinal na DOSu, tak jsme vsichni byli radi za rezidentni aplikace, ktere se dokazaly vyvolat pri behu jine aplikace. Za dob Win3.11 a Win95 jsme se radovali, ze muzeme mit vice aplikaci spustenych a pomoci Alt-TAB prepinat. Pak jsem presel na Linux a od WindowMakera jsem ocekaval praci s oknama (tedy ty hlavni cinnosti - presun a zmena velikosti).

    Dneska koukam, ze KDEckari pouzivaji aplikace nejen jako spravce oken, ale jako vlastni aplikaci, ve kterej nahodi nejaky okna a ty pak otaceji, zvetsujou a zmensujou a ruzne jinak animujou:-) No, je to lepsi nez strilecka, ale nic pro me:-) Ja proste pracuju v xtermu, firefoxu, gimpu a dalsich a WindowMaker mam opravdu jen na spravu okynek:-)

    Ale vypada to hezky, mozna jeste to zoomovani by se dalo vyuzit. Ma tohle taky Vista?
    2.10.2008 11:38 mseed | skóre: 21 | blog: FastLinux
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2 - videoochutnávka: nové plasmoidy a funkce
    Presne tak, od wm potrebuju jen spravu oken a pak uz jen poustim klientske aplikace ve kterych pracuji.
    2.10.2008 13:18 pht | skóre: 48 | blog: pht
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2 - videoochutnávka: nové plasmoidy a funkce
    Mne se na KDE libi to, ze pokud se nespokojite s defaultem, existuje mnoho moznosti jak to jednoduse predelat a to i celkem radikalnim smerem. Chcete mit z KDE windowmakera na steroidech? Prosim, muzete. Chcete neco uplne jinyho? Klidne. Ty otaceci widgety berte jako asi 1% celkovych moznosti. Ja osobne je taky nepouzivam.
    In Ada the typical infinite loop would normally be terminated by detonation.
    Milan Lajtoš avatar 2.10.2008 13:28 Milan Lajtoš | skóre: 22 | blog: /blog/babraq
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2 - videoochutnávka: nové plasmoidy a funkce
    To otáčanie widgetov je IMHO len vlastnosť, ktorá má prívlastok, že "pozrite-čo-všetko-s-nimi-môžete-robiť".. Ešte som neprišiel na reálne využitie..
    “Every great achievement was once considered impossible.”
    2.10.2008 14:35 kkaarreell | skóre: 6 | blog: perkele
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2 - videoochutnávka: nové plasmoidy a funkce
    treba pujde hrat s widgety tetris :-)
    Darth Phantom avatar 2.10.2008 14:57 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2 - videoochutnávka: nové plasmoidy a funkce
    Taky dost dobře nechápu, proč se neustále prezentuje na všech videích otáčení widgetů. Kromě toho, že to KDE 4 prostě "umí", tak také nenacházím jediný rozumný důvod, proč to používat...
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    2.10.2008 14:58 Jan Molič
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2 - videoochutnávka: nové plasmoidy a funkce
    Jestliže je plocha widget, šla by otočit celá, ne? :-) Třeba když si čtete z notebooku vleže ;-)
    Darth Phantom avatar 2.10.2008 15:28 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2 - videoochutnávka: nové plasmoidy a funkce
    :D tahle myšlenka s notebookem se mi opravdu líbí. Budu na to mysliet, až si pořídím někdy v budoucnu notebook. Díky za námět :-)
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    Darth Phantom avatar 2.10.2008 15:38 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2 - videoochutnávka: nové plasmoidy a funkce
    Je to velice přínosné řešení pro pohodlné uživatele KDE. Proč otáčet celý notebook, když vývojáři přišli se zcela novým revolučním řešením. Použít jej můžete pokud jste pravák ( a ležíte na pravé straně) a stejně dobře i na straně levé. :-)
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    Milan Lajtoš avatar 2.10.2008 20:50 Milan Lajtoš | skóre: 22 | blog: /blog/babraq
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2 - videoochutnávka: nové plasmoidy a funkce
    Ja na toto používam xrandr, takže nič také nepotrebujem.. ;)
    “Every great achievement was once considered impossible.”
    2.10.2008 14:58 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2 - videoochutnávka: nové plasmoidy a funkce
    No jedno jsem našel. Protože Rámeček obrázku neumí otočit fotku podle Exif tagu, tak stačí otočit celý widget, pokud je obrázek špatně :-)
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    stativ avatar 2.10.2008 15:36 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2 - videoochutnávka: nové plasmoidy a funkce
    Taky jsem nad tím přemýšlel a zatím mně napadlo jedno využití. Tím je otočení widgetu s analogovými hodinami pro matení kolemjdoucích.
    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
    2.10.2008 18:44 pht | skóre: 48 | blog: pht
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2 - videoochutnávka: nové plasmoidy a funkce
    ani ne. zamyslete se, kolik ruznych 'slozitych' veci je ve skutecnosti kombinace jednotlivych primitivnich transformaci, ke kterym patri i rotace. jen skoda, ze tam neni i operace shear :-)
    In Ada the typical infinite loop would normally be terminated by detonation.
    2.10.2008 15:03 Jan Molič
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2 - videoochutnávka: nové plasmoidy a funkce
    Mně se zase líbí oddělenost datových vstupů a grafické reprezentace. Stejně tak sdílený přístup ke zdrojům a možnost skriptování v libovolném jazyce. Tohle jsou věci, které určitě najdou uplatnění, pokud ovšem KDE nepřeválcuje jistá firma se svými webovými widgety...
    2.10.2008 18:50 pht | skóre: 48 | blog: pht
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2 - videoochutnávka: nové plasmoidy a funkce
    jo, to je jedna vec ktera me k 4.0 pritahuje jiz od zacatku. skoda, ze se o tom verejne nemluvi vic.
    In Ada the typical infinite loop would normally be terminated by detonation.
    Milan Lajtoš avatar 2.10.2008 20:53 Milan Lajtoš | skóre: 22 | blog: /blog/babraq
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2 - videoochutnávka: nové plasmoidy a funkce
    Istá firma s webovými widgetmi sama napísala implementáciu ich mini-aplikácií do Plasmy..
    “Every great achievement was once considered impossible.”
    8.10.2008 15:32 m;)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2 - videoochutnávka: nové plasmoidy a funkce
    Existuje nejake nastavenie / konfiguracia, ktore by mi zmenili chovanie KDE na to z Window Makera ? Co som si ja vsimol tak akurat to zmeni vzhlad / ramovanie okien a ani to nie je presne podla WM. Predpokladam, ze vacsina veci by sa mohla dat nastavit (tema, klavesove skratky, apod.), ale nerad by som to robil sam, ak uz nieco take existuje. Diky.
    Michal Fecko avatar 2.10.2008 15:02 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2 - videoochutnávka: nové plasmoidy a funkce
    OK, Vista je oproti tomuto brnkačka... Toto je bludný návrh od začiatku a len sa to prehlbuje!
    2.10.2008 15:15 KaiSVK | blog: kaiov_blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2 - videoochutnávka: nové plasmoidy a funkce
    Ja sa len cudujem KDEckarom, co sa v tom sparaju... To sa oplati? Ja by som kde4 nechal umriet ;) a este aj 4 je tusim vseobecne nestastne cislo nie ? :DD KDE3 - respekt, je to ine ako Gnome, chapem, pre niekoho lepsie pre niekoho horsie ladidaaadidaaa ale aspon sa s tym dalo zit
    Changing mental contexts from one task to another wastes a lot of time. /Aaron Griffin/
    Milan Lajtoš avatar 2.10.2008 20:54 Milan Lajtoš | skóre: 22 | blog: /blog/babraq
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2 - videoochutnávka: nové plasmoidy a funkce
    4ka je číslom smrti v Japonsku, takže.. ;)
    “Every great achievement was once considered impossible.”
    2.10.2008 18:03 R
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2 - videoochutnávka: nové plasmoidy a funkce
    Tak chlapci, je to v k****e. Pridavaju sa stale nove a nove blbosti a chyby, ktore to cele robia nepouzitelnym ostanu nevyriesene. KDE je mrtve :(
    2.10.2008 18:20 Miroslav Cyroň | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2 - videoochutnávka: nové plasmoidy a funkce
    4.1,1, cit (odjinud): Nejmizernější je panel. Položky pod sebou, kbfx či obrázková tapeta? Ani omylem. Možnosti nastavení skoro žádné.

    Má otázka: půjde v 4.2 dát na panel tapetu, a vůbec jej nastavit?
    Vše pro Mageia Linux: www.cyron.cz. Vlastní repozitář, 60 GB her v RPM (!!!). Kapitalismus považuji za zločinný režim.
    2.10.2008 18:48 R
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2 - videoochutnávka: nové plasmoidy a funkce
    Dost pochybujem. Radsej namiesto toho urobia 20 novych dementnych nefunkcnych plasmoidov. A pridaju 10 wallpaperov, ktore aj tak na panel nedas...
    Michal Fecko avatar 2.10.2008 19:27 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2 - videoochutnávka: nové plasmoidy a funkce
    Mam silne podozrenie: Niekto kto pracoval na Viste dostal bohovsky napad po totalnom prepade Visty (nikto ich nechce!) pridat sa ku KDE timu... Inac si to vysvetlit neviem - teda viem - ludia pracujuci na Linuxe si povedali ze dalsie KDE musi byt silne eye candy ako Vista, mat HW naroky ako Vista a musi byt nepouzitelny prave tak ako aj Vista... Podarilo sa!
    svido avatar 2.10.2008 19:28 svido | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2 - videoochutnávka: nové plasmoidy a funkce
    No ja tedy nevim, ale nerika se tomuhle vyvoj a pokrok. V dobe DOSu si take nikdo nedokazal predstavit, ze bude nekdo potrebovat vic jak 640k. Dnes je bezne 4-8G... Holt se vsechno meni a je jen na danem clovicku, jestli zustane na WM nebo prejde treba na KDE4. Na druhou stranku se neni cemu divit, vyvojari chteji aby jejich produkty pouzivalo co nejvice lidi a co si budeme nalhavat, co je hezke ma uspech. Takze neni divu se veci z MacOS prolinaji do Linuxu, Widli a obracene. Nebyt onoho "kopirovani", kde by dnes byl jakykovli OS. Nemam nic pri bashi, mam ho rad, ale preci jen se mi lepe pracuje s necim co i hezky vypada. A proc nevyuzit potencialu dnesniho HW, ne?
    Milan Lajtoš avatar 2.10.2008 21:02 Milan Lajtoš | skóre: 22 | blog: /blog/babraq
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2 - videoochutnávka: nové plasmoidy a funkce
    Súhlasím, no aby sme mohli využiť potenciál dnešného hardvéru, tak sú potrebné dobré drajvre a samozrejme dobrá implementácia ich funkčnosti, čo pri Qt4/KDE4 trošku chýba najmä v kombinácií s grafickými kartami na "N".. (subjektívny názor)
    “Every great achievement was once considered impossible.”
    mirec avatar 2.10.2008 21:07 mirec | skóre: 32 | blog: mirecove_dristy | Poprad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2 - videoochutnávka: nové plasmoidy a funkce
    Myslím, že aj na a, s a hlavne i (vlastné skúsenosti). Vlastne keď to tak vezmem najväčší problém je s b.
    LinuxOS.sk | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon
    svido avatar 3.10.2008 12:09 svido | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2 - videoochutnávka: nové plasmoidy a funkce
    Ale to je samozrejme, ze musi byt i dobre ovladace. Podle me je a vzdy bude co dohanet, opravovat a vylepsovat. Nemohu to moc osobne posoudit, ale zdalo se mi, ze KDE4 jsou mnohem rychlejsi nez treba (jeho)Visty. Podotykam, ze jsem oboje zkousel ve VBoxu. Ono je otazka, jestli to odsuzovani novych KDE neni spise jen diky tomu, ze lidi se proste brani novym vecem. Preci jen rozdil v KDE3 a KDE4 je dost velkej. Lidi si casem zvyknou a pak se zase bude treba psat, jak KDE3 bylo blbe ;)
    2.10.2008 23:24 jiřík | skóre: 9 | Hradec Králové
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2 - videoochutnávka: nové plasmoidy a funkce
    Vidím to podobně. Proč být konzervativní a nedat šanci něčemu inovativnímu. Jasně že se třeba půlka věcí nechytí a jsou to featurky na blbnutí, ale když se i jen 10% nápadů zkopíruje do Windows a 5% do Macu (protože těch dalších 5% už Mac bude mít stejně), tak to bude znamenat úspěch. Buďte rádi, že si můžete vybrat prostředí, můžete zůstat u KDE 3.5.10 a nebo využívat zajímavé věci z KDE 4.x.
    Zapomeňte na pumpičku a na rozhodčí, hrajte Ultimate Frisbee http://www.frisbee.cz
    3.10.2008 10:44 Miroslav Cyroň | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2 - videoochutnávka: nové plasmoidy a funkce
    Máš pravdu víc než myslíš. Ano, 10% nápadů použije MS či Apple, a ty doladí k použitelnosti...
    Vše pro Mageia Linux: www.cyron.cz. Vlastní repozitář, 60 GB her v RPM (!!!). Kapitalismus považuji za zločinný režim.
    Algi avatar 3.10.2008 12:27 Algi | skóre: 1 | blog: Sinner
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2 - videoochutnávka: nové plasmoidy a funkce
    Bohužel si nedokážu představit ani těch 10% z vlastností KDE 4, které bych chtěl mít na Macu. Mohl byste být konkrétnější a některé z nich uvést? Neberte to prosím jako provokaci, spíše mě zajímá názor. Mě totiž ty vlastnosti přijdou vcelku zbytečné a nic užitečného v podstatě nepřinášejí...
    I'm a firestarter, twisted firestarter...
    3.10.2008 18:09 jiřík | skóre: 9 | Hradec Králové
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2 - videoochutnávka: nové plasmoidy a funkce
    Tak třeba z toho videa ten plasmoid zobrazující webovou stránku. Už to vidím v praxi třeba při sledování online přenosu či nějaké diskuze. Místo toho, abych to uchovával jako záložku ve Firefoxu a myslel na to, abych to omylem nezavřel a složitě to vždy hledal, tak jen zkratkou zobrazím dashboard a vidím co potřebuji.
    Zapomeňte na pumpičku a na rozhodčí, hrajte Ultimate Frisbee http://www.frisbee.cz
    Milan Vít avatar 3.10.2008 23:10 Milan Vít | skóre: 23 | blog: about:linux | Orlová
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2 - videoochutnávka: nové plasmoidy a funkce
    Tak to umí Mac OS X a Dashboard už dnes :-)
    „There is no dark side of the Moon really… as a matter of fact it's all dark.“
    3.10.2008 23:53 jiřík | skóre: 9 | Hradec Králové
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2 - videoochutnávka: nové plasmoidy a funkce
    No tak to je v tom případě těch dalších 5%, které to už umí :)
    Zapomeňte na pumpičku a na rozhodčí, hrajte Ultimate Frisbee http://www.frisbee.cz
    Sešívaný avatar 4.10.2008 12:26 Sešívaný | skóre: 23 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2 - videoochutnávka: nové plasmoidy a funkce
    Hmmm... tak v tom moc využití nevidím. Stejně to bude pořád přikryté okny programů, s kterými pracuji. Když omylem něco zavřete v prohlížeči, tak se to dá jednoduše zase vyvolat. Když nechci, aby to vypadalo jako klasické okno webového prohlížeče, tak si v Opeře jednoduše udělám widget nebo použiju již nějaký současný a je.
    2.10.2008 23:04 Mykonou | skóre: 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2 - videoochutnávka: nové plasmoidy a funkce
    Vubec bych se nedivil vzniku nejakeho kde4-lite, tzn. gui *vicemene* na urovni kde3 + kompozitni spravce oken.

    Dost mozna by taky kde4 mohlo "skoncit na smetisti it dejin" stejne jako visty se jejich gui, ty budou mit ale o poznani lepsi flek :).
    I TY muzes byt echt linuxak!
    3.10.2008 10:46 Miroslav Cyroň | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2 - videoochutnávka: nové plasmoidy a funkce
    Je to můj sen.
    Vše pro Mageia Linux: www.cyron.cz. Vlastní repozitář, 60 GB her v RPM (!!!). Kapitalismus považuji za zločinný režim.
    3.10.2008 17:33 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2 - videoochutnávka: nové plasmoidy a funkce
    Vubec bych se nedivil vzniku nejakeho kde4-lite, tzn. gui *vicemene* na urovni kde3
    Já bych se tomu divil, když porovnám rozložení sil - KDE4 většina vývojářů vs. KDE-fork - diskutéři na internetu ;-)
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    3.10.2008 17:46 Miroslav Cyroň | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2 - videoochutnávka: nové plasmoidy a funkce
    Máte pravdu bohužel. :-) Zbývá doufat,že tak KDE 4.3-4 bude použitelné.
    Vše pro Mageia Linux: www.cyron.cz. Vlastní repozitář, 60 GB her v RPM (!!!). Kapitalismus považuji za zločinný režim.
    3.10.2008 21:28 Mykonou | skóre: 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2 - videoochutnávka: nové plasmoidy a funkce
    Nemusel by to byt fork primo ve smyslu dalsi vetve vyvoje, spis jenom hodne ocesana verze stavajici KDE4 - to by teoreticky nemuselo dat zase tolik prace pokud je nejak rozumne modularni a upravitelne. Pravda, bude na to potreba vic nez jen vykriku v diskuzich :).
    I TY muzes byt echt linuxak!
    3.10.2008 05:18 Deleted [8409] | skóre: 14 | blog: darkblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2 - videoochutnávka: nové plasmoidy a funkce
    Asi bych k tomu řekl jen jednu věc

    KDE4 se mi technologicky líbí, je to opravdu prostředí, které má neuvěřitelné možnosti, ale věci se mají tak, že stále používám KDE3, a proč ?

    Protože chci stabilní prostředí a hlavně ty programy. Komentáře typu "už týden mi to nespadlo" mi přijdou k smíchu. Mezi hlavní programy, které v KDE používám patří KDevelop, Konsole, Amarok a chtěl bych i Konqueror s Webkitem.

    Takže přeju vývojářům ať jim to jde, a ať to hlavně udělají stabilní! Mi opravdu nechybí plasmoidy na počasí, já chci pracovat :)

    3.10.2008 21:45 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2 - videoochutnávka: nové plasmoidy a funkce
    No na první pohled to vypadá pěkně. Na druhý bych řekl, že to bude chtít tak dva dny se v tom rejpat a nastavovat, aby se v tom pak nechalo pohodlně dělat. (Což i tak může být docela dobrá investice, současné KDE jsem nastavil za odpolene a používám několik let)
    Quando omni flunkus moritati

    Založit nové vláknoNahoru


    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.